<p>The Lockers patří mezi první a dodnes nejslavnější taneční skupiny. Díky jejím členům můžeme dnes tancovat oblíbený funky tanec Locking. The Lockers – průkopníci Street Dance The Lockers (původní název byl The Campbell Lockers) je bývalá taneční skupina, kterou založil Don “Campbellock” Campbell spolu s tanečnicí Toni Basil. Tato skupina má velký význam pro všechny…<a href="https://www.hiphopdance.cz/the-lockers/" class="more-link" data-wpel-link="internal"><span>Pokračovat ve čtení</span><span class="screen-reader-text">The Lockers: Průkopníci funkového tanečního stylu Locking</span></a></p> <p>Článek <a href="https://www.hiphopdance.cz/the-lockers/" data-wpel-link="internal">The Lockers: Průkopníci funkového tanečního stylu Locking</a> vyšel na <a href="https://www.hiphopdance.cz/" data-wpel-link="internal">HIPHOPDANCE.CZ | Street Dance Mag</a></p>
Čas načtení: 2021-01-21 12:15:21
The Lockers: Průkopníci funkového tanečního stylu Locking
The Lockers patří mezi první a dodnes nejslavnější taneční skupiny. Díky jejím členům můžeme dnes tancovat oblíbený funky tanec Locking. The Lockers – průkopníci Street Dance The Lockers (původní název byl The Campbell Lockers) je bývalá taneční skupina, kterou založil Don “Campbellock” Campbell spolu s tanečnicí Toni Basil. Tato skupina má velký význam pro všechny…Pokračovat ve čteníThe Lockers: Průkopníci funkového tanečního stylu Locking Článek The Lockers: Průkopníci funkového tanečního stylu Locking vyšel na HIPHOPDANCE.CZ | Street Dance Mag
\nČas načtení: 2021-01-21 12:15:21
The Lockers: Průkopníci funkového tanečního stylu Locking
The Lockers patří mezi první a dodnes nejslavnější taneční skupiny. Díky jejím členům můžeme dnes tancovat oblíbený funky tanec Locking. The Lockers – průkopníci Street Dance The Lockers (původní název byl The Campbell Lockers) je bývalá taneční skupina, kterou založil Don “Campbellock” Campbell spolu s tanečnicí Toni Basil. Tato skupina má velký význam pro všechny…Pokračovat ve čteníThe Lockers: Průkopníci funkového tanečního stylu Locking Článek The Lockers: Průkopníci funkového tanečního stylu Locking vyšel na HIPHOPDANCE.CZ | Street Dance Mag
Čas načtení: 2024-11-05 16:07:00
Istanbul (Turecko) 5. listopadu 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Na 10. ultraširokopásmovém fóru (UBBF 2024) zahájily Světová širokopásmová asociace (WBBA), IPv6 fórum, Arabská organizace pro informační a komunikační technologie (AICTO), vládní agentury, dodavatelé zařízení a více než 10 světových operátorů program Net5.5G Pioneer. Tato iniciativa vyzývá aktéry v odvětví, aby urychlili komerční zavádění Net5.5G a podpořili prosperitu odvětví datových komunikací.Net5.5G, IP síť nové generace, představuje zásadní modernizaci internetové infrastruktury pro inteligentní éru. Je hnací silou mezigeneračních přechodů a usnadňuje organizovanější plánování a podporu vývoje odvětví datových komunikací, čímž výrazně zvyšuje základní schopnosti sítě.Spuštění programu Net5.5G Pioneer urychlí celosvětové komerční nasazení sítě Net5.5G. Generální ředitel WBBA Martin Creaner upřesnil tři kategorie programu: myšlenkové průkopníky, městské průkopníky a komerční průkopníky. Myšlenkoví průkopníci řídí vývoj odvětví a zlepšují systém norem. Průkopníci z měst řídí provádění politiky a usnadňují plánování a výstavbu regionálních síťových infrastruktur na nejvyšší úrovni. Komerční průkopníci sdílejí celosvětově nejlepší postupy při komerčním zavádění Net5.5. Martin Creaner přišel s ideou, že program Net5.5G Pioneer bude fungovat jako katalyzátor, který sjednotí zúčastněné strany, aby podpořil široké přijetí technologií Net5.5G, podpořil rozvoj odvětví, urychlil globální komerční nasazení a stimuloval nový růst operátorů.Kromě toho se konalo slavnostní předávání cen Net5.5G Pioneer Award, na kterém bylo oceněno více než 10 světových operátorů, kteří dosáhli pozoruhodných úspěchů v oblasti zavádění Net5.5G.Zástupci předních operátorů, včetně Turkcell Türkiye atd., se podělili o své nejlepší postupy při komercializaci Net5.5G. Společnost Turkcell Türkiye uvedla, že bude pokračovat v budování vysoce kvalitní síťové infrastruktury, výstavbě sítí orientovaných na Net5.5G a komerčním nasazení klíčových technologií, jako je 400GE/SRv6/Network Digital Map v cílové síti, aby mohla zákazníkům poskytovat prvotřídní digitální služby. Kromě toho se AICTO podělila o své úsilí při prosazování komercializace Net5.5G v arabských a afrických regionech s cílem realizovat Arabský horizont 2030 a vybudovat vysokorychlostní a vysoce kvalitní síťovou infrastrukturu budoucnosti založenou na Net5.5G.Očekává se, že program Net5.5G Pioneer sjednotí všechny zúčastněné strany v odvětví a urychlí globální komerční zavádění Net5.5G. S tím, jak se internet příští generace vyvíjí směrem k Net5.5G, spolupracují průmyslové organizace, vládní agentury, operátoři a prodejci zařízení na podpoře inovací v oblasti technických norem, politiky a komerčního využití, což podporuje rozvoj odvětví datových komunikací a podněcuje produktivitu pro inteligentní svět.Desáté fórum o ultraširokopásmovém připojení, které společně pořádají Komise pro širokopásmové připojení, WBBA a Huawei, je hlavní celosvětovou vrcholnou schůzkou v odvětví UBB.Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2547969/huawei.jpgKONTAKT: MGR: Venzo Hu, huyuheng2@huawei.com PROTEXT
Čas načtení: 2019-09-01 07:12:38
František Kotleta: Hanba by mne fackovala, kdybych napsal to, co Petra Hůlová
Tento text je i není dvojrozhovor. Na otázky odpovídají František Kotleta, „řezník z Bruntálu“, populární autor akční sci-fi a fantasy literatury, v jehož knihách se na nějaké ty potoky krve nehledí, a Leoš Kyša, dlouholetý novinář a propagátor žánru fantastické literatury. Dlouho se nevědělo, kde se Kotleta vlastně vzal, až před dvěma roky se definitivně potvrdilo, že oba pánové jedno jsou. „Já myslím, že každý autor má svého Kotletu. Je to bezpečné, protože se tolik neostýchá psát, a také zábavné, protože si ve dvou užiješ víc srandy. Navíc na Kotletu letí holky, na Kyšu jenom manželka,“ říká k tomu ten serióznější z nich. Ve světě je fantastická literatura součástí mainstreamu. Někteří autoři jako například u nás známý Kurt Vonnegut, jr., prolínají vážná témata s kulisami sci-fi, další jako Iain Banks střídají mainstreamové a sci-fi romány a obě části jeho tvorby jsou brány stejně vážně. Nemluvě o tom, že podle mnoha dalších se točí filmy, které se stávají součástí populární kultury. Ale u nás jako by fantastická literatura neexistovala: literární kritici o ní až na výjimky nepíšou, a ačkoliv její prodeje mnohdy mnohonásobně převyšují „vážnou“ literaturu, spíše se dočtete o románu mladé autorky, jejíž nakladatel nakonec prodá 300 výtisků jejího „zásadního románu“. Čím to je? Existují tři nejdůležitější hybné sliby ve vesmíru: sex, peníze a pozérství. Zvláště to pozérství je důležité. Když jsi představitel kvalitní literatury, musíš se na někoho povyšovat. A nejsnazší cestou k tomu, jak být ve svých očích lepší, být hoch, je ukázat na někoho, kdo je pod tebou. To je jako u rasismu: když jsi hloupý a chudý běloch a nemáš, jak se nad někým povyšovat, řekneš, že jsi sice bílá spodina, ale