Po 16letech jsem zahodil všechen kod webu a napsal celý kod znovu. Vypadá to tu +- stejně, ale pokud narazíte na něco co vám vadí tak mi o tom napište: martin@vorel.eu nebo se mi ozvěte na twitteru Začal jsem dělat change log.

Kurzy ze dne: 22.01.2025 || EUR 25,145 || JPY 15,448 || USD 24,075 ||
čtvrtek 23.ledna 2025, Týden: 4, Den roce: 023,  dnes má svátek Zdeněk, zítra má svátek Milena
23.ledna 2025, Týden: 4, Den roce: 023,  dnes má svátek Zdeněk
DetailCacheKey:d-747781 slovo: 747781
Kosmetické procedury v Praze – vaše cesta k dokonalé pleti

Praha se stala synonymem nejen pro krásnou architekturu a bohatou historii, ale také pro špičkové kosmetické procedury, které zlepšují kvalitu pleti a posilují sebevědomí žen i mužů. Studio Helga Beauty Skin, jež pracuje s kvalitní izraelskou kosmetikou CHRISTINA, nabízí široké spektrum profesionálních služeb zaměřených na zdraví a krásu pleti. Peeling – základ péče o pleť Kvalitní […]

---=1=---

Čas načtení: 2024-10-12 14:37:46

Jaké dny v měsíci jsou nejlepší pro kosmetické procedury?

Měsíc – ať už ho vnímáme jako mocnou vesmírnou sílu, magický prvek nebo jako symbol s hlubokými kořeny v naší historii – jeho vliv na nás je nepopiratelný. V poslední době se začíná stále více lidí zajímat o to, jak jeho lunární fáze mohou člověka ovlivňovat, jak působí na různé oblasti našeho života, včetně krásy a zdraví. V článku vám prozradíme, jak nejlépe vytěžit sílu Měsíce, co se týká krásy vaší pleti a vlasů. Fáze měsíce a jejich vliv na krásu Už ve škole nás učili, že Měsíc má čtyři hlavní fáze – Každá z těchto fází má specifické energetické vlastnosti, které mohou ovlivnit naše tělo i pleť. Z tohoto důvodu je vhodné kosmetické procedury jednotlivým fázím měsíce. Novoluní aneb začátek a obnova Novoluní představuje období nového začátku a jakési pomyslné obnovy. Právě teď je ideální doba na zahájení něčeho nového, nových kosmetických procedur. Důležitá je hloubková regenerace pleti, vhodné jsou také intenzivní terapeutické procedury jako jsou chemické peelingy nebo intenzivní hydratace. Co se týká vlasů, novoluní je časem, který je ideální pro nový sestřih, barvu, regenerační programy apod. Pokud chcete začít zkoušet nové přípravky, začněte v novoluní. První čtvrť aneb doba pro růst a obnovu V první čtvrti, kdy měsíc dorůstá, je vhodné využít pro procedury podporující růst vlasů. Právě teď je ideální doba pro různé zábaly na vlasy, masky a další ošetření vlasové pokožky, abyste zabránily vypadávání vlasů. Vlasy také v tomto čase rychleji rostou a jsou zdravější. Pokud uvažujete o nových kosmetických produktech nebo léčebných terapií s dlouhodobým účinkem, vzhůru do toho. Úplněk aneb maximální účinnost a péče Úplněk a jeho síla působí téměř na každého z nás. Ať už se jedná o jeho vliv na menstruační cyklus, spánkový režim nebo právě kosmetické procedury. Nyní je ideální období pro kosmetické procedury, které jsou maximálně efektivní, jako je... Čtěte více Příspěvek Jaké dny v měsíci jsou nejlepší pro kosmetické procedury? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení

\n

Čas načtení: 2024-12-06 21:30:53

Moderní kosmetické procedury

Kosmetické služby se stále vyvíjejí, přičemž stále více lidí hledá způsoby, jak ušetřit čas a dosáhnout dlouhotrvajících výsledků. Permanentní make-up je jednou z procedur, která umožňuje dosažení upraveného vzhledu bez nutnosti každodenního líčení. Tento typ make-upu se stává stále populárnějším díky svým výhodám, jako je trvalý efekt, který vydrží po dlouhou dobu. Permanentní make-up vám […] The post Moderní kosmetické procedury appeared first on OnlineZena.cz - Internetový časopis pro ženy.

\n

Čas načtení: 2017-02-14 12:00:00

Potraviny, díky kterým nebudete stárnout

Stáří bohužel nelze ignorovat, pouze jej můžete oddálit, abyste co možná nejdelší dobu vypadali mladě a svěží. Téměř všechny ženy od určitého věku se stárnutím bojují a první vrásky je doslova děsí. Plánujete si již botulotoxinové injekce, chodíte na kosmetické procedury a utrácíte tisíce korun za n ...

