Škoda Auto vyváží své vozy do Vietnamu teprve od podzimu 2023. Ve stomilionové zemi chce ale posílit výrazně více. Vybrala si ji totiž jako vstupní bránu do jihovýchodní Asie, což je region, jehož trh s novými osobními auty roste vůbec nejrychleji...
Čas načtení: 2024-09-10 20:09:00
Berlín (Německo) 10. září 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Midea, významná značka v oblasti výroby a prodeje inteligentních domácích spotřebičů, na sebe významným způsobem upozornila svou prezentací na veletrhu IFA 2024, kde divize Midea Residential Air Conditioner (Midea RAC) vzbudila značnou pozornost a uznání oceněním Innovative Heating Technology Gold Award za své nejnovější revoluční tepelné čerpadlo CirQHP Indoor Hybrid.Technologicky vyspělý produkt, který řeší problémy v oblasti vytápění v EvropěTepelné čerpadlo CirQHP Indoor Hybrid je nejnovějším přírůstkem do rodiny produktů pro vytápění společnosti Midea RAC, která je nyní také oficiálním partnerem polárních vědeckých expedic a poskytuje jim univerzální, snadno instalovatelná a energeticky účinná řešení pro vytápění.Toto inovativní řešení se vyznačuje kompaktními rozměry a možností instalace v interiérech, čímž překonává dosavadní omezení evropského trhu v oblasti instalace tepelných čerpadel. Uživatelé se již nemusí obávat hluku venkovních jednotek, nedostatku místa pro instalaci nebo omezení po stránce stavebních předpisů. Montážní proces je časově i finančně nenáročný a lze ho snadno přizpůsobit různým typům domů.Hybridní koncepce pak uživatelům umožňuje snížit investiční náklady a přitom přejít na ekologičtější technologii tepelných čerpadel. Díky možnosti propojení s novými nebo stávajícími kotli optimalizuje tepelné čerpadlo CirQHP Indoor Hybrid provoz prostřednictvím dvou zdrojů energie, díky čemuž je energeticky účinnější, úspornější a stabilnější i během extrémně chladných zimních období. Očekává se, že toto řešení postupně nahradí tradiční kotle, podpoří energetickou transformaci v Evropě a nastartuje ekologickou technologickou revoluci.Podpora udržitelného životního stylu prostřednictvím ekologicky šetrných řešeníSpolečnost Midea se aktivně zaměřuje na oblast udržitelného rozvoje a její nejnovější inovace, klimatizace Solstice, vybavené umělou inteligencí, je toho jasným důkazem. Systém Solstice, který používá patentovanou technologii umělé inteligence ECOMASTER, představuje výrazný pokrok v oblasti inteligentních klimatizací. Prostřednictvím strojového učení analyzuje a předvídá tepelnou zátěž interiéru a změny teploty prostředí, což umožňuje rychlé přizpůsobení teploty i její přesnou regulaci. Tento inteligentní přístup k chlazení nejenže zvyšuje uživatelský komfort, ale přináší také více než 30% úsporu energie.Klimatizace Solstice je vybavena 180° otočným větrným deflektorem, který zajišťuje komplexní rozvod vzduchu a dosažení rovnoměrné teploty v celém domě. Je také schopna rychlého chlazení i ohřevu, takže lze znatelných teplotních změn dosáhnout během pouhých 10 minut. Funkce sledování energetické stopy klimatizace a systém doporučení pro zajištění úspory energie, přizpůsobených přímo danému prostředí, jsou dalším potvrzením její zásadní role v oblasti podpory udržitelného životního stylu.Ekologické chladicí produkty společnosti Midea s chladivem R290 a inteligentní systém řízení spotřeby energie MHELIOS All-In-One potvrzují závazek této společnosti pro zajištění udržitelnosti. Systém MHELIOS se integruje se systémy pro ukládání energie v domácnostech a s inteligentními domácími spotřebiči a optimalizuje tak ekologické využití elektřiny. Tento přístup zohledňuje skutečné potřeby uživatelů, nabízí prokazatelné výhody a zároveň je v souladu s heslem společnosti Midea "Green Vision Blue Future" (Zelená vize, modrá budoucnost), které podporuje energeticky úspornou budoucnost s nízkými emisemi uhlíku.Osvědčené řešení, které řeší problémy chlazení v evropském prostředíDalším zásadním vystavovaným produktem byla klimatizační jednotka PortaSplit, která vzbudila velkou pozornost svou kreativitou, všestranností i výkonem. Tento výrobek v sobě kombinuje přenosnost mobilní klimatizace s účinností