<p>Tento post je určený pro začínající bastlíře a milovníky embeded systémů, kteří si nakupují všemožné elektronické moduly a součástky v českých e-shopech. Pozor na české e-shopy s elektronikou Je to vlastně rok nazpět, co jsem si koupil své první Raspberry Pi. Byla to láska na první pohled, protože je až neuvěřitelné, že do tak malého … <a href="https://www.birknet.eu/node/nakupovani-elektroniky-v-ceskych-e-shopech-je-vetsinou-bida/" class="more-link">Pokračování textu <span class="screen-reader-text">Nakupování elektroniky v českých e-shopech je většinou bída</span></a></p> The post <a href="https://www.birknet.eu/node/nakupovani-elektroniky-v-ceskych-e-shopech-je-vetsinou-bida/">Nakupování elektroniky v českých e-shopech je většinou bída</a> first appeared on <a href="https://www.birknet.eu/">Birknet</a>.
Čas načtení: 2022-01-17 22:37:45
Nakupování elektroniky v českých e-shopech je většinou bída
Tento post je určený pro začínající bastlíře a milovníky embeded systémů, kteří si nakupují všemožné elektronické moduly a součástky v českých e-shopech. Pozor na české e-shopy s elektronikou Je to vlastně rok nazpět, co jsem si koupil své první Raspberry Pi. Byla to láska na první pohled, protože je až neuvěřitelné, že do tak malého … Pokračování textu Nakupování elektroniky v českých e-shopech je většinou bída The post Nakupování elektroniky v českých e-shopech je většinou bída first appeared on Birknet.
\nČas načtení: 2024-11-22 08:21:00
Praha 22. listopadu 2024 (PROTEXT) - Online tržiště refurbed vstupuje na český trh s novou kategorií produktů - repasovanou elektronikou, která je jako nová.Zařízení jsou odborně repasována, obnovena a důkladně testována. Jsou až o 40 % levnější než nová.Ve srovnání s nákupem nového zařízení vyprodukují repasované produkty v průměru o 73 % méně elektronického odpadu, o 80 % méně CO₂ a o 90 % méně vody. (Podle průzkumu provedeného ve spolupráci s Fraunhofer Austria)refurbed, evropský lídr v oblasti repasované technologie, oznamuje svůj vstup na český trh.Jedno z nejrychleji rostoucích online tržišť s repasovanými produkty v Evropě pokračuje v expanzi a vstupuje na nové trhy, čímž dále naplňuje svou strategii stát se předním „one-stop shopem“ pro repasované produkty ve všech oblastech života, bydlení a práce v Evropě – a tím přispět k udržitelnějšímu spotřebitelskému chování.Repasované produkty refurbed tvoří tzv. 'třetí kategorii' spotřebního zboží. Tato kategorie představuje kompromis mezi novými a použitými produkty, přičemž kombinuje nižší cenu s výhodami udržitelnosti a vysoké kvality.Kilian Kaminski, spoluzakladatel tohoto online tržiště zaměřeného na repasované produkty, uvádí: „refurbed chce revolučním způsobem změnit vnímání technologií a spotřeby. Věříme, že Česká republika má všechny předpoklady k přijetí uvědomělé spotřeby. Vnímáme, že spotřebitelé mají silný zájem o ekologii, důvěřují obchodníkům s elektronikou a mají rostoucí návyky v online nakupování.“Zpočátku nabídka produktů na nových trzích zahrne segment repasované spotřební elektroniky: zejména smartphony, notebooky a tablety, které jsou nejsilnějším zdrojem poptávky po profesionálně repasovaných produktech. Postupně bude portfolio rozšířeno o další elektronická zařízení pro domácnost, životní styl a kancelář, včetně sportovních potřeb a dalších kategorií.Závazek k podpoře cirkulární ekonomiky v celé Evropě„Silná poptávka po našich repasovaných produktech a vynikající zákaznický servis v regionech Beneluxu a severní i jižní Evropě nás přesvědčily, abychom na základě důkladných datových analýz rozšířili naše trhy. Zvláště mě těší, že vstupem do České republiky poprvé pronikáme na trh ve východní Evropě, který podle našich analýz nabízí obrovský potenciál,“ řekl k expanzi Kaminski.„Při rozhodování nad nákupem elektroniky se spotřebitelé stále více přiklání k udržitelnosti. Tento trend pozorujeme na všech evropských trzích, na kterých působíme. Proto je pro nás logickým krokem postupně vstupovat na další evropské trhy a tím podporovat globální rozvoj cirkulární ekonomiky,“ dodává.Pro více informací o refurbed a nabídce produktů navštivte https://www.refurbed.cz/ O refurbed:refurbed je nejrychleji rostoucí online tržiště s repasovanými produkty ve střední Evropě. Společnost byla založena v roce 2017 ve Vídni Peterem Windischhoferem, Kilianem Kaminským a Jürgenem Riedlem a aktuálně zaměstnává přibližně 300 lidí. refurbed nabízí profesionálně repasované produkty s minimálně dvanáctiměsíční zárukou. Portfolio tržiště zahrnuje více než 18 000 produktů, včetně chytrých telefonů, notebooků, tabletů a dalších. V současné době refurbed působí v 12 zemích, včetně Německa, Rakouska, Švédska, Itálie, Irska, Nizozemska, Dánska, Belgie, Finska, Portugalska, České republiky a Švýcarska. Společnost klade důraz na udržitelnou a vědomou spotřebu a propaguje znovuvyužití produktů až do konce jejich životního cyklu v rámci principů cirkulární ekonomiky.Pozitivní dopad společnosti refurbed na životní prostředí od jejího založení v roce 2017 (s ohledem na konverzi zákazníků, kteří se rozhodli pro repasované výrobky namísto nových):Snížení emisí CO₂ o 270 000 tun - což odpovídá ročním emisím 58 000 automobilů.Předcházení vzniku 885 tun elektronického odpadu - což odpovídá hmotnosti 6 modrých velryb nebo téměř 500 automobilů.Úspora 94 miliard litrů vody - což odpovídá roční spotřebě vody 2 milionů domácností. ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
\nČas načtení: 2010-01-14 00:00:00
Výprodej oblečení 2009/2010: Vánoční slevy oblečení jsou tady!
