Šikovný robopes Raibo jihokorejského institutu KAIST dělá parkour na čtyřech končetinách. Má v sobě inteligence, která dělá a neustále aktualizuje mapu okolí robota a vytyčuje trasu s místy, kam je nejlepší umístit končetiny robota. V budoucnu by takoví roboti mohli provádět parkour v místech katastrof.
Čas načtení: 2024-04-18 09:22:00
Šen-čen (Čína) 18. dubna 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Na konferenci Huawei Analyst Summit 2024 vystoupil Steven Zhao, viceprezident divize datových komunikací společnosti Huawei, s projevem na téma "Urychlení transformace sítě směrem ke komplexní inteligenci". Objasnil v něm, jak společnost Huawei zavedla technologie umělé inteligence, aby vylepšila schopnosti sítě na úrovni jednotlivých případů, procesů a systémů a aby zrychlila její inteligenci. Účastníci včetně partnerů z řad průmyslových společností se rovněž zabývali současnými trendy a budoucími vyhlídkami odvětví Net5.5G."S rozvojem technologií umělé inteligence vidíme bod zlomu pro nasazení síťové inteligence. Sítě musejí být hluboce integrovány s technologiemi umělé inteligence, což posouvá Net5.5G do inteligentní éry," uvedl Steven Zhao. "Domníváme se, že síťové inovace v éře Net5.5G obsahují dva aspekty: AI pro sítě a sítě pro AI. Inteligentní síť zahrnuje inteligentní síťové prvky (NE), digitální dvojčata a generativní umělou inteligenci, což jsou všechno pilíře efektivního a inteligentního provozu sítě. Síťová řešení na bázi AI přesně splňují potřeby inteligentních sítí, a co je ještě důležitější, umožňují rychlejší učení umělé inteligence a maximalizují přenosovou kapacitu inteligentních počítačů."Společnost Huawei je průkopníkem v používání technologií síťové inteligence v oblasti datové komunikace. Přelomová technologie Net Master (založená na generativní AI) a digitální mapa sítě HD společnosti Huawei urychlují přechod k autonomním sítím typu L4. Vysoce kvalitní 10 Gb/s CloudCampus Net5.5G využívá technologie umělé inteligence k modernizaci bezdrátového připojení, aplikací a provozu a údržby. Řešení Net5.5G Converged WAN s vysokou propustností, vysokou elasticitou a vysoce garantovaným výkonem nabízí inteligentní přenosovou kapacitu pro éru výpočetního výkonu. HiSec SASE umožňuje inteligentní obranu a stonásobně zvyšuje efektivitu bezpečnostních operací.Ethan, ředitel infrastruktury sítě ve společnosti iFlytek, se podělil o inovativní postupy, pokud jde o řešení Net5.5G Xinghe pro datová centra společnosti Huawei. Toto řešení poskytuje společnosti iFlytek cluster s více než 10.000 GPU/NPU, který zvyšuje efektivitu školení modelů AI o 17 % a zároveň snižuje počet přerušení o 80 %.Rok 2024 je prvním rokem, kdy se síť Net5.5G využívá komerčně. Světová širokopásmová asociace (WBBA) a její členové na této akci představili iniciativy odvětví Net5.5G pro budování vysokorychlostní špičkové síťové infrastruktury. Čínská akademie pro informační a komunikační technologie (CAICT) se rovněž zabývala architekturou internetu nové generace Net5.5G, která přináší další vlnu inovací v oblasti síťových technologií.Steven Zhao vyzval všechny zúčastněné hráče, aby shodně přijali Net5.5G, zavedli inteligentní technologie, ve velkém měřítku nasadili síťová digitální dvojčata a podněcovali inovace technologií umělé inteligence, což v konečném důsledku urychlí transformaci sítě směrem ke komplexní inteligenci.Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2390040/Huawei.jpgKONTAKT: Venzo Hu, huyuheng2@huawei.com PROTEXT
\nČas načtení: 2024-11-05 07:59:00
Istanbul (Turecko) 5. listopadu 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - V rámci fóra Ultra-Broadband Forum (UBBF) 2024 se dnes v Istanbulu uskutečnil summit Net5.5G Intelligent IP Network Summit s podtitulem „Zrychlením sítě Net5.5G směřujeme k inteligentní budoucnosti". Na summitu se sešly světové špičky z řad operátorů, průmyslových organizací, vládních agentur a prodejců zařízení a debatovaly o příkladech průkopnického využití poznatků z oblasti vývoje IP sítí Net5.5G a digitální transformace průmyslu. V rámci summitu byl také zahájen celosvětový program Net5.5G Pioneer Program, který by měl aktéry z řad průmyslu podpořit v tom, aby urychlily komerční využití sítě Net5.5G a podpořily rozvoj v oblasti pevných sítí.Generální ředitel firmy WBBA Martin Creaner pohovořil o trendech ve vývoji globálních sítí v éře umělé inteligence a nastínil, jakým směrem by se tento vývoj mohl ubírat. Zmínil se o tom, jak se v éře umělé inteligence neustále zvyšují požadavky na šířku vlnového pásma a také na počet připojení pro nástroje vytvářející obsah generovaný umělou inteligencí. Operátoři musí v sítích poskytovat diferencované služby. Proto společnost WBBA spustila program Net5.5G Pioneer Program, který si klade za cíl vybudovat vysokorychlostní a vysoce kvalitní infrastrukturu sítí typu end-to-end.Xu Huan, viceprezident pro oblast routerů z produktové řady datových komunikací společnosti Huawei, přednesl projev s názvem „Konvergovaná IP síť Net5.5G inspiruje k dalšímu růstu". Huan věří, že díky ultraširokopásmovým sítím 400GE/800GE, pružnému zajištění zkušeností vycházejících z protokolu SRv6 a slicingu a díky AND L4, které je součástí digitální mapy sítě, si operátoři budou moci vybudovat konvergované cílové sítě IP Net5.5G, a dosáhnout tak dalšího růstu.Zástupci předních světových operátorů, jako je například turecká společnost Turkcell Türkiye, na summitu sdíleli své zkušenosti s komerčním využitím sítě Net5.5G. Mehmet Durmus, zástupce ředitele pro IP/MPLS a sítě datových center společnosti Turkcell Türkiye, uvedl, že na základě vize s názvem Špičkové digitální služby pro lepší budoucnost bude společnost Turkcell pokračovat ve výstavbě sítí orientovaných na Net5.5G, komerčně využívat klíčové technologie, jako je 400GE/SRv6/digitální mapa sítě v cílové síti, budovat vysoce kvalitní síťovou infrastrukturu a neustále své produkty inovovat, aby mohla zákazníkům poskytovat špičkové digitální služby.Generální ředitel společnosti AICTO Mohamed Ben Amor přednesl projev s názvem „Arabsko-africký region na cestě k budoucí síťové infrastruktuře založené na technologii Net5.5G". Amor řekl, že společnost AICTO založila organizaci Arab IPv6 Council s cílem aktivně podporovat zavádění sítí Net5.5G v arabském a africkém regionu a realizovat program Arab Horizon 2030. Amor také uvedl, že společnost AICTO bude i nadále spolupracovat se všemi regionálními partnery na vybudování vysokorychlostní a vysoce kvalitní budoucí síťové infrastruktury založené na síti Net5.5G.Ibrahim Senyonga, generální ředitel Enterprise Business Unit společnosti MTN Uganda, řekl: „Jsme nadšeni, že můžeme spolupracovat se společností Huawei a poskytnout našim zákazníkům inovativní řešení architektury SASE. Tato spolupráce posílí naše postavení jakožto leadera na trhu podnikových služeb v jižní Africe a pomůže zákazníkům dosáhnout bezproblémové inteligentní transformace."V závěru summitu proběhlo slavnostní zahájení programu Net5.5G Pioneer Program. Konalo se také slavnostní předávání cen Net5.5G Pioneer Award. Ocenění získalo více než 10 operátorů, kteří při zavádění technologie Net5.5G dosáhli pozoruhodných výsledků, a přispěli tak k rychlejšímu rozšíření této technologie po celém světě.Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2547954/image_5009699_25441735.jpg KONTAKT: Venzo Hu, huyuheng2@huawei.com
