Po 16letech jsem zahodil všechen kod webu a napsal celý kod znovu. Vypadá to tu +- stejně, ale pokud narazíte na něco co vám vadí tak mi o tom napište: martin@vorel.eu nebo se mi ozvěte na twitteru Začal jsem dělat change log.

úterý 6.května 2025, Týden: 19, Den roce: 126,  dnes má svátek Radoslav, zítra má svátek Stanislav
6.května 2025, Týden: 19, Den roce: 126,  dnes má svátek Radoslav
DetailCacheKey:d-942158 slovo: 942158
Jedno z posledních rodičovských tabu: Máte rádi všechny své děti stejně? Jaké upřednostňování je v pohodě a jaké už škodí

Lze mít rád všechny své děti stejně? Nejnovější americký výzkum potvrdil, že vnímání sourozenců se může lišit, rodiče mají tendenci preferovat spíše dívky a starší sourozence. Méně upřednostňované děti pak mohou mít v dospělosti problémy s duševním...

---=1=---

--=0=--

---===---

Čas načtení: 2024-05-15 18:20:49

Upřednostňování duševní pohody jako pár

Článek vznikl ve spolupráci se společností BetterHelp. Láska se přiřítí a může se zdát, že je to vír závratného smíchu, intimity, při které buší srdce, a šepotu o věčnosti. Jakmile však počáteční oslnění zmírní, život nevyhnutelně přichází s překážkami. Jak se duševní pohoda proplétá do struktury vašeho vztahu? Tato skrytá síla a odolnost vám umožní [...] Příspěvek Upřednostňování duševní pohody jako pár pochází z Její svět

Čas načtení: 2024-08-01 15:10:17

Problémové používání chytrých telefonů zhoršuje duševní zdraví, varovaly rovnou dvě studie

Dva separátní výzkumy nedávno spojily problematické užívání chytrých telefonů s vyšší mírou deprese, úzkosti a nespavostí. Ukázaly také, jaké aplikace jsou ne První studie vyšla v časopise BMJ Mental Health a zúčastnilo se jí přes 650 dospívajících ve věku 16 až 18 let. Vědci se jich například ptali, zda mají po užívání smartphonů rozmazané vidění nebo jestli pociťují netrpělivost, když je nedrží v rukou. Druhá studie byla publikována v časopise Acta Paediatrica a zúčastnilo se jí 69 teenagerů ve věku 13 až 16 let. Založena byla na podobném principu. Oba výzkumy vyhodnocovaly, kteří z účastníků spadali do kategorie problémového používání mobilu. Experti

Čas načtení: 2024-04-29 13:04:00

Petr Žantovský: Jak jsem potkal knihy - 352. díl Oswald Spengler - Myšlenky

Oswald Spengler, německý filosof dějin (25. května 1880, Blankenburg – 8. května 1936, München), do roku 1911 gymnazijní profesor v Hamburku, poté spisovatel v Mnichově, platí vedle Moellera van den Bruck za nejdůležitějšího z autorů první fáze tzv. konzervativní revoluce, ideového hnutí a vření z let Výmarské republiky (1818–1932). Na rozdíl od běžných konzervativců nelpěli na tom, co bylo včera, s jistotou věděli, že prameny k obrodě je třeba hledat mnohem hlouběji (a r c h e o) a čerpat z nich pro budoucno (f u t u r o). Spojoval je především odpor k projeveným politickým důsledkům „osvícenství“: od liberalismu přes parlamentarismus s plutokracií v pozadí až k marxismu. A tedy i upřednostňování (organických) celků před vším dílčím, respektování (přirozených) nerovností, osobní odpovědnost autorit – vůdců těchto celků, podřízení ekonomického živlu politické, ba duchovní složce bytí.

