Stěhování obecně není zrovna jednoduchý úkol. Zvládnout vše bez narušení pracovního a osobního života může být pořádná výzva. Proto se nabízí profesionální stěhovací služby, které vám celý proces výrazně usnadní.
Čas načtení: 2023-09-26 16:49:59
Stěhování v Praze 8 a okolí: Profesionální a dostupné řešení pro rychlý přesun
Stěhování obecně není zrovna jednoduchý úkol. Zvládnout vše bez narušení pracovního a osobního života může být pořádná výzva. Proto se nabízí profesionální stěhovací služby, které vám celý proces výrazně usnadní.
\nČas načtení: 2024-11-19 11:06:19
Profi fotbal v Drnovicích skončí. Vyškov v létě nejspíš opustí druhou ligu
Ve druhé lize se vyjímají zásobou cizinců i ikonickým vesnickým stadionem v Drnovicích, kde před lety hrála také česká reprezentace. MFK Vyškov ovšem po sezoně s největší pravděpodobností z profesionálního fotbalu po čtyřech letech zmizí. Po podzimní části sezony třetí tým tabulky druhé ligy totiž doplatí na absenci adekvátního stadionu. Ten přímo ve Vyškově by potřeboval kompletní obnovu, azyl v Drnovicích zase nedostal od obce zelenou k potřebným rekonstrukcím, aby od nového ročníku vyhovoval regulím pro profesionální soutěže. Klub tak nejspíš čeká stěhování. „Rozseklo se to a v Drnovicích a v regionu končíme,“ uvedl pro Sport.cz generální manažer klubu Zbyněk Zbořil.
\nČas načtení: 2025-01-09 09:26:32
Bezstarostné stěhování: Jak vám profesionální služba ušetří čas, energii a stres
(prahadnes.info) Stěhování nemusí být noční můrou plnou stresu a chaosu. Profesionální stěhovací služba vám ušetří čas, energii a zajistí hladký průběh celého procesu. ...
\nČas načtení: 2020-09-10 07:01:41
„Psaní v zimě a golf v létě jsou mými koníčky i mou prací,“ říká Jaroslav Kuťák, který vystřídal celou řadu zaměstnání, než se začal plně věnovat psaní. Je autorem zhruba stovky westernových sešitů a nakonec se našel v psaní detektivek se svéráznou detektivní dvojici Karlem Schwarzem a Marií, jejich nejnovější příběh I vrazi mají své dny vyšel letos. Působí také jako profesionální učitel golfu. Psaní vás chytlo již na základní škole, když jste v páté třídě získal cenu v literární soutěži časopisu Junák. Pamatujete si na svoji první literární práci? Kdepak jste tohle našla? Byl jsem tehdy skautík. Na časopis Junák jsme všichni netrpělivě čekali. Když v jednom z prvních redakce vyhlásila soutěž o nejlepší text o tom, jak se má vzorný skaut chovat ve vlaku zvláště při nastupování a vystupování, jistě chápete, že mě to oslovilo a krátký příběh byl hned na světě. Dočetla jsem se, že jste so jako kluk pro vlastní potřebu dopsal další díly Rychlých Šípů. Co vás k tomu vedlo? Miloval jsem je, protože prožívali normální klukovská dobrodružství. Pár dílů jsme měli doma z tatínkova dětství, a když pak začaly v šedesátých letech znovu vycházet, stáli jsme na ně frontu u trafiky paní Andrejsové. Bylo to podpultové zboží. A když jsme o Rychlé Šípy v normalizaci přišli, sice jsem měl doma Foglarovy knihy, ale nějaké díly komiksu jsem si připsal a snad i přikreslil pro radost. Vy jste vystudoval germanistiku na berlínské Humboldtově univerzitě. Proč jste studoval právě v Německu? To bylo prosté. Z lenosti a vypočítavosti. Na jazyky se tenkrát kluci nehlásili, to byl obor pro holky. Obojí se mi líbilo. Navíc byl Berlín daleko od domova a pro postpuberťáka znamenal svobodu bez laskavého rodičovského dozoru. A jako jednoho z mála přihlášených kluků mě hned přijali bez velkých zkoušek. Po škole jste pracoval jako redaktor v televizi a postupně vystřídal řadu zaměstnání. Byla to dobrá zkušenost? Na které ze svých četných zaměstnání rád vzpomínáte? Všechno v životě je zkušenost. Nejraději vzpomínám na zaměstnání doprovázená láskami. Nejhorší zaměstnání jsou ta, kde je člověk šikanován anebo špatně zaplacen. Ale úplně nejlepší zaměstnání bylo být svým vlastním pánem, psát a mít kolem sebe své maličké milované děti. Od roku 1990 působíte jako spisovatel. Pod pseudonymy Norman C. Marshal a N. C. Marshal jste napsal řadu westernů, krátkých povídek a krimipříběhů. Co vás přimělo psát právě detektivní žánr a čím vás okouzlil western? K westernům mě přivedl můj zaměstnavatel ve westernovém městečku No Name City u Mnichova. Byl to obrovský fanoušek skutečného divokého Západu a jeho dějin. Navyprávěl mi tolik příběhů, že mi potom jejich střípky vystačily na celou stovku westernových sešitů u Iva Železného. Byl to vůči nám autorům velmi spolehlivý a uznalý nakladatel, rád na něj vzpomínám. Později jsem začal psát detektivní povídky do sobotních příloh novin. Byla to legrace. Měl jsem báječného ilustrátora. Každý měsíc jsem mu poslal náměty na doprovodnou kresbu. Vždycky jsem si dal k sobě dva libovolné objekty, například auto, které uvízlo ve výkladní skříni nebo nahou dívku na koni. Pak už bylo jen na mě, jakou k tomu obrázku vymyslím povídku. Za čas si těchto povídek všimla paní doktorka Ivana Fabišíková a od té doby píšu detektivky pro nakladatelství, kde pracuje. Už jich je tuším patnáct nebo víc. Proč detektivky? Protože v nich jde stejně jako v Rychlých Šípech o pravdu a lež, o čest, hrdost a záludnost, faleš, pokrytectví a odhalování zla. V podstatě jsou to všechno motivy antických eposů. Pod svým jménem Jaroslav Kuťák píšete detektivní příběhy se soukromím detektivem Karlem Schwarzem a jeho parťačkou Marií, které se odehrávají v prostředí golfu. Začalo to Zločinem na golfu, pokračovalo Botou v písku, Schwarz hraje birdie, Když zraje tráva, Strašidla z Woodlandu… Letos s touto dvojicí vyšel další, již 15. příběh nazvaný I vrazi mají své dny. Jednou jste přiznal, že