Po 16letech jsem zahodil všechen kod webu a napsal celý kod znovu. Vypadá to tu +- stejně, ale pokud narazíte na něco co vám vadí tak mi o tom napište: martin@vorel.eu nebo se mi ozvěte na twitteru Začal jsem dělat change log.

Kurzy ze dne: 22.01.2025 || EUR 25,145 || JPY 15,448 || USD 24,075 ||
čtvrtek 23.ledna 2025, Týden: 4, Den roce: 023,  dnes má svátek Zdeněk, zítra má svátek Milena
23.ledna 2025, Týden: 4, Den roce: 023,  dnes má svátek Zdeněk
DetailCacheKey:d-753839 slovo: 753839
Recenze hry Tribe Nation. Rogue-like strategie z dob galských válek od českých vývojářů

Pořádných strategií, navíc vytvářených v našich luzích a hájích, není nikdy dost. Zvláště pokud jsou zasazeny do atraktivních kulis galských válek, kdy váš kmen čelí nejen kmenům ostatním, ale též ...

---=1=---

Čas načtení: 2024-09-25 20:15:55

Hell is Us, vydejte se vstříc prastarým bestiím 

Hell is Us, od vývojářů z Rogue Factor a vydávaný společností Nacon, přináší hráčům čerstvý vstup do žánru soulslike. V novém traileru představuje svoji jedinečnou kombinaci průzkumu a intenzivního boje zabalenou do příběhu, který zkoumá temnější povahu lidstva. Článek Hell is Us, vydejte se vstříc prastarým bestiím  se nejdříve objevil na Gaming Professors | Herní magazín, recenze her, hry na pc.

\n
---===---

Čas načtení: 2024-08-18 10:00:37

Apple musí být transparentní. Nově bude ukazovat adresy vývojářů aplikací z App Store

Firmy budou muset v obchodech s aplikacemi zobrazovat kontaktní údaje vývojářů Již v říjnu se to dotkne Apple App Store, následovat bude nejspíš i Google Play a další Vývojáři s tím nesouhlasí, v některých případech totiž budou muset sdílet své soukromé údaje Na společnost Apple dopadla další část regulací Evropské unie (EU). Dle zákona o digitálních službách (DSA) musí na vlastní pěst ověřovat kontaktní údaje vývojářů aplikací v obchodě App Store. Tyto informace pak musí transparentně ukazovat přímo v aplikačním obchodě, aby se zákazníci mohli lépe rozhodovat, zdali vývojářům důvěřují. Přečtěte si celý článek Apple musí být transparentní. Nově bude ukazovat adresy vývojářů aplikací z App Store

Čas načtení: 2024-03-08 11:32:00

Cognizant představuje vyspělou laboratoř umělé inteligence

Teaneck (New Jersey) 8. března 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Cognizant představuje vyspělou laboratoř umělé inteligence pro urychlení výzkumu a inovací v oblasti AI Laboratoř, která má 75 vydaných a přihlášených patentů, zahájí činnost s týmem specializovaných výzkumníků a vývojářů umělé inteligence, zaměří se na výzkum, inovace a výrobu špičkových AI systémů Společnost Cognizant (Nasdaq: CTSH), přední světová technologická společnost, dnes oznámila spuštění laboratoře pro rozvoj vyspělé umělé inteligence Advanced AI Lab. Laboratoř se sídlem v San Francisku se zaměří na rozvoj poznatků a praxe v oblasti umělé inteligence prostřednictvím inovací, vývoje duševního vlastnictví a podpůrných AI technologií. Zdejší tým výzkumníků a vývojářů – včetně průkopníků a držitelů akademických titulů v oblasti AI – bude spolupracovat s výzkumnými institucemi, zákazníky a startupy a již nyní má 75 vydaných a přihlášených patentů, které poskytují diferencovaný základ pro budování špičkových AI řešení. Laboratoř je součástí loni oznámeného závazku společnosti Cognizant investovat v následujících třech letech do vývoje generativní umělé inteligence (gen AI) jednu miliardu dolarů. Spuštění Advanced AI Lab připadá na dobu, kdy se podniky rychle snaží pochopit dopad umělé inteligence a naplnit rozšiřující se očekávání spojená s jejími přísliby. Podle nedávného průzkumu vnímá více než polovina (66 %) vedoucích pracovníků pokrok své společnosti v oblasti AI ambivalentně nebo je s ním přímo nespokojena a většina (85 %) plánuje v roce 2024 výdaje na AI a gen AI zvýšit. V dlouhodobějším horizontu by podle nedávné studie společností Cognizant a Oxford Economics mohla gen AI do roku 2032 přinést do americké ekonomiky až jeden bilion dolarů. "V době, kdy AI urychleně proniká do mainstreamového užívání, pracuje společnost Cognizant na neustálém posouvání hranic prostřednictvím strategických partnerství, školicích programů a investic do platforem, aby se stala společností primárně zaměřenou na AI," říká generální ředitel společnosti Cognizant Ravi Kumar S. "Spuštění Advanced AI Lab představuje pokrok v tomto snažení díky investicím do nejmodernějšího základního výzkumu AI, který upevňuje naši pozici jedničky v inovacích a v našem oboru. Vzhledem k tomu, že řešení pro klienty vytváříme od začátku až do konce sami, máme unikátní vhled do podniků a různých oborů i jejich potřeb v oblasti AI. Cíleně se zaměřujeme