Čas načtení: 2024-04-30 08:30:00

Svaz průmyslu ví, co potřebuje, požaduje nebo očekává trh práce

Praha 30. dubna 2024 (PROTEXT) - Představitelé Svazu průmyslu a dopravy ČR a České společnosti pro kybernetiku a informatiku podepsali v pondělí 22. dubna v Praze Memorandum o spolupráci při rozvoji digitálních kompetencí potřebných, požadovaných a očekávaných trhem práce.Pro udržení konkurenceschopnosti a další rozvoj českého hospodářství i společnosti je důležitý rozvoj nejen profesních, ale také uživatelských digitálních kompetencí. Svaz průmyslu a dopravy ČR (SP ČR) a Česká společnost pro kybernetiku a informatiku (ČSKI) se shodují, že budoucí i současné zaměstnance i OSVČ je potřeba kvalitně připravovat na digitální revoluci, kterou aktuálně zažíváme. Zatímco ČSKI jako národní garant mezinárodního konceptu digitální gramotnosti a digitálních dovedností ECDL/ICDL má k dispozici tvrdá data, SP ČR může díky rozsáhlé síti členských subjektů tato data zprostředkovávat nejen firmám, ale také kriticky posuzovat úsilí a aktivity jednotlivých ministerstev a vlády v této oblasti.Výsledky praktických zkoušek digitálních dovedností podle konceptu ECDL/ICDL v oblasti školství poodhalují negativní efekt nového pojetí vzdělávání v oblasti digitálních kompetencí. Absolventi českých škol sice tuší, k čemu je dobré programování a řada z nich dokonce umí docela dobře programovat, někteří dokáží rozpohybovat robotickou stavebnici nebo vytisknout z plastu něco na 3D tiskárně, jiní umí „zfejkovat“ písemku z češtiny nebo vytvořit „deepfake“ video za pomoci nástrojů využívajících technologie umělé inteligence, a to často lépe a rychleji než jejich učitelé. Podpora moderních digitálních technologií a tzv. „informatického myšlení“ je bezesporu důležitá, ale skutečnost je taková, že čím dál tím větší část absolventů českých škol postrádá praktické uživatelské digitální dovednosti potřebné pro úspěšný vstup na trh práce.„Data z mezinárodně standardizovaných zkoušek ECDL nám signalizují výrazný pokles počtu absolventů středních škol vybavených uživatelskými digitálními dovednostmi v takovém rozsahu, který je potřebný pro úspěšný vstup na trh práce. Protože mezinárodní koncept ECDL je zaměřen převážně na certifikaci uživatelských digitálních dovedností, můžeme jen spekulovat, zda je tento vývoj důsledkem plošného upřednostňování výuky profesních digitálních kompetencí využitelných často jen relativně úzkou skupinou žáků, kteří mají předpoklady najít profesní uplatnění v této oblasti,“ říká prof. RNDr. Olga Štěpánková, CSc., předsedkyně ČSKI.„Vzhledem k tomu, jak se výrazně mění požadavky na výkon práce i uživatelské potřeby, vnímáme snahu MŠMT o rozvoj profesních digitálních dovedností žáků jako neúčelnou, pokud není účinně doplňována také výukou potřebného rozsahu uživatelských digitálních dovedností,“ dodává Mgr. Milena Jabůrková, MA, viceprezidentka SP ČR pro digitální ekonomiku a vzdělávání. O mezinárodním konceptu ECDL/ICDLECDL/ICDL – European, resp. International Certification of Digital Literacy and Digital Skills je celosvětově rozšířený vzdělávací a certifikační koncept v oblasti digitálních kompetencí, který vznikl za podpory Evropské komise v polovině 90. let minulého století.Koncept ECDL/ICDL definuje mezinárodní standardy (minimální vzdělávací obsah) v podobě tzv. ECDL sylabů. Tyto sylaby pokrývající celou škálu oblastí, ve kterých jsou digitální technologie využívány a jsou průběžně na mezinárodní úrovni aktualizovány. Koncept ECDL/ICDL zároveň určuje metodu, jakou jsou digitální kompetence objektivně a nezávisle ověřovány. Tato metoda je založena na praktických zkouškách prováděných s využitím běžné výpočetní techniky v reálném programovém prostředí.Zkoušky dle konceptu ECDL/ICDL jsou mezinárodně uznávané, celosvětově procesně standardizované, objektivní a nezávislé na konkrétní výpočetní technice a programovém vybavení. V celém světě se využívá jednotné a pravidelně aktualizované databáze testových úloh. Úspěšní absolventi zkoušek mohou získat některý z ECDL/ICDL certifikátů, které mají časově neomezenou mezinárodní platnost.Za obsah sylabů a testových úloh odpovídá výhradní vlastník konceptu – ICDL Foundation Irsko, nezisková organizace založená v roce 1997 sdružením Council of European Professional Informatics Societies (CEPIS) za podpory Evropské komise. ICDL Foundation poskytuje licenci k provozování tohoto mezinárodního konceptu národním profesním společnostem se vztahem k informatice sdruženým v CEPIS – garantům kvality ECDL/ICDL zkoušek v národním prostředí. Kontakt:Ing. Jiří Chábera, MBA, manažer vzdělávacího a certifikačního konceptu ECDL/ICDL pro ČR, ČSKI, CertiCon a.s. jiri.chabera@ecdl.cz , +420 224 904 242, www.ecdl.cz , www.facebook.com/ECDLCZ , www.linkedin.com/company/ecdlcz 