si hrajete se slovy a golfovými míčky. Co vás na psaní baví a kde nacházíte inspiraci pro další příběhy této svérázné detektivní dvojice? Na psaní mě nejvíc baví, když mám nadšené čtenáře. Pár jich opravdu je. Takový Jirka Kubát má každou z těch knížek přečtenou prý aspoň třikrát. Bez čtenářů bych asi nepsal. No a inspirace? Každý spisovatel kouká kolem sebe a především naslouchá, řekl bych. Sousedé a kamarádi s sebou nosí historek, že si to člověk neumí představit. Jen je z nich dostat. Jste držitelem Ceny Jiřího Marka pro nejlepší detektivní román. Vaše detektivky mají řadu čtenářů a jsou oblíbené. Jaký jste čtenář vy? Máte oblíbené autory? Čtu moc rád a všecko dobré. Mým nejoblíbenějším autorem je už několik let můj kamarád, mistr slova a dějin Péťa Stančík. Momentálně čtu Karla Poláčka, před ním to bylo pár Houellebecqových knížek, před ním Amos Oz nebo Evžen Boček. Je jich hodně. Mezi mé stálice patří nedostižní Isaac Bashevis Singer a Stephen King. Působíte také jako profesionální golfista. Jak jste se ke golfu dostal? Cítíte se být více spisovatelem nebo golfistou nebo se vám to pěkně proplétá? Někde jste o sobě řekl. „Psaní v zimě a golf v létě jsou mými koníčky i mou prací.“ Jsem profesionální učitel golfu. Baví mě pomáhat s golfovým švihem amatérským hráčům, aby měli ze hry ještě větší potěšení. Na profesionální hraní už nemám věk. Baví mě chodit s kamarády po hřišti a hýbat se. Spisovatelé mají otlačenou zadnici. Potřebují pohyb. A co chvíle volna, jak je rád trávíte? Nejraději se svými dětmi, pokud si na mě najdou čas. Už mají svůj svět. Jaroslav Kuťák se narodil 30. září 1956. Používá i pseudonymy – Norman C. Marshal nebo N. C. Marshal. V Berlíně vystudoval Humboldtovu univerzitu (němčinu a filozofii). Vystřídal řadu zaměstnání (televizní redaktor, dělník, správce fotbalového stadionu, správce webu, majitel cukrárny, šerif ve westernovém městě pro děti). Od roku 1990 působí jako spisovatel. Je také profesionální golfista a od roku 2008 je členem Profesionální golfové asociace (PGA) a právě z prostředí golfu je série detektivních příběhů s Karlem Schwarzem a Marií. Publikuje také v Německu a Japonsku. V roce 2001 obdržel Cenu Jiřího Marka za detektivku Území trestu. {loadmodule mod_tags_similar,Související}
Čas načtení: 2024-04-30 17:37:02
BenQ SW272U má TIPA 2024 za nejlepší profesionální fotografický monitor
BenQ oznamuje, že fotografický monitor SW272U získal prestižní titul Nejlepší profesionální fotografický monitor roku 2024 udělovaný asociací Technical Image Press Association (TIPA). Po ocenění jeho předchůdce SW321C ve stejné kategorii to znamená další významný úspěch. [...] Článek BenQ SW272U má TIPA 2024 za nejlepší profesionální fotografický monitor se nejdříve objevil na IT Revue.
Čas načtení: 2024-07-31 15:25:05
Sharp/NEC nabízí profesionální řešení signage s působivou přidanou hodnotou
NEC MultiSync® E-Series umožňuje snížení nákladů na instalaci a provoz. LED podsvícení zajišťuje displejům díky své nízké spotřebě energie vysokou energetickou úsporu. Displeje jsou k dispozici od 32″ do 98″ a mají jas 400 cd/m². [...] Článek Sharp/NEC nabízí profesionální řešení signage s působivou přidanou hodnotou se nejdříve objevil na IT Revue.
Čas načtení: 2024-09-05 07:58:23
Kdo je profesionální obchodník?
Profesionální obchodník je termín definovaný Evropským orgánem pro cenné papíry a trhy (ESMA) v rámci směrnice MiFID II (Markets in Financial Instruments Directive II). Tento status se vztahuje na jednotlivce nebo organizace, kteří splňují specifická kritéria stanovená ESMA a mají zvláštní postavení na finančních trzích. Aby byl obchodník klasifikován jako profesionální, musí splňovat alespoň dvě […] The post Kdo je profesionální obchodník? first appeared on InvestPlus.
Čas načtení: 2024-09-26 08:00:00
Praha 26. září 2024 (PROTEXT) - Na jubilejním 100. ročníku prestižního veletrhu IFA představila prémiová skandinávská značka ASKO své nejnovější spotřebiče a dokázala, že po více než 70 letech od svého založení stále stanovuje nová měřítka v oblasti funkčnosti, designu, precizního řemeslného zpracování a inovací. Mezi nejzajímavější novinky patřila řada pečicích trub NYACRAFT, platforma DishDesigner řízená umělou inteligencí, profesionální myčka nádobí DW60.C a nová generace praček prádla. O atmosféru diningových restaurací se postarali ambasadoři značky: hvězdní šéfkuchaři Tom Aikens a Marek Fichtner a nejlepší someliéři Andreas Larsson a Valentin Bufolin.Trouby NYACRAFT: nová éra pečeníJádrem prezentace značky ASKO byla na veletrhu IFA zcela nová řada trub NYACRAFT, která je svými parametry připravena nově definovat domácí pečení. Všestranné a inovativní trouby, které budou uvedeny na trh v příštím roce, nabízejí pečení s přesností na jeden stupeň s řízenou úrovní páry a teplotní sondou pro ty nejlepší kulinářské výsledky. V nabídce budou jak v klasické 60cm verzi, tak i v kompaktní, nižší 45cm verzi. Kompaktní trouba přitom kombinuje šest inovativních funkcí v jediném spotřebiči: konvekční ohřev, plně parní režim, kombinaci páry a konvekčního ohřevu, mikrovlnný ohřev, kombinaci mikrovlnného a konvekčního ohřevu – a to vše v unikátní kombinaci s nejúčinnějším automatickým pyrolytickým čištěním. Trouby je možné monitorovat a ovládat z mobilního zařízení pomocí aplikace ConnectLife a také hlasem.DishDesigner: řešení pro chytrou kuchyniZnačka ASKO také představila inteligentní platformu DishDesigner, využívající umělou inteligenci s technologií společnosti Microsoft. Tato chytrá platforma přináší individuální recepty, založené na osobních