Po 16letech jsem zahodil všechen kod webu a napsal celý kod znovu. Vypadá to tu +- stejně, ale pokud narazíte na něco co vám vadí tak mi o tom napište: martin@vorel.eu nebo se mi ozvěte na twitteru Začal jsem dělat change log.

Kurzy ze dne: 22.01.2025 || EUR 25,145 || JPY 15,448 || USD 24,075 ||
čtvrtek 23.ledna 2025, Týden: 4, Den roce: 023,  dnes má svátek Zdeněk, zítra má svátek Milena
23.ledna 2025, Týden: 4, Den roce: 023,  dnes má svátek Zdeněk
DetailCacheKey:d-759861 slovo: 759861
Beyond the Ice Palace 2

Povstaň z hlbín smrti a získaj späť svoj právoplatný trón v strhujúcej akčnej plošinovke Beyond the Ice Palace 2. Obleč si plášť „Prekliateho kráľa“, ovládni reťaze, ktoré ťa kedysi väznili, ale teraz sa z nich stali hrozivé zbrane, použi ich k zničeniu svojich nepriateľov a vydaj sa nebezpečnou krajinou troskami svojho kráľovstva. Objavuj skryté oblasti, rieš rébusy a odkrývaj tajné poklady, ktoré ti dodajú silu v epických bitkách proti kolosálnym bossom. Zlepšuj strategicky svoju úroveň a ne...

---=1=---

Čas načtení: 2021-05-13 20:19:04

Slepá ulička jménem Francie. Úvahy k dopisům francouzských vojáků

Nečekaně mi přisvištělo pozvání do pořadu 360 Michala Půra na CNN Prima News. Jednalo se o diskusi na téma „bezpečnostní situace ve Francii“, podnícenou dvěma kritickými dopisy francouzských vojáků. K tomuto tématu je ještě hodně co dodat, ale do televizního vystoupení se to nevešlo; v televizi má každá minuta cenu zlata. Proto nezbývá, než všechny dodatečné úvahy vtěsnat do článku. Tady jej máte. Nejdřív stručně k aktuální situaci. Úmysl provést vojenský převrat se obvykle předem neohlašuje na stránkách novin, takže na nějaké bezprostřední divadlo v podobě tanků valících se po Champs-Élysées to nevidím. (Bezprostřední proto, protože kde bude stav věcí někdy za pět let, těžko prorokovat.) Spíše je to opravdu varování před spontánním vývojem, možná i trochu „provokace“, vlastně docela chytrá. Pokud to teď prezident Macron přežene s odvetou a trestáním signatářů, bude působit jako uražený despota, což mu u voličů nijak nepomůže. Ale nezareaguje-li nijak, nebo jen velmi slabě, bude to zase z jeho strany vypadat jako tiché potvrzení, že temné poměry popsané v obou dopisech jsou reálné – a on coby výkonná hlava státu je za ně aspoň částečně zodpovědný. Nicméně pojďme na chvíli hypoteticky uvažovat o tom, že se skutečně stalo neslýchané a v čele Francie stanula vojenská junta. Co by mohla dělat? Zadrhne se integrační motor EU? Z mezinárodního hlediska by se Francie pod vládou generálů ocitla v horší, ale nikoliv zásadně horší pozici, než jakou má teď. Pro francouzské zahraniční vztahy je rozhodující, jak by reagovala EU. A na to, aby v Bruselu křičeli příliš hlasitě, se nacházejí trochu moc blízko k francouzským hranicím. Asi tak tři hodiny jízdy tankem, možná dvě, vezmete-li to po dálnicích. Už jen tato skutečnost, snadno viditelná na každé mapě, by kariérní politiky v sídelním městě unie poněkud brzdila ve verbálních odsouzeních. Odhlédneme-li od verbálních odsouzení, mírných či ostřejších, reálné sankce by se nejspíš nekonaly. Po brexitu si už EU nemůže dovolit ztratit další velkou členskou zemi. Pokud by noví páni Elysejského paláce nezačali páchat něco opravdu příšerného, mohli by si v Bruselu zajistit určité diplomatické krytí. Bojujeme proti terorismu atd. Ve skutečně prekérním postavení by se ocitli němečtí Zelení, kteří momentálně mají velmi slušnou naději na zisk kancléřského úřadu. Vývoj, při kterém v Berlíně zasedne na trůny moci zelená kancléřka a v Paříži pro změnu nějaký představitel tvrdé pravice, se přitom může uskutečnit i bez převratu, naprosto mírovými volbami. Tzv. integrační motor unie by se v takovém případě pořádně zakuckal. Za slabé vlády se množí loupežníci Pokud jde o samotné potlačení projevů kriminality a náboženského extremismu v problémových zónách, tam by vojenská vláda měla skutečně šanci dosáhnout toho, po čem oba dopisy volají. Historicky vzato není taková situace nijak výjimečná. Za slabé vlády se vždycky množili loupežníci všeho druhu, a nakonec se s nimi muselo něco dělat. Technicky na to současná civilizace nepochybně má. Pokud už Gnaeus Pompeius dokázal potlačit středomořské piráty natolik, že dalších tři sta let o nich téměř nebylo slyšet, jistě by to dokázala i moderní Francie se současnými „hordami z předměstí“ (les hordes de banlieue), o kterých se píše v prvním dopise. Mám za to, že v téhle souvislosti se často zapomíná na jednu důležitou okolnost. Člověk zvyklý na pravidelnou výplatu sociálních dávek a na to, že potraviny se kupují v obchodě za rohem, není zrovna ideálním materiálem na nezlomného partyzána. Řadový obyvatel paneláku na předměstí nemá to samé know-how a houževnatost jako Paštuni z Hindúkuše, které adoruje. Ti jsou po dlouhá staletí zvyklí přežívat mráz a hlad v nehostinných horách, on nikoliv. I kdyby jeho duší zmítali ti nejhorší běsi, duševní vybavení nezbytné pro úspěšnou guerrillovou válku mu bude scházet. Skutečně těžký úkol by přišel potom, v momentě, kdy zbraně umlknou. Co potom? Nikdo nechce být v učebnicích na jedné stránce s Hitlerem Jste vojenská junta a krátkou, ač krutou válku v předměstích jste vyhráli. Máte v rukách určité množství zajatců chycených se zbraní   ruce. Kromě nich musíte brát v potaz i podstatně širší vrstvu obyvatelstva, pojmenujme ji třeba „podhoubí“, která s nimi sympatizuje. Toto „podhoubí“ je zatraceně velké; podle průzkumu agentury IFOP z listopadu 2020 dává přednost 38 procent francouzských muslimů právu šaríja před sekulárními zákony republiky (mezi mladými dokonce 57 procent). V roce 2016 to bylo „jenom“ 29 procent. Situace se tedy za posledních pět let zhoršila. Dejme tomu, že byste se jako junta chtěli inspirovat v československých dějinách a nějakou podmnožinu těch lidí odsunout z Francie s tím, že už se s nimi nedá dále žít v jednom státě. Jenže do přirozeně se nabízejícího Alžírska je nijak snadno nevyvezete. Jednak hodně z nich nejsou vůbec lidé alžírského původu, jednak o ně ta země samozřejmě stát nebude; má svých vlastních problémových jedinců dost. Na rozdíl od Německa roku 1945, které bylo úplně poraženo a nemohlo se k situaci nijak vyjadřovat, by se severoafrické státy patrně takové snaze aktivně bránily. To by pro juntu znamenalo vybojovat další válku, tentokrát s tím Alžírskem. Není to nemožný úkol, třeba by ji vyhrála, vybavení k tomu má. Ale výsledkem takové války by bylo silně destabilizované sousedství. Většina racionálních Evropanů se shodne na tom, že jedna Libye úplně stačí. Jaké jsou další možnosti? Převýchovné tábory v čínském stylu? Tady lze zase o jejich účinnosti historicky pochybovat. Španělská levice přežila desítky let Frankova režimu. Japonští křesťané přežili tvrdý útlak šógunátu. Ani Sovětský svaz neudělal ze svých občanů nový druh člověka. A dále než k převýchovným táborům ani ta nejbrutálnější západní vojenská vláda nesáhne. Nikdo nechce být v učebnicích historie zapsán na jedné stránce s Hitlerem. Francouzští muslimové čím dál více inklinují k právu šaríja Vlastně není potřeba chodit do hypotetické budoucí Francie. V podobné situaci se nachází Izrael a její vývoj teď vidíme v přímém přenosu. Moc pozitivní není. Izraelci mají nepochybně podstatně méně skrupulí než běžný stát EU, ale s početnými a kompaktními nepřátelskými komunitami žijícími v jejich těsné blízkosti také nic zásadního udělat nemohou. Pomocí vojenské síly dokážou vynutit dočasné příměří, ale s vědomím, že v nejbližším vhodném okamžiku jim protistrana půjde zase po krku. Třeba ve chvíli, když se v Bílém domě vystřídají prezidenti a je nutno dojednávat nový diplomatický status quo. Do věci by mohl zasáhnout ještě jeden trend, ke kterému jsem nicméně trochu skeptický. Seděl jsem před pár dny s jedním mladíkem, který žije ve Francii, a ten mi říkal, že určitá část Arabů tiše odpadla od islámu. Kdyby jich bylo čím dál více, mohlo by to tu uzavřenou komunitu postupem času rozpustit. Proč jsem skeptický? Na jednu stranu jsem si víceméně jist, že i mezi muslimy se tiše a pomalu šíří různé podvratné myšlenky – liberalismus, ateismus atd. V každé společnosti se najdou lidé, které přitahuje pravý opak zavedených norem, a při dnešních komunikačních možnostech se k zakázaným idejím nevěřících dostanete snáze než kdy dříve. Známý ateista Dawkins tvrdil už před třemi lety, že v islámském světě se stáhlo třicet milionů kopií arabského překladu jeho knihy Boží blud. To není zrovna malé číslo. Čím si ale nejsem jist, je to, jestli tenhle proces v průběhu nejbližších desetiletí k něčemu bude, aspoň z toho civilizačního a bezpečnostního hlediska. Není totiž patrné, zda tento proces ohrožuje ono “tvrdé sunnitské jádro”, které je podstatou problému, nebo zda jenom dochází k erozi jeho vnějších okrajů, které byly stejně z principu nespolehlivé. V tom druhém případě by „tvrdé sunnitské jádro“ mohlo dokonce posilovat tím, že váhavější nebo méně oddaní jedinci odpadávají a koncentrace fanatiků roste. Pamatujete si na ty výše citované průzkumy mínění z let 2016 a 2020? Procento příslušníků francouzské muslimské komunity, kteří dávají přednost právu šaríja, vzrostlo. A ne málo, o deset procentních bodů za necelých pět let. Takhle nevypadá příznivý vývoj. Evropané vlezli do pasti Suma sumárum, abychom tento článek nějak zakončili. Slušně řečeno, mám za to, že Francie je ve slepé uličce. Neslušně, ale výstižněji řečeno, francouzská situace je FUBAR, Fucked Up Beyond Any Repair. Ač jsem v mnoha věcech opatrným optimistou, tady žádné dobré vyhlídky nevidím. Teď jde hlavně o to, nevlézt do podobné pasti. Francouzi vlezli do svojí pasti z bývalé koloniální pýchy a krátkozrakosti, na kterou „dojelo“ i jejich dávné impérium v rozvojovém světě. Němci do ní lezou ze spasitelského komplexu, který jim neumožňuje posuzovat některé věci pragmaticky a nasazuje jim hypermoralizující, leč křivé brýle. O Švédech by se dalo říci něco podobného jako o Němcích. Pokud to uděláme i my – a zatím nevidím žádnou garanci, že ne – bude to proto, abychom se někomu zalíbili. To je totiž zase slabá stránka kmene Čechů. Já bych se osobně radši nelíbil.   Převzato s laskavým svolením autora z jeho webu, na kterém kromě tohoto článku najdete další texty o politice a společnosti. Knihy Mariana Kechlibara si můžete objednat ZDE. {loadmodule mod_tags_similar,Související}

