Generální ředitel Nvidie Jensen Huang se nebojí, že by AI připravila lidi o práci, pokud zůstanou kreativní. Své názory sdílel v rozhovoru pro CNN.
Čas načtení: 2025-06-05 10:58:39
Objevte Prahu z nové perspektivy na Večeři v oblacích
Zpříjemněte si začátek září nevšedním gastronomickým zážitkem. Celosvětově oblíbená Večeře v oblacích zakotví v Praze od 4. do 14. září v parku Mrázovka. Kreativní menu inspirované babím létem připraví slovenský šéfkuchař Peter Slačka. Představte si, že pohodlně sedíte v polstrovaném křesle, ulamujete si pečivo a při tom probíráte s číšníkem vhodné víno k jídlu, které
\nČas načtení:
[skoleni-kurzy.eu] Každý v sobě máme velké množství tvůrčí energie. Dokážeme ji však uvolnit a nasměřovat k efektivitě? Kurz „Kreativní techniky- iniciuje naše kreativní schopností pomocí nacvičování vhodných kreativních technik. Účastněte se kurzu a přeneste si do života řadu podnětů a nápadů, jak využívat Váš kreativní potenciál jak pro sebe, tak i pro skupinu, se kterou pracujete. Kurz je určený pro všechny, koho neuspokojuje jediné nabízené řešení problému, chce hledat řešení jiná, rád zkouší věci nové a hledá neprobádané cesty. Kurz je pojat jako tréninkový prostor - kreativní přístupy a techniky se nejen vysvětlí teoreticky, ale i prakticky vyzkouší. * Kurz Kreativní techniky probíhá v malé skupině účastníků. Kurzu Kreativní techniky se účastní maximálně 8 osob. Kurz Kreativní techniky probíhá v plně vybavené počítačové učebně. V průběhu kurzu Kreativní techniky je pro účastníky zajištěn pitný režim a drobné občerstvení. U nás máte jistotu, že vám objednaný kurz nezrušíme. Poté co u nás kurz Kreativní techniky objednáte a my vám potvrdíme účast, garantujeme, že se kurz uskuteční. Kurz nerušíme z důvodu malého počtu zájemců. Kurz Kreativní techniky se uskuteční i pokud se něj přihlásí pouze jeden zájemce. V takovém případě probíhá kurz Kreativní techniky jako individuální, cena kurzu se nezmění. Úvod co je to kreativita? jaká jsou kritéria kreativity? jaké jsou překážky tvořivosti? Kreativita a náš mozek vývojová stádia lidského mozku mozkové hemisféry mozkové kvadranty biorytmy test kreativních schopností Kreativní proces Kompetenční model kreativity fází kreativního procesu kreativní „startéry- Přehled kreativních technik Model „RYBA- Návaznost na fáze kreativního procesu Obecné techniky SWOT analýza, S.P.I.N. Brain techniky, Clustering, 6 myslících klobouků Occamova břitva, Diamant, Seskupování jader Fishbone diagram, Myšlenková mapa, CPM - Ganttův diagram Speciální techniky pro speciální účely Myšlenková provokace, Systém KCKKJZP AIDA, PQ4R, Insert R - A - F - T, PART Průběžná cvičení a nácvik vybraných technik cca 50% času ...AbecedaPC
Čas načtení: 2025-03-20 12:51:00
Praha 20. března 2025 (PROTEXT) - Vítězem českého finále soutěže Creative Business Cup 2025, podporující kreativní startupy, se stal startup Graphic Standard s aplikací na tvorbu vizuálních výstupů pomocí umělé inteligence, za kterou stojí Ondřej Brom a Nicole Pánská. Slavnostní večer proběhl včera 19. března v královéhradecké Petrof Gallery. Vítěze soutěže, kterou pořádala už devátým rokem agentura CzechInvest, čeká světové finále v Kodani, které nově proběhne v září v rámci konference Bright 2025.„Kreativní průmysly přinášejí mnoho příležitostí v rámci modernizace české ekonomiky. Díky našemu bohatému kulturnímu dědictví a vynikajícím talentům máme silné postavení v oblastech, jako jsou design, architektura, herní průmysl nebo virtuální realita. Tyto oblasti podporujeme v rámci našeho projektu Technologická inkubace - Creative Hub. Díky tomu jsme mohli také nalézt nejkreativnější startup Česka, který nás bude reprezentovat na mezinárodní scéně,” uvedl Jan Michal, generální ředitel agentury CzechInvest.Během finálového večera se prezentovala desítka finalistů nejen před odbornou porotou složenou ze zástupce agentury CzechInvest a spoluorganizátorů akce, ale i před diváky, kterých dorazilo do královéhradecké Petrof Gallery téměř sto padesát. Akce se zúčastnil také hejtman kraje Petr Koleta nebo Pavel Vrbický, náměstek primátorky Hradce Králové. Večerem hudebně doprovázela Ella Říhová s hudebním nástrojem od MyCello, výherce národního kola CBC 2022, který tiskne violoncella na 3D tiskárně, a klavírista Petrof Gallery Lukáš Hroník.