preferencích, dostupných surovinách a kuchařských dovednostech. Povyšuje domácí vaření z toho, co máte po ruce, na skutečný zážitek a současně pomáhá snižovat plýtvání potravinami.Profesionální myčka nádobí: nový standard výkonu, hygieny a udržitelnostiV segmentu profesionálních spotřebičů byla představena nová profesionální myčka nádobí ASKO DW60.C. Splňuje nejpřísnější požadavky na čistotu, hygienu a bezpečnost v náročných prostředích - od zdravotnických zařízení až po bistra a mateřské školy. Tato odolná a účinná myčka je vybavena intuitivním ovládáním, podsvícenými ovládacími prvky a přehlednými stavovými projekcemi pro snadnou obsluhu. Systém SANI zajišťuje správnou dezinfekci, zatímco flexibilní koše a nastavitelné výkonové zóny optimalizují mytí. Integrovaný systém automatického dávkování zabraňuje plýtvání mycími prostředky a aplikace ASKO Connect Pro umožňuje uživatelům sledovat a optimalizovat spotřebu vody a energie. To vše nastavuje nové standardy v udržitelnosti.Péče o prádlo: zdraví a hygiena na světové úrovniZnačka ASKO je již od samého počátku lídrem v oblasti péče o prádlo díky inovacím, které staví do popředí výkon, spolehlivost a hygienu. Technologie Steel Seal™ bez gumového těsnění dvířek zaručuje naprostou čistotu a díky ní je ASKO jedinou značkou, která získala označení Sensitive Choice. Jedinečná konstrukce s patentovaným řešením Quattro Construction™, kdy prací vana spolu s bubnem stojí na čtyřech tlumičích, zaručuje naprostou stabilitu. Tomuto odkazu zůstává věrná i nová generace praček, která bude uvedena na trh příští rok; nabízí však i řadu inovativních chytrých funkcí. Například možnost spárovat spotřebiče pro péči o prádlo s chytrou platformou ConnectLife, která umožní nejen ovládat praní na dálku, ale také nabídne přehled o spotřebované energii, vodě a pracím prostředku včetně tipů, jak jimi šetřit.Indukční technologie Celsius°Cooking™: Nový způsob vaření s přesnou regulací teplotySvůj prostor měla na veletrhu i unikátní technologie Celsius°Cooking™. Chytrá indukční deska bezdrátově komunikuje s originálním příslušenstvím Celsius°Cooking™ - s hrnci a pánví s teplotní sondou - a sama řídí naprosto precizně dobu vaření i teplotu s přesností na jeden stupeň. Ve verzi s komfortní šířkou 83 cm dokonce skrývá i výsuvný odsavač ASKO Elevate; tato exkluzivní varná deska získala prestižní iF Design Award. Na doprovodných webových stránkách www.celsiuscooking.com pak domácí kuchaři naleznou nepřeberné množství inspirativních receptů.Chytré vinotéky: váš osobní someliérVinotéky ASKO představují inovativní způsob, jak nabídnout cenným vínům tu nejlepší profesionální péči jako v pravých vinných sklepech: optimální a stálou teplotu, vlhkost i prostředí bez pachů, UV záření a otřesů. Pro majitele cenných vín je určená chytrá skříňová vinotéka, která umožňuje skladování, zrání a podávání až 190 lahví vína ve třech oddělených, samostatně ovladatelných teplotních zónách. A také vytváření digitálního archivu vín prostřednictvím aplikace ConnectLife a světové databáze vín Vivino. Skvěle ji doplňuje párová skříňová vinotéka pro dlouhodobé uchovávání a zrání až 261 lahví vína v optimálních podmínkách. K vestavbě do kuchyňské linky je pak určená jednozónová nebo dvouzónová menší vinotéka.Odolné pokročilé myčky pro udržitelnější životVedle nových profesionálních myček nádobí byly k vidění i chytré myčky ASKO z řady DW60 do domácností. Jsou vybavené čtyřmi koši pro 17 sad nádobí a mají největší kapacitu na světě. Využívají systém až 11 vysokotlakých trysek, automatické dávkování mycího gelu a UV technologii, která eliminuje 99,9999 % bakterií a virů. Osm nejdůležitějších komponent je vyrobeno z vysoce kvalitní nerezové oceli, nikoliv z plastu. Jde o nejspolehlivější myčky na světě, pokud jde o hygienu a udržitelnost – jsou testovány na ekvivalent pravidelného používání po dobu 20 let. Ovládají se i na dálku prostřednictvím aplikace ConnectLife a mobilních zařízení.Uchovávání potravin: optimální skladování a přesná teplotaNechyběly ani vestavné a volně stojící chladničky a mrazničky ASKO s inovativními technologiemi, které vytvářejí optimální skladovací podmínky s přesnou kontrolou vlhkosti a teploty v celém vnitřním prostoru. Systém Cool Flow+ s inteligentními senzory umožňuje skladování potravin na libovolné polici a zajišťuje rychlé obnovení teploty po otevření a zavření dveří chladničky. Funkce Multi Zone umožňuje nastavit teplotu v každé zásuvce, funkce Convert Zone zvyšuje vítanou flexibilitu tím, že dokáže přeměnit mrazicí oddíl na chladničku.Exkluzivní gastronomické zážitky s ambasadory značky ASKOPro návštěvníky byly připraveny i exkluzivní zážitkové akce s živým vařením a ochutnávkou vín, pečlivě vybraných k podávanému menu. Připravili je čtyři ambasadoři značky ASKO: respektovaný český šéfkuchař Marek Fichtner, prezident Bocuse d'Or Czech a porotce MasterChef Česko, a dále britský michelinský šéfkuchař Tom Aikens a nejlepší someliéři Andreas Larsson a Valentin Bufolin.Kompletní fotogalerie: zdeDalší informace: cz.asko.com Zdroj: ASKOČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Čas načtení: 2024-10-04 14:32:34
Alienware s týmem Liquid uvedl profesionální herní headset Alienware Pro
Alienware představuje nový headset Alienware Pro esportovní třídy, který navazuje na úspěch nedávno představené myši a klávesnice Alienware Pro. Byl navržen s ohledem na vysoké požadavky esportu ve spolupráci Alienware s více než 100 elitními [...] Článek Alienware s týmem Liquid uvedl profesionální herní headset Alienware Pro se nejdříve objevil na IT Revue.
