Po 16letech jsem zahodil všechen kod webu a napsal celý kod znovu. Vypadá to tu +- stejně, ale pokud narazíte na něco co vám vadí tak mi o tom napište: martin@vorel.eu nebo se mi ozvěte na twitteru Začal jsem dělat change log.

Kurzy ze dne: 17.04.2025 || EUR 25,010 || JPY 15,447 || USD 22,024 ||
sobota 19.dubna 2025, Týden: 16, Den roce: 109,  dnes má svátek Rostislav, zítra má svátek Marcela
19.dubna 2025, Týden: 16, Den roce: 109,  dnes má svátek Rostislav
DetailCacheKey:d-935825 slovo: 935825
Povinná přístupnost webů v létě dopadne na e-shopy i banky

Povinná přístupnost webů – pravidla, podle kterých se musejí řídit webové stránky a mobilní aplikace, aby byly snadno použitelné i pro lidi s handicapem. Od února 2008 platí pro státní instituce. I po sedmnácti letech řada z nich vykazuje chyby, někteří o povinnosti ani nevědí. Letos se navíc povinná přístupnost rozšíří i na soukromé subjekty. Týkat se bude například e-shopů, internetového bankovnictví nebo samoobslužných pokladen. Upozorňuje na to společnost Tesena.

---=1=---

Čas načtení: 2025-04-16 04:43:00

Povinná přístupnost webů v létě dopadne na e-shopy i banky

Povinná přístupnost webů – pravidla, podle kterých se musejí řídit webové stránky a mobilní aplikace, aby byly snadno použitelné i pro lidi s handicapem. Od února 2008 platí pro státní instituce. I po sedmnácti letech řada z nich vykazuje chyby, někteří o povinnosti ani nevědí. Letos se navíc povinná přístupnost rozšíří i na soukromé subjekty. Týkat se bude například e-shopů, internetového bankovnictví nebo samoobslužných pokladen. Upozorňuje na to společnost Tesena.

\n

Čas načtení: 2025-03-25 12:06:24

Povinná přístupnost webů v létě dopadne na e-shopy i banky. Za její nedodržení hrozí milionové pokuty

Povinná přístupnost webů – pravidla, podle kterých se musejí řídit webové stránky a mobilní aplikace, aby byly snadno použitelné i pro lidi s handicapem. Od února 2008 platí pro státní instituce.

\n
---===---

Čas načtení: 2024-06-04 15:22:59

Zaostřeno na inovace, kreativitu, AI a přístupnost. Konference WebExpo opět zaplnila Palác Lucerna

V sálech pražské Lucerny vystoupilo 91 mezinárodních špičkových expertů ze světa technologií. Kromě přednášek, praktických workshopů, diskuzí a konzultací s mentory, byly připraveny také různé aktivity pro děti – pro ty nejmenší dětský koutek, pro starší praktické workshopy, kde si mohly osahat například základy programování, vyzkoušet 3D tisk a práci s generativními AI nástroji. Přečtěte si celý článek Zaostřeno na inovace, kreativitu, AI a přístupnost. Konference WebExpo opět zaplnila Palác Lucerna

Čas načtení: 2024-08-08 06:00:56

Webové aplikace: 6 důvodů, proč je používat místo normálních aplikací

Webové aplikace jsou přístupné z jakéhokoli zařízení s internetem Jsou pohodlným a snadným způsobem přístupu k oblíbeným službám Oproti nativním aplikacím mají hned několik výhod Používání webových verzí aplikací nabízí řadu výhod ve srovnání s jejich nativními protějšky. Představují pohodlnou a přístupnou alternativu pro uživatele po celém světě na prakticky všech platformách. Přístupnost Přístupnost je […] Celý článek si můžete přečíst na Webové aplikace: 6 důvodů, proč je používat místo normálních aplikací

Čas načtení: 2025-04-16 04:43:00

Povinná přístupnost webů v létě dopadne na e-shopy i banky

Povinná přístupnost webů – pravidla, podle kterých se musejí řídit webové stránky a mobilní aplikace, aby byly snadno použitelné i pro lidi s handicapem. Od února 2008 platí pro státní instituce. I po sedmnácti letech řada z nich vykazuje chyby, někteří o povinnosti ani nevědí. Letos se navíc povinná přístupnost rozšíří i na soukromé subjekty. Týkat se bude například e-shopů, internetového bankovnictví nebo samoobslužných pokladen. Upozorňuje na to společnost Tesena.

