Herní LED monitor s úhlopříčkou 27″ a rozlišením 1920 × 1080 obrazových bodů nabízí kontrastní poměr 1500 : 1, jas 300 cd/m2 a dobu odezvy 1 ms. Obnovovací frekvence 120 Hz spolu s podporou technologií AMD FreeSync nabízí intenzivní akci bez trhání, zadrhávání nebo rozmazávání obrazu při pohybu. Použitím technologie IPS je dosaženo širokých pozorovacích […]
--=0=--
---===---Čas načtení: 2024-02-23 21:23:47
Autor: Jiří Tintěra Datum: 23.02.2024 21:23:47 Název:Name:Challenger 2 LEPChallenger 2 LEPOriginální název:Original Name:?Kategorie:Category:hlavní bojový tankmain battle tankVýrobce:Producer:DD.MM.2016-DD.MM.2020 BAE Systems, ? Období výroby:Production Period:DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR (sériová výroba nezahájena / serial production not started)Vyrobeno kusů:Number of Produced:1 prototyp / prototypePrototyp vyroben:Prototype Built:DD.MM.2018Osádka:Crew:4Technické údaje:Technical Data:Bojová hmotnost:Combat Weight:? kg? lbDélka s kanónem dopředu:Length with Gun Forward:11506 mm37 ft 9inDélka korby:Hull Length:8325 mm27 ft 3 ¾ inCelková šířka:Overall Width:3560 mm11 ft 8 ⅛ inCelková výška:Overall Height:2490 mm8 ft 2inSvětlá výška:Ground Clearance:502 mm1 ft 7 ¾ inŠířka pásu:Track Width:650 mm2 ft 1 ⅝ inMěrný tlak:Ground Pressure:? MPa? psiPancéřování:Armour:Kompozitní pancíř Chobham a Dorchester s možností doplnit o přídavné reaktivní a pasivní mřížové pancéřování.Chobham and Dorchester composite armor with the option of adding additional reactive and passive grid armor.Pohon:Propulsion:Typ:Type:Perkins Engines Company CV-12 TCA Condor V-12 - vodou chlazený diesel - obsah: 26,1 dm3 - vidlicový - počet válců: 12Perkins Engines Company CV-12 TCA Condor V-12 - water-cooled diesel - content: 26.1 dm3 - forked - number of cylinders: 12Výkon:Power:894.8 kW při 2300 ot/min1200 bhp at 2300 rpmPřevodové ústrojí:Transmission:David Brown Engineering TN54 6 stupňů vpřed a 2 vzadDavid Brown Engineering TN54 6 steps forward and 2 steps backVýkony:Performance:Rychlost na silnici:Road Speed:56 km/h35 mphRychlost v terénu:Cross-country Speed:40 km/h25 mphJízdní dosah po silnici:Cruising Range on Road:450 km280 miJízdní dosah v terénu:Cross-country Cruising Range:250 km155 miPřekonávání překážek:Obstacles Crossing:Svah:Gradient:27 °60 %Boční náklon:Side Slope:14 °30 %Překročivost:Trench Crossing:2,34 m92 inVýstupnost:Vertical Obstacle:0,9 m35 inBrodivost:Fording Depth:1,07 m42 inVýzbroj:Armament:Hlavní:Main:L30A1 (kanon s drážkovanou hlavní) - ráže: 120 mm - zásoba munice: 50 nábojů - náměr: 360° - odměr: -10 až +20° L94A1 (spřažený kulomet) - ráže: 7,62x51 - zásoba střeliva: ? L30A1 (rifled barrel cannon) - caliber: 120 mm - ammunition supply: 50 rounds - elevation: 360° - measure: -10 to +20° L94A1 (coupled machine gun) - caliber: 7.62x51 - ammunition supply: ? Vedlejší:Secondary:2xII - vrhače Iron First 4xV - vrhače 66mm dýmotvorných granátů2xII - Iron First throwers 4xV - 66mm smoke grenade launchersUživatelské státy:User States:--Poznámka:Note:Zkratka LEP=Life Extension Project. Další známá zkratka CR2 LEP=Challenger 2 LEP. Jsou známy dva názvy prvního prototypu: Black Knight (černý rytíř) a Black Night (černá noc). Předpokládané armádní označení Challenger 2 Mk. 2. Možnost přidání výzbroje: Nad poklopem nabíječe: 1x 7,62 mm kulomet L37A2. Dálkově ovládaná zbraňová stanice vybavená: 1x 7,62 mm, nebo 1x 12,7 mm, nebo 1x 40 mm. Abbreviation LEP=Life Extension Project. Another well-known abbreviation CR2 LEP=Challenger 2 LEP. Two names of the first prototype are known: Black Knight and Black Night. Assumed army designation Challenger 2 Mk. 2. Ability to add weapons: Above the loader hatch: 1x 7.62mm L37A2 machine gun. Remote controlled weapon station equipped with: 1x 7.62mm, or 1x 12.7mm, or 1x 40mm. Zdroje:Sources:armyrecognition.com armyrecognition.com www.armadninoviny.cz www.dailymail.co.uk
