Po 16letech jsem zahodil všechen kod webu a napsal celý kod znovu. Vypadá to tu +- stejně, ale pokud narazíte na něco co vám vadí tak mi o tom napište: martin@vorel.eu nebo se mi ozvěte na twitteru Začal jsem dělat change log.

Kurzy ze dne: 06.06.2025 || EUR 24,750 || JPY 15,035 || USD 21,695 ||
sobota 7.června 2025, Týden: 23, Den roce: 158,  dnes má svátek Iveta, zítra má svátek Medard
7.června 2025, Týden: 23, Den roce: 158,  dnes má svátek Iveta
DetailCacheKey:d-1015182 slovo: 1015182
Email marketingové pojmy, které byste měli znát

<p>Článek <a href="https://podpora.emailkampane.cz/cs/podpora/blog/email-marketingove-pojmy-ktere-byste-meli-znat/">Email marketingové pojmy, které byste měli znát</a> se nejdříve objevil na <a href="https://podpora.emailkampane.cz/cs/podpora">Emailkampane.cz</a>.</p>

---=1=---

Čas načtení: 2025-05-23 09:23:29

Email marketingové pojmy, které byste měli znát

Článek Email marketingové pojmy, které byste měli znát se nejdříve objevil na Emailkampane.cz.

\n

Čas načtení: 2020-04-26 11:17:18

Radovan Lovčí: Překvapuje mne, s jakou nechutí se lokální historici stavějí k výzkumu moderních dějin, zvláště komunismu