Čas načtení: 2024-05-10 13:31:00

Další problém v Německu. Málo peněz zdravotnicím. Tak si to nenechaly líbit

Sociální situace je v Německu čím dál více napjatější. Protesty se začínají objevovat už i v malých okresních městech a nabírají na intenzitě. Shodou velkých náhod jsme se dostali na odborářský protest v bavorském Chamu, což je městečko ležící necelých 30 kilometrů od českých hranic. Kolem stovky protestujících, hlavně mladých dívek a žen, pracujících především v sociálních službách, se rozhodlo na popud odborové centrály ver.di ventilovat své problémy, jako jsou nízké mzdy nebo obavy z práce, kdy na jejich místa jsou upřednostňováni lidé z východní Evropy, včetně Česka, a nyní masivněji i z Ukrajiny.

Čas načtení: 2024-06-25 14:31:00

HDC 2024 Global Eco Summit: Kulturní prvky v cestovním ruchu jsou hnací silou globálního úspěchu

Tung-kuan (Čína) 25. června 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Huawei se během Global Eco Summitu, který je součástí každoroční vývojářské konference Huawei Developer Conference (HDC) 2024, zabývala důležitostí upřednostňování kulturních prvků čínskými turisty při domácím i zahraničním cestování.Čínský trh kulturního cestovního ruchu: odemykání velkého potenciáluPrůzkum společnosti Quest Mobile odhalil významné trendy v online reklamě a zapojení uživatelů v Číně, včetně silného zájmu trhu o kosmetiku, luxusní zboží, e-commerce a automobily, a rychle rostoucího trhu kultury a cestovního ruchu, kde se obsahové platformy stávají zásadními při formování spotřebitelských trendů.Průzkum World Tourism Barometer pro 1. čtvrtletí 2024 uvádí, že do konce roku 2024 se očekává návrat Číny na 80 % a do konce roku 2025 překoná úroveň z roku 2019. Čínský mezinárodní cestovní ruch se posunul směrem k diverzifikovaným a poutavým cestovním destinacím, přičemž generace Z a milionáři vyhledávají jedinečné zážitky, které sdílejí online. Jazykové překladače, platby pomocí QR kódů, přesná navigace a automatická doporučení budou mít zásadní význam pro přilákání čínských turistů, což pro značky představuje příležitost využít mobilní reklamy.Průzkum společnosti Quest Mobile naznačuje výrazné oživení zahraničního cestování čínských turistů, kdy se zvyšuje počet uživatelských diskusí a meziročně roste počet měsíčně aktivních uživatelů aplikací souvisejících s cestováním. Na mladší generaci má pak vliv bezvízový styk a směnné kurzy.Místní zábava a cestovní ruch jsou na vzestupu stejně jako klíčové subsektory mobilního internetu, informace o letech, cestovní nástroje, vlakové služby a hotelové služby, které zaznamenaly významný meziroční růst. Vyhledávání informací o filmových a divadelních představeních vzrostlo o 50,7 %, vyhledávání informací o letech o 37,1 %, používání cestovních nástrojů o 35,4 %, vlakových služeb o 28,8 % a hotelových služeb o 20,7 %.Kromě toho se čínští cestovatelé zaměřují na kulturní prvky. Na domácí úrovni lákají okresní města mladé prostřednictvím hudebních festivalů a dalších míst zájmu. Cestovní a zážitkové kanceláře spolupracují s obsahovými platformami a značkami na propagaci místní kultury a cestovního ruchu.Díky více než 580 milionům globálních uživatelů zařízení Huawei má Petal Ads jedinečnou pozici pro propojení značek s čínským publikem, zejména v oblasti luxusu a cestování. Jejich nejnovější nabídka, Petal Business Index (PBI), umožňuje značkám pochopit, jak spotřebitelé zohledňují značky v rámci ekosystému Huawei, a slouží tak jako ukazatel marketingového rozmachu značky. Využití PBI pomáhá značkám oslovit čínské publikum prostřednictvím platformy Petal Ads, protože poskytuje přesné informace o chování a preferencích spotřebitelů.Oslovení bonitních čínských turistů: Strategie na míruSpolečnost Huawei minulý pátek uspořádala v čínském Pekingu seminář pro zúčastněné strany z prostředí barcelonského cestovního ruchu, na kterém se diskutovalo o strategiích, jak přilákat do Barcelony bonitní čínské turisty. To zahrnovalo překročení sezónního charakteru cestovního ruchu v Barceloně zvýšením počtu návštěvníků v období největší návštěvnosti (Nový lunární rok, Zlatý týden), decentralizaci cestovního ruchu prodloužením průměrné délky pobytu a nabídkou kvalitních zážitků v méně známých turistických lokalitách a zvýšením průměrné útraty nabídkou atraktivnějších místních produktů, včetně michelinských restaurací, luxusních obchodů a vinařství.O Petal Ads  Petal Ads je mobilní reklamní platforma společnosti Huawei, která globálně propojuje vydavatele, inzerenty a marketéry. Může se pochlubit více než 360.000 vydavateli a širokým oborovým záběrem s více než 200 odvětvími a umožňuje agenturám a firmám oslovit více než 730 milionů nových zákazníků po celém světě . https://ads.huawei.com/Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2447381/Huawei_Consumer_Business_Group.jpg Kontakt: Vivi Chen , vivi.chan@huawei.com, Mobil:+34677108512 