furt lepší než kdejaký negr. Stejně tak si můžeš jako autor mainstreamové literatury říci: jsem sice neúspěšný, nečtený a vlastně možná až tak neumím psát a nikdo to číst nechce, ale pořád jsem lepší než nějaký Kotleta, protože nepíšu o upírech, ani o létání ve vesmíru. Samozřejmě přeháním, ale myslím si, že opravdu to tak trochu funguje. Literatura se prostě trochu podivně rozdělila. Ale ono to bylo i za komunismu: sci-fi, s výjimkou té sovětské, pokrokové, se brala jako pokleslý žánr, který není hoden socialistického člověka, tedy nezaznívají-li z ní budovatelské tóny. A to se nás stále drží. Existují dva literární časopisy zabývající se literární fantastikou, a kdyby zkusily požádat o dotaci, tak se jim všichni vysmějí. Zažil jsem, když můj potenciální polský nakladatel požádal o dotaci, která se běžně dává českým knihám na podporu překladu do polštiny, a samozřejmě dopadl špatně. Lidé, kteří o těchto penězích rozhodují, fantastickou literaturu neznají, nerozumí jí a nemají důvod ji podporovat. Když se přitom podíváte do světa, státy jako Japonsko nebo Spojené státy americké svoji žánrovou literaturu podporují, protože jde o vývoz, který šíří jejich kulturu. Japonsko se snaží dostat své komiksy do celého světa, a ještě na tom v posledku vydělává dost peněz, protože nejde jen o komiksy a knížky, ale i o všechno kolem, jako jsou figurky či licence. A to samé Američané, kteří na vývozu své populární kultury vydělávají hromadu peněz. Ale vysvětlujte to někomu v Čechách. Čeho si na fantastické literatuře ceníte? Jednak toho, že přináší ohromné množství námětů, a za druhé, že je ze samé podstaty svobodná a nekorektní. Můžete mít hlavního hrdinu Roma, vozíčkáře či transsexuála a nikdo to neřeší stejně jako nekorektní hlášky na všechna náboženství, židy, bělochy, černochy, nacisty, komunisty... Sám pro sebe tomu říkám paradigma černošské holčičky na vozíčku: fantastika musí být tak svobodná, abys vždycky jako autor mohl ve svém románu upálit černošskou holčičku na vozíčku, když to má smysl pro děj. A nikdo ti neříká, že je to přes čáru, prostě ji necháš upálit, vezmeš popel a necháš skupinu nacistů, aby ho vyšňupali. Stejně tak ale můžete mít jinou černoškou holčičku na vozíčku, která si k němu přidělá dva rotační kulomety, postřílí všechny nacisty, konzervativce, katolíky, pravoslavné, buddhisty, hinduisty či muslimy a počůrá jejich hroby. Můžete prostě cokoliv, je-li to funkční pro děj. Jen za tím nesmí být nějaký ideologický záměr, na politický aktivismus jsou čtenáři dost hákliví. I já jako autor to nemám rád. Základním aktivismem fantastiky je absolutní svoboda, a to se snažím maximálně podporovat. Takže jsem vlastně v tomhle aktivistou absolutní literární svobody. Váchal v Krvavém románě píše, že braková literatura byla ve své době nositelem českého jazyka a kultury, vnímáte to stejně u fantastické literatury, kde vycházejí knihy v takových nákladech, o kterých se většině autorů české mainstreamové literatury ani nesní? Nemám žádnou prvoplánovou pohnutku, že bych psal o upírech proto, že chci učit lidi česky. Na druhou stranu je to tak, že když se setkávám s knihovníky, zjišťuji, že mne mají fakt rádi. Ještě jsem nezažil, že by mi někdo z nich řekl, že mne nesnáší, protože odvádím čtenáře od lepší literatury. Jednou mi na jednom setkání říkali, že třináctiletí čtrnáctiletí kluci si chodí do knihovny číst Kotletu, kterého si nesmí brát domů, protože název Příliš dlouhá swingers party a poodhalené ženy na obálce by maminky pohoršily. Takže čtou v knihovně na nějaké sedačce, a to jsou kluci, o kterých knihovníci říkají, že byli naposledy v knihovně v šesti letech s babičkou a pak četli maximálně návody k počítačovým hrám. A teď díky fantastice znovu získají čtenářské zážitky a postupem času se mohou dostat k nějaké další literatuře. Můžete literaturu rozdělit na vysokou a nízkou, ale ta první se bez té druhé neobejde. My jsme literární černoši, kteří učí lidi číst, a oni si pak třeba najdou Hakla nebo, jak se jmenuje taková ta hipsterská buchta z Facebooku, co ji teď všichni žerou? Jo, Horáková, to je docela kočka, té třeba také dělám nové čtenáře (pozn. red.: řeč je o Pavle Horákové a její poslední knize Teorie podivnosti). {loadmodule mod_tags_similar,Související} {mprestriction ids="1,2"} Další velkou skupinou čtenářů jsou lidé, kteří mi říkají, že nečetli deset dvacet let a moje knihy, které jim obvykle někdo doporučil, je ke čtení vrátily. O to je smutnější, když nějaký kritik přistupuje k fantastické literatuře s pohrdáním. Knihy fantastické literatury mnohdy vyhledávají i ti, kteří jsou něčím frustrovaní či zničení, potřebují „vypnout“ a pak jim tyto romány slouží jako terapie. Často mi píšou lidi neuvěřitelné příběhy o tom, jak jim četba knihy zachránila psychické zdraví po rozvodu, rozchodu, úrazu, smrti partnera... To mne opravdu těší, že mohu pro lidi něco udělat: nemusíte jim kázat o morálce nebo radit, co mají dělat, ale dáte jim nějaký zážitek, který jejich život nějak ovlivní, a to není málo. Já vidím určitý význam i v tom, že lidé, kteří čtou, a to vlastně cokoliv, mají nakonec o něco lepší vyjadřovací schopnosti. Pozoroval jsem to na diplomkách studentů: často narazíte na ty, které jsou odborně správně, ale jsou napsány nesmírně chudým jazykem. Vždy je obrovský rozdíl mezi vyjadřováním těch, kteří čtou a kteří nikoliv. A kromě toho, že fantastická literatura stojí na příběhu, na dobrodružství, tak ona přece není hloupá. Často mají tyto knihy výrazně větší slovní zásobu a kvalitnější stylistiku než knihy mainstreamové literatury, které chválí recenzenti v literárních časopisech. Nejde o literaturu hloupých lidí pro hloupé lidi, ale o literaturu chytrých lidí pro všechny lidi, pro které je důležitější příběh a dobrodružství než zaujímání nějakého stanoviska. Autoři fantastické literatury jsou často velmi vzdělaní lidé – dělají jadernou fyziku, učí na univerzitách, nejsou to sípající úchyláci z bufáče. A co ti, kteří vysokou a nízkou literaturu „smířili“, třeba Ray Bradbury či Stanisław Lem? Máme někoho takového u nás? V Česku máme takové autory dva: jedním z nich je František Novotný, který mimo jiné napsal knihu Ramax. Je o robotech, ale člověk se v ní dozví víc o podstatě náboženství, zvláště křesťanství než ze všech textů Tomáše Halíka. Na pozadí sci-fi příběhu podává poselství o jednom ze základních mýtů naší civilizace. A druhým je Štěpán Kopřiva, jehož Holomráz předává v kulisách fantasy silnou a syrovou zprávu o lidském životě, rodině a pátrání po tom, odkud jdeme a kam. Po přečtení této knihy nepřemýšlíte o krásných čarodějkách a kouzlech, ale nad smyslem lidské existence. Za vtipné pak považuji, když nějaký autor z mainstreamu začne používat kulisy a motivy ze sci-fi či fantastické literatury. Často má pocit, že objevuje něco úplně nového, jenže my víme, že takto se psalo před třiceti lety a dnes už ne, protože by to bylo trapné. Čtenáři fantastické literatury, kteří jsou zvyklí na úplně jinou kvalitu sci-fi kulis, na přemýšlení nad paralelní realitou, budoucností, vlivu technologií na člověka, se zděšeně dívají na knihy, jejichž autoři se přeceňují. Třeba Petra Hůlová napsala knihu Stručné dějiny hnutí o tom, jak feministky