Řím - Zemřel italský fotograf a reklamní tvůrce Oliviero Toscani. Uvedla to dnes agentura ANSA s odkazem na prohlášení rodiny. Toscani, kterému bylo 82 let, vloni oznámil, že trpí nevyléčitelnou nemocí....
Čas načtení: 2025-01-13 07:48:00
Zemřel král kontroverzních reklam Oliviero Toscani
Zemřel italský fotograf a reklamní tvůrce Oliviero Toscani, bylo mu 82 let. Minulý rok Toscani oznámil, že trpí nevyléčitelnou nemocí. Ve světě ho proslavily kontroverzní reklamní kampaně pro firmu Benetton, bojoval také proti rasismu a stigmatizaci AIDS.
\nČas načtení: 2025-01-13 09:30:00
Zemřel kontroverzní fotograf Oliviero Toscani (†82)!
Zemřel italský fotograf a reklamní tvůrce Oliviero Toscani. Uvedla to dnes agentura ANSA s odkazem na prohlášení rodiny. Toscani, kterému bylo 82 let, vloni oznámil, že trpí nevyléčitelnou nemocí. Ve světě ho proslavili reklamní kampaně pro firmu Benetton či proti AIDS nebo rasismu.
\nČas načtení: 2025-01-13 11:45:00
Zemřel italský fotograf a reklamní tvůrce Oliviero Toscani
Ve světě ho proslavili reklamní kampaně pro firmu Benetton či proti AIDS nebo rasismu.
\nČas načtení: 2025-01-13 10:38:58
FOTO: Anorektická modelka, muž umírající na AIDS. Deset snímků kontroverzního fotografa Toscaniho
Šokoval, pobuřoval, poukazoval na společenské problémy, fotografoval to, co mnozí nechtěli vidět a co bylo tabu. Italský fotograf a reklamní tvůrce Oliviero Toscani, který v pondělí ráno zemřel ve věku dvaaosmdesáti let, za sebou zanechal nezapomenutelné snímky pro zcela ojedinělé reklamní kampaně. Podívejte se na výběr deseti z nich, které otřásly veřejným míněním zejména v devadesátých letech minulého století.
\nČas načtení: 2024-08-28 11:24:00
Umírám, oznámila duše Benettonu Toscani. Fotograf trpí nevyléčitelnou nemocí
Věhlasný dvaaosmdesátiletý italský fotograf a reklamní tvůrce Oliviero Toscani oznámil, že umírá na nevyléčitelnou nemoc. Jeho zdravotní stav se začal výrazně zhoršovat před rokem. Bývalý šéf marketingového oddělení oděvní firmy Benetton v rozhovoru uvedl, že neví, kolik času mu ještě zbývá. Přiznal, že uvažuje o asistované sebevraždě, píše list Corriere della Sera.
\nČas načtení: 2024-08-28 11:24:00
Umírám, oznámila duše Benettonu Toscani. Fotograf trpí nevyléčitelnou nemocí
Věhlasný dvaaosmdesátiletý italský fotograf a reklamní tvůrce Oliviero Toscani oznámil, že umírá na nevyléčitelnou nemoc. Jeho zdravotní stav se začal výrazně zhoršovat před rokem. Bývalý šéf marketingového oddělení oděvní firmy Benetton v rozhovoru uvedl, že neví, kolik času mu ještě zbývá. Přiznal, že uvažuje o asistované sebevraždě, píše list Corriere della Sera.
\nČas načtení: 2024-08-28 11:43:00
Kontroverzní italský fotograf Oliviero Toscani: Oznámil, že umírá!
Známý italský fotograf a reklamní tvůrce Oliviero Toscani (82) oznámil v rozhovoru s deníkem Corriere della Sera, že umírá na nevyléčitelnou nemoc. Zdravotní stav dvaaosmdesátiletého Toscaniho se začal výrazně zhoršovat před rokem. Bývalý šéf marketingového oddělení oděvní firmy Benetton v rozhovoru uvedl, že neví, kolik času mu ještě zbývá. Přiznal, že uvažuje o asistované sebevraždě.
\nČas načtení: 2024-08-28 11:27:30
Umírám, oznámila duše Benettonu Toscani. Fotograf trpí nevyléčitelnou nemocí
Věhlasný dvaaosmdesátiletý italský fotograf a reklamní tvůrce Oliviero Toscani oznámil, že umírá na nevyléčitelnou nemoc. Jeho zdravotní stav se začal výrazně zhoršovat před rokem. Bývalý šéf marketingového oddělení oděvní firmy Benetton v rozhovoru uvedl, že neví, kolik času mu ještě zbývá. Přiznal, že uvažuje o asistované sebevraždě, píše list Corriere della Sera.