\n

Čas načtení: 2025-01-22 16:07:00

Beyond the Ice Palace 2

Povstaň z hlbín smrti a získaj späť svoj právoplatný trón v strhujúcej akčnej plošinovke Beyond the Ice Palace 2. Obleč si plášť „Prekliateho kráľa“, ovládni reťaze, ktoré ťa kedysi väznili, ale teraz sa z nich stali hrozivé zbrane, použi ich k zničeniu svojich nepriateľov a vydaj sa nebezpečnou krajinou troskami svojho kráľovstva. Objavuj skryté oblasti, rieš rébusy a odkrývaj tajné poklady, ktoré ti dodajú silu v epických bitkách proti kolosálnym bossom. Zlepšuj strategicky svoju úroveň a ne...

\n
---===---

Čas načtení: 2024-08-30 14:13:06

Zeblaze Beyond 3Plus: Hodinky, ktoré majú všetko potrebné na meranie športu. Stoja len 36 €!

Ak potrebujete šikovné smart hodinky, ktoré vám poskytnú prehľad dôležitých zdravotných a športových informácií, máme pre vás skvelý tip. The post Zeblaze Beyond 3Plus: Hodinky, ktoré majú všetko potrebné na meranie športu. Stoja len 36 €! appeared first on AndroidPortal.sk.