\nČas načtení: 2025-05-12 17:25:00
Detroit (USA) 12. května 2025 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Universal Robots (UR), přední světový výrobce kolaborativních robotů (cobotů), dnes na Automate v Detroitu představila nejnovější přírůstek do svého portfolia, UR15. Nového cobota je možné objednat již nyní a jeho dodávky budou zahájeny v červnu.Díky bezkonkurenčním pohybovým schopnostem a maximální rychlosti TCP 5 m/s je UR15 nejrychlejším cobotem modelové řady UR a umožňuje zkrátit dobu cyklu, zvýšit produktivitu a snížit náklady v různých aplikacích a odvětvích. V aplikacích pick-and-place přináší UR15 až o 30 % kratší dobu cyklu ve srovnání s ostatními modely UR. Přitom si zachovává jedinečné znaky modelů UR, jako je lehká konstrukce a malé rozměry, a poskytuje tak bezkonkurenční flexibilitu pro integraci do stísněných pracovních prostor."Již 20 let posouváme hranice kolaborativní automatizace a usnadňujeme ji, děláme ji bezpečnější a výkonnější pro podniky po celém světě," řekl Tero Tolonen, produktový ředitel. "Dnes jsme udělali další krok vpřed s modelem UR15, který je navržen speciálně pro provoz při vyšších rychlostech s nejplynulejším výkonem v současné robotice. Díky tomu se bez problémů hodí pro různá výrobní prostředí a poskytuje našemu rozsáhlému ekosystému partnerů příležitost posílit stávající aplikace a vyvinout nová, transformační řešení, která posunou kolaborativní automatizaci na novou úroveň."V kombinaci s OptiMove, novou technologií řízení pohybu společnosti UR, jdou tyto výhody ještě dál, zlepšují plynulost trajektorie a zajišťují trvale přesné pohyby - a to i v aplikacích s vysokou rychlostí a vysokým zatížením.Připravený na umělou inteligenciUR15 pracuje s PolyScope 5 i PolyScope X, špičkovou softwarovou platformou UR, a je připraven na to, aby doplnění o umělou inteligenci umožňující bezkonkurenční použitelnost. UR15 lze snadno používat s UR AI Accelerator, sadou nástrojů UR pro vývoj aplikací poháněných umělou inteligencí. UR AI Accelerator je vyvinutý ve spolupráci se společností NVIDIA s využitím knihoven a modelů akcelerovaných pomocí CUDA NVIDIA Isaac's™ a běží na system-on-moduleNVIDIA Jetson AGX Orin™.Na veletrhu Automate tento týden 3D Infotech předvede proces kontroly kvality na klíč s UR15 a UR AI Accelerator , který demonstruje potenciál fyzické AI v UR15.Navrženo pro flexibilitu, efektivitu a spolehlivostUR15 má užitečné zatížení 15 kg (33 liber), které lze zvýšit na 17,5 kg (38,58 liber) pro aplikace s orientací zápěstím dolů, jako je například paletizace. UR15 je všestranný cobot navržený tak, aby umožňoval použití v různých aplikacích a odvětvích - v každém z nich se vyskytují jedinečné výzvy, u nichž je rozhodující flexibilita, efektivita a spolehlivost.Tři z těchto odvětví jsou:• Automobilový průmysl, kde je málo místa a klíčová je flexibilita. Malý půdorys a plný pracovní prostor stroje UR15 zajišťují výkon bez omezení prostoru nebo rychlosti. Běžné aplikace v automobilovém průmyslu, které byly v minulosti omezeny rychlostí výroby cobotů, jako je automatické vychystávání zásobníků, obsluha strojů a kontrola, lze nyní výrazně zrychlit při zachování nejvyšší úrovně přesnosti. • Obrábění kovů a obrábění v náročném prostředí. Model UR15 nabízí zvýšenou ochranu proti vniknutí, IP65, a vysokou nosnost - v kombinaci se snadným nasazením.• Elektronika a technika vyžadující přesnost a kompaktní design. Díky třídě excelence čistých prostor , kompaktním rozměrům a výjimečnému řízení pohybu je UR15 připraven pro vysokorychlostní vychystávání a ukládání a bezproblémovou integraci s AMR a AGV.Tero Tolonen, produktový ředitel, dodal: "Při navrhování našich produktů vycházíme z potřeb naší velmi rozmanité zákaznické základny. Každé odvětví má jedinečný soubor požadavků, které určují náš přístup k našim cobotům i ekosystémovým řešením. UR15 pomůže zákazníkům řešit výzvy dneška a využít příležitosti zítřka."Cobot pro každou potřebuUR15 se připojuje k UR20 a UR30 v nové vysoce výkonné řadě UR, UR Series, navržené pro ty, kteří potřebují vyšší užitečné zatížení, pokročilé schopnosti a certifikace pro náročná prostředí."Aktualizovali jsme také naši důvěryhodnou řadu e-Series," řekl Tero Tolonen a vysvětlil, že model UR5e získá vylepšení užitečného zatížení o 2,5 kg (5,5 liber), aby se uvolnil větší potenciál ve stávajících sestavách, a že model UR10e, který již unese 12,5 kg (27,55 liber), bude přejmenován. "A abychom lépe vystihli jejich schopnosti, představujeme nové názvy : UR7e a UR12e. Stejná všestrannost a důvěryhodný výkon, ale jasnější jména a větší výkon tam, kde je to důležité."Kromě UR7e a UR12e se řada e skládá také z UR3e a UR16e.UR15 je možné objednávat již nyní a expedice bude zahájena v červnu. UR7e a UR12e jsou připraveny k okamžitému dodání.Prohlédněte si sbírku obrázků UR15 zde. O společnosti Universal RobotsSpolečnost Universal Robots je celosvětově přední dodavatel v oblasti kolaborativní robotiky (cobotů), která se používá v celé řadě průmyslových odvětví. Naše poslání je jednoduché: Automatizace pro každého. Kdekoli. Po celém světě se prodalo více než 100.000 cobotů. Naše uživatelsky přívětivá platforma je podporována intuitivním softwarem PolyScope, oceňovanými školeními, komplexními službami, a největším ekosystémem cobotů na světě, který našim zákazníkům přináší inovace a možnost volby.Společnost Universal Robots je součástí Teradyne Robotics, divize společnosti Teradyne (NASDAQ:TER), předního dodavatele automatických testovacích zařízení a pokročilých robotických technologií. Další informace naleznete na adrese www.universal-robots.com.Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2683533/Universal_Robots_Logo.jpg Kontakt: PR@universal-robots.com.