Čas načtení: 2020-10-12 00:00:00

Kvalitní webové stránky řeší i přístupnost webu podle nové legislativy

Internet je fenoménem, který do značné míry ovládá dnešní svět. Využívají ho lidé všeho věku bez ohledu na profesi a dosažené vzdělání. A poskytuje nejen zábavu a informace ze všech sfér aktuálního dění. Jsou na něm k dispozici kvalitní informace z nejrůznějších oblastí, mnoho firem ho využívá k zef ...

Čas načtení: 2024-02-07 16:34:52

Výhody cloud computingu pro moderní podniky

Cloud computing má vliv na podnikové IT strategie, jelikož přináší pokročilé zabezpečení, flexibilitu a škálovatelnost, přístupnost z libovolného místa, efektivní obnovu dat po haváriích a centralizaci datové bezpečnosti. Tento článek se zaměřuje na důležité aspekty cloud computingu, včetně jeho role ve snižování nákladů a podpoře udržitelnosti.  Cloud computing funguje na principu vzdáleného ukládání a zpracovávání dat, která jsou umístěná na serverech v datových centrech, namísto toho, aby byla uložená přímo v uživatelově zařízení (nebo firemním on-premise serveru). Díky tomu můžete přistupovat ke svým datům a spouštět aplikace odkudkoliv – ovšem za předpokladu, že máte přístup k internetu.  Struktura cloud computingu […]

Čas načtení: 2024-02-16 12:44:22

Novinky ze světa AI #42: ChatGPT dostává paměť, společnost Arm slaví tržní úspěchy, Google vytvoří světovou mapu metanu

Umělá inteligence nás nepřestává přesvědčovat o tom, že její funkce prakticky neznají mezí. Její přínosy se tak v uplynulém týdnu reflektovaly na poli vědy, politiky i ekonomiky. Kam dál se AI posune v blízké budoucnosti? OpenAI testuje schopnost ChatGPT pamatovat si minulé konverzace Populární chatbot ChatGPT by se měl již brzy dočkat nové funkce, která zlepší jeho uživatelskou přístupnost. Vývojáři ze společnosti OpenAI totiž aktuálně testují možnost dát tomuto AI nástroji přístup k historii komunikace, která by měla lidem využívajícím ChatGPT ušetřit práci při opakovaném vyhledávání stejných příkazů. OpenAI na svém blogu uvedla, že funkci nejprve otestuje na malém vzorku prémiových i bezplatných