Čas načtení: 2024-04-15 14:49:10

Lexus v rámci milánského týdne designu představil expozici Time

Na výstavě se prezentují díla dvou návrhářů inspirovaná koncepčním modelem Lexus LF-ZC (Lexus Future Zero-emission Catalyst), který zkoumá možnou podobu čistého elektromobilu nové generace. Instalace Beyond the Horizon od Hidekiho Jošimota a jeho studia Tangent zachycuje budoucí svět mobility a jeho rozvoj prostřednictvím softwarových inovací. Instalace vytvořená ve spolupráci s hudebníkem a skladatelem Keičirem Šibujou

Čas načtení: 2024-05-21 13:20:00

Společnost Hisense přivítá v kampani "BEYOND GLORY" pro UEFA EURO 2024™ brankářskou ikonu Ikera Casillase

Čching-tao (Čína) 21. května 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Díky globálnímu výrobci domácích spotřebičů Hisense se spojil bývalý španělský reprezentant a legendární madridský brankář Iker Casillas s dalším kapitánem vítězů mistrovství světa Manuelem Neuerem v kampani Hisense "BEYOND GLORY" UEFA EURO 2024™.Iker Casillas je proslulý svou schopností předvádět úžasné zákroky a je považován za jednoho z nejlepších brankářů všech dob. Jako globální ambasador značky Hisense se připojí k Manuelovi a podpoří tak kampaň Hisense "BEYOND GLORY" a její ikonickou produktovou řadu. Oslaví tím největší fotbalový úspěch, kterým je vítězství v šampionátu EURO."Mám velkou radost, že mohu spolupracovat se společností Hisense a připojit se ke kampani „BEYOND GLORY", která vzdává hold těm nejlepším světovým brankářům," uvedl Iker Casillas. "Pověst vítěze je u brankáře založena na jeho spolehlivosti. Těší mě, že mi společnost Hisense umožnila stát se jejím globálním ambasadorem a mohu tak reprezentovat firmu, na kterou se její zákazníci spoléhají, protože vytváří inovativní technologie zlepšující jejich životy."Jako hostitelská země bude Německo žít šampionátem a Hisense se jako oficiální partner soutěže UEFA EURO 2024™ do této zábavy zapojí kampaní "Hisense BEYOND GLORY Tour" a představí své inovativní zobrazovací technologie, které přinášejí dokonalé zážitky při sledování televizních zápasů, i nejnovější domácí spotřebiče pro chytrý život.Fanoušci, kteří roadshow navštíví na některé z jejích pěti zastávek, budou mít možnost vyzkoušet si své brankářské dovednosti v řadě fotbalových soutěží a zároveň si prohlédnout nejmodernější televizní produkty a domácí spotřebiče Hisense.V roli globálního ambasadora se Iker do fotbalového veselí zapojí a během turnaje se osobně setká s fanoušky, až turné Hisense BEYOND GLORY Tour dorazí do Frankfurtu.Kampaň Hisense "BEYOND GLORY" zdůrazňuje neochvějné odhodlání společnosti nabízet průkopnické technologie a jedinečnou kvalitu a zlepšovat tak život zákazníků. Touto kampaní podpořila společnost Hisense evropský šampionát UEFA již potřetí za sebou, čímž se jí nabízí skvělá příležitost pokračovat v propojování své značky se spotřebiteli po celém světě.O společnosti HisenseHisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Portfolio společnosti Hisense zahrnuje multimediální produkty (se zaměřením na chytré televizory), domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie. Také v roce 2023 si značka Hisense udržela druhou příčku na celosvětovém žebříčku dodávek televizorů. Společnost Hisense prochází intenzivním rozvojem a momentálně již působí ve více než 160 zemích.Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2416856/Casillas.jpg KONTAKT: patrick.chen@bluecurrentgroup.com PROTEXT 

Čas načtení: 2024-06-18 08:11:00

Hisense oslavuje při zahájení UEFA EURO 2024™ neopakovatelné televizní zážitky muralovou kampaní „BEYOND GLORY"

Čching-tao (Čína) 18. června 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Hisense, přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, oslavila při příležitosti včerejšího zahájení UEFA EURO 2024™ svou roli oficiálního partnera fotbalového mistrovství a oficiálního dodavatele obrazovek VAR spuštěním kampaně s nástěnnými malbami „Beyond Glory" (Za hranice slávy).Kromě toho přináší značka Hisense fanouškům z celého světa vylepšenou audiovizuální nadílku v podobě televizorů ULED Mini LED, se kterými si dokonale užijí nezapomenutelné okamžiky turnaje EURO 2024™. Například model Hisense U7N se může pochlubit 144Hz herním režimem Game Mode Pro či sportovním režimem AI Sports Mode a slibuje vynikající kvalitu obrazu a výkon, který diváka vtáhne do středu veškerého dění.Díky svému závazku k neustálým inovacím se společnost Hisense v období od roku 2022 do 1. čtvrtletí roku 2024 zařadila na celosvětově druhé místo v dodávkách televizorů. Prodej100palcových televizorů Hisense se v 1. čtvrtletí 2024 vyšplhal dokonce na globální první místo, což představuje pokrytí 56 % celosvětového trhu 100palcovými televizory. Od ledna do dubna 2024 se prodeje televizorů Hisense umístily na klíčových evropských trzích včetně Německa, Itálie a Velké Británie v první trojici nejlepších.Ještě před napínavým úvodním zápasem turnaje odstartovala společnost Hisense svou muralovou kampaň „Beyond Glory", v rámci které odhalila nástěnné malby s ambasadory globální kampaně Hisense a brankářskými legendami Ikerem Casillasem a Manuelem Neuerem. Značka rovněž vyhlásila na sociálních sítích offline „honbu za pokladem", tedy za nalezením nástěnných obrazů (Scavenger Hunt Murals). Nálezci jednotlivých maleb mohou navíc naskenovat jejich QR kódy a odhalit tak kompilační video s momenty, kdy se brankáři a obránci v EURU vydali „za hranice slávy" (Beyond Glory).Fanoušci turnaje mohou také navštívit putovní show „Hisense Beyond Glory Tour", která objíždí 5 hostitelských měst EURO 2024, nabízí zájemcům příležitost otestovat své brankářské dovednosti v sérii střeleckých úkolů a zároveň si prohlédnout zajímavou nabídku špičkových televizních produktů a domácích spotřebičů Hisense.Letošní kampaň představuje již třetí sousledné Mistrovství Evropy UEFA™, kterého se společnost Hisense účastní jako oficiální partner soutěže – a s ním i významnou příležitost pro další sblížení značky Hisense se zákazníky z celého světa.O společnosti HisenseHisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiální partner UEFA EURO 2024™. Podle společnosti Omdia se Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii 100" televizorů. Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2439561/Hisense_Billboard.jpg KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com 

Čas načtení: 2024-06-21 11:16:00

Hisense spouští mural artovou kampaň “Beyond Glory” k fotbalovému ME EURO 2024. A slibuje neopakovatelné divácké zážitky i u svých televizorů