Čas načtení: 2024-06-25 06:11:01
Ani ruský, ani americký. Nejlepším tankem může být britský Challenger 3
Británie se dere mezi tankové velmoci se svým tankem Challengerem 3. A jak připomíná web www.gov.uk, britští vojáci jsou zase o kousek blíž tomu, aby jim byl dodán stroj, který má ambici se stát nejsmrtonosnějším tankem na světě. Ruský tank T-90M: Měl být jeden z nejlepších, vyřadí ho ale dron i střela za pár dolarů Číst více Britové jsou si vědomi skutečnosti, že bezpečnostní situace se i ve světle stále probíhající války na Ukrajině horší, proto chtějí postavit tank, který by ve všech ohledech splňoval nejpřísnější požadavky a stal se moderním nástrojem pro současné bojiště. Britský ministr obrany Grant Shapps, kterého cituje web Army Recognition, lapidárně prohlásil, že „v nebezpečném světě vyvstává nutnost takových vozidel, jakým je Challenger 3“. Nová generace tanku Za projektem stojí joint-venture podnik Rheinmetall BAE Systems Land, který v roce 2019 získal zakázku, jejíž hodnota činí 800 milionů liber. Není bez zajímavosti, že se v souvislosti s Velkou Británií hovořilo o možném dodání německých tanků Leopard, jenže nakonec se země rozhodla pro postupný proces upgradu Challengeru 2 na standard Challenger 3. Co tedy bude onen britský nejsmrtonosnější tank v praxi umět? Předně stroj, jehož základem je současný Challenger 2, bude otevřenou architekturou čili bude mít dostatečnou kapacitu na to, být dále modernizován a průběžně vylepšován. Seriálový doktor House je v Guinessově knize rekordů. Kvůli nebezpečné infekci se vzdal sportu Číst více Stroj má být plně digitalizovaný a automatizovaný se schopností sdílení dat s ostatními vozidly v reálném čase. Zásadní změna se pak týká samotné výzbroje tanku. Současný drážkovaný kanon ráže 120 mm bude nahrazen vysokotlakým kanonem s hladkým vývrtem L55A1 ráže 120 mm, který bude v boji ještě účinnější. Dostřel má činit 5 km. Platforma bude používat celou škálu munice včetně programovatelné. Pohonné ústrojí tvoří dieselový motor Perkins Condor CV12-9A o výkonu 1 500 koní. Ochrana na prvním místě Zvláštní péče je věnována balistické ochraně Challengeru 3. Je vybaven kompozitním a přídavným pancířem. Nechybí ani izraelský systém aktivní ochrany Trophy, který je zabudován do moderních tanků. Britská armáda chce mít v dlouhodobém časovém horizontu 148 těchto tanků, které vzniknou v rámci modernizačního procesu či konverze starší verze Challenger 2. Nejnovější prototyp sjel z výrobní linky v britském Telfordu, jak informuje web www.gov.uk. Houfnice Caesar útočí s chytrou municí. Její účinnost už pocítili i Rusové na Ukrajině Číst více Současně vozidlo prochází prvními testy, aby se postupně řádně ozkoušela jeho komplexita a schopnosti. V některých ukazatelích bude mít Challenger 3 navrch nad svými konkurenty. Britská platforma bude o něco lehčí než světová konkurence, a jak už jsme zmínili, dostřel kanonu bude činit 5 km, což znamená, že se tím Challenger 3 stane prvním tankem na světě, který dosáhne této mety. Nejvyšší ambice Britské ambice jsou s Challengerem 3 nemalé, o tom rovněž svědčí rozsáhlé investice. Počátečních operačních schopností má podle harmonogramu dosáhnout britský tank v roce 2027, plných potom o tři roky později. Pokud splní vysoká očekávání, bude to současně pobídka pro konkurenci, aby ze svých platforem učinila ještě lepší a účinnější vozidla. Zdroj: autorský článek KAM DÁL: Americké tanky na Ukrajině pod palbou kritiky. Jsou první na ráně, naříkají obránci.
