Operátoři Vodafone, T-Mobile a O2 spojili síly a vybudovali vzájemně propojené zabezpečení, které podvodníkům znemožní zneužívání čísel jiných lidí či institucí, jako jsou třeba banky či policie. Před takzvaným spoofingem chrání operátoři své zákazníky zdarma a automaticky. Chráněna jsou jak mobilní čísla, tak pevné linky.
Čas načtení: 2024-09-16 09:30:42
Operátoři pomáhají lidem zasaženým povodněmi. Rozdávají neomezená data zdarma
Operátoři O2, T-Mobile i Vodafone pomáhají svým klientům v nouzi Kvůli povodním přišlo velké množství lidí o přístup k internetu nebo mobilní síti Všichni zákazníci dostávají neomezená data i volání, zapojují se i virtuálové Všichni tři velcí operátoři se snaží pomoci lidem zůstat ve spojení se svými blízkými v době, kdy Českou republikou zmítají povodně. O2, T-Mobile i Vodafone automaticky zapínají všem zákazníkům neomezená data, operátoři dokonce zapojují do pomoci i virtuální poskytovatele, kteří fungují na jejich síti. Přečtěte si celý článek Operátoři pomáhají lidem zasaženým povodněmi. Rozdávají neomezená data zdarma
\nČas načtení: 2025-04-18 00:00:00
Operátoři mají kladivo na podvodná volání. Dostanete ho zdarma a automaticky
Operátoři Vodafone, T-Mobile a O2 spojili síly a vybudovali vzájemně propojené zabezpečení, které podvodníkům znemožní zneužívání čísel jiných lidí či institucí, jako jsou třeba banky či policie. Před takzvaným spoofingem chrání operátoři své zákazníky zdarma a automaticky. Chráněna jsou jak mobilní čísla, tak pevné linky.
\nČas načtení: 2024-02-28 06:46:00
Barcelona (Španělsko) 28. února 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - V rámci veletrhu MWC 2024 se konalo úspěšné fórum o zelených plně optických sítích, „Green All-Optical Network Forum", které uspořádal známý evropský výzkumný a analytický institut IDATE. Účastníci se věnovali využití rozvojových příležitostí trhu gigabitového širokopásmového připojení a nástup éry 10Gb/s sítí. Kim Jin, viceprezident divize Optical Business Product Line (produktové řady optických sítí) společnosti Huawei promluvil o urychlení popularizace gigabitových služeb, podpoře vývoje budoucích 10 Gb/s sítí a zahájení nové éry komerčního využití technologií F5.5G díky cílové plně optické síti F5.5G.Propustnost optických širokopásmových sítí se posouvá od 100 Mb/s orientovaných na přenos videa k 1Gb/s orientovaným na poskytování komplexních služeb a následně i možnosti 10Gb/s pro inteligentní funkce. V rámci tohoto trendu společnost Huawei poukazuje na potřebu plně optické cílové sítě F5.5G (fixní síť 5.5G), která podporuje tři síťové funkce a architekturu čtyř sítí. To znamená dosáhnout tří síťových funkcí – všeobecně dostupného připojení 10 Gb/s, metropolitní sítě s omezením latence na 1 ms a páteřní sítě dosahující dostupnosti 99,9999 %; a vybudovat architekturu čtyř sítí – páteřní síť využívající 400G, 800G OTN pro propojení datových center, metropolitní síť o100G pro CO a 50G PON v přístupových sítích pro domácnosti a podniky s 10 Gb/s do místností.Domácí sítě: Počet uživatelů FTTR (fiber to the room, připojení optickým vláknem do místnosti) dosáhl 14 milionů. Koncept FTTR pomáhá operátorům prodávat „1 síť" s FTTR namísto „1 vlákno + 1 terminál" v systému FTTH (fiber to the home, optické vlákno do domu). Zároveň se FTTR rozšiřuje z pouhého připojení na funkci chytré domácnosti FTTR+X, tedy konvergenci FTTR sítí a rozmanitých aplikací pro chytrou domácnost. Operátoři tak mohou dále prodávat více aplikací „nad jednou sítí". Společnost Huawei v této souvislosti uvádí na trh první produkt FTTR+X v oboru, iFTTR F50, který umožňuje zvýšení rychlosti z 2000 Mbps na 3000 Mbps. Mimoto představuje integrované úložné a výpočetní jednotky, které uživatelům poskytují úložiště o kapacitě až 8 TB a funkce inteligentního vyhledávání v albech, což operátorům pomáhá rozšířit hranice širokopásmových služeb pro domácnosti.• Optická přístupová síť: Gigabitové sítě využívá téměř 200 milionů uživatelů na celém světě. Komerční balíčky 10 Gb/s lze přitom nalézt u více než 50 operátorů. Rychlý růst gigabitových služeb je hnací silou modernizace optických přístupových sítí ze standardu GPON na 10G PON nebo dokonce 50G PON. Řešení Huawei FlexPON+ pomáhá operátorům plynule přejít z GPON na 10G PON při optimálních nákladech a zvyšovat tak počet uživatelů gigabitových služeb. Standard 50G PON se 7 režimy v 1 a symetrickým upstream a downstream přenosem navíc podporuje 100% opětovné využití stávajících ODN, čímž chrání investice operátorů. První inteligentní OLT zařízení v oboru, MA5800T, poskytuje rychlost 2 Tb/s na slot a je vybaveno inteligentním enginem pro všudypřítomný přístup k připojení 10 Gb/s.• Metropolitní síť: Odhaduje se, že do roku 2025 se až 85 % podnikových aplikací přesune do cloudu. Klíčem k zajištění špičkové uživatelské zkušenosti a rychlého připojení ke cloudu je ultra nízká latence 1 ms a flexibilní škálovatelnost služeb metropolitních sítí. V řešení Huawei Alps-WDM jsou na okraji metropolitní sítě nasazena zařízení 100G a 200G OTN. Plně optické přepínače E2E umožňují jednoskokový přenos a přístup ke cloudu v řádu milisekund, což operátorům umožňuje budovat zjednodušené metropolitní sítě, které zaručují nejvyšší kvalitu služeb.• Páteřní síť: Síťový provoz mezi datovými centry roste o více než 50 % ročně. Cloudifikace podnikových produkčních systémů zároveň vyžaduje vyšší dostupnost sítě. Vysoce výkonné sítě OTN 400G a 800G společnosti Huawei, opticko-elektrická automaticky přepínaná optická síť (Automatic Switching Optical Network, ASON) a první OTN zařízení pro datová centra v oboru OSN 9800 K36 poskytují propustnost 1,6 T na slot, přenos 100 T po jednom vlákně a zvyšují dostupnost sítě z 99,999 % na 99,9999 %.Kim Jin dodává: „Společnost Huawei hodlá dále vytvářet inovace založené na plně optické síti F5.5G, které operátorům usnadní využití příležitostí k růstu na trhu gigabitových služeb a urychlí komercializaci F5.5G pro novou vlnu prosperity na trzích."Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2347894/Kim_Jin_Huawei.jpgKONTAKT: Qiuyu Peng, pengqiuyu1@huawei.com
\nČas načtení: 2024-10-10 18:36:00
Dva největší čeští mobilní operátoři T-Mobile a O2 zavedly společný systém ochrany proti podvodným hovorům. Díky vzájemné implementaci ochranného firewallu tak mohou lépe chránit své zákazníky před tzv. spoofingem – sofistikovanou formou podvodu, při které útočníci falšují telefonní čísla. Nově zavedený systém dokáže v reálném čase ověřovat legitimitu hovorů mezi oběma sítěmi. Pokud tedy přichází hovor z čísel T-Mobile do sítě O2 nebo naopak, firewall automaticky kontroluje, zda není číslo podvržené. V případě detekce podvodného hovoru je takový pokus okamžitě zablokován. Význam této ochrany potvrzují i čísla – jen v síti O2 je denně odfiltrováno více než sto tisíc podvodných
\nČas načtení: 2025-03-08 08:06:00
Inovace s umělou inteligencí: pozvedněme tvorbu hodnot technologickými společnostmi do nových výšin
Barcelona (Španělsko) 8. března 2025 (PROTEXT/PRNewswire) - James Chen, prezident divize Huawei Carrier Business, přednesl hlavní projev na téma „Inovace s AI: pozvednutí tvorby hodnot technologickými společnostmi do nových výšin". Chen zdůraznil, že transformací nic nekončí. Konečným cílem transformace je vytváření hodnoty.S rychlým rozvojem technologií, jako je 5,5G, cloud a AI, se operátoři přeměňují z tradičních poskytovatelů služeb připojení na poskytovatele digitálních služeb. Společnost Huawei navrhuje model schopností „Pět jedniček", který má technologickým společnostem (techcos) usnadnit přeměnu operátorů. Ten pomůže operátorům přetvořit podnikání, provoz a údržbu a infrastrukturu a lépe jim umožní využívat příležitostí transformace a neustále vytvářet hodnotu.Jeden model zpeněžení: Vytvoření nového modelu zpeněžení diferencovaných zkušenostíObjevují se nové scénáře osobních služeb, jako je livestreaming, služební cesty a hry. Aby bylo možné poskytovat diferencované síťové služby pro různé uživatele a scénáře služeb a zpeněžit takové nabídky, potřebují operátoři nové modely služeb, které jsou umožněny novými technologiemi.Umělá inteligence může operátorům pomoci přesně doporučovat uživatelům balíčky, dynamicky upravovat síťové služby, které nejlépe vyhovují potřebám uživatelů, a intuitivně zobrazovat výsledky zlepšování služeb uživatelům v reálném čase.Modely monetizace zkušeností využívající zpoplatnění na základě sazeb a zkušeností dosud přijalo více