Praha 21. června 2024 (PROTEXT) - V pátek 14.6.2024 začalo prvním zápasem ME ve fotbale UEFA EURO 2024. A Hisense, přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, byla nepřehlédnutelná v roli oficiálního partnera UEFA EURO 2024 i jako exkluzivní oficiální dodavatel obrazovek VAR. V tento dlouho očekávaný okamžik také odstartovala mural artovou kampaň "Beyond Glory" s velkoplošnými nástěnnými malbami s globálními ambasadory Hisense - fotbalovými legendami Ikerem Casillasem a Manuelem Neuerem.Aby si fanoušci po celém světě užili neopakovatelné okamžiky, Hisense připravil celou řadu chytrých, inovativních spotřebičů. Především špičkových ULED Mini-LED televizorů pro pohlcující audio-vizuální zážitky. Ty zaručují například televizory z řady U7N se 144Hz herním režimem Game Mode Pro a režimem AI Sports Mode pro vynikající obraz a výkon, který diváky vtáhne přímo do akce.Díky nepřetržité inovaci se celosvětové dodávky televizorů Hisense od roku 2022 až do 1. čtvrtletí roku 2024 vyšplhaly na druhé místo na světě. V kategorii velkých 100palcových televizorů se Hisense stal v 1. čtvrtletí 2024 globálním lídrem s 56 % celosvětového trhu se 100palcovými televizory. Od ledna do dubna 2024 se prodeje televizorů Hisense zařadily na klíčových evropských trzích - včetně Německa, Itálie a Velké Británie - mezi tři nejlepší značky.Těsně před zahajovacím zápasem turnaje značka Hisense odstartovala svou mural artovou kampaň "Beyond Glory" a odhalila murály – tedy umělecké velkoplošné nástěnné malby s globálními ambasadory a brankářskými legendami Ikerem Casillasem a Manuelem Neuerem. Značka rovněž vyhlásila na sociálních sítích off-line „honbu za pokladem“, tedy za nalezením nástěnných obrazů - murálů (Scavenger Hunt Murals). Nálezci jednotlivých murálů mohou navíc naskenovat jejich QR kódy a odhalit tak kompilační video s momenty, kdy se brankáři a obránci v EURU vydali „za hranice slávy“ (Beyond Glory).Pro fanoušky turnaje je připravená i putovní roadshow "Hisense Beyond Glory Tour", která objíždí pět hostitelských měst EURO 2024 a nabízí návštěvníkům možnost vyzkoušet si brankářské dovednosti v řadě střeleckých soutěží a zároveň si prohlédnout špičkové televizory a domácí spotřebiče Hisense.Letošní kampaň představuje již třetí po sobě jdoucí mistrovství Evropy, kterého se společnost Hisense účastní jako oficiální partner soutěže s mnoha online o off-line aktivitami. Jde o významnou příležitost pro další sblížení značky Hisense se zákazníky z celé planety.O společnosti HisenseHisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiální partner UEFA EURO 2024. Podle společnosti Omdia se Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na druhém místě v celosvětovém žebříčku dodávek televizorů a na prvním místě v kategorii 100palcových televizorů. Společnost rychle expanduje. Působí ve více než 160 zemích a specializuje se na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační IT. Více informací: cz.hisense.com, global.hisense.com Sense For Technology Zdroj: Hisense  

Čas načtení: 2024-06-24 09:45:21

Nostalgická cesta do herní historie v Beyond Good & Evil – 20th Anniversary Edition

Ubisoft oslaví 20. výročí svého kultovního titulu Beyond Good & Evil vydáním remasterované edice Beyond Good & Evil – 20th Anniversary Edition, která hráčům přinese vylepšenou verzi této milované klasiky. Článek Nostalgická cesta do herní historie v Beyond Good & Evil – 20th Anniversary Edition se nejdříve objevil na Gaming Professors | Herní magazín, recenze her, hry na pc.

Čas načtení: 2024-02-23 06:34:37

Animovaný Batman Beyond je údajně znovu na pořadu dne

Kdo by to ještě dnes čekal! Z ničeho nic se objevil tzv. concept art z nikdy neuskutečněného filmu Batman Beyond, který by mohl být odpovědí Batmana (DC) na filmy se Spider-Verse (Sony, Marvel). Článek Animovaný Batman Beyond je údajně znovu na pořadu dne se nejdříve objevil na Gaming Professors | Herní magazín, recenze her, hry na pc.

Čas načtení: 2024-04-15 17:31:00

Brankářská legenda Manuel Neuer se stává ambasadorem značky Hisense pro kampaň BEYOND GLORY na EURO 2024™

Čching-tao (Čína) 15. dubna 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Globální výrobce domácích spotřebičů Hisense dnes zahájil kampaň BEYOND GLORY pro šampionát UEFA EURO 2024™ podpisem smlouvy s Manuelem Neuerem, brankářem německého výběru, který si vybojoval vítězství na světovém šampionátu, a současným kapitánem bundesligového klubu FC Bayern Mnichov.Německý reprezentant, který je vedle jedenácti bundesligových titulů také světovým šampionem ve fotbale, vstupuje do služeb Hisense jako oficiální ambasador kampaně. Kampaň BEYOND GLORY oslavuje neúnavnou snahu o dokonalost, kterou se profesionální fotbalisté usilující o vítězství na EURO podobají touze společnosti Hisense posouvat hranice v oblasti domácích spotřebičů.Brankáři jako Manuel stojí v poslední linii obrany, zatímco Hisense působí jako spolehlivá síla v pozadí, která soustavně přináší špičkové technologie a bezkonkurenční kvalitu.Pětinásobný držitel ceny Mezinárodní federace pro fotbalové historie a statistiky (IFFH) pro nejlepšího brankáře světa uvedl: "Jsem rád, že coby ambasador budu moci na UEFA EURO 2024™ podpořit kampaň Hisense BEYOND GLORY. Velmi se také těším na EURO, které je pro špičkové evropské fotbalisty tou největší výzvou."Kampaň také dává na odiv snahu společnosti Hisense posouvat své vlastní hranice a klást si při dosahování ambiciózních cílů výzvy s dlouhodobou technologickou vizí a jednoznačným odhodláním vytvářet průkopnické technologie špičkové kvality, které zlepší každodenní život zákazníků.Jako oficiální partner UEFA EURO 2024™ a průkopník v oblasti zobrazovacích technologií chce společnost Hisense na svých špičkových televizorech a domácích spotřebičích přinášet neopakovatelný požitek ze sledování zápasů.Bob Wang, generální ředitel mezinárodního marketingového oddělení společnosti Hisense, poznamenal: "Je nám ctí přivítat Manuela jako ambasadora značky UEFA EURO 2024™. Domníváme se, že pro svou kampaň jsme si stěží mohli vybrat lepšího protagonistu. Na brankáře tým spoléhá, že bude vždy připraven spolehlivě zakročit. Ve společnosti Hisense se snažíme o něco podobného, protože chceme životy svých zákazníků vylepšovat pomocí inovativních a spolehlivých technologií.""Společnost Hisense sponzoruje EURO UEFA již potřetí za sebou, čímž se jí nabízí skvělá příležitost pokračovat v propojování své značky se spotřebiteli po celém světě.""Jako společnost se neustále snažíme zlepšovat kvalitu a každodenní prožitky. Těšíme se, že ve spolupráci s Manuelem poskytneme fanouškům po celém světě jedinečný zážitek z UEFA EURO 2024™."Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2386568/image1.jpgKONTAKT: patrick.chen@bluecurrentgroup.com PROTEXT 