\n

Čas načtení: 2024-02-25 08:45:00

Jak bojovaly naše babičky proti vráskám? Jejich triky vás mile překvapí

Říkáte si občas, jak to ty babičky dělají, že navzdory věku vypadají pořád skvěle? Za dob svého mládí přece neměly nejrůznější drahé kosmetické pomocníky a luxusní procedury, jako máme my! Někdy ale ...

\n

Čas načtení: 2024-05-11 11:35:00

Kim Kardashian podle expertky podstoupila další zákrok. Výplně má mít už i na hřbetech rukou

Odborníci se již léta dohadují, jaké všechny kosmetické procedury má za sebou Kim Kardashian. Jelikož televizní hvězda ohledně tohoto tématu mlží, nezbývá expertům na toto téma předkládat pouhé domněnky podložené srovnávacími fotografiemi. A právě na pondělním plese Met Gala prý Kim předvedla další místo, kam si údajně nechala vpravit výplně…

\n

Čas načtení: 2024-10-10 07:52:20

Snídaně proti stárnutí: Co jíst, abyste vypadali o 10 let mladší

Touha vypadat mladší než ve skutečnosti nás provází už po staletí. Dnes, díky moderní kosmetice a procedurám, máme mnohem více možností, jak bojovat proti stárnutí. Nicméně kosmetické procedury nejsou všespásné a ne každý si je může dovolit. Navíc ne vždy přinášejí kýžené výsledky. Mnoho celebrit může být varovným příkladem toho, jak injekce nebo zákroky mohou […]

\n

Čas načtení: 2024-12-08 15:14:00

Přehnala jsem to s botoxem, nemůžu se usmát, stěžuje si Meghan Trainorová

Zpěvačka Meghan Trainorová (30) je díky svým písním vnímána jako vzor body pozitivity a přijímání nedostatků těla. Ve skutečnosti však využívá kosmetické procedury na vylepšení vzhledu. Ve svém podcastu ale prozradila, že botoxu a výplní rtů lituje.

\n

Čas načtení: 2025-01-16 17:41:19

Kosmetické procedury v Praze – vaše cesta k dokonalé pleti

Praha se stala synonymem nejen pro krásnou architekturu a bohatou historii, ale také pro špičkové kosmetické procedury, které zlepšují kvalitu pleti a posilují sebevědomí žen i mužů. Studio Helga Beauty Skin, jež pracuje s kvalitní izraelskou kosmetikou CHRISTINA, nabízí široké spektrum profesionálních služeb zaměřených na zdraví a krásu pleti. Peeling – základ péče o pleť Kvalitní […]

\n
---===---

Čas načtení: 2024-09-23 18:46:37

Co je Berry blush girl trend? Tyto tvářenky patří do podzimní kosmetické výbavy každé ženy

Ve světě módy a kosmetiky se neustále opakují trendy. Nejinak tomu je i letos na podzim. Proč by ve vaší kosmetické taštičce neměla chybět berry blush tvářenka? Kosmetické trendy udávají sociální sítě Pokud máte účet na TikToku a Instagramu, určitě jste si všimli, že většina nových módních trendů se rodí právě na těchto platformách. Sociální sítě jsou zkrátka trendy místem, kde můžete načerpat inspiraci při vybírání oblečení i kosmetických produktů. Co je berry blush girl trend? Právě na sociálních sítích se zrodil také trend berry blush girl, který znamená červenající se dívka. Populární byl již letos na jaře a nyní se opět vrátil do centra dění. A o co se vlastně jedná? Jak je vám určitě jasné, červených líček nedocíllíte štípáním do tváří, ale s pomocí tvářenky. Jakou barvu si ale vybrat? Ideálně takovou, jež je v tónech bobulovitého ovoce. Proto se v názvu trendu vyskytuje také slovo berry, které je souhrnným pojmenováním pro všechny bobulovité plody. Kombinací té správné tvářenky, rtěnky a očních stínů dodáte svému obličeji barvu, živost a také budete vypadat zdravě. Na co si dát při výběru tvářenky pozor Než si během své ranní kosmetické rutiny nanesete na tváře rudou tvářenku, ujistěte se o tom, že jste sáhli po té správné barvě. Barvu tvářenky musíte totiž volit opatrně a snažit se co nejvíce přiblížit své přirozené barvě. Tvářenka by neměla vypadat nepřirozeně a na první pohled by skutečně měla připomínat přirozené zčervenání tváří studem, případně zimou. Je libo třpytky nebo minimalistické zvýraznění lícních kostí? Kromě výběru té správné barvy tvářenky na vás v drogerii čeká další zásadní volba. Zvolíte raději matnou tvářenku, která bude vypadat přirozeně, nebo dáte přednost té, která má v sobě třpytky a vaše tváře doslova rozzáří? Jestli vás během podzimu a zimy čekají společenské události, na které plánujete dorazit s výrazným líčením,... Čtěte více Příspěvek Co je Berry blush girl trend? Tyto tvářenky patří do podzimní kosmetické výbavy každé ženy pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení

Čas načtení: 2024-10-12 14:37:46

Jaké dny v měsíci jsou nejlepší pro kosmetické procedury?