ovládnou svět. Takhle stokrát ohrané téma by ve fantastice už nikdo nepoužil. Každému by přišlo, že je hrozně neoriginální a trapný. Mě by tedy hanba fackovala, protože o tom už přede mnou napsalo tolik lidí, že bych nosil dříví do lesa. Ale samozřejmě jsou i výjimky, třeba Emil Hakl s Uminou verzí byl chytrý a zajímavý, toho bychom do toho našeho ghetta fantastické literatury vzali. Obecně lze říci, že mainstreamoví autoři vnímají žánrovou literaturu jako podřadnou, „smrdí“ jim, nechtějí si s ní špinit ruce, ale v okamžiku, kdy použijí její postupy, začnou vysvětlovat, že jejich dílo rozhodně není sci-fi, ale jen kniha o budoucnosti, cestování v čase a létání v kosmických lodích. Tak bych jenom rád vzkázal, že to je sci-fi, vy volové. Ale vždyť někteří dnešní klasičtí autoři jsou vlastně průkopníci sci-fi, třeba Jules Verne. Jasně, třeba i H. G Wells či náš Karel Čapek. Ale k základnímu kánonu moderní literatury patří nejen sci-fi a fantastická literatura obecně, ale třeba i horory, jako jsou Frankeinstein od Mary Shelleyové či Drákula od Brama Stokera. Autoři těchto knih přinesli do moderní literatury postupy, které jsou dodnes využívány a dodnes oslovují čtenáře. Koneckonců, když si přečtete Alexandra Dumase, je jasné, že jde o dobrodružnou literaturu. A jeho příběhy jsou přitom stále zajímavé i pro dnešek. I žánrová literatura tedy dokáže lidem předat poselství. Podívejte se, na co dnes mladí lidé chodí do kin a co sledují v televizi. Buď tam běhají lidé ve vesmíru s meči, nebo někdo lítá na dracích. Fantastická literatura prostě lidi oslovuje: přináší jim velký mýtus, dobrodružství i morální poučení. Navzdory tomu je u nás v určitém ghettu – a většina literárních kritiků má pocit, že není dost hodnotná. Na druhou stranu si přiznejme, že z pohledu z vnějšku se může zdát, že někdo něco ve fantastické literatuře vymyslí a desetiletí pak vycházejí díla jeho napodobitelů. Mnoho lidí si pak myslí, že jde o literaturu, která má potenciál oslovit jen své fanoušky. Dřív všichni dokola říkali, že nic lepšího než Tolkien nevznikne, ale když nedávno vysílali seriál Hra o trůny, tak se o ničem jiném nemluvilo. V mé facebookové bublině se víc řešili draci než hokej a pomalu bych ani nevěděl, že jsou nějaké evropské volby. Vždycky tedy může přijít nový autor, který do žánru přinese něco nového a objevného. Zatímco v zahraničí se tito autoři dostanou do povědomí novinářů, nabídnou se jim televize atd., u nás nikdo nevnímá, že vzniká mnoho kvalitních knih české fantastiky a kdyby Česká televize měla trochu odvahy, mohla by točit v tomto žánru seriály a filmy, se kterými by prorazila do světa. Momentálně třeba vyšla prvotina Kristýny Sněgoňové Krev pro Rusalku, což je skvělý noirový román, který pracuje s motivem, že mezi námi žijí rusalky s magickou mocí. Kolem tohoto základního motivu Sněgoňová vystavěla unikátní alternativní realitu s opravdu zajímavou detektivní zápletkou, která nás přivede až na dno lidské duše. Román má potenciál, aby podle něj někdo natočil dvouhodinovou detektivku, ze které by si všichni sedli na zadek. Ale protože se jmenuje Krev pro Rusalku, nemá šanci. Ale je tu hodně dalších autorů, jejichž příběhy by stály za filmové či televizní zpracování. Třeba Český rozhlas zdramatizuje kdejakou blbost, ale na typickou českou fantastickou literaturu tam v životě nikdo nesáhl, zřejmě by někomu upadly ruce. Naštěstí se poměrně hodně natáčejí audioknihy, což je dáno rozvojem velkých platforem, jako jsou Audiotéka a Audiolibrix a další, takže nakonec i ta fantastika se dočká alespoň nějaké dramatizace. Takže podle vás nedochází ve fantastické literatuře k určitému zacyklení? Vždyť používá určité kulisy, kterých je omezené množství. Vůbec ne. Mnoho lidí, kteří fantastickou literaturu neznají, si neumí představit, že by v ní bylo něco nového než bodří hobiti, drsní trpaslíci, vznešení elfové a zlí čarodějové. Ve skutečnosti existuje nespočítatelné množství námětů. Mne to až fascinuje. Vždycky jsem překvapen, kolik knih je naprosto originálních. Autory omezuje jen vlastní fantazie a schopnost téma dobře napsat. Nedávno jsme udělali antologii Ve stínu říše, ve které se současní nejlepší čeští autoři mladé a střední generace vyrovnávají s nacismem a třetí říší a rozptyl jejich stylů a námětů je obrovský. Pro mne bylo zajímavé zjistit, jak se autoři mladší generace dokážou vypořádat s odkazem naší historie. Samozřejmě je jednoduché říci, že v některých typech příběhů hraje roli magie, ale tím jejich spojitost končí. Jak jsem říkal, neexistují žádné bariéry, záleží jen na odvaze autora. Ukažte mi české mainstreamové autory, kteří by se do takového tématu tak velkolepě pustili. Chtěl jste někdy psát něco jiného než sci-fi? Mám to v plánu, ale mám vymyšlených mnoho krásných knížek s fantastickými zápletkami, takže v nejbližších minimálně dvou letech se k tomu nedostanu. Myslíte někdy na to, co z vašeho díla přežije? Píšete s tím, aby vás četli za třicet padesát let? Stále čekám na sochu na Olšanech… Píšu proto, že mne to baví, a chci předat nějaký zážitek čtenářům, a netrápím se tím, zda moje knihy budou číst budoucí generace. Až budu mrtvý, tak budu mrtvý, a jestli si někdo za padesát let otevře Kotletu, nebo budu jen poznámkou pod čarou, je mi vlastně úplně jedno. Prostě teď chci bavit sebe i své čtenáře. Odkazem jsou děti, které zplodíte a něco jim předáte. Proto je dobré mít spoustu milenek, abyste dětí měl co nejvíce. Ptám se, protože řada autorů mainstreamové literatury takto přemýšlí: chce napsat dílo, které ostatní překoná. Když někdo takto uvažuje, určitě to tak nedopadne. Alexandre Dumas nestvořil Tři mušketýry s tím, že ještě za 180 let je lidé budou číst. Chtěl prostě napsat zábavný příběh a také potřeboval peníze na víno a lehké ženy. Podle mne ani Ernest Hemingway nenapsal Starce a moře s jinou ambicí než přinést dobrý příběh. Autor nemá právo hodnotit své dílo, já si o každé své knize myslím, že je špatná, a vlastně mne vždycky překvapí, že si to čtenáři nemyslí. Dobrý autor píše pro čtenáře, ne pro svých deset centimetrů čtverečních v učebnici literatury a je jedno, jestli píše o trpaslících nebo partě hipsterek z Letné. {/mprestriction} František Kotleta – rodák z Bruntálu, mix fantasy, hororu, sci-fi a akčního thrilleru v jeho knihách z něj udělal nejúspěšnějšího autora české fantastiky. Zaujal trilogií Bratrstvo krve, kde upíři svádějí boj s mimozemšťany o planetu Zemi. Mezi nejslavnější série patří Perunova krev, ve které se potýkají vojenští veteráni se slovanskými bohy či paranormální detektivky s vyšetřovatelem Tomášem Koskem. Největšího ohlasu u čtenářů se však dočkala čtyřdílná série Spad, popisující události po třetí světové válce v Evropě. Leoš Kyša (*1979, Dvorce na Opavsku) je bývalý novinář, spisovatel, scenárista a vysokoškolský pedagog. Začínal s psaním sci-fi povídek, je autorem knih Poutník z Mohameda a Alláhův hněv o budoucím světě, ve kterém většinu planet ovládají muslimové – jejich nedávné nové vydání si přivlastnil František Kotleta. Je členem společnosti skeptiků Sisyfos a přednáší mimo jiné o konspiračních teoriích. Se svou manželkou Ludmilou Hamplovou napsal knihu Jak přežít manželství o partnerských vztazích.