Čas načtení: 2024-04-22 10:04:00

Brankářská legenda Manuel Neuer ambasadorem značky Hisense pro EURO 2024

Praha 22. dubna 2024 (PROTEXT) - Globální výrobce domácích spotřebičů Hisense právě startuje svoji kampaň "BEYOND GLORY" k blížícímu se ME ve fotbale UEFA EURO 2024™. Tváří kampaně je německý brankář a kapitán bundesligového FC Bayern Mnichov Manuel Neuer, který má na kontě mj. vítězství Německa na mistrovství světa.Německý reprezentant, který se vedle vítězství na MS může pochlubit i 11 bundesligovými trofejemi, se připojuje k Hisense jako oficiální ambasador a tvář kampaně "BEYOND GLORY". Kampaň symbolizuje neúnavnou snahu o dokonalost, která spojuje profesionální fotbalisty usilující o triumf na ME. Analogicky vyjadřuje i nikdy nekončící odhodlání společnosti Hisense posouvat hranice v oblasti domácích spotřebičů.Manuel Neuer, pětinásobný držitel ocenění "Nejlepší brankář světa" od Mezinárodní federace fotbalové historie a statistiky (IFFHS) řekl: "Těší mne, že mohu jako ambasador podpořit kampaň Hisense 'BEYOND GLORY' pro UEFA EURO 2024™. Na EURO - jako na největší výzvu pro elitu evropských fotbalistů - se opravdu velmi těším."Jako oficiální partner UEFA EURO 2024™ a průkopník v oblasti zobrazovacích technologií chce Hisense přinášet dokonalé zážitky ze sledování ME a nabídnout novou kvalitu života - prostřednictvím svých televizorů i chytrých domácích spotřebičů.Bob Wang, generální ředitel mezinárodního marketingového oddělení společnosti Hisense, poznamenal: "Je nám ctí přivítat Manuela jako ambasadora značky Hisense pro UEFA EURO 2024™ a věříme, že je ideálním představitelem naší nové kampaně. Na brankáře se jeho tým spoléhá, že bude vždy u všeho a za všech okolností mu pomůže zajistit úspěch. Ve společnosti Hisense usilujeme o podobný cíl – hledáme stále další cesty, jak zlepšit život našich zákazníků pomocí inovativních technologií, na které se mohou spolehnout."Hisense sponzoruje EURO UEFA již potřetí v řadě. Je to obrovská příležitost, jak pokračovat v propojování značky se spotřebiteli na celém světě. "Jako společnost se neustále snažíme zvyšovat kvalitu a ještě dál posouvat zážitek z každodenního života. Ve spolupráci s Manuelem se těšíme, že fanouškům po celém světě poskytneme jedinečný zážitek z UEFA EURO 2024™."Podpora fotbalu i v ČRHisense podporuje sport a sází na sportovní marketing i lokálně – například je partnerem prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha a generálním partnerem Planeo Cup Hisense - Poháru mládeže Fotbalové asociace ČR. Nově Hisense spolupracuje s legendárním fotbalistou Janem Kollerem, který je tváří nedávno odstartované kampaně k EURO 2024 a průběžně se osobně zapojuje i do mnoha aktivit pro fotbalovou veřejnost i mládež. Kampaň je skutečně masivní a probíhá napříč komunikačními kanály včetně živých eventů, aktivit na sociálních sítích a komunikace v místě prodeje.Více informací: cz.hisense.comSense For TechnologyFotogalerie je pro redakci trvale přístupná zde: https://1drv.ms/f/s!AlDUuB6kZhh4gYkUkEuUsY8Cig9-6A?e=kbXKqu ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.  

Čas načtení: 2024-05-01 20:53:01

Do Park Beyond přichází řecká mytologie

Léto klepe na dveře a pro většinu lidí jsou letní radovánky spojeny s kolotoči a podobnými atrakcemi. Park Beyond je simulátor, ve kterém máte svobodu vytvořit si zábavní park dle svého gusta. Článek Do Park Beyond přichází řecká mytologie se nejdříve objevil na Gaming Professors | Herní magazín, recenze her, hry na pc.

Čas načtení: 2024-07-16 07:34:00

Prezident Hisense Group představil strategický plán pro budoucí úspěch společnosti

Čching-tao (Čína) 16. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Hisense, světový lídr v oblasti domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, představila ambiciózní plány růstu na své berlínské Konferenci partnerů, uspořádané těsně před finále EURO 2024™. Prezident skupiny Hisense Fisher Yu zde v hlavním projevu s názvem „Za hranice vítězství, za hranice slávy" (Beyond Champion, Beyond Glory) představil strategické změny zaměřené na posílení značky, scénářově zaměřené produkty a služby, optimalizaci průmyslové struktury či záměr další globální expanze.Společnost Hisense, která letos již potřetí sponzoruje fotbalové mistrovství Evropy UEFA, představila slogan „Hisense, více než značka" (Hisense, More Than a Brand), který poukazuje na její strategii více značek. První fotbalové sponzorství společnosti v roce 2016 se stalo významným milníkem, který urychlil globalizaci společnosti prostřednictvím řady souběžných sponzoringů sportovních událostí nejvyšší úrovně. Zahraniční tržby společnosti Hisense se přitom zvýšily 3,5krát – ze tří a půl miliardy na dvanáct miliard amerických dolarů.„Velmi nás těší, že si společnost Hisense udržuje silnou dynamiku i v první polovině roku 2024," uvedl Yu. „Spotřebitelský obchod (B2C) společnosti Hisense dosáhl dvouciferného růstu tržeb a osmnáctiprocentní nárůst na zámořských trzích svědčí o úspěchu naší dlouhodobé strategie založené na prouživatelském zaměření, technologických inovacích a globální vizi. Tento pevný základ nám poskytuje ideální pozici pro realizaci našich strategických změn v oblasti značky, scénářů, průmyslové struktury a globalizace."„Dodávky televizorů Hisense se v 1. čtvrtletí roku 2024 umístily již druhý rok za sebou na 2. místě celosvětového žebříčku. Neustále přitom snižujeme náskok značky na prvním místě a těšíme se na další vývoj."Pan Yu ve svém projevu podrobně přiblížil nejnovější modernizace, které podtrhují oddanost společnosti Hisense principům „technologie zaměřené na uživatele" a „maximální kvality" při vývoji nových funkcí a produktů vycházejících ze zákaznické zpětné vazby, což tomuto gigantu v oblasti spotřební elektroniky zajišťuje perspektivu dalšího růstu na celosvětovém trhu. Společnost se také zaměřuje na rozvíjení konceptu chytré domácnosti, v němž domácí spotřebiče překonávají hranice jednotlivých produktů díky zohlednění komplexních uživatelských scénářů ve všech fázích a aspektech výroby - plánování produktů, výzkumu a vývoji, marketingu, prioritizaci kompatibility napříč platformami v oblasti konektivity, zabezpečení či umělé inteligence - s cílem vytvářet chytřejší produkty, které předvídají a dokonce předčí potřeby svých uživatelů.V rámci udržení své konkurenční výhody rozvíjí společnost Hisense samostatná koncová zařízení do podoby ucelených systémových řešení. Tento upgrade zahrnuje nejen jejich technický základ, ale i využití platforem cloudových služeb, jako je platforma ConnectLife pro zařízení v chytré domácnosti a velký jazykový model HI-Star AI pro interakci s uživatelem a inteligenci spotřebičů. Tato systémová řešení zároveň upřednostňují udržitelnost a uspokojují širokou škálu potřeb, což odpovídá dlouhodobým environmentálním a sociálním závazkům společnosti Hisense. Jakožto lídr tohoto trendu společnost Hisense aktivně rozvíjí své aktivity v oblasti inteligentní dopravy, inteligentních budov, zdravotnictví, správy energií a automobilové elektroniky, čímž dále upevňuje svou pozici na špičce udržitelného rozvoje.Společnost Hisense klade důraz na globální expanzi a s cílem posílit svůj budoucí růst modernizuje šest regionálních provozních center. Přístup společnosti Hisense, shrnutý v hesle „Mysli globálně, jednej lokálně" (Think Global, Act Local), který staví na stávající robustní síti 26 výzkumných a vývojových center, 34 průmyslových parků a výrobních základen, podporuje místní talenty a posiluje regionální výrobu, výzkum a vývoj i dodavatelské řetězce. Prostřednictvím globálních investic do výzkumu a vývoje tak může společnost Hisense uspokojovat specifické místní potřeby produkty šitými na míru.Sponzorstvím šampionátu UEFA EURO 2024™ pokračuje společnost Hisense ve své marketingové strategii sportovních partnerství, která značku sbližuje se světovým publikem. Její kampaň „Víc než sláva" (BEYOND GLORY) zdůrazňuje snahu společnosti posouvat hranice a směřovat k ambiciózním cílům i odhodlání vyvíjet revoluční technologie domácích spotřebičů ve snaze zlepšit každodenní život spotřebitelů.O společnosti HisenseHisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiální partner šampionátu UEFA EURO 2024™. Podle údajů společnosti Omdia se značka Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii televizorů s úhlopříčkou 100". Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2460796/Hisense__More_Than_a_Brand_2.jpg Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2460797/Keynote.jpgFoto - https://mma.prnewswire.com/media/2460798/Four_Upgrading.jpgKONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com 