Čas načtení: 2025-01-23 17:04:22
Jaký byl důvod exploze raketoplánu Challenger?
Challenger byl v pořadí druhým raketoplánem NASA, vypuštěným na oběžnou dráhu Země. Na první misi vyrazil 4. dubna 1983, následně vykonal ještě osm dalších vesmírných cest. Po necelých třech letech aktivní služby byl zničen při startu své desáté mise. Lety raketoplánů byly následně až do roku 1988 pozastaveny. Podobný osud jako Challenger, ovšem při návratu,
Čas načtení: 2020-04-21 16:40:28
Vyšla nová dobrodružství profesora Challengera, hrdiny Doylova románu Ztracený svět
Nesnesitelný profesor George Edward Challenger se poprvé vynořil v Doylově výtečném románu Ztracený svět (1912). Další příběhy s tímto hrdinou už bohužel nedosahují kvalit prvního příběhu. V chronologickém pořadí jde o texty Jedovatý pás (1913), Země mlhy (1926), Když Země vykřikla (1928) a Muž, který chtěl rozložit svět (1929); ty poslední dva nyní společně vycházejí v překladu a s předmluvou Pavla Pecháčka pod poněkud banálním titulem Dobrodružství profesora Challengera. Novela Jedovatý pás česky naposledy vyšla poměrně nedávno, a to roku 2009 a pod titulem Příliv smrti. Velmi vzdáleně koresponduje i se současnou pandemií. Místo viru se ale jedná o jedovatý éter, do kterého planeta Zem vpluje za normálního oběhu okolo Slunce, přičemž pouze geniální Challenger to předvídá, zatímco akademická obec se mu vysměje podobně, jako když ve Ztraceném světě hlásal, že jsou na náhorní plošině Jižní Ameriky dinosauři. Výsměch bohužel není oprávněný a Conan Doyle nám už vzápětí předestře ve formě katastrofického příběhu konec světa. Vše možná líčí až moc rychle a už třetí kapitola se nazývá Zamoření. Následována je sekvencemi Dlouhé umírání, Mrtvý svět a Velké probuzení. „Co jsme si měli počít na tomto hřbitově světa?“ ptá se posléze autorovými ústy jeho hrdina-novinář, když prochází mrtvým Londýnem. „Mohl od úsvitu časů čelit takové otázce nějaký člověk? Je pravdou, že naše vlastní fyzické potřeby, a dokonce přepychové výdobytky byly pro budoucnost zajištěny. Mohli jsme brát ze zásob potravy, ze sklepů plných vína, ze všech pokladů umění. Byly naše, mohli jsme si je vzít. Ale měli jsme právo to udělat?“ „Vezměte vinný hrozen,“ říká Challenger druhům. „Je pokryt nekonečným množstvím škodlivých bacilů. Zahradník ho opláchne desinfekčním prostředkem. Namočí hrozen do jedu a bacily zničí. Podle mého názoru chce ten náš Zahradník s velkým Z namočit náš sluneční systém a lidský bacil s malou životností, který se vrtěl a svíjel na vnějším obvodu Země, bude v okamžení sterilizován a vymýcen.“ V dalším románu Země mlhy (1926) předvádí kritik materialismu Doyle i fenomén spiritismu, průběhy seancí a fungování médií. Dokonce i vědu ctící Challenger se ve finále stane přesvědčeným obhájcem vyvolávání duchů. V to věřil v posledních letech života po světové válce také naivní Conan Doyle, který roku 1926 dokonce zveřejnil Dějiny spiritismu a počínaje rokem 1918 (kdy vyšla Doylova kniha Život po smrti) taktéž čtrnáctero dalších prací s touto pofiderní tematikou. Kdo by to do tvůrce racionálního Sherlocka řekl, že?! Nyní vydaná Dobrodružství profesora Challengera shrnují poslední dvě profesorovy eskapády. V té nazvané Když Země vykřikla (tento nový překlad vyšel již roku 1992 v knižní antologii Nejmenší vesmír) odhalí, že je