Společnost REMA Systém předala čtrnácti krajům České republiky environmentální vyúčtování s výsledky sběru odpadních elektrozařízení za rok 2024. Environmentální vyúčtování poskytuje krajům přehled o odpovědném přístupu k životnímu prostředí a zároveň slouží jako podklad k udržitelnému rozvoji a ESG reportingu. Absolutním vítězem se stal Středočeský kraj, jehož obyvatelé odevzdali přes 8 900 tun starého elektra. […]
Čas načtení: 2025-05-22 01:01:00
Střední Čechy získaly více než 20 miliard dotací na nízkoemisní energetiku
Středočeský kraj čerpá na nízkoemisní energetiku nebo šetrnější hospodaření s vodou více než 20 miliard korun z evropských dotací. Patří v tomto ohledu mezi nejúspěšnější regiony v Česku, řekl ministr životního prostředí Petr Hladík (KDU-ČSL). Z Operačního programu Životní prostředí (OPŽP) jde do středních Čech 6,8 miliardy korun, téměř 15 miliard korun získal kraj z Modernizačního fondu na nízkoemisní energetiku.
\nČas načtení: 2020-10-20 14:43:42
2Pac: Legenda hip hopu a nejúspěšnější rapper v historii
Legenda hip hopu a nejúspěšnější rapper v historii? 2Pac, vlastním jménem Tupac Amaru Shakur prodal 75 miliónu kusů desek. Jeho rodné jméno bylo Lesane Parish Crook, poté jej matka přejmenovala po jejím vzoru hnutí odporu španělským conquistadorům v Peru – Josém Gabriela Túpaca Amaru. Je však znám pod pseudonymy jako Pac, 2Pac nebo Makaveli. 2Pac…Pokračovat ve čtení2Pac: Legenda hip hopu a nejúspěšnější rapper v historii Článek 2Pac: Legenda hip hopu a nejúspěšnější rapper v historii vyšel na HIPHOPDANCE.CZ | Street Dance Mag
Čas načtení: 2024-11-17 21:39:02
Fiala: Moje vláda je nejúspěšnější, dokázali jsme neuvěřitelné věci
Premiér Petr Fiala (ODS) uvedl, že jeho vláda je nejúspěšnější v české historii a dokázali neuvěřitelné věci. (Foto: Flickr) 🙀Tak to je opravdu síla!... Článek Fiala: Moje vláda je nejúspěšnější, dokázali jsme neuvěřitelné věci se nejdříve objevil na AC24.cz.
Čas načtení: 2025-05-08 14:30:33
Nejúspěšnější jezdec historie Dakaru se spojil s legendárním vozem Defender. Vstup do nové éry rallye začíná – podívej se na oficiální trailer a objev revoluci v kategorii Stock.
Čas načtení: 2019-04-19 11:41:31
U příležitosti ročního výročí od nezapomenutelného vystoupení Beyoncé na festivalu Coachella vydává dnes zpěvačka kompletní The post Historicky nejúspěšnější vystoupení Beyoncé na loňském festivalu Coachella vychází nyní v audio verzi first appeared on Hudební magazín XBand.cz.
Čas načtení: 2024-05-06 09:00:00
Nejúspěšnější reklamu na českém YouTube měl loni řetězec Penny
Nejúspěšnější reklamní spoty na českém YouTube měly loni značky Penny, Škoda Auto a McDonald's, ukazuje žebříček YouTube Ads Leaderboard.
Čas načtení: 2024-07-22 17:00:00
V hlavě 2. Nejúspěšnější film roku zachycuje emoce, jaké zná každý puberťák
Z animovaného snímku se stal nejen historicky nejúspěšnější film studia Pixar, ale také komerčně nejúspěšnější snímek letošního roku.