Čas načtení: 2024-02-29 07:37:00
Huawei: Využití 5.5G k rozvoji inteligentního světa
Barcelona (Španělsko) 29. února 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Li Peng ze společnosti Huawei: Využití 5.5G k rozvoji inteligentního světa Na veletrhu MWC Barcelona 2024 vystoupil Li Peng, senior viceprezident společnosti Huawei a prezident pro prodej a služby ICT, s klíčovou přednáškou o nových strategických příležitostech, které se v inteligentním světě otevřou odvětví ICT. „Rychle se blížíme k inteligentnímu světu," řekl Li. „S rostoucími nároky na sítě se technologie 5.5G staly klíčovým krokem na cestě k inteligentnímu světu. Očekává se, že 5.5G se začne komerčně používat v roce 2024. Vytvořme tedy dnešní sítě pro budoucí aplikace, abychom posunuli inteligentní svět kupředu." Vydáváme se na cestu komercializace 5.5G Li vysvětlil, že informatizace a digitalizace přinesly za posledních 20 let odvětví informačních a komunikačních technologií příležitosti v hodnotě bilionů dolarů. Tento inteligentní svět klade vyšší požadavky na sítě, jako je ultraširokopásmové připojení, širokopásmová komunikace v reálném čase a internet věcí pro všechny scénáře použití. To podnítilo rychlý vývoj na 5.5G, který umožní realizovat inovativní scénáře použití a obchodní modely. Očekává se, že do roku 2030 bude mít inteligentní ekonomika hodnotu více než 18,8 bilionu dolarů, což přinese novou vlnu příležitostí pro tento průmysl. V Číně, na Blízkém východě a v Evropě již přední operátoři ověřili pokročilé funkce 5.5G v komerčních sítích. Jejich testy zahrnují širokou škálu scénářů, včetně inteligentních připojení pro lidi, domácnosti, vozidla a stadiony. Kromě toho se na celém světě objevuje stále více 10gigabitových chytrých měst využívajících 5.5G. Na letošním veletrhu MWC představí společnost Huawei celou řadu produktů a řešení 5.5G pro širokou škálu různých scénářů a také první základní telekomunikační model v oboru. Tento model pomůže operátorům maximalizovat hodnotu jejich sítí, zejména v oblastech, jako je spolehlivost sítí a automatizovaná správa a údržba. S tím, jak síťové technologie stále redefinují toky informací a hodnot a uvolňují sílu všudypřítomného připojení, se brzy ocitneme v plně inteligentním světě. Nové vymezení informačních toků: Obsah poháněný umělou inteligencí je hnací silou nového datového provozu Inteligentní technologie se rychle vyvíjejí a inteligentní aplikace jsou stále rozšířenější. To vytvořilo nové příležitosti pro průmyslová odvětví. Pokud jde o informační toky, generativní umělá inteligence již pohání nové typy propojených objektů a scénářů, jako jsou digitální lidé a inteligentní automobily. Tyto nové scénáře vyžadují lepší infrastrukturu, včetně nových modelů pro kooperativní ukládání dat a výpočetní techniku mezi cloudem, místními servery a zařízením. AIGC umožní vytvořit více než 100 miliard gigabajtů dat a řídit více než jeden bilion gigabajtů datového provozu. Společnost Huawei předpovídá, že jen v roce 2026 bude umělá inteligence použita k vytvoření více než 250 miliard obrázků a 70 milionů videí, což zcela změní světový přístup k tvorbě obsahu. Nové vymezení hodnotových toků: Monetizace mobilních služeb nad rámec konektivity Vzhledem k tomu, že v odvětví informačních a komunikačních technologií přibývá inovací v oblasti inteligentních aplikací, poroste poptávka po spolehlivém síťovém provozu. Zejména garantovaná rychlost uplinku, QoS a latence budou mít zásadní význam pro splnění různých potřeb spotřebitelů a firemních zákazníků. Dopravcům se tak naskytnou neuvěřitelné nové příležitosti k růstu, které jim otevřou nové hodnotové toky v hodnotě stovek miliard dolarů. Jeden čínský operátor například spustil streamovací balíček 5G, který poskytuje garantovaný uplink pro bezproblémové živé vysílání. Tato nová nabídka služeb pomohla operátorovi zvýšit průměrný výnos na uživatele o více než 70 %. V odvětví dopravy umožňují služby nového 5G volání jiného operátora přesné určení polohy v reálném čase a interakci během hovoru pro situace, jako je hlášení pojistné události. Řidiči tak mohou na jednom místě komunikovat s likvidátorem, provést ohledání na místě a vyřídit pojistnou událost na místě dopravní nehody. Tento nový typ služby pomohl operátorovi úspěšně zpeněžit trh B2B2C. Využití síly všudypřítomného připojení: vytváření nových hodnot pro všechna odvětví Vysoce kvalitní připojení k síti 5G pomáhá operátorům propojit více lidí s více věcmi kdykoli a kdekoli. Skvělým příkladem jsou cloudové telefony. Díky větší šířce pásma a nižší latenci mohou spotřebitelé hrát nejnáročnější online hry a používat nejpokročilejší pracovní aplikace daleko za hranicemi úložného prostoru a výpočetního výkonu místního zařízení. Pokročilé technologie, jako je rozsáhlý internet věcí, mění pravidla hry i pro průmyslové aplikace. Díky desetinásobnému zvýšení hustoty a přesnosti připojení může odvětví informačních a komunikačních technologií uspokojit potřeby připojení v jakémkoli průmyslovém scénáři, od inteligentních sítí po výrobu, skladování a logistiku. Průkopníci dláždí cestu k inteligentnímu světu. Na závěr Li Peng vyzval ostatní hráče v odvětví, aby přijali 5.5G a vybudovaly pevný základ ICT pro prosperující inteligentní svět. Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2348797/Li_states_global_digital_economy_ICT_industry.jpg Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2348799/Huawei_embrace_5_5G_a_prosperous_intelligent_world.jpg KONTAKT: Tao Ling, 020-18520121896, taoling1@huawei.com
Čas načtení: 2024-03-09 07:27:00
Hongkong 9. března 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Globální kryptoměnová burza CoinEx a přední těžební pool kryptoměn ViaBTC spojily síly a společně zahajují novou vzrušující kampaň „A Travel of Less is More" (Méně je více na cestách), v níž pošlou pět šťastných výherců na sedmidenní výlet do Salvadoru. Cílem pobytu na sedm dní a šest nocí v průkopnickém „Bitcoin city" je ukázat, jak kryptoměny typu Bitcoinu dokonale ztělesňují myšlenku „méně je více".Salvador, ráj kryptoměnKampaň zve uživatele CoinEx a ViaBTC, aby v Salvadoru na vlastní kůži zažili transformační sílu Bitcoinu. Právě Salvador je přitom proslulý jako centrum kryptoměn, které stojí v čele jejich globálního přijetí. Jako první země, která přijala Bitcoin jako zákonné platidlo, přilákal Salvador nespočet nadšenců do krypta. Zde není Bitcoin jen digitální měnou, ale nedílnou součástí každodenního života, od každodenních transakcí až po volnočasové aktivity. Díky tomuto progresivnímu přístupu se Salvador stal rájem pro nadšence do