EUR 24,240 ||
JPY 13,247 ||
USD 20,664 || Atény - Trenér Martin Hyský by si přál, aby fotbalisté Plzně pokaždé podali tak týmový výkon jako v dlouhém oslabení při bezbrankové remíze na hřišti Panathinaikosu Atény v Evropské lize. Padesátiletý...
--=0=--
---===---Čas načtení: 2024-02-27 11:40:31
Novinka pro rok 2024: spojení Connectivity Unit Offroad (CUO) a aplikace Ride Husqvarna Motorcycles
Novinka pro rok 2024 je spojení Connectivity Unit Offroad (CUO) a aplikace Ride Husqvarna Motorcycles pomáhá jezdcům přizpůsobit a vyladit jejich offroadové stroje, což jim [...]
Čas načtení: 2024-04-22 13:05:14
Carmen Souza zazpívá o spojení mezi všemi lidskými bytostmi planety
Zatím poslední, desáté album portugalské zpěvačky, písničkářky, kytaristky a pianistky kapverdského původu Carmen Souza nese název Interconnectedness. Jeho poselství je dnes obzvláště důležité, vypráví totiž o humanitě, o tom, jak jsme všichni propojeni lidstvím. Naléhavé, přitom temperamentní, sdílné a okouzlující písně navodí atmosféru sounáležitosti 3. května 2024 ve Velkém sále pražské Novoměstské radnice. V písních přitom Carmen Souza nemoralizuje. Nechává hudbu, ať žije na koncertech vlastním životem, a dává publiku prostor, ať si ji vykládá po svém. „Jako u každého alba, […] The post Carmen Souza zazpívá o spojení mezi všemi lidskými bytostmi planety first appeared on Jazz Port.cz. Zobrazit celý článek Carmen Souza zazpívá o spojení mezi všemi lidskými bytostmi planety
Čas načtení: 2025-06-03 12:02:00
Turkcell dosahuje globálního prvenství v infrastruktuře 5G
Istanbul (Turecko) 3. června 2025 (PROTEXT/PRNewswire) - V Istanbulu proběhl první provozní test plně duplexního rádiového spojení na světě s rychlostí 50 Gb/sSpolečnost Turkcell (NYSE: TKC; BIST: TCELL) oslavila ve spolupráci se společností Huawei celosvětové prvenství. V inovativním testu dosáhla rychlosti 50 Gb/s, což představuje významný milník v bezdrátové komunikaci. Její průkopnická technologie, která umožňuje současný přenos a příjem dat na stejné frekvenci, představuje významný krok na cestě k digitalizaci Turecka. Technologický ředitel společnosti Turkcell, prof. dr. Vehbi Çağrı Güngör, uvedl: "Rychlost, které jsme dosáhli, umožňuje současný přístup k hlasovým a datovým službám v síti 5G přibližně 10.000 uživatelům. Tento test je hmatatelným důkazem našeho úsilí převést digitální infrastrukturu naší země do budoucnosti."Přední turecká technologická společnost a mobilní operátor Turkcell úspěšně dokončila ve spolupráci se společností Huawei první provozní zkoušku plně duplexního rádiového propojení (Full Duplex Radio Link) na světě. V tomto průlomovém testu dosáhlo jediné spojení pracující ve spektru pásma E (80 GHz) rychlosti 50 Gb/s. Společnost tak prostřednictvím technologie nové generace uskutečnila průlom v bezdrátovém přenosu, který je zároveň důležitým milníkem pro vývoj infrastruktury 5G.Příprava na 5G s technologií připojení nové generaceRostoucí poptávka po streamování videa, rozšířené realitě (AR) a aplikacích s nízkou latencí s sebou přináší potřebu kapacitnější a rychlejší komunikační infrastruktury. Přímým řešením tohoto problému je řešení plně duplexního rádiového spojení (Full Duplex Radio Link) vyvinuté společností Turkcell ve spolupráci s Huawei. Inovativní technologie, která bude nasazena v síťových infrastrukturách 5G, umožňuje přenos dat rychlostí až 50 Gb/s na spoj díky integrované struktuře antény s vysokou izolací, zdokonalené účinnosti využití spektra a algoritmům pro prevenci rušení.Güngör: "Připravujeme digitální infrastrukturu naší země na budoucnost"Prof. dr. Vehbi Çağrı Güngör, technologický ředitel společnosti Turkcell, uvedl s poukázáním na světové prvenství v nasazení této technologie následující: "Ve společnosti Turkcell je naším cílem jednak rozšířit nasazení optických vláken, ale i posílit naši síť prostřednictvím technologií rádiového spojení nové generace. V rámci této strategie chceme poskytovat rychlé, udržitelné a efektivní připojení v rozsáhlých oblastech pokrytí - od venkovských regionů až po geograficky náročná území. Test, který jsme provedli se společností Huawei, je konkrétním odrazem naší vize připravit digitální infrastrukturu Turecka na budoucnost. Díky technologii plně duplexního spojení (Full Duplex) budeme schopni efektivněji vyhovět rostoucím datovým nárokům našich uživatelů s rychlostí až 50 Gb/s. Tento test, díky němuž získá přibližně 10.000 uživatelů současný přístup k hlasovým a datovým službám prostřednictvím sítě 5G, má zásadní význam jak pro naše probíhající přípravy na 5G, tak pro splnění digitálních očekávání našich zákazníků."Zeng: "Základy pro infrastrukturu 5G"James Zeng, prezident produktové řady rádiových spojů společnosti Huawei, uvedl: "Obě značky jsou i nadále plně připraveny podporovat digitální transformaci Turecka a přispívat ke snahám této země o dosažení globálního vůdčího postavení v digitální éře. Je nám ctí, že můžeme společně s Turkcell realizovat první řešení plně duplexního rádiového spojení na světě. Dosažení rychlosti 50 Gb/s v pásmu E znamená nejen urychlení digitální transformace Turecka, ale zároveň vytváří i základy pro infrastrukturu 5G. Současně tento pokrok tvoří pevný podklad pro podporu hospodářského růstu a rozvoje společnosti."Co je test plně duplexního rádiového spoje (Full Duplex Radio Link)?Tato technologie umožňuje mikrovlnným spojům používaným v bezdrátové komunikaci vysílat a přijímat data současně na stejné frekvenci. Tím se výrazně zvyšuje efektivita přenosu dat a posiluje výkonnost sítě.O SPOLEČNOSTI HUAWEISpolečnost Huawei je předním světovým poskytovatelem infrastruktury pro informační a komunikační technologie a chytrých zařízení. Se zhruba 208.000 zaměstnanci působí ve více než 170 zemích a regionech, aby poskytla své služby více než třem miliardám lidí z celého světa. V Turecku působí již 23 let.O SPOLEČNOSTI TURKCELLTurkcell je technologická a telekomunikační společnost se sídlem v Turecku, která nabízí jedinečné portfolio hlasových, datových a IPTV služeb prostřednictvím svých mobilních a pevných sítí spolu s digitálními službami pro spotřebitele, podniky a techfin sektor. Skupina Turkcell působí ve třech zemích: Turecku, Bělorusku a Severním Kypru. Od července 2000 je společnost Turkcell kótována na newyorské burze cenných papírů i na burze BIST a zůstává tak jedinou společností s dvojí kótací na těchto burzách. Více informací na www.turkcell.com.trFoto - https://mma.prnewswire.com/media/2700724/Turkcell_Building.jpg KONTAKT: ancky.zhou@huawei.com
Čas načtení: 2024-11-02 15:22:07
Chyba zabezpečeného spojení na internetu.