Prozaik a badatel PhDr. Radovan Lovčí (*11. 4. 1977) žije dnes v Plasích a studuje v Praze. Je absolventem historie na FF UK a spoluautorem i autorem takřka dvaceti knih. Odbornými studiemi přispěl pak do vícera historických sborníků. Letos mu vyšla satira Tuto se může stát jenom v Plzni, anebo v New Yorku.   Co nyní píšeš? To utajím, ale řeknu, co jsem už dopsal. Prózu, která je příhodami roztržitého, ráčkujícího profesora klimatologie z Plzně. Posléze se dokonce stane nástupcem – neotesaně vystupujícího – prezidenta. To dílo jsem tvořil už v letech 2011-2017 a možná je měl dokončit dřív.   Proč? Roku 2017 vyšla kniha Jakuba Horáka Kočky jsou vrženy a již od roku 2013 běžel politicko-satirický seriál Kancelář Blaník. Je to trochu podobné. A já si náhle připadal jako Cimrman, který přichází pozdě.   Letos ti vyšla satira Tuto se může stát jenom v Plzni, anebo v New Yorku napsaná v plzeňstině. Co víc, do roka má vyjít publikace s marketingově (snad) ještě údernějším názvem Hovno z Nerudovy ulice. Vedle bizarních postav z esoterně-léčitelské oblasti – se v ní mihne fiktivní prezident, a to ješitný profesor a držitel bezpočtu čestných doktorátů: Narcis Káďa. V obou případech jde o texty, které jsem začal připravovat po ukončení působení u Frause a během svého zdravotního výpadku, kdy mi odstranili část slinivky.   Což nebyla procházka růžovým sadem. Ne. Tři čtvrtě roku jsem prožil ve stavu, kdy nebylo jasné, zda mám rakovinu a do dvou let nezemřu; již jsem měl dokonce za to, že mé knihy post mortem vydají mí mladší bratři.   I jako doktor filozofie znovu studuješ? Malý doktorát mám od roku 2004 a je nepřímým výsledkem magisterské práce o Alici Masarykové (600 stran). Na FF UK ji rovnou uznali za práci rigorózní, stačilo složit PhDr. zkoušku. Iniciativa vyšla od učitelů, nemusel jsem nic rozšiřovat, ani psát novou práci jako ti, kdo o PhDr. titul jevili iniciativní zájem sami. V praxi ale doktorát nepoužívám, jen při oficiálních příležitostech jako přednášky a odborné články, a plné zuby mám lidí, kteří mohou mít smrt z toho, když je neoslovíte titulem nebo funkcí.   A tzv. velký doktorát? Do toho jsem se pustil loni po odchodu od Frause a zdravotním výpadku. V kraji jsem nenacházel profesní výhled, v pražských institucích taky ne. Ještě jinde ultimativně vyžadovali „Ph.D.“ jako něco, bez čeho se s tebou u konkurzu vůbec nebudou vybavovat. Pracovat mimo obor se mi nechtělo, to by mě psychicky zabilo dřív než ta slinivka, a bádání v historii beru jako povolání, ne zaměstnání; ač vím, že se v dnešní pragmatické době ty pojmy mylně pokládají za synonyma. Navíc mám vztah patriota k Plzeňsku, hluboce tu kořením. Ale jako regionální historik jsem se realizovat nemohl a ve 42 letech zase „vletěl“ do studií. Pendluji mezi Plasy a Prahou. Jak dopadnu, netuším. Měl jsem se narodit pár set kilometrů dál na západ, tam lze z doktorandského stipendia slušně žít a bádat; zde leda živořit. Dost studentů školu ani nedotáhne, neskloubí práci a velmi náročné studium. Může se stát, že bude ex-doktorand i ze mě, vše je otevřené.   Jaká tě lákají témata? Tématem mé Ph.D. studie je život Vojty Beneše (1878–1951), což je pro mne srdeční záležitost. Pocházel z Kožlan, které leží 15 kilometrů od Plas, kde bydlím. Úspěšný beletrista, bratr prezidenta Edvarda Beneše, účastník tří odbojů. Sociální demokrat. Hledal střední cestu mezi asociálním kapitalismem první republiky a extrémem komunistické diktatury. Zkoumám ho jako plzeňské téma a je mi blízký politicky: oba jsme nalevo, i česká společnost aktuálně řeší, jak kultivovat divoký polistopadový kapitalismus bez extrémně levicových rizik a jak vybudovat podobu ohleduplného západního sociálního státu, k němuž máme, žel, na hony daleko. I kdybych nestíhal školu, Vojtu Beneše dopracuji. Jen by se jednalo o běh na víc let, protože během dovolené člověk moc nevybádá, to mám ozkoušené. Po škole budu hledat nový domov spojený s profesním uplatněním. Na Plasku a Plzeňsku výhled postrádám, snad bude působištěm některá historická instituce Prahy. Z platu historika se dá i tam skromně přežít, ale na byt či prostorný pronájem člověk může zapomenout. Třeba mě ale přijme jiný kraj než tento. A nesmí zradit zdraví, aby mě místo dopsaných knížek a nového působiště nečekala márnice.   Vrať se, prosím, ke své dosavadní produkci. V určité fázi jsem se pokládal výlučně za historického publicistu, odborného spisovatele. Už jako dítě a student jsem si ale vymýšlel pohádky, povídky, kreslené vtipy. Až na vysoké jsem s tím praštil, skoro vše spálil a rozhodl se, že se budu věnovat jen historii. K ní mě vedly i spletité rodové osudy zahrnující i několik muklů za stalinismu a perzekuci během normalizace. Bez pádu režimu bych nevystudoval ani gympl, byli jsme protikomunistická, příliš katolická rodina. To mělo kádrové důsledky pro víc generací. Do drobného historického psaní jsem se pustil už za studií na FF UK a diplomová-rigorózní práce o Alici mi vyšla knižně. A mimochodem, Masarykovi byli přáteli mého vzdáleného zbirožského strýce, básníka J. V. Sládka. Dvacáté století, první prezident, emancipace žen, to jsou mé obory. Emancipace mi připadá jako zajímavé téma. Jenže nabízené platy vědeckých pracovníků v Praze nestačí na nájem garsonky, tak jsem se vrátil. Muzejničina je podle mě nejlepší volba, zatímco při archivařině máš přístup k jedinečným dokumentům, ale psát si můžeš leda po práci. Jenže během konfrontace s řadou muzeí, archivů a památkářů jsem byl konfrontován s nezvykle uzavřeným, nevstřícným prostředím. Při mé naivitě trvalo, než mi došlo, že zatímco pro kantory a školitele z UK jsem byl kolega a pokračovatel, tady jsem konkurent. Co mě šokovalo, že to někteří ani neskrývali. Ale dozvídal jsem se přátelské rady, že se mám vrátit do Prahy, kde mi bude nejlépe. Aniž bych zaslechl jediný objektivní důvod, proč jiní mohou mít privilegium pracovat v kraji.   Rivalita! I pár pozitivních, přátelských výjimek bylo – a drobná, žel externí spolupráce s dvěma muzei. Ale tyhle lidi mohu počítat na prstech. Zažil jsem řadu absurdních historek. Na konkurzu mi otloukli o hlavu, že nemám vystudovaný obor archivnictví, ale jen historii, že ovládám pouze čtyři světové jazyky, ale neumím francouzsky. Hned pak přijali dva kolegy, kteří neudávali ani ty čtyři jazyky a žádný nebyl franštinář, ba neabsolvovali archivnictví a jeden neměl vystudovanou historii. Kdo chce psa bít… O další konkurz už jsem se tam nepokoušel. Nemělo to cenu.   A jinde? Opakovaně jsem přesvědčoval ředitele s komunistickou minulostí a publikační tvorbou, kterou mu soudruzi před rokem 1989 kvitovali pozitivně, aby mě podpořil při snaze zabývat se na Plzeňsku dějinami 20. století a komunistické totality. Nic. Obecně mě překvapuje, s jakou nechutí se lokální historici (nejenom na Plzeňsku) stavějí k výzkumu moderních dějin, zvláště komunismu. Pro ně to je současnost. Na mých univerzitách měli odvahu detailně vrtat do všeho a padesátá ani sedmdesátá léta pro ně současností nebyla. Během pendlování mezi Prahou a Plzeňskem, mezi UK a lokálními institucemi, mívám dojem, že přejíždím z jednoho mentálního světa do jiného. Kolikrát jsem si mezi čtyřma očima vyslechl dobře a přátelsky míněnou radu kolegů, ať nejsem zbytečně radikální. Proč chci šťourat do doby nedávno minulé, proč se nezajímám o 18. století. Dlouhodobé uplatnění ve sférách, o které jsem měl nejvážnější zájem, bylo passé. Skončil jsem v jiné profesi a léta si připadal jako zakázaný historický spisovatel. Nechápal, co bych ještě měl dokázat, aby se mi někde otevřely dveře. Nechápali to ani mí kantoři z FF UK. Občas jsem od některých vyslechl: „Patřil jste k nejlepším studentům v ročníku, už jako mladý jste napsal knihu, jste doktor filozofie a dál ve svém volnu podle možností píšete. Co by u vás doma ještě, proboha, chtěli? Profesuru?“ Já: „Abych se vrátil do Prahy, kde mi bude nejlépe.“ Jenže to v mé ekonomické situaci nešlo. A dál? Psaní ani historii jsem věšet na hřebík nehodlal. Ve volnu jsem začal recenzovat a vytvářel dílčí historické studie, i když na potřebné bádání k jedné kolikrát padly dvě tři dovolené. V čase volna jsem se pustil i do psaní historických knih pro unitáře, k nimž jsem přestoupil od katolíků; do jejichž archivu a knihovny jsem měl přístup o víkendech. A náhle jsem církevní historik.   Naposled ti vyšla knížka o vztahu unitářství k Charlottě Masarykové (2019). A předtím? Pozitivní ohlas mezi akademiky měly i Ženy proti proudu (2018) o pionýrkách duchovenské služby mezi unitáři, univerzalisty a kongregacionalisty v anglosaských zemích. Vzal jsem zpět i studentské předsevzetí skončit s beletrií a vrátil se k povídkám, ač většinu teprve zvolna připravuji. Jen něco vyšlo ve sbornících. A nežertuji, když říkám: nebuďte autory absurdních historek, když jste jich tolik zažili.   Co práce redaktora? Nakladatelství Fraus pro mě bylo pracovním exilem. Chtěl jsem dlouhodobě archivařit nebo muzejničit a marně prosil různé ředitele i jen o středoškolský post s nižším platem. Bylo to passé s dvěma výjimkami, ale nebylo dobře možné tam z Plas dojíždět, a proto jsem musel odmítnout. Především ovšem dodnes nevěřím, že byly ty nabídky míněny vážně, ne jako zlomyslný vtip.   Napadlo mě: Co kantořina? Mě minula kvůli slabým hlasivkám. K Frausovi jsem nastupoval s tím, že zůstanu dva tři roky a půjdu o dům dál; nakonec to bylo 14 let.   Člověk plánuje, bůh se směje. Dodal bys ještě něco k práci redaktora? Investoval jsem, nutno říct, léta života do akutních oprav domu v Plasích, měl jsem půjčky, na léta se stal nestěhovatelným. Zůstával jsem v nakladatelství, ale redaktořina je v jednom směru nesmírně frustrující. Nemůžeš sám psát, do zblbnutí opravuješ cizí texty a vytváříš scénáře knih, které píší druzí. Ale nebyla to neúspěšná etapa: stal jsem se součástí týmu, připravoval moderní učebnice dějepisu a nebyl odříznut od historie, což by mě čekalo při úřednické dráze. Dělal jsem na didaktických, metodických příručkách, pracovních sešitech, populárně-naučné literatuře pro mládež, tři mnou redigované publikace obdržely prestižní mezinárodní ocenění. Dvě ceny z Frankfurtu – za učebnice Dějepis 6 a Hudební výchova 6 a 7 – a jedna cena z Essenu za knihu Známky. Nejednalo se o samozřejmost, která by se týkala každého redaktora u Frause, a snad to nezní jako vytahování, vždyť řada lidí v mém okolí o těch cenách ode mě dodnes neslyšela. Občas odpadl autor, nezbylo než suplovat. Přišel jsem k nezamýšlené autorské spoluúčasti na 11 učebnicových publikacích. Léta u Frause byla náročná časově, plná stresu, který se mi podepsal na zdraví. Někdo si myslí, že redaktořina je pohodová, klidná profese. Opak je pravda. Když ven pustíš prózu, kde necháš pár chyb, je to hloupé, ale přežiješ. Když ovšem totéž uděláš v učebnici, kterou dostanou do ruky desetitisíce žáků, je to pořádný malér, který se může dostat do televize. Proto musíš být maximálně pintlich. I překlep vadí, pořád jsi na jehlách, uděláš chybu, pustíš do tisku starší verzi, neohlídáš sazeče, ten pomíchá texty, grafické vrstvy v mapách. Najednou by mohl do stoupy jít náklad za půl milionu. Kde vezmeš peníze? Musíš stíhat termíny. Veletrh, začátek školního roku nikdo neposune. Máš odborně schopného autora, ale neumí pořádně psát. Přepíšeš knížku větu po větě, takže se z práce netrhneš dřív než za tmy, a ještě ji taháš na víkendy a dovolené. Kdo nezažil, nepochopí. Nemluvě o povinných multikulturních, genderových, minoritních a jiných požadavcích, kdy konečně hotovou učebnici překope tucet rádců. Zvláště pro dějepis to platí. Historie je politikum. Někteří zástupci minorit se neshodnou ani mezi sebou, natož s autory, a tak je celý kvartál smiřuješ: redaktor učebnic musí být i diplomat. Nakonec je přece venku jakýs takýs politicko-korektní výsledek, ale bez předchozí shody a recenzního posvěcení ti ministerstvo školství nedá doložku. Rád bych o tom jednou sepsal něco samostatně. Jsem víc liberál než konzervativec a částečnou oprávněnost politické korektnosti uznávám, ale občas se to žene do krajností. Co jsme zažili s relativně apolitickou hudebkou! O tom by vznikl absurdní román. Politická korektnost vítězila nad prostou logikou, racionalitou.   A víra v Boha? Sám bych se neoznačil za věřícího. Jen věřit nestačí. Boha (někdo užije pojem Zdroj) je zapotřebí cítit, zakusit, prožívat niterně, v mystickém spojení. K tomu má každý otevřenou cestu. Osobní zkušenost je víc než víra. I když ztratíme všechny blízké, přátele, majetek, postavení, ba zdraví, život, i když zakusíme bezpráví, tak nás od boží lásky nemůže nikdo odříznout; ani od pomoci vyšších duchovních, nemateriálních entit. Může nás zato oddělit vlastní slepota.   Prodělal´s podobnou osobní zkušenost? V šestnácti při nenadálém kolapsu jsem prožil oddělení od těla. I kdybych o věci duchovní nejevil v životě zájem, kvůli tomu zážitku bych nikdy nemohl být materialistou.   Radovan Lovčí: Tuto se může stát jenom v Plzni, anebo v New Yorku. Ilustroval a obálku graficky zpracoval Matyáš Souček. Spolupráce na obálce Jan Souček. Vydalo nakladatelství Powerprint. Praha 2020. 96 stran.