Čas načtení: 2024-06-28 10:00:00

Netanjahu: Vytváří si nepřátele a lpí na ultraparvicových stoupencích

Upřednostňování vlastních zájmů před zájmy své země není pro izraelského premiéra nic nového, ale je to stále zjevnější, míní nejnovější redakční komentář deníku Guardian.Zatímco Benjamin Netanjahu svádí boje doma i v zahraničí, je více než kdy jindy spjat s nejhoršími částmi domácí politické sféry. Minulý týden se izraelský premiér pustil do svého hlavního spojence, USA, které mu to vytýkají, ale neudělaly nic pro zastavení války v Gaze ani pro odvrácení hrozícího a jistě katastrofálního konfliktu s Hizballáhem. V pondělí izraelský velvyslanec při OSN Gilad Erdan označil Antónia Guterrese za "spoluviníka teroru" a tvrdil, že jeho jediným cílem bylo "pomoci Hamásu přežít tuto válku" poté, co generální tajemník obvinil Izrael (aniž by ho přímo jmenoval), že o něm šíří dezinformace.

Čas načtení: 2024-06-28 10:00:00

Netanjahu: Vytváří si nepřátele a lpí na ultrapravicových stoupencích

Upřednostňování vlastních zájmů před zájmy své země není pro izraelského premiéra nic nového, ale je to stále zjevnější, míní nejnovější redakční komentář deníku Guardian.Zatímco Benjamin Netanjahu svádí boje doma i v zahraničí, je více než kdy jindy spjat s nejhoršími částmi domácí politické sféry. Minulý týden se izraelský premiér pustil do svého hlavního spojence, USA, které mu to vytýkají, ale neudělaly nic pro zastavení války v Gaze ani pro odvrácení hrozícího a jistě katastrofálního konfliktu s Hizballáhem. V pondělí izraelský velvyslanec při OSN Gilad Erdan označil Antónia Guterrese za "spoluviníka teroru" a tvrdil, že jeho jediným cílem bylo "pomoci Hamásu přežít tuto válku" poté, co generální tajemník obvinil Izrael (aniž by ho přímo jmenoval), že o něm šíří dezinformace.

Čas načtení: 2024-07-07 09:25:00

Společnost Hisense představuje v rámci zásadní brandingové iniciativy nový slogan „Hisense, více než jen značka"

