Po 16letech jsem zahodil všechen kod webu a napsal celý kod znovu. Vypadá to tu +- stejně, ale pokud narazíte na něco co vám vadí tak mi o tom napište: martin@vorel.eu nebo se mi ozvěte na twitteru Začal jsem dělat change log.

Kurzy ze dne: 06.06.2025 || EUR 24,750 || JPY 15,035 || USD 21,695 ||
sobota 7.června 2025, Týden: 23, Den roce: 158,  dnes má svátek Iveta, zítra má svátek Medard
7.června 2025, Týden: 23, Den roce: 158,  dnes má svátek Iveta
DetailCacheKey:d-1037402 slovo: 1037402
Nakupování jako napínavá hra. Shein čelí kritice, že manipuluje se zákazníky

Evropská spotřebitelská organizace (BEUC) podala stížnost Evropské komisi na módního giganta Shein. Čínská firma podle ní využívá agresivní marketingové praktiky, které spotřebitele manipulativně podněcují k nákupům. Zákazníci kvůli tomu mají mnohdy nakupovat více, než si mohou dovolit. Shein se nařčením brání.

---=1=---

Čas načtení: 2020-03-19 10:30:38

Otevřený dopis České poště aneb Co byste mohli udělat pro sebe i pro nás

Jestli je v souvislosti s tímhle virovým extempore něco jisté, tak to, že e-shopy všeho druhu budou mít žně a že v rámci maloobchodního žebříčku poskočí dost zásadně a natrvalo nahoru. Jakmile si jednou člověk zvykne na to, že mu různé zboží donesou až pod nos, už se mu zpátky k osobnímu nakupování chtít nebude. I starší a konzervativnější zákazníci se teď naučí využívat nákupy po internetu. Naopak kamenným krámům bude ouvej. Jenže k hladkému fungování e-shopové ekonomiky je potřeba zajistit i stejně hladké podávání a dodávání zásilek, a to je místo, kde by byla razantní inovace potřeba jako sůl. Proto píšu tento dopis České poště, s. p., který bude možná chvílemi rýpavý, ale jeho hlavním cílem není se vysmívat, ale zkusit pošťouchnout její vedení k trochu jiné perspektivě. Třeba si to někdo z nich přečte a některý z těch návrhů akceptuje. Nemám tušení, ale za pokus to snad stojí. Myslím, že by na tom mohli dost vydělat. A my jako zákazníci také. Za posledních pár let jsem odeslal několik tisíc zásilek, vím o tom procesu z pohledu odesílatele dost. Dědictví ze starých časů První a zásadní problém e-byznysu podle České pošty: když už vůbec vznikají nějaké skromné inovace celého procesu, tak jsou orientovány spíše na výdej zásilek než na jejich příjem. To sice působí dobře z hlediska veřejnosti – adresátů je řádově více než e-shopů – ale každý ten balík nebo doporučené psaní, které dodáváte, musí taky nejdřív někdo někde podat. A čím složitější to ten někdo má, tím větší pravděpodobnost, že přijdete o zakázku už u něj, protože ji ten e-shop raději vypraví kurýrem. Dokonce i pro smluvní partnery České pošty je dnes podání zásilky pomocí systému Podání online složitější než třeba u Zásilkovny. Částečně k tomu přispívá zbytečně složitý tarif, kdy například u doporučených psaní musíte hlídat, jestli jejich tloušťka nepřesáhne pět centimetrů, a zároveň vědět dopředu, jestli budou vážit 0,95 kg nebo 1,05 kg. Toto je chyba, dědictví ze starých časů, kdy se posílala hlavně lejstra a větších zásilek bylo tak málo, že si každou zvlášť mohli na poště převážit a správně ji ofrankovat. Toho se, milí pošťáci, musíte zbavit. Už jste v tomhle směru udělali nějaké pokroky na poli Balíku do ruky, kde je tarif podstatně jednodušší a stačí tam změřit nejdelší stranu balení. Jinými slovy: jde to a vaše IT systémy jsou na to připravené. Skvělé, tak teď udělejte ještě to samé s doporučenými zásilkami, protože spousta drobnějších nákupů se vejde do doporučené zásilky – třeba zrovna ty knihy. Úplně zrušte obyčejný balík, ten je dneska k ničemu. Přestaňte rozlišovat mezi doporučeným psaním a doporučeným balíkem, aspoň vnitrostátně (nevím, jak fungují mezinárodní smlouvy), a zaveďte společnou kategorii doporučená zásilka. Pokud zjednodušíte pravidla pro vnitrostátní doporučenou zásilku na „maximálně 35 cm délky a maximálně 2 kg hmotnosti“ s jednotnou cenou, budou vám provozovatelé e-shopů vděční a určitě si tam získáte nějaký byznys. Tady je obchodní příležitost, proč ji přepouštíte konkurenci? Já vím, máte ten Balík do ruky, na který byste chtěli zákazníky nasměrovat, to je váš komerční produkt. Jenže ten je poměrně drahý a pro malé zásilky vážící třeba jen kilo se dost výrazně nevyplatí (asi o 40 Kč). V takovém případě budou zákazníci vždycky hledat levnější způsob doručení, což je třeba zrovna ta Zásilkovna, a vy pošťáci tím přicházíte o kšeft. Musíte mít pro menší nákupy i levnější alternativu, než je drahý Balík do ruky, abyste byli konkurenceschopní – a jednotná Doporučená zásilka za dejme tomu 70 Kč je přesně to, co by dobře posloužilo. Je jedno, jak ten typ zásilky nakonec pojmenujete, ale nějaká levnější položka pro menší nákupy je absolutně nezbytná, protože jinde ji umějí. Zbytečná práce za přepážkou Druhá věc, samotné fyzické podání zásilky. Člověk, který není vaším smluvním partnerem, musí jít vystát frontu na poštu v otevírací době a jeho odbavení trvá minimálně několik minut. Za ním čekají v řadě další. V tomhle jste se, milí pošťáci, ještě neposunuli za hranice minulého století, což je chyba. Všimněte si, že je to drahé i pro vás samotné. Každý ten zaměstnanec, který tam za přepážkou bere do ruky jeden dopis za druhým a ručně datluje do počítače údaje o adresátovi, je člověk, kterého musíte platit. Dokonce jste poslední dobou měli problém ty lidi vůbec sehnat, jestli se dobře pamatuji. Při tříprocentní nezaměstnanosti se málokomu chce za přepážku. Chyba. Od toho máme dávno věci jako čárové kódy a QR kódy, které se dají načíst jedním pípnutím skeneru a šetří spoustu času, ale musíte lidem umožnit, aby je začali využívat, stejně jako to umožňuje třeba vaše konkurence. Celý ten proces, při kterém sekretářka ve firmě nadepíše obálku s adresou a připraví podací lístek, pak musí na poštu, tam někdo údaje z té obálky přepíše do počítače, potiskne speciální štítek s písmenkem R, přilepí jej zase ručně na obálku, potiskne podací lístek a dá vám jej do ruky coby důkaz, že jste zásilku podali, je v roce 2020 naprostý anachronismus a měli jste ho odbourat už před řadou let. Nebo jej ponechat jen okrajově, asi jako si banky stále ještě udržují nějaké přepážky pro osobní styk, ale snaží se přesměrovat maximum aktivity svých klientů do internetového bankovnictví, které je provozně levnější. Smluvní partneři České pošty to mají o něco lepší a mohou si štítky vygenerovat v aplikaci Podání online, která je mimochodem docela fajn. Opravdu fajn a uživatelsky vcelku přívětivá, na státní sektor až překvapivě. V tomhle máte náskok před leckterou privátní konkurencí a musím vás za to pochválit. Jenže tam zase přežívají zvyklosti, které mají nejspíš původ hluboko ve dvacátém století. Každé podání musíte uzavřít a odeslat, následně musíte všechny zásilky donést na jedno konkrétní poštovní depo. Kdybyste přišli jinam, vyženou vás s tím, že „nevidí data v systému“. A vaše depa fungují pro příjem zásilek pouze v pracovní dny, dokonce i taková centrální depa, jako je třeba na Masarykově nádraží v samotném středu Prahy. Není to náhodou nedomyšlené, když zrovna v Praze sídlí hromada e-shopů, které by rády expedovaly i o víkendu? Zase tím odstrkujete některé své zákazníky jinam, kde je rádi převezmou. Aspoň ta velká depa v krajských městech by měla fungovat i o víkendech. V předvánoční době, kdy nákupní šílenství vrcholí, dokonce všechna depa v republice; chcete přeci ty zakázky, nebo ne? Tady stojí zase za to podívat se, jak to dělá konkurence, třeba Zásilkovna. Vyrobíte si štítek a následně můžete tu zásilku podat úplně kdekoliv po celé republice, ne jenom na jednom předem určeném místě. Pokud je sobota večer a poblíž vás je partner Zásilkovny, který má otevřeno, můžete u něj zásilku klidně předat do přepravy a pustit ji z hlavy. Nemusíte se tam znovu vracet v pondělí. Není ani zapotřebí před odchodem z kanceláře dělat esoterické úkony typu „uzavírání podání“, na které se dá v pracovním shonu snadno zapomenout. Jednoduché, elegantní. Doporučuji napodobit, zjednodušíte život sobě i nám. Co takhle "poštovní bankomat"? Třetí a nejvíc futuristické téma: automatizace. Tady má ČP obrovský potenciál, a přitom působí dojmem, že si jej ani neuvědomuje. Pošta si obecně stěžuje na to, že musí udržovat velkou síť poboček na malých městech a vesnicích. Občas se mluvilo i o tom, že se ty pobočky budou rušit, že se nevyplatí. Hergot, toto není dobré uvažování! Vezměte to z jiné perspektivy, pošťáci. Máte v rukou rozsáhlou síť svých vlastních nemovitostí, kde nemusíte platit žádné nájemné a které se z historických důvodů nacházejí přímo v centrech městeček a měst. To je přeci výhoda, ne nevýhoda, jenom je potřeba ji nějak šikovně využít. Podívám-li se na to s odstupem, hlavní problém standardní poštovní pobočky je v tom, že je po většinu času zavřená. Dokonce i veliká a důležitá pošta v mé rodné Ostravě-Jih, která obsluhuje sídliště o desítkách tisíc obyvatel, má otevřeno pouze 59 hodin týdně. Jenže týden má 168 hodin. Z toho plyne, že po 109 hodin týdně je ten objekt vašim zákazníkům k ničemu. A když je jim k ničemu, neudělají tam žádnou zakázku, tj. pošta z toho nemůže mít žádný zisk. Dovolte mi nyní, abych se na chvíli zasnil. V mém snu vystupuje Chytrý Stroj. Něco jako poštovní bankomat. Chytrý Stroj vypadá z mého pohledu jako dvířka ve vnější zdi pošty. Vedle dvířek je bezdotyková čtečka karet a QR kódů. Můžete k němu přijít kdykoliv, třeba ve dvě ráno, a podat tam zásilky, aspoň v nějakých standardizovaných velikostech: píp, píp, píp, dvířka se otevřou, za nimi je běžící pás, na něj kladete jednu zásilku za druhou, čidlo přečte čárový kód a pás ji odveze do útrob pošty. Zároveň třeba odešle SMS adresátovi, že jeho zásilka byla právě podána. Poštovné zaplatíte kartou. Nebo, pokud jste smluvní zákazník, tam třeba jen načtete svoji Zákaznickou kartu a pošta vám na konci měsíce pošle souhrnnou fakturu za všechny podané zásilky. Ani vás moc nemusí zajímat, co ten stroj vlastně se zásilkami dělá. Mohl by je třeba třídit podle PSČ do jednotlivých kupiček, aby pak lidskému personálu, který to bude odvážet, ušetřil práci. Tam se dá vymyslet spousta drobných zlepšováků. (Trochu ujetý příklad: v časech epidemie by se do strojů daly umístit UV lampy a pak se chlubit, že povrch zásilek je sterilizovaný.) Chytrý Stroj umí samozřejmě zásilky i vydávat. Ukážete mu QR kód, případně zaplatíte dobírku, něco zavrčí, dvířka se otevřou a můžete si vzít zásilku. Dvacet čtyři hodin denně. Takhle by měla fungovat ta slavná Balíkovna, pokud by byla opravdu moderní. Ano, Chytrý Stroj bude asi drahý. Jenže tady máte, pošto, zase jednu výhodu: právě proto, že máte svoje vlastní nemovitosti v centrech měst, byste mohli přijít za konkurencí a říci jim: podívejte, Zásilkovno, Uloženko, PPL, Alzo, Malle a tak dále, jsme sice konkurence, ale nejsme nepřátelé. Umožníme vám tyhle Chytré Stroje využívat pro podávání i vydávání zásilek, napojíme je na vaše systémy. Zaplatíte nám za to a budete moci využít infrastrukturu, která je i pro vás výhodně položená v centrech obcí. Nemusíte si stavět žádné ty vaše AlzaBoxy apod. Vašim zákazníkům se to určitě bude líbit a nám, pošťákům, taky, protože tím pádem budeme mít podíl z tržeb konkurence, což je situace, o které drtivá většina firem může leda tak snít. Ze začátku by Chytré Stroje mohly být jenom na největších pobočkách, ale časem by se mohly rozšířit i do menších měst. Právě proto, že Česká pošta má těch poboček ohromné množství, mohla by výrobcům Chytrých Strojů říci: hleďte, my u vás chceme udělat obří zakázku na dvacet let dopředu, navíc asi včetně nějaké údržby a oprav, ale výměnou za to po vás chceme množstevní slevu. Menší variantu Chytrého Stroje pro vesnickou poštu nám prostě nesmíte dodat moc draho, jinak tu zakázku nedostanete. A on už by ten výrobce vymyslel způsob, jak ten Chytrý Stroj pro menší pobočky vyrobit přiměřeně levně. Výsledek? Z pohledu zákazníka (ať už e-shopu nebo adresáta) naprosto skvělý. Poštovní ekvivalent vkladového i výdajového bankomatu v režimu 0-24, jednoduchý, praktický, po ruce. Ještě by tam mohla fungovat nějaká sleva za to, že využíváte automatizovanou službu a nevytěžujete člověka. Zase podobně, jako je tomu v bankomatu. A z pohledu pošty to taky nevypadá špatně. Stroje nechtějí dovolenou, nemají nemocné děti, nedostanou chřipku ani koronavirus, neodejdou za lepším pracovním místem do Škodovky, dokáží přijmout zakázku (a tím pádem si na sebe vydělávat) po 24 hodin denně, můžou být naprogramovány tak, aby uměly mluvit dvaceti různými jazyky apod. Potřeba živého personálu by poklesla a ten, který by zůstal, by nemusel vnucovat zákazníkům pojištění nebo losy do loterie. Opustíte-li své zákazníky, zahynete Časy líbesbrífů se nevrátí. Listovních zásilek bude pořád ubývat, i úřady pomalu přecházejí na elektronickou komunikaci. Musíte se, pošťáci, opravdu ze všech sil soustředit na podchycení e-shopové vlny, v tom jsou velké peníze a velký potenciál růstu. A musíte se do té inovace pustit rázně, ne jenom takovými těmi opatrnými krůčky, jako byla Balíkovna (která si s sebou stále táhne dvě slabiny z 20. století – nutnost se někam dostavit v otevírací době a potřebu živého personálu při výdeji). Důkladně inovovaná infrastruktura stojí dost peněz, takže by měla obstát i v roce 2040, ne jenom teď. Musí tedy být navržená velkoryse a trochu vizionářsky. To, co čtete výše, by byl dobrý základ, jak toho dosáhnout. Je potřeba to udělat, a ještě navíc rychle. Protože pokud vás z trhu s balíčky z e-shopů vytlačí soukromá konkurence, tak budete, pošťáci, bojovat o holé přežití a jednoho dne vás nějaká nepřátelská vláda zruší. Nepřál bych vám to. Dokonce mám všechnu tu atmosféru obálek, známek, razítek a přepážek trochu nostalgicky rád. Ale opustíte-li své zákazníky, zahynete. {loadmodule mod_tags_similar,Související} Převzato s laskavým svolením autora z jeho webu, na kterém kromě tohoto článku najdete další texty o politice a společnosti. Knihy Mariana Kechlibara si můžete objednat ZDE.