\n

Čas načtení:

Digitální marketing

[skoleni-kurzy.eu] Digital Marketing * Digitální marketing je v současnosti již zcela standardním způsobem marketingové komunikace. Cílem kurzu je ukázat si, jak zvýšit výkon a prodej webu a jak zvýšit jeho návštěvnost. Zároveň se podíváme, jak pracovat se sociálními sítěmi a jinými formami digitální komunikace. Jednoduše odhalíme, co znamenají některé IT pojmy v lidské řeči a jak začlenit digitální marketing do vašich marketingových aktivit. ...ICT Pro s.r.o. – Kurzy, školení, konzultace ICT a Soft Skills

\n
---===---

Čas načtení: 2024-02-27 14:45:14

Marketingové konference na jaře 2024, na kterých nesmíte chybět

Letošní jaro bude nabité konferencemi, workshopy a akcemi pro marketingový networking. Přijďte načerpat inspiraci, dozvědět se o aktuálních trendech a poznat úspěšné kolegy z oboru. Vybrali jsme pro vás desítku nejzajímavějších marketingových událostí, na kterých byste neměli chybět. E-commerce day Již popáté se 23. března odehraje největší moravská konference pro e-shopy E-commerce day, které jsme… The post Marketingové konference na jaře 2024, na kterých nesmíte chybět appeared first on Včeliště.

Čas načtení: 2024-09-02 10:33:42

Marketingové konference, které ještě stihnete v roce 2024

Podzimní menu marketingových konferencí je opravdu pestré. Každá z akcí přináší pořádnou porci novinek, zajímavostí a faktů ze světa e-commerce. Přečtěte si, na jaká témata a řečníky se můžete těšit, a ověřte si, která konference bude pro vás ta pravá. Shopcamp Program Shopcampu je tak nabitý, že bude probíhat ve dvou přednáškových sálech a třech… The post Marketingové konference, které ještě stihnete v roce 2024 appeared first on Včeliště.

Čas načtení: 2025-03-05 12:52:38

Marketingové akce, které byste na jaře 2025 měli navštívit

Letošní jaro je marketingovými akcemi přímo nabité. Ať už si potřebujete rozšířit obecné obzory, nebo se dozvědět novinky z konkrétní oblasti, z našeho přehledu si určitě vyberete. A těšte se i na speciální nabídku, která vám získávání užitečných marketingových informací usnadní. E-commerce day Rozhodně si nenechte ujít tradiční konferenci plnou tematických přednášek, praktických workshopů a… The post Marketingové akce, které byste na jaře 2025 měli navštívit appeared first on Včeliště.