dělené klimatizace a zajišťuje výkonné a tiché chlazení. Systém PortaSplit, který je v Evropě velice ceněný pro svou velmi nízkou hlučnost a robustní výkon, představuje odpověď na rostoucí poptávku po energeticky účinných a komfortních řešeních pro regulaci teploty. Úspěch této jednotky potvrzuje úsilí společnosti Midea RAC inovovat při současné záruce maximální kvality a posouvá laťku v oboru klimatizací a vzduchotechniky.Prezentace společnosti Midea na veletrhu IFA 2024 jsou důkazem jejího odhodlání inovovat technologie pro vytápění, chlazení a řízení spotřeby energie za současného zvyšování jejich ekologičnosti. Klíčovým prvkem strategie společnosti Midea je její technologická zdatnost. Za posledních pět let investovala společnost Midea do výzkumu a vývoje téměř 60 miliard RMB a její vývojové oddělení se neustále rozrůstá. V oblasti výzkumu a vývoje také obecně rozšiřuje svou globální působnost a provozuje celkem 33 výzkumných center v 11 zemích. Jen v za první pololetí tohoto roku společnost Midea získala více než 5000 nových patentů. Celkový počet patentů této společnosti se tak zvýšil na více než 80.000, čímž se řadí na osmé místo na světě a potvrzuje svůj závazek vůči inovacím a technologickému pokroku.Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2499500/image_1.jpgFoto - https://mma.prnewswire.com/media/2499501/image_2.jpgFoto - https://mma.prnewswire.com/media/2499502/image_3.jpgKONTAKT: Lisa Zhaová, zhaols15@midea.com
\nČas načtení: 2024-11-15 15:15:00
Výměna „motoráčků“. Ministerstvo podpoří 15 miliardami korun elektrické, bateriové či vodíkové vlaky
Ministerstvo životního prostředí ve spolupráci se Státním fondem životního prostředí České republiky (SFŽP) podpoří výměnu starých osobních vlaků za nové s ekologickým pohonem. V Modernizačním fondu v programu TRANSGov vyhradilo na elektrické, bateriové či vodíkové vlaky 15 miliard korun.
Čas načtení: 2024-04-10 11:22:20
Podle policie dva muži popíjeli v práci v kanceláři IT administrátora nábytkářské firmy. Najednou se dostali do konfliktu kvůli tématu války na Ukrajině. Systémový správce se rozzlobil, zmlátil kolegu a pak mu nalil do úst a řitního otvoru montážní pěnu. Muž na místě zemřel. The post Otřesný případ z Moskvy. Po hádce kvůli válce na Ukrajině zbil kolegu a naplnil mu ústa a řitní otvor montážní pěnou first appeared on Pravda24.
Čas načtení: 2024-04-11 13:45:00
VIDEO: Brutální vražda v Moskvě kvůli Ukrajině. Muž naplnil oběť montážní pěnou
Moskevští vyšetřovatelé z Hlavního vyšetřovacího oddělení poslali do vazby muže, který zavraždil kamaráda montážní pěnou. 41letý síťový administrátor ho nejprve zbil a poté mu nastříkal do úst a řitního otvoru montážní pěnu. K činu došlo kvůli neshodě v názoru na válku na Ukrajině.
Čas načtení: 2024-10-05 11:53:11
Prodej • 1ks antivibrační montážní základny pro TČ
Zbyl mi tady 1ks montážní antivibrační základny (silentblok)pod tepelné čerpadlo, potrubí apod.Potřeboval jsem pro své TČ 3ks, ale jelikož to bylo prodáváno v páru jeden přebývá, takže pokud někdo využijete k nějakému účelu 1ks je k dispozici - asi by to šlo říznout na dva díly i pro nějaký menší kompresor apod..Délka 450mm, šířka 140mm, výška 95mm, hmotnost cca 4kg, nosnost 150kg na 1ks, materiál lisovaný granulát SBR s polyuretanovým lepidlem a hliníkovou montážní lištou. Cena 250Kč (nový, nepoužitý kus).Praha nebo zásilkovna.Statistiky: Napsal od BlackArt — 5. 10. 2024, 10:53
Čas načtení: 2024-12-10 17:35:42
Díly pro druhou Ariane 6 jsou na kosmodromu
Po přeplutí Atlantiku dorazila nákladní loď Canopée do přístavu Pariacabo ve Francouzské Guyaně, kam dopravila první a druhý stupeň pro druhý start evropské rakety Ariane 6. Tento hardware byl následně přepraven do montážní budovy BAL u startovního komplexu číslo 4. Zde pracovníci firmy ArianeGroup zajistí pečlivé sestavení přivezených dílů, z nichž vznikne středové jádro rakety. To poté zamíří z montážní haly na startovní rampu, kde k němu budou připojeny dva pomocné stupně, a zároveň dojde k integraci aerodynamického krytu s nákladem. Start Ariane 62 s francouzskou zpravodajskou družicí CSO-3 je zatím naplánován na únor příštího roku.