Čas načtení: 2024-08-06 17:56:28

Lídr luxusního eko-turismu andBeyond má svou zastupující agenturu i u nás

First Impact Communications oznamuje významné rozšíření svého klientského portfolia o společnost &Beyond, světově uznávaného lídra v oblasti luxusní ekoturistiky. Od srpna 2024 bude agentura se sídlem v Praze poskytovat komplexní PR a komunikační služby pro &Beyond v celém regionu střední a východní Evropy (CEE), což představuje zásadní krok v expanzi &Beyond na tento dynamický trh.

Čas načtení: 2024-09-04 10:00:00

Prague 1968 and beyond

Scottish film makers Paul Hunter and Mike Higgins have published a series of four podcasts Prague 1968 and Beyond. In these, they interview three Czechs (including Jan Čulík) who have experienced the 1968 Prague Spring and who now  live in Scotland. Ještě jednou upozorňujeme na sérii čtyř podcastů Prague 1968 and Beyond, kterou zveřejnili skotští filmaři Paul Hunter a Mike Higgins. Interviewují v nich tři pamětníky Pražského jara 1968, kteří dnes žijí ve Skotsku, včetně Jana ČulíkaPodcasty jsou zde: https://podcasters.spotify.com/pod/show/pablo7226/episodes/Prague-1968-and-beyond---Episode-1-e2mo953

Čas načtení: 2017-08-23 05:00:00

Beyond Good and Evil 2 - Adventura v novém kabátě

Jak už název článku napovídá, dnešním tématem bude akční adventura z dílny Ubisoftu – Beyond Good and Evil 2. Ale ještě předtím si společně zavzpomínáme na první díl, ale než se k tomu dostaneme, ráda bych se zeptala na jméno Michael Ancel. Znáte, neznáte? A co třeba Rayman, toho určitě znáte, že? A ...

Čas načtení: 2024-02-26 16:15:00

Navštivte společnost Auden na MWC 2024: Budujeme otevřenou, udržitelnou budoucnost sítí 6G

Tchaj-pej (Tchaj-wan) 26. února 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Odborník na antény představí nejmodernější technologii vysokofrekvenčních antén pro milimetrové vlny, kterou již používají významní poskytovatelé telekomunikačních služeb, spolu s řešením pro zlepšení možností pokrytí signálem v pásmech FR2 a FR3Společnost Auden Group, přední dodavatel antén a řešení pro konektivitu, oznamuje svou účast na veletrhu MWC 2024 (stánek č. 5J64, 26.-29. února v Barceloně) spojenou s živými prezentacemi jejích nejmodernějších anténních technologií pro milimetrové vlny (mmWave) přímo na místě a s představením nových řešení podporujících otevřenost, interoperabilitu a udržitelnost vysokorychlostních sítí.Navštivte společnost Auden na veletrhu MWC 2024 (stánek č. 5J64 v hale 5) a seznamte se s nejmodernějšími anténními technologiemi Beyond 5G.Společnost Auden má osvědčenou tradici ve vývoji anténních technologií, které hrají významnou roli v různých aspektech neterestrických sítí Beyond 5G (B5G) - ať už se jedná o družice na nízké oběžné dráze (LEO), soukromé sítě 5G, vozidla propojená se sítí (V2X), přímé spojení mobilních telefonů se satelitem (direct to cell) nebo námořní komunikaci. Na veletrhu MWC 2024 značka předvede, jak její špičkové technologické kapacity otevírají nové perspektivy pro odvětví konektivity a telekomunikací na cestě k 6G.Mezi hlavní atrakce na stánku společnosti Auden patří:• Živé ukázky antény na frekvenci 39 GHz pro demonstraci nových možností výkonu na vysokých frekvencích: Řešení společnosti Auden s anténou v modulu (AIM) 39G (39 GHz), které již používají významní telekomunikační operátoři, poskytuje modulaci 256-QAM a největší šířku pásma v nejvyšším frekvenčním pásmu v komerčních bezdrátových sítích 5G, která překonává i vysoké standardy stanovené mezinárodním konsorciem pro mobilní širokopásmové standardy Third Generation Partnership Project (3GPP).• Živé ukázky řešení pro silnější a spolehlivější signály FR2 a FR3: Hlavními problémy vysokých frekvencí frekvenčního rozsahu 2 (FR2) a FR3 jsou ztráty na trase a směrové chyby, zejména na velké vzdálenosti. Společnost Auden má pro tyto účely řešení RIS (Reconfigurable Intelligent Surface, rekonfigurovatelný inteligentní povrch), které také živě demonstruje na svém zařízení AIM 28G (28 GHz). Pomocí pokročilého testovacího vybavení společnosti Keysight se podařilo prokázat, že nejvýkonnější konstrukce antény s fázovým polem společnosti Auden dosahuje až 1024QAM při 3 % EVM, což přesahuje dnešní průmyslový standard.• Podpora otevřeného a interoperabilního ekosystému O-RAN: Otevřenost a interoperabilita vysokorychlostních sítí je tím, co může v konečném důsledku přinést uživatelům největší prospěch a pomoci řešit digitální propast. Dceřiná společnost Auden Auray OTIC and Security Lab přispívá k alianci Open RAN jako externí tchajwanská zkušební laboratoř zaměřená na komunikační technologie s mezioborovým rozšířením a integračními službami. Společnost Auray nyní představuje několik nových špičkových nástrojů pro výrobce antén a poskytovatele sítí k testování a ověřování shody se standardy O-RAN. • Akcelerace udržitelnosti a úspory energie v sítích: Společnost Auray Technology Corp dále uvádí na trh obdobné nástroje pro odvětví konektivity, které slouží k testování a ověřování energetické účinnosti antén, či nástroj pro sledování spotřeby energie antén v reálném čase.Více se dozvíte na stánku 5J64 v hale 5 veletrhu MWC, případně nás sledujte pro kompletní informace, které budou zveřejněny 26. února.Společnost Auden můžete sledovat také na sociálních sítích: https://www.linkedin.com/company/auden-techno-corp/ O společnosti Auden GroupSpolečnost Auden Group byla založena v roce 1981 a je předním poskytovatelem řešení pro konektivitu se sídlem na Tchaj-wanu. Společnost neustále usiluje o rozvoj odvětví konektivity po celém světě a poskytuje komplexní technickou a servisní podporu na trhu bezdrátové komunikace, která zahrnuje návrh a výrobu antén, integraci systémů, testování bezdrátových produktů, laboratoře a zabezpečení i zelenou energii. Díky svým výsledkům, které posouvají odvětví konektivity a telekomunikací vpřed, byla nedávno zařazena na seznam nejlepších malých a středních společnosti "Best Under a Billion 2023" časopisu Forbes.Další informace najdete na webových stránkách https://www.auden.com.tw/en/about-us-en/ .Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2344428/2024MWC_Auden.jpg   Kontakt pro média: Jessie Liu, tel. : (+886) 3-3631901 ext.214 