\nČas načtení: 2024-09-10 09:32:00
Amsterdam/Sin-ču (Nizozemsko/Čína) 10. září 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - "Dokonalý tým" úložných řešení Pegasus RAID, který se může pochlubit možností využití až 288 TB kompaktního úložiště i podporou připojení Thunderbolt™ 5, usnadňuje práci kreativním profesionálům v éře umělé inteligence.Pracovní postupy řízené umělou inteligencí i nadále generují obrovské množství dat a kladou tak vysoké nároky na úložiště. Společnost PROMISE Technology, přední světový dodavatel RAID řešení pro ukládání dat, oznámila, že na nadcházejícím veletrhu IBC 2024 předvede, jak si s tímto náročným úkolem v oblasti multimédií poradí její nejnovější úložná řešení. Společnost PROMISE letos pořádá hned několik živých předváděcích akcí, na kterých hodlá demonstrovat zrychlení, která její úložná řešení řady Pegasus nabízejí v oblasti střihu videa a přenosu souborů v prostředí ekosystému Mac.Pokud se chcete dozvědět, jak vám mohou špičková úložná řešení RAID společnosti PROMISE Technology pomoci s optimalizací pracovních postupů založených na umělé inteligenci, navštivte na veletrhu IBC 2024 (RAI Amsterdam Convention Center, 13.-16. září) stánek 3.B33 (sdílený se společností Toshiba) v hale 3."Jelikož do svých pracovních postupů začleňuje nástroje umělé inteligence stále více kreativních profesionálů, jsou výkonná datová úložiště naprostou nezbytností," konstatovala Alice Changová, marketingová ředitelka. "Dokonalý tým" v podobě řešení Pegasus Family společnosti PROMISE Technology nabízí kompaktní eleganci i špičkový výkon a umožňuje ateliérům a mediálním společnostem poradit si s nástrahami jejich tvůrčí práce, která stále častěji využívá umělé inteligence a je tak stále náročnější po stránce objemu dat."Aktualizovaná verze Pegasus R12 je nyní k dispoziciPrvním z řešení předváděných na veletrhu IBC 2024 bude vysoce výkonný model Pegasus R12 , provozovaný v prostředí systému Mac. Společnost PROMISE během této předváděcí akce demonstruje možnosti, jakými může toto úložiště urychlit střih videa a přenosy souborů a usnadnit tak tvůrčím profesionálům jejich práci. Aktualizovanou verzi R12 s rozšířenou kapacitou úložiště je již v současné době možné zakoupit. Tato nejnovější verze, která využívá interní technologii PromiseRAID společnosti PROMISE a je navržená pro použití v prostředí systémů Mac i Windows, nabízí podporu kapacity až 288 TB v celkem 12 pozicích a nabízí tak úložiště s výjimečnou hustotou v kompaktním provedení, které se podobá standardním řešením s osmi pozicemi.Pro zajištění rychlosti i současně úspory energie je verze R12 napájena rozhraním Thunderbolt™ 4 a je disponuje režimem úspory energie, který se automaticky aktivuje, jakmile připojený hostitelský počítač přejde do režimu spánku nebo je od jednotky R12 odpojen. Další úsporu energie zajišťuje také technologie GreenBoost společnosti PROMISE pro automatickou optimalizaci spotřeby energie a úrovně hluku ventilátorů.Systém R12 je postaven na špičkových patentovaných technologiích ukládání dat společnosti PROMISE – PromiseRAID a Boost Technologies – které zvyšují jeho výkon, bezpečnost i stabilitu.Jednotka Pegasus M8 s rozhraním Thunderbolt™ 5 a Pegasus M4 pro střih videa v rozlišení 8KJednotka Pegasus M8, která bude na trh uvedena již brzy, představuje nejnovější vysokorychlostní a vysoce výkonné úložné řešení společnosti PROMISE pro urychlení pracovních postupů, využívajících umělé inteligence. Výjimečná rychlost, které dosahuje díky podpoře rozhraní Thunderbolt™ 5 a technologií NVMe, definuje nové standardy rychlosti datových přenosů a zajišťuje tak zvýšení efektivity tvůrčí práce.Součástí "Dokonalého týmu" společnosti PROMISE je také vystavovaná jednotka Pegasus M4, která se ideálně hodí pro optimalizaci střihu videa v rozlišení 8K. Nabízí kapacitu až 32 TB SSD disků v poli kompletně na bázi technologie SSD a je určena pro prostředí mobilních studií.Živé představení jednotky VTrak J5960 Green JBODSpolečnost PROMISE představí také jednotku VTrak J5960 Green JBOD, která disponuje úložným systémem PetaByte Grade ZFS, vybaveným technologiemi společností Promise a Toshiba. Společnost Promise tuto jednotku představí v rámci další živé akce, během které předvede jeho přínosy pro optimalizaci archivace video souborů.Návštěvníci veletrhu IBC budou mít možnost tyto předváděcí akce zhlédnout na stánku 3.B33.(hala 3).O společnosti PROMISE Technology:Společnost PROMISE Technology je uznávaným světovým lídrem v oblasti streamovaného ukládání dat a může se pochlubit více než 30letými zkušenostmi. Inovativní řešení této značky, založená na vlastních technologiích PromiseRAID a Boost Family, jsou přizpůsobena jedinečným potřebám trhů v oblasti zabezpečení objektů, multimédií, cloudu a obecných IT. Vysoce zkušené prodejní a inženýrské týmy společnosti PROMISE jsou strategicky rozmístěny v regionech Severní a Jižní Ameriky, EMEA, JAPAC a Číny, aby mohly bezkonkurenční služby a podporu poskytovat zákazníkům po celém světě.Další informace najdete na webových stránkách https://www.promise.com/ Kontakt pro média: pr@promise.com
\nČas načtení: 2024-06-21 09:28:00
Hisense: Od sponzoringu k technologické dominanci ve světě fotbalu
Čching-tao (Čína) 21. června 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Hisense, globální značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, oznamuje třetí po sobě jdoucí pokračování partnerství s Mistrovstvím Evropy ve fotbale 2024 a letos v létě debutuje jako oficiální poskytovatel VAR obrazovek pro tuto sportovní událost.Zavedení technologie videorozhodčího (VAR) je jednou z nejvýznamnějších změn ve fotbale za posledních 50 let. Tato inovace zlepšila spravedlivost a přesnost hry. Poprvé v historii šampionátů UEFA byly komerční zájmy v oblasti profesionálního soudcování hry otevřeny sponzorům. Rozhodnutí UEFA udělit takto exkluzivní práva třetí straně představuje vysoké ocenění zobrazovací technologie Hisense ze strany jedné z předních světových sportovních organizací.Pro splnění standardu VAR je nezbytné mít zobrazovací zařízení s vysokou úrovní přesnosti, protože vysokorychlostní charakter sportu vyžaduje bezkonkurenčně detailní zobrazení. Společnost Hisense, která nabízí špičkové technologie pro řešení problémů se sledováním obrazu, nezávisle vyvinula čip pro zajištění kvality obrazu s umělou inteligencí, který dokáže identifikovat a zpracovávat obraz v reálném čase na úrovni pixelů a zaručuje, že nedojde ke ztrátě klíčových detailů.Během turnajů si fanoušci také všimli sloganu „NEVER SETTLE FOR NO. 2 GLOBALLY" na LED tabuli na straně hřiště. Podle údajů přední výzkumné společnosti Omdia, činil v prvním čtvrtletí roku 2024 podíl 100'' televizorů Hisense na celosvětovém objemu dodávek 56,4 %, což je celosvětově první místo.Od předchozího ročníku šampionátu UEFA EURO společnost Hisense přešla z role sponzorské značky k poskytování bezkonkurenční technické podpory. To, že byla společnost Hisense vybrána za jednoho z hlavních sponzorů turnaje, je důkazem její vynikající „uživatelsky orientované technologie" a závazku k poskytování té nejvyšší kvality. Kromě toho se tím zvýšilo povědomí o značce na globálních trzích, takže se svět mohl přesvědčit o síle společnosti Hisense.O společnosti HisenseHisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky a oficiální partner UEFA EURO 2024™. Podle společnosti Omdia se Hisense v roce 2023 i v prvním čtvrtletí roku 2024 umístila na 2. místě žebříčku celkového celosvětového prodeje televizorů a na 1. místě v kategorii 100" televizorů. Společnost prošla rychlou expanzí a nyní působí ve více než 160 zemích, přičemž se specializuje na multimediální produkty, domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie.Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2443553/Hisense_announced_Official_VAR_Screen_Provider_UEFA_EURO_2024.jpg Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2443554/Hisense_s_NEVER_SETTLE_FOR_NO_2_GLOBALLY_slogan_LED_board.jpg KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com
\nČas načtení: 2025-03-09 07:50:00
Barcelona (Španělsko) 9. března 2025 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Huawei představila během veletrhu MWC Barcelona 2025 na summitu Huawei Electric Power Summit s podtitulem „Rozvoj díky digitálním technologiím: urychlení inteligence v energetice" (Thrive with Digital, Accelerate Electric Power Intelligence) společnou platformu pro standardy referenční architektury IEEE P2413.2 PDIoT. Odborníci z oboru a vedoucí představitelé mezinárodních normalizačních organizací se zde rovněž podělili o nejnovější poznatky z výzkumu a úspěšné postupy pro podporu digitální transformace v odvětví energetiky.David Sun, generální ředitel divize digitalizace v energetice Huawei Electric Power Digitalization BU a viceprezident společnosti Huawei, promluvil o výzvách, kterým čelí energetické systémy, jako jsou tradiční ztráty ve vedení, problémy se spolehlivostí a další. Hovořil také o nastupujících globálních výzvách v éře nových zdrojů energie a zdůraznil význam inovací. Inovace v oblasti cloud computingu, edge computingu, středněnapěťové komunikace a technologie HPLC (high-speed power-line communication, vysokorychlostní komunikace po elektrickém vedení) umožňují efektivně řešit mnoho problémů nízkonapěťových distribučních sítí. Například centrum napájení mezinárodní přístavní zóny Si-an zaznamenalo po kompletní implementaci technologie Huawei HPLC výrazné zlepšení spolehlivosti nízkonapěťové komunikace až na 99,9 %. Při výpadku napájení je nyní více než 97 % uživatelů proaktivně kontaktováno pracovníky státní sítě do 3 minut. Pasivní záznamy poruch u samostatných domácností s nízkým napětím klesly téměř o 50 %. Výpočet ztrát v elektrickém vedení lze dokončit za pouhých 15 minut. Společnost také v provincii Ša-an-si úspěšně realizovala plnou integraci distribuované fotovoltaiky, koordinované nabíjení pro nabíjecí pilíře a zdvojnásobila kapacitu spolu s dalšími cennými aplikacemi. David Sun dále nastínil klíčové prvky úspěšných inovací. Patří mezi ně architektonické inovace pro otevřenou, přizpůsobivou a systematickou digitální transformaci, inovace modelů s funkcemi umělé inteligence a ekosystémové inovace pro mezioborovou spolupráci. Kromě toho sem patří také inovace AI pro optimalizaci výroby energie, zejména v oblastech, jako je předpověď výkonu nových zdrojů energie, předpověď zatížení a autonomie transformátorových okrsků.Společnost Huawei se zaměřuje na klíčové obchodní scénáře v oblasti elektrické energie a integraci digitální produktivity. Prostřednictvím strategické spolupráce s průmyslovým ekosystémem je společnost Huawei připravena podporovat udržitelný růst a inteligentní pokrok v tomto odvětví. Během summitu se o své úspěšné postupy ve spolupráci se společností Huawei podělili Bilel Jamoussi, zástupce ředitele ITU TSB, Roque Bacani, první viceprezident a ředitel pro ICT a transformaci společnosti Meralco, a Juan Ortiz Noval, ředitel provozu a údržby sítě E-Distribución Redes Digitales. Oleg Logvinov, předseda pracovních skupin IEEE (Institut elektrotechnických a elektronických inženýrů) pro standardy IEEE P2413.2, P1901.1 a P1901.3 a generální ředitel společnosti IoTecha, představil architekturu standardů IEEE P2413.2 PDIoT spolu se strategickými iniciativami pracovní skupiny IEEE P2413.2. Ve spolupráci se společností Huawei také představil platformu pro spolupráci v oblasti standardů referenční architektury internetu věcí pro distribuci energie (PDIoT Reference Architecture) IEEE P2413.2.Do budoucna se společnost Huawei hodlá zaměřit na digitální technologie a umělou inteligenci, neustále zdokonalovat proces digitální transformace na základě získaných zkušeností a spolupracovat se zákazníky a partnery na pokroku v digitální a inteligentní transformaci energetického průmyslu.Další informace o inteligentním distribučním řešení (IDS) naleznete na https://e.huawei.com/en/topic/electric-power/intelligent-distribution-solution .Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2636568/image_986294_27460952.jpg KONTAKT: hwebgcomms@huawei.com
\nČas načtení: 2024-03-27 06:00:38
Praha chce, aby na vysokorychlostní trase mezi Prahou, Ústím a Drážďany vznikl ještě jeden terminál – v Letňanech, kde teď metro končí v poli. Článek V Letňanech by mohl být terminál vysokorychlostní trati. Praha chce vlak napojit na metro a novou čtvrť se nejdříve objevil na CzechCrunch.