Čas načtení: 2024-02-09 00:00:01
Autojeřáb AD 20.2 je určený pro stavební a montážní práce i v těžkém terénu. V provedení pro českou armádu je postaven na podvozku Tatra 815-280R21 25 270 6×6.2 s třídílným teleskopickým výložníkem a příhradovým nástavcem. Pro potřeby AČR je dále vybaven vyprošťovacím navijákem o tahu v laně 10 t a speciálním závěsem na kontejnery Z20LRT.
Čas načtení: 2024-02-13 15:04:18
Caracol otevírá dvě nová centra v Itálii
Caracol, přední hráč v oblasti velkoformátového 3D tisku (LFAM), zahájil letošní rok otevřením nové technologické montovny a inovačního centra nedaleko italského Milána a otevřel tak dveře své evropské centrály veřejnosti – partneři, zákazníci a vedoucí představitelé v oblasti průmyslových technologií a 3D tisku z celého světa společně oslavili tento milník.
Čas načtení: 2022-06-13 07:45:38
Pravidelného čtenáře zpráv tato informace nezaskočí, protože se s ní už musel setkat: Musk, který byl ještě v dubnu připraven dát (částečně půjčených) 44 miliard dolarů za nákup Twitteru, se nyní takříkajíc staví na zadní. Důvodem, který uvádí, je vysoké procento „botů“, softwarově simulovaných uživatelů, na síti – podstatně vyšší než pět procent uváděných ve zprávách, které Twitter dodával americké Komisi pro cenné papíry. Musk říká, že je jich nejméně 20 procent, což by mělo významný vliv na prodej reklam, který Twitter živí. Roboty totiž žádné reklamy nezajímají. Naproti tomu Twitter, když už se tedy jednou prodal, nechce z tohoto prodeje vycouvat a trvá na tom, že si jej Musk musí koupit, jak se zavázal – i se všemi roboty a další havětí, a navíc za původní cenu. Tak co, kdo má pravdu? Je na Twitteru robotů pět procent nebo nejmíň čtyřikrát více? A záleží na tom vůbec? Jako vždy, situace je příliš složitá na to, než aby se dalo říci jednoznačné „ano“ nebo „ne“. Softwaroví roboti jsou na internetu všudypřítomní Pojďme se nejprve podívat na první otázku: jak moc je Twitter zamořen roboty? Co tam vlastně dělají, proč atd.? Klasická sci-fi nám představila roboty jako bytosti z křemíku a oceli podobné lidem, a dokonce často i s podobnými choutkami jako lidé: moc, sláva, bohatství. Tenhle druh antropomorfních robotů – vynecháme-li tedy ovšem ty choutky – sice dnes existuje, ale je to zdaleka nejvzácnější ze všech druhů, protože pro něj, popravdě, není žádné ekonomické použití. Tak například známá firma Boston Dynamics, která se zabývá vývojem takových robotů, existuje už řadu let, aniž by dosahovala velkých zisků. Videa produkuje impresivní, ale o její jediný komerčně dostupný model, „Spota“ (něco mezi psem a dinosaurem; bratru 75 tisíc dolarů za kus) není moc velký zájem. Můžeme se tedy pokochat choreografií jejích robotů, ovšem s tím, že je na ulici ani v Lidlu v dohledné době nepotkáme; na rutinní činnosti je pořád levnější (nekvalifikovaný) lidský zaměstnanec. Jediná oblast, kde by mohl tento druh robotů být v dohledné době užitečný, jsou nebezpečné práce – ať už jde o válčení, zneškodňování nevybuchlé munice nebo nějakou složitější práci v jedovatém prostředí. Pak jsou roboti průmysloví, se kterými se setkávají pracovníci továren, a ti mají k člověku tak daleko, že je ani nepociťujeme jako nějaké nebezpečí nebo snad dokonce konkurenci – jsou to neautonomní tupé stroje, pohybující se jen v rozsahu nějaké montážní linky, glorifikovaná komputerizovaná verze starého dobrého soustruhu. Ne, že by nebyly důležité a užitečné, ale pro účely tohoto článku jsou irelevantní. No a pak jsou roboti softwaroví, se kterými se setkal už víceméně každý, ať to ví nebo ne; zdaleka nejrozšířenější typ robotů ve světě roku 2022, protože je celkem levné je naprogramovat, snadno