Začátek nového roku je tu a s ním každoročně přicházejí do obchodů i zimní, chcete-li povánoční slevy. Pravda letos obchodníci začali se slevami a výprodejemi trochu dříve a nakupování oblečení, bot, doplňků, ale třeba i elektroniky si tak můžeme s 50% slevou kupovat již od konce Vánoc. Nyní však ce ...
\nČas načtení: 2024-05-23 14:17:00
Paříž (Francie) 23. května 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Vyzkoušejte řadu HONOR 200, která nabízí studiové portrétní fotografie podporované umělou inteligencíGlobální technologická značka HONOR dnes poprvé uvedla svá řešení na veletrhu VivaTech, jedné z největších evropských akcí v oblasti inovací a technologií. Značka HONOR během keynote představila svůj inovativní přístup k integraci umělé inteligenci (AI) přímo do zařízení a představila svou průkopnickou čtyřvrstvou strategii umělé inteligence. Také oznámila, že ve spolupráci se službou Google Cloud připravuje spuštění služeb generativní umělé inteligence, které budou součástí očekávaných chytrých telefonů a otevírají zajímavé možnosti pro zlepšení uživatelských zážitků."Ve společnosti HONOR pevně věříme, že díky širokým možnostem personalizace, intuitivnosti a ochrany soukromí, kterou přináší integrace umělé inteligence přímo do zařízení, může každý bezpečně a spolehlivě využít plný potenciál AI," řekl George Zhao, generální ředitel společnosti HONOR Device Co., Ltd. "Jsme také rádi, že můžeme pokračovat ve spolupráci se službou Google Cloud a využít naše společné odborné znalosti k uvolnění potenciálu tohoto hybridního přístupu a poskytnout našim uživatelům ještě dokonalejší zážitky s umělou inteligencí."Představujeme čtyřvrstvou architekturu umělé inteligence HONORBěhem keynote představila společnost HONOR svou čtyřvrstvou AI architekturu a ukázala své strategické zaměření na integraci AI do systému MagicOS. Tato čtyřvrstvá architektura se skládá z různých úrovní. Na základní úrovni tvoří AI základ otevřeného ekosystému, který umožňuje sdílení výpočetního výkonu a služeb mezi zařízeními a operačními systémy. Na úrovni platformy umožňuje AI vytvořit personalizovaný operační systém, který umožňuje personalizované přidělování zdrojů a interakci mezi člověkem a počítačem založenou na záměrech. Na úrovni softwaru je AI připravena představit vlnu inovativních, generativních aplikací, které způsobí revoluci v uživatelských zkušenostech. Vrstva propojující rozhraní s umělou inteligencí v cloudu poskytuje uživatelům snadný přístup k rozsáhlým cloudovým službám a zároveň upřednostňuje ochranu soukromí, čímž vytváří skutečně ucelený a inovativní zážitek.Součástí systému MagicOS 8.0 je Magic Portal, první uživatelské rozhraní v oboru založené na záměrech, které rozumí chování uživatelů a zjednodušuje složité úkoly na jednokrokové procesy. V současné době rozhraní Magic Portal podporuje 100 špičkových aplikací v sedmi scénářích použití, včetně cestování, produktivity, zasílání zpráv, vyhledávání, zábavy, nakupování a sociálních médií, a v budoucnu ho plánujeme dále rozšiřovat, aby poskytovalo ještě více bezproblémových a inteligentních zážitků s umělou inteligencí.V rámci své čtyřvrstvé architektury plánuje značka HONOR do svých chystaných chytrých telefonů integrovat nejmodernější řešení podporované generativní AI, které jsou poháněny službou Google Cloud, a slibuje, že uživatelům poskytne novou úroveň inteligence a inovací s lepší ochranou soukromí.Revoluční zážitek z portrétových fotek s řadou HONOR 200Po úspěšném uvedení AI Motion Sensing Capture, špičkové funkce, která využívá umělou inteligenci k automatickému zachycení rychlého pohybu, značka HONOR také oznámila, že připravovaná řada HONOR 200 posune mobilní fotografii na novou úroveň díky zcela novému portrétnímu režimu podporovanému umělou inteligencí.