naše planeta živá. Rozhodne se to i dokázat, a to obrovským hlubinným artézským vrtem, který zeměkouli donutí ukončit mlčení. Námět je tedy fascinující, ale stejně jako byl Jedovatý pás ve svém finále poněkud příliš zkratkovitým a odbytě banálním (všichni domněle zemřelí se nakonec probudí, dodejme), jsou Země mlhy a novela Když Země vykřikla příběhy poněkud zdlouhavými. To ovšem nelze říct o vtipné povídce Muž, který chtěl rozložit svět. Naopak, je až příliš krátká. A jak si navíc každý čtenář všimne, v podstatě se jedná pouze o další z příběhů Sherlocka Holmese, neboť struktura textu zcela odpovídá jeho dobrodružstvím, a to včetně padouchovy poznámky věnované Challengerovi: „Vždy jsem slýchal, že jste ten poslední člověk na světě, který by se dal oklamat.“ Challenger tu jednoznačně figuruje na místě Sherlocka Holmese a místo profesora matematiky Moriartyho se v roli vraha šklebí zlovolný vynálezce z prostoru Sovětského svazu, který nejmenované mocnosti prodává svůj „Nemorův rozptylovač“. Je to naprosto děsivý a zneužitelný přístroj, respektive spíše „ochočená síla přírody“, podobající se elektrickému křeslu, které ovšem nepálí, ale rozkládá a zase skládá. Lidi, lodě, cokoli. Černě humornou pointu této science fiction však neprozrazujme. Sir Arthur Conan Doyle: Dobrodružství profesora Challengera. Překlad a předmluva Podivuhodný svět G. E. Challengera Pavel Pecháček. Ilustrace Miloslav Muškát. Ve společnosti Albatros Media vydalo nakladatelství CPress v Brně. 2020. 104 stran. „Pro čtenáře od 10 let.“ {loadmodule mod_tags_similar,Související}
Čas načtení: 2025-04-29 13:47:40
Indian Motorcycle, první americká motocyklová společnost, představuje dvojici limitovaných modelů pro rok 2025, které ztělesňují vrchol stylu a exkluzivity. Novinky Indian Challenger Elite a Indian [...]
Čas načtení: 2008-06-26 14:31:41
Autor: Admin Datum: 26.06.2008 14:31:41 Název:Name: Challenger 2 Challenger 2Originální název: Original Name: Challenger 2Kategorie:Category: hlavní bojový tank main battle tankVýrobce:Producer: DD.MM.1993-DD.MM.2002 Vickers Defence Systems Ltd., Leeds DD.MM.1993-DD.MM.2002 Vickers Defence Systems Ltd., Newcastle Upon Tyne Období výroby:Production Period: DD.MM.1993-DD.02.2002 Vyrobeno kusů:Number of Produced: 424 (259 - Leeds) (165 - Newcastle Upon Tyne)Velká Británie / Great Britain:- 386Omán / Oman:- 38Ukrajina / Ukraine:- 14 (darovány Velkou Británií / donated by Great Britain)Prototyp vyroben:Prototype Built: XX.08.1990 (Vehicle Registration Number :06SP87 06SP88 06SP89 06SP90 06SP91 06SP92 06SP93 06SP94 06SP95) Osádka:Crew: 4Technické údaje:Technical Data: Bojová hmotnost:Combat Weight: 65000 kg 143300 lbDélka s kanónem dopředu:Length with Gun Forward: 11506 mm 37 ft 9 inDélka korby:Hull Length: 8325 mm 27 ft 3 ¾ in Celková šířka:Overall Width: 3505 mm 11 ft 6 in Celková výška:Overall Height: 2489 mm 8 ft 2 in Světlá výška:Ground Clearance: 502 mm 1 ft 7 ¾ in Šířka pásu:Track Width: 650 mm 2 ft 1 ⅝ in Měrný tlak: Ground Pressure: 0,09 MPa 13,05 psiPancéřování: Armour: ? ?Pohon:Propulsion: Typ:Type: Perkins Engines CV-12 TCA Condor V12 Perkins Engines CV-12 TCA Condor V12Výkon:Power: 894,8 kW při 2 300 ot/min 1 200 bhp at 2 300 rpmPřevodové ústrojí:Transmission: David Brown Engineering TN54, 6 stupňů vpřed, 2 stupně vzad David Brown Engineering