Čas načtení: 2019-10-03 09:33:11
Tereza Horváthová: Člověk může udělat revoluci s pár lidmi
Až na konec světa zavede ve dnech 3. až 6. října návštěvníky Tabook. „Na konci světa“ je totiž jedno z jeho letošních témat. Tento táborský festival kvalitních malých nakladatelů vstupuje letos do svého osmého ročníku. Pořádá jej romanistka Tereza Horváthová se svým manželem, grafikem Jurajem Horváthem, kteří provozují nakladatelství Baobab. Tak už poosmé. Co jste od Tabooku očekávali, když jste ho dělali prvně? My jsme žádná očekávání neměli. Moje očekávání byla, že uděláme malý, komorní festival, a nečekali jsme, že se nám tak rozroste. Postupně si ale plníme některé sny, zvlášť co se týká ilustrace. Během těch osmi let jsme snad dokázali ukázat ty nejzajímavější lidi, kteří na evropské ilustrátorské scéně působí. Měli jsme tu velké výstavy Blexbolexe, Ataka, Henninga Wagenbretha, Gérarda Lo Monaka, Bjørna Rune Lie, Evy Lindström a mnoha dalších a podařilo se nám je konfrontovat s tím nejlepším, co se děje u nás... Jak vybíráte nakladatele, kteří vystavují na Tabooku? Stane se, že někoho odmítnete? Stane. My chceme na festivalu Tabook ukázat to nejlepší, co v Čechách (i na Slovensku) vzniká. Ať už jde o knihy pro děti nebo dospělé, o filosofii, teologii, o prózu nebo poezii, tak se snažíme vybírat ty malé nakladatele, kteří věnují svým knihám absolutní péči. Ty, pro které je vydávání jejich životní projekt. Zveme ale i některé střední a větší nakladatele, někdy kvůli jejich specifickým edičním řadám a projektům. Tradičně jezdí Argo. Pro mě to podstatné z Arga není jejich běžná produkce, ale argovské historické řady, které dlouhodobě a pečlivě mapují terén středověkých a moderních dějin. Letos je jedním z našich témat „Snění o Americe“ a do debaty mimo jiné vstoupí právě autoři historických knih, kteří mapují cesty Evropanů na Západ, jejich sny i setkání s realitou... Další témata Tabooku budou „Vysočina“, „Na konci světa“, „Vyprávění“ – proč? Letos jsme strávili tři měsíce na malinkém ostrůvku v Chorvatsku, a domu, kde jsme bydleli, se říkalo, že je to Kraj světa. Téma „na konci světa“ si člověk může vykládat různě: jako okraj, hranici, za kterou nic není, ale také místo, kam nikdo ani nepáchne, nebo kam se všichni bojí, místo zapomenuté nebo nějak odtržené,či naopak místo, které nám připadá nekonečně vzdálené a o němž sníme. Ve společnosti teď rezonuje i konec světa v ekologickém smyslu. Jako bychom se právě teď ocitli na nějakém okraji a před námi se prostírá jakési nepopsané pole budoucnosti. Co nám na tom konci světa zbyde? {loadmodule mod_tags_similar,Související} {mprestriction ids="1,2"} Co zažije na Tabooku člověk, který není ani nakladatel, ani teoretik ilustrace? Vždycky říkám, že Tabook má několik vrstev. Jednu tvoří profesionální program pro lidi, pro které je kniha posláním a prací. Míním tím nakladatele, redaktory, editory, překladatele, knihovníky, knihkupce, učitele, studenty ilustrace... Ale další neméně důležitou vrstvou jsou všichni naši laičtí návštěvníci. Tabook je zároveň profesionální festival a festival, který je přístupný všem lidem. Od rodin s dětmi až po ty, kteří mají třeba jen rádi kulturu a chtějí se trochu povyrazit. Program nabízí širokou škálu čtení, setkání, debat, workshopů a specielních událostí. Nechybí koncerty a divadla ani čtení na pomezí performance, letos připravujeme nový formát – čtení v krajině. Plánujeme i čtení za rodinným stolem, což bude intimní setkání s autory, čtenáři, redaktory v táborských rodinách, které pro tu příležitost otevřou své dveře. Asi je dobré říct, že všechny ty věci se dají obrazit pěšky. Není třeba studovat linky veřejné dopravy. To určitě ne. Tabook se odehrává v historickém centru s výhonky na různá skrytá krásná místa v dochodné vzdálenosti. Hlavní „stan“ je letos opět v klasicistní budově, kterou postavila v 19. století obec baráčníků, tedy ve Střelnici. První patro obsadí stánky více než sedmdesáti českých a zahraničních nakladatelů, v přízemí budou probíhat knihtiskové, výtvarné a literární dílny pro veřejnost a na mnoha jiných místech – na jevišti Divadla, v knihkupectví Jednota, v Dílně ad. – čtení, divadla, diskuse... Vždycky jsme chtěli zatáhnout do festivalu lidi, kteří tady žijí, a instituce, jež tady působí. Tradičně spolupracujeme s Městskou knihovnou (která sídlí pro změnu na Novém městě blízko botanické zahrady), kde probíhá specializovaný program pro knihovníky, ale i zvláštní program pro veřejnost. Řada vystoupení se koná ve vinárnách či kavárnách – jak se k tomu majitelé staví? Jásají, že se prodá víc kafe a vína? Myslím, že mají Tabook rádi. Samozřejmě máme v Táboře blízké lidi, se kterými tradičně spolupracujeme, pomáhají nám dělat i festivalové kavárny a občerstvovny, ale vždycky se najde i někdo nový, o kom jsme nevěděli, nebo kdo něco otevřel a založil teprve nedávno. Někteří provozovatelé nás dokonce loni podpořili i malým finančním příspěvkem... Jaká je podpora ze strany města? Město nás tradičně podporuje finančně (žádáme každoročně o grant na velké kulturní akce) a půjčuje nám i dvě městské galerie, Vodárenskou věž a Galerii U radnice, úzce spolupracujeme i s Odborem kultury, který nám ve všem vychází vstříc. A co vyšší struktury, třeba ministerstvo kultury? Ministerstvo kultury nás každoročně podporuje dost zásadní částkou. Zpočátku jsme byli hodně závislí na visegrádských grantech, ale nakonec jsme nechtěli žádosti „šít na míru“ visegrádským požadavkům. Už loni nás také začal trošičku podporovat i kraj, postupně si tedy nacházíme místo…. Autoři a nakladatelé ze Slovenska, Polska a Maďarska na Tabooku stejně tradičně bývají. Vždycky. Ale já nechci psát projekt jen proto, abychom odněkud vytáhli prachy. Jsem radši, když se pokryjí všechny věci, o které nám jde, než aby se