na výzkum a rozvoj umělé inteligence, abychom položili základy pro lepší obchodní výsledky a lepší budoucnost." Díky uplatnění síly velkých jazykových modelů (Large Language Models, LLM) jako schopných odborných pracovníků budou moci výzkumníci a vývojáři laboratoře využívat AI platformu Cognizant Neuro™ k orchestraci LLM do rozhodovacích systémů umělé inteligence, které dokážou pozitivně ovlivnit a optimalizovat výsledky podnikání. Tyto přizpůsobené aplikace umělé inteligence, které přesahují rámec pouhé tvorby promptů a jejich odlaďování, budou navrženy tak, aby podporovaly výsledky s vyšší hodnotou - od strategických obchodních rozhodnutí na úrovni představenstva přes podnikové operace včetně finanční, prodejní, produktové a IT podpory až po každodenní produktivitu jednotlivých zaměstnanců. "Laboratoř Advanced AI Lab společnosti Cognizant je pro nás důležitým partnerem v rámci výzkumné komunity, a my s ní již intenzivně spolupracujeme na simulaci dynamiky mozku u zdravé populace i u pacientů," uvedl Dr. Manish Saggar, odborný asistent a ředitel laboratoře dynamiky mozku na Lékařské fakultě Stanfordovy univerzity. "Nesmírně mě těší pokrok, kterého společně dosahujeme, i jeho potenciální dopad na rozvoj vědy a samozřejmě na vývoj nových intervencí v oblasti duševních poruch." Konkrétně se Advanced AI Lab společnosti Cognizant zaměří na tyto oblasti: • Výzkum, navrhování, vyhodnocování, vytváření a prezentace inovativních řešení umělé inteligence pro produktivitu podniků a rozhodování v různých oblastech. • Spolupráce s externími zúčastněnými stranami, včetně výzkumných institucí, zákazníků a startupů, a zapojení do výzkumných projektů AI-for-good (AI pro dobrou věc). • Globální šíření rozhodovacích řešení s podporou generativní AI a upevňování pozice společnosti Cognizant jako vědomostního střediska pro publikovaný, odborně recenzovaný výzkum v oblasti umělé inteligence. • Spolupráce mezi různými obchodními útvary a oblastmi společnosti Cognizant při školení a zvyšování kvalifikace spolupracovníků v oblasti nových řešení AI, jakmile budou k dispozici prostřednictvím platformy Cognizant Neuro™ AI. • Pěstování prostředí nepřetržitého vzdělávání, inovací a sdílení znalostí. Laboratoř povede podnikatel a vynálezce v oblasti umělé inteligence Babak Hodjat, přičemž výzkumné aktivity v oblasti umělé inteligence budou probíhat pod dohledem profesora umělé inteligence na Texaské univerzitě v Austinu a průkopníka neuroevoluce Risto Miikkulainena. Jejich tým výzkumníků a vývojářů publikoval jen za poslední rok 14 článků v odborných publikacích a na semináři o klimatické změně NeurIPS 2023 Climate Change Workshop získal cenu Best Pathway to Impact Award za příspěvek Hledání účinných zásad pro územní plánování (Discovering Effective Policies for Land-Use Planning). Kromě otevření laboratoře Cognizant Advanced AI Lab podporuje společnost Cognizant zavádění umělé inteligence v podnicích prostřednictvím svých inovačních studií (AI Innovation Studios) v Londýně, New Yorku, San Francisku, Dallasu a Bengalúru. Tato studia slouží jako prostor pro inspiraci a sdílený vývoj inovací, kde se mohou klienti a partneři setkávat pro společné objevování a spolupráci na nových obchodních řešeních. Společnost Cognizant je odhodlána udržovat nejvyšší standardy odpovědné a etické umělé inteligence se zaměřením na bezpečnost, ochranu dat, soukromí, transparentnost a inkluzi. Více informací o přístupu společnosti Cognizant ke generativní umělé inteligenci a o jejím závazku k odpovědnému využívání umělé inteligence najdete zde. Společnost Cognizant se rovněž věnuje rozvoji výzkumu a poznatků, které pomáhají vedoucím pracovníkům informovaně rozhodovat ve prospěch jejich společností. Ve spolupráci s agenturou Oxford Economics společnost Cognizant nedávno zveřejnila studii o ekonomickém dopadu AI New World, New Work (Nový svět, nová práce) a připravuje vydání dalších výzkumů o dopadu AI na produktivitu, úkoly, dovednosti, pracovní místa a profese. O společnosti Cognizant Společnost Cognizant (Nasdaq: CTSH) buduje moderní podniky. Našim klientům pomáháme s modernizací technologií, změnami interních procesů i transformací zkušeností, aby si v rychle se měnícím světě dokázali udržet náskok. Společně zlepšujeme každodenní život. Více se dozvíte na www.cognizant.com nebo @cognizant. Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2356554/Cognizant_Babak_Hodjat.jpg Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2356555/Cognizant_Risto_Miikkulainen.jpg Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1794711/Cognizant_Logo.jpg KONTAKT: Gabrielle Gugliocciello, Gabrielle.Gugliocciello@cognizant.com PROTEXT