Čas načtení: 2024-08-28 09:50:24
Nečekaný krok od Sony. Firma výrazně zdražila svou konzoli PlayStation 5
PlayStation 5 je nejúspěšnější konzolí současné generace Prodejně se jí daří a za nedlouho navíc vyjde nová verze Pro Sony se ale nyní rozhodlo tuto konzoli dramaticky zdražit PlayStation 5 je prodejní hit a hráči tuto konzoli milují. Ze současné generace konzolí je nejúspěšnější a Sony se nyní chystá na představení verze Pro, která prodejně…
Čas načtení: 2024-11-29 15:05:00
Absolutním vítězem soutěže IEA24 je AGC Glass Europe
Praha 29. listopadu 2024 (PROTEXT) - V soutěži efektivity digitálních projektů IEA znovu poměřily výsledky svých řešení firmy i státní instituce. Letošní ročník ovládla agentura AITOM Digital s celkem deseti oceněními a cenu Grand Prix získal její projekt pro AGC Glass Europe. V porotě zasedlo 16 odborníků na digitální marketing."Už od roku 2005 hodnotíme jasně měřitelné přínosy digitálních projektů. Do IEA se hlásí velikáni jako Škoda Auto, Deloitte nebo Česká zbrojovka, ale také menší rodinné podniky a neziskovky. Šanci uspět mají všichni stejnou, jde právě o měřitelné ukazatele. Jsme rádi, že koncept soutěže vnímají účastníci jako užitečný – letos jsme od ‚covidu‘ zaznamenali nejvíce přihlášek,” uvedl Radovan Jelen, předseda správní rady Asociace.BIZ, která soutěž IEA organizuje.AITOM Digital jako nejúspěšnější agentura ročníkuHlavní cenu Grand Prix si na galavečeru převzali zástupci agentury AITOM Digital za řešení pro společnost AGC Glass Europe, která je světovým lídrem ve výrobě plochého skla. Společnost se sídlem v belgickém Louvain-la-Neuve vyrábí, zpracovává a distribuuje ploché sklo pro stavební a automobilový průmysl, stejně jako pro solární a high-tech sektory.Jeroen Schotsaert, marketingový a obchodní ředitel AGC Plasma Technology Solutions prozradil o úspěšném projektu více: “AITOM Digital připravil novou online strategii, jejíž součástí byl návrh a výroba nového webu a navazující online marketing zaměřený na získávání poptávek. Strategie přinesla větší počet návštěvníků webu, nárůst počtu poptávek a následné uzavření nových zakázek. Tým AGC Plasma Technology Solutions společnosti AGC Glass Europe vyvíjí a prodává technologie používané ve sklářském průmyslu. Jedná se o vysoce technologické prostředí, o B2B prostředí, kde AGC nabízí stroje v hodnotě několika milionů eur. Výsledkem realizované strategie byl ROI (Return of Investment) přesahující 14 000 %.”AITOM Digital na Internet Effectiveness Awards 2024 získal celkem 10 ocenění a stal se nejúspěšnější agenturou ročníku. Mezi další oceněné projekty agentury patří Projekt e-learningu České zbrojovky, projekt Přínosy Revenue Operations pro společnost 3D Fitness, první online půjčovna rozvojových hraček TOYS AND STORIES a autentická firemní komunikace IT společnosti NEWPS. První místa v rámci svých kategorií získaly následující tandemyVítězové kategorií podle typu řešení:- Weby a portály: AGC Glass Europe a AITOM Digital s.r.o.- E-commerce B2B: UOL a.s. a ATWEL International, s.r.o.- E-commerce B2C: CATINI EUROPE s.r.o. a Effectix.com, s.r.o.- Mobilní aplikace: DECASPORT s.r.o. a Futured apps s.r.o.- Výkonnostní marketing: AutoBinck Car Distribution International s.r.o. a eVisions Advertising s.r.o. & Konektime.com s.r.o.- Brandová kampaň: XLCZ Nábytek s.r.o. a Marketup s.r.o.- Digitální transformace: MONETA Money Bank, a.s. a eVisions Advertising s.r.o.- Využití umělé inteligence: Škoda Auto a.s. a Green:Code s.r.o., Etnetera Group a.s.- Influencer marketing: Česká zbrojovka a.s. a AITOM Digital s.r.o.- Sociální sítě: Toys and Stories s.r.o. a AITOM Digital s.r.o. Vítězové oborových kategorií:- Banky, pojišťovny, finance: MONETA Money Bank, a.s. a eVisions Advertising s.r.o.