Pronájem moderních kancelářských prostor v centru Prahy a okolí se stal velmi populárním tématem. Děje se tak s ohledem na to, že roste potřeba firem a podnikatelů disponovat s dobře vybavenými pracovními prostory. Praha, jako hlavní město České republiky, je ekonomickým a kulturním centrem země, co ...
Čas načtení: 2024-03-01 16:35:24
Pronájem moderních kancelářských prostor v centru Prahy a okolí
Pro firmy v Praze je pronájem kancelářských prostor klíčovým rozhodnutím ... The post Pronájem moderních kancelářských prostor v centru Prahy a okolí appeared first on i15.cz.
\nČas načtení: 2024-06-08 21:00:00
Pronájem moderních kancelářských prostor v centru Prahy a okolí
Pronájem moderních kancelářských prostor v centru Prahy a okolí se stal velmi populárním tématem. Děje se tak s ohledem na to, že roste potřeba firem a podnikatelů disponovat s dobře vybavenými pracovními prostory. Praha, jako hlavní město České republiky, je ekonomickým a kulturním centrem země, co ...
\nČas načtení: 2024-07-01 13:43:59
Letní vedra ohrožují i zaměstnance na pracovištích
· Podmínky stanovují BOZP předpisy · V moderních kancelářských budovách je řízení teploty díky vzduchotechnice a klimatizačním jednotkám jednodušší · Klimatizace je dnes i tam, kde byste ji možná nečekali Spolu s nastupujícími letními teplotami roste...
\nČas načtení: 2024-08-13 12:55:06
Administrativní komplex Waltrovka v Praze 5 - Jinonicích stojí na místě bývalého strojírenského podniku Walter Engines, který vyráběl nejprve motocykly a později i automobily a letecké motory. Pět moderních kancelářských budov přímo u Radlické radiály zahrnuje přes 80 000 m2 pronajímatelných ploch. Jednotlivé budovy jsou vybaveny inteligentními technologiemi a pyšní... ...
\nČas načtení: 2024-11-05 11:25:00
Praha 5. listopadu 2024 (PROTEXT) - Sektor IT a podnikových služeb v České republice v roce 2024 zaměstnává 175 tisíc lidí, což představuje 9% nárůst oproti loňsku. Tento dynamický růst podpořily nové investice od společností jako Asahi Group, Kenvue, Sandoz, Rapid 7 či HX Expeditions. Očekává se, že do konce příštího roku dosáhne sektor hranice 200 tisíc zaměstnanců. Rychlý růst zaznamenávají především IT služby a datová analytika, které se meziročně zvýšily o desetinu. Moderní technologie, jako jsou softwaroví roboti, dnes v českých centrech vykonávají práci odpovídající kapacitě 28 tisíc lidí.Digitální transformace jako motor růstuPro obor je charakteristická zejména intenzivní adopce moderních technologií, díky níž je nyní možné poskytovat služby digitálně a do celého světa. Kromě toho sází na automatizaci, která řadu procesů a služeb zjednodušuje. Softwaroví roboti dnes v českých centrech zastávají tolik práce jako zhruba 28 tisíc lidí – s průměrným počtem 74 robotů na centrum, což je výrazný skok oproti loňským 53. „Technologie jako robotická automatizace procesů, umělá inteligence, OCR a nástroje pro vizualizaci dat jsou klíčové pro expanzi záběru a produktivity center a mají významný přínos pro českou ekonomiku,“ říká Jonathan Appleton a doplňuje, že sektor přispívá částkou přes 20 miliard USD ročně. Projekty automatizace a robotizace přitom vznikají přímo v samotných centrech. Ty dnes v průměru zaměstnávají 14 expertů na robotizaci a očekává se, že toto číslo s robotizačními projekty ještě vzroste – do 3 let na 19. Tyto projekty pak mají výrazný vliv i na samotný růst center. Z dat ABSL dokonce vyplývá, že centra, která již AI a automatizaci integrovala, rostou co do počtu zaměstnanců dokonce dvojnásobně rychleji, než je průměr oboru. „Technologická transformace v podnikových