Čas načtení: 2024-11-22 09:13:00

Jak vytvořit marketingové persony a správně je využít

Marketingová persona je detailní popis fiktivní osoby, která by mohla být vaším typickým zákazníkem. Persony si můžete představit jako profily lidí, na které budete cílit marketingem a komunikací. V článku se podíváme na to, proč jsou persony důležité, jak je vytvořit a jak s nimi pracovat, včetně konkrétních ukázek a příkladů. K čemu jsou persony… The post Jak vytvořit marketingové persony a správně je využít appeared first on Včeliště.

Čas načtení: 2024-03-26 15:36:00

T-Mobile představuje nový směr marketingové komunikace: chce, aby zákazníci cítili, že jsou #MeziSvými

Praha 26. března 2024 (PROTEXT) - Spojení, sounáležitost, společně strávený čas, ale i pomoc potřebným. T-Mobile představuje nový rámec své marketingové strategie: staví především na chvílích strávených ve společnosti těch nejbližších, na kterých nejvíc záleží – propojování rodin, přátel i komunit, v rámci nichž rádi sdílíme své hodnoty, aktivity i koníčky. Nový přístup marketingové komunikace se opírá o interní i zákaznické průzkumy a nejzásadnější charakteristiky, postoje a pocity Čechů napříč generacemi za poslední léta. Novou linku zahájí videospot na sociálních sítích a online kanálech s doprovodným hashtagem #MeziSvými. Na ni pak 8. dubna naváže první ze série klasických marketingových kampaní.Jaké pocity prožívají současné generace a co je pro ně v životě nejdůležitější? Na to se zaměřil T-Mobile při tvorbě nové marketingové strategie, která se propíše napříč komunikačními kanály společnosti už letos v dubnu. Využil přitom interní i zákaznické průzkumy, které realizovaly společnosti Simply5 nebo Kantar, rovněž i odbornou literaturu.Nová marketingová strategie staví nadále na získávání srdcí zákazníků. Tentokrát se zaměří na blízké vztahy mezi lidmi – rodiny, přátele i komunity zastřešující populární koníčky typu sport, příroda, turismus, hudba nebo lokální fenomén chataření a další. Právě v těchto mikrosvětech jsou Češi nejspokojenější, cítí se bezpečně, milovaně, mají pocit důvěry, sounáležitosti a jsou rádi, že jim někdo naslouchá. Spolu s tím jsou však spojené i odvrácené stránky – např. obavy z izolace či strach z rozpadu rodiny nebo z toho, že někdo bude žít sám – tak jak je tomu u 4 z 10 českých domácností.T-Mobile se proto i v rámci nové komunikační strategie zaměří na poskytování nejlepší zákaznické zkušenosti a dostupnost datových služeb, které umožňují snadné spojení a sdílení zážitků kdykoliv a kdekoliv. Tak, aby zákazníci mohli být s těmi, na nichž jim nejvíc záleží, neustále ve spojení. Důležitou součástí je i nadstandardní zákaznická péče, chce vyslyšet pocity a přání Čechů a pomoci jim předcházet obavám: „Češi mají rádi svůj klid a soukromí, ale zároveň umí být skvělým sousedem, který pomůže, když je potřeba. A právě takoví chceme být i my – spolehlivý partner ve společnosti, soused, který je nablízku, když to potřebujete, a zároveň vám umožní být tam, kde je vám nejlíp,“ komentuje novou strategii Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky společnosti T-Mobile.Kde podle průzkumu vidí Češi kotvy, o které se mohou opřít a které jim dávají pocit bezpečí? Pro mladší generaci je důležitá nezávislost, svoboda a ideály, u starší hrají zásadní roli i materiální hodnoty, které jsou pro ně stále určitým symbolem jistoty. A zatímco starší generace pak až příliš klade důraz na to, co si myslí okolí, mladší se dívají na věci s větším nadhledem, jsou otevřenější a nesvazují je sociální normy. Pocit bezpečí a pohody pak Čechům napříč generacemi dává čas strávený s rodinou, výlety, dovolené a také sport, který minimálně jednou týdně provozuje každý druhý Čech.Starší i mladší generaci pak spojuje ochota se semknout a konat, když je to třeba – a vždy s humorem, který je pro Čechy tak typický. Snaha pomáhat se projevuje nejen v přístupu k druhým, ale i v postoji k životnímu prostředí. Průzkum ukázal, že se postupně mění i postoj k udržitelnosti, kterou nyní při nákupech zohledňuje každý čtvrtý Čech, a 9 z 10 lidí už má vlastní zkušenost s udržitelným chováním. Spolu s tím se Češi zajímají i o nakládání s odpady a stále častěji řeší původ výrobků a jejich dopad na životní prostředí.„Sounáležitost a schopnost pomoci druhým nebo se zapojit do zásadních projektů, i když nám samotným není do zpěvu – to je něco, co vnímáme jako klíčové. V rámci našich aktivit i služeb chceme umožnit lidem, aby mohli být tím, kým chtějí, a zároveň chceme podat pomocnou ruku, aby vždy cítili, že jsou součástí komunity, aby mohli být #MeziSvými,“ dodává Maximiliano Bellassai, obchodní ředitel pro rezidentní zákazníky společnosti T-Mobile.Směr nového pojetí marketingové komunikace zahájí videospot na sociálních sítích (T MOBILE #MeziSvými - YouTube) a online kanálech s doprovodným hashtagem #MeziSvými. Na něj pak navážou klasické kampaně největšího českého mobilního operátora.Zdroje: Simply5 – Jací jsou Češi, Kantar Lifestyle Study 2020 a 2022, (Lifestyle 2022 - KANTAR), Neznámá společnost od Pavla Pospěcha (2021), The Circles of Trust, Ogilvy    

Čas načtení: 2021-08-26 11:58:00

Anna Marešová (Whoop.de.doo): Nechceme jen tlačit brand, my si za naší prací stojíme