„Kreativní startupy jsou motorem inovací a musím ocenit nejen kreativitu, ale také píli, kterou tvůrci svým projektům dali, aby z dobrého nápadu vybudovali usilovnou prací funkční produkt. Desítka finalistů potvrdila, že české nápady mají světový potenciál a pevně věřím v jejich úspěch na domácí půdě i zahraničních trzích. Jsem hrdý na to, že se letošní finále mohlo odehrát v našem kraji v Hradci Králové, tedy v regionu s bohatou kreativní tradicí, již se snažíme mnoha způsoby podporovat,” uvedl hejtman královéhradeckého kraje Petr Koleta. Královéhradecký kraj i město Hradec Králové zároveň udělilo akci záštitu.Vítězný startup Graphic Standard porotu oslovil zejména díky celkové prezentaci a škálovatelnosti produktu. Na vítěze čekaly nejen hodnotné ceny, ale i prestižní ocenění a účast ve zmíněném světovém finále v Kodani. „Rádi bychom poděkovali CzechInvestu za tuto příležitost. Pro nás to přišlo ve správný moment a je to pro nás velký impuls na naší globální cestě. Každá pochvala nás motivuje a dodává nám sílu jít dál,“ říká Ondřej Brom z Graphic Standard.Porota ocenila druhým místem startup Webout You zaměřující se na videa na míru díky personalizovanému obsahu a interaktivním prvkům a na třetím místě se umístil startup Veska games, který tvoří mobilní hru Manabies spojující učení a zábavu v rychlých arénových soubojích. Cenu Miláčka publika si odnesl startup Walk on Water s hasící dekou Foga. Večerní slavnostní finále bylo také vyvrcholením druhého ročníku Dne kreativních průmyslů, jehož součástí bylo také Design fórum s podtitulem Design budoucnosti, pořádané pod hlavičkou Centra investic, rozvoje a inovací. Cílem akce, které se zúčastnilo více než sto zájemců, bylo nabídnout inspiraci i prostor pro dialog v progresivních oblastech, jako je ekodesign a využití odpadních materiálů, využití cirkulárních principů nebo zapojení technologických inovací, a současně také pomoci firmám i jednotlivcům adaptovat se na trhy budoucnosti.Creative Business Cup má za cíl podporovat kreativní startupy z celého světa, propojovat je navzájem a pomoci jim při hledání investora i dobývání zahraničních trhů. Organizátorem českého národního kola soutěže je Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest. Ta hledá kreativní a inovativní startupy napříč Českem a prostřednictvím soutěže Creative Business Cup pomáhá ověřit jejich globální potenciál.Spoluorganizátorem letošního ročníku byl Královéhradecký kraj. Mezi hlavními partnery byli: Centrum investic, rozvoje a inovací, Město Hradec Králové, Komerční banka, TECHNOLOGICKÉ CENTRUM Hradec Králové, Petrof Gallery a Animato. Mezi další partnery a podporovatele akce patřili: Srch, Zbořil & partneři, advokátní kancelář, Startup kitchen, Kreativní Praha, Elton hodinářská, MyCello, Střední uměleckoprůmyslová škola hudebních nástrojů a nábytku, Hradec Králové a MAVERICKS advokáti s.r.o. Zdroj: CzechInvest
Čas načtení: 2025-05-27 08:22:02
Jak na kreativně strávený čas s dětmi ke Dni dětí – tvoření, které spojuje
Jak na kreativně strávený čas s dětmi ke Dni dětí – tvoření, které spojuje redakce Út, 05/27/2025 - 08:22 Zábava 1 - 1000 Kč Lehké 10 až 30 minut Klíčová slova: Den dětí tvoření pro děti kreativní tvoření korálky malování na kamínky Hodnocení Zvolte hodnoceníGive it 1/5Give it 2/5Give it 3/5Give it 4/5Give it 5/5 Proč je kreativní čas důležitý? Děti si nejlépe pamatují chvíle, kdy s rodiči něco společně tvoří. Učí se trpělivosti a soustředění Rozvíjejí svou fantazii a schopnost řešit problémy Cítí se být důležité a schopné A rodiče? Ti zase načerpají energii a radost ze společných chvil Jednoduché a zábavné nápady na tvoření 1. Malování na kamínky Vyrazte na procházku a nasbírejte pár hladkých kamínků. Doma je děti mohou pomalovat barvami, vytvořit z nich zvířátka, tváře nebo barevné vzory. Kamínky se pak dají použít jako dekorace, nebo je věnovat jako malý dárek. 2. Výroba náramků z korálků Stačí pár korálků, gumička a šikovné ruce. Děti mohou tvořit podle svého vkusu, vybírat barvy a vzory, a na konci si náramky navléknout nebo darovat kamarádovi. 3. Papíroví superhrdinové Z papíru, fixů, lepidla a nůžek si děti mohou vyrobit vlastní superhrdiny nebo pohádkové postavy. Stačí jen trocha fantazie a může začít „příběh“! Jak na to, aby tvoření bavilo všechny? Vyhraďte si čas bez spěchu a bez vyrušování – vypněte telefony! Připravte jednoduché materiály dopředu, ať je vše hned po ruce Nechte děti tvořit podle sebe, bez přehnaných pravidel Povzbuzujte, chvalte a zapojte se i vy sami – děti milují, když jim rodič něco ukáže nebo tvoří vedle nich Kreativita jako společná radost Den dětí není jen o dárkách, ale hlavně o společně prožité chvíli. Tvoření je skvělý způsob, jak dát dětem najevo, že vám na nich záleží. Navíc si odnesou nejen krásné výrobky, ale hlavně vzpomínky, které je budou těšit dlouho. Nezapomeňte: není důležité, jak dokonalý je výsledek, ale jak moc jste si společný čas užili. Kreativní tvoření je cesta, jak být spolu, smát se, objevovat a prostě být šťastní. Přidat komentář fotografie pixabay.com text redakce Den dětí je skvělou příležitostí nejen k radosti, ale i k tomu, abychom spolu s dětmi strávili kvalitní čas plný tvoření a zábavy. Kreativní aktivity podporují dětskou fantazii, rozvíjejí jemnou motoriku a zároveň posilují vztahy v rodině. A nejlepší na tom je, že k tvoření nepotřebujete žádné složité materiály ani přípravy.