Čas načtení: 2020-05-03 19:46:58

Tip do karantény: Kde na internetu najdete filmy zdarma

Zavřená kina, odložené premiéry a zrušené festivaly nejsou důvodem, proč si přestat rozšiřovat své filmové vzdělání v oblasti náročnější filmové produkce. Třeba i s pomocí filmů, které byste v kinech zřejmě ani neměli možnost vidět. Internet nabízí bezpočet míst, kde lze legálně sledovat kinematografickou produkci rozličného původu, žánrů a délky. Zaměříme na některé z mnohých alternativ k HBO a Netflixu, kterými se zabýval předchozí článek. Všechny se vyznačují tím, že jsou dostupné zcela zdarma. V jednom případě vám stačí registrace. Tato snadná a bezplatná přístupnost ovšem neznamená, že by vybrané platformy a kanály nabízely méně rozmanitý a kvalitní obsah. Spíše naopak.  Kanadská produkční a distribuční společnost The National Film Board of Canada, založená již v roce 1939, nabízí na svém YouTube kanálu desítky oceňovaných filmů různého typu: experimentální, dokumentární, animované i hrané. Jde o tituly natočené od čtyřicátých let do současnosti, poučné, zábavné i originální a roztříděné do mnoha kategorií, které by vám měly pomoct s rozhodováním, na co se podívat. Začít můžete třeba s výběry toho nejlepšího z vybrané dekády.  Amsterodamský Mezinárodní festival dokumentárních filmů (IDFA) ve své online videotéce nabízí téměř tisícovku dokumentů z předchozích ročníků akce. Snadno si můžete vyfiltrovat ty, které jsou zdarma (je jich přes tři sta) a následně si nechat zobrazit například všechny krátkometrážní americké filmy o přírodě. Existuje zkrátka slušná pravděpodobnost, že v pestré nabídce najdete film o tématu, které je vám blízké.  Tvorba amerického studia Troma bude dobře známá všem pravidelným návštěvníkům Festivalu otrlého diváka. Jejich filmy přetékají nevkusem, úchylnými nápady a tělesnými tekutinami. Jde o brak prezentovaný se vší hrdostí. Desítky titulů vyznačujících se naprostou lhostejností k běžným estetickým kategoriím jsou zdarma dostupné na YouTube kanálu studia nazvaném prostě Troma Movies. K těm nejznámějším patří muzikál Kanibal! Muzikál! (1993) od tvůrců South Parku. Pokud máte odvahu, můžete ve své výpravě k srdci trashové kinematografie pokračovat s filmy jako A Nymphoid Barbarian in Dinosaur Hell (1990) nebo Ferocious Female Freedom Fighters (1982).  Po Troma filmech si můžete spravit chuť vytříbenější nabídkou artových titulů na stránkách Festivalu Scope. Verze pro širší veřejnost nabízí na rozdíl od verze pro filmové profesionály zdarma často obměňované kolekce krátkometrážních i celovečerních filmů z různých festivalů. Stačí provést rychlou registraci. Ovšem pozor, oproti jiným online platformám je počet zhlédnutí omezen na určité množství diváků. Po jeho vyčerpání bude „projekce“ daného titulu označená za vyprodanou. Zároveň máte možnost pustit si každý film pouze jednou, bez možnosti vracet se v přehrávání zpět. Vyplatí se tedy sledovat stejně pozorně jako při návštěvě kina.  Osvědčenou kvalitu najdete i na YouTube kanálu polského filmového studia TOR („Studio Filmowe TOR“), které nabízí možnost seznámit se s filmy spadajícími do tzv. „kina morálního neklidu“. Po dělnických stávkách na počátku sedmdesátých let došlo v Polsku k lehkému uvolnění poměrů a na poli filmové výroby pak k opětovnému zavedení autonomních tvůrčích skupin. V reakci na podnikové nepokoje začaly vznikat kritické filmy, které tematizují střet jedince a státu nebo zkoumají morálku polské společnosti. Na zmíněném YouTube kanálu najdete některé z nejoceňovanějších filmů tohoto cyklu (Amatér, Krátký film o zabíjení a Krátký film o lásce, Struktura krystalu…) v digitálně restaurovaných verzích, s anglickými titulky a bez toho, abyste museli něco platit. Také v případě, že vás více než Evropa nebo Severní Amerika láká Asie, najdete na YouTube obsah podle svého gusta. YouTube kanál „Korean Classic Film“ vznikl před pár lety k propagaci jihokorejské kinematografie, kterou mnozí objevili teprve s letošním oscarovým vítězstvím Parazita. Jedná se o několik stovek filmů pokrývajících prakticky celou poválečnou historii jihokorejské kinematografie. V podstatě obrázková učebnice dějin korejského filmu. Žánrové tituly, které v Koreji trhaly divácké rekordy, i dramata uváděná na prestižních festivalech. Vše minimálně s anglickými titulky (u některých filmů jsou také titulky francouzské nebo španělské).  Preferujete-li domácí tvorbu, nepřeberné množství krátkometrážních, celovečerních, dokumentárních i hraných filmů nabízí videoarchiv České televize. Stále početnější je pak online kolekce českých filmů z Národního filmového archivu, které se nacházejí na YouTube kanálu Česká filmová klasika. Vedle snímků ze zlatého fondu domácí kinematografie jako Křik (1963), O něčem jiném (1963), Kočár do Vídně (1966), nebo Návrat ztraceného syna (1966) najdete také množství raritních dokumentárních a animovaných filmů. Zkrátka tolik obsahu, že vám na něj jedna karanténa stačit nebude.    Autor je filmový publicista. {loadmodule mod_tags_similar,Související}