službách má zásadní vliv na globální trhy. Česká republika se v této oblasti profiluje jako technologický lídr a inovace z našich center nacházejí uplatnění po celém světě,“ uvádí Jaromír Staroba, prezident ABSL. Podle aktuálního průzkumu ABSL patří mezi nejrychleji rostoucí oblasti IT služby a datová analytika, které meziročně posílily o desetinu.Czech Edge: Atraktivita pro firmy a zahraniční expertyInovace a technologické změny, které formují budoucnost tohoto odvětví, jsou tématem i letošní výroční konference ABSL. Nový festivalový koncept umožní účastníkům zažít dynamiku tohoto sektoru na vlastní kůži, a to v inspirativním prostředí pražského Karlína, centra českých podnikových služeb a inovací. „Právě tato městská čtvrť se stala symbolem úspěchu a transformace českého sektoru podnikových služeb. Postupně zde vyrostly jedny z nejmodernějších kancelářských budov v Česku, což přilákalo celou řadu center z oblasti IT, výzkumu a vývoje nebo podnikových služeb. Není proto divu, že se Karlín často označuje jako pražské Silicon Valley,“ vysvětluje Jonathan Appleton, ředitel ABSL s tím, že v současnosti zde pracuje přibližně 4 000 zaměstnanců, což je tolik jako téměř třetina všech obyvatel této čtvrti. „Nový formát umožní účastníkům nahlédnout „pod pokličku“ a zažít dynamiku sektoru na vlastní kůži. Kromě přednášek a diskusí budou mít účastníci možnost navštívit karlínská centra, jako například Edwards Lifesciences nebo Pure Storage. Tato interaktivní zkušenost, včetně workshopů a příležitostí k networkingu, umožní sdílení názorů a nápadů s kolegy z oboru,“ doplňuje Jaromír Staroba.Jedním z cílů konference je podpořit myšlenku „Czech Edge“ a zdůraznit, že Česká republika je ideálním místem pro zakládání a vedení podnikových center, vytváření inovací a rozvoj talentovaných expertů. „Bezpečnost, politická a ekonomická stabilita, a vysoká kvalita života jsou klíčovými faktory, které činí Českou republiku atraktivní destinací pro mezinárodní firmy. Aktivně spolupracujeme s investory, kteří mají Česko v hledáčku, a pomáháme jim se vstupem na český trh,“ vysvětluje Jonathan Appleton a dodává, že v současnosti tvoří 43 % všech zaměstnanců v sektoru cizinci, což svědčí o schopnosti ČR přilákat odborníky ze zahraničí.Účastníci konference se mohou těšit na 120 renomovaných řečníků ve třech tematických okruzích: Big Idea, AI & Inovace a HR transformace, zaměřujících se na aktuální trendy a výzvy v oboru.Zdroj: ABSL
\nČas načtení: 2024-03-01 16:35:24
Pronájem moderních kancelářských prostor v centru Prahy a okolí
Pro firmy v Praze je pronájem kancelářských prostor klíčovým rozhodnutím ... The post Pronájem moderních kancelářských prostor v centru Prahy a okolí appeared first on i15.cz.
Čas načtení: 2009-07-10 00:00:00
Kancelářské židle z dílny Okamura / Vyšší intenzita práce zaručena
Japonský výrobce kancelářského nábytku Okamura se na veletrhu Design Week 2009, který se konal v New Yorku, blýsknul unikátní kolekci ergonomických kancelářských židlí. Technologie nové kolekce kancelářských židlí tkví v nízké poloze sezení. To podle názoru odborníků vede k vysokému uvolnění lidské ...
Čas načtení: 2013-11-29 05:00:00
Apache OpenOffice 4.0 – Otevřená kancelář znovu na scéně
Za posledních několik let se pro populární balík kancelářských aplikací OpenOffice změnilo mnohé. Nejprve vývoj financovala společnost Sun, později Oracle a nyní je již nějakou dobu pod hlavičkou neziskové společnosti The Apache Software Foundation. Z pomyslného trůnu zdarma dostupných kancelářských ...
Čas načtení: 2018-12-12 06:19:21
Jak si můžeme snížit základ daně?