než 35 operátorů po celém světě.Jedna položka služby: Vytváření domácích služeb AI, které podporují multimodální interakciDomácnosti jsou stále inteligentnější. Operátoři mohou poskytovat personalizované služby vytvořením jednotného portálu inteligentních domácích služeb a přejít z poskytovatelů šířky pásma na poskytovatele služeb AI.Například operátoři v Číně a Jižní Koreji spustili domácí centra AI, která zahrnují agenty AI. Tyto rozbočovače se bezproblémově připojují k různým inteligentním domácím zařízením prostřednictvím multimodální interakce a rychle vyvolávají inteligentní aplikace v cloudu na základě záměrů uživatele.Komplexní cloudová platforma: Provoz cloudové platformy pro služby B2BAby bylo možné využít příležitostí, které přináší digitální a inteligentní transformace různých odvětví, musí operátoři poskytovat cloudovou platformu, která je vybavena funkcí konvergence více služeb, aby bylo možné využít více scénářů služeb B2B (mezi podniky navzájem). Tato platforma musí být vybavena novými funkcemi, jako je cloudové tržiště a inteligentní generování kódů. Takové funkce rychle zapojí operátora do ekosystému a pomohou vývojářům rychleji inovovat a spouštět aplikace.Jeden operátor v severní Africe úspěšně využil multicloudovou platformu, aby pomohl tisícům podniků a zákazníků ve více než 10 odvětvích přijmout digitální transformaci.Model jednoho telekomunikačního základů: Zavedení obecných agentů AI a digitálních dvojčatTechnologie AI založené na modelech základů mohou operátorům pomoci nově si představit efektivitu provozu a údržby. Vytvořením digitálních dvojčat sítí a služeb mohou operátoři převést data a scénáře na znalosti a schopnosti. Operátoři pak mohou do digitálních dvojčat nebo agentů AI začlenit technologie telekomunikačních modelů základů a průběžně procvičovat a optimalizovat modely, a tak aplikovat technologie AI na běžný provoz a údržbu.V úspěšném případě inteligentního provozu a údržby byly technologie AI použity k rychlé diagnostice a odstranění poruch sítě, což zkrátilo dobu řešení problémů na méně než 30 minut.Jedna synergická architektura: Budování infrastruktury pro spolupráci všech prvkůVe věku umělé inteligence bude komunikační infrastruktura zahrnovat více zdrojů, jako jsou sítě, úložiště, cloud a výpočetní zdroje. Je velmi důležité naplánovat architekturu, která sdružuje všechny tyto prvky zdrojů.Tato architektura by měla podporovat následující tři funkce: inteligentní konektivitu, s níž mohou operátoři poskytovat uživatelům deterministické zajištění a bezeztrátové připojení; inteligentní cloud, který podporuje heterogenní výpočetní výkon v distribuovaném nasazení a poskytuje cloudové služby a inteligentní výpočetní služby na vyžádání; inteligentní spolupráci, která synergicky propojuje všechny prvky zdrojů od plánování až po provoz.Na závěr James Chen uvedl, že inovace pomocí umělé inteligence urychlí transformaci operátorů na technologické společnosti (techcos). Díky špičkovým produktům a řešením spolupracuje Huawei se zákazníky na přetváření podnikání, provozování a údržby a infrastruktury, aby společně neustále vytvářeli větší hodnotu a chopili se ve věku AI obrovských příležitostí.Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2635840/Image.jpgKONTAKT: Lingfeng Zhou, zhoulingfeng11@h-partners.com
Čas načtení: 2025-03-05 08:50:00
Li Peng z Huawei: Maximalizace hodnoty 5G sítí v éře AI
Barcelona (Španělsko) 5. března 2025 (PROTEXT/PRNewswire) - Na veletrhu MWC Barcelona 2025 vystoupil senior viceprezident společnosti Huawei a prezident divize ICT Sales & Service Li Peng s hlavním projevem o tom, jak mohou operátoři maximálně využít umělou inteligenci k plnému zhodnocení svých sítí. Podle jeho předpokladů bude symbióza technologií 5G-A a AI stimulovat u mobilních uživatelů sítí dvouciferný růst jak v oblasti DOU (data of usage, spotřeby dat na uživatele), tak ARPU (average revenue per user, průměrného výnosu na zákazníka).„Velkou rychlostí nyní vstupujeme do plně inteligentního světa. Inteligentní aplikace se šíří všude a kladou na sítě nové nároky," uvedl Li. „Přijetí a rozvoj 5G nám může otevřít nekonečný potenciál mobilních sítí. Společnost Huawei je ochotna a připravena spolupracovat s operátory a průmyslovými partnery po celém světě, aby podpořila digitalizaci, posílila základy sítí a přinesla umělou inteligenci pro každého. Společně můžeme utvářet DNA inteligentního světa."Umělá inteligence mění interakci mezi člověkem a strojem a přináší nové nároky na latenciS pokrokem v oblasti AI se interakce mezi člověkem a strojem (HMI, human-machine interaction) vyvíjí od jednoduché textové komunikace k hlasu, gestům a dalším multimodálním interakcím. V důsledku tohoto vývoje je HMI v reálném čase pohodlnější než kdykoli předtím, což dává vzniknout nové vlně inovativních aplikací. Uživatelé mohou například přirozeněji komunikovat se svými zařízeními prostřednictvím hlasových asistentů na bázi umělé inteligence. V cloudových telefonech mohou avataři využívající umělou inteligenci poskytovat dokonce i vizuální zpětnou vazbu, což propůjčuje službám, jako je monitorování zdravotního stavu, osobnější charakter. Mobilní prostředí tak zvyšuje svou produktivitu a dostupnost pro různé skupiny uživatelů.Aby však bylo možné takové aplikace podporovat, musí být sítě schopny zajistit garantovanou latenci, což bude vyžadovat další vývoj od 5G NSA k 5G SA a nakonec k 5G-A. Operátoři mohou také pro snížení základní latence a zajištění diferencované, deterministické latence pro specifické scénáře nasadit inovativní technologie, jako je CUPS (Control and User Plane Separation, oddělení uživatelské a řídicí roviny) a GBR (Guaranteed Bit Rate, garantovaná přenosová rychlost).Produkce a distribuce obsahu s využitím AI zvyšuje laťku pro rychlost stahování a nahrávání datLi dále upozornil, že umělá inteligence změní způsob, jakým produkujeme a distribuujeme obsah. Například technologie AIGC (Artificial Intelligence Generated Content, generování obsahu pomocí AI) umožňuje vytvářet hodinová 2D a 3D videa jediným kliknutím. Také doporučení AI jsou dnes lépe individuálně přizpůsobená než kdy dříve, což umožňuje distribuovat širšímu publiku na internetu personalizovanější obsah. Oba tyto trendy přinesou v příštích pěti letech prudký nárůst síťového provozu, který bude na sítě klást nebývalé nároky. Aby s nimi operátoři udrželi krok, budou potřebovat větší frekvenční spektrum, větší kapacitu sítě a mnohem větší šířku pásma pro uplink a downlink.Rozmanité služby AI si vyžádají síťové pokrytí orientované na uživatelskou zkušenostCloudová i mobilní zařízení s AI přinášejí dostupnější inteligentní služby, což bude pro odvětví znamenat rostoucí poptávku po síťovém pokrytí zaměřeném na zkušenosti. Podle údajů třetích stran bude do roku 2030 používat cloudové telefony a cloudové disky více než miliarda lidí, z nichž každý bude potřebovat rychlý přístup ke cloudovému výpočetnímu výkonu. Inteligentní aplikace ve vozidlech navíc budou pro zajištění nepřerušované a spolehlivé mobility vyžadovat plné pokrytí ve městech, na dálnicích i na venkově.Do budoucna bude uspokojení těchto požadavků vyžadovat neustálý pokrok v zavádění sítí – od rychlého rozšiřování sítí 5G NSA přes sítě 5G SA pro plynulejší fungování v budovách i venku až po sítě 5G A zaměřené na uživatelskou zkušenost. To pomůže operátorům rozšířit pokrytí sítě a zajistit plynulé služby pro desítky miliard nových připojení uživatelů a stovky miliard nových spojení mezi věcmi v rámci internetu věcí.Rostoucí složitost sítě bude hnací silou vývoje směrem k O&M orientovanému na aplikaceAI rovněž přinese složitější scénáře aplikací a rozmanitější škálu požadavků na uživatelskou zkušenost. Z pohledu sítí to povede k posunu od tradičního, na zdroje orientovaného provozu a údržby (O&M) k přístupu více orientovanému na aplikace.Někteří operátoři již vyvíjejí systémy O&M na bázi agentů AI. Pro zajištění provozu mohou tito agenti AI předpovídat individuální potřeby jednotlivých uživatelů s využitím digitálních dvojčat, což pomůže zkrátit dobu uvedení služby na trh ze dnů na minuty. V oblasti údržby sítě mohou agenti AI se schopností samoučení předvídat a lokalizovat poruchy během několika sekund, čímž se efektivita odstraňování poruch zvýší o 30 %. A konečně v oblasti optimalizace sítí mohou digitální sandboxy simulovat provoz skutečných aplikací, což agentům AI umožní nepřetržitě analyzovat vzorce provozu a optimalizovat sítě na základě požadavků aplikací.První účastníci trhu zintenzivňují nasazení 5G-A pro posílení monetizace v éře AI„Nové schopnosti sítí dají vzniknout novým obchodním modelům," navázal Li. „Operátoři mohou překonat pouhou monetizaci provozu a začít monetizovat samotnou zkušenost."Právě v této chvíli operátoři po celém světě aktivně zkoumají nové způsoby monetizace zkušenosti na základě řady faktorů, jako je rychlost, latence a VIP výhody. Spustili tak např. specializované služby pro obchodní cestující, streamery živých přenosů a uživatele cloudových telefonů s umělou inteligencí. Někteří z nich již také expandují na trh B2B2C zpřístupněním síťových funkcí prostřednictvím otevřených rozhraní API.Například čínští operátoři takto spolupracují s více než 100 průmyslovými odvětvími, včetně pojišťoven a cateringových společností, na poskytování služeb AI New Calling prostřednictvím Open API. Tímto způsobem se jim podařilo desetkrát navýšit příjmy od zákazníků z průmyslu.