\n

Čas načtení: 2024-03-25 16:06:00

Na konferenci Retail Summit mohou návštěvníci vyzkoušet obchod budoucnosti řízený moderními technologiemi

Praha 25. března 2024 (PROTEXT) - Česká společnost Analytics Data Factory společně se svými partnery představuje na konferenci Retail Summit "Obchod budoucnosti". Na téměř 70 metrech čtverečních mohou návštěvníci konference na vlastní kůži vyzkoušet, jak může vypadat nakupování s využitím nejmodernějších technologií. Modelový obchod je vybaven řešením s umělou inteligencí pro sběr a vyhodnocení dat v reálném čase, kompletním samoobslužným systémem, inteligentními regály schopnými rozpoznat demografické parametry nakupujících nebo vzdáleně řízenými digitálními cenovkami.Aliance partnerů Analytics Data Factory, Gondella, Diebold Nixdorf, RN Servis, NOV a SamoBot na konferenci představila svá technologická řešení poskládaná do jednotného celku v podobě modelové prodejny budoucnosti. V té probíhá většina procesů automatizovaně, s ohledem na úsporu času, energií a ekologický provoz. Umělá inteligence na základě získaných dat dokáže v reálném čase nejen optimalizovat provoz samotné prodejny, ale také zajistit zákazníkům personalizovaný nákupní zážitek."Podařilo se nám vytvořit alianci firem, která je schopna obchodním řetězcům společnými silami nabídnout kompletní řešení moderního obchodu budoucnosti na míru přesně dle jejich potřeb. Ze správného propojení technologií od různých dodavatelů tak provozovatel obchodu dokáže získat maximální užitek. Využití moderních řešení a umělé inteligence má v oblasti retailu velký potenciál, dokáže výrazně zjednodušit a zrychlit řadu procesů, ale také získat cenná data pro další rozvoj podnikání," vysvětluje Radim Kašpárek, COO společnosti Analytics Data Factory."Technologické trendy a inovace se promítají do všech oblastí retailu včetně tak základních věcí, jako je regálové vybavení prodejen. Chytré regály umožňují integrovat nové technologie a z pasivní součásti prodejny se tak stávají aktivním nástrojem, který dokáže optimalizovat provoz celé prodejny," doplňuje Dalibor Bosák, General Manager Gondella Czech Republic.V rámci aliance se na Retail Summitu představí následující firmy a řešení:Food SaveUmělá inteligence v rámci řešení Food Save na základě kamerového snímání v reálném čase vyhodnocuje získané informace a proaktivně doporučí další kroky. Dokáže vyhodnotit celou řadu scénářů, ať už jde o nutnost doplnění zboží, odstranění vadných artiklů nebo pokyn k úklidu snímané plochy.GondellaModulární regálové řešení s možností recyklace až trojnásobně prodlužující životnost a umožňující integraci moderních technologií. V rámci modelové prodejny budou k vidění také technologie s anonymním sběrem demografických dat o nakupujících nebo integrované tensometry hlídající úbytek zboží v regálu.RN servis EURN servis EU, s.r.o. pro své zákazníky, přední české maloobchodní řetězce (Coop, JIP, Flop, Hruška atd.), navrhuje a realizuje prodejny na klíč. Společnost tak pomáhá plnit vize tradičních prodejců, aby se nakupování stalo potěšením.SamoBotSamoBot poskytuje kompletní hardwarové i softwarové vybavení pro nonstop provoz samoobslužných obchodů, fitness center i ubytování. Nabízí vlastní technologie pro výdejní boxy, vyvíjí a integruje samoobslužná řešení na míru nejen pro obchod.Diebold NixdorfSpolečnost poskytující nejkomplexnější maloobchodní řešení v oboru, od POS systémů, samoobslužných řešení a interaktivních kiosků až po řešení správy peněz. Diebold Nixdorf integruje technologie pro řešení výzev ve všech maloobchodních segmentech.NOVŘešení pro vzdáleně řízené digitální cenovky s inkoustovým displejem a baterií s životností několik let.Retail Summit je největší retailovou akcí v České republice. Tématem letošního jubilejního 30. ročníku je "Opening Minds & Markets". Ve dnech 25. - 27. 3. se v Kongresovém centru v Praze bude hovořit o nových konceptech, myšlenkách, přístupech, trendech, inovacích a obchodních modelech budoucnosti.O společnosti Analytics Data FactoryAnalytics Data Factory je na českém trhu dodavatelem a správcem řešení postavených na analytických technologiích společnosti SAS včetně veškerého navazujícího ekosystému, jako je hardware, operační systémy, databáze, vývojový a verzovací software, messaging infrastruktura nebo big data platformy. Analytics Data Factory se primárně specializuje na oblasti, ve kterých dle referencí poskytuje služby na špičkové úrovni. Jedná se především o oblast aktivního řízení vztahu se zákazníky v reálném čase (CRM), prevence vzniku podvodů v reálném čase, zpracování signálů a rozpoznávání obrazu v reálném čase, pokročilé analytiky na velkých a streamovaných datech, stabilizace a refaktoring / reverzní inženýrství a migrace a stabilizace systémových a integračních platforem. Mezi klienty patří Komerční banka, Česká podnikatelská pojišťovna, pojišťovna Kooperativa, Home Credit, a další. Více informací o společnosti je k dispozici na www.byadf.cz.   