Blíží se nám konec roku a pomalu už začínáme přemýšlet nad účetní závěrkou. Dnes vám chceme ukázat, jak je možné optimalizovat daně. 1. Nákup kancelářských potřeb Kancelářské potřeby jsou pro provoz firmy většinou nezbytné, a proto jde o plně uznatelné náklady. Jen je třeba dát si pozor, aby uváděné náklady odpovídaly rozsahu firmy. 2. Nákup elektroniky a vybavení kanceláře Elektronika určená pro firemní použití je také uznatelným nákladem, a tedy i vhodným způsobem, jak před koncem roku snížit daňový základ. Týká se to pochopitelně také nábytku a dalšího vybavení, které je pro provoz kanceláře nezbytné. Samozřejmě i zde platí, že by výdaje za vybavení měly být adekvátní. 3. Pracovní oděvy s logem firmy U oděvů je třeba prokázat, že jsou používány výlučně v pracovním prostředí. Zatímco u pracovní kombinézy to pravděpodobně nebude problém, například u obleku by se to prokazovalo obtížně. Řešením je umístit na něj viditelně logo vaší společnosti, eventuálně můžete do nákladů zahrnout pouze polovinu celkové ceny oděvu. 4. Reklamní předměty jen do určité hodnoty Aby se z reklamních předmětů mohl stát daňově uznatelný náklad, musí splňovat několik náležitostí. Hodnota jednotlivých předmětů nesmí přesahovat 500 Kč a musí být opatřena označením firmy či souvisejícího produktu. Nesmí také podléhat spotřební dani, výjimkou je pouze neperlivé víno. Kromě něj firmy nejčastěji vybírají například USB disky, kalendáře, zápisníky nebo luxusní pera. 5. Pronájem nemovitosti vlastní firmě Další tip je poměrně častým způsobem optimalizace, ačkoli jeho princip je složitější než jen vytváření daňově uznatelné položky. Vše spočívá v tom, že si můžete jako fyzická osoba zakoupit nemovitost a tu následně pronajímat své společnosti. S ohledem na rozdíly mezi fyzickou a právnickou osobou lze takto ušetřit na daních a odvodech z nemovitosti, jejichž souhrn činí u fyzické osoby zhruba 15 %, u právnické může jít až o 30 %. Pronájem kancelářských prostor je pak samozřejmě možné uvést do nákladů. 6. Prémie a dary Pokud hodláte zaměstnancům vyplácet prémie, pak je konec roku ideální dobou. S ohledem na hospodářské výsledky totiž víte, jestli si tento krok můžete dovolit. Pokud ano, prémie můžete dát do nákladů a tím snížit daňový základ. Další možností je poskytnout dar neziskové organizaci na vzdělávací, sportovní, kulturní, zdravotní či sociální účely. V případě právnických osob musí mít každý z jednotlivých veřejně prospěšných darů hodnotu vyšší než 2 000 Kč. Tu si můžete odečíst od daňového základu, a to až do výše 10 % jeho základu. U fyzických osob musí mít dary v souhrnu nad 1 000 Kč, odečíst můžete až 15 % základu. 7. Uplatnění daňové ztráty z minulých let Daňová ztráta nastává tehdy, kdy výše uznatelných nákladů přesáhne příjmy. Uplatňuje se speciálním formulářem přiloženým k daňovému přiznání a je možné ji použít na dílčí základy daně, o ztrátu naopak nelze ponížit příjmy ze samotného zaměstnání. Daňovou ztrátu můžete uplatnit až pět období od jejího vzniku, po částech i jako celek v jednom z roků.
Čas načtení: 2024-03-26 16:02:21
Kancelářské židle: zdravé sezení je důležité
Kancelářské židle musí být pohodlné a zajišťovat zdravé sezení. Správná ergonomie kancelářských židlí poskytne vynikající komfort při práci. Jak vybrat kvalitní kancelářskou židli? Na první pohled jsou kamenné a internetové obchody plné kancelářských židlí. Ale úplně první věc, kterou byste měli zvážit před koupí kancelářské židle, je určit využití kancelářské židle. Jiný typ židle budete […] The post Kancelářské židle: zdravé sezení je důležité appeared first on Bydlimmoderne.cz.
Čas načtení: 2024-06-08 10:45:00
MSI na veletrhu Computex představuje novou řadu kancelářských monitorů PRO, které nad svými konkurenty vyčnívají především jedním parametrem, převzatým z herní branže. I přes své určení disponují obnovovací frekvencí 120Hz, která je na trhu kancelářských monitorů značně ojedinělá. Vpravo ...
Čas načtení: 2024-07-11 11:57:53
Softwarové klíče k Microsoft Office 2021 Pro jsou nyní jen za 28,75 €!
Komerční sdělení: S 30 % podílem na celosvětovém objemu kancelářských programů v celém odvětví je Microsoft Office jedním z hlavních tahounů kancelářských balíků na světě a s velkým náskokem nejznámější placenou položkou. Pro mnoho majitelů malých firem je však těžké ospravedlnit výdaje, a to i přes značný výkon sady nástrojů Microsoft. Na Godeal24 však můžete ušetřit spoustu času a peněz díky zvýhodněným licencím Microsoft. Po omezenou dobu […]
Čas načtení: 2024-07-11 11:58:26
Softwarové klíče k Microsoft Office 2021 Pro jsou nyní jen za 28,75 €!