„Příležitosti jsou obrovské," uzavřel Li. „A čas jednat je právě teď. Již nyní průkopníci rapidně expandují ve více než 200 městech po celém světě. Rázně postupují vpřed a odhalují nesmírnou novou hodnotu."Veletrh MWC Barcelona 2025 se koná od 3. do 6. března ve španělské Barceloně. Společnost Huawei bude po celou dobu prezentovat své produkty a řešení na stánku 1H50 v hale Fira Gran Via 1.V roce 2025 se zrychlí komerční zavádění 5G-Advanced a umělá inteligence pomůže operátorům přetvořit své podnikání, infrastrukturu i provoz a údržbu. Společnost Huawei aktivně spolupracuje s operátory a partnery po celém světě na urychlení přechodu k inteligentnímu světu.Více informací najdete na adrese https://carrier.huawei.com/en/events/mwc2025.Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2632247/0CAE5BE4_8CCD_4C61_8E20_492844BCE0F1.jpg KONTAKT: michael.chenjipeng@huawei.com, taoling1@huawei.com
Čas načtení: 2024-02-28 16:46:00
Huawei rozvíjí inteligenci, operátoři vstupují do prvního roku komerčního provozu 5.5G
Barcelona (Španělsko) 28. února 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - V rámci veletrhu MWC Barcelona 2024 přivítala společnost Huawei řadu globálních operátorů, průmyslových partnerů a významných osobností z oboru na své prezentaci s názvem "Advance Intelligence" (Pokroky inteligence), kde proběhla diskuse na téma budoucí synergie mezi sítí, cloudem a inteligencí. Cílem společnosti je podpořit inteligentní digitální transformaci všech odvětví, vybudovat prosperující průmyslový ekosystém, urychlit pozitivní obchodní cyklus 5G a připravit se na nadcházející éru 5.5G.Stánek společnosti Huawei v hale 1 byl koncipován jako ukázka, jak by mohl vypadat inteligentní digitální svět s chytrým propojením všech věcí. Digitální infrastruktura budoucího inteligentního světa bude neodmyslitelnou součástí všech aspektů našeho života, průmyslu i společnosti. Tyto nové podnikatelské scénáře pro jednotlivce, domácnosti, podniky a vozidla však zároveň zvýší požadavky na možnosti sítí. Společnost Huawei v této souvislosti na veletrhu MWC Barcelona 2024 představila celou řadu produktů a řešení 5.5G, F5.5G a Net5.5G pro různé scénáře. Je připravena spolupracovat s globálními operátory a průmyslovými partnery na řešení výzev a příležitostí a stanout v čele inteligentního světa budoucnosti.Ke konci roku 2023 bylo na celém světě spuštěno více než 300 komerčních sítí 5G, které slouží více než 1,6 miliardám uživatelů. Vývoj 5G je nyní v plném proudu, přičemž tempo růstu celosvětového počtu uživatelů sítí 5G dosáhlo za stejné období sedminásobku tempa růstu uživatelů sítí 4G. Operátoři využívající řešení Huawei se přitom v testu uživatelských zkušeností se sítí, který prováděla renomovaná organizace v roce 2023 v klíčových městech Německa, Rakouska a Nizozemska, umístili na prvních místech. Společnost Huawei současně spolupracuje s předními světovými operátory a průmyslovými partnery na hledání inovativních řešení, která by splňovala vyšší požadavky nových aplikací a scénářů 5.5G. Společně tak podpořili ověřování technologie 5.5G a zavádění sítí, čímž pomohli rozšířit rodící se trh 5.5G.Společnost Huawei již pomohla operátorům zahájit komerční ověřování a testování 5.5G ve více než 20 městech po celém světě. Na Blízkém východě bylo ohledně rozvoje 5.5G dosaženo všeobecného konsenzu, přičemž všech šest členů Rady pro spolupráci arabských států v Perském zálivu (GCC) dokončilo ověřování 5.5G s rychlostí 10 Gb/s a inkubaci nových služeb, jako je RedCap a pasivní IoT (internet věcí).Všichni tři hlavní operátoři pevninské Číny zahájili zavádění sítí 5.5G ve velkých městech s cílem vyzkoušet služby pro propojené uživatele, věci, vozidla, průmysl a domácnosti. Také v Hongkongu operátoři dokončili testování a ověřování rychlosti 5.5G 10 Gb/s v pásmu C a mmWave a začali poskytovat služby 5.5G FWA.V Evropě finští operátoři dokončili ověřování technologie 5.5G v komerčních sítích, přičemž dosáhli špičkové rychlosti vyšší než 10 Gb/s, a ověřili pasivní technologii IoT. V Německu pak operátoři působící v pásmu 6 GHz dosáhli špičkové rychlosti 12 Gb/s pomocí vícenosných technik.Společnost Huawei na veletrhu MWC rovněž představí první model telekomunikační základny v oboru. Tento model nabídne inteligentní aplikace založené na rolích a scénářích, které pomohou naplnit poptávku po agilním poskytování služeb, precizním zajištění uživatelských zkušeností a efektivitě provozu a údržby v různých oblastech. Operátorům zároveň pomůže zlepšit pozici zaměstnanců i spokojenost uživatelů a komplexně tak zvýšit produktivitu sítě.Během roku 2024 se očekává komerční spuštění sítí 5.5G, přičemž společnost Huawei již potvrdila svůj závazek spolupracovat s operátory po celém světě na zkoumání vývoje na 5.5G. Cílem společnosti je pomoci vybudovat všudypřítomné sítě, které budou efektivní, kooperativní, ekologické, stabilní a inteligentní, čímž umožní operátorům nabízet nadstandardní zkušenosti. Oborová spolupráce zároveň posune inteligentní digitální transformaci na hlubší úroveň a urychlí naše směřování k inteligentnímu světu.Podniková divize společnosti Huawei představí nová inteligentní digitální řešení pro 10 průmyslových odvětví a řadu stěžejních produktů pod společným titulem "Leading Infrastructure to Accelerate Industrial Intelligence" (Špičková infrastruktura pro akceleraci průmyslové inteligence). Společnost již netrpělivě očekává navázání spolupráce se svými zákazníky a partnery z celého světa s cílem prozkoumat společně inovace a postupy na poli inteligentní digitální transformace. Zároveň je společnost Huawei připravena stát se nejspolehlivějším partnerem pro digitální transformaci ve všech odvětvích.Divize zařízení společnosti Huawei v rámci veletrhu představí řadu luxusních, módních a technologicky vyspělých vlajkových produktů. Její stánek je rozdělen do zážitkových zón podle scénářů, jako např "Fashion Forward" (Svět trendů), "Creation of Beauty" (Stvoření krásy) či "Fitness & Health" (Kondice a zdraví), které se zaměří na to, jak nástroje společnosti Huawei vnášejí do každodenního života moderní technologie a zdokonalují zkušenosti v rámci různých scénářů. Tým zařízení Huawei pokračuje i v roce 2024 v investicích do technologických inovací a je odhodlán přinášet další průlomy pro naplněný a unikátní životní styl každého globálního spotřebitele.Veletrh MWC Barcelona 2024 se koná od 26. do 29. února ve španělské Barceloně. Společnost Huawei zde po celou dobu prezentuje své produkty a řešení na stánku 1H50 v hale Fira Gran Via 1.S výhledem na komerční spuštění sítí 5.5G v roce 2024 spolupracuje Huawei s operátory a partnery po celém světě na fascinujících inovacích v oblasti sítí, cloudu a inteligence. Společně se zasadíme o rozvoj podnikání v oblasti 5G a vybudujeme prosperující průmyslový ekosystém pro dosažení nové éry inteligentní digitální transformace. Další informace naleznete na https://carrier.huawei.com/en/events/mwc2024 .Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2347274/Huawei_booth_MWC_Barcelona_2024.jpg KONTAKT: Tao Ling, 020-18520121896, taoling1@huawei.com PROTEXT
Čas načtení: 2024-06-11 12:12:56
AKTUÁLNE: Veľký operátor ŠOKOVAL konkurenciu. Za 1,40 € ti dá 20 GB dát!
O2 práve šokoval konkurenciu aj svojich zákazníkov. Za 1,40 € totiž od júla začne ponúkať extrémnu porciu dát. The post AKTUÁLNE: Veľký operátor ŠOKOVAL konkurenciu. Za 1,40 € ti dá 20 GB dát! appeared first on AndroidPortal.sk.