Nejnovějším hostem v podcastu Nejen o reklamě je produktová designérka Anna Marešová. S Martinem Jandorou probrali nejen její podnikatelské začátky, ale také to, co vše bylo potřeba k tomu vybudovat značku, jestli fungují online nebo offline, zda by dnes pro svou značku zvolila stejný název a na co musí dávat pozor při propagaci erotických pomůcek. Jak vypadaly začátky značky Whoop.de.doo a jak se vyvíjela marketingová komunikace? Úplně na začátku jsem byla na vše jen já. Žádné marketingové kampaně jako takové vlastně ani neprobíhaly. Bylo to vše spíše o osobní komunikaci, kdy jsem nejdřív rozjela web a pak prvním 300 zákazníkům psala osobní e-maily. Dnes si kreativu kampaní, produkci i vše kolem nákupu médií zajišťuji sama s pomocí svého všestranně založeného týmu a přátel. Kdo je cílová skupina, cílový zákazník? Cílový uživatel je žena, ale cílový zákazník je pro nás i muž. I přesto, že prodáváme produkty pro ženy, chceme, aby se o to zajímali i muži. Například kuličky jsou na posílení pánevního dna, což je ve výsledku benefit pro oba partnery. Jak vypadá komunikace vašich produktů. Narážíte ohledně marketingu na nějaké restrikce? Bohužel spadáme do kategorie obsahu „pouze pro dospělé“ a to s sebou přináší určitá omezení. Například PPC kampaně jsou komplikované a článek o posílení pánevního dna je na FB zakázaný, protože je spojován s Venušinými kuličkami. Ale s naším dalším produktem, menstruačním kalíškem, je to teď lepší. V současné chvíli pracujeme na novém webu, kde dříve všichni museli odkliknout věk. Ten je však potřeba pro vibrátory, ne pak pro kalíšky. To bychom chtěli upravit. Zároveň také pracujeme na novém brand manuálu a přemýšlíme, jak náš produkt budeme dále komunikovat. Uvědomila jsem si, že spousta značek má pěkný IG profil s plno hezkými fotkami, ale produkty tam moc vidět nejsou. Zákazníci jsou pak nemile překvapeni, když výrobek dostanou do ruky. Náš produkt na fotce vypadá stejně jako v reálu, někteří zákazníci nám psali, že vypadá dokonce mnohem lépe. Nechceme jen tlačit brand, my si za naší prací stojíme. Jak se dá marketingově využít podcast o intimitě? Pro náš podcast „Přiznej barvu“ tvoříme tematické série jako doprovodný informační kanál, který ten daný produkt má podpořit. Díky naším ambasadorkám, se kterými pracujeme už delší dobu, jsme hosty nemuseli nijak složitě shánět, a to mi vyhovuje. Co dále uslyšíte: Management nebo design?Jak vypadá offline komunikace?Je ochoten český zákazník zaplatit vyšší cenu?

Čas načtení: 2021-04-01 10:00:00

Kateřina Vacková (Loono): Dodnes čerpám zkušenosti ze začátků Loono

Hostem nejnovější epizody podcastu Nejen o reklamě je tentokrát energií nabitá lékařka MUDr. Kateřina Vacková. S Martinem Jandorou si povídali samozřejmě o Loono, které před šesti lety založila, o výzvách online fungování pro organizaci, která byla zvyklá spíše na osobní setkání a také o tom, jak fungují jednotlivé marketingové kampaně a jak je vyhodnocují. Hned na úvod Martina zajímalo, kdy se v Loono začali věnovat marketingu, tzn. vyčlenili na něj kapacity a finance. Kateřina prozradila, že stálý marketingový tým v Loono funguje tři roky. Předtím v úplných začátcích si vše kolem organizace, včetně komunikace a marketingu, zajišťovala sama. Až po roku a půl nastoupila na částečný úvazek marketingová manažerka. „Pro mě byl velký aha moment, když lidi, kteří na pozice přicházeli místo mě, dělali danou práci stokrát líp. Dodnes ale čerpám z toho, že jsem si všemi pozicemi prošla a mám díky tomu o celé organizaci přehled,“ přibližuje fungování Loono Kateřina. Kterým komunikačním kanálem se daří oslovit nejvíce lidí? „V rámci edukace nám skvěle funguje poradna a informace na webových stránkách nebo sociální sítě. Druhou cestou, kterou dokážeme měřit, je náš charitativní e-shop. Měříme imprese z obrázků na Instagramu, jaká byla konverze a tak dále.“ Loono do své komunikace zapojuje několik kanálů, proto Martina zajímalo, kdo je cílovou skupinou. „Tak jednak jsou to lidé, kteří se zajímají o prevenci a zdraví. Dále pak HR manažerky a učitelé, lidé, kteří objednávají workshop a pak také lidé kupující charitativní produkty.“ Poslechněte si celou epizodu a dozvíte se dále: Jak Loono funguje offlineJaké novinky letos Loono chystáJak vyhodnocují své marketingové kampaně

Čas načtení: 2021-02-18 14:32:20

Josef Matějovič (Škoda Auto): Naše marketingové projekty spojují společné vášně lidí

Martin Jandora v nové epizodě podcastu Nejen o reklamě u mikrofonu přivítal Josefa Matějoviče, který pro Škoda Auto vede celosvětové projekty marketingové komunikace spojené se sportem. Bývalý vrcholový sportovec a světoběžník se rozpovídal o tzv. engagement projektech, které má na starosti, a také o tom, co vše obnáší globální kampaň spojená s Tour de France. (Pokračování textu…)… Zdroj

Čas načtení: 2019-11-21 19:28:19

Soutěž Marketér roku se koná již popatnácté

Česká marketingová společnost vyhlásila jubilejní patnáctý ročník soutěže Marketér roku za rok 2019. Vyhlášení proběhlo v rámci odborného semináře Reklama drahá nebo účinná, který 20. listopadu v Praze pořádala Česká marketingová společnost spolu s Klubem učitelů marketingu. Jedním z hlavních cílů České marketingové společnosti je podpora marketingu jako nezbytného faktoru rozvoje a konkurenceschopnosti naší ekonomiky. I proto pořádá soutěž o Marketéra roku, která vstupuje již do patnáctého ročníku. Oceňuje významné osobnosti, které realizovaly marketingové projekty odpovídající pravidlům soutěže z hlediska inovativnosti, efektivnosti, rozvoje metod a současných principů marketingu včetně etického přístupu a příspěvku ke společenské odpovědnosti firem. Vítěz získá Velkého modrého delfína, který je symbolem moudrosti, aktivity, komunikativnosti i pozitivního pohledu na okolní svět. Souběžně probíhá soutěž Mladý delfín pro vysokoškoláky studijních oborů zaměřených na marketing, jejichž úkolem bude tentokrát zpracovat projekt na téma Jak úspěšně komunikovat aktuální ekologická témata v Česku. Uzávěrka přihlášek je 15. dubna 2020. Slavnostní galavečer s vyhlášením výsledků se koná 21. května 2020 v Divadelním sále Klubu Lávka na Novotného lávce v Praze 1. Podrobnosti o soutěži, zejména o způsobu podávání přihlášek, jsou k dispozici ZDE. {loadmodule mod_tags_similar,Související}