\n

Čas načtení: 2024-11-04 11:55:00

Změna v komunikaci chatbotů je za dveřmi

Praha 4. listopadu 2024 (PROTEXT) - Revoluce v e-commerce je na obzoru a vyhlídky jsou nadějné. Čeští vývojáři přicházejí s vylepšením komunikace chatbotů v e-shopech.Složitější otázky nebo obchodní konverzace byla zatím nad síly chatbotů. „Nakupování na internetu bylo doposud velmi pasivní, e-shop je trochu chytřejší produktový katalog,“ říká Alex Karo, ze společnosti ROBOSALES.AI zabývající se vývojem softwaru pro e-shopy. „Naším cílem při vývoji nové AI platformy bylo spojení předností obou způsobů nakupování. Kamenná prodejna a internet. Tedy relevantní nákupní konverzace zkušeného prodavače a 24hodinová dostupnost kdekoli,“ vysvětluje Alex Karo a ukazuje tak, jakým směrem se jejich vývoj pohyboval. První e-shopy tak nyní testují AI platformu ROBOSALES, tedy prodejce schopného zákazníky celým nákupem provést, argumentovat, prezentovat zboží a upravovat své návrhy na základě zpětné vazby, kterou mu zákazník poskytne. ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz. 

\n

Čas načtení: 2024-03-22 12:02:00

Shopsys kupuje společnost Convertim. Bude nabízet dokončení objednávky na jedno kliknutí

Praha 22. března 2024 (PROTEXT) - Společnost Shopsys, česko-slovenská jednička pro tvorbu e-shopů na míru, akvíruje další společnost – tentokrát Convertim. Přesná kupní cena zveřejněna nebyla, jedná se však o jednotky milionů. Tímto nákupem plánuje posílit vlastní Shopsys Platform integrací tzv. one-click checkoutu od Convertimu. Ten zjednodušuje zákazníkům dokončení nákupu a zvyšuje e-shopům konverzní poměr i průměrnou hodnotu objednávky. Po krátké době se tak pro Společnost Shopsys jedná v pořadí již druhou akvizici, kdy v říjnu loňského roku koupila agenturu Sounds Good zaměřující se na tvorbu online obchodů na globální platformě Shopify.Petr Svoboda, zakladatel společnosti Shopsys, přenechal před pěti lety aktivní řízení firmy novému managementu a vedle své strategické role založil před více než dvěma lety nový start-up Convertim. “Prvotní myšlenka byla zásadně zjednodušit i zrychlit dokončení objednávky a zvýšit tak e-shopům tržby. Vytvořili jsme tzv. one-click checkout, ve kterém identifikujeme zákazníky napříč e-shopy a pouhým zadáním e-mailu jsme schopni zákazníkům předvyplnit veškeré údaje nutné k dokončení objednávky jen jedním kliknutím. Momentálně jsme schopni takto identifikovat zhruba 25 % zákazníků, z nichž následnou konverzi (tedy poměr dokončených nákupů) provede 95–98 % oproti e-shopům, u kterých se bez identifikace a automatického vyplnění pohybují konverze v rozmezí 60–80 %,” říká Petr Svoboda, zakladatel Convertim.Convertim je využíván primárně středními a velkými e-shopy jakými jsou např. Růžový Slon, Agátin Svět, Botlles & Stories, SpinKind nebo Emos, u kterých výsledky získané A/B testováním potvrzují nárůst průměrných tržeb v rozmezí 7 až 16 %. “Ve výsledcích A/B testu na přelomu roku jsme zaznamenali zvýšení tržeb téměř o 8 %. Convertim nám zajišťuje vysoce konverzní pokladnu a my tak máme čas měnit pohled Čechů na sex,” potvrzuje Adam Durčák, CEO e-shopu Růžový Slon.Ostravská společnost Shopsys investovala do vývoje vlastního řešení Shopsys Platform od roku 2016 vyšší desítky milionů korun. Mezi e-shopy využívající tuto platformu patří například Tescoma, Sconto Nábytek, Mountfield, Démos, B2B Partner a další. Nákupem Convertimu plánuje Shopsys integrovat one-click checkout do základu své platformy. “Jelikož jsme s Petrem v úzkém kontaktu, tak výsledky jeho startupu samozřejmě sledujeme od samého začátku. Convertim navíc dlouhodobě využívají někteří naši klienti, takže máme i vlastní zkušenost s tím, co jim tento produkt přináší. Integrací do základu naší platformy poskytneme našim klientům nákupní košík maximalizující konverze, ” říká Matěj Kapošváry, CEO agentury Shopsys.“Vzhledem k rostoucímu zájmu společné cílové skupiny, tedy velkých e-shopů, směrem k one-click checkoutu i společným synergiím mezi Shopsysem a Convertimem, nám dává tato akvizice obchodně velký smysl,” doplňuje Svoboda důvody prodeje.Podle Kapošváryho akvizice Convertimu neznamená, že produkt bude nyní dostupný pouze pro online obchodníky fungující na Shopsys Platform. “Zjednodušený objednávkový proces usnadňuje nakupování koncovým zákazníkům a budeme ho aktivně nabízet i e-shopům mimo naši platformu. Jeho výhody jsme si mimochodem potvrdili i při realizaci projektu Velký test logistiky, ve kterém jsme na konci loňského roku zkoumali mimo jiné nákupní košíky u více než 200 online obchodníků a e-shopy využívající Convertim byly vyhodnoceny mezi nejúspěšnějšími”. Společnost Shopsys pomáhá předním B2B i B2C hráčům digitalizovat jejich prodeje a uspět v omnichannel světě. Pro své zákazníky je spolehlivým full-service e-commerce partnerem s nejlepšími technologiemi a mnohaletým know-how. Mezi největší klienty, o které se stará přes 70 IT odborníků, patří Tescoma, Okay.cz, SCONTO, Mountfield, Mana, Bushman, Démos, B2B Partner, Office Depot nebo Agátin svět.  

\n

Čas načtení: 2024-04-26 11:49:00

Temu se připojuje ke skupině Anti-Phishing Working Group v rámci boje proti podvodům na internetu a kybernetickým podvodům