Čas načtení: 2024-07-01 07:54:00
Li Peng ze společnosti Huawei: Maximalizace hodnoty zkušeností s 5.5G
Šanghaj 1. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Senior viceprezident společnosti Huawei a prezident pro prodej a služby ICT Li Peng vystoupil na veletrhu MWC v Šanghaji 2024 s přednáškou na téma, jak mohou operátoři efektivněji maximalizovat hodnotu sítí 5.5G.Díky dlouholetému společnému úsilí napříč celým odvětvím jsou sítě, služby a obchodní ekosystém připraveny na rozsáhlé komerční využití 5.5G. Pokud se do něj chtějí operátoři úspěšně pustit, Li je přesvědčen, že klíčem k maximalizaci návratnosti investic do 5.5 G jsou pro ně inovace obchodních modelů a integrace kapacit se zaměřením na poskytování diferencované uživatelské zkušenosti.„Éra mobilní umělé inteligence je tady," řekl Li. „Operátoři, kteří chtějí stimulovat nové formy nevyužité poptávky, mohou nabídnout diferencovanou škálu konektivních zážitků prostřednictvím integrace svých síťových, cloudových a AI kapacit. Nyní by měli využít tuto slibnou příležitost k prozkoumání inovativních obchodních modelů, které podpoří posun od jednofaktorové k vícefaktorové monetizaci - od monetizace provozu k monetizaci samotného zážitku. Právě to je klíčem k vytvoření větší hodnoty pro všechny typy uživatelů a k udávání směrů rozvoje odvětví v éře mobilní umělé inteligence."Li dále zdůraznil, že základem stimulace nové poptávky je kvalitní nabídka. Mobilní sektor přirovnal k letecké dopravě v 70. letech 20. století, kdy aerolinky začaly poskytovat cestujícím diferencované palubní služby tím, že rozdělily sedadla do první, business a ekonomické třídy s následným zaváděním personalizovanějších služeb, jako jsou letištní salonky a privilegia třetích stran. Tím se v leteckém průmyslu otevřela nová kapitola monetizace zákaznické zkušenosti.Odvětví mobilních komunikací dosud zaznamenávalo fantastický růst díky nepřetržitým technologickým inovacím a inovacím obchodních modelů. Nyní však podle Liho nastal čas pracovat na inovativnější nabídce. S přechodem technologie mobilních komunikací na 5.5G by mělo toto odvětví integrovat své kapacity v oblasti sítí, cloudu a umělé inteligence pro stimulaci nové latentní poptávky mezi uživateli. To následně povede k modernizaci odvětví a robustnějšímu, vysokorychlostnímu růstu.Deterministické síťové zkušenosti pro širokou škálu potřebRůzní lidé kladou na síťové zkušenosti různé požadavky. Cestující obchodní klientela obvykle preferuje vyšší rychlost downlinku, zatímco streameři a hráči počítačových her mívají větší nároky na rychlost uplinku a latenci sítě. Sítě 5.5G desetinásobně zvyšují šířku pásma a umožňují operátorům zaručit spolehlivé připojení kdykoli a kdekoli díky bezdrátovému plánování založenému na QCI, garantované přenosové rychlosti (GBR) či inteligentnímu vyhodnocování uživatelů a služeb a tvorbě politik prostřednictvím funkce analýzy síťových dat v páteřní síti (Network Data Analytics Function, NWDAF). Operátoři mohou také sestavit rozmanitou škálu balíčků služeb cílených na různé skupiny uživatelů a nabízet personalizované služby, které zvyšují tržby a navíc zlepšují loajalitu špičkových zákazníků.Cloudové telefony: integrace konektivity, výpočetních schopností a ekosystémů pro nový model inovativní nabídkyPodle Liho mohou cloudové telefony, využívající velkou šířku pásma a nízkou latenci sítí 5G a nasazení poolů cloudových zdrojů na vyžádání, lépe uspokojit potřeby různých typů uživatelů stran výpočetního výkonu v reálném čase, izolace dat a online spolupráce.Jako příklad uvedl společnost China Mobile Zhejiang. Tento operátor představil balíček cloudového telefonu, který kombinuje výpočetní, síťové a cloudové funkce. Předplatitelé této služby mohou na svých virtuálních cloudových zařízeních využívat jednorázový přístup ke streamování na vyžádání a dalším členským výhodám. Kromě toho společnost dosáhla vícefaktorové monetizace s nabídkou specializovaných datových tarifů o kapacitě 1 TB se třemi různými úrovněmi balíčků výpočetního výkonu. Sdílením privilegií třetích stran operátor také profituje ze sponzorovaných datových plánů.5.5G přináší bohatší škálu produktů a nabídek B2B5.5G nabízí nové možnosti v otázce rychlosti uplinku a downlinku, latence, polohování i deterministických sítí. Jak vysvětlil Li, nabízí také možnost upgradovat více než 30 000 dříve zavedených soukromých sítí v různých průmyslových odvětvích pro efektivní rozšíření síťových schopností z pomocných systémů na hlavní výrobní systémy a vytvoření vyšší průmyslové hodnoty.Kromě základních služeb sítě 5G mohou operátoři poskytovat také služby se zárukou SLA a služby s přidanou hodnotou, jako je spolehlivý návrh sítě, inteligentní okrajové služby a vysoce přesné určování polohy. Li dále poukázal, že 5.5G je ideální volbou pro železniční dopravu. Možnosti vysoce přesného polohování 5.5G v tunelech spolu s aplikacemi, jako je automatická videokontrola na bázi 5G a kontrola vozidel s podporou umělé inteligence, nabízejí všem železnicím možnost dosáhnout inteligentního provozu a údržby (intelligent O&M) v běžné praxi.Veletrh MWC Shanghai 2024 probíhá od 26. do 28. června v čínské Šanghaji. Společnost Huawei na veletrhu představí své nejnovější produkty a řešení na stáncích E10 a E50 v hale N1 Nového mezinárodního výstaviště v Šanghaji (Shanghai New International Expo Centre, SNIEC).V roce 2024 dojde ke komerčnímu spuštění sítě 5.5G, přičemž zavádění gigabitové optické sítě F5.5G se již připravuje. Synergie mezi sítěmi, cloudem a inteligencí diverzifikuje uživatelskou zkušenost a umožňuje všudypřítomné rozšíření inteligentních aplikací. Společně s globálními operátory, odborníky z odvětví a významnými osobnostmi se ponoříme do témat, jako je zvýšení úspěchu 5G v éře 5.5G, uchopení potenciálu pro růst příjmů operátorů a zrychlení vývoje směrem k inteligentnímu světu. Další informace najdete na adrese https://carrier.huawei.com/en/events/mwcs2024.Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2450819/Li_Peng_Huawei_s_Corporate_Senior_Vice_President_President_ICT_Sales.jpg KONTAKT: Tao Ling, 020-18520121896, taoling1@huawei.com
Čas načtení: 2024-07-17 13:55:42
Máš tohto operátora? Urýchlene si skontroluj telefón, má pre teba 10 GB dát!
Operátor sa rozhodol potešiť svojich zákazníkov bezplatným balíčkom s 10 GB mobilných dát. Jeho aktivácia je veľmi jednoduchá. The post Máš tohto operátora? Urýchlene si skontroluj telefón, má pre teba 10 GB dát! appeared first on AndroidPortal.sk.