Komerční sdělení: S 30 % podílem na celosvětovém objemu kancelářských programů v celém odvětví je Microsoft Office jedním z hlavních tahounů kancelářských balíků na světě a s velkým náskokem nejznámější placenou položkou. Pro mnoho majitelů malých firem je však těžké ospravedlnit výdaje, a to i přes značný výkon sady nástrojů Microsoft. Na Godeal24 však můžete ušetřit spoustu času a peněz díky zvýhodněným licencím Microsoft. Po omezenou dobu […]
Čas načtení: 2024-07-11 12:00:29
Softwarové klíče k Microsoft Office 2021 Pro jsou nyní jen za 28,75 €!
Komerční sdělení: S 30 % podílem na celosvětovém objemu kancelářských programů v celém odvětví je Microsoft Office jedním z hlavních tahounů kancelářských balíků na světě a s velkým náskokem nejznámější placenou položkou. Pro mnoho majitelů malých firem je však těžké ospravedlnit výdaje, a to i přes značný výkon sady nástrojů Microsoft. Na Godeal24 však můžete ušetřit spoustu času a peněz díky zvýhodněným licencím Microsoft. Po omezenou dobu si můžete uzamknout doživotní licenci Microsoft Office Professional […]
Čas načtení: 2024-07-31 07:56:48
Pro lidi rezervace a pro roboty civilizace
Lidi berou práci strojům a programům to není správné, proč by zde nemohli roboti nahradit všechny lidi co jsou v kanceláři? To je zajímavá otázka. Automaty a programy mohou určitě převzít řadu kancelářských úkolů, a to už se v mnoha oblastech děje. Nicméně úplné nahrazení lidí roboty v kanceláři přináší řadu komplikovaných otázek. Mnoho kancelářských… Číst dále »Pro lidi rezervace a pro roboty civilizace
Čas načtení: 2024-01-29 10:00:15
Trend upcyklace v kosmetice: Jak znovu použít staré kosmetické obaly
Každý rok se vyprodukují miliony tun plastových odpadů z kosmetiky. Upcyklace představuje inovativní řešení v boji proti odpadu. Nabízí způsob, jak tyto materiál znovu využít, stačí trocha kreativity. Upcyklace v kosmetice S recyklací už jste se jistě setkali, upcyklace je jí velmi podobná. Cílem je proměnit odpad v něco hodnotného, ať už jde o ekonomickou nebo estetickou hodnotu. Zvládnete to přitom sami doma. Jde o způsob, jak lze zmenšit ekologickou stopu kosmetického průmyslu a podpořit udržitelnější styl života. Upcyklovat samozřejmě můžete i spoustu dalších věcí. Některé kosmetické značky pro své produkty používají recyklované, případně upcyklované materiály. Například Lush od svých zákazníků vybírá zpět použité obaly. Dostanete za ně slevu či kosmetické produkty. Kromě toho se nabízí bezobalové obchody, které podporují zero waste. Stačí si přinést vlastní obal, do kterého si naberete produkt. Jde o efektivní způsob, jak minimalizovat odpad a žít více ekologicky, aniž byste si museli odpírat kvalitní kosmetiku. Upcyklace kosmetických obalů I obaly od běžné kosmetiky mohou najít další využití u vás doma. Namísto toho, abyste je vyhodili, dáte jim druhý život. Využít lze různé věci, jediným limitem je vaše kreativita. Pokud přemýšlíte, kde začít, vyzkoušejte některý z těchto tipů: Prázdné kelímky od krémů – najdou využití jako nádobky pro uložení šperků, kancelářských potřeb, ovšem využít je můžete klidně i jako malé květináče. Stačí je ozdobit, například barevným papírem, barvou, či třeba omotat přírodním provázkem. Prázdné lahvičky od parfému – jelikož jsou parfémové flakony často velmi zdobné, mohou se stát skvělým dekorativním prvkem. Využití najdou i jako malé vázy, případně si do nich můžete připravit domácí esenciální oleje. Upcyklujte cokoli – jakýkoli obal můžete použít znovu. Pokud si vyrábíte vlastní kosmetiku, například peelingy či masky, můžete je skladovat v použitých obalech. Tipy pro začátek Pokud chcete začít s upcyklací, nabízí se i pár praktických tipů, které vám pomohou. Než se rozhodnete opětovně použít obal, je důležité... Čtěte více Příspěvek Trend upcyklace v kosmetice: Jak znovu použít staré kosmetické obaly pochází z Extrakrasa.cz - magazín o módě, kráse a bydlení
Čas načtení: 2014-12-14 23:30:00
Jak si výhodně pronajmout kancelář v Praze?