Čas načtení: 2024-09-10 13:14:48
Dost bylo přetížených kamionů. Na Pražském okruhu bude ŘSD instalovat vysokorychlostní váhy
Jsme jediná země v EU s velmi benevolentním nastavením hmotnostních limitů pro nákladní auta. Přesto dle odhadů i zkušeností jezdí každé asi čtvrté auto přetížené. I proto bylo rozhodnuto, že ještě do konce letošního roku instaluje Ředitelství silnic a dálnic na Pražský okruh vysokorychlostní váhy pro kamionovou dopravu. Místem instalace bude 79. kilometr, úsek, který […]
Čas načtení: 2024-11-14 08:05:00
Peking 14. listopadu 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Pobočka Ťiang-si společnosti China Telecom (zkráceně China Telecom Jiangxi) a společnost Huawei nedávno společně vybudovaly špičkovou dvouvrstvou síť F+T pro vysokorychlostní železnici. Byla přijata inovativní řešení, jako je 2,1 GHz 8T8R AAU a 3,5 GHz širokoúhlá MetaAAU s funkcemi High-Speed Railway Superior Experience a High-Speed Railway Dedicated Network Enhancement. Po nasazení řešení se výrazně zvýšil výkon sítí 5G, což uživatelům ve vlacích umožňuje hladce využívat zábavní služby, jako je živé vysílání, videa v HD rozlišení a New Calling, a také pohodlné pracovní služby, jako jsou vzdálené hovory a vzdálená kancelář.Počet kilometrů čínských vysokorychlostních železnic dosáhl 40.000 km. Podle 14. pětiletého plánu dosáhne do roku 2025 délka vysokorychlostních železnic 50.000 km. Scénář vysokorychlostních železnic je typickým scénářem s vysokou hodnotou. Konkrétně se jedná o vysokou míru uplatnění terminálů 5G i DOU. Nejoblíbenější jsou krátké video aplikace a hlasové/video hovory prostřednictvím WeChat. Kromě toho stanula výstavba sítě 5G na vysokorychlostních železnicích před čtveřicí výzev. Zaprvé, vzdálenost mezi jednotlivými lokalitami na vysokorychlostních železnicích je dlouhá. Zadruhé, ztráty při průniku na vysokorychlostních železnicích jsou větší než na řádných rychlostních železnicích. Za třetí, když se vlak pohybuje vysokou rychlostí, zvyšuje se Dopplerův posun a zhoršuje se výkon. Za čtvrté, rychlost vysokorychlostních železnic je 300 km/h a k přepínání buněk dochází v průměru každé tři až čtyři sekundy. V důsledku toho je doba trvání krátká a uživatelská zkušenost je špatná. Jak dosáhnout špičkového pokrytí vysokorychlostních železnic prostřednictvím technologických inovací je pro společnost China Telecom Jiangxi důležitým tématem během dlouhodobého průzkumu a praxe.Na železničním úseku Jing-tchan na trati Šanghaj-Kchun-ming v provincii Ťiang-si bylo nasazeno inovativní řešení AAU 8T8R 2,1 GHz. Jako inovativní integrovaná jednotka AAU je 8T8R 2,1 GHz je vybavena více anténami, integrovanými poli s vysokým ziskem, inteligentními paprsky a přesným a rychlým skenováním. Navíc 2,1 GHz AAU sdílí stejnou anténu s 1,8 GHz anténami v živé síti, což šetří místo a pronájem. Jednobitová spotřeba energie (spotřeba energie/kapacita) je u 2,1 GHz 8T8R nižší než u 4T4R. Výsledky testů na místě po nasazení tohoto řešení ukazují, že pokrytí se ve srovnání s řešením 4T4R zlepšilo o 5 dB. Průměrné rychlosti downlinku (příjmu dat) a uplinku (vysílání dat) v celém úseku se zvýší o 21,6 %, respektive o 50 %, a rychlost downlinku a uplinku na okrajích se zvýší o 82,6 %, respektive o více než 100 %. Po nasazení jednotek AAU 8T se celkový objem provozu zvýší o 89 %; poměr rozložení provozu 5G dosahuje 52 %, což je o 13 % více než u silničních úseků, kde je nasazeno 4T. Kromě lepšího pokrytí se plně a zjevně uvolní požadavky na kapacitu.Na trati v Nan-čchangu železnice Šanghaj-Kchun-ming bylo na sedmikilometrovém úseku použito inovativní širokoúhlé řešení MetaAAU 3,5 GHz, které zajišťuje nepřetržité pokrytí 3,5 GHz s větší vzdáleností mezi jednotlivými lokalitami. Vzhledem k tomu, že průměrná vzdálenost mezi lokalitami na trati Šanghaj-Kchun-ming je dlouhá, tradiční řešení 3,5 GHz 8T nemůže zajistit souvislé pokrytí. Ve scénářích vysokorychlostních železnic je pořízení nových lokalit často nákladné. Proto společnosti China Telecom Jiang-xi a Huawei společně přidaly k existující jednovrstvé síti 2,1 GHz širokoúhlé MetaAAU 3,5 GHz. S inovativními širokoúhlými jednotkami MetaAAU lze realizovat nepřetržité pokrytí v úseku s průměrnou vzdáleností mezi lokalitami 740 m a maximální vzdáleností více než jeden kilometr. Řešení agregace nosné sítě (CA) 2,1 GHz + 3,5 GHz s velkou šířkou pásma může uživatelům vysokorychlostních železnic poskytnout také špičkové zážitky z 5G služeb, jako jsou konference na dálku, videa v HD rozlišení a hry. Během komerčního nasazení bylo širokoúhlé zařízení MetaAAU uplatněno na stejném místě se zařízením 2,1 GHz v živé síti, aby bylo dosaženo nepřetržité pokrytí. Díky tomuto řešení se výrazně snížily náklady na nasazení a zkrátila se doba nasazení špičkové širokopásmové sítě 5G na vysokorychlostní železnici. Podle testů na místě mohou širokoúhlá zařízení MetaAAU 3,5 GHz a CA 2,1 GHz zajistit stoprocentní pokrytí podél vysokorychlostní železnice. Průměrná rychlost se zvýšila o 132 %, čímž zaujala vedoucí pozici mezi konkurencí. Konkrétně je průměrná rychlost downlinku o 40 % vyšší a rychlost na hraně je více než dvojnásobná. Širokoúhlý MetaAAU 3,5 GHz může také účinně zmírnit problém vysokého zatížení zařízení 2,1 GHz, díky čemuž se uživatelsky vnímaná rychlost v pásmu 2,1 GHz zvýšila o 93,7 %. To také umožňuje více uživatelům využívat pohodlí, které přináší chytré cestování 5G.Po aktivaci funkce High-Speed Railway Superior Experience lze aktivně upravit frekvenci signálu, aby se eliminoval negativní dopad frekvenčního posunu. Kromě toho vyřešila problém Dopplerova posunu, ke kterému dochází při nepřetržitém pokrytí vysokorychlostních železnic. Po aktivaci funkce High-Speed Railway Superior Experience pro úsek Ťiang-si na železnici Šanghaj-Kchun-ming se míra přerušení hovoru snížila o 75 %; uživatelská zkušenost s rychlostí downlinku se zlepšila o 50 % a provoz se zvýšil o 20 %.Po aktivaci funkce High-Speed Railway Dedicated Network Enhancement se sníží počet přepojení mezi buňkami. Kromě toho je doba trvání delší navzdory častému přepínání buněk vysokorychlostního vlaku a zlepšuje se také zkušenost a kapacita buňky. Po aktivaci funkce High-Speed Railway Dedicated Network Enhancement pro železnici Šanghaj-Kchun-ming se úspěšnost přístupu zvýší na 99,2 % a zážitek i kapacita se zvýší o 50 %. Tím se vyřeší problém obtížného přístupu a omezené kapacity ve scénářích pro ultrarychlé tratě.V budoucnu bude společnost China Telecom Xiangxi nadále spolupracovat se společností Huawei na inovacích 5G, zkoumat požadavky na výstavbu sítí 5G v různých scénářích a přispívat k budování špičkových sítí 5G a usnadňovat digitální a inteligentní transformaci v provincii Ťiang-si.KONTAKT: MGR: Wei Li, +86-17338157781, liwei181@huawei.com
Čas načtení: 2024-11-14 08:05:00