- Cestovní ruch, zdraví a gastronomie: 3D FITNESS s.r.o. a AITOM Digital s.r.o.- Energetika a průmyslové firmy: Škoda Auto a.s. a Green:Code s.r.o., Etnetera Group a.s.- Spotřební a rychloobrátkové zboží: TON a.s. a SUPERKODERS s.r.o.- IT, telekomunikace a média: LEGO GmbH; LEGO Trading s.r.o.; LEGO Productions s.r.o. a Digital Vision Czech Republic, a.s.- Udržitelnost a ekologie: Toys and Stories s.r.o. a AITOM Digital s.r.o.- Lidské zdroje a personalistika: Up Česká republika s.r.o. a Matee Devs s.r.o. a Spring Systems s.r.o.- Obchody a služby: UOL a.s. a ATWEL International, s.r.o.- Státní a neziskový sektor, kultura a vzdělávání: Nadace BLÍŽKSOBĚ a Nadace České spořitelny a Digital First Marketing Group s.r.o.; Insighters s.r.o. Po AITOM Digital se mezi nejvíce oceňované agentury zařadily Cognito, Digital Vision Czech Republic a Effectix – všechny získaly shodně čtyři ocenění. Ze tří cen měly radost společnosti ATWEL International a Futured apps. Kompletní výsledky najdete na stránkách https://www.iea.cz/. Partnerem letošního ročníku IEA bylo opět Vinařství Baláž. Soutěž Internet Effectiveness AwardsJedná se o nejvýznamnější českou soutěž efektivity digitálních projektů. Od roku 2005 ji pořádá Asociace dodavatelů internetových řešení. Efektivitu a přínosy konkrétních projektů vždy hodnotí porota složená z odborníků na digitální řešení. Asociace.BIZ – Asociace dodavatelů internetových řešení, z.s.Asociace sdružuje přední digitální a vývojářské agentury v ČR. Její členové realizují přes 1 500 projektů ročně a společně se podílí také na vzdělávání klientů v oblasti digitálního prostředí. Již od roku 2005 je organizátorem soutěže Internet Effectiveness Awards.
Čas načtení: 2024-12-08 07:13:36
Hamiltona čeká poslední závod za Mercedes. Nejúspěšnější pilot F1 v týmu po 12 letech končí
Velká cena Abú Dhabí bude posledním závodem Lewise Hamiltona za stáj Mercedesu. Sedminásobný šampion přechází ve svých 39 letech do Ferrari. Článek Hamiltona čeká poslední závod za Mercedes. Nejúspěšnější pilot F1 v týmu po 12 letech končí se nejdříve objevil na CzechCrunch.
Čas načtení: 2024-12-09 06:00:39
Toto je nejúspěšnější akcie posledních 12 měsíců! Překonala růst Nvidie více než 10x
Fintech firma Sezzle zaujala investory rekordním růstem a ziskovou strategií, která přepisuje pravidla hry. Nabízí stále investiční příležitost? Článek Toto je nejúspěšnější akcie posledních 12 měsíců! Překonala růst Nvidie více než 10x z webového portálu Finex.cz.
Čas načtení: 2025-01-08 16:26:12
Spoluzakladatel Naughty Dogs prozradil, proč je rád, že studio odkoupila společnost Sony
Naughty Dogs lze označit jako jedno z nejúspěšnějších studií vůbec. Kdyby ho však v roce 2001 neodkoupil japonský gigant Sony, dnes by dost možná vydávalo maximálně zapadlé indie hry a takové The Last of Us bychom si vůbec nezahráli. Jeden z jeho zakladatelů nedávno prozradil, proč k akvizici došlo a proč je za ni vděčný. Naughty Dogs už je delší dobu studiem Sony a má za sebou jedny z nejlepších her na PlayStation a další konzole. Konkrétně série The Last of Us byla některými médii označována za doslova revoluční a „nejlepší hru na PS“. Za ikonickou je však považována i dobrodružná
Čas načtení: 2025-01-13 13:48:02
Cestou pokroku budete kráčet vstříc vybudování té nejúspěšnější civilizace
Co děláte při zjištění, že se chystá druhá edice nebo předělávka jedné z vašich nejoblíbenějších her? Připadáte si využití jako playtesteři, kteří za hledání chyb museli ještě ke všemu zaplatit a vydavatel teď díky jejich tvrdé práci vydá mnohem lepší verzi? Článek Cestou pokroku budete kráčet vstříc vybudování té nejúspěšnější civilizace se nejdříve objevil na Gaming Professors | Herní magazín, recenze her, hry na pc.
