Po 16letech jsem zahodil všechen kod webu a napsal celý kod znovu. Vypadá to tu +- stejně, ale pokud narazíte na něco co vám vadí tak mi o tom napište: martin@vorel.eu nebo se mi ozvěte na twitteru Začal jsem dělat change log.
Od prvního závodu nové sezóny nás děli zhruba tři měsíce a startovní pole je kompletní. V mnoha případech byly případné výměny známy už poměrně dost dlouho dopředu, proto vlastně největší rána přišla až nakonec - třebaže byla dostatečně předvídaná.
Když Red Bull v pondělí po posledním závodě sezóny nevydal oficiální informaci o osudu druhého pilota stáje Sergia Péreze, vypadalo to na tahanice a šarády, které posílily zprávy ze začátku tohoto týdne. Nyní je čekání u konce a věci nabraly celkem očekávaný směr.
Už přes týden máme staronového mistra světa a mnozí nejspíš očekávali, že mu složím patřičný hold. Že se tak nestalo má důsledky v mé neochotě nadšeně následovat dav nebo naopak mu odporovat za každou cenu.
Poslední víkend s vloženým sprintem je nabitý akcí a piloti i týmy jsou v jednom kole. Jak hodnotí své sobotní výkony jednotliví piloti a týmoví zástupci?
Projel cílem a v jeho hlase bylo znát dojetí. Max Verstappen dosáhl čtvrtého titulu mistra světa, z oné série určitě nejcennějšího, protože soupeře zdolal po boji, občas kontroverzním, ale nikoli zásluhou válcující techniky. Na přetřes se v této souvislosti dostala i situace kolem Péreze.
Staronový mistr světa, jubilejní 60. double Mercedesu. Svět byl poprávu zvědavý na pocity čtyřnásobného šampiona, vítězného týmu i poněkud rozkolísaného Ferrari, jak uvádíme v samostatném článku.
Pokud by závod dopadl stejně jako umístění na startovním roštu, slavili bychom zítra staronového šampiona. Ale účty bez vrchního skládat nelze a fanoušci McLarenu také mohou nechat kalhoty na místě - brod je ještě daleko. To potvrdili i piloti a zástupci týmu svými názory.
Druhým závodem evropské části letošní sezony vytrvalostního šampionátu sportovních a cestovních vozů 24H Series je dvanáctihodinovka na slavné trati ve Spa. Závodní víkend v Belgii skvěle odstartoval ...
Zdaleka ne každý si může dovolit nové auto. Mnozí ani nechtějí, vždyť nikde není napsáno, že se musí pravidelně obměňovat. Třeba čerstvá třicátnice Felicia mnohde dál slouží celé rodině. Jenže s věkem majitelé hledají, kde na provozu ušetřit. Třeba na pojištění.
Než se v roce 1995 s velkými ovacemi představil dlouho očekávaný moderní kompakt Mégane, držel u Renaultu žezlo úspěchu model R19. Žádanému modelu vyšlapal cestičku na výsluní hatchback R11. Ten se spolu s odvozeným sedanem R9 prodával i téměř zapomněli. My však ne, Renault 11 právě slaví čtyřicetiny.
Na papíře to nemůže fungovat – rámový pick-up s dobrými jízdními vlastnosti na asfaltu zní jako nesmysl. Jenže čím déle s ním jezdím, čím víc mu věřím, tím víc zjišťuji, že není jen masírkou ega a opravdu spojuje nespojitelné. Jen si bude trochu složitě hledat cílovou skupinu zákazníků.
Automobilky z říše středu mají zálibu ve vytváření nových značek, čímž dělají na trhu zmatek. Zeekru od Geely si ale rychle získal jméno i v Evropě a nově se dá koupit v Česku. Zhodnotili jsme proto, jak si stojí proti zavedené konkurenci.
O úspěchu elektromobilů píšeme obvykle ve spojení s Čínou nebo zeměmi severní Evropy. Jeden z nejvyšších podílů má ale i relativně chudý Vietnam, jehož jediná větší domácí značka už nic jiné než elektromobily nevyrábí.
Letošní mistr světa formule 1 Max Verstappen po pátečních trénincích na Velkou cenu Abú Dhabí předpovídá, že v posledním závodě sezóny bude tempo udávat McLaren. Nizozemec skončil ve druhém volném ...
Česká závodnice Gabriela Jílková se v minulém týdnu na španělském okruhu Jarama zúčastnila testování vozu formule E stáje Porsche. Jak testy probíhaly? Podívejte se do naší galerie.
Druhým závodem evropské části letošní sezony vytrvalostního šampionátu sportovních a cestovních vozů 24H Series je dvanáctihodinovka na slavné trati ve Spa. Závodní víkend v Belgii skvěle odstartoval ...