Při kliknutí na psp.cz (parlament) na živé vysílání ani nespojí , ale objeví se chyba spojení, s tím nahlásit problém majiteli serweru. Je to pouze u této položky. Ostatní včetně záložek fungují bez problémů. Položky jsou otvírány seznamem.cz a Firefoxem, Read More Chyba zabezpečeného spojení na internetu. The post Chyba zabezpečeného spojení na internetu. first appeared on Radírna - Internetová online poradna.
Čas načtení: 2025-03-25 09:54:00
Praha 25. března 2025 (PROTEXT) - Telemedicínská aplikace Meddi app, která umožňuje spojení s lékařem po telefonu během několika minut, rozšiřuje svou nabídku o služby psychoterapeutů. Kromě možnosti objednat se k vybranému specialistovi na konkrétní termín nabízí také nejrychlejší variantu online konzultace – spojení s psychoterapeutem do jedné hodiny.„Možnost konzultace v tak krátké době nabízíme jako jediní na trhu. Věříme, že tato služba pomůže klientům, kteří se ocitnou v naléhavé životní situaci a potřebují odbornou podporu ihned,“ říká Jiří Pecina ze společnosti Meddi hub, která aplikaci provozuje. Konzultace jsou poskytovány 24/7 každý den v roce, přičemž garantovaná doba spojení s psychoterapeutem je pouhých 60 minut.Pokud klienti nemají potřebu okamžité konzultace, mohou si po přihlášení do aplikace vybrat specialistu podle svých potřeb a preferencí. K dispozici je široká nabídka certifikovaných psychoterapeutů, psychologů ve zdravotnictví i školních psychologů, kteří nabízejí individuální, rodinné a párové terapie pro dospělé, děti i dospívající. Nejčastější témata, se kterými se lidé na odborníky obracejí, zahrnují deprese, úzkosti, vyhoření, pocity samoty nebo potíže ve vztazích. U většiny terapeutů existuje možnost proplacení části nákladů zdravotní pojišťovnou.Online terapie si získává stále větší popularitu díky svým výhodám – možnost konzultace z pohodlí domova, úspora času, anonymita a flexibilita. Zároveň pomáhá řešit nedostatek psychologů, se kterým se Česká republika dlouhodobě potýká. „Poptávka po psychoterapeutické pomoci roste, ale počet odborníků často nestačí pokrýt potřeby všech zájemců. Čekací doby na osobní terapii mohou být dlouhé, někdy i několik měsíců. Online konzultace tento problém částečně řeší, protože umožňují terapeutům pracovat s širší klientelou a efektivněji si rozvrhnout svůj čas. Klientům zároveň dávají možnost najít vhodného odborníka rychleji, a to i mimo jejich region,“ vysvětluje Lucie Šujanová, Chief Psychology Officer ve společnosti Meddi hub.Aplikace Meddi app klade důraz na etický přístup, bezpečnost a důvěru klientů. „Neprodáváme ani nesbíráme citlivá data našich klientů pro komerční účely. Naší prioritou je kvalitní péče, maximální diskrétnost a etický přístup,“ dodává Lucie Šujanová. O aplikaci MEDDI appMEDDI app je na trhu už od roku 2020. Jedná se o telemedicínskou aplikaci, která slouží jako most mezi pacienty a lékaři. Díky aplikaci se můžete bezpečně spojit s lékaři kdykoliv a kdekoliv, doslova 24/7, a řešit jejím prostřednictvím jakékoliv zdravotní potíže. Spojení s lékařem přes aplikaci je navíc často bezpečnější než bezprostřední návštěva lékaře, a to díky možnosti vyhnout se zbytečnému kontaktu s nemocnými v čekárně u lékaře, což uživatelé MEDDI app ocení zejména v období chřipek a jiných virových onemocnění. Využití MEDDI app ale u spojování pacientů s lékaři zdaleka nekončí – aplikace umí například uchovávat nejrůznější zdravotnická data, je možné přes ni sdílet informace z chytrých hodinek s lékaři a lékař přes ni může na základě online konzultace zasílat eRecepty, na jejichž základě lze ihned objednat lék na pobočku lékárny sítě Dr.Max. Kromě veřejnosti využívají aplikaci také zaměstnanci mnoha firem jako Veolia, Novartis, Notino nebo klienti společnosti VISA. Nově aplikace nabízí také možnost spojení s psychoterapeutem – buď ve zvoleném termínu nebo do 60 minut. Zdroj: MEDDI hubhttps://www.meddi.com/czhttps://www.meddi.com/cz/psychotherapie ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Čas načtení: 2024-03-04 21:21:22
Spojení umění a inovací, představuje se další Art Car: BMW i5 Flow NOSTOKANA
BMW Group představuje na veletrhu umění Frieze Los Angeles spojení umění a inovací v podobě BMW i5 Flow NOSTOKANA. Unikátní vozidlo kombinuje technologii změny barev vyvinutou společností BMW s uměleckým stylem jihoafrické umělkyně Esther Mahlangu. Designový exponát s připevněnými částmi fólie umožňující měnit barvy ztělesňuje nejnovější vývoj v této oblasti, dosažený ve spolupráci se společností […]
Čas načtení: 2024-06-15 13:46:30
Praktičnost Se závity se můžeme setkat na spoustě různých místech, protože nám zajišťují například spolehlivé spojení, přičemž spojovací materiál řadíme mezi nejčastější využití. Využívá se zde samosvorných závitů, které se. read more... Článek Závitové spojení se nejdříve objevil na Berne.