Jednou z podmínek úspěchu firmy je nalezení těch nejlepších prostor pro kanceláře. Obzvláště důležité to je v případě rušného velkoměsta, jako je naše hlavní město Praha. Pojďme se seznámit s tím, kde si vyberete z kvalitní nabídky pronájmu kancelářských prostor. I vy si můžete najít ty nejvhodnější ...
Čas načtení: 2012-07-13 00:00:00
Židle je nepostradatelným kusem nábytku v domácnostech i kancelářských prostorách. Při jejich výběru se rozhodujeme na základě dalšího používání. Jinak vybíráme kancelářské židle a jinak židle k jídelnímu stolu. Často nepřikládáme zpracování sedacího nábytku velký význam a zaměřujeme se především n ...
Čas načtení: 2011-11-08 00:00:00
Kožený nábytek si zaslouží kvalitní péči
Kůže se stala velmi oblíbeným materiálem pro zpracování interiérového nábytku, a to především pro svoje výjimečné vlastnosti a exkluzivní vzhled. Nábytek z kůže se objevuje v interiéru velmi hojně, především v podobě sedacích souprav, křesel, jídelních židlí, taburetek, kancelářských či pracovních k ...
Čas načtení: 2016-04-20 05:00:00
Overleaf.com - LaTeX online editor nejenom pro překlad textů
Používáte pro tvorbu dokumentů LaTeX a pro editaci Texmaker, TeXstudio či jiný program? Máte vždy zdrojové kódy při sobě? Co zkusit Latex online? Níže v článku se podíváme na online editor Overleaf. Na tvorbu textu jinak Kromě MS Office, LibreOffice, Google Docs a jiných WYSIWYG kancelářských edit ...
Čas načtení: 2013-11-18 05:00:00
Ashampoo Office 2012 - Stojí za zvážení?
Mohlo by se zdát, že na poli kancelářských balíků není zrovna velká konkurence. Monopol drží již mnoho let Microsoft a o několika dalších programech, které jsou zdarma, panuje mezi uživateli jen matné povědomí. Že ovšem existuje i jiný kancelářský balík, který je placený – to už je informace pouze p ...
Čas načtení: 2013-08-16 05:00:00
Nejlepší kancelářské balíky zdarma - Snadná práce bez poplatků
I když se může zdát, že mezi kancelářskými balíky má Microsoft Office naprostý monopol, v oblasti IT máte jistotu, že alternativy naleznete téměř ke všemu. Nejinak je tomu i v tomto případě. Pokud i vy chcete zkusit něco nového, můžete začít právě nějakým z kancelářských balíků, o kterých se dočtete ...
Čas načtení: 2013-02-28 05:00:00
SoftMaker FreeOffice - nenáročné kancelářské aplikace
Kancelářský SW je snad nutným vybavením každého počítače jak v zaměstnání, tak i v domácnosti. V této recenzi se proto podíváme “na zoubek” jedné sestavě kancelářských aplikací, které svým vzhledem a funkčností nápadně připomínají starší verzi MS Office. Má však šanci proti zaběhnutému standartu, kt ...
Čas načtení: 2013-02-22 05:00:00
Kingsoft Office - kancelářský balík z Dálného východu
Sada kancelářských aplikací Office již není jen dominantou společnosti Microsoft, případně dalších zemí západního světa. Na poli se totiž objevují i výtvory oblasti tzv. Dálného východu, které se rychle šíří. A právě v tomto článku se na jeden takový výtvor podíváme, částečně i porovnáme s konkurenc ...
Čas načtení: 2012-01-17 00:00:00
Office Open XML vs. OpenDocument – Existuje vítěz?
Office Open XML a OpenDocument jsou stejně velcí rivalové jako Microsoft Office a alternativní kancelářské balíky. Pro ukládání kancelářských souborů byl zaveden jistý standard z důvodu snazší přenositelnosti. V dnešní článku tedy srovnáme dva nejznámější standardy – Office Open XML a OpenDocument. ...