Měsíc – ať už ho vnímáme jako mocnou vesmírnou sílu, magický prvek nebo jako symbol s hlubokými kořeny v naší historii – jeho vliv na nás je nepopiratelný. V poslední době se začíná stále více lidí zajímat o to, jak jeho lunární fáze mohou člověka ovlivňovat, jak působí na různé oblasti našeho života, včetně krásy a zdraví. V článku vám prozradíme, jak nejlépe vytěžit sílu Měsíce, co se týká krásy vaší pleti a vlasů. Fáze měsíce a jejich vliv na krásu Už ve škole nás učili, že Měsíc má čtyři hlavní fáze – Každá z těchto fází má specifické energetické vlastnosti, které mohou ovlivnit naše tělo i pleť. Z tohoto důvodu je vhodné kosmetické procedury jednotlivým fázím měsíce. Novoluní aneb začátek a obnova Novoluní představuje období nového začátku a jakési pomyslné obnovy. Právě teď je ideální doba na zahájení něčeho nového, nových kosmetických procedur. Důležitá je hloubková regenerace pleti, vhodné jsou také intenzivní terapeutické procedury jako jsou chemické peelingy nebo intenzivní hydratace. Co se týká vlasů, novoluní je časem, který je ideální pro nový sestřih, barvu, regenerační programy apod. Pokud chcete začít zkoušet nové přípravky, začněte v novoluní. První čtvrť aneb doba pro růst a obnovu V první čtvrti, kdy měsíc dorůstá, je vhodné využít pro procedury podporující růst vlasů. Právě teď je ideální doba pro různé zábaly na vlasy, masky a další ošetření vlasové pokožky, abyste zabránily vypadávání vlasů. Vlasy také v tomto čase rychleji rostou a jsou zdravější. Pokud uvažujete o nových kosmetických produktech nebo léčebných terapií s dlouhodobým účinkem, vzhůru do toho. Úplněk aneb maximální účinnost a péče Úplněk a jeho síla působí téměř na každého z nás. Ať už se jedná o jeho vliv na menstruační cyklus, spánkový režim nebo právě kosmetické procedury. Nyní je ideální období pro kosmetické procedury, které jsou maximálně efektivní, jako je... Čtěte více Příspěvek Jaké dny v měsíci jsou nejlepší pro kosmetické procedury? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení

Čas načtení: 2024-01-29 10:00:15

Trend upcyklace v kosmetice: Jak znovu použít staré kosmetické obaly

Každý rok se vyprodukují miliony tun plastových odpadů z kosmetiky. Upcyklace představuje inovativní řešení v boji proti odpadu. Nabízí způsob, jak tyto materiál znovu využít, stačí trocha kreativity. Upcyklace v kosmetice S recyklací už jste se jistě setkali, upcyklace je jí velmi podobná. Cílem je proměnit odpad v něco hodnotného, ať už jde o ekonomickou nebo estetickou hodnotu. Zvládnete to přitom sami doma. Jde o způsob, jak lze zmenšit ekologickou stopu kosmetického průmyslu a podpořit udržitelnější styl života. Upcyklovat samozřejmě můžete i spoustu dalších věcí. Některé kosmetické značky pro své produkty používají recyklované, případně upcyklované materiály. Například Lush od svých zákazníků vybírá zpět použité obaly. Dostanete za ně slevu či kosmetické produkty. Kromě toho se nabízí bezobalové obchody, které podporují zero waste. Stačí si přinést vlastní obal, do kterého si naberete produkt. Jde o efektivní způsob, jak minimalizovat odpad a žít více ekologicky, aniž byste si museli odpírat kvalitní kosmetiku. Upcyklace kosmetických obalů I obaly od běžné kosmetiky mohou najít další využití u vás doma. Namísto toho, abyste je vyhodili, dáte jim druhý život. Využít lze různé věci, jediným limitem je vaše kreativita. Pokud přemýšlíte, kde začít, vyzkoušejte některý z těchto tipů: Prázdné kelímky od krémů – najdou využití jako nádobky pro uložení šperků, kancelářských potřeb, ovšem využít je můžete klidně i jako malé květináče. Stačí je ozdobit, například barevným papírem, barvou, či třeba omotat přírodním provázkem. Prázdné lahvičky od parfému – jelikož jsou parfémové flakony často velmi zdobné, mohou se stát skvělým dekorativním prvkem. Využití najdou i jako malé vázy, případně si do nich můžete připravit domácí esenciální oleje. Upcyklujte cokoli – jakýkoli obal můžete použít znovu. Pokud si vyrábíte vlastní kosmetiku, například peelingy či masky, můžete je skladovat v použitých obalech. Tipy pro začátek Pokud chcete začít s upcyklací, nabízí se i pár praktických tipů, které vám pomohou. Než se rozhodnete opětovně použít obal, je důležité... Čtěte více Příspěvek Trend upcyklace v kosmetice: Jak znovu použít staré kosmetické obaly pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení

Čas načtení: 2009-12-10 00:00:00

Dámská kosmetická taška: Není taška jako taška!