Boston (USA) 26. dubna 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Temu, platforma elektronického obchodování známá svým kvalitním cenově dostupným zbožím, se připojila k pracovní skupině APWG (Anti-Phishing Working Group), což je globální koalice, která se zabývá bojem proti krádežím identity a online podvodům.Skupina APWG, která vznikla v roce 2003, spojuje úsilí předních technologických společností, finančních institucí, špičkových firem v oblasti kybernetické bezpečnosti a vládních agentur v boji proti kyberkriminalitě. Tato spolupráce zahrnuje výměnu dat, realizaci výzkumu a osvětové kampaně pro veřejnost. Phishing je rozšířeným kybernetickým zločinem, jehož cílem je nezákonně získat citlivé informace prostřednictvím klamavých komunikačních kanálů.V roce 2023 zaznamenala skupina APWG po celém světě téměř pět milionů phishingových útoků, což je rekordní číslo, které jen podtrhuje rostoucí hrozbu.Společnost Temu doufá, že prostřednictvím svého členství ve skupině APWG přispěje svými zkušenostmi v oblasti ochrany údajů zákazníků a v boji proti snahám o vydávání se za někoho jiného. Může se rovněž poučit ze zkušeností ostatních členů, včetně nejnovějších osvědčených postupů v boji proti phishingu a krádežím identity."Bezpečné nakupování je pro naše zákazníky nesmírně důležité, zejména když expandujeme na další trhy po celém světě," uvedl mluvčí společnosti Temu. "Připojení ke skupině APWG zdůrazňuje naše odhodlání chránit naše uživatele před podvody a držet krok s nejnovějšími světovými osvědčenými postupy v oblasti prevence kyberkriminality."Rozhodnutí společnosti Temu připojit se ke skupině APWG je součástí jejího trvalého závazku zajišťovat pro zákazníky bezpečné nákupní prostředí. Od svého vzniku v USA zaznamenala platforma výrazný růst a nyní působí na 58 trzích po celém světě.V únoru společnost Temu úspěšně získala nezávislou certifikaci od přední světové testovací organizace DEKRA v rámci hodnocení MASA (Mobile Application Security Assessment). Tato certifikace dokládá úsilí společnosti Temu zlepšovat ochranu soukromí uživatelů a jejich bezpečnost. V listopadu platforma ve spolupráci se sanfranciskou firmou HackerOne, která se zabývá kybernetickou bezpečností, zahájila program udělování odměn za odhalení chyb, který podporuje etické hackery v hledání a hlášení bezpečnostních chyb. Společnost Temu také posílila zabezpečení přihlašování svých uživatelů zavedením vícefaktorového ověřování.O společnosti TemuTemu je online tržiště, které spojuje spotřebitele s miliony prodejců, výrobců a značek po celém světě za účelem umožnit jim co nejlepší život. Společnost Temu se zavázala nabízet cenově nejdostupnější, přesto kvalitní produkty, aby spotřebitelům a prodejcům umožnila plnit si sny v inkluzivním prostředí.O skupině APWGSkupina APWG (Anti-Phishing Working Group) byla založena v roce 2003 a je neziskovým průmyslovým sdružením zaměřeným na eliminaci krádeží identity a podvodů, které jsou důsledkem stále rozšířenějšího problému s phishingem, crimewarem a podvrženými e-maily. Členy se mohou stát finanční instituce, online prodejci, poskytovatelé internetových služeb, zprostředkovatelé řešení, orgány činné v trestním řízení, vládní agentury, mnohostranné smluvní organizace a nevládní organizace. Do skupiny APWG je zapojeno více než 2200 podniků z celého světa. KONTAKT: media@temu.com PROTEXT  

\n

Čas načtení: 2019-04-22 00:00:00

Lindex představuje koncept Váš chytrý šatník

Švédská módní značka Lindex spouští koncept Váš chytrý šatník. Pomocí tohoto dlouhodobého konceptu chce vést své zákazníky ke zodpovědnému nakupování a inspirovat je k vytvoření udržitelnějšího šatníku, a tedy k používání všech kusů oblečení. „Mnoho lidí používá jen malou část svého šatníku, což ...

\n

Čas načtení: 2020-10-09 18:59:28

Výbor Kongresu: rozdělte digitální obry

Zpráva výboru amerického Kongresu hodnotí chování velkých IT firem jako zneužívání dominantního postavení a doporučuje použít proti nim antitrustové zákony. Podvýbor amerického Kongresu pro antitrustové, obchodní a regulační záležitosti vydal velmi rozsáhlou zprávu o závěrech z vyšetřování čtyř velkých IT firem – jednalo se o Amazon, Apple, Facebook a Google. Jde o výsledek dlouhého procesu, při kterém výbor zkoumal veřejné dokumenty, neveřejná data (například interní e-maily posílané mezi vysokými manažery prošetřovaných firem) a vyslechl řadu svědků, včetně ředitelů těchto firem, ale i firem jiných, které měly k jejich praktikám co říci. Zprávu najdete zde (PDF). Něco tak dlouhého (446 stran) je prakticky nemožné shrnout do jednoho článku snesitelné délky, ale přesto to zkusím, s odkazy na příslušné stránky dokumentu. Zpráva konstatuje, že všechny čtyři firmy se systematicky proviňují chováním, které vede k ohrožení hospodářské soutěže a činí vznik konkurence téměř nemožným. Co konkrétního jim tedy vyčítá? Kontrola nad trhy, kde zároveň samy prodávají Zmíněné firmy provozují velká tržiště (Google Play, Apple Store, Amazon), kde umožňují prodávat i produkty třetích stran. Samy však na těchto tržištích prodávají své vlastní produkty, které upřednostňují (strany 6, 7, 14, 16, 271, 361). Tento druh střetu zájmů byl v minulosti Kongresem řešen například u železničních kartelů, kterým bylo zakázáno přepravovat svoje vlastní zboží nebo zboží, v jehož výrobě byly zainteresovány (1893, PDF). Zneužití moci spočívá zejména v hrozbě vyřazení produktu z nabídky, které může být pro prodejce zničující (371), přičemž “pravidla jsou vymýšlena za pochodu a jednostranně”, ve znevýhodňování konkurenčních produktů, ve vynucování arbitrážních klauzulí, které znemožňují třetím stranám obrátit se na soud při řešení sporů (274). Tyto arbitráže bývají pro menšího partnera tak nevýhodné, že jich prakticky nikdo nevyužívá (274). Amazon zakazuje prodejcům kontaktovat koncové zákazníky (259), jeho proces řešení stížností je natolik neprůhledný a svévolný, že se jej firmy obávají více než státních soudů (273), ukazuje produkty třetích stran nepravdivě jako nedostupné, i když jsou skladem, pokud se chce pomstít (271). Apple vůbec neumožňuje existenci alternativních zdrojů softwaru pro svoje zařízení (iPhony, iPady), má naprostý monopol na zprostředkování aplikací vyrobených třetími stranami a neuvažuje o tom, že by konkurenční obchod s aplikacemi umožnil (96). Google sice instalaci aplikací z jiných zdrojů umožňuje, ale zakazuje konkurenčním obchodům důležité funkce, například automatickou aktualizaci aplikací (222). Jak Google, tak Apple nutí výrobce aplikací, aby pro prodeje v aplikacích využívali výlučně jejich vlastní platební portál a chtějí za to vysoké poplatky. Neumožňují jim použít jiné důvěryhodné platební portály, například PayPal. (99) Proti tomu je například trh s aplikacemi pro desktopové Windows velmi volný, nejste při jejich instalaci odkázáni ani na obchod Microsoftu, ani nemusíte platit za placené funkce jedním předepsaným způsobem, ze kterého by si Microsoft strhával poplatek. Masivní expanze do jiných oblastí obchodní činnosti Dříve úzce specializované firmy se postupně rozrostly natolik, že jejich aktivita pokrývá čím dál větší část digitálního trhu. Tomu úměrně narostla jejich síla. Jako hlavní příklad je uváděn Google, který byl původně čistě vyhledávacím strojem, vstupním portálem, který odkazoval na weby patřící jiným firmám či jednotlivcům. V současné době vykonává činnost na mnoha dalších polích, čehož dosáhl zejména akvizicemi (odkupem) jiných firem. Devět služeb provozovaných Googlem (Android, Chrome, Gmail, Google Search, Google Drive, Google Maps, Google Photos, Google Play Store, YouTube) má po více než miliardě registrovaných uživatelů každá. Data z nich Google integruje a analyzuje, což mu pomáhá dále posilovat jeho tržní dominanci (175). Amazon zase provozuje natolik velkou vlastní přepravní divizi, že už překonal objem balíků přepravovaných americkou poštou a během dvou let předstihne i UPS a FedEx (303). Čím dál větší procento výsledků z vyhledávání Googlem vede zase na stránky vlastněné Googlem nebo na reklamy zakoupené u Googlu, rozdíl mezi reklamami a organickými výsledky se stírá. Google přebírá obsah třetích stran a ukazuje jej přímo u sebe, aniž by nasměroval uživatele na stránky, které obsah shromáždily či vytvořily (184-187), což hraničí s porušením autorských práv. Když si firma Yelp stěžovala na tuto praktiku, pohrozil jí Google, že ji úplně odstraní z výsledků vyhledávání, což by Yelp zničilo (185). Při licencování Androidu výrobcům mobilů klade Google čím dál více podmínek, které mají zajistit dominanci jiných jeho služeb na mobilním trhu. Podmínky jsou čím dál tvrdší úměrně tomu, jak podíl Androidu na trhu chytrých telefonů narůstá (215). Počet povinně instalovaných aplikací Googlu na všech přístrojích s Androidem vzrostl z 12 na 30 (215). Přednastaveným prohlížečem musí být Google Chrome a přednastavenou vyhledávací službou Google Search (15). Když se firma Acer pokoušela o vyvinutí alternativního mobilního OS, pohrozil jí Google, že jí neumožní dále prodávat zařízení s Androidem, čímž zničil možnou konkurenci v zárodku (217). Antikompetitivní akvizice Všechny vyšetřované firmy eliminují konkurenci nákupem potenciálně soupeřících firem, dokud jsou ještě malé. („Killer acquisitions“, 11). Tato praktika vedla k tomu, že investoři odmítají investovat do začínajících firem, startupů, které by chtěly konkurovat velkým firmám („innovation kill zone“, 18, 47, 48). Šéf Applu Tim Cook se chlubil tím, že na vrcholu akviziční horečky kupoval Apple jednu firmu každé dva až tři týdny (339). Amazon vstřebal přes sto firem (263), Facebook minimálně 63 firem (169-170). Potřebují-li firmy zničit konkurenci či přimět ji k odprodeji, uvádějí na trh konkurenční výrobky za ztrátovou cenu – jako příklad je uváděn hlasový asistent Alexa (110, 122) nebo způsob, kterým Amazon koupil firmu Diapers.com (265) i za cenu 200 milionů dolarů ztráty. Facebook skrze nákupy jiných firem „vyčistil“ trh sociálních sítí natolik, že už řeší jenom vnitrofiremní konkurenci produktů, např. Instagram vs. původní Facebook, a otázkou vnější konkurence se příliš nezabývá (385). Jednostranné a svévolné chování, hrozba pomsty Velké firmy uplatňují na své partnery jiná pravidla než na sebe samotné (6-7), jednostranně je mění způsobem, který by v běžných obchodních vztazích byl nepřijatelný. Google skokově zvýšil cenu za využití Google Maps API tak, že z hlediska vývojářů vzrostla 1400 procent (241), a nově zakázal vývojářům, aby ve svých aplikacích používali vedle Google Maps i jiné mapy (146). Apple si průběžně vymýšlí nová pravidla „za chodu“, a to včetně nepsaných (370-371), třetí strany žijí neustále v obavě, co porušily (370). Některé firmy pozvané do Kongresu odmítly vypovídat kvůli strachu z možných následků (27). Advokát zastupující vývojáře aplikací vypověděl, že jeho klienti se obávají kritizovat Apple i v soukromé korespondenci mezi sebou (74). Amazon zakazuje některým svým prodejcům inzerovat, chce-li je vytrestat nebo přimět k povolnějšímu chování (315). Pokouší se donutit výrobní firmy, aby přestaly prodávat vlastními kanály a aby se staly pouze exkluzivními dodavateli zboží pro Amazon (260). V jednom případě údajně sdělil firmě, že nepřestane prodávat padělané verze jejích produktů, dokud si firma nekoupí reklamu za dva miliony dolarů (295). Poté, co se prokoušete cca 380 stránkami fantastického katalogu sviňáren, které jako by ilustrovaly tvrzení o tom, že moc korumpuje, dostanete se konečně k návrhům, co se situací dělat. V zásadě spadají do čtyřech kategorií. Rozdělení velkých společností, zákaz určitých činností Nejklasičtější antitrustové nástroje, používané už od 19. století. Znamenalo by to například oddělení Androidu nebo Apple Store do separátní firmy, oslabení původních kolosů rozřezáním na prvočinitele. Těm by zároveň bylo zakázáno expandovat do dalších oblastí podnikatelské činnosti. Je to tvrdý postup, ale v minulosti se osvědčil, takto byla například rozdělena telefonní společnost AT&T. Povinná interoperabilita a otevřené standardy dat Firmy by musely zákazníkům umožnit přenést si svá data ke konkurenci a musely by umožnit vzájemné propojení s konkurencí. Takhle to funguje třeba v mobilní telefonii: ze Samsungu si hladce zavoláte na iPhone, od T-Mobile na O2, a můžete si přenést telefonní číslo. Jednotný standard umožňuje zákazníkům odejít jinam, aniž by přišli o léta budovanou síť kontaktů apod. Podobné je to u e-mailu. Naštve-li vás Seznam, můžete odejít ke Gmailu; adresa vám sice nezůstane, ale můžete si i nadále dopisovat s kolegy a kamarády, kteří u Seznamu zůstali. Ale Facebook a spol. jsou „zahrady obehnané zdí“, které neumožňují komunikaci ven, mimo svoje panství. Uzavřené sociální sítě mají silnou tendenci k samovolné monopolizaci (145-146), protože lidé chtějí být tam, kde jsou jiní lidé. Povinná přenositelnost a interoperabilita by to změnily. Hrozba, že uživatelé začnou „hlasovat nohama“ a utíkat od nejvíce dominantních a své postavení zneužívajících kolosů někam jinam, by se tak zvýšila, což by zároveň dalo konkurenci šanci vyrůst. Plošný zákaz dalších akvizic Velkým IT firmám by podle názoru výboru Kongresu mělo být plošně zakázáno další nakupování menších firem. Výjimky by si musely vybojovat u federální obchodní komise (FTC) a prokázat, že jim nejde o potlačování konkurence. Výchozí předpoklad by byl ten, že jim o potlačení konkurence jde. Presumpce viny, ale v tomto případě vcelku podložená. Zákaz preferenčního a diskriminačního chování Nové úpravy zákona by měly velkým firmám zakázat to záhadné svévolné chování, se kterým jednostranně mění podmínky, vyhazují ze svých platforem smluvní partnery bez zjevného důvodu či vysvětlení, případně v rámci snahy je dotlačit k přijetí nevýhodného postavení. Nejsem si jist, nakolik je tohle realizovatelné – dobrý právník vymyslí nejednu fintu, kterou zákonodárci nepředpokládali – ale konkrétní návrhy bych si určitě vyslechl. Co myslíte, co z toho bude? Sněmovna reprezentantů je pod kontrolou demokratů, takže případné Bidenovo vítězství v nadcházejících volbách by tento názor nemělo zásadním způsobem změnit. Ale zároveň je jasné, že po takto nepříznivé zprávě nasadí příslušné firmy svoje lobbyisty do akce s trojnásobným platem a pětinásobnou naléhavostí. Napíchnout Godzillu na rožeň nebude zrovna jednoduchý úkol a tady jsou ty Godzilly hned čtyři.   Převzato s laskavým svolením autora z jeho webu, na kterém kromě tohoto článku najdete další texty o politice a společnosti. Knihy Mariana Kechlibara si můžete objednat ZDE. {loadmodule mod_tags_similar,Související}