kryptoměn z celého světa. Výherci pobytu se tak mohou těšit na hlubší seznámení s tím, jak virtuální měny přinášejí revoluci do místní ekonomiky.Kampaň „A Travel of Less is More" – zapojení a výhryDo slosování o výhru se automaticky kvalifikují noví uživatelé služby CoinEx, kteří se během kampaně zaregistrují a provedou jeden obchod (s celkovým objemem obchodů ≥ 200U na jakémkoli trhu).Stávající uživatelé CoinEx pak musí vyplnit formulář a doporučit registraci a obchodování během kampaně 10 přátelům. Alespoň tři z oslovených přátel pak musí úspěšně uzavřít obchody s celkovým obchodním objemem ≥ 100U na jakémkoli trhu.V případě kampaně ViaBTC se do slosování o sedmidenní zájezd do Salvadoru kvalifikují také ti uživatelé, kteří v období konání akce přispějí hashrate na těžbu BTC na ViaBTC po dobu delší než pět dní. Zapojit se lze již nyní právě zde. ViaBTC je komplexní globální pool pro těžbu kryptoměn, který se v žebříčku BTC Hashrate umístil na 5. místě.Pět náhodně vybraných výherců získá výlet na sedm dní a šest nocí do Salvadoru, hrazený včetně zpáteční letenky a ubytování společnostmi CoinEx a ViaBTC. Pro skutečně stylový start jim navíc CoinEx a ViaBTC přidají brandované oblečení a doplňky ze svých kolekcí. Výherci, kteří natočí a na sociálních sítích zveřejní video z cest obsahující motivy CoinEx a ViaBTC, získají jako další bonus poukázky na jídlo a nápoje v hodnotě 50 USD.Profesionální podpora přijetí kryptoměnAktuální soutěž je příkladem společného cíle obou značek – podporovat přijetí kryptoměn pomocí poutavých a interaktivních akcí. Kryptoměnoví průkopníci CoinEx a ViaBTC spustili tuto kampaň s cílem demonstrovat využití virtuálních měn, jako je právě Bitcoin, v reálném světě, to vše při zachování firemních principů profesionality, jednoduchosti a bezpečnosti. Účastníci navíc získají hodnotný přehled o tom, jak kryptoměny vytvářejí po celém světě nové finanční příležitosti.O společnosti CoinExSpolečnost CoinEx byla založena v roce 2017 jako globální burza, která se snaží zjednodušovat obchodování s kryptoměnami. Platforma poskytuje řadu služeb, včetně spotového a maržového obchodování, futures, swapů, automatického tvůrce trhu (AMM) a služeb finanční správy, a to více než pěti milionům uživatelů ve více než 200 zemích a regionech. Společnost CoinEx se od svého založení důsledně drží zásady „uživatel na prvním místě". S upřímným záměrem vytvořit spravedlivé, respektující a bezpečné prostředí pro obchodování s kryptoměnami umožňuje společnost CoinEx osobám s různou úrovní zkušeností jednoduchý vstup do světa kryptoměn, protože nabízí snadno použitelné produkty.KONTAKT: Yihui Gong, pr@coinex.com
Čas načtení: 2024-03-19 07:19:00
RECENZE: Sebejistota Judas Priest předčila odvahu
Půl století od albového debutu Rocka Rolla se britští metaloví průkopníci Judas Priest dál drží scénáře, podle kterého režírovali svůj hudební příběh od počátku. I v jejich nových písničkách jsou nabíjející kytarové riffy, pozoruhodná sóla, rytmická tažnost vpitá do hravosti a Halfordův neochvějný ječák. Otázka je, zda to pořád stačí.
Čas načtení: 2024-03-24 12:00:00
Tahle televize je pro bratry Coeny
Průkopníci chytré kinematografie ztratili filmový kurz, ale ovlivnili seriály, které sami točit nechtějí
Čas načtení: 2024-04-18 00:00:00
Mnohokrát jsem nepoznala, že po mně režisér jde, říká Kateřina Macháčková
„Já a plastika? Vyloučeno, vždyť bych přišla o role!“ říká Kateřina Macháčková, která v monodramatu Jeden německý život hraje více než stoletou sekretářku Goebbelse a v Show Dr. Ruth pětasedmdesátiletou průkopnici sexuální terapie. Sama přitom slasti intimního života okusila až po dvacítce.
Čas načtení: 2024-04-22 13:24:00
Dubaj (SAE) 22. dubna 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - CoinEx, přední světová kryptoměnová burza, s radostí oznamuje, že se jako Zlatý partner stala sponzorem akce Token 2049 Dubai, která se uskuteční 18. až 19. dubna 2024. Token 2049 je jednou z nejdůležitějších událostí v oblasti blockchainu a kryptoměn na světě; scházejí se zde průkopníci v oboru, investoři, podniky, vývojáři, média a další hráči, aby rozproudili diskusi, která bude formovat budoucnost Webu3.Jako zavedená burza, kterou využívá přes 5 milionů uživatelů ve více než 200 zemích, se CoinEx s radostí zúčastní akce Token 2049 Dubai a přispěje tak k živé atmosféře spolupráce a inovací. Na našem stánku na P15 jsme pro účastníky připravili štědré dárky v podobě CET, USDT a exkluzivního zboží od CoinEx a ViaBTC."Jsme rádi, že se můžeme spojit s globální komunitou obchodníků s kryptoměnami jako hlavní sponzor akce Token 2049 Dubai," uvedl Haipo Yang, generální ředitel společnosti CoinEx. Akce, jako je Token 2049, jsou klíčové pro mainstreamové prosazení kryptoměn, protože podporují otevřenou výměnu nápadů a posilují vazby mezi tvůrci v této oblasti. Sponzorování této akce odráží náš trvalý závazek pracovat na globálním přijetí kryptoměn.Akce Token 2049 Dubai nabízí neocenitelné příležitosti k výměně nápadů a navázání spolupráce, která bude formovat budoucnost kryptoměn. Jako pro průkopníka v této oblasti je pro společnost CoinEx ctí setkávat se s podobně smýšlejícími tvůrci a pokračovat v mainstreamovém prosazování krypotměn.O společnosti CoinExSpolečnost CoinEx byla založena v roce 2017 jako globální burza, která se snaží zjednodušovat obchodování s kryptoměnami. Platforma poskytuje řadu služeb, včetně spotového a maržového obchodování, futures, swapů, automatického tvůrce trhu (AMM) a služeb finanční správy, a to více než 5 milionům uživatelů ve více než 200 zemích a regionech.Díky svým "kvalitním, rychlým a komplexním" strategiím kotování zařadila burza CoinEx na seznam přes 900 tokenů a více než 1400 obchodních párů. Tento bohatý výběr umožňuje uživatelům přístup k nejnovějším kryptoměnám, které představují špičkové inovace. Společnost CoinEx se od svého založení důsledně drží zásady "uživatel na prvním místě". S upřímným záměrem vytvořit spravedlivé, respektující a bezpečné prostředí pro obchodování s kryptoměnami umožňuje společnost CoinEx osobám s různou úrovní zkušeností jednoduchý vstup do světa kryptoměn, protože nabízí snadno použitelné produkty.KONTAKT: Yihui Gong, +86-18138226615, pr@coinex.com PROTEXT
Čas načtení: 2024-04-29 12:41:00
Záhada Blair Witch z roku 1999 je průkopnicí hororového subžánru found footage, tedy údajně nalezeného reálného videozáznamu. Začátkem letošního dubna oznámila filmová studia Lionsgate a Blumhouse chystané pokračování této klasiky, proti němuž se ohradili původní herci Joshua Leonard, Mike Williams a Heather Donahueová.