Snad každá žena vlastní kosmetické přípravky. Každá však úplně jiné. Spojují je pouze kosmetické tašky. Tašky jsou svým vzhledem velice podobné kabelkám, přesto není taška jako taška. Druhů a vzorů je spousta a vy tak máte opravdu velký výběr. Ženy preferují kosmetické tašky se spoustou kapes, do k ...

Čas načtení: 2024-08-15 06:00:00

Test pleťových tonerů a tonik: K čemu jsou vlastně dobré a do kterých se vyplatí investovat?

Pleťová tonika a tonery patří mezi důležitou součást každé skincare. Bohužel spousta žen neví, jak je správně používat nebo je ve své kosmetické výbavě vůbec nemá. Pokud mezi ně patříte i vy, neváhejte a tyto kosmetické pomocníky si rychle pořidťe. S výběrem vám pomůže naše kosmetické testování.

Čas načtení: 2024-12-06 21:30:53

Moderní kosmetické procedury

Kosmetické služby se stále vyvíjejí, přičemž stále více lidí hledá způsoby, jak ušetřit čas a dosáhnout dlouhotrvajících výsledků. Permanentní make-up je jednou z procedur, která umožňuje dosažení upraveného vzhledu bez nutnosti každodenního líčení. Tento typ make-upu se stává stále populárnějším díky svým výhodám, jako je trvalý efekt, který vydrží po dlouhou dobu. Permanentní make-up vám […] The post Moderní kosmetické procedury appeared first on OnlineZena.cz - Internetový časopis pro ženy.

Čas načtení: 2014-10-02 15:00:00

Ženy často používají prošlou kosmetiku

Kosmetické produkty, stejně jako potraviny mají svou trvanlivost a datum spotřeby. Spousta žen jej ale ignoruje a tím si zadělává na velký zdravotní problém. Průzkumy ukázaly, že spousta žen ani neví, jakou životnost jejich kosmetika má. Ženy používají kosmetické přípravky bez toho, aby pátraly po ...

Čas načtení: 2024-03-20 20:59:21

Co je skinimalismus a jak jej zavést ve své domácnosti?

Je vaše polička s kosmetikou přeplněná a vaše rutina zahrnující péči o pleť vám každý den zabírá desítky minut? Možná nastal čas na návrat ke kořenům. Vyzkoušejte skinimalismus. Co je skinimalismus? V době, kdy si jakýkoliv kosmetický produkt můžete objednat z pohodlí domova a nic není nemožné, působí skinimalismus jako poměrně bizarní úkaz. Co se pod tímto pojmem vlastně skrývá a proč mu dát šanci? Skinimalismus se dá nazvat také jako pleťový minimalismus a v moderní době označuje poměrně vzácný přístup k péči o pleť. Místo velkého množství kosmetických produktů, sází na osvědčené a spolehlivé výrobky a podporuje přirozený vzhled. Proč vyzkoušet minimalismus v péči o pleť? Co kdybychom vám řekli, že místo tří různých kosmetických produktů stačí používat jeden multifunkční? Právě na tom stojí celá myšlenka minimalistického přístupu k péči o pleť. Výsledkem je pak méně času stráveného před zrcadlem, méně peněz utracených za kosmetické výrobky a také zdravější pleť. Méně produktů, více peněz na bankovním účtě Právě nemalé finanční úspory mohou být velkou motivací k tomu, proč se zamyslet nad množstvím kosmetických produktů, které vlastníte, a vyzkoušet místo maximalismu v péči o pleť skinimalismus. Abyste měli lepší přehled o tom, na kolik vás péče o vaši pleť měsíčně přijde, snažte se psát si své výdaje. Pravděpodobně vás zaskočí částka, kterou měsíčně za kosmetické přípravky platíte. Dobrá zpráva je, že tyto výdaje lze jednoduše snížit, a to bez toho, aniž by vaše pleť trpěla. Snížením množství používaných produktů ji naopak dokonce prospěje. Vaše pleť nebude přehlcená Právě sázka na kvalitní produkt, který vaši pleti poskytne přesně to, co potřebuje, vám přinese ony kýžené výsledky, které čekáte od všech těch krémů, masek a dalších věcí, které jste si koupili, protože jste věřili že s vaší pletí udělají zázraky. Jenomže přílišné kombinování mnoha produktů vede k přesnému opaku. Vaše pleť může... Čtěte více Příspěvek Co je skinimalismus a jak jej zavést ve své domácnosti? pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení

Čas načtení: 2024-04-07 21:01:00

Děti se chtějí líčit podle influencerů, může to ohrozit jejich zdraví

Na sociálních sítích se šíří videa zaměřená na kosmetické úpravy a rady ohledně péče o pleť. A jejich autoři často používají kosmetické přípravky určené pro dospělé. Jenže podle jejich videí se často líčí i malé děti. A to s sebou nese velké riziko nejrůznějších alergií.

Čas načtení: 2024-05-23 15:36:00

L’Oréal znovu potvrzuje své vedoucí postavení v oblasti beauty technologií a představuje pokročilou technologii biotisku kůže a laboratoř pro tvorbu obsahu na bázi generativní umělé inteligence, která podporuje kreativitu

Praha/Paříž 23. května 2024 (PROTEXT) - "Chcete-li v dnešní době být nejlepší na trhu s kosmetikou, musíte být zároveň lídrem v oblasti beauty technologií," říká Barbara Lavernos, zástupkyně generálního ředitele odpovědná za výzkum, inovace a technologie ve společnosti L’Oréal, která vystoupí na veletrhu Viva Technology Paris 2024Společnost L’Oréal dnes na veletrhu Viva Technology v Paříži představí inovace, které přinášejí "Krásu pro každého díky pokročilým technologiím", v duchu svého přesvědčení, že krása není uniformní a musí jít ruku v ruce s inkluzivitou a odpovědností.Mezi nejdůležitější novinky patří portfolio špičkové diagnostiky pleti a vlasů, osobní kosmetický asistent využívající generativní umělou inteligenci (GenAI), CREAITECH -laboratoř, která pomocí GenAI pomáhá rozvíjet kreativitu při tvorbě obsahu v oblasti krásy, revoluční vysoušeč vlasů založený na technologii infračerveného světla, zařízení na tzv. micro-surfacing – proceduru profesionální péče o pleť a technologická platforma maximálně odrážející vlastnosti lidské kůže pro vědecký výzkum a testování produktů."Jako dlouholetí průkopníci v oblasti beauty technologií jsme pevně přesvědčeni, že technologie mohou posouvat hranice možností v oblasti krásy a zlepšovat tak životy lidí po celém světě. Díky pokročilé diagnostice, kosmetickým službám využívajícím rozšířené reality, asistentům na bázi generativní umělé inteligence, kreativitě podpořené generativní umělou inteligencí a průlomovými přístroji utváříme novou koncepci krásy, která je více personalizovaná, inkluzivní a odpovědná," uvedla Barbara Lavernos, zástupkyně generálního ředitele odpovědná za výzkum, inovace a technologie ve skupině L’Oréal Groupe. "Tento týden na veletrhu VivaTech představujeme kromě dalších průlomových inovací společnosti L’Oréal také naši technologii Skin Technology: novou biotištěnou kůži, která lépe odráží vlastnosti skutečné lidské kůže a otevírá tak výzkumníkům v kosmetickém a zdravotnickém odvětví zcela nové možnosti."Skin Technology společnosti L’Oréal, která vznikla spoluprací odborníků z oblastí biologie, mechaniky a elektroniky, lépe odráží obrovskou rozmanitost skutečné lidské kůže, včetně jejích onemocnění, jako jsou ekzémy či akné, a také schopnosti opalovat se a hojit se po zranění. L’Oréal v současné době spolupracuje se startupy i renomovanými instituty po celém světě na dalším vývoji technologie, která dokáže vytvořit kůži schopnou citu. Díky Skin Technology bude možné ještě zvýšit standardy testování výrobků a dále omezit testování kosmetiky na zvířatech, o které se L’Oréal zasazuje už od roku 1989.Skupina L’Oréal Groupe také představuje svou vlastní laboratoř pro tvorbu obsahu s využitím generativní umělé inteligence nazvanou CREAITECH, která má změnit způsob, jakým se v rámci skupiny tvoří multimediální obsah. CREAITECH slouží jako bezpečný prostor pro experimentování s generativní umělou inteligencí. CREAITECH společnosti L’Oréal usnadňuje tvorbu obsahu v souladu se zásadami značky a lokalizovaného obsahu napříč jejími 37 kosmetickými značkami a současně zvyšovat schopnost marketérů ovládat nástroje, které jim pomohou podpořit kreativitu. Skupina L’Oréal Groupe také oznamuje partnerství se společností Meta a předními tvůrci obsahu, aby i nadále posouvala hranice kreativity."Technologie vložené do rukou kreativních lidí nabízí úžasný potenciál a nástroj k sebevyjádření a vyjádření značky," řekla Asmita Dubey, ředitelka pro