Po 16letech jsem zahodil všechen kod webu a napsal celý kod znovu. Vypadá to tu +- stejně, ale pokud narazíte na něco co vám vadí tak mi o tom napište: martin@vorel.eu nebo se mi ozvěte na twitteru Začal jsem dělat change log.

Kurzy ze dne: 22.01.2025 || EUR 25,145 || JPY 15,448 || USD 24,075 ||
čtvrtek 23.ledna 2025, Týden: 4, Den roce: 023,  dnes má svátek Zdeněk, zítra má svátek Milena
23.ledna 2025, Týden: 4, Den roce: 023,  dnes má svátek Zdeněk
DetailCacheKey:d-9317 slovo: 9317
Velká letní soutěž o značkový tablet

Připravili jsme pro vás letní soutěž o tablet GOCLEVER. Jedná se o univerzální internetové zařízení se 7 palcovou obrazovkou, vybavené přijímačem GPS...

---=1=---

--=0=--

---===---

Čas načtení: 2017-12-15 00:00:00

Řešíte vánoční dárky? Nevíte, co pořídit? Máme tip na dárek pro pány!

Najít vhodný a správný dárek pro mužskou část osazenstva je někdy velmi těžké. Pokud si nevíte rady, zkuste náš tip. Co takhle pořídit mužům hřejivou a šik bundu? Takový značkový kousek ve stylovém provedení je jistě potěší. HUF N2B Jacket camo HUF N2B Jacket camo Stylová camo béžová pánská bunda ...

Čas načtení: 2020-11-20 00:00:00

Inspirace na Vánoce i doplnění šatníku

Listopad a prosinec jsou chladné měsíce, v nichž je dobré mít doma zásobu bund, mikin, svetrů a triček s dlouhým rukávem a dalších kousků k ochraně před chladem. Také je to ale doba, kdy přemýšlíme nad vánočními dárky pro své blízké. Proč jim nepořídit nějaký hřejivý značkový kousek? Online obchod ...

Čas načtení: 2017-02-21 00:00:00

Jarní Levi’s® kolekce

Ťuky, ťuk, jaro je tady! Máte v šatníku do jarních dní skutečně to, co letos frčí? Ne? A co takhle denim? Třeba rovnou značkový? Inspirujte se s námi mixem jarních tipů od Levi’s®! Značka Levi’s® má od roku 1873 stále své příznivce. Jakoby se obliba Levisek dědila generacemi. A tak značka čerpá z b ...

Čas načtení: 2013-03-11 00:00:00

Rock’n‘roll s H&M: nová hvězdná kolekce!

Co se vám vybaví když se řekne rock’n‘roll? Černé oblečení, cvočky, řetězy a hlasitá hudba? Objevte v sobě rebelku a pojďte se podívat, jak rock’n‘roll pojali návrháři v H&M. Bílá je nová černá Značkový obchod H&M představuje novou kolekci s názven Rock’n‘roll mansion v trochu odlišném stylu, než ...

Čas načtení: 2013-02-25 00:00:00

Marks & Spencer 2013: Jarní kolekce ve filmovém stylu 50 let

Známý anglický značkový obchod Marks & Spencer přináší novou jarní kolekci, ze které bude nadšená každá milovnice módy i filmu. Jak už může název napovídát, návrhaři se nechali inspirovat filmovým stylem padesátých let, pro který byly typické objemné, strukrutované a geometrické tvary. Nechte se uné ...

Čas načtení: 2013-02-11 00:00:00

Valentýn 2013 s New Yoker!

Milé dámy, máme tady únor a s ním i oblíbený svátek všech zamilovaných Valentýn! Přemýšlíte čím letos svého miláčka potěšit a nic vás nenapadá? Pak mám pro vás řešení. Překvapte s luxusním spodním prádlem New Yorker. Značkový obchod New Yorker nelenil a připravil pro vás kolekci smyslných kousků spo ...