Čas načtení: 2024-09-16 09:30:42
Operátoři pomáhají lidem zasaženým povodněmi. Rozdávají neomezená data zdarma
Operátoři O2, T-Mobile i Vodafone pomáhají svým klientům v nouzi Kvůli povodním přišlo velké množství lidí o přístup k internetu nebo mobilní síti Všichni zákazníci dostávají neomezená data i volání, zapojují se i virtuálové Všichni tři velcí operátoři se snaží pomoci lidem zůstat ve spojení se svými blízkými v době, kdy Českou republikou zmítají povodně. O2, T-Mobile i Vodafone automaticky zapínají všem zákazníkům neomezená data, operátoři dokonce zapojují do pomoci i virtuální poskytovatele, kteří fungují na jejich síti. Přečtěte si celý článek Operátoři pomáhají lidem zasaženým povodněmi. Rozdávají neomezená data zdarma
Čas načtení: 2024-02-27 08:41:00
Li Peng ze společnosti Huawei: Uvolnění nového růstu v oblasti 5G a počátek komercializace 5.5G
Barcelona (Španělsko) 27. února 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Huawei dnes v rámci veletrhu MWC Barcelona 2024 uspořádala summit o rozvoji sítí 5G – 5G Beyond Growth Summit. Korporátní senior viceprezident a prezident pro prodej a služby ICT společnosti Huawei Li Peng zde rozebral, jak mohou operátoři dosáhnout obchodního úspěchu v oblasti 5G, i o tom, jak 5.5G dále uvolní potenciál sítí a vytvoří nové příležitosti k růstu.„5G je na nejlepší cestě k obchodnímu úspěchu," řekl Li. Komerčně se tyto sítě začaly využívat v roce 2019 a za posledních pět let si získaly již 1,5 miliardy uživatelů 5G po celém světě. U 4G totéž trvalo devět let. V současné době využívá 5G 20 % celosvětových mobilních zákazníků. Tito uživatelé generují 30 % veškerého mobilního provozu a představují 40 % příjmů z mobilních služeb.„Rok 2024 s sebou přináší zahájení komerčního využití 5.5G – a vzhledem ke konvergenci 5.5G, AI a cloudu mohou nyní operátoři využít potenciál nových aplikací a funkcí," vysvětlil Li.Dodal také, že pro uchopení těchto příležitostí by se měli operátoři po celém světě zaměřit na vysoce kvalitní sítě, víceúrovňovou monetizaci, nové služby a generativní umělou inteligenci.Vysoce kvalitní sítě stále základem obchodního úspěchuVíme, že při dostatečné kvalitě sítí jsou uživatelé mobilních služeb ochotni v rámci svých mobilních balíčků dokupovat vylepšení služeb. U provozu generovaného těmito uživateli se následně očekává výrazné zvýšení, které umožní operátorům maximalizovat hodnotu provozu. V důsledku těchto skutečností stále více operátorů navrhuje strategické cíle, jejichž součástí je výstavba vysoce kvalitních sítí 5G.Někteří operátoři na Blízkém východě již například nasadili sítě Massive MIMO a díky optimálním službám, které tyto sítě poskytují, je zavádění 5G FWA (fixního bezdrátového přístupu) úspěšné. V současné době jsou prostřednictvím sítí 5G FWA připojeny téměř 3 miliony domácností, což z nich činí mocnou hnací sílu růstu příjmů operátorů.Víceúrovňová monetizace pro maximální zhodnocení každého bituModely odstupňování cen podle rychlosti již zavedlo více než 20 % globálních operátorů sítí 5G. Jeden z operátorů v Thajsku například nedávno uvedl na trh doplněk 5G Boost Mode, který umožňuje předplatitelům vybrat si různé úrovně rychlosti tak, aby co nejlépe odpovídaly jejich potřebám užívání sítí. Tento model pomohl operátorovi zvýšit ARPU (průměrný výnos na jednoho uživatele) o přibližně 23 %. Jiný čínský operátor uvedl na trh balíček garantovaného uplinku, který umožňuje livestreamerům plynulé živé vysílání ve vysokém rozlišení. Tento balíček si získal značnou oblibu a pomohl operátorovi zvýšit ARPU o více než 70 %.Nově zaváděné služby umožňují dlouhodobě udržitelný růstNové služby, jako je New Calling, cloudové telefony a 3D bez brýlí, si získávají stále větší pozornost spotřebitelů. V oblibě stoupají například doplňkové funkce služby New Calling, jako jsou virtuální avataři. Uživatelé jsou také ochotni si připlatit za služby, které poskytují servis v reálném čase, jako je například komplexní vyřizování pojistných událostí vozidel.Sítě 5G se prosadily také v mnoha průmyslových odvětvích. V Číně již zahájilo komerční využití více než 50.000 soukromých aplikací sítě 5G ve více než 50 oborech. Očekává se, že nové schopnosti 5.5G, včetně deterministické latence, přesného určování polohy a pasivního internetu věcí, přinesou operátorům na trhu B2B ještě více příležitostí.Generativní AI posune mobilní sektor do éry univerzální inteligencePodle IDC dosáhnou v roce 2024 celosvětové dodávky mobilních telefonů vybavených umělou inteligencí 170 milionů kusů. Toto číslo bude představovat 15 % všech dodávek chytrých telefonů. Telefony s umělou inteligencí nové generace budou mít výkonnější úložiště, displeje i zobrazovací funkce. Aplikace pro AIGC (Artificial Intelligence Generated Content, vytváření obsahu umělou inteligencí) využívané těmito telefony budou generovat stovky miliard GB dat a přinesou tak nové příležitosti pro operátory.Li své vystoupení na summitu uzavřel příslibem do budoucna: „Společně s operátory uvolníme potenciál 5G a 5.5G – a podpoříme nevídaný nový růst."Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2346903/Li_Peng_Corporate_Senior_Vice_President__President_ICT_Sales.jpg Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2346906/Li_Peng_delivers_opening_remarks_summit.jpg KONTAKT: Tao Ling, +86 020-18520121896, taoling1@huawei.com
Čas načtení: 2024-04-12 14:00:00
Zavádění aplikací Net5.5G dosahuje pozoruhodného pokroku a inspiruje operátory k novému růstu
Paříž 12. dubna 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Huawei během světového kongresu MPLS SD & AI Net 2024 úspěšně uspořádala summit IP GALA, jehož téma bylo "Proměňte Net5.5G na skutečnost, inspirujte nový růst". Na summitu se sešli hosté z řad operátorů a standardizačních i průmyslových organizací, aby diskutovali o hlavních tématech, jako je zavádění aplikací Net5.5G, inovace scénářů a architektura cílové sítě. Přední operátoři, jako jsou vivo Brazil, Telecom Argentina a Algeria Telecom, se podělili o své aplikace živé sítě a inovativní postupy na poli klíčových technologií, jako jsou 400GE, SRv6, slicing a Network Digital Map, ve scénářích konvergovaného transportu Net5.5G. To naznačuje, že konvergovaný transport Net5.5 se zavádí rychleji, aby podpořil nový růst služeb operátorů.Zuo Meng, prezident produktové řady datových komunikací společnosti Huawei s názvem Metro Router Domain, poukázal na to, že se neustále vyvíjejí nové ultraširokopásmové aplikace, které přinášejí operátorům nové příležitosti a výzvy. Operátoři potřebují vybudovat cílovou síť Net5.5G, aby podpořili přechod na 10Gb/s připojení pro domácí širokopásmové připojení, mobilní širokopásmové připojení, soukromé linky pro podniky a služby pro podnikové areály. Shoda napříč celým odvětvím panuje v nutnosti urychlení zavádění aplikací Net5.5G na podporu většího obchodního úspěchu operátorů.Pohlcující aplikace, digitalizace a cloudifikace průmyslu, jakož i aplikace umělé inteligence jsou hnací silou neustálého růstu globálního ultraširokopásmového připojení a šířky pásma. Tayeb Ben Meriem, spolupředseda pracovní skupiny WBBA pro síťové technologie, uvedl, že aby se WBBA s takovým růstem vyrovnala, společně se svými členy zahájila iniciativu Net5.5G, a to včetně 10Gb/s kampusu s Wi-Fi 7, konvergovaného IP transportu 400GE a hyperkonvergovaných sítí datových center pro roky 2025–2030.Přední operátoři se podělili o své zkušenosti s nasazením klíčových konvergovaných transportních technologií Net5.5G v reálných sítích a navíc ještě popsali své inovativní postupy. Přední operátor v Latinské Americe – vivo – dokončil interoperabilitu SRv6 s více dodavateli a úspěšně nasadil SRv6 v reálné síti v Brazílii. Podle Nelsoan Joseho dos Santose Juniora, experta společnosti vivo na IP sítě, dokáže společnost vivo s postupným zaváděním klíčových technologií pro Net5.5G, jako jsou SRv6, 400GE a network slicing, zlepšit zážitek ze služeb 5G a udržet si vedoucí pozici. Oscar Paniagua, manažer transportní sítě společnosti Telecom Argentina, uvedl, že došlo k nasazení 400GE v páteřní síti, aby se podpořil růst provozu 5G a širokopásmových služeb pro domácnosti. IP transportní síť se neustále vyvíjí směrem k Net5.5G a poskytuje optimální zážitek z připojení díky lepší automatizaci sítě, zajištění SLA, vizualizaci v reálném čase a flexibilním možnostem šířky pásma. Mounira Aissa El Bey, technická ředitelka oddělení Cloud Core a IP Backbone ve společnosti Algeria Telecom, uvedla, že cílem IP transportní sítě je vyvinout síť nové generace, která bude zahrnovat všudypřítomný přístup, inteligentní připojení, ultraširokopásmovou páteř a slicing jako službu. Prostřednictvím inovativních postupů síťového slicingu a automatizace je zprostředkováno zajištění SLA pro různé scénáře, aby byla zaručena velmi kvalitní zákaznická zkušenost.Pietro Cassarà, výzkumný pracovník italské Národní rady pro výzkum, zdůraznil, jak klíčové technologie, jako je síťový slicing založený na SRv6 a IFIT, dokonale doplňují síťovou digitální mapu založenou na umělé inteligenci s cílem poskytnout zaručené SLA a automatizovat budoucí síťové scénáře, jako je směrování mesh v dynamické topologii v jiných než pozemních sítích budoucnosti.Carsten Rossenhövel, technický ředitel v EANTC, autoritativní testovací organizaci třetích stran v Evropě, se podělil o průběh testů interoperability více dodavatelů v roce 2024 a o zprávu o nezávislém testování desek 19.2T společnosti Huawei. Ta naznačuje, že klíčové funkce Net5.5G, jako jsou 400GE, SRv6 a slicing, jsou z hlediska interoperability stále vyspělejší.Společnost Huawei představila cílovou síťovou architekturu konvergovaného přenosu Net5.5G a řešení privátní linky + X. Tato architektura je charakteristická ultraširokopásmovým připojením, sítí jako službou, vysokou inteligencí a komplexním zabezpečením. Díky řešením a produktům řady Net5.5G dokážou operátoři rozvíjet komplexní služby a dosáhnout nového růstu.Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2384607/Zuo_Meng_President_Huawei_s_Data_Communication_Product_Line_Metro_Router.jpg KONTAKT: Venzo Hu, huyuheng2@huawei.com PROTEXT
Čas načtení: 2024-09-17 20:15:03
iOS 18 zjednodušuje chatování mezi uživateli. V Česku však funkci brzdí Apple a operátoři
Aktualizace iOS 18 přináší podporu pro protokol RCS Díky tomu mohou uživatelé iPhonů chatovat přes zprávy s uživateli Androidu V Česku stále funkce k dispozici není, na vině jsou jak operátoři, tak společnost Apple S vydáním iOS 18 končí jedna nepříjemná éra. Pokud jste z iPhonu chtěli poslat zprávu někomu na Android, museli jste pro to využít starý systém SMS. Jenže iOS 18 zpřístupňuje protokol RCS, po novu tak bude možné chatovat „jako přes iMessage“ i s uživateli z opačného břehu. Bohužel v Česku funkce stále dostupná není, a na vině jsou jak operátoři, tak údajně i samotný Apple. Přečtěte si celý článek iOS 18 zjednodušuje chatování mezi uživateli. V Česku však funkci brzdí Apple a operátoři
Čas načtení: 2024-10-04 15:00:05
Umělá borovice za 4 miliony! Operátoři si oblíbili vysílače, co vypadají jako falešné stromy
Operátoři využívají pro skrývání svých antén mnohdy bizarní způsoby kamufláže Například umělé stromy, jejichž výstavba je dražší než samotné věže V Česku jich najdete pár desítek, v Asii umisťují antény přímo do korun stromů Základnové stanice slouží pro distribuci mobilní signálu do koncových zařízeních uživatelů. Většinou jde o antény umístěné vysoko na střechách domů či na kovových věžích. Operátoři však mají i ryze nekonvenční řešení, které volí v extrémních případech, kdy vysílač nemůže být umístěn poblíž zástavby. Pracovně mu říkají: borovice. Přečtěte si celý článek Umělá borovice za 4 miliony! Operátoři si oblíbili vysílače, co vypadají jako falešné stromy
Čas načtení: 2025-04-15 18:00:19
Konec podvodným telefonátům? Čeští operátoři vyřešili obří problém
Operátoři nasadili nový systém Firewall 2.2 na ochranu před podvodnými telefonáty Službu nabízel již vloni T-Mobile a O2, teď v dubnu se k nim konečně přidal i Vodafone Češti operátoři konečně v dubnu nasadili společnými silami vybudovanou ochranu spotřebitelů před spoofingem telefonních hovorů. Systém označený jako Firewall 2.2 funguje na principu obousměrného ověřování hovorů mezi sítěmi všech tří operátorů. Pokud systém odhalí podezření na podvod, hovor ani nespojí a uživatel tak zůstane chráněn. Přečtěte si celý článek Už žádné podvodné telefonáty? Čeští operátoři vyřešili velký problém
Čas načtení: 2024-06-05 12:00:51
Hledáte levná data na letošní léto? Poradíme vám, kde najdete nejlepší nabídky!