\n

Čas načtení: 2024-03-21 05:50:00

Češi v Polsku stále nakupují. Vejce i sladkosti jdou na dračku

Znamená opětovné zavedení daně z přidané hodnoty na základní potraviny v Polsku konec výhodných nákupů pro zákazníky z Česka? Asi ne. Shodují se na tom lidé z pohraničí, kteří v Polsku nakupují pravidelně, i když kvůli rostoucímu kurzu zlotého se dnes nakupování vyplatí méně než ještě před rokem. Je třeba sledovat prodejní akce.

\n

Čas načtení: 2024-03-22 11:16:00

V Hradci se otevřel obchod budoucnosti - umělá inteligence automaticky upozorní na prázdný regál, naplánuje zásobování nebo zařídí úklid

Praha/Hradec Králové 22. března 2024 (PROTEXT) - V Hradci Králové vznikl unikátní obchod "Vše Za" od společnosti SamoBot, která bezobslužné technologie vyvíjí a testuje. Provozuje zde nonstop otevřenou samoobslužnou prodejnu, kde s běžným provozem pomáhá AI řešení Food Save od české společnosti Analytics Data Factory. Systém automaticky upozorní na potřebu doplnění zboží do regálu, spustí úklidového robota, ale například i detekuje návštěvníka, který do prodejny přišel za jiným účelem, než je nákup zboží. Nové technologie využívající umělou inteligenci jsou v obchodě v ulici Pospíšilova 299 implementovány postupně od ledna letošního roku."Nasazení našeho řešení Food Save v reálném provozu ukázalo, že umělá inteligence se může stát skvělým nástrojem i v oblasti retailu a výrazně zjednodušit a zefektivnit procesy v rámci celého prodejního řetězce. Na základě získaných zkušeností pracujeme na dalších scénářích, abychom mohli zákazníkům nabídnout to nejoptimálnější řešení pro jejich podnikání," říká Radim Kašpárek, COO Analytics Data Factory.Řešení Food Save na základě kamerového snímání v reálném čase identifikuje nedoplněné zóny v regálech, uloží informaci o době, kdy tato událost vznikla, a odešle upozornění přímo na koncové zařízení odpovědné osoby. Ta pak může rychle reagovat a zboží doplnit. Systém zároveň sbírá data o vytíženosti prodejny a dokáže tak pomoci s plánováním zásobování v delším časovém horizontu. Díky automatizovaným procesům může být prodejna otevřená nonstop bez nutnosti neustálého dohledu."Udržet konstantně plné regály a neustále točit nové zboží je pro nás a naše zákazníky naprosto klíčové. Výrazně tím zvyšujeme efektivitu prodeje. Díky řešení Food Save máme neustále přehled o stavu zboží na prodejně a proces zásobování je tak mnohem efektivnější. Zároveň díky heat mapám prodejny víme, jaké regály a jaké plochy jsou ty 'nejlepší' v našem obchodě," shrnuje zkušenost s novým řešením Jan Minařík, product owner ve společnosti SamoBot.Pro všechny typy scénářů připravila společnost Analytics Data Factory přehledné dashboardy s daty, kde je možné sledovat jednotlivé trendy.V testovacím provozu zároveň probíhá několik dalších scénářů:Automatizovaný úklidV případě, že systém zaznamená například bláto, drobné předměty či jiné nečistoty, automaticky vyšle uklízecího robota. Stejně tak, pokud zaznamená rozsypané zboží na podlaze, upozorní notifikací obsluhu.Detekce ležící/sedící osobyV případě samoobslužné prodejny se může stát, že ji lidé nevyužívají pouze jako prostor k nákupu, ale například se schovají před nepříznivým počasím nebo si přijdou nabít mobilní telefon. V takovém případě je systémem automaticky informována obsluha a zákazníkovi je přehráno zvukové upozornění.Detekce ležící osoby funguje jako preventivní opatření v případě náhlých zdravotních obtíží. Pokud se návštěvníkovi udělá v procesu nakupování nevolno či ztratí vědomí, je přivolána zdravotní pomoc.Více informací je k dispozici na www.foodsave.cz. ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.  