Řada HONOR 200 je připravena přinést revoluci do portrétní fotografie tím, že do každého kroku procesu vnáší um legendárního francouzského fotografického studia Studio Harcourt, které je známé svými zkušenostmi se zachycováním klasických portrétních snímků s ikonickými osobnostmi a využívá technologii umělé inteligence k napodobení legendárních světelných a stínových efektů tohoto kultovního studia.Díky využití umělé inteligence, která se učí z rozsáhlého souboru dat portrétů studia Studio Harcourt, řada HONOR 200 úspěšně rozdělila celý proces pořizování portrétní fotografie do devíti různých kroků a dokonale kopíruje celou metodu Studio Harcourt, čímž zajišťuje bezchybné portréty studiové kvality po každém zmáčknutí spouště.Řada HONOR 200 bude uvedena na trh v Paříži 12. června a bude poháněna systémem MagicOS 8.0, což ještě více upevní závazek společnosti HONOR demokratizovat technologii umělé inteligence. Značka HONOR oznámila, že v rámci zpřístupňování AI širšímu publiku plánuje zavést systém MagicOS 8.0 do svých zařízení HONOR Magic V2 a HONOR 90, a umožnit tak více uživatelům vyzkoušet si transformativní sílu umělé inteligence.Synergie člověka a umělé inteligence: Chytrá zařízení pro lepší budoucnostNa této akci společnost HONOR uspořádala také odbornou panelovou diskuzi, které se zúčastnila uznávaná odbornice v oboru Dr. Justine Cassellová. Diskuze se zabývala budoucností multimodální interakce a zdůraznila, jak tato integrace zvyšuje pohodlí a ochranu soukromí uživatelů."Integrace AI do zařízení může lépe posílit postavení jednotlivců," zdůraznil George Zhao. "Zařízení nabízí personalizovaná doporučení a zároveň chrání soukromí uživatele tím, že uchovává data v zařízení. Například design rozhraní HONOR Magic Portal zajišťuje, že si uživatelé zachovají kontrolu nad výběrem služeb a mohou se svobodně rozhodnout, jak budou AI používat."Dr. Justine Cassellová k tomu poznamenala: "Lidé žijí multimodálně. Vzestup nositelné elektroniky, jako jsou prsteny a na oblečení připnutelní digitální asistenti, spolu s výkonnými chytrými telefony, ukazuje rostoucí schopnosti umělé inteligence z hlediska integrace verbálního jazyka a neverbálních signálů, jako jsou gesta a výrazy obličeje. To předpovídá přijetí multimodálně citlivé umělé inteligence v telefonech.""Designová filozofie značky HONOR je zaměřena na člověka, který je středem všech zařízení," řekl George Zhao."Integrace napříč zařízeními může v budoucnu díky umělé inteligenci spojit jedinečné výhody propojení různých zařízení. Místo izolovaného učení chování uživatele na jednotlivých zařízeních umožňuje tento přístup jednotné rozpoznávání záměrů uživatele na makroúrovni a nabízí doporučení a návrhy na míru."Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2419432/1.jpgFoto - https://mma.prnewswire.com/media/2419433/2.jpgFoto - https://mma.prnewswire.com/media/2419434/3.jpg KONTAKT: Yuteng, liyuteng@hihonor.com PROTEXT
\nČas načtení: 2024-10-31 11:05:49
Jak re-commerce usnadňuje udržitelné nakupování v Česku
Spotřebitelé po celém světě i v České republice mění své nákupní zvyklosti ve prospěch udržitelnosti a cirkulární ekonomiky. Re-commerce se zaměřuje na opětovné užívání a recyklaci výrobků, čímž usiluje o vytvoření udržitelnějšího způsobu nakupování. Tento trend pomáhá snižovat zbytečné plýtvání Read More Jak re-commerce usnadňuje udržitelné nakupování v Česku The post Jak re-commerce usnadňuje udržitelné nakupování v Česku first appeared on Radírna - Internetová online poradna.
Čas načtení: 2022-01-17 22:37:45
Nakupování elektroniky v českých e-shopech je většinou bída
Tento post je určený pro začínající bastlíře a milovníky embeded systémů, kteří si nakupují všemožné elektronické moduly a součástky v českých e-shopech. Pozor na české e-shopy s elektronikou Je to vlastně rok nazpět, co jsem si koupil své první Raspberry Pi. Byla to láska na první pohled, protože je až neuvěřitelné, že do tak malého … Pokračování textu Nakupování elektroniky v českých e-shopech je většinou bída The post Nakupování elektroniky v českých e-shopech je většinou bída first appeared on Birknet.