z nich uděláte tisíce kopií a ke své existenci nevyžadují téměř žádné fyzické zdroje – jen malinko elektřiny a trochu procesorového výkonu, ale ten je dnes velmi levný. Žádná ocel a chrom, kolečka a šroubky. Jsou to čistě virtuální bytosti. Tento druh robotů je na internetu všudypřítomný. Většina z nich plní nějaké úkoly vysloveně technického rázu (třeba sběr dat pro vyhledávače), ale někteří mají za úkol předstírat, že jsou lidé. Třeba právě na Twitteru. Pomáhá jim v tom skutečnost, že koneckonců i v případě živých lidí, skutečných uživatelů, ten Twitter vlastně nekomunikuje přímo s nimi, ale s jejich počítačem nebo mobilem, což vypadá zhruba takto: Samozřejmě, z takové výměny dat nepoznáte na první pohled, jestli ji inicioval živý člověk kliknutím myši (jinými slovy, že u toho počítače někdo sedí), nebo jestli ji ten počítač na základě nějakého programu provádí sám, bez účasti člověka. Pokud už se rozhodnete, že chcete takové roboty odhalovat a rozeznávat od lidí, musíte sledovat jejich chování. Dělají něco, co by normální člověk neudělal, nebo ne? Robot se může odhalit sám tak, že se chová „divně“, třeba tím, že někam plácá komentáře a příspěvky šedesát hodin v kuse; živý člověk by mezitím dávno potřeboval spát. Tyhle primitivní chyby jsou ale vesměs už dávno vychytány a současní roboti umějí předstírat svoji údajnou lidskou podstatu celkem dobře. Ne dokonale, ale dost na to, aby je nešlo se stoprocentní jistotou identifikovat. A to znamená, že někteří z nich nutně „přežijí“ i rozsáhlé čistky. Provozovatel systému totiž musí brát v potaz ještě jednu věc. Pokud se zmýlí a zlikviduje účet živému člověku proto, že si jej spletl s robotem, vyvolá tím určitou negativní reakci a možná i nelichotivou publicitu. Tím pádem je lepší udržovat i nějaké „šedé pásmo“ tolerance, ve kterém se entity nechávají „žít“, i když je podezření, že by mohlo jít o roboty. A trefit se do tohoto šedého pásma, to je cílem těch, kdo tyto roboty vyrábějí. Ach ano, zatím jsme vůbec neuvažovali nad tím, proč se to dělá, k čemu ten zákeřnější druh robotů slouží. Odpověď: většinou k tomu, aby nějak zmanipulovali lidské uživatele. Třeba je přesvědčili k „výhodnému“ nákupu nějaké kryptoměny, která ve skutečnosti tak výhodná není, nebo „zviditelnili“ svými hlasy nějakého člověka či názor, který chtějí posunout na vrchol stránky. Většinou to má komerční pozadí, někdy i politické – souboj propagandy a ideologií, mobilizace voličů před volbami. Ale převládají ti komerční boti. Takový prodejce předražených kryptoměn se totiž s trochou štěstí zaplatí sám, kdežto robot určený pro šíření propagandy se musí financovat ze státního rozpočtu, ve kterém soutěží se spoustou jiných zájmů a požadavků. Na Twitteru je až 30 procent robotů Kolik je na Twitteru robotů? V odhadu, že 20 a více procent, se kloním spíš k Muskovi, protože tato hodnota ke mně prosákla z několika zdrojů. Naposledy od jednoho Čecha, se kterým jsem se potkal na nedávné konferenci o otevřených operačních systémech, a kterého bohužel nemůžu označit jménem. Ale i on mi říkal, že na velkých sadách dat jim vychází, že zhruba 20 až 30 procent běžných uživatelů Twitteru jsou roboti, a že ta firma zatím asi neměla velkou motivaci je „odstřelovat“ nějak systematicky. Jinými slovy, že uváděných pět procent je buď lež, nebo velmi obratné a zamlžené vyjádření, které s tou lží hraničí. Jiná věc je, jestli je to pro Muska skutečně „nový objev“ (podle mě nikoliv, podezření ze zamoření Twitteru roboty už panuje dlouhá léta), nebo zda je to jen zástupný problém a přemnožení roboti mu mají posloužit jako páka, aby si vynutil buď slevu na celkové ceně, nebo dokonce