TN54, 6 forward, 2 reverse gearsVýkony:Performance: Rychlost na silnici: Road Speed: 56 km/h 35 mphRychlost v terénu: Cross-country Speed: 40 km/h 25 mphJízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: 450 km 280 miJízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: 250 km 155 miPřekonávání překážek:Obstacles Crossing: Svah: Gradient: 27 ° 60 %Boční náklon:Side Slope: ? ° ? %Překročivost:Trench Crossing: 2,34 m 92 inVýstupnost:Vertical Obstacle: 0,89 m 35 inBrodivost:Fording Depth: 1,07 m 42 inVýzbroj:Armament: Hlavní:Main: 120mm L30A1(kapacita 50 nábojů ve vozidle) 120mm L30A1(50 rounds in vehicle)Vedlejší:Secondary: 7,62mm kulomet L94A1 7,62mm protiletadlový kulomet L37A2 (zásoba nábojů 4000 ks) 7,62mm L94A1 MG7,62mm L37A2 AA MG(4000 rounds of ammunition)Uživatelské státy:User States: [*1*] [*1*]Poznámka:Note: [~1~] darováno během rusko-ukrajinské válkyTank oficiálně převzat do služby v britské armádě 16. 05. 1994 Poslední tank byl dodán 17. 04. 2002 k 1st Royal Tank Regiment Celková hodnota kontraktů na výrobu tohoto tanku byla 2,3 miliardy liber Tento tank dostalo celkem 6 tankových pluků Royal Armoured Corps:Royal Scots Dragoon Guards Royal Dragoon Guards Queens Royal Hussars Kings Royal Hussars 1st Royal Tank Regiment 2nd Royal Tank Regiment 38 modifikovaných tanků bylo dodáno do Ománu, kde jimi byla vyzbrojena jednotka Royal Oman 1st Main Battle Tank Regiment, dislokovaná v Shaffě. [~1~] donated during the Russo-Ukrainian WarTank was accepted by the British Army on the 16th of May, 1994Last vehicle has been delivered to 1st Royal Tank Regiment on the 17th of April, 2002The total amount of contracts is 2,3 billion pounds.6 regiments of Royal Armoured Corps are equipped with Challenger 2:Royal Scots Dragoon Guards Royal Dragoon Guards Queens Royal Hussars Kings Royal Hussars 1st Royal Tank Regiment 2nd Royal Tank Regiment 38 modified Challengeres have been delivered to Oman, serving in Royal Oman 1st Main Battle Tank Regiment located in Shaffa.Zdroje:Sources: Jane's Armour and Artillery 1995-1996, ISBN : 0710612605Jane's Armour and Artillery 2005-2006, ISBN : 071062686Xhttps://www.valka.cz/topic/postview/176750/https://www.mafva.net
Čas načtení: 2024-03-03 12:00:45
5 nejlepších ciferníků pro Galaxy Watch s ohledem na zdraví a fitness
Challenger Watch Face Challenger Watch Face je přehledný, variabilní a plně přizpůsobitelný ciferník, který vám ukáže přesně ta data, která chcete mít neustále na očích. Kromě fitness a zdravotních údajů a dat umí Challenger Watch Face zobrazit například informace o aktuálním počasí, náhled kalendáře a spoustu dalšího. Stažení v Google Play
Čas načtení: 2024-04-18 01:00:01
Challenger 3 je označenie radikálnej modernizácie tanku Challenger 2, ktorú v roku 2019 predstavilo konzorcium Rheinmetall BAE Systems Land (spoločný projekt spoločností BAE Systems a Rheinmetal). Projekt je reakciou na snahu britského ministertva obrany z decembra 2015 modernizovať tanky Challenger 2 prostredníctvom projektu Life Extension Project (LEP). V rámci tejto modernizácie malo dôjsť k nahradeniu väčšiny vežových subsystémov (systém riadenia paľby, komunikačné a dátové systémy, zameriavacie systémy) za nové, využívajúce najmpdernejšie technológie bez toho, aby bolo potrebné nahradiť vlastnú hlavňovú výzbroj tanku.