Čas načtení: 2013-02-07 00:00:00

Reserved 2013:Elegance kolekce Black and White

Že je černá a bílá ohraná klasika, která už nemá čím překvapit? To je velký omyl! Značkový obchod Reserved pro letošní jaro přináší na pulty obchodu velmi vkusnu a smyslnou kolekci s názvem Black and White. Chcete si v novém roce obnovit šatník? Pak do něho určitě nezapoměnte přidat pár kousků, z té ...

Čas načtení: 2012-12-03 00:00:00

Marks & Spencer 2012: dokonalost a vkus Anglie

Patříte mezi dámy, které nemají rády okázalou módu, ale potrpí si na jednoduchý styl a eleganci? Nemáte rády potisky, nápisy ani příliš křiklavé barvy? Zavítejte do módního obchodu Marks & Spencer, kde tuto módu nenajdete. Marks & Spencer je, jak už může název napovědět, značkový obchod s anglickou ...

Čas načtení: 2012-11-08 00:00:00

Úžasná zimní kolekce TALLY WEiJL

Zimní sezóna se pomalu blíží, ale to vůbec nevadí. Značkový obchod TALLY WEiJL je už na zimní přikrývku připraven. Objevte kolekci, která je jako veškerý sortiment TALLY WEiJl velmi smyslá a sexy. Zachumlejte se do teploučkých kabátků a bundiček, které v chladném počasí zahřejí nejen vaše tělo ale i ...

Čas načtení: 2012-01-24 22:15:00

Dětské kočárky – jak vybrat ten nejlepší?

Chystáte se pořídit kočárek pro vaše miminko? Váháte, který je ten pravý? Potřebujete poradit, který typ či značka je ta nejlepší? Výběr dětského kočárku je pro nastávající rodiče obtížná věc. Dobrá rada Možná si říkáte, že značkový kočárek je ten nejlepší, ale ne vždy tomu tak je. Pokud vám mohu ...

Čas načtení: 2024-02-22 00:00:00

Výkon má tento mobil na rozdávání. Prohlédněte si novinku na českém trhu

Začínáme testovat mobil OnePlus 12, prémiový smartphone od výrobce, který se snaží útočit na konkurenci zajímavou kombinací výbavy a ceny. Tento telefon nabídne jak špičkový výkon, tak značkový fotoaparát a velkou baterii. Novinku si s námi dnes můžete prohlédnout.

Čas načtení: 2024-02-23 09:28:35

Samsung Galaxy Fit3: nový náramek s výdrží 13 dní

Samsung představuje sportovní náramek pro měření fyzické aktivity včetně spánku a monitoringu zdraví. Na výběr budou tři barvy a chválíme cenovku pod 1 500 Kč. Samsung Galaxy Fit3 je značkový fitness náramek nejen pro spárování s mobilem Samsung. Hliníková konstrukce náramku ladí se silikonovým páskem, a to v odstínech černé, růžové nebo bílé/stříbrné. Za cenu […]

Čas načtení: 2024-02-28 13:01:44

AKTUÁLNE: Podvodné e-shopy opäť vstávajú z mŕtvych, varuje Polícia SR: Takéto metódy využívajú kyberzločinci teraz!

Polícia Slovenskej republiky spolu so Slovenskou obchodnou inšpekciou informujú o ďalšom náraste podvodných e-shopov. Tentokrát ide o falošné domény, ktoré sa snažia čo najvernejšie imitovať oficiálne obchody, prevažne ponúkajúce obuv, oblečenie alebo iný značkový tovar.   Hlavnou poznávacou značkou je doména “.sk”. V tomto prípade kyberzločinci vytvoria doménu oficiálneho obchodu, ktorý síce predáva aj na … The post AKTUÁLNE: Podvodné e-shopy opäť vstávajú z mŕtvych, varuje Polícia SR: Takéto metódy využívajú kyberzločinci teraz! appeared first on Vosveteit.sk - Správy zo sveta technológií a vedy.

