Americkou streamovací službu Netflix si na konci roku 2024 platilo 301,63 milionu uživatelů. Od října do prosince si účet aktivovalo skoro 19 milionů nových předplatitelů, což je rekordní výsledek. Může za to mimo jiné premiéra druhé řady Hry na oliheň a živě vysílaný boxerský zápas Jakea Paula s Mikem Tysonem.
Čas načtení: 2024-07-19 08:53:00
Netflix v druhém čtvrtletí opět překonal očekávání investorů. Za poslední tři měsíce nabral osm milionů nových předplatitelů a celkově jich tak drží 278 milionů. Streamovací platformě se navíc daří nadále vylepšovat své hospodářské výsledky. Příjmy v druhém čtvrtletí vzrostly meziročně o 17 procent na celkových 9,56 miliardy dolarů, zisk dosáhl 2,15 miliardy dolarů, což je 44procentní nárůst.
\nČas načtení: 2024-07-19 11:16:11
Netflix znovu překonal očekávání, přibyly mu miliony předplatitelů
Netflix ve druhém čtvrtletí letošního roku získal osm milionů nových předplatitelů, čímž překonal očekávání burzovních analytiků. Nejpoužívanější streamovací služba na světě má nyní 277,65 milionu platících uživatelů.
\nČas načtení: 2024-07-30 09:38:52
Počet diváků sledujících Paříž 2024 přes streamovací platformy překonal čísla z Tokia 2020 již dva dny po zahajovacím ceremoniálu. Paříž 2024 sleduje na streamovacích platformách Warner Bros. Discovery pětkrát více diváků než Tokio 2020. Společnosti se podařilo také pokořit svůj evropský rekord v akvizici maloobchodních předplatitelů za jeden den. Diváci si mohou
\nČas načtení: 2025-01-22 08:25:00
Počet předplatitelů Netflixu rekordně rostl, překonal 300 milionů
Výsledky překonaly očekávání analytiků a akcie podniku po jejich zveřejnění výrazně posílily.
\nČas načtení: 2024-04-20 02:44:04
Už žádné reporty o počtu nárůstu předplatitelů. Netflix zásadně mění přístup
Netflix už nebude od příštího roku zveřejňovat statistiky o nárůstu počtu předplatitelů, napsal streamovací gigant v dopise investorům. Společnost se ohání tvrzením, že tyto údaje neodrážejí skutečnou hodnotu firmy a nejsou vhodným ukazatelem její úspěšnosti. Nečeká spíše slabá čísla v budoucnu? Celé roky se investoři z Wall Street v případě Netflixu starali o jedinou věc – nárůst počtu předplatitelů. Brzy však budou muset žít bez těchto dat. Od příštího roku už je totiž nebude streamovací služba zveřejňovat. Netflix v dopise pro investory podle serveru Business Insider napsal, že od příštího roku už bude zveřejňovat jen důležité milníky v nárůstu počtu předplatitelů, jakmile je překoná.
Čas načtení: 2024-07-22 09:00:38
Netflix je zpátky na koni, přibylo mu 8 milionů předplatitelů
Streamovací platformě Netflix se v poslední době poměrně daří Přibylo jí 8 milionů nových předplatitelů, což znamená meziroční nárůst o 16,5 procenta Službě neublížilo ani zavedení nejlevnějšího tarifu s reklamami Streamovací platforma Netflix zažívala v poslední době těžší období. Kroky, které byla služba nedávno nucena představit, aby omezila sdílení účtů, jí mnoho příznivců nepřineslo a chvíli to vypadalo, že Netflix narazil na svůj strop. Podle nových informací, které jsou součástí hospodářského výsledku společnosti za druhé čtvrtletí, získal Netflix od dubna více než 8 milionů nových předplatitelů po celém světě. Díky tomuto skokovému nárůstu počtu předplatitelů má nyní Netflix celkem 277,65 milionu uživatelů, což představuje meziroční nárůst o 16,5 %. Přečtěte si celý článek Netflix je zpátky na koni, přibylo mu 8 milionů předplatitelů
Čas načtení: 2024-04-19 14:04:25
Tažení proti sdílení hesel funguje. Netflix znovu získal ještě více předplatitelů, než očekával
Akcie Netflixu po oznámení výsledků za první čtvrtletí vyrostly, následně ale zase spadly. Nejsledovanějším údajem byl počet předplatitelů. Článek Tažení proti sdílení hesel funguje. Netflix znovu získal ještě více předplatitelů, než očekával se nejdříve objevil na CzechCrunch.