Čas načtení: 2021-03-27 19:32:45
Praha zve diváky zpět do divadel pomocí virtuální reality
Magistrát hlavního města Prahy společně s kreativní skupinou Brainz Studios nabízí celosvětově unikátní službu Brejlando. Pomocí nejmodernějších technologií a zapůjčených brýlí pro virtuální realitu (VR) se může každý ponořit do sledování vybraných představení pražských divadel nejen z domova, ale i z úplně nového úhlu – přímo z jeviště, z těsné blízkosti herců. Služba má divadlům a jejich fanouškům pomoci překonat náročnou dobu omezeného fungování. Iniciátoři ale zároveň věří, že zakládají nový mezinárodní trend, který se může stát trvalou součástí nabídky divadel. Spojení virtuální reality a kultury není v českém prostředí nové. Česko se v posledních letech proslavilo hned několika úspěšnými projekty virtuální reality. Jedním z nich je i tvorba experimentálních 360° hudebních zážitků od Brainz Studios, které zaujaly i radní hlavního města Prahy pro kulturu a cestovní ruch Hanu Třeštíkovou. „Virtuální realita skýtá nekonečné možnosti, jak diváka přenést prakticky kamkoliv a dát mu pocit, že se veškeré dění odehrává kolem něj a jenom pro něj. Proto jsme za Prahu spojili své síly s kreativní skupinou Brainz Studios, českou špičkou přes tyto technologie, a v projektu Brejlando dáváme nový rozměr skvělému kulturnímu obsahu našich městských divadel,“ uvádí radní hlavního města Prahy pro kulturu a cestovní ruch Hana Třeštíková. Jedinečnost Brejlanda spočívá především ve způsobu, jakým je divadelní inscenace pro virtuální realitu natočena. „Není to on-linový přenos divadelního představení, ale inscenační experiment ve virtuální realitě. Je to opravdu nová forma zážitku, respektive přenosu informace i energie mezi hercem a divákem. V každém představení se snažíme najít speciální klíč pro jeho převod do nového a doposud nepříliš prozkoumaného média, které nabízí spoustu zajímavých příležitostí,“ popisuje Petr Hanousek, VR režisér a kreativní producent Brejlanda. „Společně s divadelním režisérem vlastně stávající dílo rozebereme a postavíme ho znovu. Skoro od začátku. Krátíme text na přibližně hodinovou stopáž, navíc rozdělenou na dvacetiminutové části. Vymýšlíme scénu, aby co nejvíc podporovala možnost 360stupňového výhledu diváka. Ve stejném smyslu překopáváme i choreografii. Pro herce je to unikátní příležitost střihnout si divadelní roli v úplně jiném pojetí, kdy musí najít tenkou linii mezi filmařským a divadelním přístupem k postavě,” objasňuje Petr Hanousek. Divák se totiž na scénu dívá očima 360stupňové kamery. Ta je v centru veškerého dění, herci se pohybují kolem ní a hrají směrem na ni. Tomu je podřízeno třeba i svícení nebo záznam prostorového zvuku. Ve srovnání s klasickou návštěvou divadla si tak divák odnáší zážitek v podstatě fyzický, jelikož herci směřují své monology a pohledy přímo na něj. „Při paralelních hereckých akcích po celém obvodu jeviště si pak divák může zvolit, co chce v danou chvíli sledovat. Přestože tedy každý divák obdrží v brýlích totožný obsah, zážitky dvou diváků nikdy nebudou stejné,“ dodává Petr Hanousek. Brejlando startuje záznamem Hamletů Divadla Na zábradlí (režie Jan Mikulášek) s Petrem Čtvrtníčkem, Janou Plodkovou, Jiřím Vyorálkem, Jakubem Žáčkem a dalšími herci a Perníkovou chaloupkou divadla Minor (režie Jakub Vašíček, Tomáš Jarkovský), s Petrem Stachem a Monikou Načevou. Dvakrát do měsíce do nabídky přibydou další inscenace. Připravují se například Drábkovy a Královy Elefantazie Městských divadel pražských, hra Pusťte Donu k maturitě! v režii Tomáše Dianišky z repertoáru Divadla pod Palmovkou nebo divadelní adaptace slavného filmu Ucho Jana Procházky, kterou Divadlo na Vinohradech uvedlo v režii Šimona Dominika. Zájem zapojit se do projektu již projevila celá řada dalších pražských scén. Služba se tak stává plnohodnotnou distribuční platformou otevřenou nejen pražským městským divadlům. „Divadla jsou už přes rok zavřená. O to víc jsme hledali způsoby, jak lidem zprostředkovat divadelní zážitek a zároveň finančně podpořit divadelníky. Když nemůže divák do divadla, pošleme divadlo k němu domů. Pokud vím, jde o globální premiéru takového počinu. Věřím, že toto inovativní pojetí divadla doplní kulturní nabídku i v době, kdy budou divadelní sály opět plné lidí,“ doplňuje Hana Třeštíková. Vstupenky si lze zakoupit v předprodeji na síti GoOut.cz. „Take-away divadlo“, tedy vybrané představení a VR brýle, si pak mohou první nadšenci užít od pondělí 29. března. Brýle s divadelní inscenací jim bude ve vybraný den v podvečer doručovat partner projektu – společnost Liftago. Další den si kurýr v dopoledních hodinách brýle opět odveze. Služba je v současnosti dostupná pouze v Praze, do budoucna tvůrci plánují distribuci rozšířit. Cena lístků se pohybuje v rozmezí 599 až 1 399 korun podle zvolené varianty a počtu objednaných VR brýlí. Každé vrácené brýle následně projdou certifikovanou třífázovou dezinfekcí, než budou připraveny pro další zákazníky. {loadmodule mod_tags_similar,Související}
Čas načtení: 2024-03-20 02:12:02
Kreativní barvení vajíček na Velikonoce: Od tradičních po moderní nápady
Velikonoce jsou obdobím, kdy mnozí z nás tradičně zdobí a barví vajíčka. Tato tradice má bohatou historii a dodává radost a barevný prvek velikonočnímu svátku. Pokud hledáte inspiraci pro kreativní […] Příspěvek Kreativní barvení vajíček na Velikonoce: Od tradičních po moderní nápady pochází z Príma receptář.cz
Čas načtení: 2024-03-21 16:00:00
Kreativní ředitelkou katz83 je Klára Sofie Střihavková
Dosavadní kreativní konzultantka agentury katz83 Klára Sofie Střihavková se posunula na pozici kreativní ředitelky.
Čas načtení: 2024-04-30 06:42:18
Talentované lidi si nevybírá firma, ale oni si vybírají ji. Je na čase o sobě dát vědět. CzechCrunch spouští kreativní studio pro employer branding. Článek CzechCrunch spouští kreativní studio pro employer branding. Firmy ukáže novým talentům moderně a kreativně se nejdříve objevil na CzechCrunch.
Čas načtení: 2024-05-15 06:55:48
Brno již pošesté přispěje dotací na kreativní sféru podnikání
Brno, 15. května 2024 - Podpora brněnské kreativní sféry bude pokračovat i v dalším období. Zastupitelé schválili šestou etapu dotačního programu Pro Kreativní Brno na roky 2024 a 2025. Celkově se vyčlenil 1 000 000 korun, který pomůže inovativním projektům z oblasti kulturních a kreativních odvětví s ekonomickým významem pro město. Celý článek...
Čas načtení: 2024-05-24 10:14:56
Sony s námi sdílí svou vizi kreativní zábavy
Během včerejšího firemního strategického setkání se představitelé společnosti Sony podělili o jejich takzvanou vizi kreativní zábavy. Jedná se o jakousi představu, jak by mohl technologický pokrok poskočit během následujících deseti let. Článek Sony s námi sdílí svou vizi kreativní zábavy se nejdříve objevil na Gaming Professors | Herní magazín, recenze her, hry na pc.