Čas načtení: 2010-10-16 00:00:00
Hromadné nakupování na internetu
Slevy jsou odjakživa lákavé, proto chytré hlavičky vymýšlejí stále nové způsoby, jak se k nim dostat, jak je maximalizovat. A právě hromadné nakupování, trend dneška, je jednou z cest k ještě zajímavějším slevám. Proč hromadné nakupování? Důvodů, proč se hromadnou nakupování začalo realizovat, je ...
Čas načtení: 2024-12-06 14:34:00
Black Friday pod palbou hackerů: Každý pátý zákazník ignoruje online hrozby
Praha 6. prosince 2024 (PROTEXT) - Slevové akce, jako Amazon Prime days, Black Friday nebo Cyber Monday, a předvánoční nákupy jsou nejdůležitějšími 100 dny v kalendáři obchodníků. Období od října do prosince, označované také jako „Golden Quarter“ (Zlaté čtvrtletí), je celosvětově nejrušnější z hlediska počtu offline i online nákupů, které přinášejí virtuálním pokladnám více než 4 biliony USD. Téměř každý pátý nakupující však přitom není chráněn před kybernetickými hrozbami, uvádí studie společnosti Kaspersky1.Téměř čtvrtina zákazníků nakupujících na internetu bude v této sezóně utrácet za specifické produkty nebo zboží pro zvláštní příležitosti. Mezi nejvyhledávanější dárky pro malé i velké patří třeba Bluetooth reproduktory, MacBooky, chytré telefony a hodinky nebo bezdrátová sluchátka. Online seznamy přání zahrnují také 4K televizory, notebooky a Apple AirTagy.Nákupní trendy ukazují, že ženy preferují obchody s jasnými pravidly pro vracení zboží, důkladně zkoumají produkty a upřednostňují rychlé dodání. Ženy nakupují více spontánně, zatímco 35 % mužů se rozhoduje déle, pokud jde o dárky nebo výprodeje, protože se většinou snaží koupit ty nejlepší věci, i když jsou dražší, a někteří to odkládají až na Štědrý den.Mezi online nákupní trendy patřily také rozhodování o nákupu na základě doporučení influencerů, nakupování s pomocí hlasových asistentů a platby prostřednictvím digitálních peněženek.Při online vyhledávání býváme konzistentní. Průzkum ukazuje, že muži oceňují detailní popis produktů, posuzují kvalitu podle obrázků a používají nástroje pro úsporu peněz. Ženy se zaměřují na recenze, zatímco muži volí častěji flexibilní možnosti platby. Obě pohlaví se při online nakupování chovají trochu jinak. Spojuje nás to, že nakupujeme přes chytré telefony a tablety více než kdy jindy.Každý vítá výhodné nabídky, ale dělají lovci slev dost pro to, aby se ochránili před kybernetickou kriminalitou? Z každoroční zprávy IT Security Economics, kterou vypracovala společnost Kaspersky, vyplývá, že při online nakupování 60 % lidí provádí finanční transakce pouze na důvěryhodných zařízeních a prostřednictvím důvěryhodného internetového připojení. Většina nakupujících (79 %) sice používá uživatelská IT řešení, která komplexně chrání jejich zařízení, data a digitální identitu, jenže téměř každý pátý (21 %) nakupující online je stále vystaven riziku kybernetických hrozeb.Prostředí hrozeb se stále vyvíjí. Řešení společnosti Kaspersky zablokovala v roce 2024 více než 38 milionů phishingových útoků souvisejících s online nakupováním. Podvodníci se vydávali za velké prodejce nebo šířili škodlivé zprávy propagující omezené nabídky a hodnotné výhry. V této situaci by se nezbytnou součástí online nakupování mělo stát spolehlivé uživatelské řešení, které chrání právě před hrozbami souvisejícími s online nakupováním, únikem osobních údajů a krádeží digitální identity.„V sezóně velkých výprodejů může nakupujícím jejich nepozornost přijít draho: zatímco zákazníci loví nejlepší nabídky, kyberzločinci loví peníze a osobní údaje zákazníků a vymýšlejí zcela nové způsoby, jak je získat. Počet kybernetických hrozeb zaměřených na maloobchodní prodej vykazuje ve srovnání s předchozím rokem nárůst o 25 %. Během nákupního maratonu je těžké zůstat vždy ostražitý, a proto je dobré používat silného spojence pro komplexní ochranu svých zařízení, osobních a bankovních údajů a digitální identity, například Kaspersky Premium“ připomíná Marina Titova, viceprezidentka pro marketing spotřebitelských produktů společnosti Kaspersky. Odborníci společnosti Kaspersky nabízejí několik tipů, jak zůstat během nákupní horečky pod ochranou:Ověřujte si zdroj. Než se zapojíte do jakékoli speciální nabídky, ověřte si legitimitu jejího zdroje. Pokud se jedná o známou značku nebo organizaci, zkontrolujte jejich oficiální webové stránky nebo kanály sociálních médií a ověřte si, zda je to opravdu jejich slevové akce.Zadávejte adresu webové stránky přímo do adresního řádku prohlížeče. Neotvírejte odkaz z e-mailu – může se jednat o phishingový odkaz. Když se potřebujete dostat na webovou stránku, je vždy lepší zadat její adresu URL do adresního řádku ručně, než používat odkaz v e-mailu.Hledejte v nabídce podezřelé údaje. Dávejte si pozor na nabídky, které se zdají být příliš dobré na to, aby byly pravdivé, například výhru velké částky peněz nebo drahých dárků bez většího úsilí. Obzvláště ošemetné jsou transakce s kryptoměnami, jelikož podvodníci dělají vše pro to, aby nabídka vypadala věrohodně.Nesdílejte osobní údaje. Legitimní dárkové akce málokdy vyžadují citlivé osobní údaje předem. Buďte obezřetní při žádostech o poskytnutí údajů, jako jsou čísla bankovních účtů, hesla nebo čísla sociálního pojištění. [1] Globální studie rizik IT bezpečnosti mezi spotřebiteli, výroční zpráva založená na průzkumu, který provedla společnost Kaspersky ve 14 zemích mezi 10.000 respondenty. Zdroj: Kaspersky
Čas načtení: 2024-11-22 05:15:00
Vánoční dárky, které ničí planetu. Jaká je odvrácená strana “rychlé módy”?