Čas načtení: 2025-02-11 12:24:40
Chtěl proslavit violoncello, tak začal točit klipy. Nejúspěšnější má na YouTube 45 milionů zhlédnutí
Jana Zvěřinu bez violoncella prakticky nepotkáte a taky se s ním nebudete nudit. Tento milovník hudby denně dokazuje, že zahrát umí skoro cokoliv. Článek Chtěl proslavit violoncello, tak začal točit klipy. Nejúspěšnější má na YouTube 45 milionů zhlédnutí se nejdříve objevil na CzechCrunch.
Čas načtení: 2025-03-21 06:30:13
Xiaomi slaví. Rok 2024 byl nejúspěšnější v historii značky
Xiaomi v loňském roce zaznamenalo rekordní tržby i zisk Tržby ze smartphonů narostly víc než o 50 procent, prodeje narostly zejména v prémiovém sektoru Xiaomi rovněž hlásí skvělé prodeje elektromobilu SU7 Značka Xiaomi v minulých dnech uzavřela fiskální rok 2024 a pochlubila se působivými čísly. Čínský gigant loni zaznamenal rekordní tržby, na kterých se podílely nejen silné prodeje smartphonů, ale také elektromobilů, zařízení internetu věcí a internetových služeb. Přečtěte si celý článek Xiaomi slaví. Rok 2024 byl nejúspěšnější v historii značky
Čas načtení: 2025-05-15 09:01:00
Dvacet let vývoje hodnoty značek: Žebříček Kantar BrandZ 2025 odhaluje nejhodnotnější značky světa
Praha 15. května 2025 (PROTEXT) - Od roku 2006 se hodnota žebříčku Global Top 100 zvýšila o více než 9,3 bilionu dolarů a aktuálně dosahuje 10,7 bilionu dolarů.Společnost Kantar, globální lídr v oblasti marketingových dat a analytiky, zveřejňuje jubilejní 20. vydání žebříčku BrandZ Most Valuable Global Brands, nejrespektovanějšího hodnocení značek na světě, založeného na kombinaci spotřebitelského vnímání a finančních ukazatelů.Značky ze Spojených států nyní představují 82 % celkové hodnoty žebříčku Global Top 100, což je výrazný nárůst oproti 63 % v roce 2006. Tuto dominanci však mohou narušit rostoucí vliv čínských značek a volatilita způsobená rostoucími celními sazbami. Čínské značky během posledních 20 let zdvojnásobily svou hodnotu a aktuálně tvoří 6 % celkové hodnoty žebříčku. Tento posun se odehrál na úkor evropských značek, jejichž podíl poklesl z 26 % v roce 2006 na současných 7 %.Martin Guerrieria, ředitel Kantar BrandZ, uvedl: „I v dobách ekonomických krizí si nejhodnotnější světové značky po dobu 20 let trvale vedly lépe než indexy S&P 500 a MSCI World. To je nezpochybnitelný důkaz hodnoty marketingu. Značka je nejcennějším aktivem firmy - a poslední, co by podniky měly v reakci na tržní otřesy dělat, je omezovat investice do marketingu.“„Značky vznikají na základě kontinuální komunikace a zákaznické zkušenosti. Nejúspěšnější značky jsou konzistentní v komunikaci a dobře rozumí tomu, jakou nehmotnou hodnotu představují v myslích spotřebitelů. Nejprozíravější firmy dokážou své značky odlišit natolik, že jsou spotřebitelé ochotni platit vyšší cenu - protože vnímají přidanou hodnotu, což umožňuje udržet poptávku i při růstu cen a ochránit marži.“Mimo Spojené státy zaznamenaly výrazný růst tyto značky: švédský Spotify, který se znovu objevil v žebříčku Global Top 100 na 76. místě; indický Airtel, nejrychleji rostoucí telekomunikační značka na světě; argentinský retailer Mercado Libre, jediná značka z Latinské Ameriky v celém žebříčku; španělský řetězec Zara, který si polepšil o pět příček na 65. místo, a kanadská banka RBC, která zaznamenala největší meziroční růst hodnoty značky (43 %) mezi finančními značkami mimo USA.Disruptivní značky jako motor dlouhodobé hodnoty značkyZnačky, které zásadně narušily svou kategorii nebo prošly strategickým