Čas načtení: 2024-03-10 00:00:00

Kompaktní mobil s parádním fotoaparátem od Leiky. Test Xiaomi 14

Pokud hledáte menší smartphone s výbornou výbavou a operačním systémem Android, bude vás nejspíš Xiaomi lákat na model s pořadovým číslem 14. Telefon má skvělou výbavu a značkový fotoaparát, na poměry prémiové třídy není ani moc drahý.

Čas načtení: 2024-05-23 15:36:00

L’Oréal znovu potvrzuje své vedoucí postavení v oblasti beauty technologií a představuje pokročilou technologii biotisku kůže a laboratoř pro tvorbu obsahu na bázi generativní umělé inteligence, která podporuje kreativitu

Praha/Paříž 23. května 2024 (PROTEXT) - "Chcete-li v dnešní době být nejlepší na trhu s kosmetikou, musíte být zároveň lídrem v oblasti beauty technologií," říká Barbara Lavernos, zástupkyně generálního ředitele odpovědná za výzkum, inovace a technologie ve společnosti L’Oréal, která vystoupí na veletrhu Viva Technology Paris 2024Společnost L’Oréal dnes na veletrhu Viva Technology v Paříži představí inovace, které přinášejí "Krásu pro každého díky pokročilým technologiím", v duchu svého přesvědčení, že krása není uniformní a musí jít ruku v ruce s inkluzivitou a odpovědností.Mezi nejdůležitější novinky patří portfolio špičkové diagnostiky pleti a vlasů, osobní kosmetický asistent využívající generativní umělou inteligenci (GenAI), CREAITECH -laboratoř, která pomocí GenAI pomáhá rozvíjet kreativitu při tvorbě obsahu v oblasti krásy, revoluční vysoušeč vlasů založený na technologii infračerveného světla, zařízení na tzv. micro-surfacing – proceduru profesionální péče o pleť a technologická platforma maximálně odrážející vlastnosti lidské kůže pro vědecký výzkum a testování produktů."Jako dlouholetí průkopníci v oblasti beauty technologií jsme pevně přesvědčeni, že technologie mohou posouvat hranice možností v oblasti krásy a zlepšovat tak životy lidí po celém světě. Díky pokročilé diagnostice, kosmetickým službám využívajícím rozšířené reality, asistentům na bázi generativní umělé inteligence, kreativitě podpořené generativní umělou inteligencí a průlomovými přístroji utváříme novou koncepci krásy, která je více personalizovaná, inkluzivní a odpovědná," uvedla Barbara Lavernos, zástupkyně generálního ředitele odpovědná za výzkum, inovace a technologie ve skupině L’Oréal Groupe. "Tento týden na veletrhu VivaTech představujeme kromě dalších průlomových inovací společnosti L’Oréal také naši technologii Skin Technology: novou biotištěnou kůži, která lépe odráží vlastnosti skutečné lidské kůže a otevírá tak výzkumníkům v kosmetickém a zdravotnickém odvětví zcela nové možnosti."Skin Technology společnosti L’Oréal, která vznikla spoluprací odborníků z oblastí biologie, mechaniky a elektroniky, lépe odráží obrovskou rozmanitost skutečné lidské kůže, včetně jejích onemocnění, jako jsou ekzémy či akné, a také schopnosti opalovat se a hojit se po zranění. L’Oréal v současné době spolupracuje se startupy i renomovanými instituty po celém světě na dalším vývoji technologie, která dokáže vytvořit kůži schopnou citu. Díky Skin Technology bude možné ještě zvýšit standardy testování výrobků a dále omezit testování kosmetiky na zvířatech, o které se L’Oréal zasazuje už od roku 1989.Skupina L’Oréal Groupe také představuje svou vlastní laboratoř pro tvorbu obsahu s využitím generativní umělé inteligence nazvanou CREAITECH, která má změnit způsob, jakým se v rámci skupiny tvoří multimediální obsah. CREAITECH slouží jako bezpečný prostor pro experimentování s generativní umělou inteligencí. CREAITECH společnosti L’Oréal usnadňuje tvorbu obsahu v souladu se zásadami značky a lokalizovaného obsahu napříč jejími 37 kosmetickými značkami a současně zvyšovat schopnost marketérů ovládat nástroje, které jim pomohou podpořit kreativitu. Skupina L’Oréal Groupe také oznamuje partnerství se společností Meta a předními tvůrci obsahu, aby i nadále posouvala hranice kreativity."Technologie vložené do rukou kreativních lidí nabízí úžasný potenciál a nástroj k sebevyjádření a vyjádření značky," řekla Asmita Dubey, ředitelka pro digitální technologie a