Čas načtení: 2024-04-15 15:37:00

České hry ve světle světového úspěchu: Výstavní projekt Nekonečné vesmíry míří na Composers Summit Prague 2024 i do zahraničí

Praha 15. dubna 2024 (PROTEXT) - Výstavní projekt Českých center věnovaný současné české gamingové scéně míří na Composers Summit Prague, kde bude součástí doprovodného expozičního programu dne 18. dubna 2024 pořádaného v prostorách Kampusu Hybernská. Projekt Nekonečné vesmíry – České hry a jejich globální úspěch si odbyl svou premiéru na profesní konferenci zaměřené na videoherní průmysl Game Developers Session Prague 2023 a v současné době je k vidění především v zahraničí.Prezentace výstavy Nekonečné vesmíry – České hry a jejich globální úspěch na rok 2024 reaguje i na relevantní oborové příležitosti. V únoru se ve slovinské Lublani konal festival MENT Ljubljana, kde výstava proběhla se zaměřením na herní hudbu. Následně byla uvedena v USA, kde v Českém centru New Yorku proběhl večer věnovaný kreativitě a inovacím evropského herního průmyslu uskutečňovaný v návaznosti na Game Developers Conference v San Franciscu a PAX East v Bostonu.Vedoucí oddělení kulturní diplomacie Českých center Anna Hrabáčková stála u samého zrodu myšlenky projektu a říká: „Cílem projektu je komplexnější formou ukázat současnou českou gamingovou scénu v její různorodosti i napojení na mezinárodní kontext, ve kterém boduje prostřednictvím konkrétních herních počinů jak na odborné, tak na uživatelské scéně. Kurátorovaný výběr her přibližuje příběh jejich vzniku, témata, jednotlivé kreativní složky i vzdělávací zaměření a samozřejmě také zastřešení ve faktu, že mají své kořeny v Česku.“V dubnu se projekt krátce představí na Composers Summit Prague se zaměřením na herní hudbu a v Českém centru Londýn, kde bude k vidění až do konce léta. Další české prezentace proběhnou na libereckém Anifilmu 2024, na Game Access Conference v Brně a v rámci podzimní sezóny např. v Českém centru Tokio při příležitosti Tokyo Game Show. Na další období jsou v plánu spolupráce v řadě zemí jako např. Bulharsko, Egypt, Hongkong, Německo, Španělsko či Taiwan.„Výstava, jež je součástí zahajovací akce Tech Meets Art Lab v rámci Composers Summit Prague, jen dokresluje, jak je gaming atraktivní. Vzhledem k tomu, že se soustředíme na edukaci a rozvoj českých talentů, jsme rádi, že můžeme spolupracovat a šířit české projekty u zahraničního publika. Kromě expozice Český center a prezentace studia Bohemia Interactive jsou součástí i renomované zahraniční subjekty. To jen podtrhuje úroveň Infinite Universes a českého gamingu. Dorazí například zástupce vývoje Steinbergu, v jejichž softwaru tvoří například Hans Zimmer, nebo představitelé Native Instruments – v současné době pravděpodobně největší hudebně softwarové firmy na světě. Naši účastníci s nimi budou moci probrat jak efektivně a lépe využívat jejich nástroje pro vlastní tvorbu,“ popisuje jeden z organizátorů CSP Tomáš Medek.Unikátní projekt, který vzdělává i bavíKurátorovaný výběr her byl veden zejména na základě jejich obsahového zpracování, témat, audiovizuálních kvalit, vztahu k české kultuře či vzdělávacímu aspektu. Kolekce mimo jiné obsahuje také hry určené nevidomým uživatelům. Projekt vznikl v několika expozičních variantách. Disponuje uměleckou, odbornou i vzdělávací kvalitou, kdy se na něm podílela řada partnerů z profesionální i akademické scény, včetně oborové organizace Asociace českých herních vývojářů. Zakladatel Archivu Československých vývojářů a hráčů Visiongame a kurátor výstavy Miroslav Žák k výběru říká: „Výběr pro výstavu jsem vytvořil podle aktuálně nejúspěšnějších titulů, které dnes ve světě hrají miliony hráčů a velké komunity. Na výstavě najdeme také malé nebo střední projekty, které jsou nezávislé a nabízí zajímavou uměleckou a autorskou vizi. Návštěvníci se mohou těšit na originální autorské tituly, které dokážou hráče a hráčky vtáhnou do jejich nekonečných vesmírů. Bude to jedinečný zážitek jak pro ne-hráče, tak herní fanoušky.“Projekt doplňuje tematická série 10 krátkých videí vzniklých v partnerství s Radiem Prague International s rozhovory zástupců současné české gamingové scény; dostupná na webu a sociálních sítích ČC a RPI.PartneřiNadace PPF, Alza.cz, Visiongame, GDACZ (Asociace českých herních vývojářů), Prusa Research, SoundsgateAktuální informaceAktuální informace k projektu najdete zde: http://www.infiniteczechgames.comTZ a doprovodné fotografie ke staženíhttps://www.dropbox.com/scl/fo/z0r3b15p2zk0zupt3k3ep/AHpaZbjfdhbWSuXqUcqXMRk?rlkey=llwggeyplpn4mf2x2q106ewne&dl=0 Česká centra, příspěvková organizace Ministerstva zahraničních věcí ČR, jsou stěžejním nástrojem veřejné diplomacie zahraniční politiky Česka a rozvíjejí kulturní vztahy mezi zeměmi. Jakožto kulturní institut jsou členem sítě zahraničních evropských kulturních institutů EUNIC. Prezentují naši zemi v široké škále kulturních a společenských oblastí: od umění přes kreativní průmysly až po propagaci úspěchů české vědy a inovací. Věnují se výuce češtiny v zahraničí. Zapojují se do mezinárodních projektů a slouží jako platforma pro rozvoj mezinárodního kulturního dialogu. V současnosti působí v zahraničí celkem 28 poboček na 4 kontinentech. Kromě Českých center spravují také Český dům v Bělehradě, Bratislavě a Jeruzalémě.www.czechcentres.cz/pro-mediaNewsletter Facebook Instagram X YouTube LinkedInKontakt:Česká centrawww.czechcentres.cz ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.  

Čas načtení: 2024-08-23 08:41:00

Mobile Games Awards 2024: AppGallery získává titul „Nejlepší obchod s aplikacemi"

Madrid 23. srpna 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Z letošního udílení cen Pocket Gamer Mobile Games Awards, které proběhlo včera v rámci oborového galavečera v Kolíně nad Rýnem, si AppGallery odnáší titul „Nejlepší obchod s aplikacemi". Tržiště aplikací společnosti Huawei se tak dočkalo ocenění své snahy o poskytování dokonalých služeb.Cena je uznáním významného přínosu AppGallery pro hráče i herní vývojáře, který zahrnuje neuvěřitelné množství herních titulů vydaných v posledních letech či vynikající in-game nabídky a iniciativy, nabízející hráčům všech úrovní ještě větší zábavu při hraní.„Vítězství v kategorii ‚Nejlepší obchod s aplikacemi' již druhým rokem po sobě dokazuje odhodlání našeho týmu vydávat ze sebe každým dnem neúnavně to nejlepší," říká viceprezident Huawei Mobile Services Europe Jaime Gonzalo.„S ohledem na vysoce konkurenční trh obchodů s aplikacemi dosahuje Huawei Mobile Services v poslední době s AppGallery skutečně pozoruhodného růstu. Věříme, že i nadále budeme pomáhat vývojářům z celého světa s rozvojem jejich podnikání a zároveň potěšíme všechny uživatele aplikace těmi nejlákavějšími kampaněmi a nabídkami kvalitních aplikací a her."Od svého prvního spuštění v roce 2018 se AppGallery vyvinula v jedno ze tří největších tržišť s aplikacemi na světě. Měsíčně ho využije přes 580 milionů aktivních uživatelů, kterým trvale nabízí široký výběr populárních světových her i lokálních aplikací. Kromě počtu a kvality nabízených aplikací se významného růstu dočkala také dynamická komunita vývojářů, registrovaných na platformě Huawei Mobile Services (HMS).Cílem společnosti Huawei je těsná spolupráce s jejími partnery prostřednictvím zdokonalování podpory a zkušeností vývojářů i uživatelů s důrazem na oboustranně výhodná partnerství. AppGallery navíc v zájmu vytvoření atraktivnějších pobídek pro mobilní hráče pravidelně pořádá sezónní kampaně s exkluzivními promoakcemi, včetně každoroční kampaně Game Fest.O HUAWEI Mobile Services (HMS)Platforma HUAWEI Mobile Services si klade za cíl poskytovat uživatelům po celém světě kompletní mobilní služby. K jejím službám patří AppGallery, Mobile Cloud, Browser, Assistant, Petal Ads a další. HUAWEI Mobile Services slouží 730 milionům uživatelů ve více než 170 zemích a nabízí chytřejší život každému uživateli zařízení Huawei. S více než 6 miliony registrovaných vývojářů patří HMS dlouhodobě mezi trojici nejlepších mobilních ekosystémů na světě. S cílem poskytnout jednoduše použitelné vývojové a funkční komponenty pro vývojáře aplikací HMS Core aktivně zpřístupňuje multiplatformní ekosystém a podporuje více zařízení, včetně chytrých telefonů, hodinek a obrazovek či tabletů. Další informace naleznete na adrese https://consumer.huawei.com/uk/mobileservices/.Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2487012/game_award.jpgKontakt: Shanshan wu, shanshan.wu2@huawei-partners.com, Mobile: + 34633048352 