\nČas načtení: 2025-01-13 07:39:00
Zemřel italský fotograf a reklamní tvůrce Oliviero Toscani
Řím - Zemřel italský fotograf a reklamní tvůrce Oliviero Toscani. Uvedla to dnes agentura ANSA s odkazem na prohlášení rodiny. Toscani, kterému bylo 82 let, vloni oznámil, že trpí nevyléčitelnou nemocí....
\nČas načtení: 2025-01-13 07:39:00
Zemřel italský fotograf a reklamní tvůrce Oliviero Toscani
Řím - Zemřel italský fotograf a reklamní tvůrce Oliviero Toscani. Uvedla to dnes agentura ANSA s odkazem na prohlášení rodiny. Toscani, kterému bylo 82 let, vloni oznámil, že trpí nevyléčitelnou nemocí....
\nČas načtení: 2024-05-31 13:33:00
Huawei podpořila rozvoj silnějších vztahů mezi Evropou a Čínou
Šanghaj (Čína) 31. května 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Huawei na veletrhu ITB China 2024 podpořila rozvoj silnějších vztahů mezi Evropou a Čínou Petal Ads, mobilní reklamní platforma společnosti Huawei, byla na veletrhu ITB China 2024 prezentována velice přínosně a podpořila další prohlubování vztahů mezi Evropou a Čínou. Veletrh ITB China, který se koná v Šanghajském výstavním a kongresovém centru, je jedním z nejdůležitějších čínských veletrhů v oblasti B2B služeb, který přitahuje pozornost vedoucích společností v oblasti cestovního ruchu i mezinárodní návštěvníky z celého světa. Akci, která se konala ve dnech od 28. do 30. května, zahájila společnost Huawei svým úvodním projevem. Pro platformu Petal Ads v něm představila revoluční a komplexní řešení pro podporu růstu společností v oblasti cestovního ruchu na místní i mezinárodní úrovni. Společnost Huawei se také podělila o klíčové úspěchy, kterých dosáhla v rámci podpory další úspěšné expanze svých partnerů v oblasti cestovního ruchu a luxusního zboží. Reklamní řešení platformy Petal Ads založená na datech podporují globální propojování Platforma Petal Ads evropským oborovým partnerům, kteří se snaží navázat kontakt s čínskými spotřebiteli, přináší možnosti neomezené hranicemi. Využívá k tomu možností umělé inteligence, technologie velkých dat a online i offline kanály. Navíc disponuje významnými informacemi o čínskému trhu. Díky tomu je platforma Petal Ads schopna identifikovat preference čínských spotřebitelů a vyvíjet cílené marketingové strategie, které partnerům pomáhají navázat s touto cílovou skupinou kontakt a objevit zde nové tržní příležitosti. Tato inteligentní marketingová platforma čerpá komplexní data přímo z ekosystému Huawei, postaveného na propojeném systému hardwaru, softwaru a služeb. Platforma Petal Ads je připravena splnit reklamní cíle partnerů v oblasti cestovního ruchu, a to bez ohledu na to, v jaké fázi rozvoje se právě nacházejí. Rozmanitá nabídka kontaktních bodů na zařízeních společnosti Huawei, včetně médií společnosti Huawei a aplikací třetích stran, také poutá pozornost spotřebitelů prostřednictvím nativních reklam, živých videí a dalšího lokalizovaného tvůrčího obsahu, který představuje malebná místa a poutavé příběhy daných turistických destinací. Aplikace Skytone, vyvinutá společností Huawei, navíc na kompatibilních chytrých telefonech značky Huawei nebo Honor zajišťuje vysokorychlostní síťový přístup ve více než stovce zemí a oblastí, a to pouhým jediným dotykem. Společnost Huawei podporuje partnerství v oblasti cestovního ruchu, luxusních služeb i vzdělávání Společnost Huawei i v budoucnu hodlá nadále posilovat vztahy mezi Čínou a Evropou prostřednictvím oboustranně výhodných partnerství v oblasti cestovního ruchu, luxusních služeb a vzdělávání. Využitím svých nahromaděných odborných znalostí společnost Huawei neustále zdokonaluje inovativní reklamní řešení s kompletní nabídkou služeb, kterými disponuje. Spolupracuje například s platformami pro poskytování online služeb v oblasti cestovního ruchu na vývoji reklamních strategií a na vytváření spolehlivých datových modelů a vizuálních panelů, které pracují s klíčovými ukazateli cestovních destinací. Tím v konečném důsledku nabízí větší množství cenných poznatků, které mohou partneři v oblasti cestovního