Čas načtení: 2024-09-16 12:20:31
Povlečení Lejaan má nové kreativní vedení. Dvě mladé designérky z něj chtějí dělat osobní artefakty
Česká značka minimalistického povlečení má nové kreativní ředitelky. Staly se jimi designérky, které vytvořily třeba sametovou vázu. Článek Povlečení Lejaan má nové kreativní vedení. Dvě mladé designérky z něj chtějí dělat osobní artefakty se nejdříve objevil na CzechCrunch.
Čas načtení: 2025-03-20 06:45:10
Den učitelů: Tradice, dárky a jak potěšit paní učitelku
Den učitelů: Tradice, dárky a jak potěšit paní učitelku redakce Čt, 03/20/2025 - 06:45 Ostatní - Svátky a Oslavy Hodnocení Zvolte hodnoceníGive it 1/5Give it 2/5Give it 3/5Give it 4/5Give it 5/5 Kdy se slaví Den učitelů? Den učitelů v České republice slavíme 28. března, což je datum spojené s narozením Jana Amose Komenského – významného českého pedagoga a filozofa, který je považován za „otce moderní pedagogiky“. Komenský se ve své pedagogické činnosti zaměřoval na výchovu a vzdělání jako nástroj pro lepší a spravedlivější společnost. Tento den se tedy stal oslavou jeho odkazu a zároveň připomenutím významu vzdělání a jeho nositelů. Historie a vznik tradice Původní tradice oslav Dne učitelů má kořeny v první polovině 20. století. Den učitelů byl poprvé slavnostně připomínán v roce 1955, kdy byl vyhlášen Československým svazem učitelů. Tento den měl nejen vyjádřit úctu učitelům, ale také zdůraznit význam školství pro společnost. V roce 2004 byl Den učitelů v České republice oficiálně uznán jako den, kdy si společnost připomíná práci všech pedagogických pracovníků. Jakým způsobem učitelům projevit vděk? Pokud se rozhodnete tento den oslavit a udělat radost paní učitelce či panu učiteli, dárky nejsou povinností, ale mohou být příjemným gestem. Zde je několik tipů, jak vyjádřit vděk za jejich práci: Osobní dárek: Pokud znáte paní učitelku dobře, můžete jí vybrat něco osobního. Například pěkný zápisník, šperk nebo elegantní hrníček, který jí zpříjemní pracovní chvíle. Kreativní dárky od dětí: Děti mohou připravit vlastní malbu, básničku nebo vyrobit něco originálního. Takový dárek vždy potěší a ukáže, že se děti na tento den opravdu těší. Květiny a přání: Klasikou zůstávají květiny. Kytice, doplněná osobním přáním nebo vděčným dopisem, nikdy neudělá chybu. Někdy jde totiž o nejjednodušší gesto, které dokáže vyjádřit vděk a uznání za celoroční práci. Dárkový poukaz: Pokud nevíte, co přesně učitelce koupit, dárkový poukaz na knihy, kavárnu nebo do obchodu s kancelářskými potřebami může být skvělým kompromisem. Kreativní kolektivní dárek: Pokud máte více rodičů, můžete se domluvit a společně darovat něco hodnotnějšího, jako je například lístek na koncert, do divadla nebo wellness pobyt. Den učitelů je příležitostí, jak vyjádřit vděk všem, kteří se podílejí na vzdělávání našich dětí. Ať už zvolíte květiny, osobní dárek nebo kreativní překvapení, důležité je, aby tento den učitelům připomněl, jak významná a důležitá je jejich práce pro budoucnost celé společnosti. A pro rodiče, kteří se rozhodnou učitelům projevit vděk dárky, platí, že i malý dárek, osobní slovo nebo gesto dokáže udělat velkou radost. Přidat komentář foto pixabay.com V České republice je Den učitelů již dlouhá léta neodmyslitelnou součástí kalendáře. Tento den nám připomíná nejen význam školství, ale i všechny, kteří se podílejí na vzdělávání mladších generací. Jak k této tradici došlo a jakým způsobem můžeme učitelkám a učitelům udělat radost, pokud se rozhodneme pro dárek?
Čas načtení: 2025-05-28 14:39:40
Bavlněné látky: Nekonečné možnosti pro vaše kreativní tvoření
Jedním z nejoblíbenějších materiálů pro šití oblečení i různých věcí do domácnosti je rozhodně bavlna. A není divu, s bavlněnými látkami se snadno pracuje, jsou přitom univerzální a můžete si snadno vybrat tu pravou pro jakýkoli kreativní projekt. Obliba bavlny Bavlna je přírodní materiál, má skvělé vlastnosti a velmi příjemně se nosí. Je prodyšná, komfortní a snese ... The post Bavlněné látky: Nekonečné možnosti pro vaše kreativní tvoření first appeared on SuprŽena.cz.
Čas načtení: 2016-08-03 00:00:00
Legendární sportovní značka Puma společně se světoznámou zpěvačkou Rihannou, která je rovněž kreativní ředitelkou a ambasadorkou značky, představují pro léto 2016 tři zbrusu nové styly Rihanna Creeper v kolekci Fenty Puma. Fenty Puma by Rihanna Barbadoská zpěvačka Rihanna se stala kreativní ředi ...
Čas načtení: 2024-02-16 09:28:28
Játrové knedlíčky: 4 kreativní recepty, které vás překvapí svou chutí
Játrové knedlíčky jsou lahodným a bohatým pokrmem, který může potěšit chuťové buňky milovníků jater i těch, kteří jsou vůči tomuto pokrmu skeptičtí. Tyto malé kulatiny plné chuti se dají připravit […] Příspěvek Játrové knedlíčky: 4 kreativní recepty, které vás překvapí svou chutí pochází z Príma receptář.cz
Čas načtení: 2024-02-09 06:00:00
Poklad českého designu: Jana Horejšová dává druhou šanci obnošenému oblečení
Udržitelná, kreativní a dostupná. Tak popisuje ve třech slovech Jana Horejšová svou značku On The Boat, kterou očarovala mnohé. Než však vznikl silný brand luxusní módy a cool designu oblékající i celebrity na honosné události, předcházela tomu organická kolekce triček a mikin, jež sice nekřičí do módního prostoru, zato je doteď srdeční záležitostí samotné designérky. Co tehdy odstartovalo její kreativní tvorbu s vlastními návrhy a jaký módní atribut odráží její identický rukopis? Seznamte se se značkou On The Boat, která bojuje proti rychlému konzumu a napomáhá lepšímu žití každého z nás.