Čas načtení: 2024-05-13 07:00:01
Při trestu gunga rao se odsouzenec modlil, aby už zemřel. Prováděla ho inteligentní zvířata
Trest smrti jako poslední možné řešení v případě, kdy se člověk dopustil neodpustitelného. Tak to bylo dávno v historii, nedávno ještě i u nás a je to tak v mnoha kulturách bohužel dodnes. Aby to lidé všechno „stihli“ a zvládli, vymysleli za tím účelem nespočet důmyslných smrticích strojů. Metoda zvaná gunga rao, jak uvádí například server Ancient Origins, ale do popravy zakomponovala navíc obrovské zvíře, tedy slona. Trest poena cullei přinášel před koncem nesnesitelná muka. Patří k nejhorším v historii Číst více Indie byla průkopnicí Zatímco buddhisté slony uctívají jako posvátná zvířata, jiní lidé je odjakživa využívali spíše jako prospěšné siláky. Místem, kde se v největší míře již před minimálně dvěma tisíci lety sloni využívali také k popravám, byla ale Indie, která šla světu v tomto ohledu nepěkným příkladem, jak uvádí The Archeologist. Jak se později ukázalo, slonů se neštítili využívat k masakrům ani starověcí Římané, ti však volili jinou metodu než gunga rao. Sloni jako smrticí nástroje O co při této děsivé formě trestu smrti šlo? Slon, vycvičený k takovému účelu, měl zkrátka odsouzenci rozšlápnout hlavu. Vzhledem k hmotnosti zvířete by všechno mohlo proběhnout relativně rychle, jenomže to by tento nedobrovolný živý „smrticí nástroj“ nesměli ovládat lidé. Chovatel a cvičitel v jedné osobě totiž slonův úkon kontroloval a dokázal zvíře donutit, aby se přizpůsobilo jeho přání. V opačném případě bylo podle Allthatsinteresting nebohé zvíře vystaveno velké bolesti, kterou mu cvičitel způsoboval ostrými předměty. Dobře totiž věděl, že i když se to nezdá, kůže obrovských slonů je velmi jemná a citlivá. Pomalu a bolestivě… Sloni neměli za úkol jen rychlé sprovození odsouzence ze světa, ale většinou šlo o postupnou, neskutečně bolestivou likvidaci. Slonovy nohy nejprve rozdrtily jednu lidskou končetinu po druhé, někdy je dokonce sloni odtrhávali od těla a pohazovali si s nimi. Pak přišel na řadu trup, přičemž bohužel mnozí odsouzenci byli stále při vědomí. Nakonec došlo i na hlavu, což byl poslední kousek smrticí skládačky. Americké výslechy: Dávná technika v 21. století. Donutí přiznat cokoliv, stížnost je zbytečná Číst více Ani to ještě nestačilo V některých částech jihovýchodní Asie připevňovali slonům ke klům navíc ostré čepele, jako by už jen jejich obrovská hmotnost a síla samy o sobě nestačily. Lidstvo je ale neuvěřitelně zlé, pomstychtivé a krvelačné, a tak často neví, co ještě vymyslet k většímu týrání ostatních. Popravy slony se na určitou dobu rozšířily nakonec i do Evropy, zvláště do starověkého Říma. Tady ale vládci využívali většinou celou skupinu slonů, která odsouzence (i těch bývalo víc najednou) zkrátka rozdupala. Až postupem času se od takového mučení začalo ustupovat, nicméně lidstvo jej okamžitě nahradilo metodami jinými. Domnívat se, že se jednou umoudříme a přestaneme ubližovat jeden druhému, je bohužel jen a pouze krásná představa. Zdroj: autorský článek KAM DÁL: Železná panna: Hrozné utrpení, na které se nevydržel nikdo dívat. Kromě syna Saddáma Husajna.
Čas načtení: 2024-05-16 20:15:00
Její umění neuznávalo hranice viditelného světa ani společenských konvencí. Švédské životopisné drama o průkopnici abstraktního umění Hilmě af Klintové (2022). Hrají: T. Hallströmová, L. Olinová, C. Chalková, T. Wlaschiha, J. De Lisserová a další. Režie Lasse Hallström[online]
Čas načtení: 2024-05-20 20:30:00
Padl nejstarší český rekord, vydržel přes 50 let. Pomohl norský systém
Nejstarší národní atletický rekord vydržel víc než půlstoletí, ale nakonec přece jenom padl. Dvacetiletý Tomáš Habarta v sobotu na mítinku v Chořově zaběhl 3000 metrů překážek za 8:22,68 minuty a o 1,12 sekundy vymazal legendární čas Dušana Moravčíka z roku 1972. Je to další úspěch rozjeté skupiny mladého kouče Hakima Saleha, který vychází z tréninku slavné rodiny Ingebrigtsenů. „Jsou průkopníci, ukázali světu systém, všichni si z něho snaží něco vzít,“ řekl Saleh.
Čas načtení: 2024-05-23 15:36:00
Praha/Paříž 23. května 2024 (PROTEXT) - "Chcete-li v dnešní době být nejlepší na trhu s kosmetikou, musíte být zároveň lídrem v oblasti beauty technologií," říká Barbara Lavernos, zástupkyně generálního ředitele odpovědná za výzkum, inovace a technologie ve společnosti L’Oréal, která vystoupí na veletrhu Viva Technology Paris 2024Společnost L’Oréal dnes na veletrhu Viva Technology v Paříži představí inovace, které přinášejí "Krásu pro každého díky pokročilým technologiím", v duchu svého přesvědčení, že krása není uniformní a musí jít ruku v ruce s inkluzivitou a odpovědností.Mezi nejdůležitější novinky patří portfolio špičkové diagnostiky pleti a vlasů, osobní kosmetický asistent využívající generativní umělou inteligenci (GenAI), CREAITECH -laboratoř, která pomocí GenAI pomáhá rozvíjet kreativitu při tvorbě obsahu v oblasti krásy, revoluční vysoušeč vlasů založený na technologii infračerveného světla, zařízení na tzv. micro-surfacing – proceduru profesionální péče o pleť a technologická platforma maximálně odrážející vlastnosti lidské kůže pro vědecký výzkum a testování produktů."Jako dlouholetí průkopníci v oblasti beauty technologií jsme pevně přesvědčeni, že technologie mohou posouvat hranice možností v oblasti krásy a zlepšovat tak životy lidí po celém světě. Díky pokročilé diagnostice, kosmetickým službám využívajícím rozšířené reality, asistentům na bázi generativní umělé inteligence, kreativitě podpořené generativní umělou inteligencí a průlomovými přístroji utváříme novou koncepci krásy, která je více personalizovaná, inkluzivní a odpovědná," uvedla Barbara Lavernos, zástupkyně generálního ředitele odpovědná za výzkum, inovace a technologie ve skupině L’Oréal Groupe. "Tento týden na veletrhu VivaTech představujeme kromě dalších průlomových inovací společnosti L’Oréal také naši technologii Skin Technology: novou biotištěnou kůži, která lépe odráží vlastnosti skutečné lidské kůže a otevírá tak výzkumníkům v kosmetickém a zdravotnickém odvětví zcela nové možnosti."Skin Technology společnosti L’Oréal, která vznikla spoluprací odborníků z oblastí biologie, mechaniky a elektroniky, lépe odráží obrovskou rozmanitost skutečné lidské kůže, včetně jejích onemocnění, jako jsou ekzémy či akné, a také schopnosti opalovat se a hojit se po zranění. L’Oréal v současné době spolupracuje se startupy i renomovanými instituty po celém světě na dalším vývoji technologie, která dokáže vytvořit kůži schopnou citu. Díky Skin Technology bude možné ještě zvýšit standardy testování výrobků a dále omezit testování kosmetiky na zvířatech, o které se L’Oréal zasazuje už od