Čas načtení: 2024-12-12 14:03:00
Jedna z nejstarších značek na světě, česká MORA, oslaví 200 let ve velkém stylu
Praha 12. prosince 2024 (PROTEXT) - Ikonická česká značka MORA slaví 200 let od doby, kdy byly v roce 1825 položeny její základy jako jednoho z nejstarších podniků na výrobu domácích potřeb a spotřebičů na světě. Vždy dokázala stát na vrcholu doby, a to nejen doma, ale i ve světě. Je synonymem kvalitních, spolehlivých a úsporných spotřebičů do kuchyně i domácnosti s praktickou obsluhou, které otevírají dveře nejen k tradičnímu, ale i ke zdravému modernímu životnímu způsobu. Celý rok 2025 se proto ponese v duchu zajímavých spojení a akcí.Nová tvář značky MORA, hvězdný ambasador Radek KašpárekTradiční česká značka zahájila spolupráci s legendou na poli české gastronomie, michelinským šéfkuchařem Radkem Kašpárkem. Mimo mnoha jiných aktivit je známým porotcem soutěží Hell’s Kitchen a Masterchef Česko, je majitelem pražské restaurace Field s pětkrát obhájenou michelinskou hvězdou a také restaurace 420, kde vytváří originální pokrmy inspirované českou kuchyní a vlastními vzpomínkami. A právě respekt k české kuchyni, kterou pojímá inovativně a kreativně, je tím, co značku MORA s Radkem Kašpárkem dokonale spojuje. „Propojení se značkou MORA mě těší. Tuto tradiční českou značku mám rád a věřím, že s jejími spotřebiči jde s přehledem zvládnout profesionální přípravu moderního menu v pohodlí domova,“ dodává Radek Kašpárek.Spojení s Českými drahamiČeské dráhy jsou legendou s podobně dlouhou a bohatou historií, jakou se může pochlubit MORA a vzájemné propojení funguje už dlouho. Přesto jsou pro jubilejní rok připravené zcela mimořádné aktivity. Veřejnost i cestující s naším národním dopravcem se setkají s motivem 200 let MORA na lokomotivě Vectron, která je jednou z nejmodernějších lokomotiv ve flotile Českých drah a bývá nasazována na expresní vlaky vyšší kvality. Na koridorových tratích budou v těchto vlacích promo týmy hostesek roznášet letáky s informacemi o soutěži i dalších akcích, mezi nimiž budou mj. i Dny železnice s velkou železniční show pro širokou veřejnost, na níž samozřejmě MORA nebude chybět.Výstava v Technickém muzeu v BrněTechnické muzeum v Brně je instituce zaměřená na historii vědy a techniky především z území Moravy a Slezska. A protože se značka MORA zrodila v roce 1825 nedaleko Olomouce, je víc než symbolické, že zde bude mít velkolepou výstavu. V připravované expozici bude k vidění železářské zboží ze samých počátků, historická kamna Meteor nebo první plynový sporák z počátku minulého století. Budou zde ale vystaveny také domácí spotřebiče z druhé poloviny minulého století, které možná mnozí návštěvníci viděli u svých prarodičů nebo dokonce měli sami doma.Spojení s HC OlomoucMORA jde naproti rodinám a přitom fandí také aktivnímu životnímu stylu, ke kterému patří bezesporu i sport. Stejně jako v minulých letech, bude i v roce 2025 MORA s kořeny v Hlubočkách u Olomouce podporovat prvoligový hokejový klub HC Olomouc. Mimochodem, klubové barvy obou jsou stejné: červená a bílá. Se značkou MORA se budou setkávat fanoušci nejen, když přijdou svému oblíbenému týmu fandit na olomoucký zimní stadion, ale také tehdy, když se vydají speciálem Českých drah – MORA Expressem – fandit svému oblíbenému týmu mimo Olomouc.Spojení s Katkou Neumannovou, Lipno Sport Festivalem a akce plné života s ČiperkamiDlouholeté propojení olympijské vítězky Kateřiny Neumannové a značky MORA je na správném místě – pomáhá podporovat rodiny ve společném pohybu, zdravém cvičení i správné stravě. Tradiční česká značka MORA také propojuje už od roku 2019 své aktivity s oblíbenou českou dětskou hudební kapelou Čiperkové, jejíž písničky a vystoupení zná snad každé dítě. V jubilejním roce nebudou Čiperkové rozhodně chybět mezi mnoha aktivitami, spojenými s oslavou 200 let značky MORA. Stejně tak MORA opět podpoří – již pošesté – oblíbený letní Lipno Sport Festival, spojený právě s olympijskou vítězkou a dlouholetou ambasadorkou značky Kateřinou Neumannovou.Pomoc potřebnýmMORA nezapomíná ani na potřebné. Jako jedna z nejstarších značek u nás i ve světě vnímá společenskou odpovědnost k místu, ve kterém se zrodila a kde je doma. Dlouhodobě pomáhá například SOS dětským vesničkám, které tu jsou pro ohrožené děti bez možnosti vyrůstat se svými rodiči. I tyto děti tak mohou v pěstounských rodinách poznat láskyplný domov a prožít radostné dětství. MORA podporuje také neziskovou organizaci Dobromysl, zaměřenou na pomoc rodinám s péčí o jejich blízké s mentálním nebo kombinovaným postižením. MORA podporuje i neziskovou organizaci Linka bezpečí, poskytující bezplatnou telefonickou krizovou pomoc dětem a mladistvým v tíživé životní situaci takového rozměru, že ji nedokáží zvládnout vlastními silami.MORA se opakovaně zapojila i do pomoci po živelních katastrofách. Ať už to bylo ničivé tornádo, které se prohnalo jižní Moravou v roce 2022, nebo letošní katastrofální záplavy, jež obrátily život naruby násobně vyššímu počtu domácností – MORA pokaždé podala pomocnou ruku nejhůř postiženým rodinám, aby se mohly co nejdřív navrátit k normálnímu životu.„Česká značka MORA je se svými spolehlivými spotřebiči srdcem české kuchyně i rodinného života od samého počátku v roce 1825. Spokojená rodina byla a je jejím posláním a nejinak tomu bude v roce 2025, kdy oslaví 200 let od svého zrodu, stejně jako v další budoucnosti,“ říká Anna Vrbovcová, manažerka značky MORA CZ/SK.www.mora.cz Zdroj: MORAČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Čas načtení: 2025-01-13 11:00:00
ACTUM Digital oznamuje první akvizici ve své historii s německou společností kuehlhaus AG