ruchu využít ke zlepšení svých strategií. Platforma Petal Ads také spolupracuje s předními značkami v oblasti cestovního ruchu, automobilismu a luxusních služeb na neustálém vylepšování možností, které nabízí. Společnost Huawei na veletrhu ITB China 2024 potvrdila své odhodlání podporovat rozvoj užší spolupráce mezi Evropou a Čínou a zúčastnila se velice produktivního setkání se zástupci zúčastněných stran z oblasti cestovního ruchu, mezi které patří například společnosti Europe Travel Commission, TourSpain nebo Visit Portugal. O platformě Petal Ads Petal Ads je rychle rostoucí, špičková platforma pro mobilní reklamu, provozovaná na bázi technologií společnosti Huawei. Je určená vydavatelům, inzerentům a marketérům, kteří chtějí podpořit svůj růst a rozšířit své cílové skupiny. Těchto cílů platforma Petal Ads dosahuje díky rozsáhlé síti více než 360.000 vydavatelů z celého světa a inzerentů z rozmanité škály více než 200 průmyslových odvětví, jejímž prostřednictvím mají agentury a firmy možnost oslovit více než 730 milionů nových zákazníků. Platforma Petal Ads poskytuje vysoce kvalitní možnosti cílení reklamy. Využívá k tomu poznatků získaných prostřednictvím hardwaru, softwaru a služeb, znalostí čerpaných z dat první strany a inteligentního systému uživatelských štítků, které inzerentům pomáhají s výpočty množství oslovených klientů, analýzou poznatků a retargetingem. Tato oceňovaná, cenově efektivní reklamní platforma je ideální pro ty, kteří chtějí oslovit dosud nevyužité, cenné skupiny zákazníků. Platforma Petal Ads je přední volbou dobře známých partnerů. Dbá na bezpečnost a ochranu soukromí uživatelů a spolu s místními i globálními týmy podpory nabízí řešení, přizpůsobená přímo na míru. Další informace o platformě Petal Ads najdete na adrese ads.huawei.com Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2425858/Huawei_1.jpg Kontakt: Maria Allenová, maria.allen.furtado@huawei.com, +34672651460
Čas načtení: 2024-10-30 21:57:56
Jaké reklamní dárky nejvíce zaujmou vaše zákazníky
Reklamní dárky jsou efektivním nástrojem, jak zanechat pozitivní dojem na zákazníky, zvýšit povědomí o vaší značce a podpořit loajalitu. Ovšem, ne všechny dárky mají stejný dopad. Jaké reklamní předměty tedy nejvíce zaujmou vaše zákazníky a pomohou vám vyniknout v konkurenčním prostředí? Zde je několik tipů, které vám pomohou vybrat ty nejlepší reklamní dárky, které vaše […] Článek Jaké reklamní dárky nejvíce zaujmou vaše zákazníky se nejdříve objevil na Super Magazín.
Čas načtení: 2024-10-30 21:57:56
Jaké reklamní dárky nejvíce zaujmou vaše zákazníky
Reklamní dárky jsou efektivním nástrojem, jak zanechat pozitivní dojem na zákazníky, zvýšit povědomí o vaší značce a podpořit loajalitu. Ovšem, ne všechny dárky mají stejný dopad. Jaké reklamní předměty tedy nejvíce zaujmou vaše zákazníky a pomohou vám vyniknout v konkurenčním prostředí? Zde je několik tipů, které vám pomohou vybrat ty nejlepší reklamní dárky, které vaše […] Článek Jaké reklamní dárky nejvíce zaujmou vaše zákazníky se nejdříve objevil na Super Magazín.
Čas načtení: 2024-12-10 08:06:32
Deštník jako vděčný reklamní předmět
Rozhodujete se o tom, že budete na firemním školení rozdávat lidem reklamní deštníky https://www.promodarky.cz/kategorie/reklamni-predmety/destniky/? Ale připadáte si docela hloupě, protože se domníváte, že deštník asi nebude to pravé, co lidé. read more... Článek Deštník jako vděčný reklamní předmět se nejdříve objevil na Berne.
Čas načtení: 2019-02-19 20:44:35
Den před oficiálním představením vlajkové lodi se v norské televizi na kanále TV2 objevila oficiální reklama na Samsung Galaxy S10+. Díky tomuto nedopatření se již dnes můžete podívat jak bude vypadat nejnovější vlajková loď od Samsungu. Galaxy S10+ nabídne čtečku otisků prstů zabudovanou v displeji, trojici zadních fotoaparátů + duální přední kameru, možnost bezdrátově dobíjet […] The post Unikl reklamní spot na Samsungu Galaxy S10.+ Podívejte se, jak bude vlajková loď vypadat a co nabídne. first appeared on Androidmarket.cz.