roku 1989.Skupina L’Oréal Groupe také představuje svou vlastní laboratoř pro tvorbu obsahu s využitím generativní umělé inteligence nazvanou CREAITECH, která má změnit způsob, jakým se v rámci skupiny tvoří multimediální obsah. CREAITECH slouží jako bezpečný prostor pro experimentování s generativní umělou inteligencí. CREAITECH společnosti L’Oréal usnadňuje tvorbu obsahu v souladu se zásadami značky a lokalizovaného obsahu napříč jejími 37 kosmetickými značkami a současně zvyšovat schopnost marketérů ovládat nástroje, které jim pomohou podpořit kreativitu. Skupina L’Oréal Groupe také oznamuje partnerství se společností Meta a předními tvůrci obsahu, aby i nadále posouvala hranice kreativity."Technologie vložené do rukou kreativních lidí nabízí úžasný potenciál a nástroj k sebevyjádření a vyjádření značky," řekla Asmita Dubey, ředitelka pro digitální technologie a marketing skupiny L’Oréal Groupe. "Naše laboratoř CREAITECH je důkazem toho, čeho je možné v kreativním odvětví dosáhnout spojením lidského faktoru a nástroje generativní umělé inteligence. Díky našim novým modelům uzpůsobeným pro jednotlivé značky můžeme umělou inteligenci naučit rozpoznávat jedinečné prvky jejich vizuální komunikace a rychleji tak spouštět inovativní kampaně. A přitom nemusíme slevit z našich zásad odpovědného užívání umělé inteligence, které zahrnují závazek nepoužívat v naší externí komunikaci realistické vyobrazení tváří, těl, vlasů a pokožky generovaných umělou inteligencí za účelem podpory nebo zdůraznění výhod produktů."Dubey dále uvedla: "Se společností Meta dále představujeme program New Codes of Beauty Creator Program, který umožní nové generaci tvůrců 3D, AR a AI obsahu zkoumat nové hranice kreativity v oblasti krásy. Průkopníky jsou v těchto nových tvůrčích oblastech naše značky L’Oréal Paris, Lancôme a La Roche-Posay, které navázaly spolupráci s 30 tvůrci, kteří dokáží těžit z využití nejmodernějších nástrojů a techniky. Naším cílem je rozvíjet technologickou tvořivost v rostoucí ekonomice tvůrců."Barbara Lavernos a Asmita Dubey 22. května na veletrhu VivaTech na pódiu 1 společně přednesou hlavní přednášku společnosti L’Oréal na téma "UTVÁŘENÍ NOVÉ KONCEPCE KRÁSY S POMOCÍ BEAUTY TECHNOLOGIÍ“. Ve dnech 22.–25. května budou návštěvníkům veletrhu VivaTech k dispozici také technologičtí odborníci společnosti L’Oréal, kteří ve svém stánku F37 představí následující novinky:BEAUTY TECHNOLOGIE PRO SPOTŘEBITELEPřístroj Kiehl‘s Derma-Reader vyhodnocuje pleť zákazníků pomocí klinické zobrazovací technologie, měří více než 11 atributů pleti na povrchu i pod povrchem, a kromě cílené kosmetické rutiny doporučí také vhodné tipy týkající se životního stylu, které lze zařadit do každodenní péče o pleť.Lancôme RENERGIE NANO-RESURFACER| 400 BOOSTER je kosmetické zařízení, které bylo speciálně vyvinuto pro zlepšení pronikání kosmetických přípravků do rohové vrstvy kůže a následného zesílení jejich účinnosti. Tento přístroj využívá průlomovou patentovanou technologií nanočipů, které sestávají z více než 400 ultrapřesných nanohrotů, a umožňuje dosažení klinicky testovaných výsledků v domácím prostředí.L’Oréal Paris Beauty Genius je osobní kosmetický asistent využívající generativní umělé inteligence, který uživatelům poskytuje personalizovanou diagnostiku a doporučení a umožňuje jim jednoduše a snadno se dozvědět cokoli o kráse.L’Oréal Professionnel AirLight Pro představuje revoluci ve vysoušení vlasů, která je šetrnější k vlasům i životnímu prostředí. AirLight Pro je určen pro profesionály i domácí využití a kombinuje infračervené světlo s vysokorychlostním proudem vzduchu, který účinně vysušuje vodu na povrchu vlasů, čímž přispívá k lepší kvalitě vlasů a jejich hladkému pocitu a lesku.L’Oréal Professionnel My Hair [iD] Hair Reader je jedinečný přístroj sloužící k analýze barvy vlasů, který pomocí velmi přesné optiky analyzuje zdraví vlasů a měří jejich barvu, včetně přirozené barvy a barvy po délce vlasu, procento šedin, průměru vlasových vláken a jejich hustoty, a umožňuje tak nabízení vhodné barvy vlasů pro jednotlivé spotřebitele.BEAUTY TECHNOLOGIE PRO PRŮMYSLSkin Technology by L’Oréal Již více než 40 let stojí společnost L’Oréal v čele oblasti rekonstrukce lidské kůže pomocí nejmodernějších testovacích modelů pro biologický a dermatologický výzkum. Skin Technology společnosti L’Oréal kombinuje to nejlepší z biologie, mechaniky a elektroniky, a vytváří tak inkluzivní testovací modely, které odráží složitost lidské kůže a zvyšují standardy testování v kosmetickém průmyslu a zároveň umožňují osobám ve zdravotnictví, startupům a výzkumným ústavům těžit z těchto odborných znalostí.L’Oréal CREAITECH GenAI Beauty Content Lab Během posledních osmi měsíců využívala laboratoř CREAITECH model WPP NVidia a několik dalších velkých jazykových modelů, difuzních modelů a partnerů. Skupina L’Oréal Groupe v rámci tohoto bezpečného experimentálního prostoru otestovala více než 20 technologií generativní umělé inteligence a se svými značkami uspořádala desítky workshopů, kde vzniklo více než 1000 obrázků v oblasti kosmetiky a krásy. Laboratoř CREAITECH je dále průkopníkem ve vývoji modelů pro jednotlivé značky (Brand Custom Models), které jsou trénované na základních prvcích vizuální komunikace značek skupiny L’Oréal, které pak umožňují tvorbu obsahu v souladu se stylem značky. Prvními značkami, které tuto službu přizpůsobenou na míru využívají ve svém procesu tvorby obsahu, jsou La Roche-Posay a Kérastase.Nové kódy krásy: Ekonomika tvůrců L’Oréal Groupe a Meta představují program New Codes of Beauty Creator Program, který umožní nové generaci tvůrců 3D, AR a AI obsahu zkoumat nové hranice kreativity v oblasti krásy. Průkopníky jsou v těchto nových tvůrčích oblastech naše značky L’Oréal Paris, Lancôme a La Roche-Posay, které navázaly spolupráci s 30 tvůrci, kteří dokáží těžit z využití nejmodernějších nástrojů a techniky. Naším cílem je rozvíjet technologickou tvořivost v rostoucí ekonomice tvůrců.Digitální udržitelnostJako čtvrtý největší zadavatel reklamy na světě se společnost L’Oréal zavázala jít příkladem a umožnit dalším hráčům v odvětví měřit emise CO2, které vznikají v rámci digitálních aktivit, a identifikovat možné způsoby snižování jejich dopadu na životní prostředí. Na veletrhu VivaTech zdůrazníme tři z našich partnerství, díky nimž se můžeme komplexně zabývat digitální udržitelností:IMPACT+, francouzský startup v oblasti technologického řešení otázek udržitelnosti (sustaintech), který nám umožňuje měřit uhlíkovou stopu z digitálních médií,ADGREEN, partner v oblasti ekologické technologie (greentech), který nám umožňuje měřit základní uhlíkovou stopu při tvorbě multimediálního