Nakupování oblečení jako dárků k Vánocům se stalo pro mnoho lidí tradicí. Prodejci navíc v tomto období nabízejí slevy a akční nabídky, které lákají k hromadnému nakupování. Nakupování levných módních kousků má však výrazně negativní dopady na životní prostředí, především kvůli rychlé módě, známé jako „fast fashion“.
Čas načtení: 2024-11-23 09:44:04
Vánoční dárky, které ničí planetu - odvrácená strana rychlé módy
Nakupování oblečení jako dárků k Vánocům se stalo pro mnoho lidí tradicí. Prodejci navíc v tomto období nabízejí slevy a akční nabídky, které lákají k hromadnému nakupování. Nakupování levných módních kousků má však výrazně negativní dopady na životní prostředí, především kvůli rychlé módě, známé jako ,,fast fashion". Tento trend, který se... ...
Čas načtení: 2024-12-27 06:00:00
Očekávání vs. realita: Takhle to vypadá, když se nákupy na internetu nepovedou
Kdo z nás by nemiloval nakupování? Navíc když si své oblíbené kousky můžeme vybírat v pohodlí domova, a nemusíme se tak účastnit nakupovacího šílenství, kdy se mačkáme v houfech lidí a často na svou velikost ani nenatrefíme. On-line nakupování má sice mnoho výhod, ale nese s sebou také jistá rizika. Co když vám přijde něco úplně jiného, než jste si vlastně objednali? Nahlédněte do fotogalerie smolařů, kterým se on-line nakupování tak úplně nevyplatilo.
Čas načtení: 2022-03-03 14:06:14
Lukáš Behúň (Zboží.cz): Zboží už není otloukánek. Od roku 2018 se posunulo výrazně dopředu
K mikrofonu jsme si pozvali Lukáše Behúňe, který v Seznamu řídí divizi e-commerce. S moderátorem Martinem Jandorou si povídali třeba o komplexitě segmentu online nakupování, jaké výhody mají cenové srovnávače pro e-shopy nebo jak se změnilo chování uživatelů za poslední roky. Dokázal bys nám přiblížit, jak složité jsou vlastně procesy za celým fungováním Zboží? Zboží je obrovská mašinérie. Například za produktovou databází stojí velká část týmu, aby zabezpečila zakládání a škálování databáze produktů v dostatečné kvalitě i kvantitě. Hodně věcí se týká zpracování nabídek, které na Zboží proudí. V současné chvíli jich je 200 milionů, přes robot proteče denně miliarda nabídek, proto v současné chvíli spoléháme na strojové učení a vytváření modelů. Mají cenové srovnávače na internetu své pevné místo? Srovnávače už nejsou jen o tom, že srovnají zákazníkovi cenu. Tvoří mentální zkratku během nakupování. Snaží se agregovat nabídky z celého internetu, dávají systém a pomáhají orientovat se v produktech. A tím nákup lidem ulehčují. Proč bych jako e-shop měl chtít být součástí cenového srovnávače? Cenový srovnávač je velmi konverzní marketingový nástroj. Je to forma, jak se propagovat a zvýšit si obrat. Z pohledu nákladů se hodně vyplácí. Jaké jsou rozdíly mezi srovnávači na trhu? Největší rozdíl je v přístupu na lokálním trhu. Zboží a Heuréka jdou do hloubky v kvalitě dat, Google nákupy jdou spíše do šířky, aby oslovily co největší počet uživatelů. Představ nám Zboží v číslech, jak se Zboží daří? Ve srovnání s rokem 2018 jsme se výnosově zdvojnásobili, v listopadu 2021 jsme atakovali hranici 4 mil. RU měsíčně. Celkem máme 30 000 obchodů a samotných nabídek, které nám tyto obchody posílají, je 200 mil. Ty zpracováváme každý den, a měsíčně vyrábíme desítky tisíc produktových karet. Co se týká párovače, ten je založený na strojovém učení a velká většina nabídek se páruje na produktovou kartu automaticky, zbytek řešíme ručně. Primární úkol administrátorů je vytvářet produktové karty. Jak se vás dotkla novela zákona o elektronické komunikaci? Je pravda, že dat máme k dispozici velké množství a novela zákona o elektronické komunikaci přístup k nim částečně omezil. V současné chvíli je pro mnoho inzerentů těžší měřit výkon kampaní. My jsme v důsledku toho museli změnit nastavení několika procesů. Například pracujeme na modelování konverzí tak, aby inzerenti dostali co nejpřesnější odhadovaný výkon. Co dále uslyšíte: Jak se osvědčily nové formáty v poslední kampaniJak ve Zboží.cz pracují s uživatelskými datyJaké jsou plány pro další měsíce
Čas načtení: 2013-07-17 12:30:00
Krásné oblečení a spodní prádlo na Bexis.cz
Ženy a nakupování – to je spojení, které už prostě neodmyslitelně patří k sobě. Samozřejmě se najdou i ženy, které tímto zvykem, někdy až zlozvykem, vůbec netrpí, ale těch se najde opravdu jen málo. Ženy prostě milují nakupování a mezi nejoblíbenější artikly patří boty, kabelky, šaty a spodní prádlo ...