Čas načtení: 2019-12-26 13:20:00

Knihou roku podle Literárních novin je Labyrint světa a ráj srdce Jana Amose Komenského s kolážemi Miroslava Huptycha

Miroslav Huptych (1952) je pilný kolážista. Možná vůbec ten nejpilnější v Česku po roce 1989. Ilustruje kdeco, hlavně poezii. A vybírá si nejen malá, regionální, ale i velká, evropská jména, dobře zapsaná v domácím kánonu, jako Karel Hynek Mácha, Božena Němcová – anebo nejnověji Jan Amos Komenský. Nové vydání Labyrintu světa a ráje srdce je navenek monumentální počin. Rozměry a hmotnost vzbuzují a priori zájem: divák i čtenář žasnou ruku v ruce. Ten podnik sází na to, jaký je. Vyplatí se proto nechat knihu trochu odležet. Prolistovat ji nejdřív jako artefakt, velké dílo, poctu „učiteli národů“ atp., a teprve z odstupu ji konzumovat zvolna a zevrubně, jako setkání starého textu s novým výtvarným doprovodem, jako prolnutí dvou historicky vzdálených světů, dvou diskurzů, které svedla dohromady náhoda. Co za poznání z toho vzejde? Zaprvé: Huptych je kolážista digitálního věku. Papír, nůžky, lepidlo odložil dávno ad acta. Kolážuje kompjútrově. Má přístup ke globálně sdíleným motivickým zdrojům. Má to své výhody i nevýhody. Výhodou je okamžitá přístupnost a široký výběr, potažmo nevyčerpatelnost; nevýhodou pak formální čistota, dokonalost provedení. Jednou z fazet magie koláží Jindřicha Štyrského, Karla Teiga, ale i Jiřího Koláře je právě jejich zřejmá rukodělnost, bezprostřední kontakt života s dílem, demonstrovaný drobnými nepřesnostmi, nečistotami, „zrněním“ výsledného obrazu. Huptychovy koláže jsou strojové, schází jim spontánnost chvíle; jejich senzibilita je chladná, odtažitá, bez atmosféry tajemství. Zadruhé: Huptych v Labyrintu až příliš zřetelně „boschuje“, případně „bruegheluje“. Podle prvního mustru (Hieronymus Bosch) rozšiřuje realitu světa o jeho dimenzi fantazijní, snovou, mytickou, možná i pohádkovou – o všechny ty bizarní zjevy a kreatury zplozené „spánkem rozumu“. Tu šíři, dvojakost symbolizují třeba janusovská tvář, mnohohlavá bestie nebo napůl zvíře, napůl člověk. Podle mustru druhého (Pieter Brueghel starší) je pak využito místa na maximum. Plocha koláže je zaplněná po okraj: živým i neživým, fiktivním i skutečným. Je to lačné, obžerské pojetí, koláž rabelaisovského typu. Tam, kde Maxu Ernstovi stačily dva tři tahy, jich Huptych provede desetkrát, stokrát tolik. Zatřetí: Huptych nevede s Komenským dialog. Ilustruje jeho Labyrint v pravém slova smyslu: koláží nasvětluje text, obrazem prodlužuje slovo, vizuálním zvrstvuje, významově posiluje sémantické. Vede to k paradoxnímu zjištění: Huptychova koláž je možná víc literární než výtvarná. Pracuje se symbolicky nabitými motivy, které dávají tušit dějový pohyb. Problém je uspořádání: motivy jsou po stránce rozházené s takovou četností, že jejich spojnice, které by je logicky seřadily do příběhu, nemůžou být jiné než nahodilé. Takže nezbývá než hrát klasickou hru: zadívat se na obrázek půl minuty, zavřít oči, zaklapnout knihu – a pak si ve zkratce zakreslit to, co paměť podržela. Z názvu knihy uvízla ve výtvarném doprovodu hlavně první polovina: svět je chaotický, nedá se rozumem přesně změřit. Je unikavý, ztřeštěný, napěchovaný protiklady, napnelismy, podvojnostmi, pravdou maskovanou za lež a lží převlečenou za pravdu. To na dnešek sedí skvěle. Labyrint bez začátku i konce; se zazděným vchodem a mrtvým srdcem. A ten ráj? Spíš v černobílé než v barvě. Spíš v motivické uměřenosti než v obžerství. Spíš ve volné analogii než ve výtvarném doslovení. Spíš živá ruka než touchpad nebo myš. Zajímalo by mě, jak by se s výtvarným doprovodem Komenského majstrštyku popasovali následující (řazeni abecedně): David Böhm, Jiří Grus, Vendula Chalánková, Karel Jerie, Tomáš Kučerovský, Petr Nikl, Jakub Špaňhel, František Štorm, Lubomír Typlt. Třeba hůř, třeba líp. Třeba jinak, třeba nijak. Každopádně po Huptychovi je od čeho se odrazit.   Autor je výtvarný a literární kritik. Miroslav Huptych (*21. října 1952 ve Varnsdorfu) je český básník, výtvarník a arteterapeut. Jako básník vydal sbírky: Srdcový střelec (Mladá fronta 1984), Zvěrokruh (bibliofilie 1986), Názorný přírodopis tajnokřídlých (Československý spisovatel 1989), Tarot a trakaře (Mladá fronta 1997), Noční linka důvěry (Pistorius&Olšanská 2012), List za listem (Pistorius&Olšanská 2015). Napsal také knížku autorských aforismů a gregerií Hodinky s ohňostrojem (Pistorius&Olšanská 2013). Kolážemi ilustroval 64 knih, 167 knižních obálek a 30 nástěnných kalendářů. {loadmodule mod_tags_similar,Související}