Čas načtení: 2024-12-21 19:30:48

Předplatná v aplikacích táhnou! Pro většinu vývojářů jde doslova o zlatý důl

Model předplatného v aplikacích se vývojářům náramně vyplácí I když počet stažení aplikací klesl, útrata uživatelů vzrostla o více než 15 procent Předplatná tvoří téměř polovinu příjmů vývojářů Doby, kdy jste si koupili program či aplikaci a tu následně používali tak dlouho, jak jste jen chtěli (nebo jak byla podporována), jsou podle všeho záležitostí minulosti. V současné době se stále více prosazuje model předplatného, kdy jsou aplikace „zdarma“, nicméně pro jejich plnohodnotnou funkcionalitu je potřeba pravidelně platit měsíční (či roční) poplatky. V mnoha případech se vývojáři uchýlili k předplatnému i v případech, kdy to úplně smysl nedává, jindy naopak nelze proti tomuto monetizačnímu modelu mnoho namítat. Ať už se vám předplatná líbí nebo ne, v dohledné době jen tak nikam nezmizí. Přečtěte si celý článek Předplatná v aplikacích táhnou! Pro většinu vývojářů jde doslova o zlatý důl

Čas načtení: 2008-02-29 12:00:00

Linux Ubuntu

Když v říjnu roku 2004 začínala působit malá skupinka vývojářů pod vedením Marka Shuttlewortha nikdo tomu nepřikládal žádný velký význam. Takových skupinek začalo vznikat čím dál tím více, jenže málokterá dokázala vyprodukovat opravdu kvalitní projekt. Tato skupina vývojářů to však změnila. Od zmín ...

Čas načtení: 2024-03-22 09:57:00

Společnosti Cognizant a Google Cloud rozšiřují partnerství v oblasti umělé inteligence s cílem zvýšit produktivitu vývoje softwaru

Teaneck (New Jersey)/Sunnyvale (Kalifornie) 22. března 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Cognizant přijme Gemini pro Google Cloud za účelem zrychlení práce svých softwarových vývojářů. Navíc tak chce umožnit více než 70.000 spolupracovníkům využívat nejnovější technologie umělé inteligence Google CloudSpolečnosti Cognizant (NASDAQ: CTSH) a Google Cloud dnes oznámily rozšíření svého partnerství s cílem zlepšit životní cyklus dodávek softwaru a urychlit produktivitu vývojářů.Společnost Cognizant přijme Gemini pro Google Cloud dvěma způsoby: jednak zaškolením spolupracovníků společnosti Cognizant, kteří tak budou moci využívat Gemini pro asistenci při vývoji softwaru, a jednak integrací pokročilé funkce Gemini do svých interních operací a platforem. Vývojáři společnosti Cognizant budou moci prostřednictvím Gemini pro Google Cloud psát, testovat a nasazovat kód rychleji a efektivněji s pomocí nástrojů využívajících umělou inteligenci, což zvýší spolehlivost a nákladovou efektivitu při vytváření a správě klientských aplikací.Potenciální dopad zvýšené produktivity vývoje podtrhují výsledky nedávné studie New Work, New World společností Cognizant a Oxford Economics, která odhalila, že generativní umělá inteligence by mohla do roku 2032 přinést do americké ekonomiky až jeden bilion dolarů. Díky této spolupráci budou společnosti Cognizant a Google Cloud využívat Gemini k poskytování široké škály výhod podnikovým klientům napříč odvětvími, kterým budou navíc pomáhat s rychlým vytvářením aplikací, důsledným testováním kódu a rychlým odstraňováním problémů za účelem optimalizace výkonu v průběhu celého životního cyklu dodávek softwaru."Vývoj softwaru je jednou z profesí, které budou pravděpodobně nejvíce profitovat z toho, jak generativní umělá inteligence mění anatomii práce," prohlásil Ravi Kumar S, generální ředitel společnosti Cognizant. "Společnost Cognizant se zavázala investovat během tří let 1 miliardu dolarů do generativní umělé inteligence, protože věříme, že je to mocný nástroj pro posílení lidského potenciálu, a naše partnerství se společností Google Cloud je pro tento závazek a realizaci zmíněné vize klíčové."Během příštích 12 měsíců a v souladu s iniciativou Synapse, jejímž cílem je do roku 2026 celosvětově zvýšit kvalifikaci jednoho milionu osob, bude společnost Cognizant investovat do toho, aby více než 70.000 zaměstnanců v různých funkcích společnosti Cognizant mohlo využívat nabídky Google Cloud v oblasti umělé inteligence. Kromě toho bude společnost Cognizant pracovat na integraci Gemini do své sady automatizovaných platforem a akcelerátorů, počínaje nedávno oznámenou platformou Cognizant Flowsource™️ pro vývojáře."Generativní umělá inteligence má potenciál výrazně zlepšit každou fázi životního cyklu dodávání softwaru a pomáhá vývojářům rychle generovat kód, řešit problémy a automatizovat procesy," vysvětluje Thomas Kurian, generální ředitel Google Cloud. "Školením a zprostředkováním práce svým zaměstnancům na platformě Gemini pro Google Cloud může společnost Cognizant urychlit a zkvalitnit projekty vývoje softwaru pro společné zákazníky."Zapojení funkcí generativní umělé inteligence do vlastních interních operací a platforem společnosti Cognizant pomůže poradenské firmě bezpečně a odpovědně prohloubit znalosti, optimalizovat procesy a zlepšit uživatelské zkušenosti. Očekávané hlavní přínosy:• Zlepšení schopnosti společnosti Cognizant analyzovat hlášení o incidentech, rychle identifikovat jejich příčiny a implementovat řešení napříč platformami.• Nové funkce chatu s umělou inteligencí v rámci služby Cognizant Flowsource™️, které uživatelům umožňují urychlit vývoj kódu, automatizovat testy i dokumentaci a zvýšit samoobslužnou automatizaci pro podnikové uživatele.• Intuitivnější a personalizovanější uživatelské prostředí pro podnikové uživatele i IT týmy, které využívá rozhraní přirozeného jazyka Gemini pro Cognizant Neuro® AI a Cognizant Neuro® IT Operations, takže uživatelé mohou snadno požadovat aktualizace týkající se stavu operací a žádat o nové služby.• Rychlejší vyhledávání a analýza informací v rámci systému Cognizant Neuro® IT Operations, což uživatelům umožňuje rychle získávat informace potřebné pro jejich každodenní práci. Uživatelé mohou pomocí přirozeného chatovacího rozhraní rychle vyhledávat články znalostní báze, příručky, osvědčené postupy a další informace.V souladu s plány společnosti Cognizant investovat do hlubokých kompetencí souvisejících s umělou inteligencí společnost zřídí Gemini Studio v rámci každého ze svých cloudových inovačních center umělé inteligence v Bangalore, Londýně a texaském Planu, aby pomohla podnikovým zákazníkům při vytváření, architektuře a rozšiřování řešení souvisejících s umělou inteligencí. Společnost Cognizant také zřídí centra Gemini Centers of Excellence v rámci svých nových specializovaných center pro poskytování služeb Google Cloud v Mexiku a Rumunsku, přičemž bude pokračovat v expanzi v Indii, aby urychlila úspěch zákazníků s řešeními generativní umělé inteligence.Google Cloud podpoří společnost Cognizant v dalším rozvoji osvědčených postupů softwarového inženýrství založených na umělé inteligenci a pomůže univerzitě Cognizant Google Cloud AI University zahájit pokročilé kurzy o případech použití umělé inteligence.Společnost Cognizant je partnerem pro globální systémovou integraci služby Google Cloud a sponzorem konference Google Cloud Next '24. V květnu 2023 společnost Cognizant oznámila významné partnerství se službou Google Cloud v oblasti generativní umělé inteligence. Toto partnerství se dále rozšířilo v srpnu 2023, aby vytvořilo řešení velkých jazykových modelů pro zdravotnictví a využilo potenciál generativní umělé inteligence při řešení řady obchodních problémů ve zdravotnictví.O společnosti CognizantSpolečnost Cognizant (Nasdaq: CTSH) buduje moderní podniky. Našim klientům pomáháme s modernizací technologií, změnami interních procesů i transformací zkušeností, aby si v rychle se měnícím světě dokázali udržet náskok. Společně zlepšujeme každodenní život. Více se dozvíte na stránce www.cognizant.com nebo @cognizant.O službě Google CloudGoogle Cloud je nová cesta ke cloudu, která poskytuje nástroje pro umělou inteligenci, infrastrukturu, vývoj, data, zabezpečení a spolupráci vytvořené pro dnešek i budoucnost. Google Cloud nabízí výkonný, plně integrovaný a optimalizovaný zásobník pro umělou inteligenci s vlastní infrastrukturou v planetárním měřítku, čipy na míru, generativními modely umělé inteligence a vývojovou platformou, stejně jako aplikace využívající umělou inteligenci, které pomáhají organizacím při transformaci. Zákazníci ve více než 200 zemích a oblastech se obracejí na službu Google Cloud jako na důvěryhodného technologického partnera.Pro další informace kontaktujte:USA:Jméno: Ben GorelickE-mail:benjamin.gorelick@cognizant.com     Evropa / Asie a TichomoříJméno: Christina SchneiderováE-mail:christina.schneider@cognizant.com   IndieJméno: Rashmi VasishtováE-mail:rashmi.vasisht@cognizant.com  Logo – https://mma.prnewswire.com/media/1794711/Cognizant_Logo.jpg PROTEXT 