Praha 13. ledna 2025 (PROTEXT) - ACTUM Digital, jeden z nejrychleji rostoucích nezávislých digitálních hráčů v Evropě s českými kořeny, oznamuje první akvizici ve své historii. Společnost získává německou digitální agenturu kuehlhaus AG s obratem přibližně 125 milionů korun, čímž významně posiluje své postavení na největším evropském digitálním trhu. Tento strategický krok dále upevňuje pozici ACTUM Digital jako klíčového partnera pro digitální transformaci v regionu DACH.Růst a expanzeACTUM Digital, s téměř třicetiletou historií, má již etablovanou pozici na mezinárodním trhu díky realizaci digitálních projektů pro významné klienty po celém světě. Akvizice kuehlhaus AG, jejíž jednání začala v dubnu 2024, představuje přirozený krok v expanzní strategii společnosti."Akvizice kuehlhaus AG je pro nás strategickým milníkem. Zatímco již řadu let úspěšně působíme na německém trhu, tato akvizice výrazně posiluje naši lokální přítomnost o velmi zajímavé klienty a kompetentní tým s hlubokou znalostí trhu. Je to důležitý krok k naplnění naší vize stát se jedním z klíčových hráčů v digitalizaci a v AI nejen v Německu, ale i na dalších trzích v Evropě," říká Tomáš Vondráček, CEO ACTUM Digital.Strategické spojení a příležitostSynergie mezi oběma společnostmi vytváří unikátní hodnotu pro evropský trh. kuehlhaus AG, založená v roce 1995, přináší silnou expertizu v oblasti DXP systémů a e-commerce řešení, zejména pro německý 'Mittelstand', zatímco ACTUM Digital doplňuje tuto expertizu svým komplexním portfoliem služeb a mezinárodními zkušenostmi."Síla tohoto partnerství spočívá v kombinaci hlubokého porozumění německému trhu, které přináší kuehlhaus AG, s inovativními schopnostmi ACTUM Digital," vysvětluje Thomas Lang, nově jmenovaný Managing Director ACTUM Digital Germany. “Německý 'Mittelstand' potřebuje získat větší dynamiku a drive v digitalizaci, aby zůstal mezinárodně konkurenceschopný, a přesně tuto energii spojení našich společností na trh přináší.”Vize budoucího růstuPoté, co ACTUM Digital před několika měsíci otevřel svoji pobočku ve Švýcarském Zurichu, vytváří toto spojení silnou platformu pro další růst v regionu DACH. Společnost se zaměřuje především na výrobní podniky a e-commerce projekty, kde má identifikován významný růstový potenciál. Důraz na inovace, cloudové technologie a AI, společně s rozsáhlými zkušenostmi v enterprise prostředí, vytváří ideální podmínky pro další expanzi.Integrační prioritySpojení obou společností klade důraz na:Rozvoj stávajících klientských vztahů díky rozšíření portfolia služebImplementaci osvědčených postupů ACTUM Digital na německém trhuVytvoření centra excelence pro německy mluvící trhy s pobočkami v Mannheimu a Düsseldorfu. O společnosti ACTUM DigitalACTUM Digital je přední nezávislá digitální agentura s více než 400 experty působícími v pěti evropských zemích. Za téměř 30 let své historie vybudovala výjimečné know-how v oblasti digitalizace, od integračních platforem přes e-commerce, CRM a ERP systémy až po kybernetickou bezpečnost, AI a automatizaci. Společnost vytváří komplexní digitální řešení pro významné globální klienty ve spolupráci s technologickými lídry jako Adobe, Sitecore, Salesforce, Microsoft a SAP. Spolupracuje s klienty v mnoha zemích Evropy, USA i na blízkém východě, hlavní zaměření je zejména na DACH region a ČR. Foto: Michael TomešČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Čas načtení: 2025-06-06 00:00:40
Praha se dočkala spojení FlixBusem s Římem i s Vatikánem.
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /data/web/virtuals/320768/virtual/www/wp-content/themes/engage-mag/candidthemes/functions/hook-misc.php on line 123 Praha se dočkala spojení FlixBusem s Římem Společnost Flix, globální poskytovatel mobility, oznamuje nové spojení směřující od poloviny května do věčného města Říma. O dva (Řím a Vatikán) se tak navyšuje počet států, s jejichž hlavními městy má Praha spojení. Každodenní noční linka rozšíří spojení do Itálie i Rakouska. Dosažení Říma
Čas načtení: 2025-11-05 08:00:00
Praha 5. listopadu 2025 (PROTEXT) - Společnost Imper CZ, jednička na českém trhu řešení pro datově řízený obchod, se mění na Saleskit. Pod jednou značkou propojí do jedné aplikace své produkty Leady a Merk. Rebranding předchází připravované zahraniční expanzi s plánem do tří let značku etablovat na klíčových trzích v rámci Evropské unie.Imper vznikl v roce 2009 a během několika let se z něj stalo nejkomplexnější a nejpoužívanější datové řešení určené pro B2B obchod. Mezi jeho nástroje patří největší databáze českých firem Merk a Leady, identifikující návštěvy webu.Tato řešení doposud fungovala jako samostatné aplikace, ale se změnou názvu dojde k jejich sloučení do jedné. Rebranding se tak nedotýká jen názvu společnosti, ale má za cíl reflektovat i komplexnost služeb, které Saleskit nabízí. „Celý rebranding je souběh několika cest, kterými jsme se rozhodli vydat. Český trh není nafukovací, a protože chceme dále růst, je pro nás expanze do zahraničí tématem už delší dobu. Spojení obou aplikací je pro nás logická cesta, protože většina našich klientů je používá souběžně, a proto nedává smysl držet zastřešující značku Imper. Název Saleskit, který je snadno zapamatovatelný bez ohledu na to, ze které země zákazník pochází, tak neponese jen aplikace, ale celá firma napříč trhy,“ vysvětluje Tomáš Berger, CEO Saleskit.Spojení přinese nové uživatelské rozhraní i lepší analytikuDíky spojení obou nástrojů do jedné aplikace dojde ke kompletní změně uživatelského prostředí, ve kterém budou nově oba nástroje výrazně provázané. To umožní efektivnější práci obchodníkům a manažerům, lepší analytiku a celkové vylepšení produktu, který má za cíl uživatelům maximalizovat jejich obchodní potenciál díky práci s chytrými daty. Spojení do jedné aplikace také zjednoduší a zrychlí celkový vývoj. V nejbližší době dojde k vylepšení uživatelské podpory, přibudou AI funkce i pokročilá automatizace. Uživatelé tak získají silnější nástroj, který jim pomůže rychleji najít správné klienty a lépe prodávat.Do tří let jedničkou v regionu CEEDatově řízený obchod patří celosvětově k jednomu z nejrychleji rostoucích segmentů v oblasti obchodu. Jen v USA se očekává, že velikost tohoto trhu v roce 2027 přesáhne 20 mld. dolarů. Právě neustálý dynamický růst přispěl k rebrandingu společnosti, který byl motivovaný i chystanou zahraniční expanzí. Saleskit je již suverénní jedničkou na českém trhu řešení pro datově řízený obchod. Obsluhuje více jak 3 000 firemních klientů od začínajících startupů po nadnárodní korporace. Mezi významné klienty patří například Seznam.cz, Datart, Foodora, Multisport Renomia a další. Od roku 2018 působí také na Slovensku.„Český a slovenský trh se oproti Západu teprve konsoliduje a roste tak v desítkách až stovkách procent ročně, ale tento růst táhne do velké míry samotný Saleskit. Naší ambicí je proto posunout se dál a stát se jedničkou nejen v Česku a na Slovensku, ale i v dalších evropských zemích. Už nyní připravujeme vstup na další trhy v rámci EU a do tří let chceme etablovat Saleskit v klíčových evropských zemích. Nejdříve se zaměříme na expanzi do zemí střední a východní Evropy,“ přibližuje plány Tomáš Berger ze Saleskit.