zdůvodnil odchod od celé transakce. Myslím si, že blíže k realitě je to druhé vysvětlení. Ani ten největší miliardář totiž nedokáže načasovat trh a krátce po Muskově nabídce, kterou Twitter přijal, se stalo to, že ceny mnoha technologických firem na burze propadly. Týká se to i obrů jako Apple, Amazon, Facebook a Google, a také Tesly, firmy, jejíž tržní ohodnocení dodává Muskově portfoliu sílu. Propad už nějakou dobu trvá a působí spíše dojmem dlouhodobější korekce dříve přefouknutých cen než dočasného výkyvu, který se zase rychle „spraví“. V tomto světle se ovšem cena 44 miliard dolarů, kterou chtěl původně Musk zaplatit za Twitter, jeví značně nevýhodná až riskantní – pro něj. A naopak, takto přeceněná firma má veškerý zájem z Muska ty peníze dostat. Co se nyní stane? Coby taktika pro slevu nejsou asi roboti moc nadějní. Rozhodčí řízení smlouvy, kterou Musk a Twitter uzavřeli, by se totiž konalo podle zákonů státu Delaware, a Delaware má poměrně přísné podmínky pro to, co se dá považovat za zkreslování a zatajování stavu firmy. Přemíra robotů je spíš asi nesplňuje. (Jiný stát, Texas, sice v tomto směru zahájil vyšetřování, ale pro budoucí plnění smlouvy je rozhodující právě Delaware). Nedohodnou-li se Twitter a Musk na nějakém smíru, hrozí vesmírnému miliardáři skutečně právě to, že bude muset transakci za původní cenu dokončit. Momentálně připadají – kromě soudních tahanic – v úvahu jen dva vnější vlivy, které by mohly situací „zakvedlat“. Jednou z nich je názor bank poskytujících financování. Většina koupě má totiž být realizována na dluh a banky, které peníze poskytnou, se samozřejmě mohou rozhodnout z celého dealu vycouvat. V takovém případě by sice Musk musel zaplatit miliardu dolarů pokuty, ale nebyl by dále vázán smlouvou. Tou druhou je hlasování akcionářů Twitteru, které má proběhnout v srpnu 2022. Právě akcionáři se mají definitivně vyjádřit k tomu, zda chtějí Twitter Muskovi za dohodnutých podmínek prodat, nebo ne. Při momentální ceně akcií by na tom těžce vydělali, takže se všeobecně očekává, že deal odsouhlasí. Ale srpen je ještě daleko a do té doby se může stát mnohé. Převzato s laskavým svolením autora z jeho webu, na kterém kromě tohoto článku najdete další texty o politice a společnosti. Knihy Mariana Kechlibara si můžete objednat ZDE.
Čas načtení: 2022-03-07 14:21:00
Startup Supersoused mění vedení. Novým CEO se stal Jurij Kostaš
Startup Supersoused, který přináší tržiště vzájemné sousedské výpomoci i montážní a instalační služby pro B2B partnery, mění vedení. Novým CEO je Jurij Kostaš, který dlouhodobě působil v Europ Assistance. Jeho cílem je posílit zejména B2B obchod,…
Čas načtení: 2024-03-11 10:45:48
První pohled do ruské továrny na íránské kamikaze drony Šáhid
Na internetu se poprvé objevilo video ruské továrny, kde dochází k licenční výrobě íránského dronu Šáhid. Záznam z minulého týdne ukazuje montážní linku a desítky až stovky bezpilotních letounů v různém stádiu dokončení. Ukrajina je od předloňského října pod trvalým útokem Šáhidů a jakékoli ruské pokroky v jejich produkci budou špatnou zprávou pro Kyjev.
Čas načtení: 2024-03-12 11:45:00
BBC: Známý whistleblower Boeingu byl nalezen mrtvý
John Barnett pracoval ve společnosti Boeing 32 let. Známým se stal až po svém odchodu do důchodu, kdy redakci BBC řekl, že montážní proces u letadel je podle něj uspěchaný. V 62 letech ho našli mrtvého.
Čas načtení: 2024-03-27 18:08:00
Automobilové Německo 28. března roku 1974 slavilo. Z montážní linky hlavní továrny Volkswagenu v dolnosaském Wolfsburgu sjel první model vozu odvozený od německého „Golfstrom“ (Golfský proud). Bylo to v době, kdy se koncernu nedařilo,...