Čas načtení: 2024-04-02 15:07:00

Binance Academy představila inovativní vzdělávací programy pro vývojáře. Zájemci se mohou vzdělávat zdarma a bez předchozích zkušeností

Praha 2. dubna 2024 (PROTEXT) - Technologie založené na blockchainu získávají na popularitě a otevírají uživatelům nové možnosti. Binance Academy nyní přináší širokou škálu kurzů pro nováčky i pokročilé vývojáře, prostřednictvím kterých se mohou bezplatně začít vzdělávat o Web3.Vzdělávací platforma největší kryptoměnové burzy Binance uvedla na trh kurz „BNB Chain Developer Specialization“. Tento kurz je jen posledním přírůstkem do široké nabídky vzdělávacích programů a je zaměřený na přípravu vývojářů software pro práci ve světě Web3. Program se skládá z dvaceti kurzů v angličtině, z nichž každý obsahuje dvě až šest videí. Mezi probíraná témata patří mimo jiné základy blockchainu, řetězec BNB, smart kontrakty, Solidity, decentralizované aplikace (DApps), oracles, DeFi a další.Kurz využívá řadu poutavých výukových materiálů a známkované hodnocení. Po jeho absolvování získají uživatelé digitální certifikát. Navíc je zcela zdarma a nevyžaduje žádné předchozí znalosti blockchainu. Na Binance Academy si však přijdou na své i pokročilejší uživatelé, kterým tato vzdělávací platforma nabízí navazující, složitější kurzy.„Blockchain a Web3 přinášejí inovace, které mají potenciál změnit různá odvětví po celém světě. Vzdělání v této oblasti je klíčové pro další rozvoj a širší přijetí těchto technologií, které formují naši budoucnost a ovlivňují globální ekonomiku. Snažíme se zpřístupnit vzdělávání s cílem podpořit finanční inkluzi a udržitelné inovace. Věříme, že náš specializovaný vývojářský program pro blockchain může motivovat a inspirovat více lidí k aktivní účasti na tvorbě budoucnosti technologií, které mají potenciál transformovat společnost a inovovat průmyslová odvětví.“ říká Yi He, spoluzakladatelka Binance.S bezplatnými kurzy i placenými programy, které jsou akreditovány světovými univerzitami, se Binance Academy snaží odborně osvětlit a rozšiřovat znalosti svých uživatelů ve světě kryptoměn. Nové kurzy odráží rostoucí potřeby kvalifikovaných vývojářů ve světě Web3. Poskytují kvalitní a snadno dostupné vzdělávání pro každého. Díky těmto programům mohou uživatelé získat nejen cenné informace, ale také otevřít dveře k novým pracovním příležitostem.Kurzy zasahují do všech úrovní znalostí, ať už poskytují základní přehled pro nováčky nebo nabízí propracované materiály pro zkušené vývojáře světa Web3. Rozšiřováním vzdělání mezi svými uživateli a formováním nových talentů v oblasti vývoje Binance Academy přispívá k růstu a prosperitě celého kryptoměnového sektoru, přičemž klade důraz na dostupnost a kvalitu informací pro každého, kdo má o toto rychle se rozvíjející pole zájem.  