repositioningem, se od roku 2006 podílely 71 % z celkového růstu 9,3 bilionu dolarů, který byl vytvořen v žebříčku Global Top 100 do současnosti.V žebříčku pro rok 2025 se mezi tyto disruptivní značky nově zařazují Stripe a Chipotle, které se do globální stovky dostávají vůbec poprvé - konkrétně na 85. a 86. místě. Významnou pozici si dlouhodobě udržuje také Aldi, které se v žebříčku objevilo během posledních 20 let celkem 15krát a v roce 2025 se nachází na 94. příčce.Martin Guerrieria komentuje: “Inovátoři, kteří drží krok s potřebami spotřebitelů - nebo je dokonce zcela redefinují - jsou právě těmi značkami, které v uplynulých dvou dekádách zásadně proměnily podobu žebříčku Global Top 100. Příkladem mohou být Uber, Booking.com nebo nově ChatGPT. Nejúspěšnější značky - jako Apple, Amazon, Google a Microsoft - se už dávno posunuly za hranice svých původních produktových kategorií.”Celková hodnota značek v žebříčku Global Top 100 dosáhla rekordních 10,7 bilionu dolarů, což představuje meziroční nárůst o 29 %. Tento růst byl poháněn především technologickými disruptivními značkami, které v uplynulých 20 letech přispěly k většině nárůstu hodnoty napříč všemi sektory.Apple si udrželo svou vedoucí pozici již čtvrtý rok po sobě, s hodnotou značky 1,3 bilionu dolarů, což představuje nárůst o 28 % oproti předchozímu roku. Jako jediná značka v žebříčku s hodnotou přes 1 bilion dolarů, Apple nyní představuje více než 12 % celkové hodnoty Global Top 100. ChatGPT debutuje na 60. místě, což je nejvyšší umístění mezi nováčky od roku 2021, kdy do žebříčku vstoupila značka NVIDIA. Nicméně ChatGPT může čelit silné konkurenci, protože značky jako Google a Microsoft budou reagovat na jeho výhodu prvního tahouna. Amazon zaznamenal 50% nárůst hodnoty značky, která dosáhla 866 miliard dolarů. Tento růst je díky jeho silné pozici na trhu, která se soustředí na pohodlí a cenovou dostupnost, což umožnilo Amazonu prosperovat i ve složitých ekonomicých podmínkách. Instagram a TikTok zaznamenaly impozantní růst o 101 % a 25 %. Tento růst odráží pokračující vliv sociálních médií na formování spotřebitelských návyků a jejich roli při poskytování přímého prodeje spotřebitelům prostřednictvím e-commerce pro značky a influencery po celém světě. Martin Guerrieria, ředitel Kantar BrandZ, uvedl: “V době digitální saturace a vysokých očekávání spotřebitelů musí značky nejen naplňovat potřeby lidí, ale také se s nimi emocionálně propojit a nabídnout něco, co ostatní nemají, aby byly úspěšné. Musí být nejen odlišné, ale významově odlišné. Dominance značek jako Apple, Instagram a McDonald’s ukazuje sílu konzistentní značkové zkušenosti, kterou lidé dokážou vztáhnout a zapamatovat si ji. Rychlý vzestup ChatGPT ukazuje, jak může značka získat slávu a ovlivnit společnost do té míry, že mění naše každodenní životy. Ale s rostoucí konkurencí v oblasti generativní AI bude muset OpenAI investovat do své značky, aby si udrželo výhodu prvního tahouna.” Další trendy z globálního reportu Kantar BrandZ zahrnují: Maloobchod pokračoval ve svém po-pandemickém růstu, přičemž celkový růst hodnoty značek vzrostl o 48 %. Naopak hodnoty značek v kategoriích jako móda (0 %), potraviny a nápoje (-1 %) a osobní péče (-5 %) zůstaly na stejné úrovni nebo poklesly, přičemž značky jako Uniqlo, Coca-Cola a Dove překonávají konkurenci. Alkohol (-11 %) čelí tlaku z důvodu poklesu spotřeby, zejména mezi mladšími generacemi, které se místo toho zaměřily na zdraví a wellness, včetně zvýšené spotřeby