Čas načtení: 2009-05-13 00:00:00
Jarní nákupy v Mangu – Přijďte si užít exklusivní večer!
Pokud ráda nakupujete krásné oblečení a zároveň chcete zažít něco výjimečného, přijďte si užít atmosférou večerního nakupování nové kolekce v Mango shopech ve třech českých městech, které Vám přináší Mango ve spolupráci s časopisem Elle. Kdy a kde? Exklusivní večer plný nakupování a ještě něčeho n ...
Čas načtení: 2013-05-31 00:00:00
Krásné oblečení na internetu, to je Top1clothing
Nakupování přes internet patří tolik k moderní době, že byste dnes už jen výjimečně potkali někoho, komu by poštou nepřišla zásilka s vybraným zbožím. Krásné oblečení v tomto ohledu nepředstavuje výjimku. Ještě aby ano, když se oproti tradičnímu nakupování v kamenných obchodech vyznačuje hned několi ...
Čas načtení: 2010-10-12 00:00:00
Online aukce – levnější a někdy zábavnější nakupování
Internet přinesl nejednu novinku v oblasti nakupování. Možnost objednat cokoliv odkudkoliv, šance dosáhnout na pohádkové slevy nebo třeba možnost zapojit se do dražby a vychutnat si skvělé ceny i zboží. Pionýr mezi online aukcemi Prvním dobře známým aukčním portálem není nikdo jiný než eBay, který ...
Čas načtení: 2010-01-22 00:00:00
Internet přináší řadu možností, které nelze nevyužít. Mezi ně patří také nakupování přes internet. Díky tomu máme možnost pořídit si zajímavé, kvalitní věci za rozumnou cenu. Nejen při nakupování se nám ale hodí možnost přes internet platit. Kdy platit přes internet? Příležitostí, kdy zaplatit pře ...
Čas načtení: 2024-03-08 10:12:00
MWC2024: Huawei představuje scénářově specifické řešení pro maloobchod
Barcelona (Španělsko) 8. března 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Na veletrhu MWC Barcelona 2024 představila společnost Huawei řešení Smart Retail Solution, které je určeno pro maloobchodní areály, prodejny a propojení více poboček. Soubor nástrojů se zaměřuje na chytré prodejny, inteligentní sklady, energetickou účinnost a digitální marketing. Využívá nejnovější technologie Wi-Fi, úložišť, cloudu a internetu věcí (IoT), které pomáhají maloobchodním společnostem zvýšit efektivitu, snížit náklady a zlepšit zákazníků zážitek z nakupování.Maloobchod je úzce provázán s naším běžným životem. Majitelé firem musí nejen držet krok s vyvíjejícími se potřebami spotřebitelů, ale také řešit řadu provozních problémů. K nim patří mimo jiné řízení zásob, návštěvnosti prodejen, marketingových strategií a nákladů. Z těchto důvodů nabírá digitalizace maloobchodu i jeho inteligentní modernizace na obrátkách.Řešení Smart Retail Solution, které společnost Huawei představila na veletrhu MWC 2024, se skládá ze čtyř řešení specifických pro scénář maloobchodu. Za prvé, řešení pro inteligentní prodejny přichází s integrací cloudové sítě a zabezpečením a konvergovaným nasazením přístupových bodů (AP) a elektronických štítků v regálech (ESL). Využívá softwarově definovanou rozsáhlou síť (SD-WAN) a Wi-Fi 6/7 k nasazení vysoce kvalitních sítí, přičemž kombinace AP+ESL zlepšuje provozní efektivitu. Za druhé, řešení inteligentního skladu přináší systém inventarizace zboží, který kombinuje internet věcí, automaticky řízená vozidla (AGV) a radiofrekvenční identifikaci (RFID). To usnadňuje automatické třídění zboží a vizualizovaný management pro efektivnější skladovou logistiku. V rámci řešení pro energetickou účinnost dokážou senzory IoT pomáhat s inteligentním nastavováním klimatizace a osvětlení v nákupních centrech, čímž umožňují šetřit energii a snižovat emise. Toto řešení nabízí víceúčelovou bránu, která integruje šest funkcí a je ideální pro snížení spotřeby energie. A konečně řešení pro digitální marketing umožňuje obchodním skupinám získávat statistiky o návštěvnosti a další manažerské informace řízení z každé provozované prodejny. Ty pak lze využít k optimalizaci rozvržení prodejen a zavedení přesného marketingu na základě analýzy velkých dat.Tato řešení využívají velké maloobchodní řetězce v Evropě, na Blízkém východě a v Asii a Tichomoří. Řešení Huawei Smart Solution přispěje k pokračující digitalizaci a inteligentní modernizaci maloobchodních společností, která v konečném důsledku přinese spotřebitelům po celém světě příjemnější nakupování.Další informace o řešení Huawei Smart Retail naleznete na adresehttps://e.huawei.com/cn/industries/retail.Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2356818/image_986294_4242250.jpg KONTAKT: hwebgcomms@huawei.com