marketing skupiny L’Oréal Groupe. "Naše laboratoř CREAITECH je důkazem toho, čeho je možné v kreativním odvětví dosáhnout spojením lidského faktoru a nástroje generativní umělé inteligence. Díky našim novým modelům uzpůsobeným pro jednotlivé značky můžeme umělou inteligenci naučit rozpoznávat jedinečné prvky jejich vizuální komunikace a rychleji tak spouštět inovativní kampaně. A přitom nemusíme slevit z našich zásad odpovědného užívání umělé inteligence, které zahrnují závazek nepoužívat v naší externí komunikaci realistické vyobrazení tváří, těl, vlasů a pokožky generovaných umělou inteligencí za účelem podpory nebo zdůraznění výhod produktů."Dubey dále uvedla: "Se společností Meta dále představujeme program New Codes of Beauty Creator Program, který umožní nové generaci tvůrců 3D, AR a AI obsahu zkoumat nové hranice kreativity v oblasti krásy. Průkopníky jsou v těchto nových tvůrčích oblastech naše značky L’Oréal Paris, Lancôme a La Roche-Posay, které navázaly spolupráci s 30 tvůrci, kteří dokáží těžit z využití nejmodernějších nástrojů a techniky. Naším cílem je rozvíjet technologickou tvořivost v rostoucí ekonomice tvůrců."Barbara Lavernos a Asmita Dubey 22. května na veletrhu VivaTech na pódiu 1 společně přednesou hlavní přednášku společnosti L’Oréal na téma "UTVÁŘENÍ NOVÉ KONCEPCE KRÁSY S POMOCÍ BEAUTY TECHNOLOGIÍ“. Ve dnech 22.–25. května budou návštěvníkům veletrhu VivaTech k dispozici také technologičtí odborníci společnosti L’Oréal, kteří ve svém stánku F37 představí následující novinky:BEAUTY TECHNOLOGIE PRO SPOTŘEBITELEPřístroj Kiehl‘s Derma-Reader vyhodnocuje pleť zákazníků pomocí klinické zobrazovací technologie, měří více než 11 atributů pleti na povrchu i pod povrchem, a kromě cílené kosmetické rutiny doporučí také vhodné tipy týkající se životního stylu, které lze zařadit do každodenní péče o pleť.Lancôme RENERGIE NANO-RESURFACER| 400 BOOSTER je kosmetické zařízení, které bylo speciálně vyvinuto pro zlepšení pronikání kosmetických přípravků do rohové vrstvy kůže a následného zesílení jejich účinnosti. Tento přístroj využívá průlomovou patentovanou technologií nanočipů, které sestávají z více než 400 ultrapřesných nanohrotů, a umožňuje dosažení klinicky testovaných výsledků v domácím prostředí.L’Oréal Paris Beauty Genius je osobní kosmetický asistent využívající generativní umělé inteligence, který uživatelům poskytuje personalizovanou diagnostiku a doporučení a umožňuje jim jednoduše a snadno se dozvědět cokoli o kráse.L’Oréal Professionnel AirLight Pro představuje revoluci ve vysoušení vlasů, která je šetrnější k vlasům i životnímu prostředí. AirLight Pro je určen pro profesionály i domácí využití a kombinuje infračervené světlo s vysokorychlostním proudem vzduchu, který účinně vysušuje vodu na povrchu vlasů, čímž přispívá k lepší kvalitě vlasů a jejich hladkému pocitu a lesku.L’Oréal Professionnel My Hair [iD] Hair Reader je jedinečný přístroj sloužící k analýze barvy vlasů, který pomocí velmi přesné optiky analyzuje zdraví vlasů a měří jejich barvu, včetně přirozené barvy a barvy po délce vlasu, procento šedin, průměru vlasových vláken a jejich hustoty, a umožňuje tak nabízení vhodné barvy vlasů pro jednotlivé spotřebitele.BEAUTY TECHNOLOGIE PRO PRŮMYSLSkin Technology by L’Oréal Již více než 40 let stojí společnost L’Oréal v čele oblasti rekonstrukce lidské kůže pomocí nejmodernějších testovacích modelů pro biologický a dermatologický výzkum. Skin Technology společnosti L’Oréal kombinuje to nejlepší z biologie, mechaniky a elektroniky, a vytváří tak inkluzivní testovací modely, které odráží složitost lidské kůže a zvyšují standardy testování v kosmetickém průmyslu a zároveň umožňují osobám ve zdravotnictví, startupům a výzkumným ústavům těžit z těchto odborných znalostí.L’Oréal CREAITECH GenAI Beauty Content Lab Během posledních osmi měsíců využívala laboratoř CREAITECH model WPP NVidia a několik dalších velkých jazykových modelů, difuzních modelů a partnerů. Skupina L’Oréal Groupe v rámci tohoto bezpečného experimentálního prostoru otestovala více než 20 technologií generativní