Čas načtení: 2024-02-07 13:26:00
Kuala Lumpur (Malajsie) a Londýn aNew York a Los Angeles 7. února 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Unikátní imerzivní aplikaci pro osobní rozvoj Mindvalley najdete na visionOS App StorePřední platforma pro osobní rozvoj Mindvalley s potěšením oznamuje uvedení své průkopnické, plně imerzivní aplikace pro meditaci a osobní rozvoj fungující na revolučním AR a VR headsetu Apple Vision Pro.Aplikace, kterou společnost Mindvalley vyvinula ve spolupráci s oscarovým kreativním studiem Framestore, přináší zásadní průlom v osobnostním rozvoji. Díky integraci nejmodernějších VR a audio technologií mohou uživatelé nyní zažít dokonale imerzivní meditace v nádherném přírodním prostředí, jako jsou například lesy, pouště a hory. Aplikace navíc nabízí unikátní funkci pro procvičování a zdokonalování řečnických dovedností v realistických simulacích nebo rozsáhlou knihovnu seriálových programů Mindvalley pro osobní rozvoj, tzv. Questů."Ze spolupráce se společností Apple máme obrovskou radost," řekl zakladatel a generální ředitel společnosti Mindvalley Vishen. "Společnost Mindvalley vznikla, aby pomáhala lidem posouvat hranice inovací a osobnostního růstu. Díky spojení našeho nadšení pro transformaci se špičkovou technologií společnosti Apple má tato aplikace šanci zcela od základů změnit způsob, jakým přistupujeme k meditaci a osobnímu rozvoji."Spolupráce Mindvalley a Apple v rámci Vision Pro Developer Labs spojila dva inovativní fenomény ve svých oborech. Společnost Mindvalley, známá svou rozsáhlou knihovnou online kurzů a programů, pomáhá lidem rozvinout jejich plný potenciál, a ovlivnila tak již více než 20 milionů životů na celém světě. Značka Apple je proslulá svým revolučním pojetím technologie a dokonalými uživatelskými zkušenostmi, které přináší prostřednictvím svých produktů a služeb v nekonečném procesu inovací.Prostřednictvím projektu Developer Labs společnost Mindvalley úzce spolupracovala s Apple Worldwide Developer Relations v Singapuru na propojení transformačního obsahu aplikace Mindvalley s jedinečnými možnostmi VR brýlí Vision Pro. Aplikace Mindvalley tak využívá vysoce kvalitní obraz, pohlcující prostředí, prostorový zvuk a pokročilé sledování pohybů očí headsetu Vision Pro a nabízí uživatelům bezkonkurenční úroveň imerze a interaktivity."Bylo nám ctí spolupracovat s úžasným týmem společnosti Apple v Singapuru a získat při vývoji aplikace jedinečný přístup k systému Vision Pro," řekla Manon Daveová, produktová ředitelka společnosti Mindvalley a ředitelka pro kreativní technologie ve společnosti Framestore. "Vision Pro představuje novou úroveň osobních počítačů a my jsme skutečně nadšeni, že nám spolupráce se společností Apple umožnila posunout Mindvalley na špičku wellness technologií."Pro zhmotnění zážitků v aplikaci oslovila společnost Mindvalley přední světové talenty na poli VFX a imerzivních programů ze studia Framestore. "Jsme nesmírně hrdí na naši spolupráci s Mindvalley, která uživatelům aplikace přinese transformační zkušenosti," říká generální ředitelka Framestore Mel Sullivanová. "Společná integrace jedinečných schopností zařízení Apple Vision Pro byla pro náš imerzní tým unikátní příležitostí, při níž jsme využili naše odborné znalosti vytříbené tvorbou špičkových vizuálů pro jakoukoli obrazovku. Tento projekt dokazuje naše odhodlání posouvat hranice technologií a ilustruje, jak mohou inovace posloužit k vytvoření smysluplných působivých zážitků, které s lidmi hluboce souzní."Další informace o společnosti Mindvalley a její připravované imerzivní aplikaci na zařízení Vision Pro najdete na jejích webových stránkách www.mindvalley.com.O společnosti Mindvalley:Mindvalley je nejmocnější tranformační platforma na světě, která lidem umožňuje objevit jejich velikost. Nabízíme špičkové programy od předních expertů, které našim uživatelům pomáhají dosáhnout úspěchů, štěstí a naplněného života – od dlouhověkosti a wellness až po zlepšování výkonů a rozvíjení spirituality. Quest, vzdělávací platforma společnosti Mindvalley, představuje novou metodu učení s bezkonkurenčními výsledky na poli osobní transformace. Mindvalley působí ve více než 195 zemích a pracuje s pestrou komunitou 20 milionů nadšených stoupenců, která se může pochlubit již více než 19.000 svědectvími o dosaženém úspěchu. Více převratného obsahu pro osobní rozvoj od společnosti Mindvalley najdete na mindvalley.com nebo na sociálních sítích Instagram, Facebook, YouTube a TikTok.O společnosti Framestore:Framestore je kreativní studio oceněné několika Oscary, které propojením talentů a technologie mění hranice možného ve filmu, internetovém obsahu, reklamě a imerzivních zážitcích. Ve studiu Framestore působí více než 3000 tvůrců a inovátorů, kteří společně vytváří příběhy a díla plná života. Společnost Framestore byla založena ve Velké Británii v roce 1986 a dnes provozuje studia v New Yorku, Los Angeles, Chicagu, Montrealu, Vancouveru, Londýně, Melbourne a Bombaji.Kontakt pro média: Heidi Krupp, hkrupp@kruppagency.com, 917.757.7455 Video - https://mma.prnewswire.com/media/2333273/Mindvalley_Vision_Pro_Launch_Sizzle.mp4 Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2333272/Krupp_Logo_Logo.jpgLogo - https://mma.prnewswire.com/media/2333271/MV_WORDMARQUE_PURPLE_Logo_Logo.jpg PROTEXT
Čas načtení: 2021-01-06 08:58:54