Čas načtení: 2024-03-25 16:06:00
Praha 25. března 2024 (PROTEXT) - Česká společnost Analytics Data Factory společně se svými partnery představuje na konferenci Retail Summit "Obchod budoucnosti". Na téměř 70 metrech čtverečních mohou návštěvníci konference na vlastní kůži vyzkoušet, jak může vypadat nakupování s využitím nejmodernějších technologií. Modelový obchod je vybaven řešením s umělou inteligencí pro sběr a vyhodnocení dat v reálném čase, kompletním samoobslužným systémem, inteligentními regály schopnými rozpoznat demografické parametry nakupujících nebo vzdáleně řízenými digitálními cenovkami.Aliance partnerů Analytics Data Factory, Gondella, Diebold Nixdorf, RN Servis, NOV a SamoBot na konferenci představila svá technologická řešení poskládaná do jednotného celku v podobě modelové prodejny budoucnosti. V té probíhá většina procesů automatizovaně, s ohledem na úsporu času, energií a ekologický provoz. Umělá inteligence na základě získaných dat dokáže v reálném čase nejen optimalizovat provoz samotné prodejny, ale také zajistit zákazníkům personalizovaný nákupní zážitek."Podařilo se nám vytvořit alianci firem, která je schopna obchodním řetězcům společnými silami nabídnout kompletní řešení moderního obchodu budoucnosti na míru přesně dle jejich potřeb. Ze správného propojení technologií od různých dodavatelů tak provozovatel obchodu dokáže získat maximální užitek. Využití moderních řešení a umělé inteligence má v oblasti retailu velký potenciál, dokáže výrazně zjednodušit a zrychlit řadu procesů, ale také získat cenná data pro další rozvoj podnikání," vysvětluje Radim Kašpárek, COO společnosti Analytics Data Factory."Technologické trendy a inovace se promítají do všech oblastí retailu včetně tak základních věcí, jako je regálové vybavení prodejen. Chytré regály umožňují integrovat nové technologie a z pasivní součásti prodejny se tak stávají aktivním nástrojem, který dokáže optimalizovat provoz celé prodejny," doplňuje Dalibor Bosák, General Manager Gondella Czech Republic.V rámci aliance se na Retail Summitu představí následující firmy a řešení:Food SaveUmělá inteligence v rámci řešení Food Save na základě kamerového snímání v reálném čase vyhodnocuje získané informace a proaktivně doporučí další kroky. Dokáže vyhodnotit celou řadu scénářů, ať už jde o nutnost doplnění zboží, odstranění vadných artiklů nebo pokyn k úklidu snímané plochy.GondellaModulární regálové řešení s možností recyklace až trojnásobně prodlužující životnost a umožňující integraci moderních technologií. V rámci modelové prodejny budou k vidění také technologie s anonymním sběrem demografických dat o nakupujících nebo integrované tensometry hlídající úbytek zboží v regálu.RN servis EURN servis EU, s.r.o. pro své zákazníky, přední české maloobchodní řetězce (Coop, JIP, Flop, Hruška atd.), navrhuje a realizuje prodejny na klíč. Společnost tak pomáhá plnit vize tradičních prodejců, aby se nakupování stalo potěšením.SamoBotSamoBot poskytuje kompletní hardwarové i softwarové vybavení pro nonstop provoz samoobslužných obchodů, fitness center i ubytování. Nabízí vlastní technologie pro výdejní boxy, vyvíjí a integruje samoobslužná řešení na míru nejen pro obchod.Diebold NixdorfSpolečnost poskytující nejkomplexnější maloobchodní řešení v oboru, od POS systémů, samoobslužných řešení a interaktivních kiosků až po řešení správy peněz. Diebold Nixdorf integruje technologie pro řešení výzev ve všech maloobchodních segmentech.NOVŘešení pro vzdáleně řízené digitální cenovky s inkoustovým displejem a baterií s životností několik let.Retail Summit je největší retailovou akcí v České republice. Tématem letošního jubilejního 30. ročníku je "Opening Minds & Markets". Ve dnech 25. - 27. 