některé upřednostňovaly. Když se na to člověk podívá z hlediska podnikání, těžko asi můžete vybrat od nakladatelů tolik peněz, aby se vám vrátily. Co pro vás z Tabooku plyne? Proč ho chcete dělat? Ohledně financí nula od nuly pojde. Nakladatelé nám platí zcela symbolické částky, festival děláme pro ně. Jako nakladatel (tedy my jako Baobab) tu samozřejmě můžeme důkladně představit autory, které vydáváme, od ilustrátorů až po spisovatele. Vždycky jsem také chtěla propojit všechny lidi, kteří dobré knihy využívají ve své práci (učitele, knihovníky, lektory) s dobrými nakladateli. Tohle pole je v Čechách ještě málo poorané. Páteční dopoledne tak například věnujeme školám: probíhá paralelní Tabook pro školy. Podílí se na něm velká část našich hostů, spisovatelé, ilustrátoři, překladatelé vycházejí do škol a jinam do terénu.Kulturní osvěta mi vždy připadala důležitá. Hodně mi také záleželo na tom, abychom českou nakladatelskou scénu otevřeli ven, do světa… abychom ukázali, jaké skvělé věci tu vznikaly a vznikají. Teď se nám to ale celé rozrostlo do takových rozměrů, že skutečně uvažujeme, co nám to dává, jestli nám to nepřináší jen spoustu práce. Slyším určitou pochybnost. Zajisté… Na druhou stranu, pro mě osobně (a myslím, že můžu mluvit i za Juraje) je asi nejdůležitější pracovní napojení na lidi, s nimiž to děláme. Na celý ten tým. To nejsou žádní profesionální produkční, jsou to všechno naši přátelé: ilustrátoři, autoři, kamarádi z Tábora i z daleka… Nakonec po dlouhých napjatých přípravách zažijeme krásné intenzivní tři dny, naplněné událostmi, spoluprací, hovory, setkáváním, a to jsou vlastně věci, které se nedají úplně docenit. Je to idealistická záležitost, ale vždycky se z ní pak něco urodí. Něco zajímavého, zvláštního, ale často i dost konkrétního. Uzavírají se tu různé pracovní (i nepracovní) svazky, rozjíždějí velké i malé podniky... Já si myslím, že i pro nakladatele Tabook funguje podobně. To je pro mě velmi podstatné. Profese, jako jsou literární agenti, literární marketéři, budovatelé PR, lajfstajloví specialisté, jste zatím nezmínila. Literární agenti už na Tabook léta jezdí, ve spolupráci s Českým literárním centrem pracujeme právě na propojování českých a zahraničních nakladatelů. No a v oblasti PR, reklamy, promo a lajfstajlu se opravdu moc nepohybujeme, neumíme to a možná ani umět nechceme… V Baobabu jsme nikdy nedělali placenou reklamu. Knihy, které vydáváme, propagujeme jiným způsobem, prostřednictvím živých setkání, výstav, čtení nebo malých kulturních událostí, a Tabook je toho samozřejmě součástí. My to tak děláme od začátku, kdy se to ještě tak moc nedělalo, dnes už je tenhle způsob „reklamy“ daleko běžnější. S kvalitní kulturou se dá přežít jen tehdy, když si člověk kolem sebe vytvoří široké okruhy obdobně naladěných lidí. Bylo by samozřejmě ideální, kdyby se tady vynořil nějaký šlechtic, který by vzal naše osvětové usilování za své, nebo nějaká osvícená firma, jež by nás chtěla podpořit. Nikoho takového jsme zatím nenašli. Každoročně nás ovšem podporují menší podnikatelé z Tábora, kteří prožívají Tabook s námi. Jak konkrétně se snažíte knihy propagovat? Letos vychází pátý, závěrečný díl povídkového cyklu ruského prozaika Varlama Šalamova. Na Tabooku postavíme dřevěnou boudu, a v ní bude probíhat dvaasedmdesátihodinové nepřetržité čtení z jeho knih. Jeho povídky vycházejí všude po světě rozdrobené do povídkových souborů, české vydání je snad jediné, které respektuje Šalamovův původní záměr. Jeho povídky o sovětském gulagu, o Kolymě jsou jedny z nejsilnějších próz 20. století. Je třeba je připomínat. Stejně jako klasické texty, které se, zdá se, už moc nečtou. Kdo čte opravdu Tolstého, Stendhala, Rilka? Kdo čte doopravdy klasickou antickou literaturu? Přijde mi zajímavé vrátit se k pramenům, k základům čtení, ke klasickým textům nebo základním kamenům moderní literatury. Číst své oblíbené texty budou nakladatelé, redaktoři, autoři...za stolem v táborských rodinách. Takže návštěvníci přijdou k někomu domů, zují se a sednou si v obýváku? Ten formát zavedl už náš oblíbený Jihlavský festival dokumentárních filmů, jmenuje se to myslím domácí kino. Lidé opravdu přijdou k někomu domů na promítání. Je tam většinou i tvůrce, režisér, scenárista, ale někdy i střihač nebo kameraman... My bychom chtěli, aby vybrané texty četli lidé, kteří na nich redakčně pracovali. Nebo jsou přímo autoři (spisovatelé, básníci), kteří ty texty mají rádi. Bude si tak možné vyslechnout interpretované čtení. (Nedávno jsme doma četli skvělé paměti Cannettiho, který v druhém díle líčí takováta čtení Karla Krause, jež zásadním způsobem ovlivňovala tehdejší vídeňskou kulturní obec.) Budou to jen komorní setkání, ale já si myslím, že ty nejdůležitější události se vždycky dějí v malých hnízdech, v jádrech, a že člověk může udělat revoluci s pár lidmi. Tak to jsou naše revoluční buňky. Domácí čtení. Navíc v husitském Táboře, kde se četlo, o husitské gramotnosti se vyprávějí legendy. Nevím, jestli se tady četlo, je otázka, jestli se tady spíš nebojovalo a nepilo. Atmosféra Tábora je zvláštní, je tu pořád cítit, že je to město, které bylo postaveno na obranu, jako vojenský tábor. Jako by jím všichni ti lidé jenom procházeli. Ve srovnání s jinými, dobře „loženými“ kulturními městy. Nicméně, možná proto se tu daří právě tomu festivalu, který děláme. Co se ilustrátorů na Tabooku týká, jak se vám daří získávat jména jako Manuel Marsol? Tento španělský ilustrátor je opravdu hvězda, získal například cenu na Veletrhu dětské knihy v Boloni. Jak už jsem říkala: měli jsme štěstí, že první výstavy tu měli významní autoři z Francie, Německa, Švédska.... A každý dobrý mladý ilustrátor rád přijede, když ví, že tu před ním vystavoval Blexbolex, David B., Kitty Crowther… Na Manuela Marsola