Čas načtení: 2024-04-19 11:18:42
Netflix láme rekordy: Počet předplatitelů vzrostl o 16%, a to je teprve začátek!
Strategická transformace Netflixu se vyplatila, počet předplatitelů vzrostl. Výhled ale investory nepotěšil. Jaké změny Netflix chystá? Článek Netflix láme rekordy: Počet předplatitelů vzrostl o 16%, a to je teprve začátek! z webového portálu Finex.cz.
Čas načtení: 2024-12-05 06:30:14
Netflix nebude jednička navždy. Počet předplatitelů Voyo raketově roste
Česká streamovací platforma Voyo je jednou z nejoblíbenějších v České republice, a to hlavně díky obrovskému množství obsahu. Ještě před rokem se počet předplatitelů pohyboval okolo 600 000 a aktuálně to vypadá, že Voyo pokoří milník 1 milionu odběratelů ještě letos. Voyo překonalo nejoptimističtější predikci Skupina TV Nova měla dlouhodobý…Přečtěte si celý článek: Netflix nebude jednička navždy. Počet předplatitelů Voyo raketově roste
Čas načtení: 2025-01-22 14:01:39
Rekordní Netflix: 19 milionů nových předplatitelů a raketový růst akcií!
Netflix oslavil rekordní čtvrtletí, kdy dosáhl 301 milionů předplatitelů a zvýšil zisky na dvojnásobek. Co pohání tento růst a jaké příležitosti nabízí investorům? Článek Rekordní Netflix: 19 milionů nových předplatitelů a raketový růst akcií! z webového portálu Finex.cz.
Čas načtení: 2020-03-23 06:16:30
Miroslav Pavel: Literární noviny bez investora nepřežijí
Vydavatel Miroslav Pavel hledá investora nebo partnera pro Literární noviny. V opačném případě nevylučuje jejich zastavení, říká v rozhovoru. Vaše společnost Litmedia převzala vydávání Literárních novin v roce 2009, tedy v době, kdy se i v českých médiích začaly odrážet dopady globální ekonomické recese. Jak vývoj Literárních novin za jedenáct let hodnotíte? Začínali jsme jako týdeník, což se ukázalo jako obtížně financovatelné, především kvůli vysokým nákladům na tisk a redakci. Roční ztráty jsme měli v rozmezí 8-9 mil. Kč. Přešli jsme proto na měsíčník, a to bylo dobré rozhodnutí, protože ztráty se začaly snižovat. Ze dvou důvodů: snížili jsme tiskové a personální náklady a začali jsme dělat speciální přílohy, které se do Literárních novin vkládají. Výsledky za loňský rok ještě nejsou uzavřené, ale vypadá to, že ztráta by mohla být v rozmezí 400-500 tisíc Kč, což je prakticky vyrovnané hospodaření. To je řádově jinde než dřívější ztráty. Je to teď prakticky otázka dalšího zvýšení výnosů. V čem pomohly speciální přílohy? Pomohly finančně, protože jsme se na jejich vydávání spojili s partnery, kteří je financovali. Jsou to tematické, ne komerční přílohy. Myslím, že jsme tehdy objevili určitou mezeru na trhu. Troufám si říct, že nikdo se tak rozsáhle konkrétním kulturním tématům nevěnoval. Vedle toho ale pravidelně vydáváte několik svých redakčních příloh. Kolik je to tedy dohromady s přílohami tematickými? Pravidelně vydáváme knižní přílohu Biblio, která se věnuje knižnímu trhu. Pak jsou to přílohy Interview, kde přinášíme přeložené rozhovory ze zahraničního tisku, a také Harmonie života. Věnuje se alternativní medicíně, životnímu stylu a v malé míře obsahuje i komerční inzerci. Všechny ostatní přílohy vznikají ad hoc, udělali jsme jich minimálně sto. Poptávka po nich