Čas načtení: 2019-07-18 09:50:12

Do kin brzy půjde film Národní třída podle knihy Jaroslava Rudiše

Před pěti lety získal spisovatel Jaroslav Rudiš za svou novelu Národní třída nominaci na cenu Magnesia Litera, nyní byl dokončen podle této knihy celovečerní film. Národní třída v hlavní roli s Hynkem Čermákem kombinuje dramatický příběh s černým humorem. Scénář k filmu napsal Rudiš společně s režisérem snímku Štěpánem Altrichterem, který před pěti lety debutoval filmem Schmitke, za nějž byl oceněn Cenou české filmové kritiky pro objev roku. Snímek Národní třída, jehož nový trailer byl právě zveřejněn, uvidí diváci v českých kinech od 26. září. „Moje kniha je temná, ale má i hodně černého humoru. A právě to jsme se snažili ve filmu posílit. Jde to spolu ruku v ruce. Když někdo zajde s Vandamem na pivo, poučí se o životě, ale zároveň se taky myslím hodně zasměje,“ říká Jaroslav Rudiš o filmu Národní třída (ukázku z knihy najdete ZDE, rozsáhlý rozhovor s Rudišem mimo jiné i o filmu ZDE). Hlavní hrdina Vandam v podání Hynka Čermáka má nevybíravý slovník, rád se porve a ve filmu se vůbec dějí různé věci na hraně zákona. Filmaři tak pro kina museli vyrobit dvě verze traileru, cenzurovanou verzi budou kina promítat před filmy, které mají omezenou přístupnost věkem. Vandam, chlápek z panelákového sídliště, žije sám v bytě na okraji Prahy a každý den doma cvičí, aby byl v kondici. Večer chodí se svými kumpány na jedno. Vandam se snaží udělat dojem na Lucku, která v sídlištní hospodě točí pivo. Kromě toho, že se rád porve, je znalec dějin a válek. Má pocit, že svět míří k zániku, že se schyluje k velké bitvě. A tak posiluje, aby byl na tu poslední rozhodující bitvu nachystaný. A také k tomu vychovává Psycha, mladého kluka, se kterým natírá střechy panelových domů. Kumpáni z hospody Vandamovi přezdívají „národní hrdina“. Prý dal tehdy v Listopadu 89 na Národní třídě jednou ranou dějiny do pohybu. Obsazení Hynka Čermáka, který byl oceněn i jako nejlepší interpret za namluvení audioknihy Národní třída, napadlo filmové tvůrce hned na začátku. „Hynek Čermák je absolutně výborný herec, chlap sympaťák. Napřed jsem se však jeho obsazení bránil. Vadila mi jeho známost. Zkoušeli jsme tedy asi rok jiné herce. Ale musel jsem uznat, že jsem v Čechách lepšího herce pro roli Vandama nenašel. Nakonec jsme měli co dělat, aby nám ten nevychovaný egoista až moc nepřirostl k srdci. Zahrál to tak bravurně, že vám ani sám neřeknu, jestli je tento jeho Vandam sympaťák nebo nebezpečný rváč – možná je obojí, ale to ať asi divák posoudí sám,“ říká režisér Štěpán Altrichter. {loadmodule mod_tags_similar,Související} „Na začátku filmu nám Vandam řekne: ‚Já vím, co chceš říct, ale neříkej nic. Chvilku drž hubu a poslouchej.' Na Rudišově knize mě zaujal právě dar naslouchat, porozumět myšlení člověka, který je nýmand, proniknout do jeho duše a s humorem jemu vlastním se snažit Vandama pochopit,“ popisuje vztah k hrdinovi svého nového filmu. V po boku Hynka Čermáka se v roli Psycha představí Jan Cina, Lucku ztvárnila Kateřina Janečková. V Národní třídě dále hrají Václav Neužil, Jiří Langmajer, Jiří Šoch, Martin Sobotka, Erika Stárková, Lubor Šplíchal, Andrej Polák nebo Martin Siničák. Snímek se natáčel v české metropoli, především na pražských sídlištích Opatov a Háje, a také v centru Prahy na Národní třídě. Rudišova novela Národní třída byla vydána v mnoha jazycích, loni mělo premiéru její třetí německé divadelní uvedení, hra se stále hraje ve státním divadle v Drážďanech. A právě v Německu Jaroslav Rudiš nedávno zaznamenal úspěch, když se ocitl se svým prvním německy psaným románem Winterbergova poslední cesta mezi pěticí nominovaných na letošní cenu knižního veletrhu v Lipsku v kategorii beletrie.