umělé inteligence a se svými značkami uspořádala desítky workshopů, kde vzniklo více než 1000 obrázků v oblasti kosmetiky a krásy. Laboratoř CREAITECH je dále průkopníkem ve vývoji modelů pro jednotlivé značky (Brand Custom Models), které jsou trénované na základních prvcích vizuální komunikace značek skupiny L’Oréal, které pak umožňují tvorbu obsahu v souladu se stylem značky. Prvními značkami, které tuto službu přizpůsobenou na míru využívají ve svém procesu tvorby obsahu, jsou La Roche-Posay a Kérastase.Nové kódy krásy: Ekonomika tvůrců L’Oréal Groupe a Meta představují program New Codes of Beauty Creator Program, který umožní nové generaci tvůrců 3D, AR a AI obsahu zkoumat nové hranice kreativity v oblasti krásy. Průkopníky jsou v těchto nových tvůrčích oblastech naše značky L’Oréal Paris, Lancôme a La Roche-Posay, které navázaly spolupráci s 30 tvůrci, kteří dokáží těžit z využití nejmodernějších nástrojů a techniky. Naším cílem je rozvíjet technologickou tvořivost v rostoucí ekonomice tvůrců.Digitální udržitelnostJako čtvrtý největší zadavatel reklamy na světě se společnost L’Oréal zavázala jít příkladem a umožnit dalším hráčům v odvětví měřit emise CO2, které vznikají v rámci digitálních aktivit, a identifikovat možné způsoby snižování jejich dopadu na životní prostředí. Na veletrhu VivaTech zdůrazníme tři z našich partnerství, díky nimž se můžeme komplexně zabývat digitální udržitelností:IMPACT+, francouzský startup v oblasti technologického řešení otázek udržitelnosti (sustaintech), který nám umožňuje měřit uhlíkovou stopu z digitálních médií,ADGREEN, partner v oblasti ekologické technologie (greentech), který nám umožňuje měřit základní uhlíkovou stopu při tvorbě multimediálního obsahu,a dále FRUGGR, francouzský startup, který nám umožňuje měřit uhlíkovou stopu našich webových stránek. O společnosti L’OréalJiž 115 let má společnost L’Oréal jako přední hráč na světovém trhu s kosmetikou jediný cíl: plnit přání v oblasti kosmetiky spotřebitelům na celém světě. Cílem naší tvorby je krása, která hýbe světem, a tento záměr rovněž definuje, jak k této oblasti přistupujeme: odpovědně, inkluzivně, eticky a velkoryse, vždy s ohledem na sociální otázky a udržitelnost životního prostředí. Díky širokému portfoliu 37 mezinárodních značek a ambiciózním závazkům v oblasti udržitelnosti nabízíme v programu L’Oréal pro budoucnost každému na celém světě to nejlepší z hlediska kvality, účinnosti, bezpečnosti, jakož i z hlediska korektního a odpovědného přístupu, a zároveň oslavujeme krásu v její nekonečné rozmanitosti. V roce 2023 dosáhl koncern se svými více než 90 000 oddanými zaměstnanci, vyváženou geografickou působností a prodejem napříč všemi distribučními sítěmi (e-obchod, hromadný trh, obchodní domy, lékárny, parfumerie, kadeřnické salony, značkový maloobchodní prodej a maloobchodní prodej v oblasti cestovního ruchu) tržeb ve výši 41,18 miliardy eur. Koncern disponuje 20 výzkumnými centry v 11 zemích světa a týmem odborníků v oblasti výzkumu a inovací, který čítá více než 4000 vědců a 6400 pracovníků v digitální oblasti, díky nimž se společnost L’Oréal zaměřuje na vývoj kosmetiky budoucnosti a na to, aby se stala tahounem v oblasti beauty technologií. Více informací naleznete na https://www.loreal.com/en/mediaroom"Tato tisková zpráva není obchodní nabídkou ani výzvou ke koupi akcií ve společnosti L’Oréal. Více informací o společnosti L’Oréal najdete ve veřejných dokumentech uložených u francouzského úřadu Autorité des Marchés Financiers, jejichž anglické znění je dostupné na našich internetových stránkách www.loreal-finance.com.Tato tisková zpráva může obsahovat informace prognostického rázu. Ačkoliv se podle názoru společnosti tyto prognózy zakládají na předpokladech, které jsou k datu zveřejnění této tiskové zprávy odůvodněné, z principu existují rizika a jistá míra nejistoty, které mohou způsobit, že skutečné výsledky se budou od výsledků naznačovaných nebo odhadovaných těmito prognózami lišit." Zdroj: L’Oréal Česká republika/Slovensko ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.  