je poměrně velká – jsou zaměřené na profily národních literatur, věnovali jsme se např. rakouské, švýcarské, německé nebo čínské literatuře. Ale nejde jen o literaturu, ale také o další kulturní témata. O historii. Je to velmi pracovně náročné, taková příloha se připravuje i půl roku. Je potřeba vymyslet téma, najít partnera a autory a pochopitelně na ni sehnat finance. Partnery jsou většinou nadace nebo ambasády. Například u současné německé literatury to byl Česko-německý fond vzájemné spolupráce a Goethe-Institut, švýcarskou přílohu jsme připravili za podpory nadace Pro Helvetia, která propaguje Švýcarsko v zahraničí. V přípravě máme teď nejméně tři tematické přílohy tohoto typu. Většina tištěných médií bojuje především v posledních letech s klesajícími prodeji. Jak se v případě Literárních novin vyvíjel prodaný náklad? Literární noviny tiskneme stále v nákladu deset tisíc kusů, z ekonomického pohledu je to málo. Bezproblémové financování z prodeje novin by vyžadovalo, abychom prodávali minimálně 12 tisíc výtisků. K dosažení takového cíle nám ale chybí vydavatelské struktury. To znamená, že pro financování Literárních novin jsou dnes důležitější partneři, se kterými se spojujete na přílohách, o kterých jste mluvil, spíš než příjmy, které získáte od předplatitelů? Ano, podíl příjmů od partnerů je vyšší než od předplatitelů a z volného prodeje. Loňské zlepšené výsledky souvisejí také s tím, že jsme těchto příloh vyrobili víc. Hrají nějakou roli ve financování Literárních novin jejich webové stránky? Menší příjmy z webu máme, ale zatím nepokryjí ani personální náklady na web. Uvažovali jsme o tom, že bychom část webu zpoplatnili, ale nejsem si jist, že by to fungovalo. Ještě jsme to nerozhodli. Je to obecně složité, názorových webů je hodně. Web ale určitě svůj význam má. Ještě v předloňském roce jste vkládali knižní přílohu Biblio do regionálních mutací Deníku skupiny Vltava Labe Media. Mělo to odezvu? Experimentovali jsme s tím, jak zvýšit zásah. Zadavatelé, kteří inzerují v příloze Biblio, požadují, aby se příloha dostala k většímu počtu lidí. Zkoušeli jsme ji proto vkládat do Deníku (vychází v nákladu 110 tisíc kusů, pozn. red.). Inzerenti ale zase argumentovali tím, že čtenáři Deníku nejsou ti, kteří si často kupují knihy. Nevím, díval jsem se do dat Media projektu, který analyzuje sociodemografické profily čtenářů, a nemyslím si to. Poté jsme vkládali Biblio do Lidových novin. Nakladatelům se to líbilo, ale na inzerci to mělo velmi malý vliv. Nerozumím tomu, protože Lidovky jsou velmi kvalitním deníkem. Vklad je pro nás nákladná záležitost a ekonomicky nám to nevycházelo, tak jsme to ukončili. Můj dojem je, že to souvisí s celkovou situací na knižním trhu. Dochází k masivní koncentraci nakladatelů i knihkupců. Zejména ti menší pak začínají bojovat o přežití. Veškeré ztráty z vydávání pokrýváte sám? Podle informací ve výroční zprávě byla kumulovaná ztráta v roce 2017 asi 60 mil. Kč. Je to tak, jsou to všechno moje „bývalé“ peníze, které jsem vydělal jako spolumajitel Economie. Ministerstvo kultury nedávno zveřejnilo seznam kulturních periodik, kterým pro letošní rok udělí státní podporu. Literární noviny si pro