Čching-tao (Čína) 7. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Hisense, globální lídr v oblasti domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, nedávno odhalila svůj nový slogan „Hisense, více než jen značka", který uvádí významnou novou brandingovou iniciativu během zápasů UEFA EURO 2024™.Nový slogan „Hisense, více než jen značka" se nedávno představil na hřišti po boku značek Hisense, ASKO a Gorenje. Toto nejnovější posílení značky podtrhuje neochvějné odhodlání společnosti Hisense vybudovat si pevnou globální pozici, které se projevuje ve strategických investicích společnosti do sportovního marketingu a zejména v dlouhodobém fotbalovém partnerství v pozici oficiálního partnera UEFA EURO 2024™.Sdělení společnosti Hisense se fakticky vyvíjelo spolu s jejími globálními ambicemi a fotbalovým sponzorstvím, přičemž od „Hisense TV #2 GLOBÁLNĚ, Hisense TV #1 V ČÍNĚ" na mistrovství světa FIFA 2022™ se vyvinulo v motto „Nikdy se nespokojit s globálním druhým místem" na letošním UEFA EURO 2024™, doprovázené komplexním rozložením zobrazovacích technologií a chytrých domácích spotřebičů. Strategie dlouhodobého sportovního sponzoringu, kterou společnost uplatňuje, zvýšila podle agentury Ipsos 2023 celosvětové povědomí o značce na 54 %. Podle agentury Omdia činil globální podíl objemu dodávek televizorů Hisense za 1. čtvrtletí 2024 13,6 % s globálním podílem na tržbách z dodávek ve výši 12,1 %. Společnost Hisense nyní zaujímá celosvětově 2. místo v dodávkách televizorů, přičemž 1. místo v dodávkách 100" televizorů si podržela v roce 2023 i v 1. čtvrtletí 2024.Skupina Hisense přitom uplatňuje strategii více značek a v jejím portfoliu se nachází např. značky jako Toshiba TV, Kelon, Gorenje, ASKO, VIDAA, SANDEN, Regza, MORA a další. Díky dlouholeté interní kultivaci a externím akvizicím společnost vstoupila do fáze globálního působení a rozvoje více značek, z nichž vytvořila kompletní a bohatý systém. Výsledkem je ucelená a rozmanitá struktura značek, která umožňuje různé brandové strategie v různých oblastech podnikání a tržních segmentech a uspokojuje preference a potřeby široké škály spotřebitelů.Ve snaze stát se podnikem světové úrovně s globálně uznávanou pověstí prochází společnost Hisense rychlou mezinárodní expanzí, přičemž v průběhu let účinně realizuje strategie nezávislé a špičkové globalizace jednotlivých značek.Společnost Hisense disponuje robustní globální sítí zahrnující 34 průmyslových parků, 26 výzkumných a vývojových center a 64 zahraničních poboček a může se pochlubit 110.000 pracovníky, z nichž přibližně 24.000 tvoří mezinárodní zaměstnanci. Tato rozsáhlá síť zajišťuje vývoj špičkových produktů, optimalizovanou výrobu s globálním dodavatelským řetězcem a marketingové strategie šité na míru konkrétním regionům. Společnost Hisense dobře ví, že klíčem k budoucímu úspěchu jsou technologické inovace, a proto hodlá i nadále investovat do výzkumu a vývoje a vyvíjet špičkové inovativní produkty, jejichž cílem je zlepšovat lidské životy. Co se týče péče o potřeby uživatelů, společnost v roce 2023 zavedla tzv. prouživatelskou scénářovou strategii (user-centered, scenario-driven strategy) s cílem dosáhnout hlubšího porozumění požadavkům svých spotřebitelů. Toto zaměření se přímo promítá do nejnovějšího upgradu značky z roku 2024, který klade důraz na „technologie zaměřené na uživatele" a „nejvyšší kvalitu".Závazek společnosti Hisense však sahá dál než jen k vynikající kvalitě obrazu a výkonu. Díky pochopení významu uspokojování rozmanitých uživatelských potřeb, upřednostňování místních preferencí s efektivním přizpůsobením dodavatelského řetězce a budování silných komunikačních vazeb v duchu hesla „místní pro místní" se společnost Hisense transformovala v přední mezinárodní značku, která vnáší inovativní vědu a technologie do životního stylu spotřebitelů po celém světě.O společnosti HisenseHisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiální partner šampionátu UEFA EURO 2024™. Podle údajů společnosti Omdia se značka Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii televizorů s úhlopříčkou 100". Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2454912/Hisense_tagline_UEFA_EURO_2024.jpg KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com 