Čas načtení: 2021-11-05 03:14:13
Helena Žáková: Napsat knihu stojí spoustu emocí, ale čtenář ji pak v první chvíli soudí podle obálky
Psaní ji baví od dětství. A jak říká: „Psaní je pro mě odpočinek, únik od reálných starostí.“ Také je jejím velkým koníčkem a na svém kontě má Helena Žáková celou řadu povídek, které vyšly v elektronických sbírkách a dvě knihy a na další, kterou zasadila do Řecka, právě pracuje. A jak sama autorka dodává: „Mojí největší vášní je psát o místech, která jsem procestovala a která mě nějakým způsobem okouzlila – kulturou, povahou lidí, atmosférou, prostě čímkoliv… Prostřednictvím psaní se na ně zase vracím a navazuji s nimi i po návratu domů spojení.“ Pocházíte z Plzně, kde jste vyrůstala. Jak na ten čas období dětských her vzpomínáte? Co vás bavilo a jaká jste byla holčička? Myslím, že jsem v Plzni prožila opravdu hezké dětství. Ve škole jsem vždycky byla pilná žačka, což mi v podstatě vydrželo až do dospělosti. Ve volném čase jsem jako malá holčička chodila na různé kroužky – od tancování přes tenis až po kurzy bruslení. Pořád jsem měla spoustu aktivit a koníčků, byla jsem vedena k pohybu. Zároveň jsem ale měla ráda i chvilky o samotě – hrála jsem si s panenkami a své hry jsem nazývala „tajnými“. I takovým způsobem jsem vymýšlela příběhy, nořila se do své fantazie. A taky jsem psala, tvořila časopisy a knihy. To jsem dělala už ve školce. Od doby, co jste se naučila číst a psát, jste stále něco psala a jak jste někde sama řekla, tvořila své dětské knížečky, které jste sešívala sešívačkou. Pak jste se dostala k počítači a psala dál a ve svých dvanácti letech jste napsala svoji první obsáhlejší práci. Co se s ní stalo? Máte ji ještě a o čem byla? Ano, pořád ji mám. Byl to příběh party náctiletých kamarádek, které vyrazí na čundr a prožívají různá dobrodružství. Období, kdy jsem na něm pracovala, si dobře pamatuji, odpočívala jsem tak od učení a školy. Čas, který jsem s touhle knihou strávila, jsem si hrozně užívala. Stejně to mám vlastně i teď. Psaní je pro mě odpočinek, únik od reálných starostí. Co vás přivedlo ke studiu na elektrotechnické průmyslovce a pak ekonomie na vysoké škole? A bylo to správné rozhodnutí? Myslím, že to bylo správné rozhodnutí, a nelituji ho. Na průmyslovce mě zaujal obor IT v ekonomice, připadalo mi to jako skvělá kombinace. Tahle škola mi byla obecně vždycky hrozně sympatická. Přestože se jednalo především o technickou školu, dala mi dobrý základ pro studium ekonomie, které bylo pak na vysoké opravdu náročné. Od roku 2016 působíte jako copywriter, Máte vlastní blog a přispíváte do internetového časopisu Sidonie. Spolu s autorkami Janou Poncarovou a Martinou Heš Hudečkovou tvoříte trio Povídkářky, které publikuje své povídky v elektronických sbírkách. Jak se vám spolupracuje, a neuvažujete o nějaké společné knížce? Spolupráce s Janou a Martinou je skvělá, máme štěstí, že nás náhoda svedla dohromady. Nespolupracujeme pouze v rámci tohoto projektu, jsme také blízké kamarádky a prožily jsme toho spolu už hodně. Společné knížky jsme realizovaly právě prostřednictvím povídkových sbírek, přesně jak říkáte. Organizovaly jsme také kurzy kreativního psaní a pořádaly společná autorská čtení. Uvažujeme, že zase nějakou elektronickou sbírku vydáme, bude se zřejmě opět jednat o povídky. V roce 2020 vám vyšla první knížka Kdo zastaví déšť a o rok později Saudale. Pracujete na novém příběhu? O čem ráda píšete? Román Kdo zastaví déšť se odehrává na Kypru, Saudade v Portugalsku, nyní pracuji na příběhu, který je zasazen do Řecka, přičemž hrdinka se během vyprávění dostane na více řeckých ostrovů. Mojí největší vášní je psát o místech, která jsem procestovala a která mě nějakým způsobem okouzlila – kulturou, povahou lidí, atmosférou, prostě čímkoliv… Prostřednictvím psaní se na ně zase vracím a navazuji s nimi i po návratu domů spojení. To mě baví asi nejvíc. Na cestách ráda hledám krásu i v maličkostech. Čím je pro vás psaní a píší se vám lépe povídky nebo romány? A kde nacházíte inspiraci, o čem budete psát? Je bezpečným místem, kde se dá vždycky schovat, je zábavou, je terapií, je koníčkem, je velkou láskou, je svým způsobem i smyslem života, je vzpomínkami, je budoucností, je i fantazií a představivostí. Psaní je pro mě důležité a neumím si bez něj svůj život představit. Lépe se mi píší romány. Vždycky se mi snáze tvořily „delší“ věci. Člověk naváže se svými hrdiny hlubší spojení, doopravdy je pozná, ponoří se do příběhu, a to na dlouhou dobu. Pak je o to těžší tento příběh opouštět, pokaždé je mi téměř smutno, když se chýlí ke konci. Na to, kde nacházím inspiraci, jsem už vlastně částečně odpověděla v předcházející otázce. Je to hlavně cestování, (nejen) krásná místa, historie různých zemí, zapomenuté události… Ráda zapojuji fantazii a vymýšlím příběhy svých hrdinů, které ovšem zasadím do nějaké zajímavé země či určitého pozoruhodného období. Někde jste řekla: „Jsem šťastná, když mám po ruce hrnek s kávou a před sebou dobrý příběh.“ Jaká jste čtenářka? Co vás na knížce, kterou vezmete do rukou, zaujme jako první? Máte oblíbeného autora nebo žánr? Tohle je vlastně motto projektu Povídkářky. Na čtení mám ráda klid a dostatek prostoru, abych si mohla knížku patřičně užít a porozumět jí hlouběji. Vždycky jsem toho nejvíc přečetla v létě, na dovolené, o prázdninách… Co mě na knížce zaujme jako první? To je dobrá otázka, že ano… První, co vidíte, je většinou obálka a název, což je vůči knize trošku nevděčné. Napsat ji někoho stálo spoustu emocí, trvalo to spoustu měsíců, někdy i let, a čtenář ji pak v první chvíli soudí právě podle obálky a názvu, přestože za tím vším se skrývá spousta úžasných vět a slov. Většinou si na knihách všímám, v jakém historickém období se odehrává či na jakém místě. Co se týče oblíbených autorů, mám ráda afghánského spisovatele Khaleda Hosseiniho, který spojil historii Afghánistánu s neuvěřitelnými a dojemnými osobními příběhy. Takové knihy zbožňuji. To je třeba i případ jedné z mých nejoblíbenějších knih vůbec – Poslední kabriolet. Příběh se odehrává za druhé světové války, zprostředkovává smutnou válečnou historii, ale i postoje a pocity jednotlivců. Mám také slabost pro detektivky Raymonda Chandlera, které jsou opravdu mistrně napsané. Přestože se to na první pohled nezdá, napsat originální detektivku je podle mě hodně náročné a je to výsada nejlepších spisovatelů. Dočetla jsem se o vás, že ráda cestujete a dalším vaším velkým koníčkem je tanec. Jak ráda trávíte chvíle volna a jak dobíjíte své baterky? Přesně, jak říkáte – kromě cestování, kterým se snažím naplnit svůj volný čas tak, jak to jenom jde, se ráda hýbu. Tanec pro mě byl vždy skvělým spojením sportu a umění, roky jsem byla ve street dancové taneční skupině a průběžně zkoušela i různé další taneční styly. V zimě si třeba i ráda zabruslím, v létě si jdu zahrát tenis. Někdy si přečtu dobrou knihu nebo pustím film. Ovšem psaní samo o sobě pro mě vždy bylo koníčkem, kterým jsem si zpříjemňovala především volný čas. Helena Žáková se narodila v roce 1995 v Plzni. Vystudovala Střední průmyslovou školu elektrotechnickou a pak na Fakultě ekonomické management obchodní činnosti a podnikovou ekonomiku s titulem Ing. Má vlastní blog a je autorkou řady povídek, které publikuje se spisovatelkami Janou Poncarovou a Martinou Heš Hudečkovou v rámci plzeňského tria Povídkářky v elektronické podobě. Napsala knihy Kdo zastaví déšť (2020) a Saudade (2021).