Čas načtení: 2024-08-14 17:38:00
Trendy hnutí na sociálních sítích podporované sportovci upozorňuje na boj s ALS
Šen-čen (Čína) 14. srpna 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - #HONORtheChallenger zkoumá potenciál multimodální umělé inteligence při podpoře osob se sníženou pohyblivostíTrendy výzva na sociálních sítích zvýšila povědomí o komunitě ALS a posloužila jako katalyzátor pro rozvoj dostupných technologií. Heslo #HONORtheChallenger, které vzdává hold tiché odvaze těch, kteří denně svádějí těžké bitvy, získalo v posledních týdnech značnou pozornost na sociálních sítích a oslavuje ducha všech, kdo čelí ALS a vzdorují s ní spojeným omezením, a zároveň zvyšuje povědomí o komunitě ALS.Kdo se chce zúčastnit výzvy na sociálních sítích, má za úkol zaujmout atletickou pózu, zveřejnit ji spolu s hashtagem #HONORtheChallenger a nominovat další účastníky. K online hnutí se připojilo přes 4000 lidí z celého světa a svou podporu vyjádřili i sportovci včetně britské gymnastky Nile Wilsonové. Virální hashtag dosáhl 85,000.000 zhlédnutí a celosvětově dosáhl zapojení 11,000.000 lidí, čímž zvýšil celosvětové povědomí o tomto důležitém tématu."Tento projekt mě inspiroval svým vyzývavým charakterem a tím, jak vyzdvihuje odolnost a statečnost komunity ALS," prohlásil Nile Wilson, britský gymnasta, který získal řadu ocenění. "Doufám, že to povzbudí další společnosti k vytváření přístupných technologií umělé inteligence, jež pomůžou zraněným nebo postiženým sportovcům."Společnost HONOR zpřístupňuje všem multimodální technologii sledování očí s využitím umělé inteligencePři vývoji nových technologií se někdy potřeby osob se zdravotním postižením opomíjejí. Mezinárodní nadace ALS se o tuto věc zasazují a snaží se zvýšit povědomí o ní, aby podpořily inovace, které by mohly tyto komunity pozvednout. V souladu se závazkem společnosti HONOR k inovacím zaměřeným na člověka je společnost první značkou vyrábějící chytré telefony, která prostřednictvím svého operačního systému MagicOS 8.0 zavedla technologii sledování záměrných pohybů očí. Technologie využívající umělou inteligenci umožňuje uživatelům komunikovat s telefonem pouze pomocí očí a otevírat tak oznámení i spouštět aplikace. Společnost tuto funkci rozšíří na globální zařízení od 27. srpna 2024."ALS je progresivní onemocnění nervových buněk, při kterém postupně selhávají svaly," vysvětluje Limore Noachová, výkonná ředitelka nizozemské nadace ALS. "Ztráta každé funkce je trvalá," říká a dodává, že pacienti s ALS si v pozdějších stadiích nemoci často zachovávají kontrolu pouze nad pohybem očí. "Lidé, kterým bylo diagnostikováno onemocnění, jež jim změní život, často znovu naleznou smysl života a chtějí dělat něco smysluplného."Společnost HONOR se zavázala investovat do průběžného výzkumu a ve své laboratoři pro výzkum a vývoj vyvíjí rovněž neinvazivní technologie rozhraní mozek-počítač (BCI). Tato technologie umožňuje lidem komunikovat s externími zařízeními pomocí elektrických signálů z mozku, což dává osobám se zdravotním postižením další možnosti. Wei Zhang, 34letý čínský občan trpící ALS, který žije s touto nemocí již 26 let, nedávno vyzkoušel tuto převratnou technologii, která mu umožňuje komunikovat s počítačem prostřednictvím mozkových signálů. Společnost HONOR si klade za cíl inspirovat budoucnost technologií, které vytvářejí nová média pro účely interakce mezi chytrými telefony a dalšími zařízeními s umělou inteligencí, z nichž budou mít prospěch osoby se zdravotním postižením nebo osoby vyžadující další pomoc.HONOR the Challenger: Podpora globálního povědomí prostřednictvím zapojení se na sociálních sítíchSpolečnost BBC StoryWorks Commercial Productions natočila krátký film se silným příběhem umělce a bojovníka s ALS Bernarda