Čas načtení: 2024-04-05 17:45:24
Generátory pro crawler transporter
Minulý týden specialisté provedli instalaci nedávno opravených původních 1000 kW generátorů, které jsou poháněny dieselovými motory. Samotná instalace do crawler-transporteru s číslem 2 proběhla v ikonické montážní budově Vehicle Assembly Building (zkráceně VAB) na Kennedyho kosmickém středisku, konkrétně v její částí označované High Bay 1. Pásový dopravník zde totiž momentálně prochází sérií úprav, aby mohl podpořit budoucí mise z rozbíhajícího se programu Artemis. Zástupci NASA, kteří mají na starost správu pozemního segmentu, se při této příležitosti podělili o trojici fotografií, na kterých je vidět, jak dvojici generátorů zvedá jeden z pěti jeřábů, kterými hala Vehicle Assembly Building disponuje.
Čas načtení: 2024-04-12 11:37:09
Čínské banky blokují platby ruských firem za elektronické součástky
Koncem března čínské banky zahájily blokádu plateb od ruských firem za elektronické komponenty a montážní sady, což se dotklo serverů, systémů pro ukládání dat, notebooků a dalších zařízení. Podle ruského sdělovacího prostředku Kommersant, který se odvolává na zdroje z trhu, se blokáda týká zejména "stavebnic" zahrnujících procesory, těla zařízení, obrazovky a další. The post Čínské banky blokují platby ruských firem za elektronické součástky first appeared on Pravda24.
Čas načtení: 2024-04-15 17:48:00
Starliner může vyrazit k rampě
Kosmická loď, která v rámci mise CFT (Crew Flight Test) dopraví dva americké astronauty na ISS je připravena na přesun z montážní haly ke startovní rampě. Kosmická loď Starliner od firmy Boeing by měla 16. dubna (už zítra) opustit halu Commercial Crew and Cargo Processing Facilit na Kennedyho kosmickém středisku a vydá se obslužné věži VIF (Vertical Integration Facility) […]
Čas načtení: 2024-04-24 20:41:19
Prodej • Nové rozvaděče ip 66 + hromada svorek
Ahoj mám tady nějáké zbytky po zrušené výrobě rozvaděčů:1x https://www.schrack.cz/eshop/rozvadec-w ... 60210.htmlnové - cena 1500,-1x https://www.schrack.cz/eshop/rozvadec-w ... 30210.htmlnové - cena 800,-1x rozvaděč s výbavou ABB, a upraveným nerez krytem, - 400,-řadové svorky - je k tomu i seznam, nicméně nemám prostor to kontrolovat svorku po svorce, je toho dost, + číslování - 2000,-osobní odběr zlín, případně bych to byl asi schopen poslat. ideálně kdo to veme vše - pak sleva 500.Statistiky: Napsal od uFx — 24. 4. 2024, 7:41
Čas načtení: 2024-04-28 06:00:00
Stíhačky F-35 vyrábí v Evropě jen Italové. V Cameri sestrojí i letouny pro českou armádu
Italské město Cameri na severu země je jediným místem v Evropě, kde se vyrábějí americké stíhačky F-35. Ty nedávno koupilo Česko a montážní linku navštívil loni v prosinci i prezident Petr Pavel. Česká televize dostala jako vůbec první televize možnost v závodě natáčet.
Čas načtení: 2024-04-28 16:26:00
Výroba amerických stíhaček F-35 v Itálii (video)
Italské město Cameri na severu země je jediným místem v Evropě, kde se vyrábějí americké stíhačky F-35. Ty nedávno koupilo Česko a montážní linku navštívil loni v prosinci i prezident Petr Pavel. ČT dostala jako vůbec první televize možnost v závodě
Čas načtení: 2024-05-08 08:10:35
Raketa se bude muset přesunout do montážní věže VIF, kde budou mít technici přístup k místu výměny na stupni Centaur. Start pilotované testovací mise lodi Starliner se odkládá nejdříve na 18. května v 0:16 SELČ. 8. května 8:10
Čas načtení: 2024-05-08 08:30:52
Start první pilotované mise Boe-CFT kosmické lodi Starliner se odkládá na nejdříve 18. května. Důvodem je nutná výměna LOX ventilu horního stupně Centaur, která si vynutí návrat rakety Atlas V zpět do montážní haly VIF. 8. května 8:30