Peking 14. listopadu 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Pobočka Ťiang-si společnosti China Telecom (zkráceně China Telecom Jiangxi) a společnost Huawei nedávno společně vybudovaly špičkovou dvouvrstvou síť F+T pro vysokorychlostní železnici. Byla přijata inovativní řešení, jako je 2,1 GHz 8T8R AAU a 3,5 GHz širokoúhlá MetaAAU s funkcemi High-Speed Railway Superior Experience a High-Speed Railway Dedicated Network Enhancement. Po nasazení řešení se výrazně zvýšil výkon sítí 5G, což uživatelům ve vlacích umožňuje hladce využívat zábavní služby, jako je živé vysílání, videa v HD rozlišení a New Calling, a také pohodlné pracovní služby, jako jsou vzdálené hovory a vzdálená kancelář.Počet kilometrů čínských vysokorychlostních železnic dosáhl 40.000 km. Podle 14. pětiletého plánu dosáhne do roku 2025 délka vysokorychlostních železnic 50.000 km. Scénář vysokorychlostních železnic je typickým scénářem s vysokou hodnotou. Konkrétně se jedná o vysokou míru uplatnění terminálů 5G i DOU. Nejoblíbenější jsou krátké video aplikace a hlasové/video hovory prostřednictvím WeChat. Kromě toho stanula výstavba sítě 5G na vysokorychlostních železnicích před čtveřicí výzev. Zaprvé, vzdálenost mezi jednotlivými lokalitami na vysokorychlostních železnicích je dlouhá. Zadruhé, ztráty při průniku na vysokorychlostních železnicích jsou větší než na řádných rychlostních železnicích. Za třetí, když se vlak pohybuje vysokou rychlostí, zvyšuje se Dopplerův posun a zhoršuje se výkon. Za čtvrté, rychlost vysokorychlostních železnic je 300 km/h a k přepínání buněk dochází v průměru každé tři až čtyři sekundy. V důsledku toho je doba trvání krátká a uživatelská zkušenost je špatná. Jak dosáhnout špičkového pokrytí vysokorychlostních železnic prostřednictvím technologických inovací je pro společnost China Telecom Jiangxi důležitým tématem během dlouhodobého průzkumu a praxe.Na železničním úseku Jing-tchan na trati Šanghaj-Kchun-ming v provincii Ťiang-si bylo nasazeno inovativní řešení AAU 8T8R 2,1 GHz. Jako inovativní integrovaná jednotka AAU je 8T8R 2,1 GHz je vybavena více anténami, integrovanými poli s vysokým ziskem, inteligentními paprsky a přesným a rychlým skenováním. Navíc 2,1 GHz AAU sdílí stejnou anténu s 1,8 GHz anténami v živé síti, což šetří místo a pronájem. Jednobitová spotřeba energie (spotřeba energie/kapacita) je u 2,1 GHz 8T8R nižší než u 4T4R. Výsledky testů na místě po nasazení tohoto řešení ukazují, že pokrytí se ve srovnání s řešením 4T4R zlepšilo o 5 dB. Průměrné rychlosti downlinku (příjmu dat) a uplinku (vysílání dat) v celém úseku se zvýší o 21,6 %, respektive o 50 %, a rychlost downlinku a uplinku na okrajích se zvýší o 82,6 %, respektive o více než 100 %. Po nasazení jednotek AAU 8T se celkový objem provozu zvýší o 89 %; poměr rozložení provozu 5G dosahuje 52 %, což je o 13 % více než u silničních úseků, kde je nasazeno 4T. Kromě lepšího pokrytí se plně a zjevně uvolní požadavky na kapacitu.Na trati v Nan-čchangu železnice Šanghaj-Kchun-ming bylo na sedmikilometrovém úseku použito inovativní širokoúhlé řešení MetaAAU 3,5 GHz, které zajišťuje nepřetržité pokrytí 3,5 GHz s větší vzdáleností mezi jednotlivými lokalitami. Vzhledem k tomu, že průměrná vzdálenost mezi lokalitami na trati Šanghaj-Kchun-ming je dlouhá, tradiční řešení 3,5 GHz 8T nemůže zajistit souvislé pokrytí. Ve scénářích vysokorychlostních železnic je pořízení nových lokalit často nákladné. Proto společnosti China Telecom Jiang-xi a Huawei společně přidaly k existující jednovrstvé síti 2,1 GHz širokoúhlé MetaAAU 3,5 GHz. S inovativními širokoúhlými jednotkami MetaAAU lze realizovat nepřetržité pokrytí v úseku s průměrnou vzdáleností mezi lokalitami 740 m a maximální vzdáleností více než jeden kilometr. Řešení agregace nosné sítě (CA) 2,1 GHz + 3,5 GHz s velkou šířkou pásma může uživatelům vysokorychlostních železnic poskytnout také špičkové zážitky z 5G služeb, jako jsou konference na dálku, videa v HD rozlišení a hry. Během komerčního nasazení bylo širokoúhlé zařízení MetaAAU uplatněno na stejném místě se zařízením 2,1 GHz v živé síti, aby bylo dosaženo nepřetržité pokrytí. Díky tomuto řešení se výrazně snížily náklady na nasazení a zkrátila se doba nasazení špičkové širokopásmové sítě 5G na vysokorychlostní železnici. Podle testů na místě mohou širokoúhlá zařízení MetaAAU 3,5 GHz a CA 2,1 GHz zajistit stoprocentní pokrytí podél vysokorychlostní železnice. Průměrná rychlost se zvýšila o 132 %, čímž zaujala vedoucí pozici mezi konkurencí. Konkrétně je průměrná rychlost downlinku o 40 % vyšší a rychlost na hraně je více než dvojnásobná. Širokoúhlý MetaAAU 3,5 GHz může také účinně zmírnit problém vysokého zatížení zařízení 2,1 GHz, díky čemuž se uživatelsky vnímaná rychlost v pásmu 2,1 GHz zvýšila o 93,7 %. To také umožňuje více uživatelům využívat pohodlí, které přináší chytré cestování 5G.Po aktivaci funkce High-Speed Railway Superior Experience lze aktivně upravit frekvenci signálu, aby se eliminoval negativní dopad frekvenčního posunu. Kromě toho vyřešila problém Dopplerova posunu, ke kterému dochází při nepřetržitém pokrytí vysokorychlostních železnic. Po aktivaci funkce High-Speed Railway Superior Experience pro úsek Ťiang-si na železnici Šanghaj-Kchun-ming se míra přerušení hovoru snížila o 75 %; uživatelská zkušenost s rychlostí downlinku se zlepšila o 50 % a provoz se zvýšil o 20 %.Po aktivaci funkce High-Speed Railway Dedicated Network Enhancement se sníží počet přepojení mezi buňkami. Kromě toho je doba trvání delší navzdory častému přepínání buněk vysokorychlostního vlaku a zlepšuje se také zkušenost a kapacita buňky. Po aktivaci funkce High-Speed Railway Dedicated Network Enhancement pro železnici Šanghaj-Kchun-ming se úspěšnost přístupu zvýší na 99,2 % a zážitek i kapacita se zvýší o 50 %. Tím se vyřeší problém obtížného přístupu a omezené kapacity ve scénářích pro ultrarychlé tratě.V budoucnu bude společnost China Telecom Xiangxi nadále spolupracovat se společností Huawei na inovacích 5G, zkoumat požadavky na výstavbu sítí 5G v různých scénářích a přispívat k budování špičkových sítí 5G a usnadňovat digitální a inteligentní transformaci v provincii Ťiang-si.KONTAKT: MGR: Wei Li, +86-17338157781, liwei181@huawei.com
Čas načtení: 2024-11-14 08:05:00