Čas načtení: 2024-07-13 09:19:20
Které reklamní předměty se těší největšímu úspěchu
Kdybychom uspořádali anonymní odpovědní anketu či kvíz, abychom se dozvěděli, jaké reklamní předměty mají na veřejnosti největší úspěch, bylo by poměrně obtížné rozhodnout o jasném vítězi, protože spektrum obliby těchto. read more... Článek Které reklamní předměty se těší největšímu úspěchu se nejdříve objevil na Berne.
Čas načtení: 2024-01-22 11:09:38
Pozor na faktúry z firiem: První česká reklamní a CO a Servis
První česká reklamní a podivný Co a Servis, ich faktúry prichádzajú slovenským firmám a vyžadujú platby za neobjednané nevyžiadané služby! The post Pozor na faktúry z firiem: První česká reklamní a CO a Servis appeared first on HOAX.
Čas načtení: 2024-04-26 12:39:00
Radio Energic je průkopníkem digitálního rádia a číslo 1 pro progresivní inzerenty
Praha 26. dubna 2024 (PROTEXT) - Český éter je obohacen o nové rádio, které vysílá v digitální platformě DAB+. Jedním z cílů Radia Energic je získat mladší posluchače, kteří rádio ani neposlouchají, neboť si ze současné nabídky nejsou schopni vybrat.Průkopníkem využívání technologie DAB+ v rámci mainstreamových hudebních hitových stanic je Radio Energic.Rádio Energic je vhodné pro řidiče, signál je na dálnicíchRadio Energic je progresivním rádiem s mainstreamovým formátem oslovující ženy a muže v cílové skupině 20-40 let. Převážně z měst s důrazem na Prahu a střední Čechy, severovýchodní Čechy, Brno a Ostravsko. Signál je po celé délce dálnic D0, D1, D4, D6, D7, D8, D10, D11, D35, D48, D56. A to v digitální kvalitě bez nutnosti přelaďování.„Nemusíte být v autě připojeni přes internet a díky DAB+ tuneru, což je už běžná součást autorádií, a dynamické hudbě programované pro cestování, máte v autě společníky,“ říká v rozhovoru Tomáš Veselý, jednatel a programový ředitel Radia Energic.Čerstvá energie v programu i ranní show„Od loňského září do konce loňského roku proběhla pilotní fáze, kdy jsme postavili tým a spustili zkušební vysílání. V prvním čtvrtletí roku 2024 jsme vyprofilovali a upevnili hudební formát pro cílovou skupinu 20–40 let, CHR, nejnovější hity a osvědčené hity z posledních 5 let. Postavili jsme ranní show a programové bloky s rubrikami. Ve všední den je moderovaný živý program, částečně i o víkendu ve stylu to nejlepší z celého týdne. Rádio vysílá zprávy, dopravu, počasí a další servisní informace,“ říká Tomáš Veselý.Radio Energic nabízí novou ranní show a programové bloky s rubrikami. Moderátorskou dvojicí je Jiří Štěpo Štěpánek a Roman Dušek. Posluchači ji mohou naladit ve všední dny od 7 do 9 hodin, a to nejlepší z ranní show o víkendu. Dopoledne do 12 hodin je věnováno hudbě a informacím s moderátorem Romanem Duškem. Od 12 do 16 hodin pokračuje moderátor Paul Bulva. Odpoledne mezi 16. a 18. hodinou je čas pro Matěje Sotonu. V pátek a sobotu od 18 do 24 hodin Radio Energic vysílá proud taneční hudby pod názvem Energic Mix. V sobotu od 17 do 18 hodin nabízí pořad s novinkovou hudbou Čerstvá energie.„Jsme rádio se zprávami, dopravou a počasím. Nabízíme informační servis i zajímavé informace v rámci moderovaného programu. Ranní show je orientována na zábavu. Tady je velký prostor pro partnerství inzerentů a posluchačů, kteří jsou aktivní. Pracují, studují, jsou v pohybu, cestují. Proto jim nabízíme dynamický program,“ říká Tomáš Veselý, jednatel a programový ředitel Radia Energic.Inzerenti mají v Radiu Energic partneraInzerenti mají ekologicky šetrný reklamní nosič. Radio Energic je pro inzerenty dynamický progresivní nový formát vysílající v nové digitální technologii s mnohem lepším zvukem v DAB+. Tato technologie umožňuje ekologické šíření signálů, mnohem menší uhlíkovou stopu pro reklamní sdělení. Je to vyzkoušený formát a přenos signálu ze západní Evropy adaptovaný pro české prostředí.