Čas načtení:

Teams - zefektivnění online schůzek

[skoleni-kurzy.eu] Školení je určené pokročilým uživatelům, kteří onlinové schůzky v prostředí Microsoft Teams již využívají. Naučí se naplánovat schůzku pomocí kalendáře Teams, pozvat k ní ostatní a zjistit podle reakce na pozvánky, kdo se zúčastní. Dále se seznámí s možnostmi vedení dokumentace při online schůzce, nahráváním schůzek a sdílením nahrávek s ostatními účastníky chatu. Posluchači se také dovědí, jak mohou při online schůzce efektivně vizualizovat data pomocí kreslícího a zoomovacího programu. * Kurz Teams - zefektivnění online schůzek probíhá v malé skupině účastníků. Kurzu Teams - zefektivnění online schůzek se účastní maximálně 8 osob. Kurz Teams - zefektivnění online schůzek probíhá v plně vybavené počítačové učebně. V průběhu kurzu Teams - zefektivnění online schůzek je pro účastníky zajištěn pitný režim a drobné občerstvení. U nás máte jistotu, že vám objednaný kurz nezrušíme. Poté co u nás kurz Teams - zefektivnění online schůzek objednáte a my vám potvrdíme účast, garantujeme, že se kurz uskuteční. Kurz nerušíme z důvodu malého počtu zájemců. Kurz Teams - zefektivnění online schůzek se uskuteční i pokud se něj přihlásí pouze jeden zájemce. V takovém případě probíhá kurz Teams - zefektivnění online schůzek jako individuální, cena kurzu se nezmění. Úvod do kurzu Požadavky na HW a SW vybavení PC Seznámení s prostředím aplikace Teams Příprava podkladů před schůzkou   Plánování online schůzek Pozvánka pomocí plánovacího kalendáře   Nastavení časových parametrů   Výběr účastníků pro online schůzku   Zaslání pozvánky e-mailem s informacemi o připojení do online schůzky   Potvrzenky od účastníků   Přihlašování do online schůzky s využitím předsálí   Možnosti pořizování dokumentace o průběhu online schůzky     Praktické postupy při online schůzce Prezentování informací s využitím kreslících a zoomovacích nástrojů   Nastavení virtuálního pozadí účastníka schůzky   Použití dříve nahraných videí jako součást online schůzky   Nahrávání online schůzky   Přístupnost videonahrávek pro účastníky     ...AbecedaPC