letošek nepožádaly. Podporu pro rok 2019 ale nezískaly proto, že podle odůvodnění komise „časopis nevykazuje ztrátu, dotace ze státního rozpočtu mohou být uvolněny pouze pro ztrátové projekty“. Jak si to vysvětlujete? Co k tomu říct? Ztrátu jsme v okamžiku podání žádosti měli, i když se trvale zmenšovala. Argument, že jsme na tom dobře, je proto legrační. Nebo argument, že málo píšeme o literatuře. Biblio podle tvrzení úředníků nejsou Literární noviny. To je ale nesmysl, Biblio je pravidelnou součástí Literárních novin. Na jednání komise jsem předloni byl a měl jsem z něho velmi rozpačitý dojem. Polovina naslouchala, z druhé poloviny čišela téměř nenávist. Poslední ministr, který nám něco dal i přes negativní stanovisko příslušné komise, byl ministr Herman. To je možná trochu paradoxní, protože s církvemi jsme nezacházeli kolem restitucí zrovna v rukavičkách. Nedávno jsme se náhodou potkali a srdečně jsme se tomu společně zasmáli. Příjmy na základě spolupráce s kraji nebo s jinými veřejnými institucemi ale čerpáte… Nejedná se přímo o dotace. Nabízíme konkrétní projekty příloh, které pak oslovená instituce zaplatí ze svého rozpočtu. Když se projekt nelíbí, nic nedostaneme. Je to cenný příspěvek, ale celé náklady pokrýt samozřejmě nemůže. Jaké roční náklady jsou zapotřebí k tomu, aby vydávání Literárních novin nebylo ztrátové? Ročně by bylo potřeba zhruba 12 milionů Kč, abychom byli schopni financovat i určitý rozvoj. Jde především o personální náklady, náklady na tisk, marketink, distribuci a nájem. A z klasické komerční inzerce nemáte žádné příjmy? Docela funguje inzerce v příloze Harmonie života. Kromě alternativní medicíny jde také o galerie a aukční síně. Klasická imidžová inzerce „Kupte si auto!“ u nás není. Proč? Kvůli tomu, že Literární noviny vychází v malém nákladu? Malý náklad v kombinaci údajně s tím, že nemáme cílovou skupinu, kterou by inzerenti chtěli oslovit. Jednou za dva roky si děláme vlastní čtenářskou anketu a vyplývá z ní, že máme atraktivní čtenáře. Lidi středního věku, vzdělanější, kteří mají velmi slušné pozice na úrovni středního a vyššího managementu, většinou mají vyšší než průměrné příjmy. Takže by je inzerce tohoto typu mohla oslovit. Myslím, že agentury i klienti jdou cestou nejmenšího odporu a nehledají neběžný typ médií. Nevadí inzerentům to, že jste se rozhodli spolupracovat s čínskými novinami na spolupráci několika příloh a textů o Číně? Předloni nás oslovily velké čínské noviny Kuang-ming ž-pao, které se zaměřují na kulturu a vědu, jestli bychom nechtěli spolupracovat. Výsledkem bylo, že jsme loni udělali několik tematických příloh o současné čínské literatuře, výtvarném umění o čínském vývoji za posledních čtyřicet let, ale třeba také o čínském čaji. Čína se za uplynulých čtyřicet let stala supervelmocí, do velké míry odstranila chudobu a myslím si, že bychom se měli zabývat tím, proč se tak stalo a jak toho dosáhla. Bohužel, česká politická scéna je rozdělená na lidi typu profesorky Lomové, nebo senátora Fischera, kteří Čínu zásadně odmítají, a na druhé straně na lidi kolem prezidenta Zemana, kteří Čínu respektují, ale nedokážou širší veřejnosti svůj postoj důvěryhodně vysvětlit. A to