Čas načtení: 2024-05-24 13:26:00

Pozor na nebezpečný parfém! Obsahuje látku toxickou pro reprodukci

Hygienická stanice hlavního města Prahy varovala před nebezpečným parfémem, který obsahuje nebezpečnou látku. Ta může způsobit reprodukční problémy a je zdraví nebezpečná. Toaletní voda navíc svým designem, názvem i grafikou připomíná jiný značkový výrobek.

Čas načtení: 2024-06-27 15:35:00

Nová sada autokamer Mio MiVue C595WD přináší pokročilý parkovací režim, WiFi a decentní celočerné provedení

Praha 27. června 2024 (PROTEXT) - Mio, přední světový dodavatel bezpečnostních kamer do vozů a cyklonavigací, uvedl cenově velmi dostupnou sadu přední a zadní autokamery MiVue C595W Dual, v celočerném nenápadném designu, WIFI funkcemi a aktualizacemi, s kvalitním záznamem, senzorem Sony STARVIS, GPS, světelností F1.8 a pokročilým parkovacím režimem, ale i s patentovaným upozorněním na rychlosti, radary, kamery na křižovatkách a především před a v průběhu měřených rychlostních úsecích.MIO poskytuje pro tento značkový set autokamer nadstandardní 3letou záruku a také předprodejní i poprodejní zákaznickou péči na svém FB (MioCZSK) a samozřejmě kompletní technický servis Mio.Prémiový snímač STARVIS od Sony se clonou F1.8Pro detailní záznamy se špičkovým kontrastem, jasnými a bohatými barvami i za špatných světelných podmínek.Integrovaná WIFI a aktualizace přes telefonZálohování a přenos videa je možný i do chytrého telefonu, a to díky pravidelně aktualizované aplikaci MiVue PRO přímo od výrobce (pro OS Android a iOS). Aplikace slouží i pro aktualizace autokamery (technologie WIFI OTA), zejména aktualizace databáze radarů, případně nového firmwaru a umožňuje i stažení hlasových upozornění v jazyce, jaký si zákazník zvolí (u nás tedy v češtině, případně ve Slovenštině), a nahradí tím nativní anglická upozornění.Inteligentní parkovací režimKdyž je motor vypnutý, MiVue C595WD se přepne do inteligentního parkovacího režimu. Pokud senzory detekují náraz, nebo pohyby v blízkosti přední části vozidla, automaticky se aktivuje nahrávání. To pomáhá shromažďovat důkazy, i když nejste ve vozidle (vyžaduje trvalé napájení kamery, např. přes Mio SmartBox III). Součástí nahrávky pak je i záznam těsně před incidentem. YOUTUBE testovací video k MiVue C595W Upozornění na radary a úseková měřeníMiVue C595WD zobrazuje vzdálenost a čas (vteřiny) k rychlostní kameře (radary), upozorňuje na kamery hlídající přejezd na červenou (křižovatky, semafory). Novinkou je i moderní funkce upozorňování na úseková měření, tedy před ním, na jeho počátku, detailně v jeho průběhu a po jeho skončení. Poskytuje tak informace o aktuální a průměrné rychlosti vozu a rychlostním omezení v úseku, a navíc čas a metráž zbývající do konce úseku. Řidič tak může upravit rychlost daleko dříve, než na jeho konci a přispět tak k plynulosti dopravy.Smart Alert – čím rychleji jedete, tím dříve budete upozorněniŘidič je upozorněn v dostatečné vzdálenosti, a to v závislosti na rychlosti vozidla. Řidič tak vždy bude vědět, jak rychle může jet, jde o patentovanou funkci Smart Alert – čím rychleji řidič jede, tím dříve ho kamera upozorní. Bezplatné aktualizace databází radarů po celou dobu životnosti zařízení.GPS polohování a automatická kalibrace času/polohyDíky integrovanému GPS modulu zaznamenává MiVue C595WD