Mobilní data patří dnes k základním lidským potřebám V létě je jejich spotřeba dat vyšší, protože lidé tráví víc času venku Operátoři na léto nabízejí levná data v různých akcích Blíží se prázdniny a čeští operátoři se začínají probouzet ze zimního spánku a nabízejí více či méně zajímavé akce zaměřené převážně na levnější data. Mobilních […] Celý článek si můžete přečíst na Hledáte levná data na letošní léto? Poradíme vám, kde najdete nejlepší nabídky!
Čas načtení: 2024-06-17 16:08:38
Slovenskí operátori šokovali: Priniesli ŠPIČKOVÚ novinku, ktorú si zamilujete
Dvaja poprední operátori na Slovensku spúšťajú službu mobilného pripojenia pre Apple Watch. Tí, ktorí spĺňajú podmienky, ju môžu využívať na 3 mesiace zadarmo. The post Slovenskí operátori šokovali: Priniesli ŠPIČKOVÚ novinku, ktorú si zamilujete appeared first on AndroidPortal.sk.
Čas načtení: 2024-07-08 14:00:43
Jací jsou operátoři v ČR? Trhu kraluje velká trojka, ale existují i alternativy
Na našem trhu působí standardní i alternativní operátoři Trhu dlouhodobě kraluje takzvaná velká trojka Standartní operátoři mají podíl více než 90 % Mobilní operátoři se dělí na standardní a virtuální. Standardní operátor má vybudovanou vlastní mobilní síť. To znamená, že má vysílače i přidělená frekvenční pásma. Rovněž je nutné, aby vlastnil licenci pro provozování mobilní…
Čas načtení: 2024-11-04 14:54:00
Istanbul (Turecko) 4. listopadu 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Na 10. ročníku fóra Ultra-Broadband Forum (UBBF 2024) vystoupil James Chen, prezident divize Carrier Business společnosti Huawei, s projevem nazvaným "Network+AI, Unleashing More Business Value" (Sítě a umělá inteligence – jak této kombinace využít za účelem dosažení vyšších obchodních hodnot). Chen ve svém projevu řekl: "Pro efektivnější využití potenciálu umělé inteligence je klíčová strategie ‚FOUR NEW' (Čtyřikrát nové) – nové centrum služeb, nové služby, nové zážitky a nový provoz. Pomáhá operátorům rozšiřovat hranice trhu, podporovat inovativní služby a zvyšovat na trhu svou konkurenceschopnost, a zároveň také optimalizovat provoz a údržbu sítí a dosahovat obchodních úspěchů. Společnost Huawei je prostřednictvím strategie ‚FOUR NEW' připravena s globálními operátory a partnery spolupracovat na dosažení vyšších obchodních hodnot a vytváření oboustranně výhodné digitální a inteligentní budoucnosti."S tím, jak posilují oblasti ultraširokopásmové připojení (UBB) a umělé inteligence, překročil počet uživatelů gigabitového širokopásmového připojení na celém světě 300 milionů a průměrná rychlost domácího internetového připojení dosáhla úrovně 570 Mbit/s. Celosvětově již existuje více než 1300 základních modelů umělé inteligenci a více než 30.000 společností, které se věnují aktivitám s umělou inteligencí souvisejícím. Oblasti ultraširokopásmového připojení a rozvoje umělé inteligence se vzájemně posilují a jsou hnací silou obecného zavádění gigabitového širokopásmového připojení.Společnost Huawei je přesvědčena, že strategie "FOUR NEW" je klíčem k dosažení vyšších obchodních hodnot prostřednictvím sítí a umělé inteligence.Nové centrum služeb: Nové centrum služeb je centrem umělé inteligence pro domácí služby. Základním kamenem centra umělé inteligence je vývoj agentů umělé inteligence. Agenti umělé inteligence musejí dokázat uživatele, věci i aplikace vzájemně propojit, musejí chápat a být schopni reagovat na požadavky členů domácnosti, ovládat inteligentní zařízení dle potřeby i vzájemně propojovat aplikace umělé inteligence. Nové centrum služeb pomáhá operátorům dosáhnout přelomových výsledků na domácím trhu.Nové služby: Operátoři podporují zavádění nových služeb a agregují vysoce kvalitní obsah za pomoci umělé inteligence, aby tak postupně vybudovali domácí ekosystém aplikací s umělou inteligencí. Umělá inteligence může vylepšit nejen tradiční služby, jako jsou interaktivní fitness nebo hry s detekcí pohybu, ale také inovovat domácí služby, jako jsou domácí roboti, zdravotní péče a vzdělávání a podobně. Zlepšuje životní úroveň a postupně buduje domácí ekosystém na bázi umělé inteligence.Nové zážitky: Průběžně se objevují nové služby jako cloudové hry, živé obchodování, vyhledávání fotografií a videí pomocí umělé inteligence. Tyto služby mají vysoké nároky na kvalitu sítě, včetně latence, šířky pásma pro upload i download nebo minimálního rušení. To operátorům nabízí nové možnosti, jak své sítě monetizovat. Operátoři mohou využít příležitostí k monetizaci prostřednictvím nových obchodních modelů, jako například zpoplatněním služeb na základě latence, zpoplatnění na základě šířky pásma pro upload nebo zpoplatnění na základě funkcí umělé inteligence. Vysoce kvalitní služby vyžadují vysoce kvalitní sítě. Operátoři budují vysoce kvalitní "nadstandardní vertikální a nadstandardní horizontální" sítě, které podporují vysoce kvalitní služby a monetizaci obchodních aktivit. Klíčem k vybudování "nadstandardní vertikální a nadstandardní horizontální" sítě je vybudování spojení s latencí 1 ms mezi datovými centry a pro připojení do datového centra.Nový provoz: S narůstajícím rozsahem sítí operátorů nabývají na významu také sítě autonomní správy. Umělá inteligence podporuje sítě autonomní správy na vysoké úrovni a zlepšuje efektivitu celkového provozu sítě. Síť autonomní správy L4 společnosti Huawei, vytvořená na základě modelu Telecom Foundation, pomáhá operátorům snížit počet stížností zákazníků, zkrátit dobu vyřizování jejich stížností, zlepšit efektivitu poskytování služeb, snížit počet návštěv přímo u zákazníka a urychlit odstraňování závad.V rámci aktuální vlny transformace digitální inteligence je strategie "FOUR NEW" nejen ztělesněním inovace síťových technologií, ale také důležitou hnací silou průběžného vytěžování obchodní hodnoty sítí. Nové centrum služeb, nové služby, nové zážitky a nový provoz se vzájemně podporují a jakožto celek představují kompletní cestu k úspěchu v oblasti digitální inteligence.Společnost Huawei se hodlá i v budoucnu nadále orientovat na zákazníky, spolupracovat s globálními operátory a partnery na objevování dalších možností éry digitální inteligence, urychlení zpřístupnění obchodní hodnoty sítí ve spojení s technologiemi umělé inteligence a vstoupit do prosperujícího inteligentního světa.Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2547496/image_5009699_30516585.jpg KONTAKT: Venzo Hu, +86-13588192532, huyuheng2@huawei.com
Čas načtení: 2024-11-05 08:15:00
Istanbul (Turecko) 5. listopadu 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Prezident Huawei Optical Business Product Line (produktové řady optických sítí) Bob Chen přednesl na 10. celosvětovém fóru k ultraširokopásmovému připojení (UBBF 2024) hlavní projev s názvem Budováním plně optické AI-centrické sítě F5.5G k novému růstu.