\n

Čas načtení: 2024-04-10 08:57:00

Cognizant spojí síly se Shopify a Google Cloud pro transformaci maloobchodu

Teaneck (New Jersey) 10. dubna 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Nové partnerství kombinuje sílu přední obchodní platformy Shopify se špičkovou AI infrastrukturou Google Cloud a službami odborníků na technologie pro maloobchod CognizantSpolečnost Cognizant oznámila vytvoření strategické aliance se společnostmi Shopify a Google Cloud s cílem podpořit digitální transformaci a modernizaci platforem pro globální maloobchodníky a značky. Hlavním zaměřením této aliance je propojení silných stránek přední obchodní platformy Shopify, základní cloudové infrastruktury Google Cloud a klientských služeb specialistů společnosti Cognizant na poradenství v oblasti maloobchodu a implementace technologií.Uzavření partnerství podnítila potřeba maloobchodníků modernizovat a implementovat nové technologie, které zákazníkům poskytnou doporučení v reálném čase, pomoc při nakupování a nabídky na míru. Kombinovaná nabídka služeb všech tří partnerů má za úkol přinést maloobchodníkům modernizaci, která jim zpřístupní obchodní hodnotu technologií, jako je například generativní AI.Společná nabídka pomůže maloobchodním podnikům, které se potýkají s personalizací zákaznických zkušeností, globálním škálováním svých operací a modernizací svých obchodních platforem. Díky využití obchodního operačního systému Shopify postaveného na platformě Google Cloud spolu se širokou škálou produktů Google Cloud budou mít značky k dispozici základní technologie, které společnosti Cognizant umožní uskutečnit působivou digitální transformaci a přinést podnikům výhody v celé řadě maloobchodních scénářů.„S velkým potěšením dnes spojujeme síly se společnostmi Shopify a Google Cloud, abychom transformovali obchodní zkušenosti maloobchodních firem poskytnutím přístupu k platformě na bázi generativní AI, technologiím a cloudové modernizaci při jednom," říká SVP a vedoucí maloobchodní divize Cognizant Sushant Warikoo. „Naším cílem je zpřístupnit soustavu obchodních funkcí maloobchodním podnikům všech velikostí a zaměřit se na budoucí cílené trendy důležité pro maloobchodníky i zákazníky, včetně plynulých a na míru šitých zákaznických zkušeností, osobních nákupních asistentů s umělou inteligencí, prevence podvodů, udržitelnosti apod."„Společnosti Shopify a Google Cloud spojuje dlouholetý a pevný vztah. Společně se specializujeme na poskytování špičkových obchodních řešení, která pomáhají podnikům modernizovat, škálovat a rychle inovovat," uvedla viceprezidentka pro partnerství ve společnosti Shopify Ritu Khanna. „Nyní můžeme díky zapojení společnosti Cognizant zahájit transformaci, která podnikům umožní růst."„V době, kdy povahu digitálních zážitků utváří generativní umělá inteligence, se očekávání spotřebitelů mění stále rychleji," řekla Carrie Tharpová, viceprezidentka pro strategická odvětví ve společnosti Google Cloud. „Tato nová nabídka dokáže maloobchodníkům pomoci rychleji a snadněji modernizovat zkušenost s elektronickým nakupováním na přední světové maloobchodní platformě pomocí nejnovějších AI a digitálních inovací."Více informací o nabídkách společnosti Cognizant pro maloobchodní odvětví naleznete zde, o nabídce Shopify zde a o nabídce Google Cloud zde.O společnosti CognizantSpolečnost Cognizant (Nasdaq: CTSH) buduje moderní podniky. Našim klientům pomáháme s modernizací technologií, změnami interních procesů i transformací zkušeností, aby si v rychle se měnícím světě dokázali udržet náskok. Společně zlepšujeme každodenní život. Více se dozvíte na stránce www.cognizant.com nebo @cognizant.Pro další informace kontaktujte:USA:Ben GorelickE-mail: benjamin.gorelick@cognizant.com Evropa / Asie a Tichomoří:Christina SchneiderE-mail: christina.schneider@cognizant.com Indie:Rashmi VasishtE-mail: rashmi.vasisht@cognizant.comLogo - https://mma.prnewswire.com/media/1794711/4637552/Cognizant_Logo.jpg   

\n
---===---

Čas načtení: 2024-10-31 11:05:49

Jak re-commerce usnadňuje udržitelné nakupování v Česku

Spotřebitelé po celém světě i v České republice mění své nákupní zvyklosti ve prospěch udržitelnosti a cirkulární ekonomiky. Re-commerce se zaměřuje na opětovné užívání a recyklaci výrobků, čímž usiluje o vytvoření udržitelnějšího způsobu nakupování. Tento trend pomáhá snižovat zbytečné plýtvání Read More Jak re-commerce usnadňuje udržitelné nakupování v Česku The post Jak re-commerce usnadňuje udržitelné nakupování v Česku first appeared on Radírna - Internetová online poradna.

Čas načtení: 2022-01-17 22:37:45

Nakupování elektroniky v českých e-shopech je většinou bída

Tento post je určený pro začínající bastlíře a milovníky embeded systémů, kteří si nakupují všemožné elektronické moduly a součástky v českých e-shopech. Pozor na české e-shopy s elektronikou Je to vlastně rok nazpět, co jsem si koupil své první Raspberry Pi. Byla to láska na první pohled, protože je až neuvěřitelné, že do tak malého … Pokračování textu Nakupování elektroniky v českých e-shopech je většinou bída The post Nakupování elektroniky v českých e-shopech je většinou bída first appeared on Birknet.

Čas načtení: 2010-10-16 00:00:00

Hromadné nakupování na internetu

Slevy jsou odjakživa lákavé, proto chytré hlavičky vymýšlejí stále nové způsoby, jak se k nim dostat, jak je maximalizovat. A právě hromadné nakupování, trend dneška, je jednou z cest k ještě zajímavějším slevám. Proč hromadné nakupování? Důvodů, proč se hromadnou nakupování začalo realizovat, je ...

Čas načtení: 2024-12-06 14:34:00

Black Friday pod palbou hackerů: Každý pátý zákazník ignoruje online hrozby

Praha 6. prosince 2024 (PROTEXT) - Slevové akce, jako Amazon Prime days, Black Friday nebo Cyber Monday, a předvánoční nákupy jsou nejdůležitějšími 100 dny v kalendáři obchodníků. Období od října do prosince, označované také jako „Golden Quarter“ (Zlaté čtvrtletí), je celosvětově nejrušnější z hlediska počtu offline i online nákupů, které přinášejí virtuálním pokladnám více než 4 biliony USD. Téměř každý pátý nakupující však přitom není chráněn před kybernetickými hrozbami, uvádí studie společnosti Kaspersky1.Téměř čtvrtina zákazníků nakupujících na internetu bude v této sezóně utrácet za specifické produkty nebo zboží pro zvláštní příležitosti. Mezi nejvyhledávanější dárky pro malé i velké patří třeba Bluetooth reproduktory, MacBooky, chytré telefony a hodinky nebo bezdrátová sluchátka. Online seznamy přání zahrnují také 4K televizory, notebooky a Apple AirTagy.Nákupní trendy ukazují, že ženy preferují obchody s jasnými pravidly pro vracení zboží, důkladně zkoumají produkty a upřednostňují rychlé dodání. Ženy nakupují více spontánně, zatímco 35 % mužů se rozhoduje déle, pokud jde o dárky nebo výprodeje, protože se většinou snaží koupit ty nejlepší věci, i když jsou dražší, a někteří to odkládají až na Štědrý den.Mezi online nákupní trendy patřily také rozhodování o nákupu na základě doporučení influencerů, nakupování s pomocí hlasových asistentů a platby prostřednictvím digitálních peněženek.Při online vyhledávání býváme konzistentní. Průzkum ukazuje, že muži oceňují detailní popis produktů, posuzují kvalitu podle obrázků a používají nástroje pro úsporu peněz. Ženy se zaměřují na recenze, zatímco muži volí častěji flexibilní možnosti platby. Obě pohlaví se při online nakupování chovají trochu jinak. Spojuje nás to, že nakupujeme přes chytré telefony a tablety více než kdy jindy.Každý vítá výhodné nabídky, ale dělají lovci slev dost pro to, aby se ochránili před kybernetickou kriminalitou? Z každoroční zprávy IT Security Economics, kterou vypracovala společnost Kaspersky, vyplývá, že při online nakupování 60 % lidí provádí finanční transakce pouze na důvěryhodných zařízeních a prostřednictvím důvěryhodného internetového připojení. Většina nakupujících (79 %) sice používá uživatelská IT řešení, která komplexně chrání jejich zařízení, data a digitální identitu, jenže téměř každý pátý (21 %) nakupující online je stále vystaven riziku kybernetických hrozeb.Prostředí hrozeb se stále vyvíjí. Řešení společnosti Kaspersky zablokovala v roce 2024 více než 38 milionů phishingových útoků souvisejících s online nakupováním. Podvodníci se vydávali za velké prodejce nebo šířili škodlivé zprávy propagující omezené nabídky a hodnotné výhry. V této situaci by se nezbytnou součástí online nakupování mělo stát spolehlivé uživatelské řešení, které chrání právě před hrozbami souvisejícími s online nakupováním, únikem osobních údajů a krádeží digitální identity.„V sezóně velkých výprodejů může nakupujícím jejich nepozornost přijít draho: zatímco zákazníci loví nejlepší nabídky, kyberzločinci loví peníze a osobní údaje zákazníků a vymýšlejí zcela nové způsoby, jak je získat. Počet kybernetických hrozeb zaměřených na maloobchodní prodej vykazuje ve srovnání s předchozím rokem nárůst o 25 %. Během nákupního maratonu je těžké zůstat vždy ostražitý, a proto je dobré používat silného spojence pro komplexní ochranu svých zařízení, osobních a bankovních údajů a digitální identity, například Kaspersky Premium“ připomíná Marina Titova, viceprezidentka pro marketing spotřebitelských produktů společnosti Kaspersky. Odborníci společnosti Kaspersky nabízejí několik tipů, jak zůstat během nákupní horečky pod ochranou:Ověřujte si zdroj. Než se zapojíte do jakékoli speciální nabídky, ověřte si legitimitu jejího zdroje. Pokud se jedná o známou značku nebo organizaci, zkontrolujte jejich oficiální webové stránky nebo kanály sociálních médií a ověřte si, zda je to opravdu jejich slevové akce.Zadávejte adresu webové stránky přímo do adresního řádku prohlížeče. Neotvírejte odkaz z e-mailu – může se jednat o phishingový odkaz. Když se potřebujete dostat na webovou stránku, je vždy lepší zadat její adresu URL do adresního řádku ručně, než používat odkaz v e-mailu.Hledejte v nabídce podezřelé údaje. Dávejte si pozor na nabídky, které se zdají být příliš dobré na to, aby byly pravdivé, například výhru velké částky peněz nebo drahých dárků bez většího úsilí. Obzvláště ošemetné jsou transakce s kryptoměnami, jelikož podvodníci dělají vše pro to, aby nabídka vypadala věrohodně.Nesdílejte osobní údaje. Legitimní dárkové akce málokdy vyžadují citlivé osobní údaje předem. Buďte obezřetní při žádostech o poskytnutí údajů, jako jsou čísla bankovních účtů, hesla nebo čísla sociálního pojištění. [1] Globální studie rizik IT bezpečnosti mezi spotřebiteli, výroční zpráva založená na průzkumu, který provedla společnost Kaspersky ve 14 zemích mezi 10.000 respondenty. Zdroj: Kaspersky  