jsme natrefili prostřednictvím jeho knihy, kterou jsme viděli před dvěma lety v Boloni a líbila se nám. Říkali jsme si, že by stálo za to mu ji vydat česky – a on se nám během té doby sám ozval, že by měl o společný projekt zájem, byla to pěkná souhra... Na Tabooku je vždy k vidění současná frankofonní scéna, z čeho to vyplývá? Frankofonní knižní scéna (teď mám na mysli především v oblasti ilustrované knihy, autorské knihy a komiksu) je především hodně zajímavá, vrstevnatá a pestrá. Je tam obrovská škála tvůrců a nakladatelů, kteří dělají velmi odlišné věci, a vždycky je dělají perfektně. Zajímavé je, že i velcí nakladatelé pracují s autory původně z malých, alternativních nakladatelství. A podporují je, aby pro ně dělali velké projekty. Za posledních pětadvacet let se ve Francii navíc udál přerod dětské knihy. Přerod od čeho k čemu? Od ilustrovaných pohádek (a někdy dost infantilních) k přemýšlení o celém světě, k mnohovrstevnaté škále knih od těch alternativních po dokonale zvládnuté velké obrazové knižní projekty pro nejširší čtenářstvo. Možná, že tomu, co vychází teď, by před pětadvaceti lety nikdo nerozuměl. Vyprávění obrazem je úplně jinde. Amůžeme tu zmínit třeba zásadní několikadílný komiks Davida B., který vypráví velmi silný lidský příběh jeho bratra postiženého epilepsií. A vypráví ho obrazem. A pak máte knížky, v nichž jsou jen intuitivně řazené obrazy, které nakonec tvoří nějaký absolutní celek (jako třeba knihy od průkopníka tohoto „žánru“ Blexbolexe Album lidí nebo Roční období), nebo drobné knížečky založené na malém vtipu, legraci, jazykovém nebo výtvarném fóru (základní řada nakladatelství Rouergue), kde je vlastně jenom jednoduchý příběh, a dají se číst s dětmi donekonečna. To všechno existuje vedle sebe, rozvoj obrazové knihy ve Francii je úžasný (a někdy až strašidelný). A jak se posunuly v té frankofonní oblasti texty? Ve vašem nakladatelství Baobab jste vydali například knihy znamenitých francouzských autorů, jako jsou Timothée de Fombelle nebo Jean-Claude Mourlevat, a to jsou prózy. Mám ve Francii přítelkyni, která píše detektivky ze středověku, má čtyři děti a vždycky důkladně sledovala, co vychází. Ona o té proměně říká, že dnes se vydávají i pro děti a mládež rozsáhlé, několikadílné, dokonale odvyprávěné ságy. Jsou to napínavé, dobrodružné příběhy, které každého pohltí, knihy pro všechny generace. To dřív, alespoň podle ní, nebylo. Ale ve světové literatuře pro děti vychází široká škála příběhů: od „tematických“, spíš žurnalistických románků, přes různé detektivky a příběhy ze školního prostředí po různé rodinné ságy. Světová próza pro děti je neuvěřitelně rozmáchlá a bohatá. A když srovnáte Francii se zbytkem Evropy? Ve Francii vychází množství kvalitních (i úplně hloupých) obrazových knih, ale tradice ilustrované prózy, knih „literárnějších“ na pomezí prózy a poezie, které se dětem předčítají před spaním, ta je přece jen přítomná spíš ve střední Evropě a východní Evropě. V tom jsme, myslím, výjimeční. Některé knihy z Baobabu nejsou pro francouzské nakladatele zajímavé, protože jsou příliš textové a texty jsou příliš literární. Nakladatelé hledají spíš „univerzální“ obrazové knihy. Někdy ke škodě věci. Ono tomu univerzálnímu dost často něco chybí. Tam jsme v úplně jiné fázi nebo poloze. Stalo se během těch osmi let pořádání Tabooku něco, co vás příjemně nebo nepříjemně zaskočilo? Mě vždycky zaskočí, že i když se snažíme tady v Táboře hodně oslovovat profesionály, včetně učitelů, nakonec vždycky spolupracujeme jen s určitým okruhem lidí. Daří se nám ho sice pokaždé rozšiřovat, ale vlastně ještě pořád necítím z těch odborných profesí opravdu velký zájem. Na našich seminářích pro knihovníky a pro učitele vždycky vidím stejné okruhy lidí. Ale přikládám to samozřejmě tomu špatnému PR. Také u nakladatelů občas cítím rezervy. Máme nakladatele, kteří jsou úžasně činorodí, chtějí se podílet na programu a tak nějak „fungují“. Za ty jsem opravdu vděčná, bez nich bych to už asi dávno zabalila. A pak máme spící nakladatele. Přijedou, jsou tady rádi, líbí se jim tu, ale neinvestují žádnou energii navíc. No a pak je tu ilustrace, autorská obrazová kniha: zkrátka to, co nás nejvíc baví. Zatím se nám nedaří přitáhnout pozornost kunsthistoriků. Ilustrace je pořád vnímaná jako něco podřadnějšího než současné umění, což je naprostý nesmysl. Tato média jsou dlouhodobě nejsvobodnější, nejpestřejší a také nejpodceňovanější uměleckou scénou. Uklidňuje mě, že situace je podobná v celé Evropě. Ale myslím, že naše poctivé snažení má i své plody: vidíme tu před očima růst generace lidí, které jsme nějakým způsobem ovlivnili. A nejsou to rozhodně jen samotní ilustrátoři. Největší radost mám ale stejně z toho, když na Tabooku vystoupí na veřejnosti lidé, kteří normálně nejsou úplně vidět – nikoliv autoři, ale překladatelé, redaktoři, editoři, ilustrátoři, nakladatelé…. Ti pro mě představují největší skryté poklady české knižní scény. {/mprestriction} Autor je spisovatel a překladatel. Tereza Horváthová (*1973) je nakladatelka, redaktorka, překladatelka, spisovatelka, organizátorka. Vystudovala romanistiku na FF UK v Praze, obor francouzský jazyk a literatura. Roku 2000 založila se svým mužem Jurajem Horváthem nakladatelství knih pro děti Baobab. V roce 2011 vymyslela a zorganizovala první ročník mezinárodního festivalu malých kvalitních nakladatelů Tabook, který má za sebou sedm úspěšných ročníků. Kromě práce v nakladatelství píše knihy pro děti, prózu i poezii, nárazově také překládá a píše filmové scénáře. Iniciuje neziskové kulturní akce a věnuje se mírnému politicko-kulturnímu aktivismu. Za knihu Modrý tygr obdržela cenu Zlatá stuha pro rok 2005. Podle knihy vznikl stejnojmenný film v režii Petra Oukropce. Žije v Táboře, kde se svým mužem vychovává osm dětí.