Čas načtení: 2020-05-01 14:52:41
Hned několikrát se v posledních dnech na přetřes znovu dostaly české mediální rady. Jednou Rada ČT nezvolila nové vedení, protože se do funkcí jaksi nikdo nehrne, či spíše nikdo v patovém složení rady nezíská stejně většinu. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) bude nejspíš muset svým bývalým a podle soudu před 17 lety neprávoplatně odvolaným členům vyplatit mnohamiliónové odškodné. A jeden z těchto úspěšných stěžovatelů, dnes radní ČTK Pavel Foltán pak před pár dny přispěl do série absurdit spojených s radami tím, že osobně přišel na videokonferenci do sídla ČTK, aby tak jednání (ve výsledku ale spíš sebe) znemožnil. Dlouhodobě se mezi odborníky na média, v médiích veřejné služby samotných i v parlamentu debatuje o jiných variantách volby členů těchto rad. Zdá se, že pokud poslanci nehodlají v příštích letech číst stále takto neutěšené zprávy, bylo by načase, aby skutečně s volbou mediálních kontrolorů něco udělali. Buď stanovili jiná kritéria a parametry, kdo má radním být a jaké má povinnosti, nebo aby podle současné legislativy volili odpovědněji. Sice už to kdysi zaznělo, ale některé věci je třeba opakovat tak dlouho, dokud se nezmění: Jedním z úskalí, kterým v této otázce v posledních letech čelíme, je to, že se do rad dostávají lidé buď blízce spojení se samotným médiem nebo vysloužilí politici. První mají uvnitř média, které mají kontrolovat, mnoho vazeb, a to všeho druhu, od projevů sympatií, až po ty opačné vedoucí nezřídka ve snahu o jakousi revanš z pozice moci. Druzí pak logicky i ve funkci radního udržují svou dřívější pozici politik-novinář, a zapomínají, že nyní jsou spíše ve vztahu kontrolor-kontrolovaný. V radě Českého rozhlasu tak dnes zasedá například dlouholetý manažer tohoto média Miroslav Dittrich, v radě ČT bývalý šéf ČT24 Roman Bradáč. Přeborníkem je nový televizní radní Vladimír Karmazín, který působil ve vrcholovém managementu jak ČT, tak ČRo. Z bývalých politiků v radě ČTK najdeme Michaelu Marksovou, v RRTV Ladislava Jakla, v radě ČRo Vítězslava Jandáka a v radě ČT například Zdeňka Šarapatku. Zarážející je také počet radních, kteří kontrolují médium, s nímž jsou či byli spojeni profesně v roli interpretů, umělců, autorů, častých hostů — třeba z osmi současných členů rady ČRo na vlnách rozhlasu v minulosti nějakým způsobem působilo šest. Takto zjevně tím či oním směrem zaujatí radní, kteří často veřejně deklarují, že jednají podle svého osobního zájmu a vlastního názoru a nikoli v souladu se zákonem, který radním ukládá nestrannost, relativizují samu logiku volby radních. Není-li zákon naplňován, buď musí být jeho naplnění vynuceno, nebo poslanci stojí před rizikem znevážení vlastního zákona. A to ani není třeba obsáhle mluvit o hned několika radních, kteří sice nikdy na žádné významné funkce v médiích veřejné služby nebo v politice nedosáhli, ale roli radního opakovaně podkopávají svými divokými veřejnými výroky, od kterých se pak rady jako takové musí poměrně klopotně distancovat. Vysvětlení, že radní mluví jako radní, když zasedá na radě, ale když po večerech píše do novin nebo mluví v televizi, tak je tam za sebe jako za občana, je asi tak logické jako, že doma jsem manžel a otec, ale za vrátky zahrady už jsem svobodný a bezdětný. Zkrátka a dobře, pokud poslanecká sněmovna nechce stále dokola vést diskusi o tom či onom podivném projevu nefunkčnosti mediálních rad, nekompetenci či zaujatosti jejích členů, o provázanosti manažerů médií veřejné služby s radními, kteří na ně mají dohlížet, bude muset chtě nechtě udělat dva kroky, jinak se bude dál točit v kruhu, a my s ní. Zaprvé při květnové dovolbě několika míst v radě ČT a jednoho v radě ČRo zvolit kandidáty, kteří nejsou se současnými managementy obou médií spojeni dlouholetými vazbami, ať takovými nebo onakými, ale ani vůči nim nejsou v apriorní opozici z dřívějších politických pozic nebo zjevně deklarovaných politických preferencí. A zadruhé, v novém volebním období pak začít diskusi o stavu mediálních zákonů u nás a s největší možnou mírou odpovědnosti je změnit. Případně v současné podobě zrušit a zvážit, zda takto komplikovaný systém jsme vůbec s to naplňovat. P. S. A mimochodem k té zákonem dané pestrosti, kterou by rady měly odrážet: Jistě, gender, věk, místo, kde člověk žije, nebo obor, ve kterém působí, nemusí být zárukou bůhvíjaké postojové a názorové pestrosti, ale stejně by současné, nekompletní rady České televize a Českého rozhlasu nemusely být tak výlučně pánské kluby složené z mužů nad čtyřicet, či spíš nad padesát let, převážně žijících a působících v Praze. Článek byl převzat z autorova blogu na Aktuálně.cz. {loadmodule mod_tags_similar,Související}
Čas načtení: 2024-03-16 14:15:01
Hitlera stvořili okultisté. Šéf tajné společnosti mu přikázal nosit u sebe mandragoru