Peking 14. listopadu 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Pobočka Ťiang-si společnosti China Telecom (zkráceně China Telecom Jiangxi) a společnost Huawei nedávno společně vybudovaly špičkovou dvouvrstvou síť F+T pro vysokorychlostní železnici. Byla přijata inovativní řešení, jako je 2,1 GHz 8T8R AAU a 3,5 GHz širokoúhlá MetaAAU s funkcemi High-Speed Railway Superior Experience a High-Speed Railway Dedicated Network Enhancement. Po nasazení řešení se výrazně zvýšil výkon sítí 5G, což uživatelům ve vlacích umožňuje hladce využívat zábavní služby, jako je živé vysílání, videa v HD rozlišení a New Calling, a také pohodlné pracovní služby, jako jsou vzdálené hovory a vzdálená kancelář.Počet kilometrů čínských vysokorychlostních železnic dosáhl 40.000 km. Podle 14. pětiletého plánu dosáhne do roku 2025 délka vysokorychlostních železnic 50.000 km. Scénář vysokorychlostních železnic je typickým scénářem s vysokou hodnotou. Konkrétně se jedná o vysokou míru uplatnění terminálů 5G i DOU. Nejoblíbenější jsou krátké video aplikace a hlasové/video hovory prostřednictvím WeChat. Kromě toho stanula výstavba sítě 5G na vysokorychlostních železnicích před čtveřicí výzev. Zaprvé, vzdálenost mezi jednotlivými lokalitami na vysokorychlostních železnicích je dlouhá. Zadruhé, ztráty při průniku na vysokorychlostních železnicích jsou větší než na řádných rychlostních železnicích. Za třetí, když se vlak pohybuje vysokou rychlostí, zvyšuje se Dopplerův posun a zhoršuje se výkon. Za čtvrté, rychlost vysokorychlostních železnic je 300 km/h a k přepínání buněk dochází v průměru každé tři až čtyři sekundy. V důsledku toho je doba trvání krátká a uživatelská zkušenost je špatná. Jak dosáhnout špičkového pokrytí vysokorychlostních železnic prostřednictvím technologických inovací je pro společnost China Telecom Jiangxi důležitým tématem během dlouhodobého průzkumu a praxe.Na železničním úseku Jing-tchan na trati Šanghaj-Kchun-ming v provincii Ťiang-si bylo nasazeno inovativní řešení AAU 8T8R 2,1 GHz. Jako inovativní integrovaná jednotka AAU je 8T8R 2,1 GHz je vybavena více anténami, integrovanými poli s vysokým ziskem, inteligentními paprsky a přesným a rychlým skenováním. Navíc 2,1 GHz AAU sdílí stejnou anténu s 1,8 GHz anténami v živé síti, což šetří místo a pronájem. Jednobitová spotřeba energie (spotřeba energie/kapacita) je u 2,1 GHz 8T8R nižší než u 4T4R. Výsledky testů na místě po nasazení tohoto řešení ukazují, že pokrytí se ve srovnání s řešením 4T4R zlepšilo o 5 dB. Průměrné rychlosti downlinku (příjmu dat) a uplinku (vysílání dat) v celém úseku se zvýší o 21,6 %, respektive o 50 %, a rychlost downlinku a uplinku na okrajích se zvýší o 82,6 %, respektive o více než 100 %. Po nasazení jednotek AAU 8T se celkový objem provozu zvýší o 89 %; poměr rozložení provozu 5G dosahuje 52 %, což je o 13 % více než u silničních úseků, kde je nasazeno 4T. Kromě lepšího pokrytí se plně a zjevně uvolní požadavky na kapacitu.Na trati v Nan-čchangu železnice Šanghaj-Kchun-ming bylo na sedmikilometrovém úseku použito inovativní širokoúhlé řešení MetaAAU 3,5 GHz, které zajišťuje nepřetržité pokrytí 3,5 GHz s větší vzdáleností mezi jednotlivými lokalitami. Vzhledem k tomu, že průměrná vzdálenost mezi lokalitami na trati Šanghaj-Kchun-ming je dlouhá, tradiční řešení 3,5 GHz 8T nemůže zajistit souvislé pokrytí. Ve scénářích vysokorychlostních železnic je pořízení nových lokalit často nákladné. Proto společnosti China Telecom Jiang-xi a Huawei společně přidaly k existující jednovrstvé síti 2,1 GHz širokoúhlé MetaAAU 3,5 GHz. S inovativními širokoúhlými jednotkami MetaAAU lze realizovat nepřetržité pokrytí v úseku s průměrnou vzdáleností mezi lokalitami 740 m a maximální vzdáleností více než jeden kilometr. Řešení agregace nosné sítě (CA) 2,1 GHz + 3,5 GHz s velkou šířkou pásma může uživatelům vysokorychlostních železnic poskytnout také špičkové zážitky z 5G služeb, jako jsou konference na dálku, videa v HD rozlišení a hry. Během komerčního nasazení bylo širokoúhlé zařízení MetaAAU uplatněno na stejném místě se zařízením 2,1 GHz v živé síti, aby bylo dosaženo nepřetržité pokrytí. Díky tomuto řešení se výrazně snížily náklady na nasazení a zkrátila se doba nasazení špičkové širokopásmové sítě 5G na vysokorychlostní železnici. Podle testů na místě mohou širokoúhlá zařízení MetaAAU 3,5 GHz a CA 2,1 GHz zajistit stoprocentní pokrytí podél vysokorychlostní železnice. Průměrná rychlost se zvýšila o 132 %, čímž zaujala vedoucí pozici mezi konkurencí. Konkrétně je průměrná rychlost downlinku o 40 % vyšší a rychlost na hraně je více než dvojnásobná. Širokoúhlý MetaAAU 3,5 GHz může také účinně zmírnit problém vysokého zatížení zařízení 2,1 GHz, díky čemuž se uživatelsky vnímaná rychlost v pásmu 2,1 GHz zvýšila o 93,7 %. To také umožňuje více uživatelům využívat pohodlí, které přináší chytré cestování 5G.Po aktivaci funkce High-Speed Railway Superior Experience lze aktivně upravit frekvenci signálu, aby se eliminoval negativní dopad frekvenčního posunu. Kromě toho vyřešila problém Dopplerova posunu, ke kterému dochází při nepřetržitém pokrytí vysokorychlostních železnic. Po aktivaci funkce High-Speed Railway Superior Experience pro úsek Ťiang-si na železnici Šanghaj-Kchun-ming se míra přerušení hovoru snížila o 75 %; uživatelská zkušenost s rychlostí downlinku se zlepšila o 50 % a provoz se zvýšil o 20 %.Po aktivaci funkce High-Speed Railway Dedicated Network Enhancement se sníží počet přepojení mezi buňkami. Kromě toho je doba trvání delší navzdory častému přepínání buněk vysokorychlostního vlaku a zlepšuje se také zkušenost a kapacita buňky. Po aktivaci funkce High-Speed Railway Dedicated Network Enhancement pro železnici Šanghaj-Kchun-ming se úspěšnost přístupu zvýší na 99,2 % a zážitek i kapacita se zvýší o 50 %. Tím se vyřeší problém obtížného přístupu a omezené kapacity ve scénářích pro ultrarychlé tratě.V budoucnu bude společnost China Telecom Xiangxi nadále spolupracovat se společností Huawei na inovacích 5G, zkoumat požadavky na výstavbu sítí 5G v různých scénářích a přispívat k budování špičkových sítí 5G a usnadňovat digitální a inteligentní transformaci v provincii Ťiang-si.KONTAKT: MGR: Wei Li, +86-17338157781, liwei181@huawei.com
Čas načtení: 2025-02-22 00:01:00
„Česko je lídrem ve vysokorychlostní železnici.“ Fiala s dalšími vůdci EU žádají více dotací
Česko je lídrem na poli vysokorychlostní železnice, zní od vrcholných českých politiků. Skupina evropských prezidentů a premiérů v čele s premiérem Petrem Fialou (ODS) poslala Evropské komisi otevřený dopis, jenž žádá o zvýšení evropských dotací na vysokorychlostní tratě. "Česká republika jako lídr budoucího rozvoje vysokorychlostní železnice v Evropě! Naše iniciativa, kterou podpořilo dalších devět členských států EU, otevírá důležitou debatu o rozvoji a financování vysokorychlostních…
Čas načtení: 2024-02-29 19:58:32
Ministerstvo dopravy dostalo první pozitivní stanovisko EIA v takzvaném zjišťovacím řízení na stavbu vysokorychlostní tratě mezi Brnem a Vídní. Podle ministra Martina Kupky (ODS) to znamená, že by se v roce 2026 mohlo začít stavět. Správa železnic ale ještě musí získat konečné posouzení vlivů na životní prostředí a stavební povolení. Hovoří se o tom, že první vysokorychlostní úseky mají být hotové po roce 2030.