Čas načtení: 2024-02-29 09:12:00

MWC 2024: Společnost HUAWEI Mobile Services posiluje vztahy s AVOW a Turismo Andalucía podepsáním memoranda o porozumění

Barcelona (Španělsko) 29. února 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - V pondělí 26. února 2024 podepsala společnost HUAWEI Mobile Services (HMS) memorandum o porozumění (MOU) s Radou pro cestovní ruch, kulturu a sport andaluské vlády (Turismo Andalucía) a společností AVOW na podporu realizace společných cílů a využití obchodních příležitostí.Společnost Huawei při slavnostním podpisu zastupovali Ning Shenglan, prezident pro globální rozvoj ekosystému a prodej cloudových služeb pro spotřebitele (Huawei Consumer Cloud Service Global Ecosystem Development & Sales) a Shan Xuefeng, výkonný ředitel pro rozvoj ekosystému a prodej cloudových služeb pro spotřebitele v Evropě (Huawei Consumer Cloud Service Europe Ecosystem Development & Sales).K zástupcům Huawei se připojili Adrian Gomez, ředitel pro inovace v Radě pro cestovní ruch, kulturu a sport andaluské vlády (Turismo Andalucía), Robert Wildner, výkonný ředitel přední marketingové agentury pro rozvoj aplikací AVOW, a další vedoucí pracovníci z obou organizací.Cílem memoranda o porozumění je posílit dlouhodobou spolupráci mezi HUAWEI Mobile Services a Turismo Andalucía při propagaci Andalusie jako přední evropské destinace pro čínské cestovatele prostřednictvím strategické spolupráce, včetně společných marketingových aktivit.Turismo Andalucía ke spolupráci přispěje formou přímých kampaní, událostí a partnerství s třetími stranami. Společnost Petal Ads současně poskytne zdroje včetně platformy Petal Ads, širší marketingové spolupráce, technologické podpory v Číně a Evropě a individuálních projektových řešení.„Spojení se silnou platformou pro mobilní reklamu je pro nás klíčem k porozumění čínským zákazníkům a jejich strategickému oslovení," řekl ředitel pro inovace v Turismo Andalucía Adrian Gomez.Memorandum o porozumění upevňuje také závazek mezi společnostmi HUAWEI Mobile Services a AVOW. Jejich spojení využije platformy, jako je např. Petal Ads, a další kanály v rámci ekosystému Huawei v dostupných oblastech.Generální ředitel společnosti AVOW Robert Wildner uvedl: „Dnešní událost je důkazem našeho partnerství se společností Huawei při realizaci nesčetných příležitostí pro inovace a růst. Vyhlídky na vytvoření špičkových strategií kooperativního marketingu, které posunou naši spolupráci na novou úroveň, nás naplňují elánem do budoucna."„Posílení našich vztahů s oběma organizacemi je symbolem propojení jedinečných odborných zkušeností všech stran a základem pro iniciativy, které změní naši budoucnost," dodal prezident pro globální rozvoj ekosystému a prodej cloudových služeb pro spotřebitele Ning Shenglan.Společnost Huawei usiluje o rozvoj spravedlivého, otevřeného ekosystému a při vývoji těch nejlepších a nejinovativnějších aplikací pro spotřebitele spolupracuje s nejkvalitnějšími vývojářskými společnostmi z celého světa. Její portál AppGallery, nabízející přes 50 tisíc her s více než 230 miliony hráčů, bude i nadále vydávat špičkové aplikace, které uživatelům z celého světa přinesou nové zážitky, a dostojí tak svému titulu nejlepšího alternativního obchodu s aplikacemi.Veletrh MWC Barcelona 2024 se koná od 26. února do 29. února. Společnost HUAWEI Mobile Services na letošním ročníku opět představuje svá inovativní řešení a produkty pro vývojáře a partnery i nejnovější nabídku hardwaru. Současně se značka Huawei snaží poskytnout spotřebitelům neomezené možnosti volby pro dokonalou uživatelskou zkušenost ve všech situacích. Prezentace HMS v rámci veletrhu demonstrují, jak společnost pomáhá svým partnerům zabezpečit budoucí rozvoj, oslovit globální publikum, maximalizovat monetizaci a proniknout na čínský trh, což vše znovu podtrhuje její strategii budování stabilního obchodního ekosystému.Součástí ekosystému HMS je také spolupráce společnosti Huawei s více než 18 automobilkami na vývoji špičkových služeb do automobilů. Toto partnerství, které se poprvé globálně prezentovalo právě na MWC 2024, směřuje propojením ekosystému HMS, aplikací a služeb k vytvoření inteligentního prostředí ve vozidle včetně navigačního systému.O společnosti HUAWEI Mobile ServicesSpolečnost HUAWEI Mobile Services je součástí skupiny Huawei Consumer Business Group, jejímž cílem je poskytovat uživatelům po celém světě kompletní mobilní služby. Mezi tyto služby patří Mobile Cloud, AppGallery, Video, Themes, Screen Magazine a další. K červnu 2023 využívalo mobilní služby HUAWEI celkem 580 milionů uživatelů ve více než 170 zemích a regionech. Každému z těchto uživatelů zařízení Huawei umožňují inteligentní život.Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2348560/HUAWEI_Mobile_Services_booth_at_MWC.jpg Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2348588/MOU_Turismo_Andalucia.jpg Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2348586/MOU_AVOW.jpgKontakt:vivi.chan@huawei.com, +34 677 10 85 12 

Čas načtení: 2024-02-29 10:55:00

Revolut zdvojnásobil marketingové investice, uvádí kampaň

Revolut v Česku zdvojnásobil své marketingové investice, spouští svou dosud největší kampaň v historii. 

Čas načtení: 2024-03-11 19:06:33

Meta a Google sklízejí plody čínské marketingové kampaně

Americký reklamní sektor se potýká s poklesem, ale přichází neočekávaná záchrana z Číny. Čínští retaileři Temu a Shein cílí na amerického spotřebitele pomocí masivních reklamních kampaní, což vede k prudkému oživení celého průmyslu. Článek Meta a Google sklízejí plody čínské marketingové kampaně z webového portálu Finex.cz.