3. se v Kongresovém centru v Praze bude hovořit o nových konceptech, myšlenkách, přístupech, trendech, inovacích a obchodních modelech budoucnosti.O společnosti Analytics Data FactoryAnalytics Data Factory je na českém trhu dodavatelem a správcem řešení postavených na analytických technologiích společnosti SAS včetně veškerého navazujícího ekosystému, jako je hardware, operační systémy, databáze, vývojový a verzovací software, messaging infrastruktura nebo big data platformy. Analytics Data Factory se primárně specializuje na oblasti, ve kterých dle referencí poskytuje služby na špičkové úrovni. Jedná se především o oblast aktivního řízení vztahu se zákazníky v reálném čase (CRM), prevence vzniku podvodů v reálném čase, zpracování signálů a rozpoznávání obrazu v reálném čase, pokročilé analytiky na velkých a streamovaných datech, stabilizace a refaktoring / reverzní inženýrství a migrace a stabilizace systémových a integračních platforem. Mezi klienty patří Komerční banka, Česká podnikatelská pojišťovna, pojišťovna Kooperativa, Home Credit, a další. Více informací o společnosti je k dispozici na www.byadf.cz.
Čas načtení: 2024-04-06 21:04:00
Bezhlavé nakupování zboží vám může zničit život, varuje odborník
V Česku přibývá lidí závislých na nakupování. Takzvaný shopaholismus je podle odborníků stejně nebezpečný jako třeba závislost na alkoholu. Psychologové upozorňují, že chorobnému nakupování většinou propadnou lidé, kteří nejsou spokojeni se svým životem a nová věc jim pak na chvíli přinese pocit štěstí a radosti. Problém je, že tito lidé často nevycházejí s penězi a berou si půjčky.
Čas načtení: 2024-04-08 08:47:24
Eobuv App – váš portál k nekonečné módní inspiraci
Tisková zpráva: Chcete držet krok s nejnovějšími trendy, ale také hledat způsoby, jak nakupování učinit co nejsnadnějším a nejpříjemnějším? Představte si, že byste měli celý svět módy na dosah ruky, kdekoliv a kdykoliv. Díky Eobuv App se tento sen stává realitou. Tato aplikace vám otevírá dveře do nekonečného světa módní inspirace a umožňuje vám nakupovat nejnovější kolekce obuvi s lehkostí a pohodlím, které jinde nenajdete. Nakupování nikdy […]
Čas načtení: 2024-04-21 12:37:32
Jak se nakupovalo za minulého režimu? Pro současnou generaci nepředstavitelné!
Nakupování za minulého režimu bylo pro mladou generaci něco velmi těžko uvěřitelného. Jak vypadalo normální nakupování za socialismu? Nikdo nevyhledával zboží na příděl. Dnes můžeme kdykoli zajít do obchodu a koupit si téměř cokoli. Za socialismu však byla situace zcela jiná. Mnoho rodičů a prarodičů mladým lidem o té době vypráví, ale stále více lidí […]
Čas načtení: 2024-07-16 09:05:40
Kariérní stránky jsou jako e-shop. Usnadněte kandidátům „nakupování“ jejich vysněné pozice
Jak na kariérní stránky? Je lepší jednoduchý výpis pozic, nebo si vyhrát s videi a personalizací? Nový díl podcastu EB Talks je tady! Článek Kariérní stránky jsou jako e-shop. Usnadněte kandidátům „nakupování“ jejich vysněné pozice se nejdříve objevil na CzechCrunch.
Čas načtení: 2024-08-19 15:00:18
Revoluce v nakupování? Apple ukázal, jak by si zákazníci mohli vyzkoušet nový iPhone ve Vision Pro
Headset Vision Pro nejspíše v budoucnu dostane novou funkci, alespoň podle nového patentu V podstatě se má jednat o interaktivní nákup hardwaru Kdy a jestli vůbec se novinky dočkáme prozatím netušíme Určitě to znáte – uvažujete o pořízení nového zařízení, třeba iPhonu nebo iPadu, ale máte spoustu otázek. Recenze či videa vám na řadu z nich sice dokáží odpovědět, avšak jak se vám budou držet v ruce či jak se jejich fotoaparáty proměnily oproti minulé generaci je zkrátka lepší si vyzkoušet na vlastní kůži. Zatímco nyní jednoduše musíte vyrazit do nejbližšího obchodu, kde si můžete novinku pořádně osahat, v budoucnu to patrně nebude nutné, alespoň podle nejnovějšího patentu společnosti Apple. Přečtěte si celý článek Revoluce v nakupování? Apple ukázal, jak by si zákazníci mohli vyzkoušet nový iPhone ve Vision Pro