nápojů s nízkým nebo nulovým obsahem alkoholu. Fragmentace v chuťových variantách alkoholu a řemeslném pivu také vede k ředění tržního podílu tradičních značek. Luxusní sektor, jeden z mála, který během pandemie rostl, zaznamenal v roce 2025 pokles o 2 %. Tento pokles je částečně způsoben slabší poptávkou v Číně, kde pozornost dříve věnovaná extravaganci a statusu se přesunula k lifestylovým zážitkům. Kantar BrandZ Top 10 Nejhodnotnějších Globálních Značek 2025Rank 2025BrandBrand Value 2025 (US$ m)YoY Change (%)1Apple1,299,65528%2Google944,13725%3Microsoft884,81624%4Amazon866,11850%5NVIDIA509,442152%6Facebook300,66280%7Instagram228,947101%8McDonald’s221,0790%9Oracle215,35448%10Visa213,34813%Celková hodnota Global Top 100 = 10,7 bilionu dolarů; +29% O Kantar BrandZ: Kantar BrandZ je globální měnou pro hodnocení hodnoty značky, která kvantifikuje přínos značek k finančnímu výkonu podniků. Roční globální a místní žebříčky hodnoty značek Kantar kombinují pečlivě analyzovaná finanční data s rozsáhlým výzkumem brand equity. Od roku 1998 BrandZ sdílí poznatky o budování značek s vedoucími představiteli podniků na základě rozhovorů s 4,5 miliony spotřebitelů pro 22 000 značek na 54 trzích. Objevte více o Kantar BrandZ zde. O KantarKantar je přední globální firma v oblasti marketingových dat a analytiky a nepostradatelný partner pro značky největších světových společností. Kombinujeme nejvýznamnější attitudinální a behaviorální data s hlubokou odborností a pokročilou analytikou, abychom odhalili, jak lidé přemýšlejí a jednají. Pomáháme klientům pochopit, co se stalo a proč, a jak tvarovat marketingové strategie, které formují jejich budoucnost.
Čas načtení: 2025-05-25 08:00:49
Nejúspěšnější gadget do auta je opět na Indiegogo. Už vybral 200x více peněz
AAWireless TWO+ je nejnovější verzí populárního adaptéru do auta s podporou Android Auto a nově i Apple CarPlay. Na Indiegogo překonal očekávání.Přečtěte si celý článek: Nejúspěšnější gadget do auta je opět na Indiegogo. Už vybral 200x více peněz
Čas načtení: 2024-02-05 00:00:00
Ze starého statku mají skvělé rekreační bydlení s podsvíceným jelenem
Nejúspěšnější skandinávský lifestylový pořad, Norské domy snů, se vrací už v sedmé řadě. Halvor Bakke a jeho kolegové se rozhodli „omladit“ starý statek na samotě uprostřed nádherné přírody.
Čas načtení: 2015-01-22 00:00:00
Tenisky adidas Originals ZX Flux / Edice Neoprene Pack
Tenisky adidas ZX Flux slaví tento rok velký úspěch a rozhodně musíme uznat, že se bude pravděpodobně jednat o nejúspěšnější novinku z dílny adidas pro rok 2014. Nicméně právě proto se objevují nové a nové provedení tohoto modelu a my se nyní podíváme na další menší kolekce sneakers adidas ZX Flux ...
Čas načtení: 2014-08-17 00:00:00
Air Jordan 3 Retro GS / Netradiční barvy Black/Mint Green-Cement Grey
Tenisky Nike Air Jordan 3 patří mezi nejúspěšnější boty na celém světě, jen málokterý model si získal tak velké množství skoro až fanatických příznivců, kteří musí mít jakoukoliv barevnou kombinaci. Podle našich odhadů se o následující colorway bude prát ještě více sneakerheads než obvykle, i když ...
Čas načtení: 2014-05-26 00:00:00
Opening Ceremony jaro/léto 2014 - Crash Lookbook
Label Opening Ceremony patří mezi nejúspěšnější značky z oblasti streetwearu, avšak u nás příliš velkou základnu fanoušků nemá, přesto jsme se rozhodli zařadit na náš web jeho poslední kolekci. Představujeme vám edici Opening Ceremony na jaro a léto 2014 s pojmenováním Crash, kterou doprovází pov ...