Čas načtení:

Marketing, reklama a komunikace - online kurz možnost získání profesní kvalifikace s garancí MPO

[skoleni-kurzy.eu] Cíle kurzu: Získáte ucelený přehled z oblastí marketing, reklama a komunikace. Kurz obsahuje témata: marketingové koncepce, marketingový mix, marketingový výzkum, produktová strategie, budování značky, cena a cenotvorba, tvorba marketingové komunikace, komunikační mix, firemní styl, marketingový plán, analýza SWOT. Kurz můžete zakončit zkouškou a získat Osvědčení o profesní kvalifikaci s garancí MPO. Popis: Pro koho je kurz vhodný pro všechny, kteří chtějí získat znalosti a dov ...Centrum služeb pro podnikání s.r.o.

Čas načtení: 2024-03-26 16:30:00

T-Mobile představuje nový směr marketingové komunikace

T-Mobile chce v nové marketingové strategii, aby se jeho zákazníci cítili #MeziSvými. 

Čas načtení: 2024-05-27 16:50:00

Prodejci muškátů mohou využít zdarma marketingové nástroje

V rámci iniciativy Pelargonium for Europe vznikla podpora prodejců muškátů, kteří mohou využít bezplatné marketingové nástroje pro zahradnický maloobchod. 

Čas načtení: 2024-06-10 09:47:00

Huawei na konferenci Digital Tourist 2024 odhaluje, jak oslovit prémiové asijské turisty

Madrid (Španělsko) 10. června 2024 (PROTEXT/PRNewswire) - Workshop o oslovování prémiových asijských cestujících pořádaný reklamní platformou společnosti Huawei Petal AdsPetal Ads, mobilní reklamní platforma společnosti Huawei, na sedmém ročníku veletrhu Digital Tourist 2024 potvrdila závazek společnosti Huawei podporovat španělský turistický průmysl a nabízet účinná řešení, která přilákají prémiové čínské cestující do bohaté španělské kultury.Ve dnech 6. až 7. června se koná speciální setkání digitálního a turistického odvětví Digital Tourist 2024. Jeho cílem je podpořit konverzaci, diskusi a učení týkající se toho, jak lze digitální technologie využít k vytváření nových příležitostí ve Španělsku a k dosažení socioekonomických cílů.Během akce společnost Huawei představila roli platformy Petal Ads při zvyšování průměrné útraty na návštěvníka, rozprostření návštěvnických toků a zajištění pokračování cestovního ruchu i po skončení hlavní sezóny.Společnost Huawei pořádá diskuzi u kulatého stolu o výzvách v oblasti marketingu destinacíBěhem konference Digital Tourist 2024 uspořádala společnost Huawei diskuzi u kulatého stolu o výzvách v oblasti marketingu destinací. Společnost Huawei pevně věří ve schopnost technologií pomáhat řešit aktuální problémy v oboru a odhalila svá nejnovější řešení určená k řešení problémů, s nimiž se potýkají marketingové organizace v jednotlivých destinacích.Diskuze u kulatého stolu se zúčastnili vedoucí představitelé, jako jsou Tono Franco, ředitel Visit Valencia, José Camarero, ředitel cestovního ruchu Comunitat Valenciana, José F. Mancebo, ředitel turistického sdružení Costa Blanca, May Escobar, radní pro cestovní ruch, inovace a digitalizaci městské rady v Segovii, a Daniel Caro, CDO Turismo de Andalucía. Diskuzi u kulatého stolu moderovala María Ramiro, obchodní ředitelka pro reklamu v Evropě ve společnosti Huawei Mobile Services.Během diskuze u kulatého stolu byl zdůrazněn význam marketingových strategií přizpůsobených jednotlivým turistickým destinacím a zaměřených na účinnou marketingovou kombinaci, která přemění zájem na skutečné návštěvy. Mezi diskutované problémy patřila složitost plánování s veřejnými prostředky a potřeba pečlivých strategií zaměřených na konkrétní destinace. Důraz se kladl na důležitost údajů, formulaci správných otázek pro shromažďování relevantních údajů a na problémy s přístupem k údajům o trhu na velké vzdálenosti, zejména z Číny. Za klíčové se považovalo přilákání turistů s vysokou hodnotu prostřednictvím udržitelných a kulturně obohacujících návštěv. V závěru konference zazněla výzva k marketingovým strategiím, které by vyvážily efektivní propagaci a udržitelnost.Workshop společnosti Huawei o oslovování prémiových asijských cestujícíchWorkshop, který vedla María Ramiro, se zabýval nejlepšími strategiemi pro oslovení prémiových asijských cestujících.María Ramiro v projevu k účastníkům prohlásila: "Společnost Huawei bude i nadále ve spolupráci s cennými partnery nabízet vylepšené marketingové nástroje, které pomohou přilákat více asijských turistů do překrásné destinace Španělska. To zahrnuje zvýšení průměrné útraty na jednoho návštěvníka a také pomoc při přivádění turistů do méně známých turistických míst a jejich rovnoměrnější rozložení napříč celým Španělskem v různých ročních obdobích."O platformě Petal Ads  Petal Ads je mobilní reklamní platforma společnosti Huawei, která globálně propojuje vydavatele, inzerenty a marketéry. S více než 360.000 vydavateli a širokým záběrem pokrývajícím přes 200 sektorů umožňuje agenturám a společnostem oslovit více než 730 milionů nových zákazníků z celého světa.Další informace o platformě Petal Ads najdete na adrese https://ads.huawei.com.Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2433289/Huawei_Workshop_Petal_Ads.jpg  PROTEXTKONTAKT: Vivi Chen; vivi.chan@huawei.com; Mobil:+34677108512 / Shanshan Wu; shanshan.wu2@huawei-partners.com; 0034633048352