Čas načtení: 2024-06-04 16:52:00

Herní salon Huawei 2024: AppGallery překlenula propast mezi Východem a Západem a pomáhá partnerům vstoupit na zahraniční trhy

Istanbul (Turecko) 4. června 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - AppGallery, oficiální distribuční platforma společnosti Huawei, pořádala 30. května až 1. června v Istanbulu konferenci Herní salon Huawei – cloudová spolupráce (Evropa). Cílem akce bylo posílit spolupráci mezi AppGallery a jejími partnery a zprostředkovat evropským firmám robustní veřejnou cloudovou infrastrukturu.V uplynulém desetiletí navázala společnost Huawei na evropském trhu silné vztahy, které propojují Východ a Západ a podporují místní růst. Čínským vývojářům tak umožnila oslovit širší evropské hráčské publikum a tureckým vývojářům her dala prostor, aby se zviditelnili v Evropě.Na herním salonu Huawei byl představen Huawei Cloud jako špičkové firemní řešení, jež nabízí profesionální, rychlé, stabilní a bezpečné komplexní cloudové služby pro vývojáře her, kteří chtějí vytvářet vysoce kvalitní a ucelené cloudové herní prožitky.Turecko : Nové, vzrušující centrum pro hraní a živé vysíláníVzhledem k tomu, že evropský trh s mobilními hrami bude mít v roce 2024 podle odhadů objem 8,56 miliardy dolarů, se společnost Huawei na evropskou herní scénu zaměřuje stále více. Pro její plány je klíčové Turecko, které se může pochlubit rostoucím počtem talentovaných vývojářů a velkou hráčskou základnou.Žije tam 30 milionů hráčů a země je jedničkou herního trh na Blízkém východě. V roce 2023 toto odvětví vygenerovalo 300 milionů dolarů a zaznamenalo 16% meziroční růst. Hlavním zařízením, které evropští uživatelé používají k přístupu ke hrám, jsou chytré telefony a více než 75 % turecké populace takové zařízení vlastní. Tamní trh s mobilními hrami tak má obrovský potenciál.V loňském roce dosáhlo odvětví zábavy v širokém smyslu toho slova tržní hodnoty 228,7 milionu dolarů a oslovovalo než 62,5 milionu uživatelů, což představuje 73,1 % celkové populace země. Podle společnosti AppAnnie dosáhnou platby zábavních aplikacích v Turecku za rok 2023 celkem 76 milionů USD, což zemi posune do první pětky na světě.Herní salon Huawei vítá vzácné partneryHerní salon Huawei vřele přivítal přední čínské vývojáře, jako jsou Funplus, Tencent, Moonton a miHoYo."Naším záměrem je podpořit živou herní komunitu v Evropě. Doufáme, že díky úzké spolupráci s partnery se nám podaří přinést do regionu špičkové, spolehlivé a prvotřídní herní prožitky," uvedl Shan Xuefeng, výkonný ředitel Huawei Consumer Cloud Service z oddělení vývoje a prodeje evropského ekosystému.Produktivní relace mezi CP-Gamer a místními partneryInteraktivní sdílení CP-Gamer nabídlo čínským vývojářům možnost seznámit se s úspěchy a zkušenostmi evropských partnerů společnosti Huawei, kterými jsou společnosti Playrix a Com2us. Ty při této příležitosti zdůraznily, že klíčem k jejich úspěchu v Turecku je přizpůsobení se místním uživatelům. Poté proběhla relace pro sdílení zkušeností místních partnerů, která dodala předchozím diskusím novou perspektivu.Den plný aktivit: Cloudové datové centrum HUAWEIÚčastníci se seznámili s tureckou kulturou a prohlédli si cloudové datové centrum HUAWEI. Na rozloučenou se konala večeře, která byla dokonalým rozloučením s touto akcí.Partneři společnosti Huawei včetně společností Tencent, Moonton, miHoYo a Funplus byli velmi nadšeni a vyjádřili své nadšení pro budoucí spolupráci se společností Huawei. Mají v úmyslu zveřejnit své hry v AppGallery v Evropě v druhé polovině roku 2024.Jaime Gonzalo, viceprezident Huawei Mobile Services Europe, řekl: "Mobilní hry jsou globální fenomén. Naším cílem je překlenout propast mezi špičkovými vývojáři z celého světa a evropskými hráči. Za tímto účelem nabízíme komplexní podporu od vývoje až po komercializaci, což je klíčová potřeba partnerů při mezinárodní expanzi."O AppGalleryAppGallery, člen první trojky světových tržišť s aplikacemi, nabízí širokou škálu globálních i místních aplikací a je k dispozici ve více než 170 zemích a regionech s 580 miliony měsíčně aktivních uživatelů a šesti miliony registrovaných vývojářů po celém světě.Navštivte AppGallery na adrese: https://appgallery.huawei.com/FeaturedPhoto - https://mma.prnewswire.com/media/2428459/Huawei_1.jpgPhoto - https://mma.prnewswire.com/media/2428460/Huawei_2.jpgKontakt:Maria Allen , maria.allen.furtado@huawei.com, Mobile:+34672651460 

Čas načtení: 2024-06-13 09:17:41

Nejlepší fitness aplikace a podpora Českých vývojářů

Rychlá a efektivní cvičení s aplikací 7 Minutes Workout Pokud máte málo času, aplikace 7 Minutes Workout je ideálním řešením, jak se udržet v kondici. Nabízí krátké, sedmiminutové tréninky, které... The post Nejlepší fitness aplikace a podpora Českých vývojářů first appeared on Objevit.cz: IT magazín, zprávy a novinky ze světa IT.

Čas načtení: 2024-06-20 08:42:58

Od vývojářů pro vývojáře. Český startup usnadňuje tvorbu aplikací, v prvním kole nabírá 12 milionů

Startup Zerops vznikl jako spin-off webhostingové společnosti VSHosting. Po třech letech vývoje jej podpořily Presto Ventures a Gi21. Článek Od vývojářů pro vývojáře. Český startup usnadňuje tvorbu aplikací, v prvním kole nabírá 12 milionů se nejdříve objevil na CzechCrunch.