Éra umělé inteligence nastává. Obecné základní modely se neustále zdokonalují a rychle se prosazují v řadě různých odvětví. Doposud se takto základních modelů uplatnilo na 1300. Kromě toho se umělá inteligence široce využívá v mobilních telefonech, osobních počítačích i automobilech. V budoucnosti se AI stane rovněž nepostradatelnou součástí terminálů. Dokáže například pomoci s plánováním cest, generováním kódů, ale i kontrolou kvality. Do budoucna tak AI změní všechny aspekty našeho života, naší práce a výroby.Jak ve svém projevu uvedl Bob Chen, v éře umělé inteligence se někteří operátoři vyvinou v poskytovatele komplexních služeb AI, zatímco jiní budou pro zajištění služeb, jako je AI computing a AI aplikace, spolupracovat s poskytovateli třetích stran. Klíčem k obchodnímu úspěchu v éře AI bude pro operátory budování robustních infrastrukturních sítí a „rozvoj computingu pomocí sítí". Součinnost AI zařízení s cloudem (AI device-cloud synergy) a trénink inteligentního computingu vyžaduje od sítí velkou šířku pásma, nízkou latenci a vysokou spolehlivost. Společnost Huawei neustále inovuje sítě F5.5G po stránce optického přenosu, optického přístupu a platformy pro správu a řízení, čímž pomáhá operátorům budovat plně optické sítě zaměřené na AI (AI-centrické).V oblasti optického přenosu se špičková technologie optického přepínání společnosti Huawei rozšiřuje na datová centra (DC) a tzv. metro edge (datová centra v blízkosti hlavních osídlených oblastí, umožňující výměny dat mezi účastníky digitálního ekosystému). V první řadě DC díky optickému přepínání podporují zvyšování rozsahu a efektivity AI computingu. Řešení optického přepínání DC od společnosti Huawei podporuje rozšíření inteligentních výpočtů z 1000 karet na miliony karet na základě ultrahustých portů a velmi nízké spotřeby energie. Ve srovnání s tradičními řešeními snižuje implementace bez optických modulů míru poruchovosti přibližně o 20 %. Prostřednictvím plně optického přepínání v metro edge centrech navíc společnost Huawei pomáhá operátorům vytvářet okruhy s latencí 1 ms, 5 ms a 10 ms prostřednictvím mesh sítí a plně optické jednoskokové (one-hop) připojení pro plně optické end-to-end přepínání z páteřní sítě na metro, zajišťující bezkonkurenční možnosti umělé inteligence. K dnešnímu dni již zavedlo optické přepínání v metro edge centrech a vybudovalo metropolitní sítě s rychlostí 1 ms více než 50 operátorů po celém světě.V oblasti optického přístupu Bob Chen konstatoval, že pevné širokopásmové připojení musí nabízet prémiové služby. Pevné širokopásmové připojení založené na optických vláknech poskytuje deterministické a garantované úrovně služeb pro každého uživatele. V celosvětovém měřítku se pak využívají tři typy monetizace pevného širokopásmového připojení: monetizace pokrytí, monetizace šířky pásma a monetizace uživatelské zkušenosti.Podívejme se nejprve na monetizaci pokrytí. V současné době nemá přístup k optickému připojení více než 28 % uživatelů na celém světě. Pro využití demografické dividendy je proto třeba pokrytí optickými vlákny urychlit. Rychlé a levné výstavby sítě přitom mohou operátorům pomoci dosáhnout řešení od společnosti Huawei, včetně optické distribuční sítě QuickConnect ODN a pasivní optické sítě pro všechny scénáře AirPON.Dále je tu monetizace šířky pásma. Zaprvé, někteří operátoři zavedli širokopásmové optické připojení, ale jejich paušály se pohybují pouze v desítkách Mb/s. Hodnota optických vláken tak zůstává nevyužita. V takových případech proto doporučujeme postupné vylepšování balíčků, které umožní poskytovat konkurenceschopnější širokopásmové služby. Za druhé, někteří operátoři sice nabízejí gigabitové balíčky, ale jejich kvalita je špatná a často dochází k zamrzání videa. Hlavní příčinou je poskytování gigabitových balíčků pomocí gigabitové pasivní optické sítě (GPON). Pro lepší uživatelskou zkušenost se proto doporučuje GPON co nejdříve upgradovat na 10G PON (GPON pro 10G přenosy).A konečně je zde také monetizace zkušenosti. Odvětví se momentálně shoduje na evoluci od připojení FTTH (Fiber To The Home, optické vlákno do domácnosti) využívající jedno vlákno k FTTR (Fiber To The Room, optické vlákno do místnosti) využívajícímu jednu síť. Síť FTTR dokáže zajistit optimální zážitek pro každého uživatele bez ohledu na místo a čas. Počet celosvětových uživatelů FTTR již překročil 30 milionů. Společnost Huawei navíc urychluje inovace a modernizaci FTTR+X, aby pomohla operátorům inovovat aplikace umělé inteligence, jako jsou např. AI plus úložiště, domácí ostraha a zdravotní péče. Naším konečným cílem je podpora univerzální inteligentní domácnosti založené na síti FTTR.Co se týče platformy pro správu a řízení, společnost Huawei zde využívá ke zlepšení uživatelské zkušenosti a efektivity provozu a údržby (O&M) ve scénářích prémiových širokopásmových a prémiových přenosových řešení digitální dvojčata a základní modely AI. Řešení společnosti Huawei pro prémiové širokopásmové připojení Premium Broadband využívá automatickou lokalizaci poruch k implementaci diagnostiky poruch sítě v řádu minut a proaktivní nápravě nedostatečné kvality služeb (QoE, Quality of Experience), což snižuje počet stížností uživatelů o 30 %. Její řešení pro prémiový přenos Premium Transmission využívá automatické online plánování, které zkracuje dobu uvedení nové služby na trh (TTM, Time-to-Market) z měsíců na hodiny.„Následující desetiletí bude svědkem rychlé popularizace umělé inteligence," prohlásil Bob Chen. „Společnost Huawei doufá, že ve spolupráci s průmyslovými partnery vybuduje plně optickou síť F5.5G zaměřenou na AI, rozšíří optické přepínání do datových center a metro edge center, vybuduje prémiové sítě pro optický přístup díky zpeněžení pokrytí, šířky pásma a zkušeností a plně nasadí schopnosti umělé inteligence do platformy pro správu a řízení. Díky tomu dokážeme urychlit šíření umělé inteligence a společně dosáhnout nového obchodního růstu v inteligentní éře!"Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2547495/image_5009699_30459576.jpg KONTAKT: Venzo Hu, +86-13588192532, huyuheng2@huawei.com
Čas načtení: 2024-12-09 18:00:16
Apple se spojil s českými operátory. V iOS 18 nasadil skvělou vychytávku proti podvodům
Operátoři v Česku nasadili bezpečnostní opatření proti spoofingu Telefonát s podezřením na podvržené číslo ani nespojí, čímž chrání uživatele Zároveň mohou uživatelé nahlásit podvodnou SMS zprávu přímo v mobilu Čeští operátoři nasadili během podzimu 2024 hned dvě novinky, které mají chránit uživatele před podvodníky v online prostoru. Konkrétně jde o opatření proti spoofingu, ale také speciální možnost nahlásit SMS zprávu přímo z telefon, jedná-li se o tzv. smishing, tedy podvodnou zprávu. Pro tyto účely se operátoři spojili také se společností Apple. Přečtěte si celý článek Apple se spojil s českými operátory. V iOS 18 nasadil skvělou vychytávku proti podvodům
Čas načtení: 2025-03-05 08:13:00
Yang Chaobin z Huawei: Síťové řešení AI-Centric Network pomůže operátorům využít možnosti AI
Barcelona (Španělsko) 5. března 2025 (PROTEXT/PRNewswire) - Yang Chaobin, ředitel představenstva a generální ředitel skupiny ICT Business Group společnosti Huawei, představil na prezentaci produktů a řešení Huawei (Huawei Product & Solution Launch) v rámci veletrhu MWC Barcelona 2025 síťové řešení AI-Centric Network.Podle Yanga povede vznik vysoce kvalitních, levných a otevřených modelů AI ke vzniku široké škály dalších inovací v oblasti aplikací a urychlí nástup inteligentního světa.Pokroky v oblasti AI promění společnost hned na třech úrovních. Umožní skutečně individualizovanou uživatelskou zkušenost, podpoří inteligentní spolupráci v organizacích a položí základy inkluzivnější inteligence pro všechny.Co se týče odvětví informačních a komunikačních technologií, vývoj technologií a rozmanitější škála aplikačních scénářů sice vytvoří nebývalé příležitosti k růstu, ale zároveň zvýší nároky na síťovou infrastrukturu. Aby bylo možné tyto příležitosti co nejlépe využít, musí operátoři uskutečnit zásadní pokroky v oblasti šířky pásma, latence, pokrytí a provozování a údržby sítě.