Čas načtení: 2024-03-06 06:06:00
Živě: Přípravy na éru vysokorychlostních tratí v ČR vrcholí
Historie vysokorychlostní železnice sahá až do šedesátých let minulého století. Odstartovalo ji Japonsko a pak již nastal boom v celém světě. Dnes vysokorychlostní železnice funguje ve dvou desítkách zemí....
Čas načtení: 2024-03-14 10:56:00
Paříž (Francie) 14. března 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Pantum, přední dodavatel tiskových řešení, představí své nejnovější produkty na veletrhu IT Partners 2024, který se koná ve dnech 13. a 14. března v pařížském Disneylandu. Mezi vystavenými produkty budou například nové řady černobílých laserových tiskáren formátu A4 s rychlostí tisku 22 stran za minutu, barevných laserových tiskáren formátu A4 s rychlostí tisku 20 stran za minutu a barevných LED tiskáren formátu A3 s rychlostí tisku 30 stran za minutu.Na této obchodní akci se tradičně setkávají zástupci IT průmyslu, telekomunikací a audiovizuálního průmyslu, aby si vyměnili zkušenosti. Společnost Pantum využije tohoto významného veletrhu informačních technologií k tomu, aby oslovila nejrůznější skupiny zákazníků a získala nové tržní příležitosti. Jejím cílem je posílit povědomí o své značce v Evropě i v širším oborovém měřítku. "Je nám velkou ctí, že se můžeme výstavy IT Partners 2024 zúčastnit a představit zde evropskému trhu naše nejnovější produkty a inovace. Společnost Pantum si zakládá na principech své značky, kterými jsou inovace, dokonalost a orientace na zákazníka, a zavazuje se k zajišťování udržitelnému rozvoji prostřednictvím designu a technologických inovací, aby tak uživatelům mohla nabízet efektivní a spolehlivé tiskové produkty a služby," prohlásil Jose Ballesteros, zástupce ředitele pobočky Pantum Holland.Řada Smart Classic: Cenově výhodné, kompaktní a bezproblémové tiskové řešeníSpolečnost Pantum na veletrhu IT Partners 2024 představí řadu Smart Classic, cenově výhodné tiskové řešení s kompaktním designem, které je ideální pro váš pracovní stůl i kancelář.• Vysoká kvalita tisku s rychlostí 22 stran za minutu (str./min.) ve formátu A4 (černobíle)• V systémech Windows 10/11 instalace bez nutnosti nainstalování ovladačů a v ostatních operačních systémech snadná instalace ovladačů jedním kliknutím• Bohaté možnosti připojení včetně USB, kabelových připojení, dvoupásmové Wi-Fi 2,4 GHz/5 GHz a rozhraní Bluetooth,• Mobilní aplikace Pantum pro bezproblémové připojení• Funkce automatické opravy kopie průkazu totožnosti• Vybrané modely jsou vybavené automatickým podavačem dokumentů (ADF) pro zajištění lepší funkčnosti a vyšší produktivityŘada Vibrant 20: Vysokorychlostní tisk s pokročilými funkcemi a rozšířenou konektivitouŘada Pantum Vibrant 20 je určena pro celou řadu způsobů použití. Je vhodná pro malé kanceláře nebo domácí pracovny, protože nabízí vysokou rychlost tisku a všestranné funkce, které zvyšují produktivitu práce.• Vysoká rychlost tisku 20 stran za minutu černobíle i barevně• Keramická technologie ohřevu v souladu s normou ENERGY STAR® 3.0• Možnost výběru kazety s výtěžností až 3000 stran pro černobílý tisk a 2500 stran pro tisk barevný• Rozšířené možnosti připojení: kabelové a bezdrátové sítě, rozhraní Bluetooth, USB a sdílené tiskárny• Rychlé a snadné nastavení s instalací ovladače jedním kliknutím• Funkce automatické opravy kopie průkazu totožnosti• Model CM2100ADW s elegantním designem a 3,5palcovým dotykovým displejem• Pokročilé funkce: tisk bez okrajů, tisk vodoznaků a možnost tisku vícestránkových dokumentů• Ochrana dokumentů díky vysokému zabezpečení, které splňuje požadavky testů Nessus a AWVSDlouho očekávaná řada Ultra 330: Vysoce efektivní barevná LED tiskárna formátu A3Řada Ultra 330 naopak vyniká jako vysoce efektivní model pro použití v kancelářském prostředí, který nabízí kombinaci vysoce kvalitního tisku, pokročilých funkcí a robustních bezpečnostních opatření.• Rychlé spuštění a funkce předehřátí• Vysokorychlostní tisk rychlostí 30 stran za minutu černobíle i barevně• Rychlost skenování 55 stran za minutu a automatický podavač dokumentů (ADF). který pojme 110 stran• LED tisk s vysokým rozlišením až 1200 x 2400 dpi (barevně) a 1200 x 1200 dpi (černobíle)• Uživatelsky přívětivý 7palcový dotykový displej a různé možnosti finální úpravy tisku• Bezpečnostní funkce: ochrana heslem, ověřování uživatelů a možnosti šifrování• Pokročilá správa dokumentů s funkcí vodoznaku, možností tvorby brožur a všestrannými možnostmi doručení naskenovaných dokumentůSpolečnost Pantum hodlá v rámci svého závazku pro zavádění inovací, orientaci na zákazníka a udržitelný rozvoj i nadále rozšiřovat působivé portfolio svých produktů a současně se zaměřením na trvalý růst navazovat rozsáhlejší partnerství. "Společnost Pantum je odhodlána i v budoucnu nabízet další inovativní produkty a dodávat zákazníkům tiskárny z naší špičkové nabídky. Zaručujeme přitom, že naše nabídka spolehlivě pokryje stále se měnící potřeby a očekávání spotřebitelů," konstatoval Jose Ballesteros.O společnosti PantumSpolečnost Pantum byla založena v roce 2010 a zabývá se výrobou tiskáren, tiskových materiálů a tiskových řešení a nabídkou tiskových služeb. Od roku 2011 pokračuje ve své expanzi na zahraniční trhy, díky které v současnosti nabízí své výrobky ve více než 110 zemích. Společnost Pantum se snaží prostřednictvím svých patentovaných technologií uspokojovat měnící se potřeby v oblasti tisku a nabízet ekonomické, uživatelsky přívětivé a energeticky úsporné produkty a spolehlivá tisková řešení. Společnost Pantum dnes díky svým špičkovým produktům a službám svým zákazníkům nabízí stále větší množství výhod.Další informace najdete na našich webových stránkách, na Facebooku, Instagramu a na YouTubeS dotazy médií se laskavě obracejte na adresu: info@pantum.com. Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2361583/Pantum_IT_PARTNER.jpg Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2361584/Pantum_IT_PARTNER_2.jpg KONTAKT: Tingting Shen, tingting.shen@pantum.com PROTEXT
Čas načtení: 2024-03-18 09:34:36
Na Vídeňské vznikne druhá stanice vysokorychlostní železniční trati
Brno, 18. března 2024 - Při přípravě velkých projektů se musí reagovat na vývoj v čase a s tím spojené změny, proto se brněnští radní na svém posledním zasedání věnovali takové úpravě. Týká se stanoviska města k územní studii umístění terminálu vysokorychlostní trati Vídeňská. Celý článek...