Čas načtení: 2024-02-19 17:57:38
Nejlevnější profesionální počítač s monitorem a Windows 11
Potřebujete levný profesionální počítač s malou spotřebou elektřiny? Pokud budete počítač používat jenom na internet tak by byl pro vás ideální tento malý počítač s Windows 11, problémem notebooků je veliká poruchovost a obtížná opravitelnost navíc je zde malý monitor a není zde veliká klávesnice a myš, dalším problémem je baterie která nejde vyměnit jinak… Číst dále »Nejlevnější profesionální počítač s monitorem a Windows 11
Čas načtení: 2024-03-23 09:30:12
Nejlepší profesionální fotoaparát
Nabídka fotoaparátů je veliká a podle prodeje se většinou určuje jaký fotoaparát je každý rok nejlepší, jiné nároky na fotoaparát má profesionál a jiné nároky má amatér. Většinou platí pravidlo že čím dražší je fotoaparát tím více je i profesionální, amatérům často stačí na fotografování levný mobil, v současnosti končí dlouhé období zrcadlovek a přichází… Číst dále »Nejlepší profesionální fotoaparát
Čas načtení: 2024-04-26 17:12:16
Profesionální fotbalista zažaloval Pfizer poté, co mu očkování „vyřadilo“ tělo a ukončilo kariéru
Plně očkovaný profesionální fotbalista François-Xavier Fumu Tamuzo byl v dubnu nucen předčasně ukončit kariéru kvůli tomu, co popisuje jako „devastační poškození vakcínou.“ Bývalý hráč Stade Lavallois ve Francii nyní žaluje společnosti Pfizer a BioNTech u soudu a požaduje odškodnění za… The post Profesionální fotbalista zažaloval Pfizer poté, co mu očkování „vyřadilo“ tělo a ukončilo kariéru first appeared on Akta X.
Čas načtení: 2024-06-04 07:47:57
Canon EOS R10 vs Canon EOS R6 Mark II
Porovnání Pokud jste profesionál tak logicky potřebujete i profesionální fotoaparát s profesionálními parametry, výrobci mobilů v reklamě tvrdí že fotomobil může nahradit profesionální fotoaparát protože jeho čip má veliké rozlišení na snímači a jsou zde i jiné výhody které nemají profesionální fotoaparáty. Zjistil jsem zajímavou věc že pokud použiji silný moderní blesk tak se každá… Číst dále »Canon EOS R10 vs Canon EOS R6 Mark II
Čas načtení: 2024-06-30 08:00:18
Pořídit si nějaké drahé auto a nechat si ho upravit je u celebrit – a vlastně nejen u nich – oblíbená cesta, jak zaujmout. A Kim Kardashian se to s novým a notně upraveným Range Roverem povedlo. Možná byste čekali nějaké zběsilosti třeba ve stylu Justina Biebera, ale nejstarší sestra klanu Kardashian si zachovala eleganci […]
Čas načtení: 2024-07-18 07:55:00
New York 18. července 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Hohem, přední výrobce stabilizačních gimbalů, dnes představila model Hohem iSteady V3 AI Tracking Smartphone.Hohem iSteady V3 AI Tracking Smartphone Gimbal promění váš telefon v dokonalou přenosnou kameru pro natáčení videa. Disponuje pokročilou technologií s umělou inteligencí, vestavěnou prodlužovací tyčí, stativem a gimbalem se stabilizací ve třech osách. Zajišťuje snadné, plynulé a profesionální záběry pořízené přímo v terénu.Pokročilá AI technologie pro všechny chytré telefonyGimbal Hohem iSteady V3, vybavený špičkovou technologií sledování záběru na bázi umělé inteligence, vás dokáže automaticky sledovat přímo prostřednictvím nativní aplikace fotoaparátu v zařízeních iPhone i Android. Odstraňuje omezení systému i samotných aplikací a umožňuje bezproblémové sledování pohybu během videokonferencí, živých přenosů a natáčení videa. Stabilizační gimbaly využívají přední nebo zadní fotoaparát iPhonu, aby zajistily správné zaostření a udržely v záběru daný subjekt, a umožňují tak uživatelům neomezený pohyb bez rizika, že se ocitnou mimo záběr. Odnímatelnou sledovací jednotku s umělou inteligencí lze instalovat tak, aby telefon zabíral prostor před kamerou nebo za ní, díky čemuž je mnohem univerzálnější. Umožňuje také ovládání gesty, což znamená, že ovládání technologie umělé inteligence máte na dosah ruky i v případě, že se nenacházíte přímo u zařízení.Odnímatelné dálkové ovládání a profesionální stabilizaceStabilizační Hohem iSteady V3 ve spojení s odnímatelným dálkovým ovládáním umožňuje všestranné natáčení i mimo přímý dosah zařízení, a je tak ideální pro zachycení jedinečných úhlů nebo skupinových záběrů. Pokročilý stabilizační systém se stabilizací ve třech osách zajistí stabilní a plynulé záběry v jakékoliv situaci, ať už jde o natáčení během cestování nebo při turistice. Profesionální stabilizační sada Hohem iSteady V3 s dálkovým ovládáním posune vaše natáčení na zcela novou úroveň.Přenosný a skládací univerzální gimbal pro chytré telefonyiSteady V3 je přenosný a skládací gimbal určený pro internetové tvůrce i všechny, kteří svůj běžný život rádi zaznamenávají. Gimbal iSteady V3 je vybaven prodlužovací tyčí s dosahem až 205 mm, která umožňuje záběry z nízkého úhlu, integrovaným stativem pro lepší pořizování selfie a kreativní natáčení vlogů a vestavěnou powerbankou s výdrží 13 hodin pro telefony do hmotnosti 300 g.Výkonné úpravy videa za podpory AI v aplikaci Hohem Joy APPStabilizační gimbal iSteady V3 posouvá možnosti natáčení videa pomocí chytrého telefonu na zcela novou úroveň a umožňuje ještě snazší tvorbu a úpravy dynamického obsahu. Po skončení natáčení vám kompletní sada mobilních úprav s podporou umělé inteligence v aplikaci Hohem Joy umožňuje dosáhnout mistrovské úrovně střihu a dalších úprav. Úpravy videa nebyly ještě nikdy tak snadné!Ať už natáčíte vlog, vysíláte živě nebo točíte krátký film, iSteady V3 je vaším osobním kameramanem s umělou inteligencí.DostupnostStabilizační gimbaly Hohem iSteady V3 AI Tracking Smartphone jsou k dispozici již nyní v oficiálním obchodě společnosti Hohem, v jejím oficiálním obchodě na stránkách Amazon a u autorizovaných prodejců. Další informace o produktu a jeho možnostech naleznete na webových stránkách společnosti Hohem.O společnosti Hohem:Hohem je přední společností specializující se na technologii stabilizačních gimbalů, která nabízí inovativní řešení pro stabilizaci fotoaparátů a chytrých telefonů. Společnost Hohem se snaží fotografování a natáčení videí zpřístupnit široké veřejnosti a umožnit tak každému, aby své příběhy zaznamenal kvalitně a snadno.Další informace naleznetena našich webových stránkách: https://www.hohem.comv obchodě Hohem: https://store.hohem.com/na Instagramu: https://www.instagram.com/hohem_globalna síti TikTok : https://www.tiktok.com/@hohem_globalPřihlaste se k odběru našeho YouTube kanálu: https://www.youtube.com/@HohemTechOfficialVideo - https://www.youtube.com/watch?v=Ny2-BZOioX8Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2460783/4810671/Logo.jpgKONTAKT: Kris Huang, kris@hohem.com