digitální technologie a marketing skupiny L’Oréal Groupe. "Naše laboratoř CREAITECH je důkazem toho, čeho je možné v kreativním odvětví dosáhnout spojením lidského faktoru a nástroje generativní umělé inteligence. Díky našim novým modelům uzpůsobeným pro jednotlivé značky můžeme umělou inteligenci naučit rozpoznávat jedinečné prvky jejich vizuální komunikace a rychleji tak spouštět inovativní kampaně. A přitom nemusíme slevit z našich zásad odpovědného užívání umělé inteligence, které zahrnují závazek nepoužívat v naší externí komunikaci realistické vyobrazení tváří, těl, vlasů a pokožky generovaných umělou inteligencí za účelem podpory nebo zdůraznění výhod produktů."Dubey dále uvedla: "Se společností Meta dále představujeme program New Codes of Beauty Creator Program, který umožní nové generaci tvůrců 3D, AR a AI obsahu zkoumat nové hranice kreativity v oblasti krásy. Průkopníky jsou v těchto nových tvůrčích oblastech naše značky L’Oréal Paris, Lancôme a La Roche-Posay, které navázaly spolupráci s 30 tvůrci, kteří dokáží těžit z využití nejmodernějších nástrojů a techniky. Naším cílem je rozvíjet technologickou tvořivost v rostoucí ekonomice tvůrců."Barbara Lavernos a Asmita Dubey 22. května na veletrhu VivaTech na pódiu 1 společně přednesou hlavní přednášku společnosti L’Oréal na téma "UTVÁŘENÍ NOVÉ KONCEPCE KRÁSY S POMOCÍ BEAUTY TECHNOLOGIÍ“. Ve dnech 22.–25. května budou návštěvníkům veletrhu VivaTech k dispozici také technologičtí odborníci společnosti L’Oréal, kteří ve svém stánku F37 představí následující novinky:BEAUTY TECHNOLOGIE PRO SPOTŘEBITELEPřístroj Kiehl‘s Derma-Reader vyhodnocuje pleť zákazníků pomocí klinické zobrazovací technologie, měří více než 11 atributů pleti na povrchu i pod povrchem, a kromě cílené kosmetické rutiny doporučí také vhodné tipy týkající se životního stylu, které lze zařadit do každodenní péče o pleť.Lancôme RENERGIE NANO-RESURFACER| 400 BOOSTER je kosmetické zařízení, které bylo speciálně vyvinuto pro zlepšení pronikání kosmetických přípravků do rohové vrstvy kůže a následného zesílení jejich účinnosti. Tento přístroj využívá průlomovou patentovanou technologií nanočipů, které sestávají z více než 400 ultrapřesných nanohrotů, a umožňuje dosažení klinicky testovaných výsledků v domácím prostředí.L’Oréal Paris Beauty Genius je osobní kosmetický asistent využívající generativní umělé inteligence, který uživatelům poskytuje personalizovanou diagnostiku a doporučení a umožňuje jim jednoduše a snadno se dozvědět cokoli o kráse.L’Oréal Professionnel AirLight Pro představuje revoluci ve vysoušení vlasů, která je šetrnější k vlasům i životnímu prostředí. AirLight Pro je určen pro profesionály i domácí využití a kombinuje infračervené světlo s vysokorychlostním proudem vzduchu, který účinně vysušuje vodu na povrchu vlasů, čímž přispívá k lepší kvalitě vlasů a jejich hladkému pocitu a lesku.L’Oréal Professionnel My Hair [iD] Hair Reader je jedinečný přístroj sloužící k analýze barvy vlasů, který pomocí velmi přesné optiky analyzuje zdraví vlasů a měří jejich barvu, včetně přirozené barvy a barvy po délce vlasu, procento šedin, průměru vlasových vláken a jejich hustoty, a umožňuje tak nabízení vhodné barvy vlasů pro jednotlivé spotřebitele.BEAUTY TECHNOLOGIE PRO PRŮMYSLSkin Technology by L’Oréal Již více než 40 let stojí společnost L’Oréal v čele oblasti rekonstrukce lidské kůže pomocí nejmodernějších testovacích modelů pro biologický a dermatologický výzkum. Skin Technology společnosti L’Oréal kombinuje to nejlepší z biologie, mechaniky a elektroniky, a vytváří tak inkluzivní testovací modely, které odráží složitost lidské kůže a zvyšují standardy testování v kosmetickém průmyslu a zároveň umožňují osobám ve zdravotnictví, startupům a výzkumným ústavům těžit z těchto odborných znalostí.L’Oréal CREAITECH GenAI Beauty Content Lab Během posledních osmi měsíců využívala laboratoř CREAITECH model WPP NVidia a několik dalších velkých jazykových modelů, difuzních modelů a partnerů. Skupina L’Oréal Groupe v rámci tohoto bezpečného experimentálního prostoru otestovala více než 20 technologií