Třináct příběhů, které dokumentují dějiny střetu katolické církve s komunistickým režimem v Československu v letech 1945–1989. Nový cyklus České televize Zakázaný Bůh vysílá ČT2 od 7. ledna 2021 vždy ve čtvrtek ve 21:30. Pořad vznikl v brněnském studiu ČT. Režie jednotlivých dílů se ujala skupina šesti režisérů. Série vypráví v dramatickém oblouku konkrétní příběhy a jejich prostřednictvím přibližuje zkoumané historické fenomény a politické změny. Kromě málo známých archivních materiálů se podařilo tvůrcům získat i cenná svědectví aktérů historických událostí. „Nejde o to vyprávět izolovaný příběh československé katolické církve, ale vnímat ji jako součást celosvětového dění a myšlenkových proudů,“ zamýšlí se kreativní producentka Jiřina Budíková a dodává: „Většina dílů pak ukazuje konkrétní fenomén v kontextu života výrazné osobnosti církve, a to jak v pozitivním, tak negativním slova smyslu. Vždyť i v církvi jsme se setkali například s kolaborací.“ Hned první díl ukazuje, že církev po skončení druhé světové války čeká nelehké období. Komunisté připravují převzetí moci a kněží jim stojí v cestě. To je i příběh jezuity a publicisty Adolfa Kajpra, který byl za svoje názory vězněn nacisty i komunisty, a nakonec zemřel ve věznici v Leopoldově. Kázal, psal články, vyjadřoval se k aktuálnímu politickému dění. Kritické články, které vydával, byly komunistům terčem v oku. Jeho činnost postupně omezovali a v roce 1948 ho uvěznili a odsoudili za velezradu. Tvůrci mapují období, kdy se komunistický režim postupně vypořádává nejen s kněžími, ale i katolickými intelektuály, řeholníky a jeptiškami. „Katolická církev, za protektorátu pronásledovaná, vyšla ze střetu s nacismem jako morální autorita, a to se komunistům nehodilo,“ doplňuje kreativní producentka Jiřina Budíková. Diváci si mohou připomenout nejen takové morální autority katolické církve, jako byl kardinál Josef Beran, který zemřel v nedobrovolném exilu ve Vatikánu, ale i postavy problematické, jako byl politik a kněz Josef Plojhar nebo biskup Josef Vrana, představitel Pacem in terris. „Pro mě byl nejvíce objevný a dojemný příběh Františka kardinála Tomáška, který se navzdory odmítavému postoji k Chartě 77 stal symbolem usmíření církve s národem v listopadu 1989 prostřednictvím svatořečení Anežky České. Jeho osudem se také celý cyklus uzavírá,“ dodává dramaturgyně Nora Obrtelová. {loadmodule mod_tags_similar,Související}
Čas načtení: 2020-09-16 19:54:46
Ministr kultury Lubomír Zaorálek a ministr zahraničních věcí Tomáš Petříček ve středu 16. září podepsali memorandum o spolupráci obou resortů při podpoře a koordinaci prezentace české kultury v zahraničí. Podle mluvčí ministerstva zahraničí Zuzany Štíchové potvrdili ministři podpisem memoranda potvrdili důležitost role kultury v politice vnějších vztahů České republiky a zavázali se k zefektivnění spolupráce českých institucí na projektech v zahraničí. Nově deklarovaná spolupráce ministerstev kultury a zahraničních věcí má rozvíjet kulturní diplomacii ve všech jejích aspektech se zájmem nejlepšího možného uplatnění české kultury v zahraničí. „Od začátku mého působení na ministerstvu kultury mluvím o nutnosti posílit prezentaci naší kultury v zahraniční. Pravda, aktuální situace způsobena pandemii covid-19 nám kulturní výměnu značně znemožnila. Nicméně je nutné si stanovit parametry pro budoucí prezentaci, jakmile pandemie odezní a my se budeme moci vrátit k normálu“, řekl ministr kultury Lubomír Zaorálek. Ministr zahraničních věcí Tomáš Petříček dodal: „Je nepochybné, že česká kultura patří k našim nejlepším vývozním artiklům. Ministerstvo zahraničních věcí se prostřednictvím své sítě zastupitelských úřadů a ve spolupráci s příspěvkovou organizací Česká centra snaží co nejlépe využívat svých možností při prosazování národních zájmů. Pevně věřím, že podpis tohoto memoranda o spolupráci povede k ještě lepší koordinaci a větší efektivitě při zahraniční prezentaci jak české kultury, tak i České republiky jako celku.“ Memorandum vytyčuje oblasti spolupráce zejména v rámci kulturních a kreativních průmyslů, které již nyní přispívají k rozvoji ekonomiky a v budoucnosti budou získávat na významu. Oba resorty se proto v memorandu zavazují mj. k propagaci Česka jako destinace vhodné k natáčení filmů a podpoře české literatury v překladu v zahraničí. Ministerstva budou podporovat prezentaci českých umělců na významných mezinárodních veletrzích, stejně jako propagovat české památky a tradiční umění i řemeslo. Oba ministři si od podepsání memoranda slibují ucelenější působení České republiky při prezentaci kultury v zahraničí. Text memoranda Preambule Ministerstvo zahraničních věcí a Ministerstvo kultury, vědomy si mimořádného významu kultury jako nezastupitelného faktoru posilování dobrého jména a mezinárodní vážnosti ČR pokládají za žádoucí nadále rozvíjet společnou podporu prezentace našeho kulturního bohatství v zahraničí včetně prezentace českého kulturního a kreativního průmyslu, a to též v zájmu posilování vazeb mezi českou společností a Evropou a světem. Obě ministerstva jsou připravena naplňovat strategii kulturní diplomacie, rozvíjející podporu a prezentaci české kultury v zahraničí v zájmu dalšího zefektivnění mezikulturního dialogu a dalšího posilování role kultury v politice vnějších vztahů České republiky. Článek I – Vytvoření a nastavení činnosti společné Pracovní komise pro českou kulturní diplomacii Hlavním úkolem Komise bude vypracování budoucího akčního plánu kulturní prezentace ČR v zahraničí, který stanoví prioritní oblasti a sektory podpory české kultury ve světě, a to vždy na roční období s výhledem na další dva roky. Ve své práci bude Komise vycházet jednak z vládou schválené Koncepce české zahraniční politiky, jednak z principů vytyčených Ministerstvem kultury, jimiž se řídí státní kulturní politika, a také z priorit stanovených Komisí pro jednotnou prezentaci ČR. K účasti v uvedené Pracovní komisi budou vedle příslušných zástupců obou ministerstev a jejich příspěvkových organizací přizváni veřejně ustavení aktéři v oblasti kulturního exportu a zahraniční kulturní výměny. Akční plány budou předkládány ke schválení ministrům kultury a zahraničních věcí. Článek II – Účinná spolupráce a koordinace mezi ministerstvy Obě ministerstva a jejich příspěvkové organizace budou usilovat o zvyšování efektivity řízení realizovaných zahraničních aktivit, o uzavírání společných dohod podle rozsahu či charakteru konkrétních akcí, či o participaci při exportu kulturních služeb, na jejichž základě budou moci vznikat společné kulturní projekty v zahraničí. Tyto činnosti budou vykonávat v souladu se svými kompetencemi dle zákona č. 2/1969 Sb., o zřízení ministerstev a jiných úředních orgánů státní správy České republiky, ve znění pozdějších předpisů, a v souladu s vládou schválenými relevantními dokumenty, zejména se Státní kulturní politikou na léta 2015-2020 (s výhledem do roku 2025), Inovační strategií ČR 2019-2030 a Koncepcí jednotné zahraniční prezentace ČR. Obě strany potvrzují svoji vůli k úzké a efektivní spolupráci a koordinaci v zájmu nejlepšího možného uplatnění české kultury v zahraničí a šíření dobrého jména České republiky obecně. Článek