rychlost jízdy, přesnou polohu a čas (razítko ve videu lze případně vypnout). Zajišťuje i automatickou kalibraci času a polohy, a to i po delší době mimo provoz.Mio Night Vision PRO technologieŠpičková technologie Mio Night Vision Pro zajištuje díky objektivu s vysokou světelností a sestavě skleněných čoček, dosažení plynulých a jasných záznamu, i za zhoršených světelných podmínek. MiVue C595WD je vybavena špičkovým senzorem STARVIS od společnosti Sony. Objektiv s vysokou světelností propouští více světla pro dosažení vynikajícího kontrastu a bohatých barev, i za zhoršených světelných podmínek.Superkapacitor zajistí vyšší odolnost proti teplotním změnámDíky vestavěnému superkondenzátoru je MiVue C595WD mnohem odolnější vůči změnám teploty, což poskytuje vyšší úroveň spolehlivosti a ochrany.Integrovaný G-senzor uloží potřebné záznamyV případě nehody nebo náhlé změny pohybu integrovaný G-senzor okamžitě zaznamená pohyby vozidla a zajistí, že nahraná data nebude možné přepsat.Mio MiVue ManagerKromě mobilní aplikace může zákazník zdarma využít i software MiVue Manager (Win, MacOS; pravidelné aktualizace) pro přehrávání a analýzu videa.Zde si může kontinuálně s přehrávaným záznamem zobrazit informace o přetížení a pohybu vozidla díky G‑senzoru (rychlost, směr a příp. intenzita nárazu), díky GPS souřadnicím rovněž současně zobrazí i pohyb vozidla přímo na Google Mapách a přepínat se mezi záznamem z přední či zadní autokamery Mio.Samozřejmostí je přehledný kalendář s vyznačením, které dny mají své záznamy, označení typu záznamů (běžná jízda, parkovací záznamy, nouzové „emergency“ záznamy), a dále možnosti sdílení těchto záznamů na sociálních sítích. WEBhttps://www.mio.com/cs_cz/products/dash-cameras/car-cameras/mivue-c595wd  CenaMio MiVue C595WD je aktuálně k dostání v českých a slovenských eshopech už od 3100 Kč vč. DPH / 130 EUR, a ve verzi MiVue C595W bez zadní kamery pak dokonce za 2100 Kč / 82 EUR. Technické specifikace MiVue C595WD:Nahrávání v kvalitním Full HD rozlišení 1920 x 1080 při 30 fpsVysoce kvalitní optický snímač STARVIS od společnosti SonyNight Vision PRO technologie2" LCD obrazovkaBalení včetně zadní kamery T35 s Full HD rozlišenímVestavěná GPS – automaticky zaznamenává informace o jízdě (rychlost, směr, nadmořskou výšku a zeměpisné souřadnice)Upozornění na rychlostní radary a úseková měření, s bezplatnou a pravidelnou aktualizací databázeIntegrovaná Wi-Fi pro přenos souborů, aktualizace firmwaru kamery a rychlostních radarůInteligentní parkovací režim s detekcí pohybuVideo formát MP4 (H.264)Nastavitelný úhel záběru kamerySuperkapacitor s extrémní odolnostíSvětelnosti F1.8 pro kvalitní záznam i za zhoršených světelných podmínek3-osý G- senzor pro automatickou detekci a analýzu nehodyPodpora paměťových karet microSD až do kapacity 256 GB3 roky zárukaUSB-C nabíjecí konektorMio MiVue Manager – PC software pro přehrávání a analýzu videa a informací z G-Senzoru (rychlost, směr a intenzita nárazu), možnost sdílení na sociálních sítích aj.Česká a slovenská lokalizace a další jazykyBalení: MiVue C595WD, zadní kamera T35, 8m kabel k zadní kameře, lepící držák, statická nálepka na sklo, nabíječka do auta, návod. Více informací naleznete prosím na www.MIO.com/CZ/ Zdroj: Just CommunicationČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.  