generativní umělé inteligence a se svými značkami uspořádala desítky workshopů, kde vzniklo více než 1000 obrázků v oblasti kosmetiky a krásy. Laboratoř CREAITECH je dále průkopníkem ve vývoji modelů pro jednotlivé značky (Brand Custom Models), které jsou trénované na základních prvcích vizuální komunikace značek skupiny L’Oréal, které pak umožňují tvorbu obsahu v souladu se stylem značky. Prvními značkami, které tuto službu přizpůsobenou na míru využívají ve svém procesu tvorby obsahu, jsou La Roche-Posay a Kérastase.Nové kódy krásy: Ekonomika tvůrců L’Oréal Groupe a Meta představují program New Codes of Beauty Creator Program, který umožní nové generaci tvůrců 3D, AR a AI obsahu zkoumat nové hranice kreativity v oblasti krásy. Průkopníky jsou v těchto nových tvůrčích oblastech naše značky L’Oréal Paris, Lancôme a La Roche-Posay, které navázaly spolupráci s 30 tvůrci, kteří dokáží těžit z využití nejmodernějších nástrojů a techniky. Naším cílem je rozvíjet technologickou tvořivost v rostoucí ekonomice tvůrců.Digitální udržitelnostJako čtvrtý největší zadavatel reklamy na světě se společnost L’Oréal zavázala jít příkladem a umožnit dalším hráčům v odvětví měřit emise CO2, které vznikají v rámci digitálních aktivit, a identifikovat možné způsoby snižování jejich dopadu na životní prostředí. Na veletrhu VivaTech zdůrazníme tři z našich partnerství, díky nimž se můžeme komplexně zabývat digitální udržitelností:IMPACT+, francouzský startup v oblasti technologického řešení otázek udržitelnosti (sustaintech), který nám umožňuje měřit uhlíkovou stopu z digitálních médií,ADGREEN, partner v oblasti ekologické technologie (greentech), který nám umožňuje měřit základní uhlíkovou stopu při tvorbě multimediálního obsahu,a dále FRUGGR, francouzský startup, který nám umožňuje měřit uhlíkovou stopu našich webových stránek. O společnosti L’OréalJiž 115 let má společnost L’Oréal jako přední hráč na světovém trhu s kosmetikou jediný cíl: plnit přání v oblasti kosmetiky spotřebitelům na celém světě. Cílem naší tvorby je krása, která hýbe světem, a tento záměr rovněž definuje, jak k této oblasti přistupujeme: odpovědně, inkluzivně, eticky a velkoryse, vždy s ohledem na sociální otázky a udržitelnost životního prostředí. Díky širokému portfoliu 37 mezinárodních značek a ambiciózním závazkům v oblasti udržitelnosti nabízíme v programu L’Oréal pro budoucnost každému na celém světě to nejlepší z hlediska kvality, účinnosti, bezpečnosti, jakož i z hlediska korektního a odpovědného přístupu, a zároveň oslavujeme krásu v její nekonečné rozmanitosti. V roce 2023 dosáhl koncern se svými více než 90 000 oddanými zaměstnanci, vyváženou geografickou působností a prodejem napříč všemi distribučními sítěmi (e-obchod, hromadný trh, obchodní domy, lékárny, parfumerie, kadeřnické salony, značkový maloobchodní prodej a maloobchodní prodej v oblasti cestovního ruchu) tržeb ve výši 41,18 miliardy eur. Koncern disponuje 20 výzkumnými centry v 11 zemích světa a týmem odborníků v oblasti výzkumu a inovací, který čítá více než 4000 vědců a 6400 pracovníků v digitální oblasti, díky nimž se společnost L’Oréal zaměřuje na vývoj kosmetiky budoucnosti a na to, aby se stala tahounem v oblasti beauty technologií. Více informací naleznete na https://www.loreal.com/en/mediaroom"Tato tisková zpráva není obchodní nabídkou ani výzvou ke koupi akcií ve společnosti L’Oréal. Více informací o společnosti L’Oréal najdete ve veřejných dokumentech uložených u francouzského úřadu Autorité des Marchés Financiers, jejichž anglické znění je dostupné na našich internetových stránkách www.loreal-finance.com.Tato tisková zpráva může obsahovat informace prognostického rázu. Ačkoliv se podle názoru společnosti tyto prognózy zakládají na předpokladech, které jsou k datu zveřejnění této tiskové zprávy odůvodněné, z principu existují rizika a jistá míra nejistoty, které mohou způsobit, že skutečné výsledky se budou od výsledků naznačovaných nebo odhadovaných těmito prognózami lišit." Zdroj: L’Oréal Česká republika/Slovensko ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.  