také není optimální. Chybí tady věcný pohled na Čínu, o který jsme se pokusili. Zle jsme to ale pocítili. Vedlo to i k tomu, že někteří klienti s námi kvůli tomu nechtěli spolupracovat. Jakýkoli výpadek je pro nás nepříjemný. Když pročítám například německé politologické publikace, které se Číně věnují, tak vidím, že to nejsou žádní obdivovatelé Číny, ale respektují, že je velká a úspěšná. Měli bychom pochopit, proč to tak je a jak s Čínou vycházet. Ve výsledku vám ale tato spolupráce nepomohla? Ne. Nějaké peníze jsme z toho měli, ale efekt byl spíš negativní Původně bylo v plánu ve spolupráci pokračovat i letos, ale nakonec jsme se nedohodli. Jako téma jsme například navrhovali čínskou kinematografii. Je to nesmírně velké odvětví. V ateliérech v Číně natáčejí kromě místních filmů i mnozí zahraniční producenti. My jsme chtěli toto téma představit formou reportáže. Představa čínské strany byla pojata spíše ideologicky, tak jsme se nedohodli. Když se podíváte zpět na jedenáct let, co vydáváte Literární noviny, a srovnáte je s řízením vydavatelství Economia a Vltava Labe Media, které jste předtím vedl, tak co je náročnější? Vydávat specializované periodikum nebo deníkové tituly, navíc v době, kdy se trh proměňuje? To jsou nesrovnatelné věci. Náš hlavní problém je, že máme jeden malý titul, ale musíme mít strukturně stejné vybavení jako větší vydavatelé – mít někoho, kdo dělá inzerci, distribuci nebo web. Ale protože titul je tak malý, tak režijní náklady jsou příliš vysoké. Není to ani v tom, že titul je specializovaný. Economia měla řadu specializovaných titulů, ale kombinace velkých titulů, které nesou hlavní režijní zátěž, a malých, funguje. U nás fungovat nemůže. Co by vám pomohlo? Pomohla by nám spolupráce s velkým vydavatelstvím. Několikrát jsem se o to pokoušel, ale velcí vydavatelé z toho mají obavy. Proč? Nevím přesně. Když jsem o tom jednal s jedním výkonným manažerem, zeptal se mne, co by z toho měl. Literární noviny nikdy nebudou vysokonákladovým titulem, ale mohou vhodně doplnit portfolio vydavatelství. A nabízejí poměrně dost možností marketinkové komunikace, kterou my sami těžko můžeme využít. Různé konference, čtenářské soutěže, besedy. Nechci nikoho podezírat, ale je v tom možná trošku politická obava. Nejsme názorově klasický mainstream a naše články a rozhovory se snaží obrážet celé spektrum názorů. A to se dnes zrovna nenosí. Zkoušel jsem všechny velké vydavatele, ale nedospěli jsme k dohodě. Pro mě osobně bylo těch jedenáct let trochu zábavou, vrátil jsem se k psaní a k překládání. Už to ale takto nebude udržitelné, pokud se nepodaří najít někoho, kdo by převzal moji roli investora i vydavatele, nebo pokud se nepodaří včlenit Literární noviny do většího vydavatelství. Myslíte, že jste vnímáni jako levicové médium? Nemyslím si, že jsme levicoví, to se traduje z dob Jakuba Patočky (bývalý šéfredaktor Literárních novin, pozn. red.). Pokud jsme levicoví, tak levicoví konzervativci. Spíš se na řadě věcí domluvím s Václavem Klausem než s lidmi kolem sociální demokracie. Pokud by se nějaký investor nebo partner objevil, jste ochoten se z vydávání úplně stáhnout? V příštím roce budu mít 80 let. Jsem ještě