Vídeň i Berlín ve 20. a 30. letech byly centra volnomyšlenkářství. Tou dobou „frčely“ revoluční myšlenky jako fašismus, komunismus nebo anarchismus. Lidé byli pobláznění do okultních věd, vyvolávání duchů (spiritismus) se stalo jakousi společenskou tradicí. Seancemi se nezabývali jen majetní lidé ve městech, měly své zastoupení i na venkově. Vznikalo mnoho spolků, které se hlásily k pohanskému původu Germánů. Opuštěný a zhrzený malíř Tehdejším Mnichovem se potloukal vojenský veterán, nezaměstnaný, bydlící na ubytovně. Později dostal práci jako jeden z armádních zpravodajů. Ti byli posíláni do různých politických skupin, aby zkoumali jejich cíle a působení. Měli zkrátka předstírat, že jsou nadšenci do jejich myšlenky, a stát se členem takového uskupení. Adolf Hitler byl poslán do krajně pravicového spolku, ve kterém se mísil antisemitismus, okultismus a indický mysticismus. Byla jím Německá dělnická strana. Její zakladatelé byli většinou členové ezoterického spolku Thule. Ti věřili v magickou a všeprostupující sílu Vril, se kterou se snažili pracovat pomocí invokací a magických hůlek. Hitler byl myšlenkami této strany doslova nadšen. Její členové byli také stoupenci tehdy velmi rozšířené myšlenky zvané Dolchstoßlegende. Šlo o přesvědčení, že Němci prohráli první světovou válku proto, že jim někdo bodl dýku do zad. Ten někdo měli být socialisté a Židé. Nejvíc Hitlera upoutal básník, mág a samozřejmě člen zmíněného spolku Dietrich Eckart. Naučil jej řečnickému umění, knihu Mein Kampf původně věnoval právě jemu. Později se strana přejmenovala na již známou NSDAP. Podle našich zjištění v té době Hitlera ezoterika příliš nelákala, jeho zájem o ni vzrostl až v nadcházejících letech. Hitlerův most do nikam: Záhadná stavba uprostřed nádrže Švihov Číst více Vzestup temného mága Lidé se, jak známo, uchylují ke spirituálním myšlenkám zejména v nejhorších životních obdobích. Hitler nebyl výjimkou. Chmurné období pro něj nastalo, když se mu nepovedl tzv. pivní puč. Šlo o pokus uchvátit moc ve státě, pochod, který měl napodobit Mussoliniho pochod na Řím. Neuspěl, vše skončilo fraškou, Hitler a ostatní nacističtí vůdci skončili ve vězení. Dalším neúspěchem byly volby. Budoucí vůdce třetí říše na tom byl psychicky tak špatně, že přemýšlel poprvé nad sebevraždou. Právě v této době, jako na zavolanou, potkal jasnovidce a černého mága Erika Jana Hanussena. Kouzelné spojení s mandragorou Astrolog Hanussen tehdy neúspěšného politika Hitlera okouzlil. Není divu, byl to špičkový manipulátor, který by dneska určitě pracoval v politickém PR. Sám o sobě tvrdil, že je dánský šlechtic, často se představoval také jako „von Hanussen“. Ve skutečnosti pocházel z Moravy, nebyl Dánem, ale ani čistokrevným Árijcem, byl totiž Židem, což Hitler tehdy ještě nevěděl. Značnou část života strávil v Prostějově a udělal závratnou kariéru postavenou na kouzlech, která jej dovedla až do Hitlerovy kanceláře. Psal se rok 1932 a Hitler nevěřil, že volby dopadnou dobře. Tehdy mu Hanussen slíbil náhlý obrat a také vytvořil jakési magické spojení, ke kterému potřeboval kořen mandragory rostoucí na pozemku, kde se nacistický vůdce narodil. Poté vytvořil spojení mezi ním, kořenem a Adolfem Hitlerem. Přísahal, že ho štěstí bude provázet, dokud tomuto svazku zůstane věrný. Dobové noviny skutečně ukazují kresbu Hitlera na setkání s nacisty v Mnichově, kde onu mandragoru svírá v ruce. Hanussen byl také ten, kdo vymyslel sérii gest, kterými později při svých proslovech Hitler nechvalně proslul. Dostával se v nich až do transu. Můžeme jen hádat, zda byla tato gesta skutečně magickými invokacemi. Nacistický kat Alois Weiss pracoval i v Praze. Zrůda bez svědomí, detaily nahánějí hrůzu Číst více Tajemné hrady SS Hanussen nezůstal ve službách Hitlera dlouho. Vysoce postaveným nacistům v nejbližším okruhu Adolfa Hitlera se jejich podivný vztah nezamlouval. Hledali na Hanussena špínu a nemuseli hledat dlouho. V Prostějově býval aktivním členem židovské obce, dokumenty, které si obec vedla, jej bohužel prozradily. V dubnu 1933 jej nalezli mrtvého u něho doma, pravděpodobně otráveného členy SA. Sepjetí s okultismem však trvalo. Hitler se ale po svém úspěšném zvolení vůči těmto praktikám ohradil a veřejně je zatratil. Tiše je toleroval šéfovi SS Heinrichu Himmlerovi. Ten sám sebe považoval za inkarnaci císaře Jindřicha Ptáčníka. Na hradech, které obsadila SS pro výcvik svých členů, se děly pohanské rituály, ale také různé magické pokusy. Například snaha telepaticky pohnout věcí ležící v jiné místnosti. Jejich hlavním sídlem byl hrad Wewelsburg, u nás je známým hradem spojeným s jednotkami SS Sovinec, který není zdaleka jediný. Zdroj: autorský článek (autor své znalosti čerpal z knih Nacisté a okultismus: Temné síly ve službách třetí říše – Paul Roland a Strážce brány – Stanislav Motl a přednášek A. Vašíčka) KAM DÁL: Odborníci našli plyn, který může změnit svět. Je úplně všude, jen ho nevidíme, říkají
Čas načtení: 2024-03-26 15:36:00
Praha 26. března 2024 (PROTEXT) - Spojení, sounáležitost, společně strávený čas, ale i pomoc potřebným. T-Mobile představuje nový rámec své marketingové strategie: staví především na chvílích strávených ve společnosti těch nejbližších, na kterých nejvíc záleží – propojování rodin, přátel i komunit, v rámci nichž rádi sdílíme své hodnoty, aktivity i koníčky. Nový přístup marketingové komunikace se opírá o interní i zákaznické průzkumy a nejzásadnější charakteristiky, postoje a pocity Čechů napříč generacemi za poslední léta. Novou linku zahájí videospot na sociálních sítích a online kanálech s doprovodným hashtagem #MeziSvými. Na ni pak 8. dubna naváže první ze série klasických marketingových kampaní.Jaké pocity prožívají současné generace a co je pro ně v životě nejdůležitější? Na to se zaměřil T-Mobile při tvorbě nové marketingové strategie, která se propíše napříč komunikačními kanály společnosti už letos v dubnu. Využil přitom interní i zákaznické průzkumy, které realizovaly společnosti Simply5 nebo Kantar, rovněž i odbornou literaturu.Nová