Čas načtení: 2024-10-30 09:00:38
Xiaomi Band 9 Pro má obří výdrž, velký displej a profesionální měření běhu i plavání
Xiaomi představilo nový náramek Band 9 Pro Má stejně velký displej jako minulá generace, je však jasnější a s tenčími rámečky Náramek dále láká na přesnější měření zdraví a profesionální sledování vybraných sportů Značka Xiaomi včera nepředstavila pouze nové vlajkové smartphony řady Xiaomi 15, ale i spoustu dalších produktů. Mezi nimi nechybí ani Xiaomi Band 9 Pro, tedy nová generace fitness náramku, který se díky většímu displeji přibližuje spíše chytrým hodinkám, koneckonců s nimi sdílí operační systém HyperOS. Přečtěte si celý článek Xiaomi Band 9 Pro má obří výdrž, velký displej a profesionální měření běhu i plavání
Čas načtení: 2024-11-15 18:00:01
Kdo vlastně je pohledná Babišova influencerka? Nová mediální tvář ANO se pustila do vlády
„No tak to je paráda! Takže já půjdu do důchodu skoro v sedmdesáti letech,“ rozčiluje se Aneta Zicklerová ve videu na svém Instagramu. Už od pohledu je tenhle klip profesionální práce. Profesionální studio, světla i zvuk. Každé gesto i výraz v obličeji jsou předem promyšlené, každou větou útočí na Fialovu vládu, tentokrát kvůli důchodové reformě. „Zase zvolili to nejjednodušší možný řešení. Neumí hledat zdroje příjmů, neumí vybírat daně a neumí bojovat s šedou ekonomikou,“ stěžuje si a kvapně dodává, že za Babiše bylo líp. Jak jinak. Z Babišova stínu vlivnou influencerkou: Monika hraje na Instagramu první ligu Číst více Nástupkyně mága Prchala Zicklerová, třiatřicetiletá svobodná maminka desetiletého syna, která v Babišově týmu nahradila marketingového guru Marka Prchala, ale není veřejnosti neznámá. Poté, co se objevily informace, že ji s Andrejem Babišem pojí více než profesionální vztah, se bývalá influencerka stáhla ze sociálních sítí. Po několika měsících se však vrací s plnou parádou a na svém znovu otevřeném Instagramu sbírá politické body hlavně u mladých lidí. Politika i soukromí Dobře ví, že aby uspěla, nemůže její obsah být jen o politice. A tak občas na profilu dá nahlédnout do soukromí. Tu ukáže fotky svého nadupaného sporťáku, tu ukáže fotky z dovolené, kde se nebojí svléknout do plavek. Je prostě vidět, že nejde o žádnou začínající influencerku, ale ostřílenou profesionálku, která přesně ví, co dělá. „Pojďme si dnes povídat o tom, jak pěkný máme podzim. U toho by se nikdo rozčilovat nemusel,“ naráží na kvanta negativních komentářů, které na svém profilu dostává za službu Babišovi. Mnoho sledujících jí ale také nepokrytě fandí. Aneta prostě ví, kdy přitlačit a kdy odlehčit. Jak to bylo s Babišem? Jen jedné konkrétní odpovědi se vyhýbá jako čert kříži. Jak to bylo s údajným románkem s Andrejem Babišem a má to nějakou souvislost s jeho rozchodem s manželkou Monikou? „To je nesmysl. To jsou všechno jenom pomluvy,“ vyjádřil se o údajném milostném vztahu místopředseda hnutí Karel Havlíček. „Nevěřte všemu, co se šíří na Twitteru,“ komentovala tajemně dotazy o románku Zicklerová na svém profilu. Podivný rozchod Babišových: Andrej má k Monice pořád blízko, na dovolené je ale sám Číst více Rozchod a spekulace o milence Babiš se s manželkou Monikou rozešel v dubnu. „Po třiceti společných letech plných vzestupů, pádů a nezapomenutelných zážitků jsme se s Monikou rozhodli, že se naše cesty nyní rozdělují. Jako rodiče dvou úžasných dospělých dětí si nejvíce přejeme zachovat rodinnou harmonii,“ napsal tehdy na sociální sítě. S Monikou se však dále objevoval na veřejných akcích, o čemž jsme psali v tomto článku. Pár dní poté se pak rozšířily zprávy o románku s pohlednou zrzkou.
Čas načtení: 2020-06-29 00:00:00
Mobilní telefon? A iPhone, nebo Xiaomi? Poradíme vám!
Dosloužil vám mobilní telefon? Tak si pořiďte nový! Chcete-li to nejlepší, co současný trh nabízí, investujte do smartphone, neboli chytrého telefonu. S ním se totiž nejenom dovoláte, ale nafotíte i profesionální fotografie a natočíte profesionální videa. A nejenom to! Plaťte pouze za funkce, které ...
Čas načtení: 2012-09-27 05:00:00
Profesionální Postprodukce V2 – Konečně profesionálem! - část 2.
Je to pár dní, co jsme vám přinesli první část recenze výukových DVD Profesionální Postprodukce V2, která je určena především pro fotografy a retušéry. Pokud jste nečetli úvodní díl, můžete tak učinit zde. Koláže DVD #4 – Reklamní retuše Jak a čím zaujmout diváky? Jak udělat z obyčejné fotky prof ...
Čas načtení: 2012-09-26 05:00:00
Profesionální Postprodukce V2 – Konečně profesionálem! - část 1.
Několik slov úvodem Exkluzivně přinášíme recenzi série výukových DVD s názvem Profesionální Postprodukce V2. To vše již v druhé verzi, která je vylepšená o tisíce názorů a roky zkušeností. Pokud se chcete stát opravdovými profesionály, jste na správném místě. Celá recenze je rozdělena do dvou částí ...
Čas načtení: 2011-02-10 00:00:00
Adobe Premiere Pro – Profesionální střižna videa
Jestliže vám přestává stačit většina dostupných aplikací pro střih videa, mám pro vás řešení, které s největší pravděpodobností uspokojí vaše nároky. Aplikace tvořená pro profesionální sféru se jménem Adobe Premiere Pro toho nabízí opravdu mnoho. Co od něj můžete očekávat, jak se s ním pracuje a v n ...
Čas načtení: 2010-09-05 06:00:00
Profesionální web snadno a rychle – díl 4. – nabídky, články a moduly
Po delší přestávce vás vítám opět u pokračování našeho Joomla seriálu, ve kterém se tentokrát už konečně podíváme na publikování obsahu. Probereme si smysl a funkce nabídek, publikování článků a funkce modulů. Práce máme hodně, nač tedy čekat. V posledním díle (Profesionální web snadno a rychle – d ...