Čas načtení: 2024-03-02 13:04:28

Linux From Scratch a Beyond Linux From Scratch 12.1

Komunita kolem Linuxu From Scratch (LFS) vydala Linux From Scratch 12.1 a Linux From Scratch 12.1 se systemd. Nové verze knih s návody na instalaci vlastního linuxového systému ze zdrojových kódů přichází s Glibc 2.39, Binutils 2.42 a Linuxem 6.7.4. Současně bylo oznámeno vydání verze 12.1 knih Beyond Linux From Scratch (BLFS) a Beyond Linux From Scratch se systemd.

Čas načtení: 2024-06-18 17:02:00

Společnost Hisense společně s brankářskými legendami Ikerem Casillasem a Manuelem Neuerem představuje produkty Hero „BEYOND GLORY" UEFA EURO 2024™

Čching-tao (Čína) 18. června 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Hisense, přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, která se v období od roku 2022 až 1. čtvrtletí 2024 umístila na 2. místě v celosvětovém žebříčku, pokud jde o počet dodaných televizorů, se v novém ambasadorském videu dostává do centra pozornosti. Značka spolu se svými globálními ambasadory Ikerem Casillasem a Manuelem Neuerem poskytuje fanouškům dokonalý zážitek ze sledování zápasů UEFA EURO 2024™.Společnost Hisense jakožto oficiální partner UEFA EURO 2024™ nedávno zahájila kampaň „BEYOND GLORY" a jmenovala tyto dva renomované brankáře ambasadory globální kampaně značky Hisense. Kampaň BEYOND GLORY oslavuje neúnavnou snahu o dokonalost, kterou mají profesionální fotbalisté usilující o vítězství na EURO společnou se společností Hisense, jež se neustále snaží posouvat hranice v oblasti domácích spotřebičů.Oba ikoničtí brankáři představují absolutní spolehlivost, která přispívá k úspěchům jejich týmů, stejně jako se společnost Hisense snaží uspět ve zlepšování života zákazníků prostřednictvím inovativních spolehlivých technologií.Hvězdy nového ambasadorského videa předvádějí své dovednosti na pozadí přehlídky inovativních produktů Hisense EURO 2024™ „Hero", které mají lidem zajistit lepší život. Hravě se dostanou do kontaktu s řadou produktů, jako jsou například ULED TV U7N, laserový televizor L9H, pračky řady 7S, chytrá chladnička PureFlat a klimatizace Energy Pro X. S blížícím se turnajem mohou spotřebitelé využívat skvělé nabídky na inovativní produkty Hisense prostřednictvím místních prodejců a platforem elektronického obchodu Amazon, Boulanger, Darty, MSD a Mediaworld atd.Letošní kampaň představuje již třetí sousledné Mistrovství Evropy UEFA™, kterého se společnost Hisense účastní jako oficiální partner soutěže – a s ním i významnou příležitost pro další sblížení značky Hisense se zákazníky z celého světa. Letos organizace UEFA jmenovala společnost Hisense exkluzivním dodavatelem obrazovek videoasistence rozhodčích pro šampionát UEFA EURO 2024™. Je to vůbec poprvé, kdy UEFA udělila výhradní práva na vybavení pro VAR, což znamená, že technologie Hisense byla usilovně testována a uznána za vhodnou.O společnosti HisenseHisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiální partner UEFA EURO 2024™. Podle společnosti Omdia se Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii 100" televizorů. Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2439988/image.jpgFoto – https://mma.prnewswire.com/media/2439989/image.jpgVideo – https://www.youtube.com/watch?v=AdQDBDhW8qkKONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com 

Čas načtení: 2024-06-24 07:34:00

Fotbalová legenda Iker Casillas poutá pozornost v rámci kampaně „BEYOND GLORY" společnosti Hisense

Čching-tao (Čína) 24. června 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Hisense, přední světový výrobce domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, zahájila tento týden ve Frankfurtu kampaň „BEYOND GLORY", jejímž cílem je zaujmout a nadchnout fotbalové fanoušky. Kampaň na sebe upoutala dodatečnou pozornost také předem neohlášenou účastí legendárního brankáře a celosvětového reprezentanta společnosti Hisense, Ikera Casillase.Casillas, který se proslavil svou bohatou fotbalovou kariérou, se na akci setkal s fanoušky a podělil se o nejrůznější zážitky ze své kariéry. Jeho přítomnost byla pro účastníky akce skutečnou lahůdkou a zdůraznila odhodlání společnosti Hisense aktivně podporovat kontakt fanoušků s jejich fotbalovými hrdiny, nabízet účastníkům akcí nezapomenutelné zážitky a zdůraznit nasazení, s jakým společnost Hisense usiluje o dosažení dokonalosti svých výrobků a udržování komunikace se svými zákazníky.Jako oficiální partner fotbalového poháru UEFA EURO 2024™ představila společnost Hisense také svůj inovativní televizor ULED U7N, oficiální televizor tohoto šampionátu, který díky své 100palcové obrazovce nabízí při sledování fotbalových zápasů naprosto bezkonkurenční zážitky. Předváděcí akce fanoušky vtáhla do fotbalového světa a zároveň demonstrovala špičkové technologie společnosti Hisense i její snahu zlepšovat každodenní život svých zákazníků prostřednictvím revolučních řešení v oblasti domácích spotřebičů.Kampaň „BEYOND GLORY" společnost Hisense zahájila před nedávnem za účasti svých globálních reprezentantů Ikera Casillase a Manuela Neuera. Cílem kampaně je zdůraznit odhodlání této značky nabízet inovativní a výjimečné produkty. Nový slogan „Never Settle for No. 2 Globally" (Nikdy se nespokojte s druhým místem na světě), který měl premiéru na šampionátu UEFA EURO 2024™, je odrazem ambiciózních cílů společnosti Hisense. Údaje společnosti Omdia ukazují, že si po stránce prodeje v období od roku 2022 do prvního čtvrtletí roku 2024 televizory značky HiSense zajistily celosvětově druhé místo, a to s podílem 13,6 % po stránce prodaných kusů a s podílem 12,1 % po stránce tržeb. V 1. čtvrtletí roku 2024 se tato značka navíc umístila na prvním místě v celosvětovém žebříčku prodeje laserových televizorů, kde dosáhla po stránce prodaných kusů podílu 53,4 %.Společnost Hisense také debutovala jako oficiální dodavatel obrazovek pro videoasistenci rozhodčích šampionátu UEFA EURO 2024™, což pro čínské zobrazovací technologie představuje historický milník a jde o další důkaz 50 let zkušeností, kterými společnost Hisense disponuje, stejně jako jejího odhodlání inovovat. Tato spolupráce podtrhuje neutuchající snahu společnosti Hisense o inovace a dokonalost, úsilí zapojit miliony fotbalových fanoušků a navázání efektivnějšího kontaktu se spotřebiteli po celém světě.O společnosti HisenseHisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiální partner šampionátu UEFA EURO 2024™. Podle údajů společnosti Omdia se značka Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii televizorů s úhlopříčkou 100". Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2445061/1.jpgFoto – https://mma.prnewswire.com/media/2445062/2.jpgKONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com 

