Po 16letech jsem zahodil všechen kod webu a napsal celý kod znovu. Vypadá to tu +- stejně, ale pokud narazíte na něco co vám vadí tak mi o tom napište: martin@vorel.eu nebo se mi ozvěte na twitteru Začal jsem dělat change log.
Od prvního závodu nové sezóny nás děli zhruba tři měsíce a startovní pole je kompletní. V mnoha případech byly případné výměny známy už poměrně dost dlouho dopředu, proto vlastně největší rána přišla až nakonec - třebaže byla dostatečně předvídaná.
Když Red Bull v pondělí po posledním závodě sezóny nevydal oficiální informaci o osudu druhého pilota stáje Sergia Péreze, vypadalo to na tahanice a šarády, které posílily zprávy ze začátku tohoto týdne. Nyní je čekání u konce a věci nabraly celkem očekávaný směr.
Už přes týden máme staronového mistra světa a mnozí nejspíš očekávali, že mu složím patřičný hold. Že se tak nestalo má důsledky v mé neochotě nadšeně následovat dav nebo naopak mu odporovat za každou cenu.
Poslední víkend s vloženým sprintem je nabitý akcí a piloti i týmy jsou v jednom kole. Jak hodnotí své sobotní výkony jednotliví piloti a týmoví zástupci?
Projel cílem a v jeho hlase bylo znát dojetí. Max Verstappen dosáhl čtvrtého titulu mistra světa, z oné série určitě nejcennějšího, protože soupeře zdolal po boji, občas kontroverzním, ale nikoli zásluhou válcující techniky. Na přetřes se v této souvislosti dostala i situace kolem Péreze.
Staronový mistr světa, jubilejní 60. double Mercedesu. Svět byl poprávu zvědavý na pocity čtyřnásobného šampiona, vítězného týmu i poněkud rozkolísaného Ferrari, jak uvádíme v samostatném článku.
Pokud by závod dopadl stejně jako umístění na startovním roštu, slavili bychom zítra staronového šampiona. Ale účty bez vrchního skládat nelze a fanoušci McLarenu také mohou nechat kalhoty na místě - brod je ještě daleko. To potvrdili i piloti a zástupci týmu svými názory.
Na simulátorech občas jezdí závodní jezdci, ale většinou týmy využívají stimulátorové jezdce. Snad nejzkušenějším je Oliver Turvey, který po mnoha letech mění dres.
Novodobé Mini příští rok oslaví čtvrtstoletí existence. První R50 se veřejnosti představilo v roce 2001. Martin Vaculík se už tehdy naplno věnoval motoristické žurnalistice a pamatuje si každý metr jízdy s tímto vozem, který ho řízením a bezprostředností úplně nadchnul.
Nová evropská legislativa řeší zvýšení maximální přípustné hmotnosti pro vozidla spadající do kategorie řidičského oprávnění skupiny B z 3500 na 4250 kilogramů. Očekávaná změna však ještě může trvat. O aktuálním stavu nás informovalo Ministerstvo dopravy.
Letošní mistr světa formule 1 Max Verstappen po pátečních trénincích na Velkou cenu Abú Dhabí předpovídá, že v posledním závodě sezóny bude tempo udávat McLaren. Nizozemec skončil ve druhém volném ...
Česká závodnice Gabriela Jílková se v minulém týdnu na španělském okruhu Jarama zúčastnila testování vozu formule E stáje Porsche. Jak testy probíhaly? Podívejte se do naší galerie.
Naděje Maxe Verstappena na dobrý výsledek ve Velké ceně Mexika pohřbily dvě desetisekundové penalizace za vytlačování Landa Norrise mimo trať. Vedoucí muž průběžného pořadí formule 1, který dojel ...
Velká cena Mexika formule 1 přinesla další kontroverzi a střet dvou největších adeptů na letošní titul Maxe Verstappena a Landa Norrise. Pilot McLarenu na okruhu bratří Rodriguézů nakonec získal ...
Na simulátorech občas jezdí závodní jezdci, ale většinou týmy využívají stimulátorové jezdce. Snad nejzkušenějším je Oliver Turvey, který po mnoha letech mění dres.