Mullera, aby tak znovu upozornila na komunitu bojovníků s ALS a zároveň vzdala hold těm, kteří s touto nemocí žijí. Film ukazuje, jak Bernard Muller pomocí technologie sledování pohybu očí vyjadřuje sebe sama prostřednictvím uměleckých děl, a demonstruje tak sílu umělé inteligence, která zpříjemňuje život lidem se zdravotním postižením."Bojovníci s ALS jsou důkazem lidské odolnosti a já jsem hrdý na to, že mohu být součástí iniciativy, která zvyšuje povědomí o tichém odhodlání mé komunity," prohlásil Bernard Muller, umělec s podporou umělé inteligence a bojovník s ALS. "Doufám, že transformační síla technologie umělé inteligence dodá více lidem s postižením odvahu vyjadřovat se prostřednictvím umění, komunikace a sociálních hnutí."Uživatelé sociálních sítí jsou vyzváni, aby přispěli ke zvýšení povědomí o ALS tím, že se zúčastní výzvy #HONORtheChallenger na sociálních sítích. Výzvu si můžete prohlédnout na TikToku, Instagramu, X a Facebooku.Pokud se chcete dozvědět více informací o této nemoci a přispět na boj s ní, navštivte Mezinárodní alianci asociací ALS.###O společnosti HONORSpolečnost HONOR je předním světovým dodavatelem chytrých zařízení. Jejím cílem je stát se ikonickou globální technologickou značkou a prostřednictvím svých výkonných produktů a služeb vytvořit nový inteligentní svět pro každého. S neochvějným zaměřením na výzkum a vývoj vytváří technologie, které lidem po celém světě umožňují překonávat hranice a přináší jim svobodu dosáhnout a vykonat více. Značka HONOR nabízí celou řadu vysoce kvalitních chytrých telefonů, tabletů, notebooků a nositelných zařízení ve všech cenových kategoriích. Její inovativní a spolehlivé špičkové produkty pomáhají uživatelům stát se dokonalejšími verzemi sebe samých.Další informace naleznete na webových stránkách značky HONOR www.honor.com.https://community.honor.com/https://www.facebook.com/honorglobal/https://twitter.com/Honorglobalhttps://www.instagram.com/honorglobal/https://www.youtube.com/c/HonorOfficial Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2481174/image_1.jpgFoto – https://mma.prnewswire.com/media/2481175/image_2.jpg KONTAKT: newsroom@honor.com ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Čas načtení: 2024-12-10 12:50:00
Až 100 kilometrů na elektřinu: Challenger ElectriX je inovativní obytná dodávka
Obytná dodávka Challenger ElectriX je prvním evropským obytňákem s elektrickým dojezdem 100 kilometrů. Nabízí duální pohon a kombinovaný dojezd 900 kilometrů.
Čas načtení: 2024-03-08 12:46:38
Dodge Challenger po desítkách let končí
Název Challenger byl v nabídce automobilky Dodge od počátku 70. let. Poslední model třetí generace se začal prodávat v roce 2008. Nyní Challenger končí – alespoň co se jména týká.
Čas načtení: 2024-03-20 00:00:01
V roce 2005 ministerstvo obrany uznalo, že je třeba realizovat program udržování schopností (Capability Sustainment Programme - CSP), který by prodloužil životnost tanku Challenger 2 do poloviny 30. let a zvýšil jeho mobilitu, letalitu a schopnost přežití. Do roku 2014 byl program CSP nahrazen programem prodloužení životnosti (Life Extension Programme - LEP), který měl podobný rozsah, tedy výměnu zastaralých komponent a prodloužení životnosti tanku z roku 2025 na rok 2035. Dne 22. března 2021 zveřejnilo MO dlouho očekávaný dokument Defence in a Competitive Age, který potvrdil plány britské armády na modernizaci 148 tanků Challenger 2.
Čas načtení: 2024-04-19 13:38:28
Vojskové zkoušky britského tanku Challenger 3
Výrobní linku Rheinmetall BAE Systems Land (RBSL) v britském Telfordu opustilo již osm před-produkčních tanků Challenger 3. Ty nyní podstoupí náročné vojskové zkoušky. Challenger 3 je aktuálně nejmodernější evropský tank a bude tvořit jádro britských pozemních sil.