aktivní, ale věk se už začíná hlásit. Ano, byl bych ochoten z vydávání vystoupit. Během letošního roku to musím rozhodnout, už se mi nechce do novin dávat velké peníze. Nevylučuji ani to, že Literární noviny zastavím. Ve své historii ostatně měly etapy, kdy nevycházely. Je možné, že na chvíli zmizí a až bude společenská poptávka, tak se můžou znovu objevit. Svět je stále složitější. Týká se to kultury, ekonomiky, vědy a samozřejmě politiky. Zatím nevidím na českém trhu titul, který by se programově pokoušel tuto situaci reflektovat. V tom je stále trvající šance pro Literární noviny. Bylo by řešením výrazně změnit obsah a profilaci Literárních novin? Změny obsahu zvažujeme průběžně. Každé číslo je svým způsobem originál. Velmi často přemýšlím o tom, jak noviny rozvíjet. Souvisí to i s novináři. Je málo těch, kteří jsou ochotni věnovat textům více času. Pokoušeli jsme se třeba získat české spisovatele, aby pro nás psali reportáže. Neměli o to zájem. Je to pracné. Podařilo se nám rozšířit redakční kolektiv o Přemysla Houdu z Lidových novin, který bude v tomto směru zřejmě posilou, nebojí se náročnějších témat, včetně zajímavých rozhovorů. Je u nás vůbec publikum, a tedy prostor pro takový titul? V Česku je řádově jeden milion lidí s vysokoškolským vzděláním. Odhaduji, že takových 250-300 tisíc lidí by mohlo mít zájem o sofistikovanější pohled na kulturu, svět a politiku. Za těch jedenáct let se podařilo značku Literárních novin oživit, dostat ji znovu po různých peripetiích do povědomí čtenářů. Je to určitě dobrý základ pro jejich další existenci. A znovu zdůrazňuji: Svět kolem nás bude stále komplikovanější. Najít si v něm místo jako jednotlivec i jako společenská entita – například Česká republika – bude čím dál tím složitější. Kvalitní měsíčník v tom může sehrát, jak je vidět například na trzích v západní Evropě, docela zajímavou roli. Miroslav Pavel začínal jako ekonomický novinář deníků Práce a Mladá fronta, byl vyloučen z KSČ pro nesouhlas s okupací. V letech 1988–89 byl mluvčím vlády, patřil k hlavním poradcům tehdejšího premiéra Ladislava Adamce. V prosinci 1989 byl krátce ředitelem Československé televize. Na jaře 1990 založil společnost Economia a byl jejím generálním ředitelem. Od června 2008 se stal generálním ředitelem tehdejšího vydavatelství Vltava Labe Press. Z této pozice odešel v roce 2011. Vydávání Literárních novin převzal od června 2009. Autorka je šéfredaktorkou zpravodajského webu MediaGuru, který se zaměřuje na reklamu, média a marketing. Rozhovor původně vyšel na tomto webu. {loadmodule mod_tags_similar,Související}
Čas načtení: 2024-02-26 12:45:00
CME: Voyo dosáhlo ve svých zemích milionu předplatitelů
Přes jeden milion předplatitelů vykazuje služba Voyo na všech trzích, na kterých je přítomná mateřská firma CME.
Čas načtení: 2024-02-26 16:11:42
Voyo dotahuje v regionu Netflix, už má milion předplatitelů. Většina je z Česka a Slovenska
Voyo působí na šesti trzích, skupina CME z impéria PPF s ním má velké plány. Vznikly pro něj už bezmála čtyři desítky původních seriálů. Článek Voyo dotahuje v regionu Netflix, už má milion předplatitelů. Většina je z Česka a Slovenska se nejdříve objevil na CzechCrunch.