„Síťové řešení AI-Centric Network od Huawei je navrženo tak, aby na tyto potřeby reagovalo," uvedl Yang. „Revolučním způsobem mění možnosti sítě s cílem umožnit propojení všech domén. Stane se hnací silou posunu směrem k provozování a údržbě zaměřené na aplikace a přetvoří telekomunikační služby a obchodní modely tak, aby plně využily nové příležitosti, které AI přináší."Sítě zaměřené na AI – čtyřúrovňový přístupYang dále rozvedl výzvy, kterým operátoři s dalším rozvojem čelí, a vysvětlil, jak jim řešení společnosti Huawei může pomoci lépe se připravit na vlnu nových aplikací na bázi umělé inteligence.Připojení všech domén. Zesílením spolupráce mezi AI a sítěmi mohou provozovatelé sítí optimalizovat orchestraci zdrojů pro směrování, šířku pásma atd. Inteligentní aplikace tak získají univerzální přístup k síti, extrémně vysoký uplink i downlink a garanci SLA (úrovně poskytovaných služeb).2. Provoz a údržba (O&M) se zaměřením na aplikace. Pokrok ve využívání aplikací umělé inteligence přinese složitější scénáře služeb a velmi různorodé nároky na poskytovanou zkušenost. To si vyžádá přechod od tradičního, na zdroje orientovaného O&M sítě k přístupu více orientovanému na aplikace. Model Huawei Telecom Foundation podporuje prediktivní a proaktivní O&M, optimalizaci zkušeností pomocí poznatků na úrovni aplikací a detailněji rozvrstvené operace přizpůsobené na míru. Díky tomu budou operátoři schopni výrazně zvýšit efektivitu O&M sítí a zároveň posunout uživatelskou zkušenost na zcela novou úroveň.3. Rozšíření služeb AI-to-X. Na úrovni jednotlivých uživatelů mohou sítě orientované na AI poskytovat odpovídající služby pro různé scénáře AI přiřazením přesné úrovně potřebné šířky pásma, latence a spolehlivosti. Na úrovni organizací mohou překonat problematická místa v kapacitě a době odezvy nakonfigurované pro interakce mezi jednotlivými osobami a rozvíjet sítě tak, aby podporovaly možnosti interakce mezi osobami a agenty a dokonce i mezi agenty navzájem. Na úrovni společnosti pak umožní sítě zaměřené na umělou inteligenci všudypřítomnou konektivitu, která urychlí zavádění umělé inteligence ve veřejných službách, jako je vzdělávání a zdravotní péče, a poskytne komunitám po celém světě větší inkluzivní hodnotu.4. Inovativní obchodní modely. A konečně, odlišné nároky na uživatelskou zkušenost poskytnou operátorům příležitost prozkoumat nové obchodní modely, které jim umožní zpeněžit širší škálu metrik. Sítě zaměřené na umělou inteligenci v podstatě umožní operátorům opustit tradiční monetizaci na základě provozu a začít monetizovat samotnou zkušenost. Díky tomu budou moci využít plný potenciál konektivity a dosáhnout na nové zdroje příjmů.„Musíme se spojit a spolupracovat napříč celým telekomunikačním odvětvím," uzavřel své vystoupení Yang Chaobin. „Odhalením možností sítí, spoluprací s různými odvětvími a zapojením do inovací v konkrétních scénářích můžeme maximálně využít nové příležitosti k růstu ve věku umělé inteligence a posunout svět o krok blíže ke světlejší a inteligentnější budoucnosti."Veletrh MWC Barcelona 2025 se koná od 3. do 6. března ve španělské Barceloně. Společnost Huawei bude po celou dobu prezentovat své produkty a řešení na stánku 1H50 v hale Fira Gran Via 1.V roce 2025 se zrychlí komerční zavádění 5G-Advanced a umělá inteligence pomůže operátorům přetvořit své podnikání, infrastrukturu i provoz a údržbu. Společnost Huawei aktivně spolupracuje s operátory a partnery po celém světě na urychlení přechodu k inteligentnímu světu.Více informací najdete na adrese https://carrier.huawei.com/en/events/mwc2025.Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2631939/Huawei_MWC.jpgKONTAKT: michael.chenjipeng@huawei.com, taoling1@huawei.com
Čas načtení: 2025-03-26 07:57:00
AI WAN vede IP sítě do éry inteligence a urychluje růst nových služeb pro operátory
Paříž 26. března 2025 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Huawei uspořádala 24. března 2025 během světového kongresu umělé inteligence MPLS & SRv6 2025 úspěšnou slavnostní akci na téma „AI WAN: vést IP sítě do inteligentní éry". Na summitu se sešli operátoři, standardizační organizace a průmyslové organizace, aby prozkoumali nejnovější trendy v oblasti inovací AI WAN (rozsáhlé počítačové sítě řízené umělou inteligencí). Přední operátoři, včetně společností Telecom Argentina a Turkcell Türkiye, se podělili o své inovativní postupy v oblasti IP sítí. Společnost Huawei mezitím nabídla hluboký ponor do toho, jak její řešení AI WAN posiluje IP sítě pomocí AI. Na akci byla také zahájena Iniciativa AI WAN, kterou založily organizace IPv6 Forum, World Broadband Association (WBBA; Světová širokopásmová asociace), Turkcell Türkiye, Telecom Argentina, European Advanced Networking Test Center (EANTC; Evropské testovací centrum pokročilých sítí) a Huawei, jejímž cílem je podpořit vývoj inovací a zavádění IP sítí.Cuo Meng, ředitel domény směrovačů společnosti Huawei v rámci produktové řady pro datovou komunikaci, ve svém úvodním projevu uvedl, že operátoři v současné době čelí několika výzvám. Jsou to stagnující růst tradičních služeb, pomalejší rozvoj nových služeb, než se očekávalo, a vysoká složitosti a náklady sítí, což vyžaduje modernizaci sítí nové generace. Zavedením umělé inteligence do oblastí, jako je provoz a údržba, připojení a směrovací zařízení, pomáhá řešení Huawei AI WAN zvýšit schopnosti a hodnotu sítě.Latif Ladid, ředitel IPv6 Forum, je přesvědčen, že začlenění AI do síťové infrastruktury, jako je AI WAN, je do budoucna nutností. Aby se urychlilo zavádění SRv6 (směrování segmentu), spustilo IPv6 Forum program SRv6 Ready Logo, přičemž Huawei je jedním z prvních dodavatelů zařízení, kteří certifikací prošli.Santiago Costanzo, manažer pro rozvoj dopravy společnosti Telecom Argentina, se podělil o zavádění a inovativní postupy klíčových technologií pro IP sítě v éře umělé inteligence. Poznamenal, že SRv6 pomáhá operátorům zlepšit účinnost automatizace E2E (vztahů mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem) a dosáhnout deterministické latence. V éře AI využívá Telecom technologie AI ke zjednodušení provozu a údržby a zvýšení efektivity, čímž vytváří hodnotu pro zákazníky.Durmus Mehmet, zástupce ředitele pro IP/MPLS (multiprotokolové přepojování podle návěští) Core a sítě datových center společnosti Turkcell, prozradil, že Turkcell buduje ultraširokopásmovou a vysoce spolehlivou autonomní síť, která bude zákazníkům poskytovat diferencované služby. Zdůraznil, že společnost Turkcell si uvědomuje směr vývoje AI WAN a bude spolupracovat se společností Huawei na zavádění společných inovací zaměřených na úsporu energie, monitorování na bázi hybridních koaxiálních vláken (FHC), identifikaci aplikací AI a agenty AI.Sü Chuan, viceprezident společnosti Huawei pro oblast směrovačů v rámci produktové řady datových komunikací, poskytl odborné informace o řešení AI WAN. Vysvětlil, že toto inovativní řešení se vyznačuje třívrstvou architekturou sestávající ze směrovačů AI, nových připojení AI a nového mozku AI. Toto řešení pomáhá operátorům budovat sítě s optimálními celkovými náklady na vlastnictví, rozšiřovat nové služby, zvyšovat efektivitu provozu a podporovat růst nových služeb. Wu Čchin, architekt datových komunikačních sítí společnosti Huawei a člen Komise pro technickou stránku internetu (IETF) Rady pro architekturu internetu (IAB), uvedl, že se nový mozek AI skládá z AssurSpirit, ChangeSpirit a OptimSpirit. Prostřednictvím spolupráce velkých a malých modelů umožňují tito tři agenti AI inteligentní provoz a urychlují vývoj na autonomní sítě (AN) L4. Zied Ben Houidi, hlavní expert LLM produktové řady datových komunikací společnosti Huawei, se rovněž podělil o aplikaci AI na IP sítě.Carsten Rossenhövel, technický ředitel a spoluzakladatel Evropského testovacího centra pokročilých sítí (EANTC) – autoritativní organizace pro testování třetí stranou v Evropě – se podělil o pokrok v testování interoperability více dodavatelů v roce 2025. Uvedl, že klíčové schopnosti IP sítí dosáhly vyšší úrovně vyspělosti z hlediska interoperability v éře umělé inteligence.Na závěr IP GALA zahájily Forum IPv6, WBBA, Turkcell Türkiye, Telecom Argentina, EANTC a Huawei společně iniciativu AI WAN na podporu rozvoje inovací a zavádění IP sítí.Do budoucna bude společnost Huawei pokračovat ve spolupráci s operátory a průmyslovými partnery, aby prozkoumala nové trhy v inteligentní éře, pomohla zákazníkům dosáhnout obchodních úspěchů a urychlila růst nových služeb.Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2649507/image_1.jpgFoto – https://mma.prnewswire.com/media/2649508/image_2.jpgKONTAKT: haoyongliang@huawei.com