Čas načtení: 2024-06-20 12:32:40

Není akné jako akné: Zpozorněte zejména v létě

Kromě běžného akné, které se vyskytuje především v době puberty v důsledku prudkých hormonálních změn, existuje však též takzvané kosmetické akné, které vzniká v důsledku používání některých mastných krémů. Často se tak děje ve snaze zamaskovat již vzniklé vřídky. Stejně tak, jako některé kosmetické prostředky mohou situaci s akné zhoršit, existují pak samozřejmě i takové,

Čas načtení: 2024-07-31 15:29:00

Letní krása ve vaší kabelce. Kosmetické must-have, které si zamilujete

Léto máme v plném proudu a s tím přichází i čas na osvěžení naší kosmetické taštičky. Horké letní dny vyžadují specifické produkty, které nám pomohou udržet svěží pleť, lesklé vlasy a celý vzhled bezchybně upravený i při tropických teplotách. Máme pro vás několik tipů na letní kosmetické must-have, které se zároveň stanou vašimi favority.

Čas načtení: 2024-09-08 06:00:00

Kosmetické novinky na měsíc září, které si rychle zamilujete

Každý měsíc netrpělivě čekáme, až naše oblíbené kosmetické značky představí další novinky. A ten okamžik je právě tady! I pro měsíc září jsou to samé skvělé produkty, a tak věříme, že budete nadšené stejně jako my. Které kosmetické novinky by vám tento měsíc neměly uniknout?

Čas načtení: 2024-09-08 13:10:00

Selena mezi miliardáři. Umělcům vynáší kosmetika víc než hollywoodské příjmy

Proslavila se rolí v seriálu, teď určuje kosmetické trendy na sociálních sítích. A těží z toho miliardy. Selena Gomez se díky úspěchu kosmetické značky Rare Beauty připojuje k indexu miliardářů agentury Bloomberg.

Čas načtení: 2025-01-15 06:00:00

Kosmetické novinky na měsíc leden, které si rychle zamilujete

Začátek nového roku je ideální příležitostí pro osvěžení vaší kosmetické taštičky. V lednu přichází spousta novinek, které si okamžitě zamilujete. Od pečujících produktů až po líčidla, které dodají vaší pleti zdravý a zářivý vzhled. Představujeme vám kosmetické novinky, které stojí za to vyzkoušet a které si rychle získají vaše srdce!

Čas načtení: 2020-08-06 00:00:00

Mít kvalitní a funkční webové stránky je snadné

Každá správná firma ať už je malá, nebo velká, disponuje jednoduchými, přehlednými, a hlavně aktuálními webovými stránkami. Je jedno, jestli se zabýváte výrobou krásného kovaného zábradlí a plotů, obchodujete s nemovitostmi, nebo třeba nabízíte masáže a kosmetické služby. Díky kvalitnímu webu jste b ...

Čas načtení: 2018-11-14 00:00:00

Co je nového u Narciso, Elie Saab a Sensai? My víme!

Svět kosmetiky se o nové přírůstky rozšiřuje každou chvíli a zorientovat se v nich se mnohdy rovná průchodu labyrintem. Vybrali jsme proto pro vás pár nejzajímavějších novinek, které luxusní kosmetické značky v nedávné době představily, abychom vám alespoň trochu zjednodušili práci. Co si rozhodně n ...

Čas načtení: 2018-10-29 00:00:00

Tajemství krásy

Ani sychravé podzimní počasí nebude mít šanci, když se vybavíte novinkami od Dermacolu. Hned čtyři kosmetické vychytávky patří mezi podzimní must have – a my vám je rádi představíme! Podzimní novinky Dermacol představují harmonickou péči o ženskou krásu v tomto ročním období. Přestože pleť dostala ...

Čas načtení: 2018-10-07 00:00:00

Žhavé kosmetické novinky: co vám nesmí chybět?

Podzim se vždy nese ve znamení nových barev, trendů a stylů a nejinak je tomu i ve světě kosmetiky. Ta navíc hraje i na další z našich smyslů a o dokonalý zážitek se stará i díky tomu, že nám představuje nové vůně. Dnes se podíváme na to, jaké kosmetické novinky by vám letos na podzim rozhodně neměl ...

Čas načtení: 2018-06-25 00:00:00

Vystupte z davu s Magnetic Metal

Ryze česká značka Dermacol přichází s limitovanou edicí kosmetické řady Magnetic Metal, která se řídí dle světových trendů. Byť se jedná o řadu, která přináší tzv. Glamour look s nádechem metalických odstínů, není určena jen pro večerní líčení. Právě naopak! Magnetické metalové barvy se nosí nejen j ...