Čas načtení: 2024-09-12 13:11:25

V Alze teď koupíte šikovný levný Samsung tablet s LTE za necelé 4 000 Kč

Alza nabízí Samsung Galaxy A9 LTE tablet za necelé 4000 Kč ve stříbrné barvě. Tablet má 4 GB RAM, 64 GB úložiště a možnost rozšíření o až 1 TB. LTE připojení je hlavní výhodou, ale TFT displej zaostává. Alza na nás valí zajímavé akce a některé z nich rozhodně stojí za povšimnutí. Levný, ale značkový […] Celý článek si můžete přečíst na V Alze teď koupíte šikovný levný Samsung tablet s LTE za necelé 4 000 Kč

Čas načtení: 2024-11-17 20:47:20

Titul z Lamborghini Super Trofeo Europe míří do Česka.

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /data/web/virtuals/320768/virtual/www/wp-content/themes/engage-mag/candidthemes/functions/hook-misc.php on line 123 Drama se šťastným koncem. Mičánek Motorsport powered by Buggyra slaví poprvé evropský titul Tým Mičánek Motorsport powered by Buggyra ovládl nejprestižnější evropský značkový šampionát Lamborghini Super Trofeo Europe. Bronislav Formánek a Štefan Rosina v posledním podniku sezóny v Jerezu uhájili vedení v čele šampionátu a slaví evropský titul. „Získat tento

Čas načtení: 2024-11-25 13:30:59

Z nového Jaguaru si vystřelil kdekdo. Nejlepší vtípek vytáhl Carl Pei z Nothingu!

Značkový shift automobilky Jaguar neunikl zraku Carla Peie Dočasně změnil logo své firmy Nothing a představil i vtipný slogan Na svém vlastním profilu pak změnu filozofie značky zkritizoval Kompletní proměna celé značky, jakou zažila původně britská automobilka Jaguar, se zapíše do dějin marketingu. A to už jen díky tomu, jak masivní vlnu reakcí minulý týden vyvolala. Za povšimnutí stojí celý vizuál, barevná televizní reklama, ale i slogan. Není divu, že si z toho na sociálních sítích vystřelil i Carl Pei, respektive jeho firma Nothing. Přečtěte si celý článek Z nového Jaguaru si vystřelil kdekdo. Nejlepší vtípek vytáhl Carl Pei z Nothingu!