III – Oblasti spolupráce Kulturní a kreativní průmysly Kulturní a kreativní průmysly jsou klíčovým nástrojem prezentace ČR v zahraničí, a to díky specifickému potenciálu pro tvorbu vysoké přidané hodnoty, a díky možnosti využívat ve světě dobré jméno českých tvůrců, produktů či podniků při dlouhodobém budování značky České republiky a jejích součástí – obcí, krajů, podniků či institucí. MZV a MK, ve spolupráci s MPO, proto budou v rámci meziresortní Komise pro jednotnou zahraniční prezentaci ČR spolupracovat při péči o dobré jméno České republiky, při strategickém plánování národních výstav, expozic a dalších aktivit na zahraničních trzích a při posilování kulturní diplomacie. Literatura Ministerstvo kultury bude, zejména prostřednictvím Českého literárního centra/Moravské zemské knihovny, podporovat prezentaci české literatury na významných knižních veletrzích prostřednictvím národních stánků a podporou vysílání autorů na autorská čtení, a to ve spolupráci se zastupitelskými úřady, s Českými centry. ZÚ a ČC pak budou, rovněž ve spolupráci s MK, podporovat šíření české literatury v překladu v zahraničí: tj. napomáhat koordinaci aktivit na ose autor/literární agent-překladatel-nakladatel a napomáhat účinné medializaci konkrétních knižních titulů vydaných v překladu. Film Oba resorty se zasadí o prohloubení spolupráce se Státním fondem kinematografie, a to ve věci prezentace a propagace českých filmů a propagace České republiky jako destinace vhodné k natáčení. Spolupráce bude reflektovat principy audiovizuální v oblasti výroby, monetizace a distribuce v oblasti audiovize. Dále bude uzavřeno separátní memorandum o spolupráci mezi Státním fondem kinematografie, Národním filmovým archivem a Českými centry týkající se podpory prezentace českého filmu v zahraničí. Neprofesionální umění a nemateriální kulturní dědictví Ministerstvo kultury podpoří ve svém dotačním programu účast amatérských těles na prestižních evropských a celosvětových festivalech a soutěžích. Obě ministerstva budou usilovat o hlubší spolupráci mezi Českými centry a organizacemi zabývajícími se touto částí kulturního dědictví. ¨ Obě ministerstva zintenzivní spolupráci v oblasti prezentace nehmotného kulturního dědictví ČR. Výstavy a veletrhy Ministerstvo kultury bude podporovat národní prezentace na významných mezinárodních veletrzích tzv. „performing arts“, dále i v oblasti kulturních a kreativních průmyslů. Ministerstvo zahraničních věcí se v mezích svých možností bude podílet na podpoře českých prezentací a bude prostřednictvím zastupitelských úřadů a Českých center usilovat o smysluplné propojení s dalšími aktivitami v dotyčné destinaci. Ministerstvo kultury bude i nadále ve spolupráci s Ministerstvem zahraničních věcí podporovat prezentace českého umění a českých uměleckých sbírek, mimo jiné prostřednictvím národní prezentace v česko-slovenském pavilonu na Mezinárodním bienále výtvarného umění v Benátkách. Muzea Ministerstvo kultury bude podporovat ještě užší spolupráci mezi muzejními organizacemi Ministerstva kultury a Ministerstvem zahraničí, včetně Českých center, při podpoře českého kulturního dědictví v zahraničí s důrazem na postavení české kulturní identity a kulturního dědictví v evropském i celosvětovém kontextu. Památky Oba resorty, jejich orgány a věcně příslušné příspěvkové organizace budou podporovat spolupráci v oblasti prezentace hmotného kulturního dědictví České republiky v zahraničí. Dané subjekty zváží podobu a míru využití hmotného kulturního dědictví pro propagaci České republiky a bohatosti jejího památkového fondu v zahraničí. Krajanské spolky Obě strany budou usilovat o spolupráci s krajanskými spolky na úrovni kulturních aktivit, které přispívají k pozitivnímu obrazu České republiky. Ministerstvo kultury se bude podílet na metodické podpoře kulturních aktivit krajanských spolků, jakožto významné součásti našeho kulturního dědictví. Spolupráce v oblasti rozvojové spolupráce Ministerstvo zahraničních věcí ve spolupráci s Ministerstvem kultury bude i nadále věnovat pozornost ochraně a obnově kulturního dědictví ve vládou stanovených cílových zemích humanitární, stabilizační a rozvojové spolupráce, a to bilaterální i v součinnosti s příslušnými mezinárodními organizacemi. Spolupráce v oblasti ekonomické diplomacie Ministerstvo zahraničních věcí ve spolupráci s Ministerstvem kultury budou společně podporovat „vývoz“ české kultury a kreativního průmyslu jako nástroje pro posilování vnějších ekonomických vztahů ČR s pozitivními hospodářskými dopady pro ČR. Zapojení do Společného nástroje financování ekonomické diplomacie se formou cílených služeb a prezentace příležitostí v zahraničí zefektivní prezentaci české kultury a kreativního průmyslu v zahraničí. Zapojení kapacit zastupitelských úřadů a využití synergií ve formě společné mezirezortní spolupráce umožní aktivní a přitom finančně hospodárný přístup k podpoře české produkce výrobků a služeb spojených s daným odvětvím, zejména s přihlédnutím na cílenou podporu rozvoje jednotlivých regionů ČR. Článek IV - Plány činnosti a kontaktní osoby Do konce kalendářního roku sjednají pověření zástupci obou ministerstev plán aktivit, v němž se stanoví úkoly, termíny a zodpovědné osoby. V prvním čtvrtletí dalšího roku proběhne vyhodnocení výsledků spolupráce v předešlém roce a výhled aktuálních projektů na daný rok. Za Ministerstvo zahraničních věcí se zmocňuje jednáním ředitel odboru veřejné diplomacie a krajanů. Za Ministerstvo kultury se zmocňuje jednáním ředitel odboru mezinárodních vztahů. Článek V – Obecné závěry a podoba naplňování dohody Toto memorandum se uzavírá na dobu neurčitou. Změny a doplnění jsou možné ve formě číslovaných písemných dodatků podepsaných oběma stranami. Pro platnost dodatku se vyžaduje dohoda obou smluvních stran o celém jeho obsahu {loadmodule mod_tags_similar,Související}
Čas načtení: 2022-01-17 18:12:00
Etnetera Motion nově dělá digitál pro CORNY
Etnetera Motion zvítězila ve výběrovém řízení společnosti HERO CZECH s.r.o., pod kterou spadá i značka CORNY. Motion se tak stává kreativní agenturou, která bude odpovědná za digitální strategii a kreativní zpracování online komunikace a správu i…
Čas načtení: 2024-03-01 14:36:00
Eshopista: Jak psychologie ovlivňuje reklamu a e-commerce?