„Posluchače a inzerenty vnímáme jako jednu rodinu v rámci rádiového klubu. Chceme podporovat podnikání inzerentů a posluchačům sdělovat aktuální informace, vše je zabaleno do atraktivní dynamické hudby a zvukového obalu. Jsme profesionální rádio,“ říká Tomáš Veselý, jednatel a programový ředitel Radia Energic.Kromě klasické spotové reklamy Radio Energic nabízí i sponzoring. Ať už samotných pořadů nebo rubrik jako je časomíra u zpráv, počasí, doprava, kalendárium, tipy na akce. Součástí nabídky jsou i speciální akce jako soutěže a kombinace on air, online a off-line produktů.V případě zájmu o reklamní kampaň ve vysílání Radia Energic kontaktujte obchod@radioenergic.cz.Radio Energic vysílá v DAB+ v síti Teleko Digital a na internetu, například prostřednictvím platformy play.cz, Tune IN, My Tuner Radio, Radio Box či www .radioenergic.cz. Kontakt:Tomáš Veselý, jednatel, programový ředitel Radio Energic obchod@radioenergic.czRadek Pešout, tiskový servis PR Nest Media (MEDIASHOW Digital) pesout@mediashow.cz,Zadavatel: PR Nest Media s.r.o., https://www.mediashow.cz/mediashow-digital-pr/ ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Čas načtení: 2024-06-10 09:47:00
Huawei na konferenci Digital Tourist 2024 odhaluje, jak oslovit prémiové asijské turisty
Madrid (Španělsko) 10. června 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Workshop o oslovování prémiových asijských cestujících pořádaný reklamní platformou společnosti Huawei Petal AdsPetal Ads, mobilní reklamní platforma společnosti Huawei, na sedmém ročníku veletrhu Digital Tourist 2024 potvrdila závazek společnosti Huawei podporovat španělský turistický průmysl a nabízet účinná řešení, která přilákají prémiové čínské cestující do bohaté španělské kultury.Ve dnech 6. až 7. června se koná speciální setkání digitálního a turistického odvětví Digital Tourist 2024. Jeho cílem je podpořit konverzaci, diskusi a učení týkající se toho, jak lze digitální technologie využít k vytváření nových příležitostí ve Španělsku a k dosažení socioekonomických cílů.Během akce společnost Huawei představila roli platformy Petal Ads při zvyšování průměrné útraty na návštěvníka, rozprostření návštěvnických toků a zajištění pokračování cestovního ruchu i po skončení hlavní sezóny.Společnost Huawei pořádá diskuzi u kulatého stolu o výzvách v oblasti marketingu destinacíBěhem konference Digital Tourist 2024 uspořádala společnost Huawei diskuzi u kulatého stolu o výzvách v oblasti marketingu destinací. Společnost Huawei pevně věří ve schopnost technologií pomáhat řešit aktuální problémy v oboru a odhalila svá nejnovější řešení určená k řešení problémů, s nimiž se potýkají marketingové organizace v jednotlivých destinacích.Diskuze u kulatého stolu se zúčastnili vedoucí představitelé, jako jsou Tono Franco, ředitel Visit Valencia, José Camarero, ředitel cestovního ruchu Comunitat Valenciana, José F. Mancebo, ředitel turistického sdružení Costa Blanca, May Escobar, radní pro cestovní ruch, inovace a digitalizaci městské rady v Segovii, a Daniel Caro, CDO Turismo de Andalucía. Diskuzi u kulatého stolu moderovala María Ramiro, obchodní ředitelka pro reklamu v Evropě ve společnosti Huawei Mobile Services.Během diskuze u kulatého stolu byl zdůrazněn význam marketingových strategií přizpůsobených jednotlivým turistickým destinacím a zaměřených na účinnou marketingovou kombinaci, která přemění zájem na skutečné návštěvy. Mezi diskutované problémy patřila složitost plánování s veřejnými prostředky a potřeba pečlivých strategií zaměřených na konkrétní destinace. Důraz se kladl na důležitost údajů, formulaci správných otázek pro shromažďování relevantních údajů a na problémy s přístupem k údajům o trhu na velké vzdálenosti, zejména z Číny. Za klíčové se považovalo přilákání turistů s vysokou hodnotu prostřednictvím udržitelných a kulturně obohacujících návštěv. V závěru konference zazněla výzva k marketingovým strategiím, které by vyvážily efektivní propagaci a udržitelnost.Workshop společnosti Huawei o oslovování prémiových asijských cestujícíchWorkshop, který vedla María Ramiro, se zabýval nejlepšími strategiemi pro oslovení prémiových asijských cestujících.María Ramiro v projevu k účastníkům prohlásila: "Společnost Huawei bude i nadále ve spolupráci s cennými partnery nabízet vylepšené marketingové nástroje, které pomohou přilákat více asijských turistů do překrásné destinace Španělska. To zahrnuje zvýšení průměrné útraty na jednoho návštěvníka a také pomoc při přivádění turistů do méně známých turistických míst a jejich rovnoměrnější rozložení napříč celým Španělskem v různých ročních obdobích."O platformě Petal Ads Petal Ads je mobilní reklamní platforma společnosti Huawei, která globálně propojuje vydavatele, inzerenty a marketéry. S více než 360.000 vydavateli a širokým záběrem pokrývajícím přes 200 sektorů umožňuje agenturám a společnostem oslovit více než 730 milionů nových zákazníků z celého světa.Další informace o platformě Petal Ads najdete na adrese https://ads.huawei.com.Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2433289/Huawei_Workshop_Petal_Ads.jpg PROTEXTKONTAKT: Vivi Chen; vivi.chan@huawei.com; Mobil:+34677108512 / Shanshan Wu; shanshan.wu2@huawei-partners.com; 0034633048352
Čas načtení: 2024-09-12 23:00:00
Milán (Itálie) 12. září 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Huawei uspořádala 10. září v Palazzo Parigi summit Reaching China's Premium Audience with Huawei (Summit Huawei oslovuje čínské prémiové publikum), na kterém se spojila s významnými generálními řediteli a představiteli předních značek v oblasti módy, luxusního zboží a cestovního ruch, aby jim ukázala význam globální konektivity prostřednictvím reklamních řešení založených na datech.Shan Xuefeng, prezident Huawei Consumer Cloud Service Europe, zahájil summit poutavou přednáškou na téma "Síla společnosti Huawei v Číně", a připravil tak půdu pro celodenní diskuzi. "Platforma Petal Ads je v Číně díky vysokému rozšíření zařízení Huawei lídrem v oblasti mobilní reklamy. Od konce roku 2022 přesáhl počet aktivních uživatelů Huawei Mobile Services (HMS) 580 milionů uživatelů měsíčně," řekl pan Shan.Alessandro Schintu, obchodní ředitel divize Ads Business společnosti Huawei Consumer Cloud Service Europe, ve svém příspěvku ukázal výzvy a příležitosti spojené s oslovením bonitních čínských zákazníků a zdůraznil význam inovativních řešení Petal Ads. Výzkumný ústav Hurun Research Institute nedávno uvedl, že Huawei je mezi bonitními Číňany nejoblíbenější značkou mobilních telefonů. Alessandro Schintu dále zdůraznil, že díky věrným zákazníkům společnosti Huawei mohou značky využívat služby Petal Ads k oslovení zákazníků, posílení přítomnosti na trhu a zvýšení svého podílu na trhu.Summit pokračoval živou diskuzí, kde čtyři přední osobnosti z oboru (Liliana Comitini, prezidentka a generální ředitelka společnosti B&B Hotels, Andrea Bertuzzi, obchodní a kreativní ředitel a majitel společnosti 1806, Alessandro Lo Piano, zakladatel a generální ředitel společnosti E23, a Carolina Solari, ředitelka nepřímého elektronického obchodu společnosti Illycaffè) sdíleli své odborné poznatky o budoucnosti. Diskuzi moderovala Fabiana Alcaino, ředitelka digitální a datové divize společnosti Gruppo Retex. Tento summit podporuje společnost Different, dceřiná společnost Aziende della Communicazione Unite (UNA), Gruppo Retex a LFM. Prezidentka ENIT Alessandra Priante zaslala uvítací videozprávu o příležitostech na trhu cestovního ruchu.Petal AdsPlatforma Petal Ads propojuje inzerenty s globálním publikem prostřednictvím různých reklamních kanálů a partnerských aplikací. Cílem projektu Go to China společnosti Huawei je pomoci firmám expandujícím do Číny s využitím služeb Petal Ads.Výzvy a příležitosti spojené s oslovením bonitních čínských zákazníkůZahraniční firmy expandující do Číny čelí výzvám, jako jsou vyvíjející se preference spotřebitelů a přísné regulatorní požadavky. Trh s luxusním zbožím by však měl využít rostoucího počtu bohatých zákazníků v Číně, který je hnán přesunem bohatství k mladším generacím. Generace Z a mileniálové vyhledávají luxusní zboží a projevuje se u nich větší věrnost značce a ochota utrácet více peněz. Společnost Huawei může překlenout mezeru mezi těmito bohatými zákazníky a luxusními trhy prostřednictvím reklamy na platformě Petal Ads.Efektivní reklamní kampaně s Petal AdsPetal Ads využívá data od prvních stran, jako jsou výdajové návyky, která jsou uložena v systému správy dat společnosti Huawei, a pomáhá značkám vytvářet četné efektivní reklamní kampaně s