Čas načtení: 2024-06-24 15:42:00

Hisense rozpoutává fotbalovou vášeň s kampaní „Beyond Glory" UEFA EURO 2024™

Čching-tao (Čína) 24. června 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Fotbalový šampionát UEFA EURO 2024™ vstupuje do svého druhého týdne - a s ním i vzrušující kampaň „Beyond Glory" UEFA EURO 2024™, s níž přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky Hisense potvrzuje svou pověst značky, která má blízko k fanouškům na celém světě.Kampaň se zaměřuje na princip neúnavné snahy o dokonalost, která souzní s fotbalovými fanoušky kdekoli na světě a zároveň vyzdvihuje závazek společnosti Hisense k inovacím a kvalitě. Důkazem těchto závazků je i poutavá expozice značky Hisense v prostorách berlínského Olympijského stadionu. Na první pohled zde zaujmou „Hero" produkty Hisense, včetně televizorů ULED a laserových televizorů, které v sobě zhmotňují zápal značky Hisense pro nejmodernější technologie a mimořádné uživatelské zážitky.Kampaň „Beyond Glory" (Za hranice slávy) však sahá i daleko za hranice berlínského Olympijského stadionu a oslovuje milovníky fotbalu napříč 30 světovými trhy – včetně Německa, Itálie, Spojeného království, Francie, Španělska a dalších. Společnost Hisense si v ní získala pozornost fanoušků prostřednictvím řady strhujících aktivit a vtáhla je přímo do napínavého dění turnaje.Mistrovstvím EURO 2024™ provází slogan „Never Settle for No. 2 Globally" (Nikdy se nespokojit se světovou dvojkou), který odráží neúnavné odhodlání společnosti Hisense k dalšímu rozvoji a technologickým inovacím. O jejím nasazení svědčí mimo jiné pozoruhodný úspěch v podobě druhého místa v globálních dodávkách televizorů dva roky po sobě. Podíl společnosti na celosvětových dodávkách televizorů v 1. čtvrtletí 2024 činil 13,6 % s globálním podílem na tržbách z dodávek ve výši 12,1 %. Mimo to si společnost Hisense udržuje první místo v sektoru 100palcových televizorů a laserových televizorů, a to jak během roku 2023, tak i v 1. čtvrtletí 2024.Společnost Hisense se může pochlubit bohatou tradicí úspěšných marketingových kampaní spojených s významnými sportovními událostmi - včetně sponzorství Mistrovství Evropy UEFA™, které pro ni představuje důležitou platformu pro prezentaci jejích produktů a technologií globálnímu publiku i pro sblížení s milovníky fotbalu při demonstraci svého zápalu pro inovace, kvalitu a zapojení fanoušků.O společnosti HisenseHisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiální partner šampionátu UEFA EURO 2024™. Podle údajů společnosti Omdia se značka Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii televizorů s úhlopříčkou 100". Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2445595/Commercial_Display_Area_Berlin_Olympic_Stadium.jpg KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com, +86-021-64070066 

Čas načtení: 2024-06-25 07:41:00

Společnost Hisense umocňuje nadšení z šampionátu UEFA EURO 2024™ zřízením poutavých zón pro fanoušky

Čching-tao (Čína) 25. června 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Hisense, celosvětový výrobce domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, je již potřetí po sobě oficiálním partnerem evropského fotbalového šampionátu UEFA™. Při této příležitosti fanouškům nabízí celou řadu akcí, na kterých své zobrazovací technologie, nabízející ještě lepší zážitky ze sledování, představuje fanouškům po celém světě.Jak šampionát UEFA EURO 2024™ nabírá na obrátkách, vychutnávají si fotbaloví nadšenci po celém světě napínavé zápasy. Společnost Hisense fotbalové nadšení aktivně podporuje a oficiálně zahájila celou řadu místních akcí pro fanoušky. Patří mezi ně putovní akce „BEYOND GLORY", zóna pro fanoušky, výstavka nástěnných maleb „BEYOND GLORY", a také obchodní stánky pro sledování zápasů, které v hostitelských městech turnaje dále posilují zdejší živou a strhující atmosféru.V Berlíně a Mnichově vybudovala společnost Hisense fanouškovské zóny, které poukazují na různé možnosti využití domácích spotřebičů Hisense. V těchto zónách fanoušci naleznou celou řadu produktů této společnosti a mohou si zde také zahrát interaktivní hry, mimo jiné například Hisense Training Lab, Goalpost Defense, Samba Dance Steps nebo Table Football. Tyto aktivity pro fanoušky dále potvrzují odhodlání společnosti Hisense „Nikdy se nespokojit s druhým místem na světě".Návštěvníci si mohou ve fanouškovských zónách vyzkoušet také televizor Hisense U7N s technologií ULED, oficiální televizor šampionátu UEFA EURO 2024™. Technologie Mini LED divákům nabízí skutečně ohromující zážitky ze sledování sportovních zápasů díky skutečně intenzivnímu podání tmavých odstínů, které kontrastují se zářivým jasem rozšířeného barevného spektra, díky kterému je každý barevný odstín ještě intenzivnější. Režim Auto Low Latency pro automatické snížení vstupní odezvy a obnovovací frekvence až 144 Hz s podporou funkce VRR udrží krok i s těmi nejnáročnějšími akčními hrami.Aktivity společnosti Hisense pro fanoušky nejen umocňují zážitky ze sledování fotbalového šampionátu EURO 2024™, ale poukazují také na špičkové technologie, které tato společnost nabízí, a na její úsilí nabízet zákazníkům prvotřídní zobrazovací řešení. Podle údajů společnosti Omdia se značka Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii televizorů s úhlopříčkou 100". Na evropském trhu, kde je vliv evropského šampionátu UEFA™ nejvýraznější, se prodej televizorů Hisense v prvním čtvrtletí letošního roku zvýšil o 35,9 %, čímž překonal výsledky v rámci celého tohoto oboru.O společnosti HisenseHisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiální partner šampionátu UEFA EURO 2024™. Podle údajů společnosti Omdia se značka Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii televizorů s úhlopříčkou 100". Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.Foto: https://mma.prnewswire.com/media/2445687/Hisense_Fan_Zone.jpg KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com