marketingová strategie staví nadále na získávání srdcí zákazníků. Tentokrát se zaměří na blízké vztahy mezi lidmi – rodiny, přátele i komunity zastřešující populární koníčky typu sport, příroda, turismus, hudba nebo lokální fenomén chataření a další. Právě v těchto mikrosvětech jsou Češi nejspokojenější, cítí se bezpečně, milovaně, mají pocit důvěry, sounáležitosti a jsou rádi, že jim někdo naslouchá. Spolu s tím jsou však spojené i odvrácené stránky – např. obavy z izolace či strach z rozpadu rodiny nebo z toho, že někdo bude žít sám – tak jak je tomu u 4 z 10 českých domácností.T-Mobile se proto i v rámci nové komunikační strategie zaměří na poskytování nejlepší zákaznické zkušenosti a dostupnost datových služeb, které umožňují snadné spojení a sdílení zážitků kdykoliv a kdekoliv. Tak, aby zákazníci mohli být s těmi, na nichž jim nejvíc záleží, neustále ve spojení. Důležitou součástí je i nadstandardní zákaznická péče, chce vyslyšet pocity a přání Čechů a pomoci jim předcházet obavám: „Češi mají rádi svůj klid a soukromí, ale zároveň umí být skvělým sousedem, který pomůže, když je potřeba. A právě takoví chceme být i my – spolehlivý partner ve společnosti, soused, který je nablízku, když to potřebujete, a zároveň vám umožní být tam, kde je vám nejlíp,“ komentuje novou strategii Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky společnosti T-Mobile.Kde podle průzkumu vidí Češi kotvy, o které se mohou opřít a které jim dávají pocit bezpečí? Pro mladší generaci je důležitá nezávislost, svoboda a ideály, u starší hrají zásadní roli i materiální hodnoty, které jsou pro ně stále určitým symbolem jistoty. A zatímco starší generace pak až příliš klade důraz na to, co si myslí okolí, mladší se dívají na věci s větším nadhledem, jsou otevřenější a nesvazují je sociální normy. Pocit bezpečí a pohody pak Čechům napříč generacemi dává čas strávený s rodinou, výlety, dovolené a také sport, který minimálně jednou týdně provozuje každý druhý Čech.Starší i mladší generaci pak spojuje ochota se semknout a konat, když je to třeba – a vždy s humorem, který je pro Čechy tak typický. Snaha pomáhat se projevuje nejen v přístupu k druhým, ale i v postoji k životnímu prostředí. Průzkum ukázal, že se postupně mění i postoj k udržitelnosti, kterou nyní při nákupech zohledňuje každý čtvrtý Čech, a 9 z 10 lidí už má vlastní zkušenost s udržitelným chováním. Spolu s tím se Češi zajímají i o nakládání s odpady a stále častěji řeší původ výrobků a jejich dopad na životní prostředí.„Sounáležitost a schopnost pomoci druhým nebo se zapojit do zásadních projektů, i když nám samotným není do zpěvu – to je něco, co vnímáme jako klíčové. V rámci našich aktivit i služeb chceme umožnit lidem, aby mohli být tím, kým chtějí, a zároveň chceme podat pomocnou ruku, aby vždy cítili, že jsou součástí komunity, aby mohli být #MeziSvými,“ dodává Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky společnosti T-Mobile.Směr nového pojetí marketingové komunikace zahájí videospot na sociálních sítích (T MOBILE #MeziSvými - YouTube) a online kanálech s doprovodným hashtagem #MeziSvými. Na něj pak navážou klasické kampaně největšího českého mobilního operátora.Zdroje: Simply5 – Jací jsou Češi, Kantar Lifestyle Study 2020 a 2022, (Lifestyle 2022 - KANTAR), Neznámá společnost od Pavla Pospěcha (2021), The Circles of Trust, Ogilvy
Čas načtení: 2024-04-16 16:30:00
Antimonopolní úřad povolil skupině Colt převzít výrobce střeliva Sellier & Bellot
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže povolil ve zjednodušeném řízení spojení skupiny Colt CZ Group SE a Sellier & Bellot a.s. O koupi vlašimské muničky informoval Ekonomický deník ZDE. Spojení obou firem nebude mít podle zjištění antimonopolního úřadu za následek podstatné narušení hospodářské soutěže. Rozhodnutí o povolení spojení již nabylo právní moci.
Čas načtení: 2024-04-17 13:04:00
ÚOHS: Úřad povolil skupině Colt převzít výrobce střeliva Sellier & Bellot a.s.
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže povolil ve zjednodušeném řízení spojení soutěžitelů Colt CZ Group SE a Sellier & Bellot a.s. (dále jen „skupina Colt“ a „S & B“). Spojení podle zjištění Úřadu nebude mít za následek podstatné narušení hospodářské soutěže. Rozhodnutí o povolení spojení již nabylo právní moci.
Čas načtení: 2024-05-04 08:03:21
Nepřekonatelná láska: Tato znamení jsou spojená osudem!
Hluboké citové spojení a nezbytná vzájemná podpora! Tak lze charakterizovat ideální páry podle zvěrokruhu. Mezi některými páry se vyčnívá spojení, které se často označuje jako „dokonalý pár“ – kombinace Ryb a Štíra. Tyto dva příslušníky vodních znamení mají hluboké porozumění pro citový svět toho druhého, což může vést k intenzivnímu a hlubokému spojení. Ryby a […]
Čas načtení: 2024-06-24 16:53:35
Přímé spojení do Číny se vrací. Pro Česko to může znamenat i levnější dálkové lety
Přímé spojení s Čínou znamená snazší přístup nejen do celé Asie, ale i Oceánie a Austrálie. Lety byly zrušeny během pandemie covidu. Článek Přímé spojení do Číny se vrací. Pro Česko to může znamenat i levnější dálkové lety se nejdříve objevil na CzechCrunch.
Čas načtení: 2024-07-15 10:25:47
Poprvé pozorováno spojení dvou kvasarů v mladém vesmíru
TLDR: Pocházejí z doby, kdy měl vesmír méně než 1 miliardu let, a čekali jsme, že podobných spojení uvidíme vícero. The post Poprvé pozorováno spojení dvou kvasarů v mladém vesmíru appeared first on VĚDÁTOR.