Čas načtení: 2024-04-22 11:00:48
Nebude se vám to líbit, ale zásah Netflixu proti sdílení hesel zafungoval
V loňském roce populární streamovací platforma Netflix zasáhla proti rozšířené praxi sdílení hesel ve snaze podpořit růst předplatitelů. I když se to řadě uživatelů nelíbilo a vedení společnosti se obávalo silného odporu, nyní se ukazuje, že se jí tento krok vyplatil. Svědčí o tom příliv nových předplatitelů v prvním letošním čtvrtletí. Agentura Bloomberg uvedla, že Netflix zaznamenal v prvním čtvrtletí letošního roku zvýšení počtu zákazníků o 9,33 […]
Čas načtení: 2024-05-29 06:30:14
Google vyhlásil válku AdBlocku, uživatelům výrazně znepříjemní sledování YouTube
Google se rozhodl rázně zakročit proti sledování YouTube videí s AdBlockem Někteří uživatelé hlásí, že se jim videa nepřehrávají, nebo se přehrávají bez zvuku Jiným uživatelům se videa sekají, nebo rovnou přeskočí na konec Google se v případě své populární videoplatformy YouTube v posledních letech velmi snaží, aby nasbíral co nejvíce předplatitelů služby Premium. Součástí jeho snah bylo například v roce 2022 zaříznutí populární aplikace YouTube Vanced, která uživatelům poskytovala všechny výhody předplatitelů, ovšem pochopitelně zcela zdarma. Divákům tak nyní nezbývá nic jiného, než si YouTube pravidelně předplácet, pokud chtějí sledovat videa bez stále delších a otravnějších reklam, případně využívat služeb blokátorů reklam. Přečtěte si celý článek Google vyhlásil válku AdBlocku, uživatelům výrazně znepříjemní sledování YouTube
Čas načtení: 2024-09-11 12:20:00
Placený obsah Sparty získal přes 10 tisíc aktivních předplatitelů
Digitální produkt Sparta Unlimited, jenž nabízí neomezený přístup ke sparťanskému obsahu, získal za dva měsíce fungování více než 10 tisíc aktivních předplatitelů.
Čas načtení: 2024-09-12 16:00:16
Na starších iPhonech se už na Netflix nepodíváte. Je mezi nimi i ten váš?
Netflix je nejpopulárnější streamovací služba na světě Celosvětově má takřka 278 milionů předplatitelů Na některých starších mobilech si ale Netflix již neužijete S takřka 278 miliony předplatitelů po celém světě je Netflix jasným králem všech filmových a seriálových streamovacích služeb. Možností, jak „sjíždět“ jeho obsah, je hned několik a kromě obligátního televizoru či monitoru se…
Čas načtení: 2024-11-05 16:40:00
Dan Grunt: Voyo je profitabilní, blíží se milionu předplatitelů
Videoplatforma Voyo má podle generálního ředitele TV Nova Daniela Grunta na dohled dosažení hranice milionu předplatitelů v Česku a na Slovensku.
Čas načtení: 2024-11-08 08:25:00
Max získal nejvíc předplatitelů za čtvrtletí, začne s omezením hesel
Videoplatformě Max přibylo ve třetím čtvrtletí více než 7 milionu předplatitelů. Oznámila rovněž, že ještě v letošním roce začne s přípravami na ukončení sdílení hesel.
Čas načtení: 2024-11-13 17:27:05
Spotify (SPOT.US) dosáhlo ve třetím čtvrtletí roku 2024 pozoruhodných výsledků, když překonalo očekávání ohledně počtu nových předplatitelů a celkového počtu uživatelů. Společnost přidala 6 milionů nových prémiových předplatitelů, což bylo nad očekáván...
Čas načtení: 2024-12-04 15:18:11
Lucie Oravčíková má na starosti digitální aktivity komerční televizní jedničky v Česku a na Slovensku. Dohlíží tak na růst streamingové platformy Voyo. Článek Voyo už má 950 tisíc předplatitelů. S nastavením programu pomůže umělá inteligence, říká digi šéfka Novy se nejdříve objevil na CzechCrunch.
Čas načtení: 2024-12-04 16:15:00
Voyo má 950 tisíc předplatitelů, od 10. ledna zařadí seriál Studna
Videoplatforma Voyo dosáhne svého cíle milionu předplatitelů v Česku a na Slovensku dříve než na konci roku 2025.
Čas načtení: 2024-12-09 12:45:00
Zrádci přilákali na Prima+ nejvíce nových předplatitelů
První řada psychologické hry Zrádci oslovila zejména mladší publikum a platformě Prima+ přivedla během podzimu nejvíce nových předplatitelů ze všech pořadů.
Čas načtení: 2025-01-22 13:19:07
Netflix: 302 milionů předplatitelů a ani jeden navíc
Netflix představil vynikající čtvrtletní výsledky. Celosvětový počet jeho předplatitelů vzrostl na téměř 302 milionů a zisk na akcii se meziročně zvýšil o 102 %. Bohužel, toto je naposledy, co společnost zveřejní údaje o celkovém počtu předplatitelů,...