Čas načtení: 2024-10-04 16:06:00

Eshopista ukáže, jak s mediálním plánováním budovat silnou značku

Praha 4. října 2024 (PROTEXT) - Eshopista ukáže, jak s mediálním plánováním budovat silnou značku a zvýšit podíl na trhu. E-shopům nabízí vstup zdarma Jak správně nastavit upper-funnel kampaně, pracovat s frekvencí reklamy a vyhodnocovat mediální strategii napříč kanály? Přesně těmto tématům se bude věnovat první díl již devátého ročníku konference Eshopista: Mediální plánování, která proběhne v úterý 8. října 2024 od 14:00 v pražském Zenworku. Vystoupí zde přední odborníci jako třeba David Vurma (Acomware), René Henc (response:now), Jan Řehák (Mediatrix), Ondřej Vodička (Blueglue) a Jakub Mikulka (Median). V expertní panelové diskusi se k nim připojí Petr Houzar (Google), David Daneš (O2 CZ), Leoš Mrázek (Heureka Group) a Jan Řehák (Mediatrix). Pro e-shopy je vstup zdarma. Detailní program a vstupenky najdete nawww.eshopista.cz. Nedostatečný rozpočet a frekvence reklamy jsou hlavními důvody, proč firmy nedosahují efektivních výsledků v upper-funnel marketingu. Brání si tím totiž v dosažení reálných výsledků. Na téma, jak správně začít s upper-funnel kampaněmi a podpořit růst e-shopu, promluví David Vurma, CEO přední české full-service marketingové agentury Acomware. Ve své přednášce se zaměří na to, jak efektivně pracovat s frekvencí, jaké parametry měřit pomocí výzkumů nebo jak formáty jako nativní reklama či Demand Gen pomáhají generovat návštěvnost webu a budují publika pro marketing. Na reálných datech také představí, jak v Acomware využívají technologii audio matchingu pro efektivnější plánování online video kampaní. Na otázku, jak měřit značku e-shopu, promluví René Henc, spoluzakladatel výzkumné agentury response:now. Zaměří se na klíčové nástroje a metriky, které malým i velkým e-shopům umožní měřit a sledovat vývoj jejich značky. „Ukážeme si, jak efektivně využívat data z výzkumu trhu pro posílení brandu, ať už jste malý začínající e-shop, nebo etablovaný hráč na trhu. Dozvíte se praktické tipy, jak správně měřit povědomí, pozici značky vůči konkurenci a další důležité ukazatele, které vám pomohou získat konkurenční výhodu a podpořit růst vašeho podnikání,“ láká Renc. YouTube dnes představuje prostor, kde může mít svůj pořad nebo seriál každý. Ondřej Vodička, videoproduction manager v komunikační agentuře Blueglue, se proto zaměří na to, jak strategicky přistupovat ke tvorbě YouTube kanálu, od nastavení správného mindsetu až po konkrétní práci s obsahem. Ukáže, jaké chyby firmy na YouTube dělají a proč jejich kanály nefungují podle očekávání. Na reálných příkladech vás provede vlastním procesem optimalizace obsahu a datové analýzy, které vedou k lepším výsledkům. Závěrem se podívá i na možnosti monetizace YouTube kanálů – jak pokrýt náklady na tvorbu a správu a jak kanál proměnit ve zdroj příjmů. Představí také komplexní služby, které Blueglue nabízí pro vytvoření a správu úspěšného YouTube kanálu. Nový nástroj i expertní panel Jan Řehák, zakladatel mediální agentury Mediatrix, ve své přednášce sjednotí jazyk digitálního i offline mediálního plánování. Návštěvníky zasvětí do marketingové vědy, která usiluje o předvídání vývoje reklamních účinků v čase s použitím těch nejaktuálnější světových průzkumů. „Zaměříme se na to, jak reklama funguje v různých médiích i na jednotlivých platformách a jak rychlý má na těchto kanálech účinek i délku setrvačnosti dopadu na značku,“ říká Řehák. Na letošním E-shopistovi také poprvé ukáže nový nástroj multimediálního Adstock kalkulátoru, který společnost Mediatrix vyvíjí. Jak zkombinovat online a offline kanály: Crossmediální plánování kampaní – tak zní příspěvek Jakuba Mikulky, senior researchera ve výzkumné agentuře Median, který dané téma ukáže na řadě praktických případů. V expertní panelové diskusi se poté o své zkušenosti s mediálním plánováním podělí Petr Houzar, head of domestic market CZ&SK v Google, David Daneš, brand & marketing communications Director v O2 CZ, Leoš Mrázek, online display & video specialist, Heureka Group, a zakladatel mediální agentury Mediatrix Jan Řehák. Ti se zaměří na význam výzkumu v mediálním plánování a diverzifikaci kanálů pro různé fáze marketingového funnelu. Diskutovat budou také klíčové metriky pro měření úspěšnosti upper-funnel kampaní a optimální strategii časování a frekvence kampaní. Celý program i vstupenky naleznete na adrese www.eshopista.cz, e-shopy mají vstup zdarma. Akce probíhá za podpory Asociace pro elektronickou komunikaci APEK, mediálními partnery akce jsou EXEC magazín, médium pro e-shopy a marketéry Ecommerce Bridge i týdeník Marketing & Media. O společnosti Acomware Acomware je přední česká full-servisová agentura pro oblast e-commerce a digitální marketing. Na trhu působí 20 let a pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Připravuje personalizované kampaně zákazníkům přímo na míru, vytváří obsah, který zaujme, natáčí videospoty, stará se klientům o sociální sítě a zajišťuje nákup mediálního prostoru. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy. Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Je pořadatelem cyklu diskuzí Eshopista. Více na www.acomware.cz. Kontakt: Michal Šenkeřík e-mail: michal.senkerik@acomware.cz ČTK Connect ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Čas načtení: 2024-10-30 12:57:03

ProductScope AI: Navrhněte a uveďte na trh jakýkoli produkt

ProductScope AI je pokročilé marketingové řešení vytvořené pro e-commerce značky, marketéry a agentury. ProductScope AI přichází na pomoc s různými nástroji poháněnými umělou inteligencí, které pomáhají firmám lépe etablovat jejich produkty a efektivně je marketingově podporovat.

Čas načtení: 2021-09-02 06:00:00

Z našeho portfolia – marketingové materiály pro mezinárodní horolezecký filmový festival

Koncem srpna v Teplicích nad Metují probíhal již 38. Mezinárodní horolezecký filmový festival s přerušenou tradicí od roku 1980. Organizátoři festivalu nás oslovili s prosbou o vytvoření grafických… Článek Z našeho portfolia – marketingové materiály pro mezinárodní horolezecký filmový festival se nejdříve objevil na Blog Write.cz.

Čas načtení: 2025-01-15 12:00:00

Podívejte se: Samsungu unikly krásné reklamní obrázky řady Galaxy S25!

Samsungu se ani letos nedaří udržet věci pod pokličkou. Vlajková řada Galaxy S25 se oficiálně představí až příští týden, ale už nyní víme, jak budou jednotlivé modely vypadat i kolik budou stát v Evropě. Tajemstvím už dokonce není ani samotná výbava. K tomu všemu nyní jihokorejskému výrobci unikají krásné marketingové snímky jednotlivých telefonů. S reklamními […] Celý článek si můžete přečíst na Podívejte se: Samsungu unikly krásné reklamní obrázky řady Galaxy S25!