Čas načtení: 2024-04-30 09:31:16
Britská armáda otestovala „najsmrteľnejší tank na svete“: Ako v teste dopadol?
Armáda Spojeného kráľovstva otestovala tank budúcnosti, najsmrteľnejší tank Challenger 3. Testy prebehli minulý týždeň na území Nemecka, informuje vládny portál Spojeného kráľovstva. Challenger ... The post Britská armáda otestovala „najsmrteľnejší tank na svete“: Ako v teste dopadol? appeared first on Vosveteit.sk - Správy zo sveta technológií a vedy.
Čas načtení: 2024-05-23 17:50:00
Vzácný kabriolet Dodge Challenger SRT Demon 170 má přes 1000 koní
V Americe se objevila vzácná přestavba extrémně výkonného posledního Challengeru na kabriolet. Dokonce ji schválila i sama automobilka.
Čas načtení: 2024-07-11 07:02:15
Na Festival rychlosti v Goodwoodu míří i modely Challenger RR a FTR750.
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /data/web/virtuals/320768/virtual/www/wp-content/themes/engage-mag/candidthemes/functions/hook-misc.php on line 123 Indian Motorcycle ohromí Festival rychlosti v Goodwoodu modely Challenger RR a FTR750 Indian Motorcycle, první americká motocyklová společnost, přiveze na prestižní festival Goodwood of Speed, který se koná od 11. do 14. července, atmosféru závodů King Of The Baggers a American Flat Track prostřednictvím modelů Indian Challenger RR a FTR750.
Čas načtení: 2024-09-16 08:05:21
Ukrajina čelí těžkým ztrátám západních tanků, ale Challenger 2 si vede lépe než ostatní
Konflikt na Ukrajině pokračuje a s ním i boje, při kterých ukrajinská armáda nasadila moderní západní tanky, aby čelila ruským silám. Ztráty těchto tanků, dodaných ze zemí NATO, však přibývají, a podle údajů zveřejněných blogem Oryx jsou některé modely obzvláště náchylné k poškození nebo zničení, píše portál TechWP. Jedním z nejvýznamnějších ztrát je švédský Stridsvagn […] The post Ukrajina čelí těžkým ztrátám západních tanků, ale Challenger 2 si vede lépe než ostatní first appeared on Pravda24.
Čas načtení: 2024-10-13 20:30:57
„Plachetnice“ s padesátimetrovými stožáry? Může to být řešení ekologické moderní lodní dopravy
Lodní doprava produkuje značné množství skleníkových plynů Budoucností by mohly být moderní plachetnice – tzv. wind challenger Tato loď na přepravu LNG měří 286 metrů a má kapacitu až 174 000 m³ Lodní doprava hraje zásadní roli v globální logistice, avšak je zároveň jedním z největších producentů emisí skleníkových plynů (GHG). Japonská přepravní společnost Mitsui O.S.K. lines se ve spolupráci s americkou Chevron shipping company rozhodla tento problém řešit prostřednictvím inovativního systému wind challenger, který využívá teleskopické plachty k asistované pohonu lodí. Tato technologie má za cíl snížit spotřebu paliva a emise skleníkových plynů, a tím posunout lodní dopravu blíže k ekologické udržitelnosti. Přečtěte si celý článek „Plachetnice“ s padesátimetrovými stožáry? Může to být řešení ekologické moderní lodní dopravy
Čas načtení: 2024-12-10 08:53:00
Osmiválcové Dodge Charger a Challenger pořád můžete koupit nové. Jakto?
Téměř rok po konci výroby minulé generace chargerů a challengerů s osmiválci jsou jich na skladě ještě doslova tisíce, a to včetně těch nejvýkonnějších verzí.
Čas načtení: 2024-12-13 08:00:00
Za koncem V8 Hemi stojí sám Carlos Tavares. Manažeři jej chtěli zachovat
Carlos Tavares, bývalý výkonný ředitel koncernu Stellantis, si nenechal poradit a sám dělal velká rozhodnutí. Byl také hlavním aktérem ukončení výroby slavného osmiválce.