Čas načtení: 2025-05-05 16:00:36

Chytré nakupování s Visa Intelligent Commerce: AI karty, personalizace a bezpečné AI platby

Umělá inteligence zásadně mění způsob, jakým lidé nakupují a platí. Společnost Visa propojuje sílu své globální sítě s desítkami let zkušeností, aby do světa obchodování s využitím AI přinesla důvěru a bezpečnost. Během Visa Global [...] Článek Chytré nakupování s Visa Intelligent Commerce: AI karty, personalizace a bezpečné AI platby se nejdříve objevil na IT Revue.

Čas načtení: 2024-11-22 05:15:00

Vánoční dárky, které ničí planetu. Jaká je odvrácená strana “rychlé módy”?

Nakupování oblečení jako dárků k Vánocům se stalo pro mnoho lidí tradicí. Prodejci navíc v tomto období nabízejí slevy a akční nabídky, které lákají k hromadnému nakupování. Nakupování levných módních kousků má však výrazně negativní dopady na životní prostředí, především kvůli rychlé módě, známé jako „fast fashion“.

Čas načtení: 2024-11-23 09:44:04

Vánoční dárky, které ničí planetu - odvrácená strana rychlé módy

Nakupování oblečení jako dárků k Vánocům se stalo pro mnoho lidí tradicí. Prodejci navíc v tomto období nabízejí slevy a akční nabídky, které lákají k hromadnému nakupování. Nakupování levných módních kousků má však výrazně negativní dopady na životní prostředí, především kvůli rychlé módě, známé jako ,,fast fashion". Tento trend, který se... ...

Čas načtení: 2024-12-27 06:00:00

Očekávání vs. realita: Takhle to vypadá, když se nákupy na internetu nepovedou

Kdo z nás by nemiloval nakupování? Navíc když si své oblíbené kousky můžeme vybírat v pohodlí domova, a nemusíme se tak účastnit nakupovacího šílenství, kdy se mačkáme v houfech lidí a často na svou velikost ani nenatrefíme. On-line nakupování má sice mnoho výhod, ale nese s sebou také jistá rizika. Co když vám přijde něco úplně jiného, než jste si vlastně objednali? Nahlédněte do fotogalerie smolařů, kterým se on-line nakupování tak úplně nevyplatilo.

Čas načtení: 2025-05-03 08:00:00

Revoluce v nakupování díky ChatGPT? Umělá inteligence vám usnadní výběr, a to zdarma a nezávisle

ChatGPT přináší skvěle vypadající novinku, která má potenciál citelně zjednodušit nakupování na internetu. Když se nyní umělé inteligence zeptáte na produkty, jež chcete koupit (například „Hledám kostýmy pro mé dva psy“), zobrazí vám relevantní možnosti v přehledných produktových kartách, poskytne dodatečné informace a nabídne odkazy na webové stránky, kde se můžete dozvědět více nebo rovnou […] Celý článek si můžete přečíst na Revoluce v nakupování díky ChatGPT? Umělá inteligence vám usnadní výběr, a to zdarma a nezávisle

Čas načtení: 2022-03-03 14:06:14

Lukáš Behúň (Zboží.cz): Zboží už není otloukánek. Od roku 2018 se posunulo výrazně dopředu

K mikrofonu jsme si pozvali Lukáše Behúňe, který v Seznamu řídí divizi e-commerce. S moderátorem Martinem Jandorou si povídali třeba o komplexitě segmentu online nakupování, jaké výhody mají cenové srovnávače pro e-shopy nebo jak se změnilo chování uživatelů za poslední roky. Dokázal bys nám přiblížit, jak složité jsou vlastně procesy za celým fungováním Zboží? Zboží je obrovská mašinérie. Například za produktovou databází stojí velká část týmu, aby zabezpečila zakládání a škálování databáze produktů v dostatečné kvalitě i kvantitě. Hodně věcí se týká zpracování nabídek, které na Zboží proudí. V současné chvíli jich je 200 milionů, přes robot proteče denně miliarda nabídek, proto v současné chvíli spoléháme na strojové učení a vytváření modelů. Mají cenové srovnávače na internetu své pevné místo? Srovnávače už nejsou jen o tom, že srovnají zákazníkovi cenu. Tvoří mentální zkratku během nakupování. Snaží se agregovat nabídky z celého internetu, dávají systém a pomáhají orientovat se v produktech. A tím nákup lidem ulehčují. Proč bych jako e-shop měl chtít být součástí cenového srovnávače? Cenový srovnávač je velmi konverzní marketingový nástroj. Je to forma, jak se propagovat a zvýšit si obrat. Z pohledu nákladů se hodně vyplácí. Jaké jsou rozdíly mezi srovnávači na trhu?  Největší rozdíl je v přístupu na lokálním trhu. Zboží a Heuréka jdou do hloubky v kvalitě dat, Google nákupy jdou spíše do šířky, aby oslovily co největší počet uživatelů.  Představ nám Zboží v číslech, jak se Zboží daří? Ve srovnání s rokem 2018 jsme se výnosově zdvojnásobili, v listopadu 2021 jsme atakovali hranici 4 mil. RU měsíčně. Celkem máme 30 000 obchodů a samotných nabídek, které nám tyto obchody posílají, je 200 mil. Ty zpracováváme každý den, a měsíčně vyrábíme desítky tisíc produktových karet. Co se týká párovače, ten je založený na strojovém učení a velká většina nabídek se páruje na produktovou kartu automaticky, zbytek řešíme ručně. Primární úkol administrátorů je vytvářet produktové karty. Jak se vás dotkla novela zákona o elektronické komunikaci? Je pravda, že dat máme k dispozici velké množství a novela zákona o elektronické komunikaci přístup k nim částečně omezil. V současné chvíli je pro mnoho inzerentů těžší měřit výkon kampaní. My jsme v důsledku toho museli změnit nastavení několika procesů. Například pracujeme na modelování konverzí tak, aby inzerenti dostali co nejpřesnější odhadovaný výkon.  Co dále uslyšíte: Jak se osvědčily nové formáty v poslední kampaniJak ve Zboží.cz pracují s uživatelskými datyJaké jsou plány pro další měsíce

Čas načtení: 2013-07-17 12:30:00

Krásné oblečení a spodní prádlo na Bexis.cz

Ženy a nakupování – to je spojení, které už prostě neodmyslitelně patří k sobě. Samozřejmě se najdou i ženy, které tímto zvykem, někdy až zlozvykem, vůbec netrpí, ale těch se najde opravdu jen málo. Ženy prostě milují nakupování a mezi nejoblíbenější artikly patří boty, kabelky, šaty a spodní prádlo ...

Čas načtení: 2009-05-13 00:00:00

Jarní nákupy v Mangu – Přijďte si užít exklusivní večer!

Pokud ráda nakupujete krásné oblečení a zároveň chcete zažít něco výjimečného, přijďte si užít atmosférou večerního nakupování nové kolekce v Mango shopech ve třech českých městech, které Vám přináší Mango ve spolupráci s časopisem Elle. Kdy a kde? Exklusivní večer plný nakupování a ještě něčeho n ...

Čas načtení: 2013-05-31 00:00:00

Krásné oblečení na internetu, to je Top1clothing

Nakupování přes internet patří tolik k moderní době, že byste dnes už jen výjimečně potkali někoho, komu by poštou nepřišla zásilka s vybraným zbožím. Krásné oblečení v tomto ohledu nepředstavuje výjimku. Ještě aby ano, když se oproti tradičnímu nakupování v kamenných obchodech vyznačuje hned několi ...

Čas načtení: 2010-10-12 00:00:00

Online aukce – levnější a někdy zábavnější nakupování

Internet přinesl nejednu novinku v oblasti nakupování. Možnost objednat cokoliv odkudkoliv, šance dosáhnout na pohádkové slevy nebo třeba možnost zapojit se do dražby a vychutnat si skvělé ceny i zboží. Pionýr mezi online aukcemi Prvním dobře známým aukčním portálem není nikdo jiný než eBay, který ...

Čas načtení: 2010-01-22 00:00:00

Platíme přes internet

Internet přináší řadu možností, které nelze nevyužít. Mezi ně patří také nakupování přes internet. Díky tomu máme možnost pořídit si zajímavé, kvalitní věci za rozumnou cenu. Nejen při nakupování se nám ale hodí možnost přes internet platit. Kdy platit přes internet? Příležitostí, kdy zaplatit pře ...