Praha 1. března 2024 (PROTEXT) - Jak psychologie ovlivňuje reklamu a e-commerce? Na její etické využití se zaměří březnový Eshopista Co uživatele motivuje ke kliknutí na digitální reklamu? Jak se potenciálním zákazníkům zapsat do podvědomí? Čím vším může e-shop ovlivnit nákupní chování svých návštěvníků? A nakolik dokáže font ovlivnit volbu? Na etické využití psychologie v reklamě se zaměří konference Eshopista, která proběhne v úterý 5. března 2024 v pražském kině Přítomnost. Vystoupí na ní psychologové, influencer Kovy i zástupci z firem Alza, Behavio Labs, Blueglue, Niceboy či Trenýrkárna. Vstupenky jsou k dostání na www.eshopista.cz. „V moderní digitální době je pro firmy klíčové rozumět psychologickým procesům, které ovlivňují chování a rozhodování jejich zákazníků. Propojením psychologie a reklamy se jim otevírají nové cesty k efektivní komunikaci, vyšší angažovanosti i loajalitě nakupujících. Nejnovější Eshopista proto otevírá diskusi, jak eticky a efektivně využít dostupné nástroje a přístupy, vytvářet smysluplné vztahy se zákazníky a dosáhnout skutečného úspěchu v digitálně propojeném světě,“ říká David Vurma, CEO přední české marketingové agentury Acomware, která setkání se špičkami české e-commerce pořádá. Behaviorální vědy mluví jasně – existuje několik pravidel, kterými je důležité se řídit, aby reklama zaujala a lidé si ji zapamatovali. Jak se však potenciálním zákazníkům propsat do podvědomí? Je to vůbec důležité? A co udělat pro to, aby byla reklamní kampaň efektivní? Na konkrétních příkladech a ukázkách z praxe to vysvětlí spoluzakladatel a šéf výzkumu Behavio Labs Vojtěch Prokeš. Jedním ze zdánlivě nepodstatných, přesto vlivných aspektů marketingu je font. Ten může nejen vylepšit statistiky spokojenosti zákazníků, ale i ovlivnit cenu jídla v restauraci, nebo dokonce pomoci vyhrát volby. Zda na fontu záleží, jestli lidé na e-shopu nakoupí, promluví autorka projektu Psychologie fontů® a fontoložka Andrea Grigerová. Forma textu je totiž podle ní stejně důležitá jako jeho obsah. Aby však byl e-shop úspěšný, je důležité vědět, jak zákazníci uvažují. Na přednášce Jak využít psychologii v budování e-shopu představí psycholožka PhDr. Romana Mazalová, Ph.D., která se zabývá výzkumem UX v e-commerce, principy nákupní psychologie. Prozradí například, proč se zákazníci rozhodují – z pohledu majitele – někdy nelogicky a jak těmto předvídatelně nepředvídatelným projevům přizpůsobit e-shop a zvýšit tak konverze. Proměny digitálu a etika Oči jsou nejdůležitějším smyslovým orgánem, vizuál proto představuje stěžejní formát marketingu. O ovlivňování pozornosti a nákupního chování zákazníků i klíčových strategiích pro efektivní komunikaci zapamatovatelného prodejního sdělení promluví Pavel Paradýs, šéf kreativní agentury Blueglue. Představí konkrétní příklady a situace, které ilustrují, proč je při navrhování prodejních strategií důležité vizuálu věnovat zvláštní pozornost. Chameleon na steroidech. Tak by se dala popsat rychlost transformace sociálních sítí, která nevyhnutelně působí i na ty, kteří je používají – uživatele i tvůrce. Na proměny influencer marketingu a novou dobu obsahových tvůrců se podívá do hloubky přední český influencer Karel „Kovy“ Kovář. V panelové diskusi k tématu psychologie v reklamě dále vystoupí Jiří Zima, zakladatel a spolumajitel výrobce osobní elektroniky Niceboy, CEO e-shopu se spodním prádlem Trenýrkárna Ruslan Skopal a Eva Šípková, Head of Customer Experience v největším tuzemském internetovém obchodu Alza.cz. Generálními partnery akce jsou přepravní společnost Zásilkovna a Mailstep zaměřený na logistiku e-shopů. Konferenci podporují i kreativní agentura Blueglue, reklamní společnost Criteo, ponákupní platforma Foxdeli, osobní online nákupní asistent Smartsupp, specialista na expanzi e-shopů Expandeco a nástroj pro datový výzkum BizMachine. Mediálními partnery jsou Marketing & Media, zpravodajský portál komoraplus.cz, Asociace pro elektronickou komunikaci APEK a e-commerce týdeník pro manažery EXEC. Poslední volné vstupenky jsou dostupné na www.eshopista.cz. O společnosti Acomware Acomware je 360° marketingová agentura pro oblast e-commerce a digitální marketing. Na trhu působí 20 let a pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Připravuje personalizované kampaně zákazníkům přímo na míru, vytváří obsah, který zaujme, natáčí videospoty, stará se klientům o sociální sítě a zajišťuje nákup mediálního prostoru. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy. Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Je pořadatelem cyklu diskuzí Eshopista. Více na www.acomware.cz. Kontakt pro média: Michal Šenkeřík e-mail: michal.senkerik@acomware.cz>¨¨ ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.