Čas načtení: 2024-07-10 15:54:00

Společnost Hisense představuje nový slogan „Hisense, víc než jen značka“

Praha 10. července 2024 (PROTEXT) - Společnost Hisense, globální lídr v oblasti domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, odhalila svůj nový slogan pro probíhající ME ve fotbale: „Hisense, víc než jen značka". Jde o významnou brandingovou iniciativu během UEFA EURO 2024, jehož je Hisense oficiálním partnerem.Nový slogan „Hisense, víc než jen značka" měli možnost vidět fanoušci na celém světě během nedávného čtvrtfinálového zápasu mistrovství Evropy mezi Německem a Španělskem. Slogan, který je vytvořený speciálně k příležitosti ME, vyjadřuje odhodlání společnosti Hisense vybudovat si pevnou globální pozici, a to cestou strategických investic společnosti do sportovního marketingu i díky roli dlouhodobého oficiálního partnera UEFA EURO.Slogan se přímo před zraky fanoušků postupně rozvíjel od sdělení „Hisense globální číslo dvě v TV“ přes „Nikdy se nespokojit s globálním druhým místem" až k mottu „Hisense, víc než jen značka“, doprovázeného reklamou na zobrazovací technologie a chytré domácí spotřebiče Hisense.Strategie dlouhodobého sportovního sponzoringu, kterou společnost uplatňuje, zvýšila podle agentury Ipsos v roce 2023 celosvětové povědomí o značce na 54 %. Podle agentury Omdia činil globální podíl objemu dodávek televizorů Hisense za první čtvrtletí letošního roku 13,6 % a globální podíl na tržbách z dodávek dosáhl výše 12,1 %. Společnost Hisense nyní zaujímá celosvětově druhé místo v dodávkách televizorů, přičemž si udržela pozici lídra v dodávkách 100palcových televizorů v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024.Skupina Hisense přitom uplatňuje strategii více značek a v jejím portfoliu jsou značky jako Toshiba TV, Kelon, Gorenje, ASKO, VIDAA, SANDEN, Regza, MORA a další. Díky dlouholeté interní kultivaci a externím akvizicím společnost vstoupila do fáze globálního působení a rozvoje více značek, z nichž vytvořila kompletní a bohatý ekosystém. Výsledkem je ucelená a rozmanitá struktura značek, která umožňuje různé brandové strategie v různých oblastech podnikání a tržních segmentech a uspokojuje preference a potřeby široké škály spotřebitelů.Ve snaze stát se firmou světové úrovně s globálně uznávanou pověstí prochází společnost Hisense rychlou mezinárodní expanzí, přičemž v průběhu let účinně uplatňuje strategii nezávislé, špičkové globalizace jednotlivých značek.Společnost Hisense disponuje robustní globální sítí zahrnující 34 průmyslových parků, 26 výzkumných a vývojových center a 64 zahraničních poboček. Může se pochlubit 110.000 pracovníky, z nichž přibližně 24.000 tvoří mezinárodní zaměstnanci. Tato rozsáhlá síť zajišťuje vývoj pokročilých produktů, optimalizovanou výrobu s globálním dodavatelským řetězcem a marketingové strategie šité na míru konkrétním regionům.Společnost Hisense dobře ví, že klíčem k budoucímu úspěchu jsou technologické inovace. Proto hodlá i nadále investovat do výzkumu a vývoje a vyvíjet výjimečné inovativní produkty, které pomohou zlepšovat lidské životy. Co se týče péče o potřeby uživatelů, společnost v roce 2023 zavedla tzv. prouživatelskou scénářovou strategii (user-centered, scenario-driven strategy) s cílem dosáhnout hlubšího porozumění požadavkům svých spotřebitelů. Toto zaměření se přímo promítá do nejnovější strategie značky z roku 2024, která klade důraz na „technologie zaměřené na uživatele" a „nejvyšší kvalitu".Závazek společnosti Hisense však sahá dál než jen k vynikající kvalitě obrazu a výkonu. Díky uspokojování rozmanitých uživatelských potřeb, upřednostňování místních preferencí a v neposlední řadě i díky budování silných komunikačních vazeb v duchu hesla „místní pro místní" se společnost Hisense transformovala v přední mezinárodní značku, která vnáší inovativní technologie do životního stylu spotřebitelů po celém světě.Skupina Hisense přitom velmi dbá na udržitelnost svého podnikání, a sportovní marketing i partnerství s organizacemi UEFA či FIFA vnímá jako platformu k propagaci udržitelnosti a odpovědných investic v celé Evropě. Proaktivní závazek k udržitelnému rozvoji stvrzuje například poslední “Zpráva o udržitelnosti Hisense Europe za rok 2023” nebo stříbrná medaile EcoVadis - toto mezinárodně uznávané hodnocení podniků řadí Hisense Europe mezi 11 % nejlépe hodnocených společností. První stříbrnou medaili EcoVadis přitom skupina získala již vloni za rok 2022.O společnosti HisenseHisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiální partner šampionátu UEFA EURO 2024. Podle údajů společnosti Omdia se značka Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na druhém místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na prvním místě v kategorii televizorů s úhlopříčkou 100 palců. Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích. Specializuje se na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.Více informací: cz.hisense.com, global.hisense.com Sense For TechnologyFotogalerie a video jsou trvale přístupné zde:https://1drv.ms/f/s!AlDUuB6kZhh4gZIBkJk2-lCZMJnfsQ?e=XmhKN9 Zdroj: HisenseČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.  

Čas načtení: 2024-07-13 16:00:00

Obavy z Číny mění světový obchod. Západ si chce více věcí vyrobit sám

Světový obchod podle expertů v příštím desetiletí poroste pomaleji než globální ekonomika. Obchod totiž ovlivní proměna vztahů západních států s Čínou a upřednostňování regionální ekonomiky některých zemí.

Čas načtení: 2024-09-02 16:12:02

Ženy chodí na umělé oplodnění pozdě, víc než kariéra je brzdí hledání partnera

Mnoho žen věří, že když se nestanou rodičkami přirozenou cestou, „spasí“ je umělé oplodnění. I to však má věkové limity, upozorňují reprodukční kliniky. Ženy přitom tuto cestu odkládají spíš kvůli hledání správného partnera než kvůli upřednostňování pracovní kariéry, jak se traduje.