Čas načtení: 2024-07-18 18:00:01

Fenomén pomalých her: Dřív to byly béčka, dnes se prodávají po milionech

Vedle akčních AAA titulů, jako je Call Of Duty: Warzone, které pravidelně vládly prodejním žebříčkům, se tak do popředí dostávají hry, kterým se dříve hráči spíše vysmívali. Jak hráči počítačových her stárnou a nezřídka se k nim počítají i lidé, kteří se blíží důchodovému věku, mění se i hry. Ne každý, kdo si večer zapne počítač či herní konzoli, chce luštit složité rébusy, kosit stovky nepřátel či vymýšlet náročnou strategii. Jsou hráči, kteří v poslední době sedají k počítači kvůli nenáročnému relaxu. A jsou schopni nadchnout se pro hry, nad kterými mnozí kroutí hlavou. Českou taktickou střílečku hráči milují, pohádkově vydělávající Gray Zone Warfare ale nesmí hráče zklamat, jinak skončí Číst více České kamiony bodují Začněme českým zástupcem tohoto rostoucího žánru. Studio SCS software začalo vývojem béčkových rybářských a řidičských her většinou pro americký trh, ale svým posledním počinem, hrou Euro Truck Simulator 2, způsobilo doslova revoluci. Jak může být zábavné stát se virtuálním kamioňákem a vozit náklady hodiny a hodiny na poměrně realistické mapě celé Evropy? Odpovědí budiž patnáct milionů prodaných kopií hry a osmdesát milionů prodaných herních rozšíření. Ze hry pro poměrně omezené publikum se stal fenomén, a ačkoliv titul vyšel už v roce 2012, čeští vývojáři do něj neustále přidávají nový obsah. Hra se také pravidelně umisťuje v žebříčcích nejhranějších her světa. Navíc vývojáři bodují i u výrobců skutečných náklaďáků. Nový tahač Renault T si tak lidé mohli dříve prohlédnout ve hře než v reálu. Firma dokonce upřednostnila prezentaci ve hře před účastí na reálných autosalonech. V současnosti do hry míří také první elektrické tahače. Počítačové hry dávno nejsou pouhými žrouty času. Můžeme však hovořit o umění? Číst více Farmářské šílenství Virtuální kamioňáci však nejsou jediní. Dalším důkazem fenoménu nenáročných her je Farming Simulator. Jak už název napovídá, hráč se v něm stane virtuálním farmářem a ovládne rozličnou zemědělskou techniku, od pluhu až po obří kombajn. Před lety by si hráči ťukali na čelo nad hodinovým ježděním s kombajnem na pár metrech čtverečních, letos patřilo ohlášení nového dílu Farming Simulatoru k jedněm z herních událostí roku. Lovci, rybáři i obsluha benzínky Mezi dříve béčkovými hrami si však nevyberou jen příznivci vrčících motorů. Díky nekonečné fantazii vývojářů se můžete stát loveckým esem, kdy spatření jednoho zvířete v lese znamená i hodinové plížení, rybářem, či dokonce obsluhou benzínové stanice. Vrcholem je pak hra My Summer Car stvořená jediným finským vývojářem, kde má hráč za úkol hlídat dům, zatímco jeho rodiče jsou na dovolené. Na první pohled nudný příběh je okořeněný peprným finským humorem a neuvěřitelnými situacemi, do kterých se hráč dostává. Hra je plná chyb – ani to však stovky tisíc nadšených hráčů neovlivní. Cílovkou jsou lidi, kteří chtějí relaxovat Čím je vzestup her, které nemíří na hráčský střední proud, způsobený? Zřejmě nejlépe to v jednom z rozhovorů vysvětluje Pavel Šebor, šéf vývojářů výše zmíněného Euro Truck Simulatoru, který přesně popsal jejich cílovou skupinu: „Nejsou to přitom zdaleka hry jenom pro nadšence do kamionů, ten aspekt objevování obrovského světa, kdy jízda z jednoho konce na druhý trvá hodiny reálného času, oslovuje velké množství lidí. Je jim do určité míry jedno, za volantem jakého vozidla sedí, hlavně když se můžou v klidu a bez stresování rozhlížet po krajině,“ říká Šebor s tím, že hráče láká jejich hra i přes to, že ve hře prakticky není žádný adrenalinový faktor. „Svého hráče si to opravdu najde,“ dodává a zdůrazňuje také význam hráčské komunity, se kterou maximálně spolupracují.  „S komunitou fanoušků usilovně pracujeme už více než dekádu, takže velká část našeho úspěchu tkví v tom, že desítky a možná stovky tisíc našich fanoušků a hráčů jsou svým způsobem našimi obchodními zástupci v široké hráčské obci a propagují naše hry dále za nás. Veškerý náš marketing jde v zásadě přes komunitu, přes níž se šíří povědomí o nás dále,“ zdůrazňuje jeden ze zásadních faktorů úspěchu na poli „pomalých“ her. Autor sleduje českou i světovou herní scénu 15 let. KAM DÁL: Letecká katastrofa: Zadlužený skladník chtěl zabezpečit rodinu, z nebe kvůli tomu spadlo 43 lidí

Čas načtení: 2024-09-12 11:33:24

Česká hra u ruského soudu. Nijak nás nekontaktovali a důkazy nepředložili, říká šéf brněnských vývojářů

Historická strategie Last Train Home od Ashborne Games se znelíbila ruským úřadům. Jejich postup ale šéfa studia Petra Koláře překvapil – i pobavil. Článek Česká hra u ruského soudu. Nijak nás nekontaktovali a důkazy nepředložili, říká šéf brněnských vývojářů se nejdříve objevil na CzechCrunch.

Čas načtení: 2024-09-21 17:17:42

Tajemství kata Mydláře a korporátní krysy. Vyzkoušejte si dvě nové české hry od nezávislých vývojářů

Rats in a Cage a Whispers of Prague: The Executioner's Last Cut se liší námětem, ale spojuje je nadšení a šikovnost malých nezávislých týmů. Článek Tajemství kata Mydláře a korporátní krysy. Vyzkoušejte si dvě nové české hry od nezávislých vývojářů se nejdříve objevil na CzechCrunch.

Čas načtení: 2024-10-10 14:16:00

SAP představil využití AI agentů, asistent Joule pokryje 80 % nejčastějších úkolů

Praha 10. října 2024 (PROTEXT) - Na své výroční konferenci SAP TechEd představila společnost SAP řadu novinek z oblasti umělé inteligence. Digitální asistent Joule začne využívat AI agenty a bude podporovat 80 % nejčastějších pracovních úkolů v systémech softwarové společnosti. Mezi další inovace patří řešení SAP Knowledge Graph nebo pokročilé funkce pro vývojáře.„Inovace SAP se zaměřují na praktické využití v byznysu, aby mohly podniky plně využít potenciál umělé inteligence,“ uvedl Muhammad Alam, člen představenstva SAP, který v softwarové společnosti vede oddělení produktového vývoje.Joule a AI agentiDigitální asistent Joule, kterého firma před rokem uvedla na trh, bude nově využívat AI agenty zaměřené na konkrétní pracovní úkoly. Agenti dokáží přebrat některé činnosti uživatelů. Ve finančním účetnictví mohou zautomatizovat proplacení a zpracování faktur včetně aktualizace účetní knihy při řešení nesrovnalostí. V systému rozpoznají nesprávně vyplněné nebo chybějící faktury, zanalyzují kontext a daný problém vyřeší. Joule bude podporovat 80 % nejčastějších pracovních úkolů v systémech SAP.Efektivnější práce s datyNa konferenci představila softwarová společnost i řešení SAP Knowledge Graph, které prostřednictvím mapování dat a jejích propojení poskytne uživatelům podrobný přehled o obchodnímu kontextu pro efektivnější rozhodování. Řešení nabídne sadu předpřipravených scénářů s čísly objednávek, fakturami nebo zákazníky, a sníží tak potřebu manuálního datového modelování. Prostřednictvím ukotvení AI v obchodní sémantice zredukuje riziko nepřesných nebo nerelevantních výsledků, což podnikům usnadní využití generativní umělé inteligence. Řešení bude zákazníkům k dispozici od prvního čtvrtletí příštího roku.Novinky pro vývojářeNejvětší technologická firma v Evropě představila i novinky pro vývojáře. Řešení SAP Build pro vývoj aplikací s minimální znalostí programování rozšířila o vyhledávání v dokumentacích a vysvětlení kódu. Tyto funkce by měly urychlit programování v jazycích Java a JavaScript. Nový nástroj Extensibility Wizard vývojářům umožní přístup přímo ze systémů ve veřejném cloudu.Původní závazek vyškolit dva miliony vývojářů po celém světě do roku 2025 se podařilo softwarové firmě splnit už letos. Na oznámení navázala dalším rozšířením kursů a certifikací nejen v oblasti generativní umělé inteligence a jejímu etickému využití na své vzdělávací platformě. SAP tím navázal na svůj krok z letošního září, kdy aktualizoval své zásady o etickém využívání AI podle standardů UNESCO, které se nyní vztahují na konkrétní partnerské systémy, systémy třetích stran i na všechny zaměstnance.  