relevantním obsahem, který zaujme zákazníky s vysokou hodnotou ve všech kanálech. To zvyšuje zapojení zákazníků a ovlivňuje jejich nákupní rozhodování během cestování.Technické možnosti Petal AdsPlatforma Petal Ads je poháněna umělou inteligencí a nabízí technologicky pokročilá řešení včetně přesného cílení a strojového učení pro optimalizaci kampaní v reálném čase. Tyto AI funkce dokáží zacílit na bonitní zákazníky, čímž marketérům zajistí maximální návratnost investic.Petal Ads pomáhá firmám navázat kontakt s bohatými zákazníky prostřednictvím vysoce cílených kampaní v reálném čase, které maximalizují zapojení a konverze.O Petal Ads Petal Ads je mobilní reklamní platforma společnosti Huawei, která globálně propojuje vydavatele, inzerenty a marketéry. S více než 360.000 vydavateli a širokým záběrem pokrývajícím přes 200 sektorů umožňuje agenturám a společnostem oslovit více než 730 milionů nových zákazníků z celého světa. Další informace o Petal Ads najdete na https://ads.huawei.comFoto: https://mma.prnewswire.com/media/2503144/Huawei_Consumer_Business_Group.jpg KONTAKT: Shanshan Wu, shanshan.wu2@huawei-partners.com, +34633048352
Čas načtení: 2024-08-13 09:59:09
Komu darovat reklamní propisky
Firemní školení – školicí místnosti se denně https://slovnik.seznam.cz/en-cz/%3Fq%3Ddenn%25C4%259B plní různými zájemci o mnoho typů školení, například pro IT systémy, a lektoři jsou tu v kontaktu se svými žáky osm hodin. read more... Článek Komu darovat reklamní propisky se nejdříve objevil na Berne.
Čas načtení: 2014-08-11 00:00:00
V rychlém světě internetu se nám mnohdy podaří přehlédnout módní novinku, reklamní kampaň nebo zajímavý postřeh ze světa celebrit. V médiích se začíná objevovat stále častěji značka Puma ve spojitosti se slavnými jmény. Příčina je zcela jasná – nová sezóna se přiřítí ve vysokém tempu s reklamní kamp ...
Čas načtení: 2013-01-04 00:00:00
Reklamní kampaň Louis Vuitton pro sezonu jaro/léto 2013
Reklamní kampaň Louis Vuitton pro sezonu jaro/léto 2013 jde ve stopách předchozích kampaní v tom ohledu, že – s obrovskou péčí věnovanou detailu – reprodukuje atmosféru módní přehlídky. V tomto duchu vznikly i kulisy pro reklamní snímky – žlutobílý šachovnicový vzor odkazující na tradiJacobs ční kos ...
Čas načtení: 2009-08-18 00:00:00
Scarlett Johansson novou tváří Manga!
Španělská značka Mango pro reklamní kampaň ke kolekci podzim/zima 2009 opět vybírala mezi celebritami, a tak se novou tváří této populární značky stala herečka Scarlett Johansson. Scarlett nahradila Penélope Po několika letech, kdy reklamní kampaně značky Mango zdobily tváře a dokonalé postavy ses ...
Čas načtení: 2009-05-18 00:00:00
Reklamní kampaň Lanvin Paris pro jaro/léto 2009
Podívejte se na luxusní reklamní kampaň pro módní dům Lanvin. Fotografoval Steven Meisel, modelem stála Iselin Steiro. Reklamní kampaň Lanvin Paris ...
Čas načtení:
LCD v MHD – reklama, před kterou se neschováte
Reklamní obrazovky dobily další klíčové místo, prostředky městské hromadné dopravy. Určitě je to logický krok, kde jinde naleznete lepší příležitost pro předání reklamního sdělení pomocí reklamní obrazovky? Tento způsob oslovení nemalého počtu konkrétní cílové skupiny prostřednictvím LCD obrazovek si ve světě získal velkou oblibu. Do ČR se dostává prostřednictvím projektu společnosti Transport TV, s.r.o., která si [...]
Čas načtení:
Advee vjíždí do českých obchodních center
Reklamní robot Advee, začíná po úspěšných VIP akcích a mezinárodních veletrzích dobývat i obchodní centra. 90 let po tom, co bratři Čapkové dali světu slovo ROBOT, se tak Česká republika stává jedním z prvních míst, kde se můžete s „živými“ roboty běžně setkat. „Věřím, že po získání tří cen v soutěži POPAI Awards o nejúčinnější reklamní [...]
Čas načtení: 2018-05-17 00:00:00
Kia má reklamní kampaň s Peterem Panem
Společnost Kia Motors uvedla svoji novou celosvětovou reklamní kampaň, v níž se objevují postavy ze všeobecně oblíbeného příběhu Petra Pana. Kia vydává krátký snímek „Peter Returns“ (Petr se vrací), který je futuristickou variantou již klasického příběhu. Krátký film je součástí vize „Bez hranic pr ...