Čas načtení: 2024-10-17 13:45:00

Nová auta pro ženisty za miliardy nakoupí armáda v otevřeném tendru

O zakázku na kolové obrněnce pro ženisty, a také pro zdravotníky a vojenské policisty se utká více firem. Armáda vycouvala z přímého nákupu australských vozidel Bushmaster a požadovanou techniku pořídí v otevřeném výběrovém řízení. Nahrává to českým zbrojovkám, které dřívější záměr právě kvůli upřednostňování výrobce bushmasterů, společnosti Australian Defence Industries, ovládané francouzským koncernem Thales, kritizovaly. V tendru půjde o vyšší jednotky miliard korun.

Čas načtení: 2024-10-21 15:49:00

Mira Třebická: Kombinace hlouposti, ulhanosti a drzosti. A do toho poradci z Hradu

Několik dní v sobě vedu vnitřní boj, zda se vůbec ještě vyjadřovat k naši hloupé, ulhané a drzé vládě. Zda si připomínat její zvyšování daní, topení plynem z Ruska, ukrajinské premiérování, upřednostňování cizích státních příslušníků před českými občany, rozpočtový deficit jako kráva, směšné zvyšování platů sobě samým.

Čas načtení: 2024-11-01 18:59:44

Orbán: Přišel čas porazit liberály v každých volbách

Maďarský premiér Viktor Orbán obhajuje konzervativní politiku své vlády v oblasti migrace a podpory rodin a zdůrazňuje, že Maďarsko je „konzervativním ostrovem“ v „liberálním Evropském oceánu.“ V rozhovoru pro Rakouskou televizi ServusTV Maďarský premiér prohlásil, že upřednostňování prorodinné politiky jeho… The post Orbán: Přišel čas porazit liberály v každých volbách first appeared on Akta X.

Čas načtení: 2024-11-04 21:54:00

Alena Vitásková: Měla jsem Vetchého jako herce ráda. Teď už nemohu

Rozpad morálky, lidé poškození komunistickým režimem si dnes přebírají ocenění od bývalého komunistického rozvědčíka. Česká republika není bezpečným domovem, uvedla v Aby bylo jasno bývalá ředitelka Energetického regulačního úřadu a ředitelka institutu založeného na ochranu a podporu lidských práv a svobod Alena Vitásková. Vyjádřila také obavy z vytváření seznamů nepohodlných lidí, blížíme se podle ní k diktátorskému režimu. Věří, že změnu mohou přinést parlamentní volby. Fialově vládě vyčítá upřednostňování zahraničních občanů před vlastními, označila to za její selhání.