Čas načtení: 2024-03-08 10:12:00

MWC2024: Huawei představuje scénářově specifické řešení pro maloobchod

Barcelona (Španělsko) 8. března 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Na veletrhu MWC Barcelona 2024 představila společnost Huawei řešení Smart Retail Solution, které je určeno pro maloobchodní areály, prodejny a propojení více poboček. Soubor nástrojů se zaměřuje na chytré prodejny, inteligentní sklady, energetickou účinnost a digitální marketing. Využívá nejnovější technologie Wi-Fi, úložišť, cloudu a internetu věcí (IoT), které pomáhají maloobchodním společnostem zvýšit efektivitu, snížit náklady a zlepšit zákazníků zážitek z nakupování.Maloobchod je úzce provázán s naším běžným životem. Majitelé firem musí nejen držet krok s vyvíjejícími se potřebami spotřebitelů, ale také řešit řadu provozních problémů. K nim patří mimo jiné řízení zásob, návštěvnosti prodejen, marketingových strategií a nákladů. Z těchto důvodů nabírá digitalizace maloobchodu i jeho inteligentní modernizace na obrátkách.Řešení Smart Retail Solution, které společnost Huawei představila na veletrhu MWC 2024, se skládá ze čtyř řešení specifických pro scénář maloobchodu. Za prvé, řešení pro inteligentní prodejny přichází s integrací cloudové sítě a zabezpečením a konvergovaným nasazením přístupových bodů (AP) a elektronických štítků v regálech (ESL). Využívá softwarově definovanou rozsáhlou síť (SD-WAN) a Wi-Fi 6/7 k nasazení vysoce kvalitních sítí, přičemž kombinace AP+ESL zlepšuje provozní efektivitu. Za druhé, řešení inteligentního skladu přináší systém inventarizace zboží, který kombinuje internet věcí, automaticky řízená vozidla (AGV) a radiofrekvenční identifikaci (RFID). To usnadňuje automatické třídění zboží a vizualizovaný management pro efektivnější skladovou logistiku. V rámci řešení pro energetickou účinnost dokážou senzory IoT pomáhat s inteligentním nastavováním klimatizace a osvětlení v nákupních centrech, čímž umožňují šetřit energii a snižovat emise. Toto řešení nabízí víceúčelovou bránu, která integruje šest funkcí a je ideální pro snížení spotřeby energie. A konečně řešení pro digitální marketing umožňuje obchodním skupinám získávat statistiky o návštěvnosti a další manažerské informace řízení z každé provozované prodejny. Ty pak lze využít k optimalizaci rozvržení prodejen a zavedení přesného marketingu na základě analýzy velkých dat.Tato řešení využívají velké maloobchodní řetězce v Evropě, na Blízkém východě a v Asii a Tichomoří. Řešení Huawei Smart Solution přispěje k pokračující digitalizaci a inteligentní modernizaci maloobchodních společností, která v konečném důsledku přinese spotřebitelům po celém světě příjemnější nakupování.Další informace o řešení Huawei Smart Retail naleznete na adresehttps://e.huawei.com/cn/industries/retail.Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2356818/image_986294_4242250.jpg KONTAKT: hwebgcomms@huawei.com 

Čas načtení: 2024-03-25 16:06:00

Na konferenci Retail Summit mohou návštěvníci vyzkoušet obchod budoucnosti řízený moderními technologiemi

Praha 25. března 2024 (PROTEXT) - Česká společnost Analytics Data Factory společně se svými partnery představuje na konferenci Retail Summit "Obchod budoucnosti". Na téměř 70 metrech čtverečních mohou návštěvníci konference na vlastní kůži vyzkoušet, jak může vypadat nakupování s využitím nejmodernějších technologií. Modelový obchod je vybaven řešením s umělou inteligencí pro sběr a vyhodnocení dat v reálném čase, kompletním samoobslužným systémem, inteligentními regály schopnými rozpoznat demografické parametry nakupujících nebo vzdáleně řízenými digitálními cenovkami.Aliance partnerů Analytics Data Factory, Gondella, Diebold Nixdorf, RN Servis, NOV a SamoBot na konferenci představila svá technologická řešení poskládaná do jednotného celku v podobě modelové prodejny budoucnosti. V té probíhá většina procesů automatizovaně, s ohledem na úsporu času, energií a ekologický provoz. Umělá inteligence na základě získaných dat dokáže v reálném čase nejen optimalizovat provoz samotné prodejny, ale také zajistit zákazníkům personalizovaný nákupní zážitek."Podařilo se nám vytvořit alianci firem, která je schopna obchodním řetězcům společnými silami nabídnout kompletní řešení moderního obchodu budoucnosti na míru přesně dle jejich potřeb. Ze správného propojení technologií od různých dodavatelů tak provozovatel obchodu dokáže získat maximální užitek. Využití moderních řešení a umělé inteligence má v oblasti retailu velký potenciál, dokáže výrazně zjednodušit a zrychlit řadu procesů, ale také získat cenná data pro další rozvoj podnikání," vysvětluje Radim Kašpárek, COO společnosti Analytics Data Factory."Technologické trendy a inovace se promítají do všech oblastí retailu včetně tak základních věcí, jako je regálové vybavení prodejen. Chytré regály umožňují integrovat nové technologie a z pasivní součásti prodejny se tak stávají aktivním nástrojem, který dokáže optimalizovat provoz celé prodejny," doplňuje Dalibor Bosák, General Manager Gondella Czech Republic.V rámci aliance se na Retail Summitu představí následující firmy a řešení:Food SaveUmělá inteligence v rámci řešení Food Save na základě kamerového snímání v reálném čase vyhodnocuje získané informace a proaktivně doporučí další kroky. Dokáže vyhodnotit celou řadu scénářů, ať už jde o nutnost doplnění zboží, odstranění vadných artiklů nebo pokyn k úklidu snímané plochy.GondellaModulární regálové řešení s možností recyklace až trojnásobně prodlužující životnost a umožňující integraci moderních technologií. V rámci modelové prodejny budou k vidění také technologie s anonymním sběrem demografických dat o nakupujících nebo integrované tensometry hlídající úbytek zboží v regálu.RN servis EURN servis EU, s.r.o. pro své zákazníky, přední české maloobchodní řetězce (Coop, JIP, Flop, Hruška atd.), navrhuje a realizuje prodejny na klíč. Společnost tak pomáhá plnit vize tradičních prodejců, aby se nakupování stalo potěšením.SamoBotSamoBot poskytuje kompletní hardwarové i softwarové vybavení pro nonstop provoz samoobslužných obchodů, fitness center i ubytování. Nabízí vlastní technologie pro výdejní boxy, vyvíjí a integruje samoobslužná řešení na míru nejen pro obchod.Diebold NixdorfSpolečnost poskytující nejkomplexnější maloobchodní řešení v oboru, od POS systémů, samoobslužných řešení a interaktivních kiosků až po řešení správy peněz. Diebold Nixdorf integruje technologie pro řešení výzev ve všech maloobchodních segmentech.NOVŘešení pro vzdáleně řízené digitální cenovky s inkoustovým displejem a baterií s životností několik let.Retail Summit je největší retailovou akcí v České republice. Tématem letošního jubilejního 30. ročníku je "Opening Minds & Markets". Ve dnech 25. - 27. 3. se v Kongresovém centru v Praze bude hovořit o nových konceptech, myšlenkách, přístupech, trendech, inovacích a obchodních modelech budoucnosti.O společnosti Analytics Data FactoryAnalytics Data Factory je na českém trhu dodavatelem a správcem řešení postavených na analytických technologiích společnosti SAS včetně veškerého navazujícího ekosystému, jako je hardware, operační systémy, databáze, vývojový a verzovací software, messaging infrastruktura nebo big data platformy. Analytics Data Factory se primárně specializuje na oblasti, ve kterých dle referencí poskytuje služby na špičkové úrovni. Jedná se především o oblast aktivního řízení vztahu se zákazníky v reálném čase (CRM), prevence vzniku podvodů v reálném čase, zpracování signálů a rozpoznávání obrazu v reálném čase, pokročilé analytiky na velkých a streamovaných datech, stabilizace a refaktoring / reverzní inženýrství a migrace a stabilizace systémových a integračních platforem. Mezi klienty patří Komerční banka, Česká podnikatelská pojišťovna, pojišťovna Kooperativa, Home Credit, a další. Více informací o společnosti je k dispozici na www.byadf.cz.   

Čas načtení: 2024-04-06 21:04:00

Bezhlavé nakupování zboží vám může zničit život, varuje odborník

V Česku přibývá lidí závislých na nakupování. Takzvaný shopaholismus je podle odborníků stejně nebezpečný jako třeba závislost na alkoholu. Psychologové upozorňují, že chorobnému nakupování většinou propadnou lidé, kteří nejsou spokojeni se svým životem a nová věc jim pak na chvíli přinese pocit štěstí a radosti. Problém je, že tito lidé často nevycházejí s penězi a berou si půjčky.

Čas načtení: 2024-04-08 08:47:24

Eobuv App – váš portál k nekonečné módní inspiraci

Tisková zpráva: Chcete držet krok s nejnovějšími trendy, ale také hledat způsoby, jak nakupování učinit co nejsnadnějším a nejpříjemnějším? Představte si, že byste měli celý svět módy na dosah ruky, kdekoliv a kdykoliv. Díky Eobuv App se tento sen stává realitou. Tato aplikace vám otevírá dveře do nekonečného světa módní inspirace a umožňuje vám nakupovat nejnovější kolekce obuvi s lehkostí a pohodlím, které jinde nenajdete. Nakupování nikdy […]

Čas načtení: 2024-04-21 12:37:32

Jak se nakupovalo za minulého režimu? Pro současnou generaci nepředstavitelné!

Nakupování za minulého režimu bylo pro mladou generaci něco velmi těžko uvěřitelného. Jak vypadalo normální nakupování za socialismu? Nikdo nevyhledával zboží na příděl. Dnes můžeme kdykoli zajít do obchodu a koupit si téměř cokoli. Za socialismu však byla situace zcela jiná. Mnoho rodičů a prarodičů mladým lidem o té době vypráví, ale stále více lidí […]