Čas načtení: 2024-03-26 16:46:37
Česko zná podobu třetího terminálu na vysokorychlostní trať. Má zvýšit atraktivitu okolí Jihlavy
Terminál bude sloužit osobní dopravě, vlaků tu projede 118 denně a cestujících projde na šest tisíc. Dopravní uzel by měl přinést i rozvoj okolí. Článek Česko zná podobu třetího terminálu na vysokorychlostní trať. Má zvýšit atraktivitu okolí Jihlavy se nejdříve objevil na CzechCrunch.
Čas načtení: 2024-03-27 09:59:26
Jihlava zná podobu svého terminálu pro vysokorychlostní železnici.
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /data/web/virtuals/320768/virtual/www/wp-content/themes/engage-mag/candidthemes/functions/hook-misc.php on line 123 Důležitý krok na cestě k vysokorychlostní železnici – Jihlava už zná podobu svého terminálu! Až 1️⃣1️⃣8️⃣ vlaků a 6️⃣0️⃣0️⃣0️⃣ odbavených cestujících denně, cesta do Prahy pod jednu hodinu a do Brna za něco málo přes 3️⃣0️⃣ minut. To je ve zkratce jihlavský terminál vysokorychlostní železnice, který chceme začít stavět v
Čas načtení: 2024-03-29 16:20:00
Terminál Jihlava VRT už má svou podobu. Vítězný návrh podalo francouzsko-české sdružení
Další z plánovaných terminálů vysokorychlostní železnice v České republice už získal svou podobu. Vítězem architektonicko-urbanistické soutěže na nový terminál vysokorychlostní železnice Jihlava VRT se stalo francouzsko-české sdružení AREP ARCHITECTES – monom. Správa železnic vybírala z návrhů 25 architektonických ateliérů, které se soutěže zúčastnily. Výstavba terminálu s předpokládanými náklady 2,75 miliardy korun by měla začít v roce 2029.
Čas načtení: 2024-05-29 09:00:00
ELLIO a ntop zpřesňují monitorování síťového provozu
Praha/Pisa 29. května 2024 (PROTEXT) - ELLIO, poskytovatel vysoce přesných dat pro filtrování nežádoucího síťového provozu a kyberšumu v reálném čase, a ntop, poskytovatel aplikací pro vysokorychlostní monitorování síťového provozu, oznámili partnerství. Cílem spolupráce je přinést technologii ELLIO komunitě uživatelů ntopng.Díky integraci ELLIO: Feedu do řešení ntopng, tj. řešení pro vysokorychlostní 360° monitorování sítě, získají uživatelé hlubší vhled do svého síťového provozu prostřednictvím informací o zdrojích hromadných exploitů, aktivitě botnetů a dalších oportunistických útocích, a to ještě před dostupností tradičních detekčních pravidel na ochranu před známými zranitelnostmi."Blocklisty jsou účinným nástrojem pro blokování útočníků, ale pouze za předpokladu, že jsou podloženy vysoce kvalitními, často aktualizovanými daty s minimálním výskytem False Positives. Používání ELLIO: Feedu v živé produkci nám ukázalo, že ELLIO je díky své analýze a zpracování dat velmi efektivní v odhalování hrozeb. Ve srovnání s jinými bezpečnostními řešeními, jako jsou IDS, ELLIO nevyžaduje neustálý dohled a mnohem lépe zvládá útoky typu zero-day," řekl Luca Deri, zakladatel ntop.ELLIO: Feed je seznam hrozeb, který se dynamicky aktualizuje a obsahuje v průměru až 200.000 IP adres propojených v danou chvíli s útočníky, skeny a dalšími záškodnými aktivitami hromadného zneužití na Internetu. Za spolehlivostí dat stojí vysoce výkonné kombo: rozsáhlá síť internetových senzorů provozovaná ELLIO, pokročilé algoritmy strojového učení a unikátní zpracování dat v reálném čase.Zkušební verze zdarmaUživatelé s nejnovější verzí ntopng mají možnost vyzkoušet výhody ELLIO: Feedu zdarma po dobu 30 dní na https://ellio.tech/ntop-feed-trial. O ntopntop je technologická společnost, která poskytuje software pro analýzu síťového provozu, capture-to-disk a traffic generation aplikace, optimalizující výkon komerčně dostupného hardwaru (COTS). Ntop je považovaný za lídra ve své oblasti a představuje standard ve vysokorychlostním monitoringu sítí. Více na https://www.ntop.org/.O ELLIOELLIO Technology je kyberbezpečnostní společnost, která zefektivňuje práci bezpečnostních týmů tím, že eliminuje výstrahy z generických útoků a kybernetického šumu. Prostřednictvím své rozsáhlé sítě internetových senzorů a honeypotů ELLIO sbírá a analyzuje internetový provoz, identifikuje útoky a označuje exploity a zranitelnosti. ELLIO nabízí spolehlivé a plně automatické filtrování kyberšumu a generických útoků na úrovni síťového perimetru. Pomáhá snižovat dopady "alert fatigue", tj. zátěže způsobené nadměrným počtem alertů a eventů v nástrojích SIEM a SOAR. Více na https://ellio.tech/ Kontakt:Jana TomášikováELLIOpr@ellio.techhttps://ellio.tech ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Čas načtení: 2024-05-31 06:10:45
Námořní bezpilotní letouny provozované ukrajinskou vojenskou rozvědkou (HUR) zasáhly přes noc 30. května na okupovaném Krymu dva ruské hlídkové čluny, pravděpodobně model KS-701 Tunets (Tuna). The post Ukrajinské námořní drony zničily 2 ruské vysokorychlostní hlídkové čluny na Krymu. Rusové se bránili letadly i vrtulníky first appeared on Pravda24.
Čas načtení: 2024-06-25 09:53:33
Ústecký kraj schválil trasu rychlodráhy, starostové jsou proti a chystají žaloby
Po šestihodinovém jednání schválili v pondělí večer zastupitelé Ústeckého kraje trasu vysokorychlostní trati navrženou Správou železnic (SŽ). Vysokorychlostní trať spojí Prahu přes sever Čech s Drážďany. Proti vybrané trase vystoupily desítky občanů a starostů obcí ležících podél vybrané trati. Pro hlasovalo 30 zastupitelů z 51 přítomných.
Čas načtení: 2024-07-26 11:38:19
Byl to koordinovaný útok na olympiádu. Začal ve čtyři ráno
Rozsáhlé útoky, které v pátek postihly francouzskou železniční dopravu, byly promyšlené, propracované a velmi koordinované, oznámil francouzský železniční dopravce SNCF. Podle společnosti odstartovaly v 04:00. Útočníci si vybrali pět klíčových dopravních uzlů, a to města: Vergigny (Yonne) na vysokorychlostní trati Paříž-Marseille; Courtalain (Eure-et-Loir) na lince LGV Atlantique; Croisilles (Pas-de-Calais) na vysokorychlostní trati Paříž-Lille a v Pagny-sur-Moselle.
Čas načtení: 2024-09-06 17:22:00
Starosta kritizuje pomalou přípravu rychlodráhy oproti Polsku. SŽ to odmítá
Výrazné zpoždění za polskou stranou má podle starosty Bohumína Petra Víchy Česká republika při přípravě stavby vysokorychlostní tratě propojující oba státy. Zástupci Správy železnic, zodpovědné za přípravu vysokorychlostní trati na území České republiky, obavy z prodlení odmítají.
Čas načtení: 2024-09-06 17:22:00
Starosta kritizuje pomalou přípravu rychlodráhy oproti Polsku. SŽ to odmítá
Výrazné zpoždění za polskou stranou má podle starosty Bohumína Petra Víchy Česká republika při přípravě stavby vysokorychlostní tratě propojující oba státy. Zástupci Správy železnic, zodpovědné za přípravu vysokorychlostní trati na území České republiky, obavy z prodlení odmítají.
Čas načtení: 2024-09-06 17:26:00
Starosta kritizuje pomalou přípravu rychlodráhy oproti Polsku. SŽ to odmítá
Výrazné zpoždění za polskou stranou má podle starosty Bohumína Petra Víchy Česká republika při přípravě stavby vysokorychlostní tratě propojující oba státy. Zástupci Správy železnic, zodpovědné za přípravu vysokorychlostní trati na území České republiky, obavy z prodlení odmítají.