Čas načtení: 2024-11-20 16:00:01

Válka mocných žen. Hvězda TikToku Schillerová chce odstranit „drzou“ Pekarovou

Jsou jako jin a jang, černá a bílá. Člověk by v české politice těžko našel dvě odlišnější postavy, než jsou Alena Schillerová a Markéta Pekarová Adamová. První jmenovaná je kariérní úřednice z finančáku, která se v politice objevila poměrně pozdě, vdávala se velmi mladá a na politické výsluní ji dostala hlavně loajalita k šéfovi Andreji Babišovi. V politice za odměnu? Podle kuloárních informací jí také pomohla příbuzenská spřízněnost s bohatým sponzorem hnutí Davidem Rusňákem. Generální finanční ředitelství, na kterém Schillerová pracovala, také mělo promlčet obvinění německých institucí, která směřovala na Andreje Babiše. O tom, že raketová politická kariéra, která Schillerovou následně potkala, byla odměnou za promlčení Babišových potenciálních průšvihů, lze jen spekulovat. Alena Schillerová: Od Alenky z brněnského finančáku až k hvězdě TikToku Číst více Ministryně TikToku Mezi lidmi je ale Schillerová velmi oblíbená. Její sociální sítě, hlavě TikTok, kde se realizuje s tanečky a humornými videi, v nichž mimo jiné paroduje vládní politiky, sledují desetitisíce lidí. A i když se od mnohých dočkává kritiky, voliči nejúspěšnější strany v zemi jí nadšeně tleskají. Nemalé ovace jí věnují i na lidových setkáních po celé republice, kterých absolvuje nepočítaně. Vydřená kariéra Markéta Pekarová Adamová nemůže být rozdílnější. Pochází z dělnické rodiny a do politiky se propracovala malými krůčky. Odmala musela pracovat po brigádách, aby si mohla doplnit vzdělání, nic jí nespadlo do klína zadarmo. To, že před rodinným životem vždy upřednostňovala politiku, ukazuje, že svého manžela, slovenského IT specialistu, si vzala až ve dvaatřiceti. V TOP 09 začínala v místní organizaci a postupně se propracovala až na šéfku strany. Vystudovala dvě vysoké školy, pravidelně se angažuje v dobrovolnické činnosti a v sedmatřiceti se stala druhou nejmladší předsedkyní Sněmovny v historii. Nešťastné výroky z ní udělaly antikrista Kde ale oproti Schillerové ztrácí, je obliba u veřejnosti. Některé její výroky totiž nepadly na úrodnou půdu. Třeba věta, kterou řekla jedné z novinářek při tiskové konferenci v Poslanecké sněmovně. Ta si ji nahrávala na telefon značky Huawei, načež se poslankyně zarazila a zeptala se dotyčné novinářky: „To nemáte na iPhone?“ Výrok tehdy vyzněl jako poněkud pohrdavý. Dalším nešťastným výrokem byla nevhodně vyznívající rada lidem v době, kdy ceny plynu i ostatních energií letěly strmě nahoru. Těm, kterým by snad byla doma kvůli šetření zima, vzkázala, že si „holt vezmou další svetr“. Ačkoliv svůj výrok později několikrát vysvětlovala vlastní skromností, mnoho lidí už jí ho nemůže zapomenout. Bitva mocných žen Schillerová proti Pekarové v posledních dnech vytáhla s plnou parádou a tváří se, že má nabito ostrými. „Svévolný způsob řízení schůzí, porušování jednacího řádu a upřednostňování stranických zájmů před nestranným výkonem druhé nejvyšší ústavní funkce,“ uvádí důvody, proč by měla její sokyně přijít o funkci předsedkyně Sněmovny. Ač Schillerová podle vlastních slov nevěří, že to projde, vnímá pokus o odvolání jako symbol odporu proti vládě. „Je nám jasné, že šance na úspěch je minimální, ale bude si muset projít tou uličkou hanby. Nemůžeme to nechat být,“ vyjádřila se. To nemáte na iPhone? Pekarová Adamová má pověst rozmazlené holky, přitom pochází z chudých poměrů Číst více Pekarovou, zdá se, ale podobné výroky nechávají chladnou a kvůli nepřesnostem ve vyjádření se do své sokyně pustila s podobnou vervou jako ona do ní. „Když už se mě chcete zase pokoušet odvolat z funkce, protože neznáte jednací řád, bylo by dobré se aspoň naučit, že druhým nejvyšším ústavním činitelem u nás je předseda Senátu,“ opravila Schillerovou chladně na sociální síti X. Rozhodne se do pár dnů Hnutí ANO už kvůli odvolání Pekarové svolalo mimořádnou schůzi a podle Schillerové podporuje její sesazení přes osmdesát poslanců, což je minimum potřebné pro uskutečnění hlasování. Ona schůze by měla proběhnout do deseti dnů, na úspěch opozice a odchod Pekarové z vedení to ale zatím příliš nevypadá. KAM DÁL: Věra Ferbasová, klaun v sukních. Málem neodmaturovala kvůli šaškárnám. Angažoval ji sám Vlasta Burian

Čas načtení: 2024-11-21 06:36:10

Vláda USA chce, aby Google kvůli monopolu prodal prohlížeč Chrome

Americké ministerstvo spravedlnosti chce, aby internetový gigant Google prodal prohlížeč Chrome a omezil upřednostňování svého vyhledávače v systému Android. Podle agentury Reuters to ministerstvo navrhlo soudu, aby tak rozbilo monopol Googlu v online vyhledávání a související reklamě. Agentura poznamenala, že Google bude mít v prosinci možnost předložit vlastní návrhy.

Čas načtení: 2024-11-21 07:10:00

Rázný krok směrem k Googlu. Americká vláda chce, aby se zbavil prohlížeče Chrome

Americké ministerstvo spravedlnosti chce, aby internetový gigant Google prodal prohlížeč Chrome a omezil upřednostňování svého vyhledávače v systému Android. Podle agentury Reuters to ministerstvo navrhlo soudu, aby tak rozbilo monopol Googlu v online vyhledávání a související reklamě. Agentura poznamenala, že Google bude mít v prosinci možnost předložit vlastní návrhy.

Čas načtení: 2024-11-21 06:37:00

Google by měl prodat Chrome, chce vláda USA. Nelíbí se jí jeho monopol

Americké ministerstvo spravedlnosti chce, aby internetový gigant Google prodal prohlížeč Chrome a omezil upřednostňování svého vyhledávače v systému Android. Podle agentury Reuters to ministerstvo navrhlo soudu, aby tak rozbilo monopol Googlu v online vyhledávání a související reklamě. Agentura poznamenala, že Google bude mít v prosinci možnost předložit vlastní návrhy.