Čas načtení: 2024-12-13 11:42:08

Konec růstu českých videoher. Tržby domácího herního průmyslu klesly na 5,5 miliardy, výrazně spadl zisk

Data Asociace českých herních vývojářů ukazují dopad nejen světové situace, ale i změny fungování vývojářů Beat Saberu. Článek Konec růstu českých videoher. Tržby domácího herního průmyslu klesly na 5,5 miliardy, výrazně spadl zisk se nejdříve objevil na CzechCrunch.

Čas načtení: 2024-12-19 11:49:00

Ocenění AppGallery Editors' Choice Awards 2024 společnosti Huawei slaví 5 let mobilních inovací a designu

Londýn 19. prosince 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Huawei slaví pátý ročník soutěže AppGallery Editors' Choice Awards 2024, která oceňuje průkopnické aplikace a hry roku za jejich inovace a kreativitu.Redakční týmy společnosti Huawei Europe vybraly tyto aplikace pro jejich významný přínos pro uživatele a úspěch díky strategickým partnerstvím společnosti Huawei. Hodnotily je na základě šesti klíčových kritérií: počet stažení, inovace, uživatelská zkušenost, vyprávění příběhů, design a dostupnost.„Čas letí jako voda a již slavíme páté(!) výročí ocenění AppGallery Editors' Choice Awards 2024, kterým oceňujeme vynikající komunitu vývojářů aplikací a her. Tyto ceny odrážejí naše trvalé odhodlání vyzdvihovat nejlepší mobilní obsah pro miliony našich uživatelů," uvedl Jaime Gonzalo, viceprezident Huawei Mobile Services pro Evropu. „Mobilní aplikace změnily způsob, jakým žijeme, pracujeme a bavíme se, a zlepšují kvalitu života po celém světě. Oceňujeme dnes vizionáře, kteří stojí za těmito výjimečnými aplikacemi, za jejich nadšení a tvrdou práci, protože se těšíme na budoucnost mobilních inovací pro lepší společnost."Hra Summoners War byla vyhlášena nejlepší hrou roku 2024 za svou poutavou a strategickou hratelnost, která kombinuje sbírání monster s intenzivními souboji, což z ní činí výjimečný titul, který přináší hodiny zábavy. PUBG získalo ocenění Nejlepší akční hra za své průkopnické mechanismy battle royale, které oslovují hráče po celém světě.Mezi nejlepšími aplikacemi byly letos oceněny Revolut, Tinder a Adidas Running. Revolut si vysloužil pochvalu za bezproblémové funkce správy financí a investic, Tinder zaujal uživatelsky přívětivým párováním podle polohy a Adidas Running byl oceněn za pokročilou integraci fitness aplikací i přesné možnosti sledování běhu.Níže je uveden úplný seznam vítězů AppGallery Editors' Choice Awards 2024:Nejlepší aplikace roku 2024• Nejlepší aplikace• Revolut• Tinder• Adidas Running• Nejlepší sociální a komunikační aplikace• Telegram• Badoo• Opera• Nejlepší aplikace pro sport a zábavu• Flashscore• VLC pro AndroidNejlepší aplikace pro dopravu a mobilitu• Bolt• Moovit• Nejlepší finanční aplikace• Curve• Capital.com• Nejlepší nákupní aplikace• Shein• Temu• AliExpress• Nejlepší mezi populárními aplikacemi• Rakuten Viber Messenger• Trip.com• OchamaNejlepší hry roku 2024• Nejlepší hra• Summoners War – Com2uS• Nejlepší akční hra• PUBG MOBILENejlepší RPG hry• Hero Wars: Alliance – NEXTERS GLOBAL LTD• Epic Seven – Smilegate• Nejlepší SLG hry• Evony: The King's Return – Top Games Inc.• World of Tanks Blitz – Wargaming• Nejlepší rodinné hry• Candy Crush Saga - King Digital Entertainment Plc.• Gardenscapes – Playrix• Nejlepší mezi populárními hrami• Mecha Domination: Rampage – 37 Interactive Entertainment• Tokyo Ghoul: Break the ChainsDalší informace o oceněních naleznete na stránkách: https://bit.ly/3W70tn9O AppGallery Jako jedna ze tří největších platforem pro distribuci aplikací nabízí AppGallery širokou škálu globálních i místních aplikací a je k dispozici ve více než 170 zemích a regionech s více než 580 miliony aktivních uživatelů měsíčně a 6 miliony registrovaných vývojářů.Navštivte AppGallery na: https://appgallery.huawei.com/FeaturedFoto – https://mma.prnewswire.com/media/2584494/Huawei_Awards.jpgKontakt: Shanshan Wu, shanshan.wu2@huawei-partners.com, mobil: +34633048352 

Čas načtení: 2024-02-12 07:00:00

Recenze hry Suicide Squad: Kill the Justice League. Promrhaná příležitost a čas

Po devítiletém čekání je Sebevražedný oddíl dlouho připravovaným pokračováním oblíbených her z Arkhamu od vývojářů z Rocksteady.

Čas načtení: 2024-02-12 10:08:45

AI v programování: Jak používat GitHub Copilot (část 1)

Vstup umělé inteligence (AI) do světa programování přinesl nové možnosti a nástroje, které zrychlují vývoj softwaru a zlepšují produktivitu vývojářů. Jedním z těchto inovativních nástrojů je GitHub Copilot, který využívá pokročilého

Čas načtení: 2018-02-19 05:00:00

Vivaldi 1.1 – Plně vybavený prohlížeč webu navazuje na své kořeny

Přestože je Google Chrome jednoznačně nejpoužívanějším internetovým prohlížečem a až daleko v závěsu je konkurenční Mozilla Firefox, existují mimo zmíněné populární zástupce další zajímavé a plně funkční alternativy. Dříve relativně silná Opera přišla o svou pozici i o část vývojářů, kteří se přesun ...