obsahu,a dále FRUGGR, francouzský startup, který nám umožňuje měřit uhlíkovou stopu našich webových stránek. O společnosti L’OréalJiž 115 let má společnost L’Oréal jako přední hráč na světovém trhu s kosmetikou jediný cíl: plnit přání v oblasti kosmetiky spotřebitelům na celém světě. Cílem naší tvorby je krása, která hýbe světem, a tento záměr rovněž definuje, jak k této oblasti přistupujeme: odpovědně, inkluzivně, eticky a velkoryse, vždy s ohledem na sociální otázky a udržitelnost životního prostředí. Díky širokému portfoliu 37 mezinárodních značek a ambiciózním závazkům v oblasti udržitelnosti nabízíme v programu L’Oréal pro budoucnost každému na celém světě to nejlepší z hlediska kvality, účinnosti, bezpečnosti, jakož i z hlediska korektního a odpovědného přístupu, a zároveň oslavujeme krásu v její nekonečné rozmanitosti. V roce 2023 dosáhl koncern se svými více než 90 000 oddanými zaměstnanci, vyváženou geografickou působností a prodejem napříč všemi distribučními sítěmi (e-obchod, hromadný trh, obchodní domy, lékárny, parfumerie, kadeřnické salony, značkový maloobchodní prodej a maloobchodní prodej v oblasti cestovního ruchu) tržeb ve výši 41,18 miliardy eur. Koncern disponuje 20 výzkumnými centry v 11 zemích světa a týmem odborníků v oblasti výzkumu a inovací, který čítá více než 4000 vědců a 6400 pracovníků v digitální oblasti, díky nimž se společnost L’Oréal zaměřuje na vývoj kosmetiky budoucnosti a na to, aby se stala tahounem v oblasti beauty technologií. Více informací naleznete na https://www.loreal.com/en/mediaroom"Tato tisková zpráva není obchodní nabídkou ani výzvou ke koupi akcií ve společnosti L’Oréal. Více informací o společnosti L’Oréal najdete ve veřejných dokumentech uložených u francouzského úřadu Autorité des Marchés Financiers, jejichž anglické znění je dostupné na našich internetových stránkách www.loreal-finance.com.Tato tisková zpráva může obsahovat informace prognostického rázu. Ačkoliv se podle názoru společnosti tyto prognózy zakládají na předpokladech, které jsou k datu zveřejnění této tiskové zprávy odůvodněné, z principu existují rizika a jistá míra nejistoty, které mohou způsobit, že skutečné výsledky se budou od výsledků naznačovaných nebo odhadovaných těmito prognózami lišit." Zdroj: L’Oréal Česká republika/Slovensko ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Čas načtení: 2024-06-15 11:30:00
S létem by něco nebylo v pořádku, kdyby se na obrazovkách neobjevili Chalupáři
A stejně jako předloni nebo loni, vesmír ještě funguje jak má a Jiří Sovák s Josefem Kemrem budou i toto léto trousit moudrosti a užívat si vesnického života. V době normalizace seriál přitahoval diváky proto, že v něm nebyli průkopníci v zemědělství a budovatelé lepších zítřků.
Čas načtení: 2024-07-04 00:00:00
Rozluštila tisíce zpráv. Kryptoložka Elizebeth odvrátila nacistickou hrozbu
Zachránila tisíce lidských životů, pomohla dostat do vězení mafiány v čele s Al Caponem a odhalila nacistické špionáže v Jižní Americe. Americká kryptoanalytička Elizebeth Friedman se stala ženskou průkopnicí v luštění šifer a kryptologové ji dodnes považují za legendu oboru. Uznání se jí dostalo až devatenáct let po smrti.
Čas načtení: 2024-07-06 16:04:00
Osudové ženy: Zorka Ságlová: Do prestižní galerie navezla seno a slámu
Výstava Zorky Ságlové ve Špálově galerii v roce 1969 předběhla svou dobu. Tehdy narazila na odpor a nepochopení, dnes je považována za průkopnici land-artu a akčního umění u nás. Zorka Ságlová byla o dva roky starší sestrou dnes už legendární osobnosti českého undergroundu Ivana Martina Jirouse. Narodila se 14. srpna 1942 v Humpolci, kde také strávila celé dětství.
Čas načtení: 2024-07-11 10:52:00
Totožnost mohou klienti VoZP prokazovat mobilem. Aplikace eDoklady nahrazuje klasickou občanku
Praha 11. července 2024 (PROTEXT) - Vojenská zdravotní pojišťovna nově umožňuje klientům prokazovat svoji identitu aplikací eDoklady v chytrém mobilním telefonu. Tuto službu spustila s půlročním předstihem oproti termínu určenému v zákoně.V aplikaci eDoklady, kterou stát zprovoznil v letošním roce, je zatím k dispozici pouze občanský průkaz v elektronické podobě. Postupně však do ní přibudou i další osobní doklady.Uživatel si stáhne aplikaci eDoklady do mobilního zařízení, následně se autorizuje pomocí Identity občana (například prostřednictvím nástroje Bankovní identita). Aplikace mu po tomto ověření zobrazí jeho občanský průkaz, který může začít používat ve styku s úřady i některými zdravotními pojišťovnami, včetně VoZP.Jak to funguje v praxi? „Vojenská zdravotní pojišťovna se již zařadila mezi certifikované ověřovatele, takže její klienti mohou eDoklady používat. Při návštěvě kontaktního místa VoZP je klient vyzván k předložení dokladu totožnosti. Pokud chce místo klasické plastové občanky použít její elektronickou verzi, ověří zaměstnanec jeho identitu v této aplikaci pomocí QR kódu,“ vysvětluje vedoucí klientských služeb pojišťovny Kateřina Pokorná.Je potřeba upozornit na to, že aplikaci eDoklady (určenou pro ověřování totožnosti při osobním kontaktu) nelze zaměňovat za aplikaci eObčanka, která slouží výhradně pro přihlašování k on-line službám.Implementací aplikace eDoklady pokračuje VoZP v dlouhodobém procesu digitalizace a elektronické komunikace, jehož hlavním cílem je co nejvíce zjednodušit klientům přístup ke službám a benefitům pojišťovny. Již několik let mohou pojištěnci využívat k vyřízení většiny záležitostí webový Klientský portál či mobilní aplikaci Zdraví na klik.VoZP je však také průkopnicí ve sdílení údajů mezi úřady, aby je nemuseli nahlašovat klienti každému zvlášť. Jako první zdravotní pojišťovna například implementovala moderní řešení výměny údajů s Českou správou sociálního zabezpečení a pracuje na obdobném propojení s Finančním úřadem či Úřadem práce.O Vojenské zdravotní pojišťovněVojenská zdravotní pojišťovna České republiky od roku 1993 zajišťuje zdravotní péči prostřednictvím špičkových odborníků ve vojenských i civilních zdravotnických zařízeních a lázeňských domech. O svých 700 tisíc pojištěnců pečuje prostřednictvím smluvní zdravotnické sítě po celé ČR, která zahrnuje přes 25 tisíc poskytovatelů.www.vozp.cz Zdroj: Stance Communications
Čas načtení: 2024-08-22 11:45:00
Příliš mnoho kostlivců ve sklepě Benjamina Franklina. Spekulace o krvavých rituálech se nepotvrdily
V londýnském domě, kde téměř dvě desetiletí bydlel Benjamin Franklin, našli skrýš s kostmi nejméně patnácti lidí • Spekulace o tajných krvavých zednářských rituálech se ale nepotvrdily • Kosti jsou svědectvím o těžkostech, s nimiž se museli vypořádat průkopníci anatomie
Čas načtení:
Jak začít s domácím vzděláváním?
Lucie je průkopnicí domácího vzdělávání v ČR.