Čas načtení: 2024-03-16 18:10:46

Velká Bukovina

Autor: Standa Datum: 16.03.2024 18:10:46 Název:Name:Velká BukovinaVelka BukovinaDalší názvy:Other Names:Gross BockenTyp:Style:tvrzstrongholdStav:Condition:zachovalýwell maintainedPřístupnost:Accessibility:přístupno příležitostněopen on occasionObec:Municipality:Velká BukovinaVelka BukovinaGPS souřadnice:GPS Coordinates:První písemná zmínka:First Written Reference :DD.MM.RRRR Památky a muzea v okolí:Places of Interest and Museums in the Vicinity:--Poznámka:Note:Část zbořena v části fungují ubytovací služby.-Zdroje:Sources:https://www.hrady.cz/tvrz-velka-bukovina

Čas načtení: 2024-03-24 14:45:00

Firefox 124 zlepšuje ovládání klávesnicí v dokumentech PDF. Stačí zmáčknout F7

Přístupnost letí a není to jen Microsoft, kdo se snaží vycházet vstříc osobám s různými typy omezení. Ve Firefoxu 124 můžete pohodlně ovládat klávesnicí nejen webové stránky, nově také otevřené dokumenty ve formátu PDF. Ovládání klávesnicí aktivujete mj. klávesou F7, přičemž v tomto režimu se po ...

Čas načtení: 2024-04-12 21:49:36

Levín

Autor: Standa Datum: 12.04.2024 21:49:36 Název:Name:LevínLevinDalší názvy:Other Names:LewinLebenTyp:Style:hradcastleStav:Condition:zříceninaruinPřístupnost:Accessibility:volně přístupnoopen freeObec:Municipality:LevínLevinGPS souřadnice:GPS Coordinates:První písemná zmínka:First Written Reference :DD.MM.1538 V té době zřejmě již zříceninaPamátky a muzea v okolí:Places of Interest and Museums in the Vicinity:--Poznámka:Note:--Zdroje:Sources:cs.wikipedia.org

Čas načtení: 2024-04-15 13:19:21

Chudáčci

Režie: Yorgos Lanthimos / romantický, drama / USA / přístupnost: 15+ /... | Strážnice - (2024-04-30 20:00:00 - 2024-04-30 00:00:00)

Čas načtení: 2024-04-15 13:18:01

Matka v trapu

Režie: Hana Hendrychová / komedie / ČR / přístupnost: 12+ / česká... | Strážnice - (2024-04-30 17:00:00 - 2024-04-30 00:00:00)

Čas načtení: 2024-04-15 13:17:10

Tancuj Matyldo - Bio Senior

Režie: Petr Slavík / drama / ČR / přístupnost: 12+ / česká... | Strážnice - (2024-04-30 10:00:00 - 2024-04-30 00:00:00)

Čas načtení: 2024-04-15 13:15:57

Bratři

Režie: Tomáš Mašín / drama / ČR,SR / přístupnost: 12+ / česká... | Strážnice - (2024-04-28 20:00:00 - 2024-04-28 00:00:00)

Čas načtení: 2024-04-15 13:14:30

Rivalové

Režie: Luca Guadagnino / romantické drama / USA / přístupnost: 15+ /... | Strážnice - (2024-04-28 17:00:00 - 2024-04-28 00:00:00)

Čas načtení: 2024-04-15 13:13:22

Aristokratka ve varu

Režie: Jiří Vejdělek / komedie / ČR, SR / přístupnost: přístupné /... | Strážnice - (2024-04-23 19:00:00 - 2024-04-23 00:00:00)

Čas načtení: 2024-04-15 13:12:13

Aristokratka ve varu - Bio senior

Režie: Jiří Vejdělek / komedie / ČR, SR / přístupnost: přístupné /... | Strážnice - (2024-04-23 10:00:00 - 2024-04-23 00:00:00)