Čas načtení: 2021-02-24 13:58:55
Začala demontáž nelegálního LED billboardu nad Nuselským mostem
V úterý 23. února po poledni začalo odstraňování nelegálního LED billboardu nad Nuselským mostem. Kverulant.org to považuje úspěšné završení další etapy svého dvanáctiletého boje proti vizuálnímu smogu. Kverulant má za sebou řadu úspěchů v boji proti reklamnímu smogu. Z hlediska bezpečnosti silničního provozu jsou vůbec nejnebezpečnější formou venkovní reklamy právě LED billboardy. Proto je Kverulantovým cílem další snižování jejich počtů. Dlouhá léta na střeše domu u Nuselského mostu blízko centra Prahy oslňovala nelegální reklamní LED obrazovka. Obrazovka nikdy neměla platní stavební povolení. Navíc byla na pozemcích před billboardem systematicky likvidována zeleň, zejména vzrostlé stromy, a to proto, aby nebránila výhledu řidičů stojících v koloně na reklamní poutač. Kverulant usiloval o odstraní této obří obrazovky již od svého vzniku v roce 2009. Média před koncem roku přinesla zprávu, že se hlavní město Praha dohodlo se společností BigBoard, že na Silvestra skončí provoz nelegální obří LED obrazovky u Nuselského mostu. K vypnutí obrazovky skutečně došlo, ale pražský magistrát prý s billboardáři žádnou dohodu neuzavřel. Odstranění LED billboardu je jistě dobrou zprávou, ale má zásadní vadu na kráse. Veřejná správa rezignovala na zákonnou povinnost odstranit černou stavbu a pokutovat billboardáře za protiprávní jednání. Společnost BigBoard dlouhá léta za pronájmem billboardu inkasovala několik milionů korun měsíce a přitom tvrdila, že jí tento billboard nepatří. Dalším problémem jsou protislužby, za které Praha vypnutí billboardu nejspíš vyměnila. Proto se Kverulant nedávno obrátil dle zákona o svobodném přístupu k informacím na Prahu a žádal jí o kopii předmětné dohody. Pražský magistrát mu nedávno sdělil, že žádná taková dohoda neexistuje. Kverulant magistrátu nevěří a podezřívá pražské politiky z toho, že vypnutí vyměnili za poskytnutí nějaké nezákonné výhody. Proto bude počínání magistrátu dál pečlivě sledovat. Autor je ředitel a zakladatel obecně prospěšné společnosti Kverulant.org. {loadmodule mod_tags_similar,Související}
Čas načtení: 2021-01-27 15:00:55
Pražský magistrát popírá dohodu s billboardáři
Média před koncem roku přinesla zprávu, že se hlavní město Praha dohodlo společností BigBoard, že na Silvestra skončí provoz nelegální obří LED obrazovky u Nuselského mostu. K vypnutí obrazovky skutečně došlo, ale pražský magistrát prý s billboardáři žádnou dohodu neuzavřel. Kverulant magistrátu nevěří a podezřívá pražské politiky z toho, že vypnutí vyměnili za poskytnutí nějaké nezákonné výhody. Dlouhá léta na střeše domu u Nuselského mostu blízko centra Prahy oslňovala nelegální reklamní LED obrazovka. Obrazovka nikdy neměla platní stavební povolení. Navíc byla na pozemcích před billboardem systematicky likvidována zeleň, zejména vzrostlé stromy, a to proto, aby řidičům stojících v koloně nebránila ve výhledu na reklamní poutač. Vypnutí billboardu je jistě dobrou zprávou, ale má zásadní vadu na kráse. Veřejná správa rezignovala na zákonnou povinnost odstranit černou stavbu a pokutovat billboardáře za protiprávní jednání. Společnost BigBoard dlouhá léta za pronájmem billboardu inkasovala několik milionů korun měsíce a přitom tvrdila, že jí tento billboard nepatří. Dalším problémem jsou protislužby, za které Praha vypnutí billboardu nejspíš vyměnila. Proto se Kverulant nedávno obrátil dle zákona o svobodném přístupu k informacím na Prahu a žádal jí o kopii předmětné dohody. Pražský magistrát mu nyní odpověděl, že žádná taková dohoda neexistuje. Kverulant magistrátu nevěří a podezřívá pražské politiky z toho, že vypnutí vyměnili za poskytnutí nějaké nezákonné výhody. Proto bude počínání magistrátu dál pečlivě sledovat. Autor je ředitel a zakladatel obecně prospěšné společnosti Kverulant.org. {loadmodule mod_tags_similar,Související}